Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 258, komentářů celkem: 429593, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 440 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Mikim
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116502722
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu
Vloženo Pátek, 02. únor 2007 @ 17:14:00 CET Vložil: Olda

Ekumenismus poslal Nepřihlášený

"Doteky víry" o mezináboženském dialogu
"Doteky víry" vysílá Český rozhlas 1 - Radiožurnál v sobotu 3.2. od 21.05 hodin.
Mezináboženský dialog je tématem diskusí v rozšiřující se Evropské unii. Je i o tom, jak komunikovat s muslimy. Pomůže tomu Charta oecumenica? I o tom bude mluvit předseda Církve bratrské a Ekumenické rady církví Pavel Černý v Dotecích víry v sobotu 3.2. Pořadem  "Doteky víry" provází Daniela Brůhová. Zdroj: www.cirkev.cz

"''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu" | Přihlásit/Vytvořit účet | 67 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Pátek, 02. únor 2007 @ 18:11:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nejsem v žádném případě příznivcem ekumenických rozhovorů s jinověrci.

Sami se sebou máme co dělat jako křesťané.




Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Pátek, 02. únor 2007 @ 21:07:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Sami se sebou máme co dělat jako křesťané".
To máš pravdu a přesto nás spojují dalo by se říct společné zájmy, přivést lidi k Bohu. Každý jej nazýváme jinak, tvrdíme, že jen ten náš je ten pravý, zatím co, On je jen jeden a stejný nejen pro muslimy ale vůbec lidi co jich je na světě.
Mnohým se to líbit nebude ale já si myslím, že Bůh má mnohem širší srdce než my si ve svém omezeném vnímání dokážeme představit. Nic na tom nezmění zdá zda budeme své bližní zatracovat nebo chtít s nimi komunikovat. Bůh je Otcem všech lidí bez rozdílu i těch kteří v žádného nevěří, jednou také nad každým vyřkne svůj soud. Myslím si, že není naší věcí tento soud předjímat.
Diskuze s jinověrci v širším slova smyslu je obtížná, nakonec jak sám říkáš a jak je zde možné číst křesťanství je v tomto směru zářným příkladem. Bohužel.

Honza


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Pátek, 02. únor 2007 @ 18:57:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mezináboženský dialog je tématem diskusí v rozšiřující se Evropské unii. Je i o tom, jak komunikovat s muslimy

A o čem by se s nimi jako mělo komunikovat?



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Pátek, 02. únor 2007 @ 18:59:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No právě, přesně...


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 02. únor 2007 @ 19:07:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
vy nemáte o čem mluvit s muslimy?
chmchmchm? mrkev??

Olin


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Pátek, 02. únor 2007 @ 19:54:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Třeba o probuzení, viď, Oline.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Pátek, 02. únor 2007 @ 19:55:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jako aby přestali ráno budit normální lidi tím řvaním muzeimů z minaretů?


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Sobota, 03. únor 2007 @ 16:06:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Však ono se vždycky nějaké to "výbušné téma" najde :-)


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Sobota, 03. únor 2007 @ 03:46:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mela bych jednu otazku pro muslimy. Uz mi to dlouho lezi v hlave. Co delaji, kdyz jsou tak na zemi vsichni v pokleku a jeste se predkloni a zvednou zadky, tim se jim stlaci bricho a zakonite na mnoho z nich musi prijit nutkani si prdnout. Je to dovoleno nebo si musi nechat provalit bok? A potom taky to ovzdusi v mesite musi byt velice vonave az opojne.



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 03. únor 2007 @ 15:51:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Písmo nám dává instrukce, jak jednat s JINOVĚRCI. Jsou hlavně ve Sk 17. kap. Pavel byl v Aténách a tam viděl cizí, řecké pohanské náboženství. Přesto, že věděl, že toto řecké náboženství je MODLOSLUŽBA ( Sk 17,16 ), že Bůh pohany nechal v nevědomosti ( Sk 17, 30 ) a nechával je také, aby za předešlých věků chodili po cestách svých ( Sk 14,16 ), že to co pohané obětují, obětují ďáblům ( 1Kor 10,20 ), že pohané nenásledovali spravedlnosti ( Ř 9,30 ), že pohané jsou vedeni a chodí k němým modlám ( 1Kor 12,2 ), že byli bez Krista, odcizení od společnosti Izraele, a bez úmluv zaslíbení, bez naděje a BEZ BOHA na světě ( Ef 2,12 ), že chodí jako synové vzpoury, podle obyčeje světa tohoto, podle ducha vzpoury mocného knížete v povětří - satana ( Ef 2,2), že jsou ODVRÁCENI od Boha živého, aby sloužili MODLÁM ( 1Tes 1,9 ), přesto, že VŠECHNA NEŽIDOVSKÁ POHANSKÁ NÁBOŽENSTVÍ JSOU DÍLEM ĎÁBLA, přesto jim NEŘEKL: "Uvědomte si, že jste vlastně příslušníky satanových náboženství." I přesto všechno, i když věděl, jak se věci mají, a komu oni slouží, jim řekl: "Muží Atenští, vidím vás býti všelijak příliš NÁBOŽNÉ lidi. Neboť procházeje a spatřuje NÁBOŽENSTVÍ vaše, nalezl jsem také oltář, na kterém je napsáno : Neznámému Bohu..." Pavel, i když věděl že slouží v modloslužbě satanu, je nazval nábožnými lidmi a jejich modloslužbu nazval náboženstvím. Dal nám příklad, jak máme postupovat, přičemž nesmíme zapomínat, CO JE JEJICH NÁBOŽENSTVÍ VE SKUTEČNOSTI. Při vší úctě k nim, však apoštol Pavel s nimi nevedl nějaký mezináboženský dialog. Zvěstoval jim evangelium Ježíše Krista. Nijak se nesnažil sblížit svou víru v Krista s jejich modloslužbou, nebo porozumět jejich "víře". Usiloval o to, ODVRÁTIT je od jejich modloslužby a uctívání ďáblů, k Bohu živému a pravému.



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Sobota, 03. únor 2007 @ 15:59:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale katolicizmu je jedno co nejaky Apostol Pavel ...S evanjelikalnymi krestanmi uz budu skoro hotovi, tak teraz idu na islam...Tam je jezuitov tiez pozehnane a urcite nezahalaju...

Ze ci ten Rivera nemal predsa len pravdu ....


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 03. únor 2007 @ 17:38:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravim Gojim, dovedeš si představit, jak apoštol Pavel umístí do shromáždění místní Církve sochu buddhy a společně se modlí s budddhisty k jednomu bohu? Nebo jako s dalšími pohanskými náboženstvími s původem od satana vytvářejí "společnou duchovní energii?" Katolická církev toho ale schopná je... No, řekni sám, není to "dobrý nápad a prozíravost?"


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Sobota, 03. únor 2007 @ 18:20:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vies, predsa nato je tu ta nasa "svata tradicia"...

Nebyt mudrosti "Cirkve" a jej neposkvrnenej Matky/bohorodicky - o co vsetko by sme vlastne boli ukrateny....

Nezabudaj, ze clenovia prvotnej cirkve boli iba niekde na zaciatku hladania... ale skrz Apostolsku posloupnost, mi katolici prijmame tuto "proziravost" z ruk nasich duchovnych otcov, ako cestu k zjednoteniu, laske, mieru a nesieme takto bremeno zodpovednosti za buduce generacie. A preco by sme si vramci lasky nepolozili na oltar nejakeho toho budhu alebo nepomodlili sa spolu zo zaklinacom hadov, samanom??? Nezabudaj, LASKA JE NAJVYSSI ZAKON ....Chapes?

(ja nie ...:-)))


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 03. únor 2007 @ 19:05:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
to Gojim, chápu: láska, satan, nesatan....


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Sobota, 03. únor 2007 @ 19:54:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...ale prosim Ta aky Satan... Satan predsa neexistuje... a aj keby existoval, vies predsa ze "Cirkev" ani pekelne brany nepremohou ....

:-)))


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 03. únor 2007 @ 20:58:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To Gojim, no Církev určitě ne, ale církev ano a hravě.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Sobota, 03. únor 2007 @ 22:21:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Tak, milé děti, a pokud neumřeli, plácají se navzájem po zádech dodnes...


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 04. únor 2007 @ 13:40:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A kto ako?


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 04. únor 2007 @ 13:54:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
... Lukin urcite myslel, ako katolicizmus a rozni vychodni guru, spolu zo satanom vytvaraju "spolocnu duchovnu energiu" ....

:-)))


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 04. únor 2007 @ 17:51:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Lukine, jenže papež se plácá po zádech s uctívači ďábla.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Neděle, 04. únor 2007 @ 21:44:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
To je tvoje pokřivená interpretace...


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 04. únor 2007 @ 22:10:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Lukine, jak pokřivená? Bible jasně slovy apoštola říká, že všechna pohanská náboženství nejsou ničím jiným, než obětováním ďáblům - tedy satanovi. Jak by to mohlo být jinak, když dokonce i judaismus, který byl založen samotným Bohem, je po odmítnutí Mesiáše nazván dvakrát v knize Zjevení "synagogou satanovou." V této otázce je papež jaksi MIMO Bibli.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 10:20:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Jenže co Pavel na Areopagu? Dokázal k evangelizaci využít i pohanská božstva, aby jejich uctívače přivedl ke Kristu.

Navíc sám Pán říká něco, co stojí za úvahu: "Mám i jiné ovce, které nejsou z tohoto ovčince. I ty musím přivést. Uslyší můj hlas a bude jedno stádo a jeden pastýř." (Jan 10,16) Ano, všichni, kdo podle svého svědomí hledají Pravdu, jíž je vposledku Kristus, jsou z jeho ovčince a slyší jeho hlas a jdou za ním, dokud mu nespočinou v náručí, v náručí ukřižovaného Boha.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 10:42:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Lukine, už vidím, jak papež káže evangelium příslušníkům pohanských náboženství a snaží se je odvrátit od jejich víry. Tomu sám nevěříš. Papež bude spíše vyzývat k toleranci a porozumění. Neříkají snad papežové, že k Bohu vede VÍCE cest, než je ta JEDINÁ - Ježíš Kristus, Syn Boží? Jaký to opak postoje apoštola Pavla: "A když Pavel čekal jich v Aténách, ROZNĚCOVAL se v něm duch jeho, VIDA to město oddané MODLOSLUŽBĚ." ( Sk 17, 16 ). Dovedeš si představit Pavla, jak usiluje o toleranci a porozumění se satanisty? Kdežto papež si ještě do křesťanského chrámu postaví jejich MODLU!


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 10:49:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
"Už vidím, jak papež káže evangelium příslušníkům pohanských náboženství a snaží se je odvrátit od jejich víry. Tomu sám nevěříš."

Věřím, přečti si nějakou jeho encykliku, kázání či proslov nebo jeho výpovědi o jiných náboženstvích např. v knize Překročit práh naděje.

"Papež bude spíše vyzývat k toleranci a porozumění. Neříkají snad papežové, že k Bohu vede VÍCE cest, než je ta JEDINÁ - Ježíš Kristus, Syn Boží? "

Neříkají, pořádně si přečti dané dokumenty z II. vatikánského koncilu, zjistíš, jak to je ve skutečnosti, nebo např. encykliku Jana Pavla II. Redemptoris missio.

"Jaký to opak postoje apoštola Pavla: "A když Pavel čekal jich v Aténách, ROZNĚCOVAL se v něm duch jeho, VIDA to město oddané MODLOSLUŽBĚ." ( Sk 17, 16 ). Dovedeš si představit Pavla, jak usiluje o toleranci a porozumění se satanisty?"

Přesto cituje jejich básníka, aby na základě toho začal zvěstovat Krista.

"Kdežto papež si ještě do křesťanského chrámu postaví jejich MODLU!"

Nestaví - prvně hledá to společné, a tím je víra v Boha, a pak chce ukázat vyjímečnost křesťanství a Krista a exkluzivitu spásy skrze něj. Je to správný postoj.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 11:21:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Lukine, a jsou správné i tyto výroky? ///V roce 1986 a 2002, papež Jan Pavel II. svolal do italského Assisi vůdce největších náboženství světa, aby se modlili za mír. Mezi nimi byli uctívači hadů i ohně, spiritisté, animisté, budhisté, muslimové, hinduisté a severoameričtí čarodějové. Papež řekl, že se VŠICHNI MODLILI K JEDNOMU BOHU a že jejich modlitby VYTVÁŘELI DUCHOVNÍ ENERGII, která měla přinést nové klima pro nastolení míru."/// Jde zejména o ty zvýrazněné části. Odkdy máme s příslušníky pohanských kultů, dokonce se spiritisty a čaroději a animisty JEDNOHO SPOLEČNÉHO BOHA? jaká energie se tím asi může vytvořit, co myslíš? Pokud toto někdo tvrdí, neměl by byý považován za křesťana, ale za POHANA.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 11:23:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
A kdo napsal ten článek???


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 11:41:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
to Lukin: Vložil to sem Reformovaný v článku : Pastor KS a emeritní předseda KMS považuje modlitby k démonům s pohany za prozíravost a dobrý nápad !!!! Neuvedl však zdroj - zeptej se jeho. Je to papežův výrok o kterém vůbec nepochybuji, že je autentický. Kromě toho výraz "vytvářet duchovní energgii", je čistě okultního původu.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 11:58:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Já moc právě nevěřím, že je to výrok papeže. Když se tím oháníš, měl by jsi jeho původ zjistit ty, já na to čas nemám.

Jinak "energie" je biblický termín (energeia, energeó) a znamená působení nadpřirozené moci, tzn. i moci Boží (viz např. Ef 3,7).


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 12:14:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
to Lukin, ovšem, výraz "energie" je biblický termín a označuje Boží moc, působení. Ale pojem "vytváření duchovní energie" náleží do oblasti New Age.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 12:19:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Chtělo by to zjistit přesnou citaci, ať se můžeme bavit konkrétně, jinak se plácáme okolo.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 12:29:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
to Lukin: Až se přihlásí reformovaný, tak se ho zeptáme.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:13:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Prosím tě Gregory, vzpamatuj se!!
Jestli to máte od reformovaného, tak o čem se bavíte?
Je tady nějaký MÉNĚ důvěryhodný zdroj?
Jistě, gojim.

Olin


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:16:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
este je jeden menej doverihodnejsi ...katolicky katechizmus, Olin.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:27:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
A este jeden menej doverihodnejsi ako katechismus - A. Rivera ;-)


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:29:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
ja viem, a preto ho bolo treba zabit, ze?


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:35:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Jo, implantací rakoviny konečníku, když seděl na záchodové míse, kde byl pod prkýnkem schovaný takovy malý až miniaturní jezuita...


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:49:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
to si nevedeli aspon jezuiti vymysliet nieco lepsie?

Vlastne ... ani nemusia, vsak pre vas to staci ... a ti ostatni - ved kto sa moze postavit prozi selme, nie?

Mozno keby si sa nevysmieval z jedneho s miliona mucenikov, zabitych katolicizmom, uvidel by si, ako je neviestka spitá krvou svatych ....

Rivera na rozdiel od Teba nebol pokrytec, a na rozdiel od Teba hovoril pravdu ...


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:53:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Pro mně a pro mnoho dalších je lhář a podvodník, na rovinu, bez skrupulí.

Když znám své rodné číslo a někdo druhým tvrdí, že mám jiné rodné číslo, je to lhář. Když znám kat. církev a někdo o ní tvrdí něco jiného, co není pravda, je lhář.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 14:08:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lhar je v prvom rade ten , kto sa zastava vrahov, klame o zivotopise inych ludi, a najma ...uplne prekruca Pismo katolickym katechizmom.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 14:17:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Tak vítej v klubu!


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 14:32:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
nie, ja do klubu lharov s tebou nechcem patrit, Lukin. Uz som si prezil svoje a nezniesol by som to vnutorne pnutie...Nemohol by som Tvrdit o Bozom Slove ze nieje pravda a miesto Krista uctievat sochy Marie ....

Inac, Lukin ... s toho klubu stale existuje cesta von ...Jezis za nu zaplatil zivotom a mnoho ludi radsej zomrelo nez by v tom klube zostali. (Napr.rivera ....)


Pozri aky bol katolik ...v clanku : Bol alberto naozaj, kym tvrdil ze bol?
zo sekcie: opovede nasim katolickym priatelom ....Je tam zaujimavy material ...Fotky obcianky, poverenie katolickymi biskupmi, svedectva ex-katolikov a vsetko co nechces vidiet ...
Stoji ten katolicizmus za to , Lukin ?



]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 14:44:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Ty fotky jsem už viděl, stejně jako "zaručeně pravé" fotky létajících talířů. Myslím si o nich zaručeně svoje, stejně jako o dalších, které jsem kdysi na netu našel.

"Nemohol by som Tvrdit o Bozom Slove ze nieje pravda a miesto Krista uctievat sochy Marie ...."
To já také ne, proto jsem v katolické církvi.

Jinak na cestu, za kterou Kristus zaplatil vlastním životem, jsem se už vydal, děkuji za pozvání, ale ty mi to nechceš přiznat, kdežto Kristus ano. Já bych si nikdy o tobě nedovolil říct, že jsi na cestě, která nevede ke Kristu, neboť věřím, že v něj věříš, a to je ti ke spáse. Kristus je soudce.


]


Preco zase klames, Lukin? (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 15:10:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
1. Lukin, Ty veris v Ufo? Preco ho stale spominas? . V clanku od neznameho katolickeho pisatela, s nazvom the Big Brou-haw-haw ktory sa zaobera sprofanovanim Alberta Riveru som cital tiez nieco podobne ...takto to katolikom doporucuju. Ziadny poriadny protiargument, nic, proste lietajuce taniere a je to ...Odkial to mas? To nemoze byt s Tvojej hlavy....A aj tak pravdu v sebe nezahlusis ....:-))))

2. Ale ty v katolickej cirkvi si, a ak respektujes katechizmus mariu MUSIS uctievat. Preco zase klames, Lukin?

3.a preco ked je "Kristus soudce" Ho neberies vazne? Napriklad co sa tyka marianstva ... ?

Lukáš 11:27  Keď to hovoril, akási žena zo zástupu pozdvihla svoj hlas a povedala Mu: Blahoslavený život, čo Ťa nosil, a prsia, ktoré si požíval!
28  On však riekol: Omnoho blahoslavenejší sú tí, čo počuli slovo Božie a zachovávajú ho


cize to pozvanie stale plati ....


]


Re: Preco zase klames, Lukin? (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 15:22:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Víš proč to UFO? Je to stejná báchorka jako ty od Rivery.

Ano, pravdu v sobě nezahluším, proto stále bráním učení kat. církve a odpovídám na některé tvé fantasmagorie.

A s Katechismem se ztotožňuji, s tvým výkladem Katechismu však nikoliv, neboť ten mluví o voze a ty o koze, proto ten neustálý "nesoulad". Až budeš schopen racionálního uvažování, rád s tebou budu diskutovat jinak, než v poslední době. I když zpočátku jsem se o to snažil, teď už nemám zájem. Pán Ti žehnej!


]


Re: Preco zase klames, Lukin? (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 15:57:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...suhlasim. Pravdu nezahlusis ...a preto sa sam pred sebou branis. Ale tym ju skutocne nezahlusis ...:-)))

Ja nevykladam katechizmus, preco mi to stale podsuvas??? Ja ho citujem. A pismo tiez. A protireci si to velmi, velmi ....:-¨)))

Z Ufom zase nehovoris pravdu. Katolici ohladne riveru maju podivuhodne len jeden spolocny argument a to uplne vsade. A to je UFO. Preto sa pytam, ci veris v Ufo?



]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 12:26:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lukin, teba za tie nehorazne lži asi platia.

Preco potom papez na synkretickych stretnutiach s carodejnikmi a roznymi guru, bozkava koran? Kde toto robil Apostol Pavel? Co ma spolocne jeho evanjelizacia v aeropagu so spolocnymi modlitbami zo zaklinacmi? Ty si normalny, Lukin ???? Katolici maju aspon aky-taky pud sebazachovy ked idu vypustit taketo lži s ust ale ty nemas ani to. Tomu sa na Slovensku hovori - poturčenec, horší turka. ...

Bozkava knihu islamu, v mene ktorej s opovrhnutím hovoria o kresťanoch ... aj Ježiša považujú iba za proroka, čiže iba za človeka. Z tejto knihy sa učia sebevrahovia skončiť svoj život a žiaľbohu aj životy mnohých nevinných ľudí. Táto kniha povoľuje mužom mať 4 manželky a nespočetný počet konkubín.

Preco Jan Pavol na synkretickom stretnuti prijal znak na celo Boha siva od nejakej indickej knazky? Kde je toto v Pisme, Lukin????

Pozri članok Pravda o katolicizme ...pisal ho katolik ...On je aspon uprimny a neklame ako ty ....


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 10:49:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak to ještě žádný papež neříkal, Gregory.
Ale co budem mluvit o papežích obecně, přečti si něco od Ratzingera, napsal toho dost.

Přesto papež bude vyzývat k toleranci a porozumění, a například mě to bude posilovat v toleranci i snaze o porozumění, zatímco tu sbírku náboženských fanatiků, co potkáváme na granu, zase k intoleranci a neporozumění. Někteří lidé jsou totiž oslovitelní asi jako bedna kytu.

Olin


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 10:55:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Tak, tak.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 12:30:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lukin+Olin, pokud neumřeli, plácají se navzájem po zádech dodnes.... :-)))


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:11:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No vidiš!
To jsou přece ty doteky víry!


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:13:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
ale v duchu new age ...


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:32:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
gojim, v duchách - nebo duších - máš naprostý hokej.
a o new age nejspíš ani netušíš!

Olin


]


Fanatik spojuje Krista s krvežíznivým Mohamedem, Oline (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 11:54:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Fanatikem je ten, kdo spojuje nespojitelné, tj. Krista a krvežíznivého Mohameda.
Bůh časem ukáže, kdo byl neopatrným fanatikem a falešným prorokem. Pro někoho však bude už pozdě.

Do diskuse se zapojil realista
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Re: Fanatik spojuje Krista s krvežíznivým Mohamedem, Oline (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:10:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To jsem napsal zejména o tobě, serafime. Fanatik jsi ty, a sice jeden z nejúděsnějších, jakého naše země nosí.

Žádné žonglování se slovy ti nepomůže, slova až tak pneumatická zase nejsou. Takže - ačkoli je mezi křesťany častým zvykem měnit významy slov v opak - a zvláště na tomto fóru je to v módě - nemá smysl o tom vést spor: skoro každý čtenář to pozná, kdo je tu fanatik.

Olin


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 12:16:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Oline, lépe je být fanatický fundamentalista respektující Boží Slovo, než FANATICKÝ liberální NEVĚREC.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 04. únor 2007 @ 22:13:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lukine, vytvářet společnou "duchovní energii" s příslušníky satanických náboženství není nic jiného, než vytváření satanické energie, protože náš Bůh a Pán Ježíš Kristus, se s ničím takovým NESMÍSÍ, ani se ničeho takového nezůčastní. V tom je katolická církev BEZ BOHA. Při takových setkáním proudí všichni účastníci bez ohledu na vyznání, v satanickém duchu.


]


Jednota s pohanstvím je hrozně těžký hřích. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 04. únor 2007 @ 22:55:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Gregorios777:
jenže papež se plácá po zádech s uctívači ďábla.

Odpovídám:
Co se týče islámu, hinduismu, budhismu, talmudického (nestarozákonního) židovství má Lukine Gregorios777 pravdu. To do Katolické církve nepatří. Tímto činem i papež boří zednářsky církev svých předků tak, že z ní nakonec zůstanou jen 2 až 3 duchovně živí členové (-tím způsobem brány pekelné církev nepřemohou) a ze zbylých stamilionů se stanou nekřesťané. Předchozí papežové by tohoto papeže kvůli tomu z Katolické církve exkomunikovali, vyloučili.
Jednota s pohanstvím je hrozně těžký hřích. Kdysi ho spáchal bývalý miláček Boží Šalamoun.
Buď v tomto velmi opatrný Lukine , prosím

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Re: Jednota s pohanstvím je hrozně těžký hřích. (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 12:33:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Albert Pike bývalí Najvyšší pápež univerzálneho slobodomurárstva, z nadšením prehlásil:

Slobodomurárstvo [ je to náboženstvo] okolo ktorého možu byť oltáre Kresťanstva, Židovstva, Moslimov, Hinduistov, následovníkov Konfúcia alebo Zaratustru, môže všetkých zhromaždiť ako bratstvo a spojiť sa v modlitbách.
(Albert Pike, Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry, Charleston, SC, The Supreme Council of the 33rd Degree for the Southern Jurisdiction of the United States, 1906, str. 226.)

pozn. gojim: Niečo podobné, ako Albert Pike robí aj dnešná rímskokatolícka cirkev, jej bývalí pápež Jan Pavol II. organizoval "modlitebné" stretnutia všetkých náboženstiev ...

Pozri clanok: Pravda o katolicizme


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:44:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dokonce i sami pravověrní katolíci, mají na věc stejný názor jako bibličtí věřící: "Duch Assisi" vs. svatý František z Assisi John Vennari Stává se stále zřetelnějším, že v Církvi po koncilu zažíváme věk sloganů: prázdné, nesmyslné slogany, které ve skutečnosti nemají žádné opodstatnění a které nesdělují pravý obraz toho, co je vlastně hlásáno. Všichni ty slogany dobře známe: sliby “nového jara”, “civilizace lásky”, “nových Letnic”, a nyní nové směřování zvané “duch Assisi”. V poslední přednášce nazvané “Nové Letnice versus pravé Letnice” jsem vysvětlil, že jedinou možností, jak můžeme cokoliv nazvat “novými Letnicemi” je nejprve zjistit, jak se to srovnává s pravými Letnicemi, tak jak jsou zaznamenány ve skutcích apoštolů. Zde jsem popsal bod po bodu, jak takzvané “nové Letnice” vůbec neodpovídají prvním Letnicím, zvláště s ohledem na konverzi Židů. “Nové Letnice” jsou často přímým opakem toho, co vidíme v pravých Letnicích. Podobně je to také s “duchem Assisi”, dříve naprosto neslýchaným pojmem, který ale již v katolických kruzích vešel do módy. Tento pojem automaticky vyvolává představu souvislosti se svatým Františkem z Assisi. Takže co má tento “duch Assisi” společného se svatým Františkem z Assisi? Nic! Ve skutečnosti se jedná o zcela odlišné duchy. V rámci katolického kontextu není možné spojovat pseudonáboženský “duch Assisi” se svatým Františkem z Assisi. Je to totiž něco, z čeho by byl svatý František z Assisi zcela jistě zděšen. Tento “duch Assisi” založený v roce 1986 zahrnuje katolíky, protestanty, ortodoxní, židy, muslimy, animisty, hinduisty, vyznavače boha Šivy, kouzelníky a jiné nejrůznější skupiny, které se scházejí na stejném místě (obyčejně v katolickém kostele), aby se modlili za mír. Katolíci se modlí k pravému Bohu a členové falešných pohanských náboženství se modlí ke svým falešným bohům. Může být něco vzdálenějšího duchu svatého Františka z Assisi? Postavit jediné pravé náboženství Ježíše Krista na stejnou úroveň s falešnými vyznáními? Ohledně nekřesťanských náboženství učí Písmo Svaté, že “všichni bohové národů jsou démoni” (Žalm 95:5). Ohledně heretických náboženství nám říká svatý Pavel, že falešná vyznání jsou “naukami ďábla” (1 Tim. 4:1). Proto Písmo Svaté a Svatá Tradice vždy katolíkům zakazovali účastnit se shromáždění falešných náboženství. Celý článek zde: http://www.katolikrevue.cz/fides/duch_assisi_vs_sv_frantisek_john_vennari.htm



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:50:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Katolikrevue je v katolické církvi považováno za extrémistický plátek, jenom pro pořádek. Tím ale nechci smazat kontroverznost setkání v Assissi, jen na posouzení tohoto setkání mám zatím příliš málo objektivních informací o něm.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:53:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Lukine, když je něco v odpadlé církvi považováno za EXTREMISTICKÉ, tak většinou platí - zkoumejte to, s největší pravděpodobností to bude hodně pravdivé. Pán Ježíš byl ve své době také braný jako extremista.


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:58:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Barabáš taky, Gregory. Stejně tak theudas...

Ty jsi extrémista, a některé extrémistické projevy ti tudíž konvenují. Proto Křesina...

Ale mnozí z nás tě tak bereme. Je to tvá věc, co jsi.
Je jen třeba počítat s tím, že v extrémistickém slovníku se slova používají v jiném, než v jejich obvyklém významu. Často mají význam opačný.
To je důležité respektovat, aby vůbec byla možná komunikace.

Olin


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 14:06:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Olin som rad, ze aspon na rozdiel od Lukina si uprimny. Proste, citat s Pisma je pre Teba extremizums ...


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 14:41:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vkládám sem článek s podobnou tématikou, který jasně dokumentuje zpronevěru těch, kteří chtějí ekumenismus v podobě multireligiózních setkání. Assisi nebo Fórum 2000 - to je jedna a ta samá modloslužba všech zůčastněných. Kam kráčí církev? Zápas o duši Stanislav Kaczmarczyk Leden 2002 (č. 71) V říjnu tohoto roku se konalo v Praze opět Fórum 2000. V rámci tohoto setkání se konalo v úterý 17. října 2001 Multireligiózní shromáždění v katedrále svatého Víta. Do křesťanské katedrály byli katolickými představiteli pozváni všichni představitelé pohanských náboženství, aby zde vzývali svá božstva. Na tomto shromáždění promluvil předseda České křesťanské akademie profesor Tomáš Halík. Ve svém proslovu kromě jiného řekl: „Společná meditace představitelů hlavních náboženství světa - hinduismu, buddhismu, židovství, křesťanství a islámu - náboženství, k nimž se hlásí drtivá většina dnešního lidstva - je už tradičně součástí a duchovním středem konference Forum 2000. Před vás, zde shromážděné a před tvář Nejvyššího předstupují muži, reprezentující pět duchovních cest. Po každé z nich po dobu mnohem delší než tisíc let kráčely milióny žen a mužů, nalézali a zakoušeli zde odpověď na nejdůležitější otázky života." Ve svém dlouhém projevu nevzpomněl ani jednou Pána Ježíše Krista! Pak promluvil pražský arcibiskup kardinál Miloslav Vlk jako nejvyšší představitel římsko-katolické církve v naší zemi. Ve svém projevu mimo jiné řekl: „Jako biskup této katedrály vás všechny vítám - a nejraději bych se přivítal s každým z Vás osobně - na místě, kterým procházely naše duchovní a kulturní dějiny a jež je mimo jiné spjato se společným posvátným místem odpočinku slavných osobností našeho národa… Čím můžeme přispět my - zástupci různých vyznání a velikých náboženství - k úspěšnému uskutečnění tématu konference, aby nezůstalo spjato s pouze ubohou horizontální rovinou čistě lidského snažení, často odtrženou od zdroje všech hodnot, kterým je Bůh? Hledejme společné minimum globálního věku, kterým je láska člověka k člověku, v sekularizované podobě řečeno: vzájemná solidarita." Kardinál Vlk rovněž nevzpomněl ve svém projevu ani jednou Pána Ježíše! Velmi překvapeni se ptáme: Nevědí snad tito představitelé církve, že Ježíš Kristus je základním kamenem křesťanské církve? Určitě vědí! Proč Ho tedy nevzpomněli? Stydí se snad tito představitelé církve za Ježíše Krista před pohany? Anebo cítili, že Ježíš, který prohlásil „Já jsem ta cesta, pravda i život, nikdo nepřichází k Otci než skrze mne", se do tohoto podivného společenství nehodí? Na tomto shromáždění měl také proslov hinduista Karan Singh z Indie. Tento pohan se naopak odvážně přiznal ke svým pohanským bohům: Ať je s námi požehnání Indrovo, jehož sláva sahá daleko, i požehnání Púšanovo, toho, jenž zná vše, jakož i požehnání Tarkšjovo, kola jehož vozu se nikdy nerozbíjejí, a nechť též Brhaspati nám žehná! Ó vládce ohně, dej ať září země, ať září rostliny, a nebe ať září, přines zář do lidského nitra, nechť jsou všechny čtyři konce světa naplněny požehnáním… Bože ohně, Bože vzduchu, Sluneční bože, Bože měsíce, Ostatní bohové, Vládce Šivo, Sluneční božstva a Bohové větru, Ochránci světa, Bože planety Jupiter, Bože deště, Bože oceánů, vy všichni nám přineste požehnání… Ať' v míru přebývají bohové, božská síla Brahman a všichni lidé. Tento pohanský představitel vyjmenoval celou řadu pohanských bůžků, které uctívá. Vyznával veřejně svoji víru v pohanské bohy a nestyděl se za tyto své modly. Představitelé křesťanské církve v naší zemi však Pána a Spasitele Ježíše Krista ani nevzpomněli. To je šokující. Neměli bychom v této situaci přemýšlet o slovech apoštola Petra, která řekl před nejvyšší radou? * Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným. V nikom jiném není spásy. Není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni. (Sk 4:11-12.) Ještě hroznější je však skutečnost, že „křesťané" pozvali pohany do křesťanského chrámu, aby zde společně vzývali pohanské modly i živého Boha. Touto „společnou meditací" - tedy „křesťansko-pohanskou meditací" byl jediný živý Bůh srovnán s pohanskými modlami, jakoby pohanští bohové byli rovní jedinému živému Bohu. Jsme šokováni touto degradací živého Boha na úroveň pohanských model. Nestalo se to však poprvé. Podobná shromáždění se uskutečnila i při předcházejících setkáních Fóra 2000 v Praze. A nejen to nás šokuje! I ta skutečnost, že jedna z nejvýznamnějších památek v naší zemi, která byla po celá staletí jedním ze symbolů křesťanství, se stala místem uctívání pohanských bohů. Není snad tato skutečnost dílčím naplněním slov Ježíše Krista? * …uvidíte znesvěcující ohavnost, jak stojí na místě svatém. (Mt 24:15) a také zradou Ježíše Krista? Pán Ježíš Kristus přece praví: * …ale běda tomu, který Syna člověka zrazuje… (Mt 26:24) Podle nejnovějších zpráv svolává papež Jan Pavel II. na 24. ledna 2002 do města Assisi druhé setkání představitelů všech náboženství světa ke společným modlitbám. „Křesťan" svolává pohany, aby se všichni spolu - křesťané s pohany modlili ke svým bohům, neboť je přesvědčen, že tyto společné modlitby k modlám budou mít „požehnaný" vliv na celé lidstvo. Papež je tedy přesvědčen, že modlitby k modlám jsou účinné a mají veliký a kladný význam. Není to poprvé. Podobné shromáždění svolal papež Jan Pavel II. do Assisi již před patnácti léty r. 1986. Toto míchání „křesťanství s pohanstvím" není náhodné. Pro čtenáře Písma svatého jsou tato společná „modlitební setkání" jasným znamením doby. „Římští křesťané" považují vzývání a uctívání pohanských model za stejně důležité a významné jako vzývání a uctívání živého Boha. Jakoby pro ně neexistovala slova Apoštola Pavla: * …moji milovaní, utíkejte před modlářstvím!… Nebo že modla něco znamená? Nikoli, nýbrž že to, co pohané obětují, obětují démonům, a ne Bohu. Nechci, abyste vešli ve společenství s démony. Nemůžete pít kalich Páně i kalich démonů. Nemůžete mít účast na stolu Páně i na stolu démonů." (1K 10:14-21 .) Dnešní církev otevírá vědomě své chrámy pro pohanské modlářství. Je to nejen degradace živého Boha na úroveň pohanských model, ale také míchání pravdy se lží. Je to příprava pro vládu antikrista na této zemi. Ve Zjevení 13 je jasné proroctví, že dojde na naší zemi ke globalizaci politické, ekonomické i náboženské, tedy ke spojení všech náboženství. Toto spojené náboženství bude pak uctívat „šelmu" - antikrista jako svého boha. * Budou před ní klekat všichni obyvatelé země, jejichž jména nejsou od stvoření světa zapsána v knize života, v knize toho zabitého Beránka… Vydala rozkaz, že zemřou všichni, kdo před ní nepokleknou. (Zj. 13,8.15.) Věrní následovníci Ježíše Krista budou tedy opět pronásledováni a likvidováni. Flirtování s pohanstvím je synkretismem, a podle slov starozákonních proroků, duchovním cizoložstvím. Toto znamení je již tak zřetelné, že každý, kdo má otevřené oči, vidí zcela jasně v jaké době žijeme. Svatý Jan píše: * Děti, varujte se modlářství! (1J 5:21 ) [



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Pondělí, 05. únor 2007 @ 18:54:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Modlou se může stát cokoliv. Pro mnoho lidí je modlou i jejich názor.

Honza


]


Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Pondělí, 05. únor 2007 @ 19:06:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dneska vyšel v Životě víry vynikající článek od Dana Drápala "Zrada vzdělanců" na téma "křesťané a islám". Škoda, že se mi ho nepodařilo najít na webu, je vynikající.




Stránka vygenerována za: 0.38 sekundy