Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 174, komentářů celkem: 429700, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 700 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116595493
přístupů od 17. 10. 2001

S úsměvem: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink
Vloženo Pondělí, 02. duben 2007 @ 11:35:23 CEST Vložil: bolek

Charismatici poslal xveivodam

Strategickej brajnstormink

Moje aktivita s donášením na Béďu se setkala s velkým úspěchem. Bráškové jezuiti se uklidnili a dokonce i páter Adolf už na nás hleděl docela přátelsky. Pan farář se jenom uculoval a byl na mě hrdej.

Taky vostatním to rozvázalo jazyky sypali jednoho berana za druhým, že si to bráška Vojtěch nestačil poznamenávat do nojbúku. To sem teda čubrněl, jak sou bráškové jezuiti vybavený. Nojbúk měli onlajn napojenej přímo na arcibiskupství, takže to tam mohli hned číst. Prej aby byla jako ta fleksibilita, nebo co. Bráška Vojtěch nám dokonce naznačil, že má v nojbúku webkameru a že nás na arcibiskupstvi viději, tak abysme byli rozumný a nekazili si budoucnost.


Rekognoskace ekumenickýho terénu trvala dobrý dvě hodiny a na konci už na žádným protiekumenickým hovadu nebyla niť suchá. Mařka z cébéčka slíbila, že se ujme Bédi a že ho zmáčne přes to jeho trauma tak, že si na trident už nikdy nevzpomene. Páter Adolf byl očividně spokojenej až si začal pobrukovat starej popěvek pátera Koniáše: Hořiž, hořiž, Jene Huse, ať nehoří naše duše, hořiž, i ty Havle Žalanský, zasloužil bys dvě mastné facky.

V rozmarný náladě uzavřeli indeks podezřelejch osob a že prej teď musíme vytýčit strategyji ekumenickejch akcí v našom městě.

Vytýčení tej strategyje probíhalo další tři hodiny. Šli na to vjedeckou metodou, že prej to je ňákej brajnstormink. Spočívalo to v tom, že sme měli všici řikat co nás napadne. Řikali sme asi pěkný hovadiny, neb nás páter Adolf brzo přerušil a povídá, abysme mluvili vo tom, co nás napadne jenom k tomu, jak tu chartu tady ve městě protlačit až k lidem ve sborech.

Honza od bapťáků přišel s tim, že by napsal článek na Grano Salis, že prej to bude mít největčí oučinek, neb Grano čtou všici. Páter Adolf se třikrát pokřižoval a třikrát si odpliv načež napařil Honzovi pět Otčnášů a dvanáckrát Zdrávas Márija. S tím, že se Honza na Grano už ani jednou nepodivá, neb ho můžou číst jenom na arcibiskupství.

Honza neprozřetelně prosil, jestli by moh aspoň ještě jednou, vopravdu naposled, neb je zvědavej na další díl Růžovejch brejlí charismatickejch. Páter Adolf se tak rozzuřil, že Honza už pomalu čekal, že dostane poslední pomazání. Naštěstí ho zachránil pan farář, kterej přispěchal a rukoudánim slíbil, že Honzovi z této záležitosti pomůže. Má totiž takovej fajnovej skriptík, kterej distribuje arcibiskupstvi do všech farností a ten když se nainstaluje na počítač, tak se při každým kliknutí na vodkaz Grano Salis stránky automaticky přesměrujou na stránky arcibiskupstvi. Tím že se zachova ta čistota katolickejch duší.

Mařka přišla s tim, že by se u nich v cébéčku mohla vodsloužit zádušní mše za všecky ekumenický pochybovače a vodpadlíky. Páter Adlof to okamžitě zavrh, neb prej zatim nemaj to kněžský svěceni, na co si budou muset ještě počkat a pak taky že zádušní mše se slouží ne symbolicky ale když vopravdu někdo umře. Leda že by se někerejm hovadům něco nešťastnou náhodou jako přihodilo, že jo. Mařka se na to zatvářila dost divně, tak nás páter Adolf radči hned vyzval abysme přemejšleli dál.

Honza si chtěl napravit reputaci a tak přišel s nápadem, kerej nazval Tisíc much umoří i osla. Spočívalo to v tom, že ty hovada, co sou proti chartě se nenechaj ani na chvílu na pokoji a že se jim budou dělat samý malý drobný nepříjemnosti, jako třeba píchnout nebo vypustit kolo, zastrčit sirku do zvonku, rozkopat záhonky, vytlouct vokna a podobně. To se páterovi Adlofovi moc líbilo, ale nakonec to ztroskotalo na tom, že je nás jenom pět, respektivě čtyři, neb pan farář přece nemůže chodit lidem vytloukat vokna, že jo. Kam by pak přišel.

Abych se nenechal zahanbit, usilovně sem přemejšlel, co navrhnu já, páč po tom úspěchu s donášenim sem prahnul ještě aspoň po jednom vyznamenáni. Bráška Vojtěch mě sice napomínal, že při brajnstorminku se přemejšlet nemá a že se má řikat co člověku slina na jazyk přinese, ale to sem si nemoh dovolit, neb mě po tom mešním napadaly takový hovadiny, že bych byl exkomunikovanej ještě před biřmováním.

Nakonec sem ten spásnej nápad přece jenom dostal. Mohli bysme udělat takový regionální demostrativní podpisovani tý deklarace. Byl by to jako ten slavnostni akt a tam by se ukazalo, kdo na kery straně jako stoji. A to si pište, že si to každej rozmisli jesli to nepodepiše. Ja to znam když sme podepisovali antichartu nebo ty kondolenčni listiny když nám umřel Brežněv, nebo ten Černěnko nebo ten Andropov. To vám byla takova jednota až mráz po zádech přecházel.

No, nečekal sem až takovej úspěch. Bráška Adolf se vám tak rozjařil, že mi hned podaval přihlášku do noviciátu Tovaryšstva Ježíšova. Pan farář byl dojatej a ještě víc na mě hrdej než byl předtím. A říkal pořád dokola: Já to věděl, že na evandělíky je spoleh!


Podobná témata

Charismatici

"Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink" | Přihlásit/Vytvořit účet | 15 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pondělí, 02. duben 2007 @ 12:15:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Fakt dobrý.

r



Re: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Pondělí, 02. duben 2007 @ 14:33:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tentokrat tam chybi prirovnani k Olinovi. To byva nejvtipnejsi.




Re: Re: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink (Skóre: 1)
Vložil: Krytyk v Pondělí, 02. duben 2007 @ 15:32:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Máš pravdu Libby. Jen aby ještě nezačal vtopkovat o nás! ;-P


]


Re: Re: Re: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Pondělí, 02. duben 2007 @ 16:21:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdyby to bylo vtipne tak proc ne. Ja to o tom Olinovi nemyslim zlomyslne. Nebo by sis myslel ze jo?


]


Re: Re: Re: Re: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink (Skóre: 1)
Vložil: Krytyk v Pondělí, 02. duben 2007 @ 16:46:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nee


]


Re: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink (Skóre: 1)
Vložil: bartonec v Pondělí, 02. duben 2007 @ 17:37:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já nevím, ale jste fakt trapní, co vás k tomu vede, vy fakt těm žvástům věříte?



Re: Re: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink (Skóre: 1)
Vložil: Krytyk v Pondělí, 02. duben 2007 @ 17:52:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Trapnej seš ty, když se ani neumíš zasmát humoristický povídce. :-(


]


Re: Re: Růžové brýle charismatické: Strategickej brajnstormink (Skóre: 1)
Vložil: Krytyk v Pondělí, 02. duben 2007 @ 17:52:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Trapnej seš ty, když se ani neumíš zasmát humoristický povídce. :-( 


]


Re: Růžové brýle charismatické: ,,, brajnstormink a nebo závist (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pondělí, 02. duben 2007 @ 20:08:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
tak je tady zykem strefovat se do mnoha lidí nebo hnutí, také do charismat. Když to přirovnám, najdu si pro srovnání něco zřetelného Přirovnám to k přehlednější scéně, k politice.
O V. Havlovi se říká, že má charisma. Kdo ho ještě má? Brežněv ? (vzpomenutý v článku). Ukažte mi na někoho !! Jestli to každý nemá, nemusí závidět. Ale na scéně náboženství a/nebo církví může.
Proto prosím všechny (vyjma situace humoru), zvažte, plivnout na někoho a ukázat "on je takovéééj“, neboli znehodnotit u druhého to co sám nemám, nebo spíše:
snést ty druhé, kteří mají něco navíc, na příklad dary Ducha, které nemám, ale smířím se s mou maličkostí a budu věrně sloužit Pánu těmi schopnostmi, které mám.
Slovo charismatik je tady v nevýhodě.
tu se jim podsouvá, že mají nějaké brýle,
tu se jim říká "utrápení" a tím se nepřirozeně shazují,
jako by byli horší, jestli oni mají navíc.
Česká povaha, copak to je ? Z á v i s t ,  kyselé hrozny, není-liž ?
České jednání, copak to je? pomluva, posměch, osočování, není-liž ?

Váš neutrání Miro




Re: Re: Růžové brýle charismatické: ,,, brajnstormink a nebo závist (Skóre: 1)
Vložil: dusan v Pondělí, 02. duben 2007 @ 20:36:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Miro, tvoje myšlenková linie je tak krásně zašmodrchaná, že fakt nevím, kudy všudy se ubíráš a jak se tam dostaneš. :-)

Nechtěl bys psát pro změnu povídky Černé brýle katolické? :-)


]


Re: Re: Re: Růžové brýle charismatické: ,,, brajnstormink a nebo závist (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 03. duben 2007 @ 13:38:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý bráško,
abys věděl, ke tvé otázce, kudy se ubírám: pozoruji z dálky.
Nejsem natrvalo zažitý nikde, vidím křesťanství v odstupu a vidím, jak se tady mnozí koušou a kopou a je mi to líto.
Nevím vlastně, kdo to jsou charismatici, jen vidím, jak je někteří zesměšňují a přitom charisma je dar, obdarování. Divím se tomu, že někdo směšuje jezuity s charismatiky. Jezuité podle mne nejsou totožní s charismatiky, ale sjednocovat zde chaismatiky s jezuity se mi zdá jako střela mimo branku.
Kdo někomu vadí, na toho se vezme nějaký těžký kalibr.
K těžkým kalibrům patří okultismus, jezuité, šílenství, nebo obžerství, také "nová hnutí“. Mám pocit, že jsem v životě neviděl ani jednoho charismatika (nebo jsem to nepoznal), i když jsem viděl lidi, kteří mluvili jazykem, ba ito, jak soustředění vedlo k odsunutí vnímání okolního světa na nějakou chvíli. Ale toho jsem si nevšímal. Ale charisma považuji za něco, co je tiché, uvnitř, schopné se projevit navenek službou. 
Písemné ječení proti všemu, co připomíná charisma se mi tedy zdá jako reakce na to, co sám nemám a nemohu se s tím stavem smířit. Spojovat ale charismatiky s jezuity, to může být jen výplodem nenávisti.
Jezuiti přece nemluví cizími jazyky, neprorokují, nepřekládají atd.
Tedy účelově vzato : otázka, jak hodit nějaké lejno na někoho (třeba na charismatika), je možné řešit třeba tím, že se mu vytkne to, co ostatní přítomní na granosais neuznávají a mezi to patří jednak katolictví, jednak  v užším výběru jezuité.
Nechcete jít pohodlněji tak daleko jako Salman Rushdie ?, ten si vymyslel, že Mohamedovi sloužili na šíření jeho víry společníci : dvanáct prostitutek.
Příště přidejte, že jste viděli charismatika vejít do nevěstince (nebo třeba jen přejít okolo vrat) a rozviňte debatu (bez něho, ale o něm), jestli tam šel obracet, nebo spíše byl jimi obrácen k rozkošnictví.
Cokoliv se hodí do boje, to se vytáhne,  ale to není znakem ušlechtilosti (ta je v nedohlednu), ani etiky.
Kdybyste chtěli mít k disposici literární popis, jak shodit někoho na veřejnosti, stačí si zalistovat v knize Antonín Zápotocký : Anna proletářka. Tam je popsaný boj proti poslanci Stivínovi, který se té KSČ nelíbil, a boj za jeho vyhnání z politiky obsahoval nelogické, nesouvisející metody : hulákání na ulici (= deminstrace), novinové články (bez postižení podstaty) a zpěv. Vymysleli písničku "Stivín se točí..." (že obrací kabát) a do dvou dnů byl poslanec mezi veřejností "vyřízený", ačkoliv nebylo zřejmé proč.
To je demagogie, štvaní lidu a psychóza davu. Nevím, co komu udělali charismatici, že se na ně nenávistně (jakoby laškovně) útočí. Proč je nenechají žít ? Asi někomu vadí kam to dotáhli. Ježíšovi učedníci také vadili, na příklad Štěpán by hned brzo ukamenován.
Tady se místo toho hází výmysly, lejnem a pomluvami, někdy humorem.
Na první pohled je patrné, že je tu TENDENČNOST, když se používají spojení jako
"utrápený charismatik“ (nelogické posunutí člověka do druhořadé linie),
"růžové brýle charismatické“ (jako nenápadné sdělení, že se mýlí).
Kdybych nebyl obrněný z dějin a ze znalosti špíny lidské, ani by mi nechutnalo. Ale zůstávám klidný i při těch nelogických výpadech a očividných napadeních, protože náš národ musel přežít větší hanby: Bílou Horu, persekuce, úřední jazyk německý až do roku 1919, ústrky všeho českého a reformy různého druhu, až po normalizaci Husákovu.
Ale víte, co je práno. kdo s*****í, smrď ještě.
Mohlo by se ale stát, že odplata by jazyk neminula.
Miro


]


Re: Re: Re: Re: Růžové brýle charismatické: ,,, brajnstormink a nebo závist (Skóre: 1)
Vložil: dusan v Úterý, 03. duben 2007 @ 14:39:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Miro, od tebe, jako katolíka, to zní velmi zajímavě, když mluvíš o jezuitech jako o těžkým kalibru, když někdo chce hodit lejno na charismatika :-))

Přál bych ti, abys nebyl tolik obrněný z dějin a alespoň maličko citlivě vnímal nejen tu špínu, kterou katolická církev staletí produkovala ale i tu dnešní, kterou utahuje šrouby na chomoutu pro protestantský církve.

Jo jo tvářit se jako alibista, to ti jde dobře, nic nevíš, nikoho neznáš a jenom tě pohoršuje, když se někdo brání jak umí bezohledný agresi vlků v rouše beránčím.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Růžové brýle charismatické: ,,, brajnstormink a fámy (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 03. duben 2007 @ 23:11:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dušane,
mně šlo o to, jak ukázat, že se na někoho hází (lejno, slovo,,,), a to konkrétně v tom punktě (poněkud nesmyslně), jako že by se spolčovali charismatici s jezuity.
To se mi zdá jako nesmysl, jako třaskavka nebo dělobuch.
Ale to házení (čehokoliv) jako vymyšlené obvinění může mít prostředky, jedním z prostředků je nařčení ze spojení s jezuity. V životě bych si nedovedl představit, že by se chtělo charismatikům spolčovat se s jezuity. Ale kdo je chce bít, hůl si najde, i nesmyslnou.
A k jezuitům - to je sice mimo téma o charismaticích, ale když to chceš vědět,  jaký je osobní názor, povím.
Jezuitský řád vynašel jistý šlechtic z Loyoly po nemoci, kde bojoval o život a dal slib, že udělá něco pro církev a v tom cíli spatřoval, že udělá něco pro křesťanství, pro náboženství a pro Ježíše, protože mu to splývalo do přímky (v zákrytu, do jedné linie).
Chtěl se svými čtyřmi druhy do Jeruzaléma, čekal v Římě, ale loď se nenaskytla, dal se k dispozici papeži.
Jeho mylenka byla odlišná od postoje Augustina (odevzdání vůle Bohu a milost), Tomáše Akvinského (poznáním k osvícení a ke spáse- říkám zjednodušeně), od Dunse Scota a františkánů (přijetím lásky od Boha ke spáse), od jeho současníka Jana z Boha, který založil řád Milosrdných bratří pro ošetřování nemocných (službou naplňovat zbožnost) atd.
On měl na prvním místě to, že poslušnost institucionalizovanému křesťanství (čili církvi) je správné.
To byla první generace. druhá a další se začaly míchat do politiky a vzbudily takový odpor, že byl řád postupně z královské moci zakazovaný, nejdříve ze všeho v Portugalsku (asi 1650, nepamatuji se dost přesně). Poslední úder proti řádu byl od papeže, zrušil řád koncem 18. století. Když ho druhý papež po stu letech koncem 19. století obnovil, už nešlo o politiku, ale o výučbu, spisy a misie.
Ignác vykonstruoval řád podle vojenských pravidel a jako bývalý velitel přenesl vojenského ducha na duchovní půdu. Mělo to nevýhody, o kterých se zmíním.
Pro zpestření uvádím průpovídku ze středověku – srovnání charakteristik způsobu života u čtyřech řádů:
Miloval Benedikt výšiny,
úrodná údolí Bernard,
František tiché vesničky,
Ignác zas rušná města.
Ale to bylo objektivně.
= A teď moje postoje. Osobně jezuity neznám, jen jednoho bývalého kolegu, který odtud odešel, stal se literátem a říkal, že na tu dobu nemá vhodné vzpomínky, a nic i neprozradil.
Ale tady na Grau bylo dost článků, které popisovaly, jak se adept připravuje přesnou metodou nalezenou Ignácem a to podle vzoru cesty : peklo – očistec – nebe. To by bylo drastické a zanechávalo by to stopy, které mohou být traumatizující do budoucna. Znamená to vyhloubit v mysli jámu podle pekla, na tom postavit sloup s očistcem a navrch klenout nebe.
A to se má opakovat jako cvičení občas dále (po dvou letech).  Zajímavým citátem je věta z interwiev s historikem a religionistou, bývalám jezuitou Alešem Rolečekem (1958)  s názvem „Nasvětlování kostelů považuji za vítězství antikristovo“ (to proto, že kostel v záři měsíce je to pravé), zapsali Ondřej Kobza, Jiří Š.Cieslar, Text vyšel v Literárních novinách 2007-6 na straně 15.
Publikováno online 8.2.2007 , tam bývalý jezuita vzpomíná :
„..Chtěl jsem studovat teologii, což se mi nepodařilo. Jezuité představovali jednu z možných cest, jak navázat kontakt s lidmi a současně se spiritualitou, která mě oslovovala. Vstoupil jsem do jezuitského řádu, kde jsem v tichu přečkával normalizační éru.... ve vší tajnosti...“
,, Vzpomínám si na své první, osmidenní exercicie, které mě strašlivým způsobem rozložily na kousky. Probíhaly na opuštěné, venkovské faře. Exercicie vrcholí bilancí života a zpovědí, kterou mi dával jeden stařičký jezuita, úplný svatý František. Člověk naplněný bolestí dosavadního života je najednou ponořen do úžasné, vlažné koupele ze směsi mléka a medu a nachází nesmírnou útěchu.“
vrátil bych se k té větě. „..mě strašlivým způsobem rozložily na kousky...“. Myslel to dobře (já neb pýcha se najednou rozložily..), nebo jako náraz do poklidné duše? Jestli se proces procházení peklem, očistcem a nebem zkrátí na osm dní ???
Z drobných útržků mých  vědomostí o jezuitech vyjímám dvě myšlenky.
a) Ignác doporučuje rozložit si meditaci o Otčenáši na celky po větách. Má to mysl. Na příklad, kolikrát jsem si říkal osobně, že vůle Boží se může podporovat lidmi !
Když budu správně konat ve shodě s Bohem, bude se Jeho vůle lépe uplatňovat, ne jako kdybych byl zatvrzelý. Někteří lidé prohlašovali v minulosti, že křesťan by neměl  být soudcem, protože tam jsou nepravosti. Ale kdo se potom zastane spravedlivého, kdyby na soudcovských místech  byli samí ti, kteří nejsou ochotni plnit vůli Boží? tak by i má činnost pomohla k realizaci slov „buď vůle tvá jako v nebi tak i na zemi“ (a nečekat, až se sama stane). A takto po kusech se má promodlit (promyslet) celý Otčenáš. V tom se shodnu.
b) jeden obraz vmysli, který si má adept představit, je boj na hranicích Jeruzaléma. Okolo dotírá vojsko nevěřících. V čele obránců stojí Ježíš a hájí Svaté město před nepřítelem. To se mi nelíbí. Já bych raději viděl Ježíše, jak uděluje pokrm, Slovo k zástupům a s těmi bezvěrci nebojuje, ale káže jim laskavé slovo o spáse.
Ne boj, ale modlitba a spása.
Masaryk říkal heslo „Ježíš, ne Caesar“. Ale u jezuitů je moc toho vojenství, až vezmou Ježíši v jejich mysli možnost přemoci pohany láskou a slovem pravdy.
Dušane, stačí ti k popsání tento poněkud komorní příspěvek? a nevím, jestli byl někomu k něčemu jinému užitečný.
Mně šlo o to, že slovo o spojení charismatiků s jezuity je totální nesmysl na hlavu postavený, vidím v tom účel jakýmkoliv způsobem bojovat proti nim, i výmyslem, kterému se uvěří tím spíše, když se to nerozváží.
Takový s prominutím nehorázný brept - spojení jezuitů s charismatiky může napadnout jen šoumena, satirika, komika nebo neznalce scény, visím v tom jen účelový boj – bez ohledu na pravdu a možnost, který se vede proti charismatikům nečistými prostředky, nezávisle na tom, jaká myšlenka pro výmysl se použije – kolotoč, alkohol, jezuité, zpronevěra, daňový podvod nebo cokoliv.
 Miro


]


genialne ... na evandělíky je spoleh! ... :-)))) (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 02. duben 2007 @ 21:09:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
genialne ! rad by som to co najskor videl ako ucelené dielo v kniznici gs !!! ... do formatu pdf, prc ....

som rad ze sa da robit sranda aj zo zakladov, na ktorych je oekumenizmus (rekatolizacia) postavený ...

inac 100% suhlasim z vyrokom pana farara: na evandělíky je spoleh! ... :-)))) len myslim ze mnohi z nich su uz vyssie ako je len "noviciat" ...  v strukture Jezuitov ....:-))))



Re: genialne ... na evandělíky je spoleh! ... :-)))) (Skóre: 1)
Vložil: pat v Úterý, 03. duben 2007 @ 07:15:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokud to někdy ale ucelene dilo bude :-) (rozumej, jestli to nekdy bude ve stavu aby se dal utvorit celek, prostě aby to mělo konec)
Já bych to do .prc/pdb převedl pokud by byl zájem, jenže zatím by to znamenalo dělat to vlastně pořád dokola a přidávat další části jak vyjdou. No, pouvažuju nad tím. Lepší by bylo ale mít to jako komplet. A to už závisí na autorovi.


]


Stránka vygenerována za: 0.47 sekundy