|
Právě je 326 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 120937563 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
S úsměvem: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi
Vloženo Úterý, 24. duben 2007 @ 09:10:47 CEST Vložil: bolek |
poslal berkin Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi
Charta Oecumenica je jen malým krůčkem pro ekumenismus ale velkým krokem pro lidstvo.
Otevírá dveře postmodernímu ekumenickému synkretismu, který bude pro nového ekumenického člověka 21. století naprostou samozřejmostí.
Nový Řád přináší Nový věk spirituality i do nejzapadlejší a nejzaostalejší ekumenické vesničky.
Poodkryjme roušku sladkého ekumenického tajemství a nahlédněme do blízké budoucnosti a pokochejme se neslýchanými možnostmi, které budou pro nového ekumenického člověka samozřejmostí.
Moderní ekumenická teologie ve spojení s nejmodernějšími poznatky vědy, techniky a elektronických médií umožní novému ekumenickému člověku snadnou konverzi svého vyznání přímo podle potřeby, jeho aktuální pracovní situace nebo pobytu v religiózní oblasti.
Multimediální moduly Plug'n'Pray (Zastrč a modli se) léta vyvíjené a pečlivě testované brášky jezuity ve Syncreticon Valley umožní každému zájemci konverzi, která nikdy nebyla tak snadná:
Potřebuješ změnit náboženství nebo vyznání kvůli kariérnímu postupu? Odjíždíš pracovat do zahraničí? Přijmout zákaznicky upraveného boha je snadné pomocí našich modulů Plug'n'Pray (Zastrč a modli se). Nová spiritualita může být tvoje jedním kliknutím myši.
Náboženští guru-ové z celého světa kompilovali tyto moduly pro tebe. Náboženské a kulturní zvyky jsou plně ilustrující: audio a video soubory tě naučí modlitbám, iniciačním a očistným rituálům stejně snadno a rychle jako užívání proseb, speciálních formulí a svátostných úkonů..
Hlavní funkce:
Náboženství na míru dle tvého výběru pro tvé potřeby a cíle:
- Software na CD-ROM se snadno instaluje a používá;
- Online podpora: vysvětlivky, nápověda, úryvky, kulturní tipy a triky;
- Přístup k pokročilým funkcím nebo update na verzi deluxe;
- Obsahuje vše, co potřebuješ.
Jsi na hranici, kde se mísí náboženství a zuří diskriminace? Změň svoje vyznání pomocí Plug'n'Pray Switch Edition a vyber si to nejoptimálnější pro svoji situaci.
Nyní také dostupné s novým SMS-MMS upgrade...
(Není ještě zcela kompatibilní s PeaceMaker plug-in...)
(Není ještě zcela kompatibilní s PeaceMaker plug-in...)
(Není ještě zcela kompatibilní s PeaceMaker plug-in...)
Pro snoby je k dispozici limitovaná série DE LUXE:
Luxusně zdobené balení v limitované sérii a s exklusivními funkcemi:
- Podpora 24/7 PPA (Premium Priority Assistance).
- Přístup na naši Deluxe website
- Možnost psaní dotazů do našeho diskusního fóra a čtení doporučení a návrhů:
registrace do Plug´n´Pray community a do PnP forum.
Zdroj: http://www.plug-pray.org
|
Podobná témata
|
|
Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: nula v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:02:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | řekl bych velmi povedené |
|
|
Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:08:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | to se povedlo, souhlasím..
|
|
|
Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:12:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | taky bych rek ze vtipny, kdyby si tam autor neodpusil ty priblbly kecy o jezuitech ... ale co tady muze clovek ocekavat ze :) |
Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 24. duben 2007 @ 11:45:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | whynot, to niesu priblble keci o jezuitoch ale krutá realita... |
]
Re: Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 12:39:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | jj a astar saran je jeden z nich, ja vim :) |
]
Re: Re: Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konve (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 24. duben 2007 @ 13:00:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | no, tam nejdes vselico...cize mozno aj ano :-)))))) ale skor by som povedal, ze ide o jezuitsku ekumenicku slavu Boziu. |
]
Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Úterý, 24. duben 2007 @ 12:36:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | To jsi řekl moc hezky, také očekávám občas vlídnější slovo (od některých) ale zřejmě je neznají. :-) ale jinak je pěkný nápad.
Honza
|
]
Re: Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 12:40:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | looking for your God? call now +39 049 887 :)))
|
]
|
|
Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: Krytyk v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:19:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | :-)) Velké probuzení se přiblížilo!!!! Myslím, že toto je opravdu konečné řešení ekumenické otázky!!!
to whynot: Ty jsi taky ten bráška jezuita? Že se tě to tak dotklo, ta poznámka o jezuitech. :-) |
Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:25:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | nejsem :) |
]
Re: Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: Krytyk v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:53:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Škoda, mohls nám napařit ty exercicie! ;-) |
]
Re: Re: Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konve (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 11:07:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | tak jestli o to stojis, tak ti je muzu naparit i tak ... huhuhue :) |
]
Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:31:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | btw konecne reseni zidovske otazky tady uz bylo, ne ... tak ted sou na rade ti ostatni :)
|
]
Re: Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: Krytyk v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:54:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Obávám se, že máš pravdu. :-( |
]
|
|
Re: Neuvěřitelně snadná konverze už nastala v 60.letech u Tomáše Halíka (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Úterý, 24. duben 2007 @ 15:35:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Levicový sociolog Tomáš Halík nekřesťanský intelektuál, který v 60.letech 20.století se obrátil (konvertoval) ke křesťanství v katolické formě, se pravděpodobně o dějiny křesťanství příliš nezajímal. Inspirovala ho pouze ta nejnovější miniverze katolické teologie z r.1965. Na ni se zaměřil. Stalo se pravděpodobně toto: Matoušovo evangelium 23,15 "Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! Obcházíte moře i zemi, abyste získali jednoho novověrce; a když ho získáte, učiníte z něho syna pekla, dvakrát horšího, než jste sami." Čili nějaký pololiberální zákoník a farizeus kdesi ulovil Tomáše Halíka. Pravděpodobně to byl P.Jiří Reinsbergr, katolický kněz od pražského týnského kostela, který věřil v liduprázdné peklo, a proto komunistům nevadil - nechali ho zhruba 40 let u pražského kostela! Poté z Tomáše Halíka udělal syna pekla, dvakrát horšího (dvakrát více liberálního - více pohansky okultního) než byl sám.
Za neomylnou se v Katolické církvi vždy (1.-20.století) pokládala Bible a tradice výkladu Bible. Tak je tomu však v praxi ve všech církvích, ale Katolická církev to řekla velmi nahlas. Ostatní církve s výjimkou Pravoslavné církve (která o víře v tradici výkladu Bible nemlčí) o své víře v tradici výkladu Bible mlčí, i když ji praktikují. Podobně je tomu u židovských rabínů: věří v Starý zákon a tradici výkladu Starého zákona. Protože Bible byla napsána z inspirace neomylného Ducha svatého, tak i její aktuální výklad pro každou generaci věřících v každém století a v každém národě je nutno získat od Ducha svatého. Platí Kristovo zaslíbení: „Blahoslavení čistého srdce, oni Boha viděti budou.“ Toto zaslíbení platí plně až v Nebi, ale zčásti ho zajisté ti křesťané, kteří nesou denně svůj kříž a zapírají své sobectví zakoušejí už na Zemi. Právě takovým lidem dává Duch svatý aktuálně chápat biblický text v nějakém konkrétním místě. Tito lidé o tomto svém pochopení určité části Bible káží, nebo píší. Tím vzniká výkladová tradice. V praxi za neomylný výklad Bible lze však považovat pouze ten, kterému se tak věřilo vždy a všude a to z toho důvodu, že Duch svatý se nemění - je stejný věčný Bůh v každém století. Takže např. protože se v každém století vždy chápala slova Ježíše Krista o Jidášovi v 17.kapitole Janova evangelia, 12.verši, že je Jidáš jistě zavržen, tak je tento výklad neomylný. Teprve liberální teologie pronikající ve 20.století do všech církví přestala pokládat za neomylnou jak Bibli, tak i tradici výkladu Bible. Např. zrádce Jidáš je podle úplného teologického liberála (lhostejno zda katolíka, protestanta, pravoslavného) v Nebi a je to dle něj pozitivní hrdina. Jak liberalismus pronikal ve 20.století do nejpočetněji zastoupené církve - té katolické, tak se stal nejvíce viditelným. Takže současná katolická pololiberální teologie Tobě i mně i jiným křesťanům ukazuje, o co se nemáme nechat ve své víře okrást liberály. Minulé hádky od 11. po 19.století mezi církvemi jsou ve srovnání s tímto liberalismem jen dětinskou hrou. Teď jde skutečně o věčný život a věčné zavržení. Bibli je třeba chápat ve stejném duchu, ve kterém byla zapsána, čili v Duchu svatém. Pouze pokorným plynutím v Duchu svatém člověk chápe jednotlivé biblické věci tak, aby se mu propojily do těch správných celků.
Žádný papež ani 2.Vatikánský koncil neřekl, že od chvíle vsunutí liberální polopohanské teologie do křesťanské Katolické církve v r.1965 (od tzv. aggiornamenta) přestávají platit biblické pravdy a tisíce let tradované výklady biblických pravd.
Proto dodnes existují i zbytky Bohu věrných křesťanů katolíků na území silně novopohansky infikované Katolické církve.
To si myslí Mgr. Libor Serafím Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
|
Re: Re: Neuvěřitelně snadná konverze už nastala v 60.letech u Tomáše Halíka (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 16:19:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | a proc je tady xakru toto ... ?!? |
]
Re: Re: Neuvěřitelně snadná konverze už nastala v 60.letech u Tomáše Halíka (Skóre: 1) Vložil: Farel v Úterý, 24. duben 2007 @ 18:49:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Halik Halíku vlkem. Že se Seríku nestydíš jmenovcovi tohle dělat. Jak můžeš potom oslovovat ty nebohý nevěřící když vlastní bratr, křesťan a ještě možná i přímá přízeň (pokud se nenajde nějaký Neodhalík)je pro tebe taková hnida. Nevím jestlis ho viděl ale o velikonocích na plovárně? To bych řekl. že bodoval spíš on. Ale chápu to filiokve vás tak znesvářilo, že mu to od toho jedenáctýho století nemůžeš zapomenout. Halíci Halíci měli bysre jít do sebe, nejdřív si vyndat ty trámy a tak dál.....
|
]
|
|
Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Středa, 25. duben 2007 @ 07:43:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | hue ty originalni stranky vypadaj fakt vtipne. a nepusobi lacine ani nikterak jinak, protoze na tech strankach to je lozeny jako sranda, nikdo dal se k tomu nevyjadruje, nikdo se nepidi po puvodu, proste jen joke.
v kontextu GS a a obzvlaste opatreno "vhodnym" komentarem o jezuitech, ktery ofkors na puvodnich strankach neni a ktery pravdepodobne vypadl z ust nebo jineho telniho otvoru nejakeho mistniho slaboducheho "vtipalka", to ovsem taky shledavam lacine ubohym ... skoro bych napsal "pseudovtipnym". |
]
|
|
Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: aviaf v Úterý, 24. duben 2007 @ 21:40:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek | Tipoval bych, ze v sestnactym stoleti si nekdo podobne delal legraci z toho, jak si kazdej "jednou" bude moci poridit Bibli podle vlastniho gusta: v kuzi, v paperbacku, s cervenym zvyraznenim Jezisovych slov, s komentarem, bez komentare, s obrazkama, s reckou bilingvou, kapesni vydani, s poznamkovym aparatem, na kridovem papire, na beznem papire atd. A tak se i stalo.
No, a ukazalo se, ze to zase nebyl tak spatnej napad.
Aviaf |
|
|
Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: agur v Středa, 25. duben 2007 @ 09:09:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Dobrý. Ještě to bude chtít helmu pro simulaci dokonalé virtuální reality. Pak si bude možné navodit představu jakékoliv náboženské skušenosti a člověk si pak bude moci vybrat, které náboženství mu nejlépe vyhovuje. Také proces přepodstatnění při katolické eucharistii bude moci nabýt velmi skutečné podoby. Nasádím helmu, zavedu software, vezmu hostii, zuby utrhnu kus masa z Kristova těla, pozdvihnu číši s vínem napiju se, vyvalim oči nad tou neobvyklou chutí a utřu rty zbrocené skutečnou krví. Sundám helmu, zavedu jiný software, nasadím helmu a zajdu do virtuální mešity. Atd... |
]
Re: Re: Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: agur v Pátek, 27. duben 2007 @ 14:45:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Promiň, respektuji tvou konversi a nijak jsem nechtěl urazit tvou novou katolickou víru.
|
]
|
|
K biblickým textům (Skóre: 1) Vložil: nula v Středa, 25. duben 2007 @ 18:52:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | --Za neomylnou se v Katolické církvi vždy (1.-20.století) pokládala Bible a tradice výkladu Bible.--
Jako vtip dobré,ale historická fakta jsou naprosto jiná.Předně v 1. století dokonce ani v 2 a 3 Bible tak jak ji známe dnes vůbec neexistovala. Církevní představitelé v prvních stoletích po Kristu neměli vůbec
jasnou představu o tom, jaké spisy lze považovat za věrohodné a jaké
ne. Až do 3. století citovali nejenom z dnes uznávaných evangelií, ale
často se odvolávali také na Ježíšovy výroky obsažené v apokryfech. V té
době ještě neexistoval jasný a jednoznačný pohled na to, co je a co
není pravověrné.Vůbec první výběr Písma uskutečnil v první polovině 2. století po Kristu
Markión ze Sinópy. Jako základ mu posloužilo Lukášovo evangelium
(odlišující se od dnes známého znění) a 10 listů apoštola Pavla.
Markión byl přesvědčen o tom, že Otec Ježíše Krista je jiný, než
židovský bůh pomsty a hněvu. V Ježíši Kristu se zjevil Bůh lásky a
milosrdenství. Vyznavači temnoty se ocitli v ohrožení a proto Ježíše
ukřižovali. Ježíš svým utrpením na kříži vykoupil oddané a věrné duše
ze zajetí falešného boha, stvořitele hmotného světa. Tělo vykoupit
nelze, neboť patří hmotě. Křesťané koketující s židovským Písmem se
vystavují nebezpečí bludu, je tudíž nutné Starý zákon odmítnout. Aby
toto teologické stanovisko zdůvodnil, napsal Markión knihu s názvem
Antithesis (Antiteze), kde na jednu stranu postavil citáty z Tóry a na
druhou stranu pasáže ze svého výběru posvátných textů.V roce
138 odešel Markión do Říma, kde chtěl o svých názorech přesvědčit
církev. V roce 144 byl nakonec odmítnut a exkomunikován. To mu ovšem
nezabránilo šířit své myšlenky dál prostřednictvím vlastní církve. Ta
byla velmi dobře organizovaná, měla biskupy, presbytery, náboženské
zpěvy i církevní budovy a ve své době se rozšířila od Eufratu v
Mezopotámii až po Rhônu ve Francii. Zanikla teprve v 6. století. Kanonizace křesťanských textů proběhla kolem let 170 až 220
n.l.
Podle díla Dějiny křesťanstvíexistovalo na konci
2.stol.n.l. ohromné množství písemného materiálu, který pokrýval širokou
oblast různých nauk, mnohdy si vzájemně protiřečících. Křesťanské
církve tato skutečnost trápila. Vznikly dva směry kanonizace.
Radikální směr, který zastupoval např. výše Markión, redukoval Nový zákon
pouze na autentický pavlovský korpus. Ježíš jako historická postava v
textech mizel a docházelo k naprostému odtržení helenizovaného
křesťanství od původního judaismu.
Opačný trend znamenal naopak
široce pojatý kánon, který by prohloubil přitažlivost učení pro co
nejširší skupinu věřících. Znamenal však existenci mnoha teologických,
etických i historických rozporů. Proto byla později (3. až 5.století)
mnohá evangelia opět z kánonu vyjímána. Jiná díla byla v kánonu
ponechána jen proto, že byl jejich autorovi
připsán i text cizí, a nebezpečně znějící původní dílo tak bylo
otupeno (např. evangelium Janovo a jemu později připsané tři epištoly). Mezi
navzájem si konkurujícími středisky křesťanství, a nejvíce mezi východní a
západní skupinou, docházelo k neustálému boji o podobu kánonu. Texty
považované některými autoritami za jednoznačně kanonické byly jinými
autoritami z kánonu odstraňovány. V prvých třech stoletích n.l. kolovalo
mezi křesťany přibližně 200 různých evangelií. Z nich byly nakonec do Nového
zákona vybrány čtyři.
Celý proces kanonizace byl v podstatě dovršen roku
367, kdy Athanasios uvedl soupis kanonizovaných textů. Prvý kompletní
soupis kanonických knih pochází z roku 382. O kánonu se však stále vedly
diskuze, nejvíce snad o knize 2.list Petrův a Zjevení.[
Křesťanský apologeta R.Sisson píše:
Ve skutečnosti, se po smrti Ježíše objevila celá
záplava knih, ve kterých se tvrdilo, že jsou inspirovány...
Spory o to, které z nich jsou pravé, byly tak silné, že
probíhaly po staletí. Nakonec, v pátém století, skupina
církevních hodnostářů svolala koncil a nechala hlasovat. 66 knih
zahrnutých do naší Bible bylo prohlášeno za Písmo volbou 568
proti 563.
Samotný pojem "katolická církev" je také mnohem mladšího data než 1..st
|
|
|
Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1) Vložil: Manciny v Čtvrtek, 26. duben 2007 @ 09:37:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Opravdu nesmírně povedené a vtipné. Moc mě to pobavilo.
|
|
|
|
|