Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 163, komentářů celkem: 429704, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 547 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116601228
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše France
Vloženo Neděle, 16. září 2007 @ 20:46:03 CEST Vložil: Bolek

Z našich církví poslal Nepřihlášený

S nemalým překvapením jsem zaznamenal komentář Aleše France na Granu Sális, ve kterém se jakoby podivuje nad upozorněním biskupa AC Rudka Bubíka o své osobě. Podrobnosti jejich vztahu, Alešova zplnomocnění zastupovat AC na veřejnosti ve vztahu k ostatním církvím a jeho následného zrušení bude patrně do detailu znát jen vedení AC a Aleš. Je však k nevíře že se Aleš Franc k celé věci nijak nevyjadřuje a nechává zde bez povšimnutí plynout obvinění biskupa AC z dezinformování, ba i lhaní a zneužívání autority. Souhlasí snad s těmito názory?

Na svých webových stránkách se Aleš Franc v rubrice osobních údajů z 12.6.2007 představuje mimojiné takto:

"Člen sboru Apoštolské církve v Č. Budějovicích později v Brně, kde působil jako vedoucí domácí skupinky, redaktor Sborových listů, vedoucí mládeže a vedoucí letních táborů, podílel se na vyučování základů ke křtu, vedení biblických hodin a nedělních kázání. Zároveň působil jako starší sboru (1997 – 2003) a poradce biskupa Apoštolské církve (1999 – 2003) a později byl zplnomocněn biskupem AC k zastupování církve v rámci ERC a na veřejnosti ve vztahu k ostatním církvím (2003 – 2007). V současné době se podílí na vedení absolventských prací při VOŠMT v Kolíně."

Uvedené datum naznačuje, že již od 12.6.2007 patřila jeho funkce zastupování AC do minulosti. Je tedy zvláštní, že se ve svém zářijovém komentáři na Granu Sális jakoby podivuje nad srpnovým oznámením Rudka Bubíka, jakoby to pro něj byla novinka.

Ač je mi Alešova apologetická činnost celkem sympatická, považuji za zvláštní, že se někdo minimálně 4 roky snažil skloubit funkci oficiálního zmocněnce nějaké církve s činností nezávislého komentátora a apologety. Domnívám se, že buď má někdo pracovat v/pro církevní hierarchii (pak ale musí velice obezřetně vážit každé slovo) nebo si zachovat nezávislost a možnost prezentovat vlastní názory bez ohlížení se na oficiální stanovisko své církve. Rozumějte mi. Když je někdo zmocněnec, měl by své osobní názory (vlastní výklad Písma a pod.) komunikovat především dovnitř své církve. Navenek by však měl vyjadřovat stanoviska církve, popřípadě ta, o kterých se mu podařilo jeho církev přesvědčit a ne názory, které jsou v rozporu s postoji jeho církve. Co by to bylo za zmocněnce, který si dělá co chce?

Do určité míry snad je možné někdy jasně říct, že v tom a tom případě prezentuji ryze soukromý názor, který není názorem mé církve, ale to by se zmocněncům nemělo stávat příliš často. Divím se, že biskup AC využíval Alešových služeb k zastupování AC tak dlouho. Vždyť Aleš dlouhodobě vytváří nejrůznější kontroverze jako neřízená střela. Větší trpělivost než ta, kterou předvedl biskup AC v této věci, si vůbec ani není možné představit. Buďme tedy féroví. Vždyť i pro Aleše France je lepší, že může být nezávislým apologetou s vlastními názory a ne diplomatem církve, s níž se v tolika tématech neshoduje.

Přeji Vám še dobré,

Tom Labuda


Podobná témata

Z našich církví

"Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše France" | Přihlásit/Vytvořit účet | 37 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše France (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Neděle, 16. září 2007 @ 22:15:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Tome,

když pominu tvoji spekulaci, že Aleš Franc pozbyl Bubikovo pověření již před 12.06.2007 navzdory tvrzení Aleše France z nedávné doby, že jeho pověření trvá a že je považuje za ukončené teprve zmíněným Bubikovým článkem na stránkách AC, pak mě velmi zaujala tvoje argumentační konstrukce o roli zmocněnce:

Ač je mi Alešova apologetická činnost celkem sympatická, považuji za zvláštní, že se někdo minimálně 4 roky snažil skloubit funkci oficiálního zmocněnce nějaké církve s činností nezávislého komentátora a apologety. Domnívám se, že buď má někdo pracovat v/pro církevní hierarchii (pak ale musí velice obezřetně vážit každé slovo) nebo si zachovat nezávislost a možnost prezentovat vlastní názory bez ohlížení se na oficiální stanovisko své církve. Rozumějte mi. Když je někdo zmocněnec, měl by své osobní názory (vlastní výklad Písma a pod.) komunikovat především dovnitř své církve. Navenek by však měl vyjadřovat stanoviska církve, popřípadě ta, o kterých se mu podařilo jeho církev přesvědčit a ne názory, které jsou v rozporu s postoji jeho církve. Co by to bylo za zmocněnce, který si dělá co chce? 

Velkým kamenem úrazu je tvoje formulace nezávislý komentátor a apologeta. Jde zjevně o tvoji velmi účelovou a naprosto nekorektní klasifikaci. I velmi povrchní čtenář jeho studií si musí všimnout, že Aleš Franc se zásadně nestaví do pozice nezávislého komentátora a apologety, ale naopak se nikdy netají s tím, že zásadně vychází z teologických pozic Apoštolské církve. Nikoliv však pouze jejího lokálního subjektu v české kotlině, ale v kontextu jejího celosvětového společenství sesterských apoštolských církví. 

Právě proto byl léta poradcem biskupa AC Bubika, který ho dokonce zplnomocnil k zastupování církve v rámci ERC a na veřejnosti ve vztahu k ostatním církvím. Troufl bych si říci, že právě pro svůj teologický rozhled a obdarování k apologetické práci byl pro AC nepostradatelným. Čtyři léta ho AC spokojeně využívala (těžko by Bubik všechna ta prohlášení vzhledem ke svým schopnostem psal sám) a najednou takový podivný obrat o 180°, ačkoliv celosvětové společenství sesterských církvi svoje teologické pozice nijak nezměnilo.

Něco se muselo stát. Můžeme jen spekulovat, že v AC získávají vliv charismatici, pro které je kritik jejich učení z pozice teologie AC typu Aleše France úhlavním nepřítelem. Je možné, že se Bubik dostal pod jejich vliv, ale neměl odvahu říci A. Francovi do očí, že už není žádoucí. Možná proto zvolil tento mírně řečeno neslušný způsob, jak se Aleše France zbavit.

To, co se tedy před našima očima odehrává, je s největší pravděpodobností mocenský atak charismatiků na vrcholné pozice v AC včetně získání vlivu na biskupa Bubika. Zdá se, že padla jedna z posledních bašt, kterou ještě charismatici mezi protestanty neovládli.

Komu to hraje do karet je nad slunce jasné. Politický vliv katolické církve zesílí a odbojná AC jí už nebude kalit vodu svými nepříjemnými, nekompromisními a zásadovými stanovisky k politickým otázkám.

Je to nejen velký krok pro Bubika, ale i nemalý krůček ke Konkordátu, Ekumenické chartě a společnému slavení eucharistie.



Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše Franc (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Neděle, 16. září 2007 @ 22:34:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Won biskup Bubik se už zas nepočítá k tzv. charismatikům?


]


Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše F (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Neděle, 16. září 2007 @ 22:45:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
podle toho, jak nakop france do zadku, stejně jako ty, pattre, olin a spol, tak je to snad jasný, ne???!!! :-)))))


]


Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Ale (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Neděle, 16. září 2007 @ 22:50:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já měl zato, že Rudek Bubikje typickej charóšij představitel a ty tam píšeš, že charóšiě získávaj na Bubika postupně vliv (=jakoby von sám byl v  těhle votázkách ňák zdrženlivej), což mě tak trochu zmátlo.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Neděle, 16. září 2007 @ 23:07:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ale kdepak, církevní dominátor, bez kterýho se v AC nic neupšoukne, přece nechal vydat knihy "Svrablavé uši" od Johna Stetze a "Jiné evangelium" - historickou a biblickou analýzu hnutí Víry od D. McConnella a byl celý léta slušnej anticharismatik!!!! :-)))))) je možný, že postupná infiltrace charoušů do AC a možná i tlak děvky jedoucí na šelmě vykonaly svý. možná, že teďkonc bude ty knížky stahovat a veřejně pálit!!!! :-))))))


]


Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše Franc (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Středa, 19. září 2007 @ 08:09:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
  I velmi povrchní čtenář jeho studií si musí všimnout, že Aleš Franc se zásadně nestaví do pozice nezávislého komentátora a apologety, ale naopak se nikdy netají s tím, že zásadně vychází z teologických pozic Apoštolské církve. Nikoliv však pouze jejího lokálního subjektu v české kotlině, ale v kontextu jejího celosvětového společenství sesterských apoštolských církví


Hmmm, takže někdo kdo je například naprosto všemi deseti proti kurzům Alfa a napadá je kde může vychází zásadně z pozice své církve která je pořádá a to i v jeho domovském sboru? Zajímavá schíza.


]


Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše F (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Středa, 19. září 2007 @ 14:53:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
nazdar charouši!! :-)))) tuhlecten tvůj často s chutí používanej argument je jenom plácnutí do vody. i prostým selským rozumem každej uzná, že když vy charoušové někam infiltrujete a někde něco lokálně zavedete, že to není pozice celý církve. samozřejmě jenom do tý doby, než ji celou ovládente :-)))) a to je případ i těch kurzů alfa v brně. :-)))))

pokud bys ještě rád zpochybňoval, že franc vychází zásadně z teologyckejch pozic AC, tak sem dávám pár rozdílů meti těmito pozicemi a váma charoušema:

9. Short introduction specifics of Charismatic Theology
Although Pentecostal theology is clearly defined through doctrinal statements of the largest Pentecostal denomination Assemblies of God in USA, the charismatic theology is not clear. Even in many Evangelical minds, the expressions, "Pentecostal theology" and "charismatic theology" are not intimately associated. In my experience these differences have two roots.
1) Charismatics are not specific Christian doctrinal movement but interdenominational movement. For example: Pentecostal Christian is a member of specific church e.g. Assemblies of God, Church of God, Church of Nazarene etc. Pentecostal Christian can’t be Baptist or Presbyterian or Catholic. But Charismatic is not member of specific church and Charismatic may be member of Baptist or Presbyterian or Catholic Church. This is reason why the Charismatics are connected by their spirituality rather than by their doctrines. Most important common experience of all charismatic is doctrine of “Holy Spirit Baptism". For majority Charismatics in the USA and in the World doctrine about “infant baptism” or “Scripture inerrancy” is not important. Charismatics are united by experience of Holy Ghost Baptism and participation on spiritual gifts came out from this.
2) Second point is very important, too. Since Charismatics have no legal authorities in their denominations, interdenominational authorities guide them. These authorities became “under-denominational apostles”. Charismatic frequently follows their revelations and there is not any possibility how to correct these “messages” because apostles are not involved in church structures. Apostles are subordinated to no one, but their own authority is often uncontrolled. So that doctrinal errors are occurred in these circles. Revelations have in this way the same authority like as Bible because is practically no possibility how to adjudicate.
These points mentioned above: 1) doctrinal mixture of many traditions (which are sometimes incompatible) and 2) strong personal authorities of apostles and prophets and their unexamined revelations are for Charismatic on the world determined. These points have caused disagreement between Classical Pentecostals and Modern Charismatic during more than 50 years existence of Charismatic Movement.
Charismatic Movement often follows new revelations of interdenominational apostles and prophets. And Charismatic Christians assembled around these persons sharing the new spiritual experiences according their visions. There exist similarity between middle age mystics and Charismatics. Because of it the Charismatic consider mystics as their predecessors.
10. Pentecostal – Charismatic controversies
Pentecostals – according to their apologists - had to face up to many Charismatic waves. For example Latter Rain Movement, Shepherding Discipleship Movement, Faith Movement, Vineyard Movement or Toronto Blessing. Pentecostal theologians prepared many doctrinal statement, where refused these waves which - in time their widespread - literally swept evangelical circles in USA.
Although Pentecostals sometimes are marked as flamboyant believers, they often criticize four aspects of Charismatic theology:
1) Overgrown and uncontrolled authority of charismatic Apostles and Prophets and refuse possibility of existence temporary Apostles of Jesus Christ.
2) Unbiblical enthusiasm and lack of orthopraxy in Charismatic circles.
3) Unorthodox pneumatology esp. praxis of spiritual gifts shared through hands laying and personal prophecy.
4) “Kingdom now” theology esp. teaching that Christians may take over dominion under World.
These points General Council of Assemblies of God adopted in 1949 against Letter Rain Movement that was predecessor of Charismatic Movement. General Presbytery was written that Pentecostals refuse: 1) The overemphasis on identifying, bestowing, or imparting spiritual gifts by the laying on of hands and naming, supposedly by prophecy, specific gifts. 2) The problematic teaching that present-day offices of apostles and prophets should govern church ministry at all levels. 3) The practice of imparting or imposing personal leadings by means of gifts of utterance. 4) Wresting and distorting Scripture through interpretations that are in opposition to the primary meaning of biblical passages.
These points were once more time restored, on August 13, 2000, and worked out according to contemporary Charismatic doctrines and movements, which endangered integrity of Pentecostal Movement. There is written:
„The Executive Presbytery has taken action to authorize the Committee on Doctrinal Purity to prepare a position paper dealing with current emphases, teachings, or practices which mark departure from our scriptural understanding of local church government and ministry; and a variety of issues or excesses surfacing in charismatic/Pentecostal churches today, which can impact various of our churches and ministries; and, such a position paper when prepared, and approved, and published will provide guidance and help to all our churches and ministers--including many who are not able to attend a General Council.”[1]
In the statement Charismatic doctrines and errors are enumaratively mentioned: Kingdom Now or Dominion theology, Manifest Sons of God and Joel’s Army, The Prosperity Gospel, Excessive Fascination With Physical "Manifestations." etc.
Despite these things Pentecostals believe, that Charismatic Movements has origin in Holy Spirit Movement although admits differences rooted in their orthodoxy:
“We believe that God's Spirit never goes where His Word does not. . . . We have been lambasted by elements of the electronic church and charismatic renewal as being backslidden and non-Spirit led when we have not jumped on popular bandwagons of the day loaded with the meringue of personality and spiritual excess rather than the plain meat of God's Word. So be it! If criticism is the price we must pay for asking the question: "What saith the Lord in His written Word?" - then let us wear that criticism gladly as a sign of fidelity to Christ.[2]


]


To bylo na mě? (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Středa, 19. září 2007 @ 15:32:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Sorry, že ti neodpovím ale já to ani nečet, protože blouznění lidí co mají mentální kapacitu vycpaného netopýra a chování kudlanky nábožné mě tak něják nezajímají. Takže se nediv, že na tebe teď reaguji poprvé a naposledy.




]


Re: To bylo na mě? (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Středa, 19. září 2007 @ 19:01:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-))))) nemusíš se omlouvat!!  mentalita charoušů je podivuhodně homogenní ve chvílích, kdy mají reagovat na věcné argumenty :-))))))))))) jejich věcné neargumentování, nečtení, nenaslouchání současně v kontrastu s jejich posměchem, nadávkami a dehonestací oponenta jsou typické :-))))) tyhlecty tvoje hlody si archivuju pro příručku Jak poznat charismatickou šelmičku :-))))))  zárveň tě nominuju na zlatu slzu za tuhlectu chaoušskou "perlu", která s medvědí urputností odhaluje ledvích charoušskejch mediálních strategií. :-)))))))))))))))))


]


Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše France (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Neděle, 16. září 2007 @ 22:44:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Tome,
v jádru s tebou souhlasím a dodávám, že Alešovo vyjádření potvrzuje (doplňuje) platnost bubikovo prohlášení, ale zmíněné spekulace o okolnostech nerozptyluje, takže spekulacím účelně nezamezil. Odpovídá to výroku politika, který v podstatě strohým vyjádřením nemá zájem nic vysvětlovat, to co se ho přímo týká, jako by se netýkalo. Nerad se opakuji, ale biskup AC R.Bubík,  je ve spojitosti s Francem pranýřován na  GS, převážně nestoudnými anonymi. Těžko se zorientuje má-li někdo něco (přesně kdo) konkrétně proti němu. A.France může veřejně  situaci osvětlit, all  vypadá to tak že mu  vyhovuje, že je  zde bubik lovnou zvěří. Asi cíleně ponechává některé okolnosti spekulacím. Někteří účastnici Grana tak rádi spekulují a domýšlej,  konspirují a osočují, vyzdvihují a pranýřují. Neboli, kdyby pastýř chtěl (nebo netrpěl mučednickým syndromem), jako pravidelný účastník serveru (bubik jím přece rozhodně není) by ještě lépe vše osvětlil, konspirace rozehnal a vše uvedl na pravou míru. Jsou lidé, kterým dohady a spekulace v podstatě  vyhovují! Mnohé trápí, zda se biskup nedopustil opravdu nečestné praktiky, nebo je to obrana člověka, který musí čelit vlivu jednoho chytrého a ambiciosního kalkula, obrana skutečného nesamozvaného pastýře, který  se dištancuje od publicistických aktivit jednoho Aleše, pastýře s nickem? Věřím, že na to odpoví především sám „pastýř“, nikoliv nějaký snaživec za něj. Dokonce (přesto že zase já pro změnu často nesouhlasím s Alešovými názory) , bych také rád solidarizovat, ale nakonec musím uznat že to nelze díky zde vytvořenému prostředí, kde se spekuluje, dává prostor pro snůšku pomluv, nařčení a zlořečení.I tak ti děkuji za tvůj příspěvek.



Pokoj Tobě!




Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše Franc (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Neděle, 16. září 2007 @ 22:47:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
bubik je člověk jako každej jinej a nic mu nebrání, aby tady vysvětlil, jak to myslel a jak te je tedy s tím francovým pověřením. je vidět, že i franc je z toho, co mu bubik proved, celej tumpachovej a spekuluje, že mu už to pověření asi neplatí, i když nebylo řádně zrušený. :-)))   těžko nám tady může něco vysvětlovat, dokud se bubik nevyžvejkne, proč udělal takovou ptákovinu a francovi nic neřek.

zato tebe, strašino z litvínovský elm street, musí šimmer pochvalně podrbat za ouškem!!! :-)))) udělat takhle zručně z oběti viníka neuměla ani pověstná svatá inkvizice!!! :-))) z tebe musí mít ta děvka jedoucí na šelmě vopravdu bezmeznou radost!!! :-))))


]


Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše F (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Neděle, 16. září 2007 @ 22:59:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty jsi fakt nezmar dotěra, můj věrný průvodce Granem ….sice hulvát, ale věrný…diky rony!


]


Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Ale (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Neděle, 16. září 2007 @ 23:29:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toto praví Hospodin zástupů: "Zporážejte stromy a navršte proti Jeruzalému násep. To město musí být celé potrestáno, uprostřed něho je útisk.

Jako studna uchovává vodu čerstvou, tak ono uchovává své zlo. Je v něm slyšet o násilí a zhoubě, stále mám před sebou jeho chorobu a ránu.

Těžkou ránu mého lidu léčí lehkovážnými slovy: »Pokoj, pokoj!« Ale žádný pokoj není.

Zastyděli se, že páchali ohavnosti? Ne, ti se nestydí, neznají zahanbení. Proto padnou s padajícími, klopýtnou v čase, kdy je budu trestat, praví Hospodin."

Jeremjáš 6, 6 a násl.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Pondělí, 17. září 2007 @ 21:25:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tom Labuda: Navenek by však měl vyjadřovat stanoviska církve, popřípadě ta, o kterých se mu podařilo jeho církev přesvědčit a ne názory, které jsou v rozporu s postoji jeho církve. Co by to bylo za zmocněnce, který si dělá co chce?


:-)))))))))) ... fakt dlho som sa tak dobre nepobavil, no uple jezuitske expoze ... Je uplne jasne, ze jeden clovek nemoze predsa pisat proti "Cirkvi", zaroven sa snazit o biblicke ucenie a zaroven zastavat v Cirkvi dolezitu funkciu. No vy ste sa uplne zblaznili ???

Co ma spolocne sucasna katolizacia pod ruchom ekumenizmu a Pismo??? Som Bohu vdacny, ze mozem zit v tejto dobe, za to oddelovanie zrna od pliev, jasne sa totiz ukazuje kto za koho kope ...

Vo vyjadrovani stanovisk "Cirkve" prajem nasim infiltratorom good luck ...

Mediální propaganda katolicismu

Portál www.evanjelik.sk maže články o dr. Martinovi Lutherovi !!!! - alebo katolizácia na Slovenský spôsob.

Ekumenie - jezuitská ”sláva Boží”

Jezuitská infiltrace - prohra protestantů


Alberto Rivera: The force (sila)




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně br (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Pondělí, 17. září 2007 @ 22:36:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Co maji spolecneho? hodne. Nebot soucasny stav krestanstva pismo nazyva Telesnosti...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledn (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Středa, 19. září 2007 @ 20:08:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale ktore pismo? Katechizmus?


]


Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše F (Skóre: 1)
Vložil: joker v Úterý, 18. září 2007 @ 17:48:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"bubik je člověk jako každej jinej "

Kdysi se říkal vtip na adresu Václava Klause:

Jaký je rozdíl mezi Bohem a Václavem Klausem?
Bůh si o sobě nemyslí, že je Klaus.

Aby ono to nebylo s občanem Bubikem podobné, jako s tím profesorem Klausem...


]


Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše Franc (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Pondělí, 17. září 2007 @ 22:33:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Osobne si myslim Pattre, ze bylo od Pastyre dobre, ze reagoval tak, jak reagoval. Ze nedal pruchod svym emocim. Je v te situaci hodne subjektivne "namocen" a mozna nema spravny objektivni nahled. Je dobre. Nebot, jak pise apostol Jakub, je treba mit na uzde svu jazyk. Ten dokaze zbytecne zapalit velky les.

A plivani na biskupa nebylo vizitkou ani biskupa, ani pastyre. Bylo to vizitkou tech, co po nem plivali.


]


Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše F (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Pondělí, 17. září 2007 @ 23:06:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To co tu zanělo na adresu Bubika i Pastýře bylo ze strany všech zúčastněných celkem zdrženlivé až slušné chování na to jak dokáží jednat oni(a odtud dále již Pastýře vyjímám), lidé jimi používaní a jimi vytvořené systémy. Mohu tě ujistit, že jejich jednání žádná diskuse nepředchází a když tak jen v rámci kontrolovaného systému tak buď v klidu a plivání vůbec nezmiňuj. Jejich uvažování o bratru je daleko tvrdší než je tato diskuse a plivání je úplně to nejmenší, co na bratra který je jejich cílem může dopadnout.

Někdo už tu zmínil, že by se mohli ozvat a uvést věci na správnou míru. Proč by ale odhalovali karty? Proč by se pouštěli do diskuse ?
Vždyť oni žijí transparentní životy (že jste to kázání ještě neslyšeli ?). Tansparentní život je život průhledný jak křištálová koule. Že tu kouli vlastní ale jen pan vedoucí to už v návodu na bezvadný sborový život není. Ale zhruba tak to je. Jen on ví koho si musíte vzít za muže, či ženu on ví co je pro vás požehnáním a co prokletím. A kdyby se snad ukázalo, že je to opačně dozvíte se že on už to dávno říkal. Atd. Zatím jsi svou přezdívku potrdil. Farel


]


Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše F (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Úterý, 18. září 2007 @ 00:05:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý demaqoqu,
určitě je chvályhodné že nedal Aleš průchod emocím, nebo neadekvátnímu jednání a souhlasím s tím: Je v te situaci hodne subjektivne "namocen" a mozna nema spravny objektivni nahled. Je dobre. Nebot, jak pise apostol Jakub, je treba mit na uzde svu jazyk. Ten dokaze zbytecne zapalit velky les. Ale stále pro mě zůstává otázkou , zda jde jen o to, že jeden představený zveřejnil v mediích takto lakonické distancující oznámení o podřízeným služebníku, nebo celá věc měla ještě jiný soukromí (vnitřně církevní) průběh. To je to, do čeho by pastýř mohl vnést světlo. Bubik vydal veřejný oznámení (pozadí zde nikdo nezná) a je tady z toho třetí světová s obviněním biskupa za vypuštění dezinformace ke křesťanské veřejnosti o pověření France, jako nekalou praktiku nadřízeného. Co mi víme o interním postupu řešení celé situace, co víme o vztazích a možných souvislostech, které tomuto prohlášení předcházelo. Proto považuji celou tu situaci tady za zcela ujetou a (možná uměle) vytvořenou spekulaci. Pastýřovo přístup (který vědomě nechává spekulativnímu vývoji volný průběh) je minimálně poněkud alibistický. Samozřejmě to může být zcela tak, jak to zatím všeobecné zapadá do mozaiky . A protože to nikdo nemíní více vysvětlovat, proč takový humbuk, závěry, analýzy a prakticky hotový soud?


]


Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Ale (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Úterý, 18. září 2007 @ 07:50:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
bubik je člověk jako každej jinej a nic mu nebrání, aby tady vysvětlil, jak to myslel a jak te je tedy s tím francovým pověřením. je vidět, že i franc je z toho, co mu bubik proved, celej tumpachovej a spekuluje, že mu už to pověření asi neplatí, i když nebylo řádně zrušený. :-)))   těžko nám tady může něco vysvětlovat, dokud se bubik nevyžvejkne, proč udělal takovou ptákovinu a francovi nic neřek.

zato tebe, strašino z litvínovský elm street, musí šimmer pochvalně podrbat za ouškem!!! :-)))) udělat takhle zručně z oběti viníka neuměla ani pověstná svatá inkvizice!!! :-))) z tebe musí mít ta děvka jedoucí na šelmě vopravdu bezmeznou radost!!! :-))))



]


Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Úterý, 18. září 2007 @ 16:32:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je dobre, ze se zde Rony angazuje i kdyz formou tvrdsi, ale nekdy je to potreba. Zvlaste mezi chlapy. Moc by me zajimalo jak to mezi temi vyznamnymi osobnostmi bratrem Bubikem a GS ucastnikem Alesem Francem opravdu je. Jedna se prece o vztah bratru v krestanske cirkvi a ma se resit v lasce a ucte. Prikladne. Koho pak mame nasledovat jak nas k tomu nabada apostol Pavel v Pismu, kdyz nebudeme mit dobre vzory? Je zrejme, ze poskozeny je Ales Franc, protoze se zde nijak neobhajuje a na nikoho si nestezuje. Tim vlastne dava dobry priklad. Dovolim si to tvrdit i kdyz mu nesaham ani po paty.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně br (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 18. září 2007 @ 19:43:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Hmm...
Jak ctu napr. kazani na hore, dochazim k opacnemu nazoru, nez ti Libby.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledn (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Středa, 19. září 2007 @ 02:42:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ja vam to pane demagogu neberu. Nejsme vsichni stejni. Dovedu uznavat nazor druheho i kdyz s nim treba nesouhlasim. Pokud jsem ale presvedcena o spravnosti sveho nazoru, tak si ho drzim.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně br (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 19. září 2007 @ 22:00:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Moc by mě zajímalo jak to mezi těmi významnými osobnostmi opravdu je ? Biblicky vzato je to takto:" Chce-li kdo být mezi vámi velkým, buď vaším služebníkem a chce li být největším buď vaším otrokem." Tyto verše zřejmě v Biblích charizmatických dominátorů chybí. Asi používají překlady kde jsou vůči nim menší požadavky a dominanci si tam nějakým krkolomným způsobem napasují, nebo tento verš s úspěchem ignorují.

Jinak protože jsme mimo jiné v českých zemích opravné prostředky směrem dolu jsou a fungují a opravné prostředky směrem vzhůru buď nejsou, nebo jsou ale nefungují.

Nedávno tu byl nějaký odkaz na AC stránky tak jsem se tam začetl do odpovědí pana Bubika na některé stávající politické, náboženské, či jiné dění a není mi jasné proč by si tak jednoduché až neutrální odpovědi nemohl zodpovědět každý průměrně uvažující křesťan sám. Také tam byla jedna banální příhoda jak se na šachtě scházeli nějací kamarádi z mokré čtvrti zrovna v místě kde pracoval pan Bubik a kterému se říkalo "zašívárna" ( zajímalo by mě od čeho je zmíněné slovo odvozeno jestli od náročné činnosti která se tam musela provozovat a také jestli se tam dalo zašít tak, aby tam jeden intenzivně pracoval a šel příkladem ostatním a ti ostatní se tam zašívali). Závěr příhody byl o tom, že nějaký předák z téhle příhody a myslím, že i z jiného příkladného chování Páně B. vydedukoval to a teď úplně přesně nevím jestli, že byl zmíněný kladný hrdina nejchytřejší nebo nejlepší.

Sumou všeho, že bych někde vyprávěl veřejně příhodu v níž bych se líčil jako kladný hrdina a ještě pak argumentoval tím, že mě někdo pochválil bych hodnotil zhruba slovy o samochvále a něčem, co nevoní. Jinak bych to klasifikoval jako tvorbu vlastního image svépomocí. Biblické základy této příhody úplně postrádám protože o pomoc kamarádům z mokré čtvrti tam vůbec nijak nešlo a že by se obrátil pan pochvala jsem tam také nezaznamenal. Že tam byl ale někdo, kdo se poplácal po rameni, ano.

Na zmíněných stránkách jsem strávil cca a pět minut a až na zmíněné postřehy nic nového pod sluncem.

Ale jinak si myslím, že jak říkaš takhle to mezi významnými osobnostmi opravdu je. Takže jelito tak jak potom zjistit pravdu o věcech důležitějších. Ahoj a pozdravuj klokany Joe. (Ty už to maj v kapse :-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledn (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 10:53:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravim Joe! Dekuji a vyridim az budu u syna. Oni mu ti klokani skacou opravdu za domem. Krasni, velici. A jak jsou chytri. Kdyz prihopkaji k dalnici, tak se zastavi, rozhlidnou a pak sestoupi kus dal a prejdou pod mostem na druhou stranu. Uz brzo tam ale nebudou moct prihopkavat, protoze tam zacali stavet vice novych domu a navic je tam farmar zahani na motorce. Jeste bych mohla pozdravovat koalaky, ktere ma nase jedna znama na pozemku ve stromech. Jsou roztomili, ale vetsinou spi jak jsou oblbli z tech eucalyptovych listu a kdyz se mrouskaji, tak vydavaji velice hlasity zvuk jak nastartovana motorka nebo skutr.Co se tyce zvirectva a ptactva, tak je tu toho hodne a nadhera. Prosim pozdravuj ceske luhy a haje a mysici lesni a i to prase divoke. Libby 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledn (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 19:04:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nedávno tu byl nějaký odkaz na AC stránky tak jsem se tam začetl do odpovědí pana Bubika na některé stávající politické, náboženské, či jiné dění a není mi jasné proč by si tak jednoduché až neutrální odpovědi nemohl zodpovědět každý průměrně uvažující křesťan sám.

Jedním slovem: nemohl. AC je sekta, ve které je možné mít pouze jeden názor, a to ten, který zastává (momentálně) občan Bubik. Na dokreslení uvedu příhodu z druhé poloviny devadesátých let, kdy při jedné návštěvě našeho sboru AC občan Bubik uvedl (bylo zrovna před parlamentními volbami, krátce po tzv. "Sarajevském atentátu"), že budeme (tedy členové církve) samozřejmě volit ODS, protože to je jediná strana, kterou jako křesťané v AC můžeme akceptovat. Vzhledem k tomu, že ústava AC zakazuje politickou angažovanost svých duchovních vůdců (evidentě kromě nejvyššího guru), jednalo se přinejmenším o velmi nechutnou snahu o manipulaci lidmi. A že se v AC s lidmi zametá...



]


Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše Franc (Skóre: 1)
Vložil: agur v Středa, 19. září 2007 @ 11:58:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Věřím, že na to odpoví především sám „pastýř“, nikoliv nějaký snaživec za něj"

Tvá víra je marná, ještě jsi ve svých hříších.  ;-)
Jak můžeš být takhle naivní. Proč by měl kdokoliv odpovídat na cokoliv, co tě napadne? Za koho se máš?


]


Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše F (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Středa, 19. září 2007 @ 16:42:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Agure,
mistře v chytání za slovíčka :- ) a posuzovateli mé víry . Mě je přece naprosto jasné, že víra v A.France je naprosto marná, ale doporučil bych to k zvážení všem jeho ctitelům. Samozřejmě si nemyslím, že by pastýř trpěl nějakým mesiánským syndromem, ale jeho „b.apologetika“ zdá se býti dokonalou a hodnou následování :- ). Jinak vycházím z pastýřovo naivity o veřejné debatě a má výzva se netýká jen tak čehokoliv (co mě napadne), ale žádosti, aby zainteresovaný pastýř vnesl světlo do kausy s bubikem, která se ho bezprostředně týká. Opakuji, že Bubik vydal veřejný oznámení (pozadí zde nikdo nezná) a je tady z toho třetí světová s obviněním biskupa za vypuštění dezinformace ke křesťanské veřejnosti o pověření France, jako nekalou praktiku nadřízeného. Co mi víme o interním postupu řešení celé situace, co víme o vztazích a možných souvislostech, které tomuto prohlášení předcházelo. Proto považuji celou tu situaci tady za zcela ujetou. Pastýřovo přístup (který vědomě nechává hystericko-spekulativnímu vývoji volný průběh) je minimálně poněkud alibistický. Samozřejmě to může být zcela tak, jak to zatím všeobecné zapadá do mozaiky . Ale respektuji to, reagovat nechce, což je jeho nezadatelné právo.


]


Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Ale (Skóre: 1)
Vložil: joker v Středa, 19. září 2007 @ 19:36:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Takto mluvíš jen proto, že ho neznáš. Aleš reagovat nebude, naopak odpoví další filipikou proti misomusům.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 00:29:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano osobně Aleše neznám, … nicméně, světe div se, zareagoval: http://granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=7573&mode=&order=0&thold=0


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně br (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 09:44:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
strašina z litvínovský elm street nám opět ukázal zoubky!!!! :-))))) je poučné vidět, jak charismatický starší sboru neváhá veřejně napsat účelovou lež, aby si kopnul do třídního nepřítele. že článek není od france ale od tk? na tom nesejde!!!! šelmička se z toho vyzpovídá šimmerovi na ramínku a dostane rozhřešení. pro dobrou charismatickou věc je možno i hřešit - účel světí prostředky!!!! a strašinu z litvínovský elm street ještě za tohlecto hříšné žvanění šimmer pochvalně podrbe za ouškem!!! :-)))) 

nominuju staršího sboru CB v Litvínově Hynka alias Pattre na zlatou slzu - za účelovou lež, že autorem článku Rub a líc biskupského roucha R. Bubika je Aleš Franc, ačkoliv se k němu hlásí uživatel GS tk.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně br (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 19:07:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A kde jako? Ta citace v úvodu? Ba ne, on nezareaguje, jemu to vyhovuje tak, jak to je. Nejistota, žádná konkrétní informace, vše tak nějak zamlžené, bez konkrétní osobní odpovědnosti za lež.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledn (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Pátek, 21. září 2007 @ 16:31:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jokere ten odkaz byl omyl, jménem France psal jiný nicek v příspěvku Rub a líc biskupského roucha R.Bubika, tak sorry a beru zpět….  


]


Re: Re: Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Ale (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Středa, 19. září 2007 @ 20:21:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
bubik je člověk jako každej jinej a nic mu nebrání, aby tady vysvětlil, jak to myslel a jak te je tedy s tím francovým pověřením. je vidět, že i franc je z toho, co mu bubik proved, celej tumpachovej a spekuluje, že mu už to pověření asi neplatí, i když nebylo řádně zrušený. :-)))   těžko nám tady může něco vysvětlovat, dokud se bubik nevyžvejkne, proč udělal takovou ptákovinu a francovi nic neřek.

zato tebe, strašino z litvínovský elm street, musí šimmer pochvalně podrbat za ouškem!!! :-)))) udělat takhle zručně z oběti viníka neuměla ani pověstná svatá inkvizice!!! :-))) z tebe musí mít ta děvka jedoucí na šelmě vopravdu bezmeznou radost!!! :-))))


]


Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše France (Skóre: 1)
Vložil: tomlabuda v Sobota, 22. září 2007 @ 11:55:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Měl jsem za to, že Aleš Franc má zájem o seriózní diskusi a o zachování tváře v reálném prostoru a čase. Čekal bych, že se bude distancovat od veřejných dehonestací svého biskupa, pro něhož navíc donedávna pracoval jako zvláštní zmocněnec pro vztahy s církvemi. Zdá se však, že o AC Alešovi již nejde. Raději než nelehký život s bratřími, povede svůj mesianistický boj sám, neboť jej k tomu povolal Pán. Nemohu se ubránit dojmu určité podobnosti s cestou volenou charismatickými proroky, před kterým Aleš oprávněně varuje. Je zde však i jeden významný rozdíl: Aleš svůj boj začíná vést téměř výhradně ve virtuálním světě anonymních diskusí.



Re: Re: Obhajoba postupu biskupa Bubíka ve věci upozornění ohledně bratra Aleše Franc (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Sobota, 22. září 2007 @ 19:33:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-))))))))))))))  tomvobludo, nepdrážej tady bubikovi nohy!!!!!! ty nevíš, že měli fanc s bubikem vážnej rozhovor???????!! a v přístím čísle života v Kristu prej vyjde velkej článek vod bubka, že se vomlouvá za ten úlet a že prosí france za vodpuštění???????!!! a že prej vobludnejm charoušům v ac pšenka nepokvete!!!!! :-)))))))))


]


Stránka vygenerována za: 0.65 sekundy