Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 261, komentářů celkem: 429596, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 437 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

oko
ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116504568
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Pohneme se dále?
Vloženo Neděle, 11. listopad 2007 @ 07:12:25 CET Vložil: Stepan

Charismatici poslal jirikrupa

   Když se baví dva lidé, tak nelze automaticky "předpokládat", co ten druhý myslí a jak uvažuje. Dokonce i když něco řekne, tak význam toho může být jiný , než jak to přijímá příjemce. Proto někdy neškodí si věci ujasnit. Byl bych strašně rád, aby se zde věci "ujasňovali", i kdybychom dospěli k rozdílným závěrům.Což snad nikdo neočekává, že se tady jako všichni shodnem a padneme si do náruče. (i když láska není záležitostí shody v učení, a jednota také neleží ve shodě na všem )


 Máme za sebou první díl Skryté tváře. 

 A přijde další.

 V debatě jsme se dotýkali jak problémů, tak vůbec chápání charismatismu, tak nyní pár dní i toho, co má být vlastně cílem těch studií, k čemu vedou.

  Uvědomuji si, že definování toho cíle je klíčové!

     Je dobré i proto, aby se ujasnilo, jakou roli v proticharismatické reakci mají. Během debaty a i následně u diskuze k poslednímu mému článku  se mi připomínalo znovu, že v debatě nestojí "dva tábory" , "dvě nějaké skupiny" "dva názorové proudy", ale stojí tam více skupin. Paušalizování na to, že charismatici se tu baví s necharismatiky či proticharismatiky je zjednodušení a také může vést k dezinterpretacím a špatnému pochopení.

  Kdysi jsem navrhl, ať lze lépe čelit těmto problémům, jisté rozlišení. Nyní bych ho trochu zjednodušil.

  Vidím základní tři skupiny "reakce" proti charismatickému hnutí u nás. (je to velké zjednodušení, pozic a stran více, ale tyto tři by nám mohli stačit)

   

       Ultras  - (od někoho to slovo vypůjčené, rozumím tomu jako radikální radikálové :)

     Nepovažují charismatiky často ani za bratry. Mají nás za "syny temnoty", "psychopaty", sekty, charismatismus je "svinstvo"
                                 - cílem je prostě "opustit charismatické hnutí"

      Jsou absolutně proti.A to často nepochopitelným způsobem.


  Musím říct, že s Touto skupinou( ať už to jsou zástupci učení o tom, že dary nejsou, nebo svým způsobem ..jak to říct.. podivíni), tuto debatu nerozvíjím a nějak to není mým cílem. Neberu je za partnery pro mé otázky, neuznávám je ve smyslu "partnera k debatě" teď a ani se jim nějak nyní neobhajuji.


       Radikálové - 
 
      Často  mají špatné zkušenosti či prostě jsou poznamenáni nějakým konfliktem v interakci s charismatickým hnutím a nějakou její podobou.  Rozešli se. A nyní jsou "proti" , přestože tam třeba ale uvěřili nebo nějak se setkávali a šli nějaký kus cesty s Bohem. (ale mohou to být i "tradiční", ke kterým charismatické hnutí či jeho dozvuky a ozvěny  přichází a dotýká se jich)

       Radikálové patrně nevylučují "bratrství", ale Skrytá tvář se svým úvodem o "slepé větví křesťanství" , Litvínovský sbor Zelená Louka s odkazy na "poznatky o sektách" , "vyhrazením se proti "charismatismu a jeho prvkům" , pokáním z "charismatických praktik" atd.  ....jsou hodně hlasitě "proti".  (to je jen momentální příklad , opozice v tradičních sborech někdy by sem také mohla patřit, ale nyní uvádím tyto příklady)

       Jdou někdy až na pojem sekta, používají slova manipulátoři, infiltrátoři, autoritářské systémy, totalita, atd. 

       Byli by rádi, aby charismatismus vymizel a jasně mají definované to, že je zlý, i když víceméně uznávají nějaké jeho dobré ovoce či plody.
    
      Cíl mi není zatím zcela patrný, ale bude často nabízet řešení a cíl v  "opuštění charismatických církví" či k "potlačení charismatismu".

      S touto skupinou především nyní vedu diskuzi teď zde. Respektive je hlavním cílem mých otázek a já jen vysvětluji teď těm, kdo to nějak sledují, jakým směrem se pohybuji. Slibuji si od toho lepší porozumění.  Dá se vlastně říct, že s touto skupinou polemizuji a reaguji na ni, i když reakce z této strany jsou sporadické a zapojují se spíše někdy i Ultras nebo Umírnění.


       Umírnění

   Byli by schopni spolupracovat s charismatiky , berou je jako křesťanské církve s případnými specifickými problémy, jinými názory třeba , bratry "kteří to vidí jinak". Mají nějaké výhrady, žijí v jiných církvích, nebo ve stejných, ale s charismatiky jsou třeba i přátelé. V některých případech by dokonce v poho dokázali žít v "charismatickém" sboru, byť jsou kritiční vůči některým formám charismatismu.  Prostě vnímají se s nimi jako jedna církev a to i s tím, že se mezi charismatiky nepočítají a jsou prostě nějak  proti "tomu učení" či některým jeho formám.

     Věřím, že zde na Granu se takový lidé také vyskytují.

  Přiznám se, že mým cílem je také to , aby ve  "vydatné masáži" radikálů měli i "názory druhé strany" (pokud někteří svůj náhled formují či přezkušují) a mohli přinejmenším zvažovat a posuzovat pohledy obou stran. Mne jako "obviněného charismatika" , "mých přátel či známých  a bratří charismatiků" o některýchž  mluvím a na které myslím někdy v těchto diskuzích.

  
    Píšu zde za sebe, protože i když se sem tam oslovíme, tak "naše strana" charismatiků nevystupuje nějak po domluvě, každý to "kope" nějak dle svého, prostě jak to vidí. Nejsme "koordinovaní oponenti", máte z nás takovou směsici, ale musím říct, že zastupujeme tu část, která jaksi zcela nerezignovala na zdejší diskuze, jejichž charakter můj děda by řekl "svińským krokem" vytlačuje jejich přítomnost zde. To, že zde je "méně charismatiků" je dáno především tím. Ale to nechci teď rozvíjet.

  Takto bych zjednodušil a rozdělil a možná lépe umožnil chápat  mne Vás, i Vás mne či možná dokonce nás.

Pokoj Vám


Podobná témata

Charismatici

"Pohneme se dále?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 14 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Pohneme se dále? (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Neděle, 11. listopad 2007 @ 17:12:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pohneme se dál. Celá skrytá tvář je o zkušenostech s charohnutím, ale odvíjí se jen a pouze od reálných zkušeností. Nikdy tedy nemůže probíhat diskuse jejíž páteří by byly nějaké hypotetické úvahy o tom jak to je,či není, jak je sem sypeš ty Jiří. Jako zde bylo zmíněno, že děláta Skryté tváři reklamu tím, že se pouštíte do hypotetických polemik, tak je to podobné s fenoménem záporného vnímání charizmatismu. Anticharizmatiky vyrábějí pouze chrizmatici sami a jsou tací kteří věří pouze v jeho pozitivní formu, jak vidno z jejich reakcí nejsou schopni vůbec přijmout, že by na uveřejňovaných svědectvích bylo zrnko pravdy. Je to jednoduché protože by se muselo revidovat a bylo by tření. Nabízí se paralela s předválečným paktem Molotov-Ribbentrop, kdy mělo Německo s Ruskem dohodu o neútočení a když Hitler napadl Rusko Stalin stále nemohl uvěřit tomu, že to není omyl a tak jak rychle německá armáda postupovala tak rychle ruská ustupovala jen aby nedošlo ke konfliktu. Když však německá armáda postupovala do vnitrozemí rychlostí 200 km za den došlo i Džugíkovi, že to není jen taková prča. Tak zrovna tak není prča Skrytá tvář.
Nezaregistroval jsem zde žádného apologetu z dominantních charizmatických končin slídiče ale ano. Co to symbolizuje ? Jedině Skrytou tvář těchto skupin které sice chtějí o této věci všechno vědět, ale nikoli proto aby došlo k nápravě, ale hlavně proto aby Skrytá tvář byla ještě skrytější. Těším se na příspěvky typu celosvětové konspirace a za každým bukem postava s klackem a zlovolnými šípy. Tipuji, že to by tak odpovídalo obsahu mého příspěvku. Joe



My věříme, ale ne slepě (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Neděle, 11. listopad 2007 @ 18:02:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Tvůj názor. Ano. Tvůj vhled vnímání a soud.

Jinak řečeno. Vše co říkají je pravda, pokud tomu nevěříš, jsi já nevím co.
Tak tomu věř Fareli, vždyť je to neomylná pravda a tyto dokumenty není dovoleno kritizovat. Nech si svůj názor klidně..

Z tvé neobjektivnosti a zatím neschopnosti pochopit smysl naší diskuze Tě usvědčuje například toto tvé tvrzení:

Farel:
"Anticharizmatiky vyrábějí pouze chrizmatici sami a jsou tací kteří věří pouze v jeho pozitivní formu, jak vidno z jejich reakcí nejsou schopni vůbec přijmout, že by na uveřejňovaných svědectvích bylo zrnko pravdy."

jirikrupa:

  "A jsou pomluvy, které nejsou pravdou a přitom za ně "můžeme", vychází třeba ze skutečných našich hříchů a špatností.
   Také může být pravda, kterou nevnímáme a nevidíme,protože i my jsme nakonec  ta "jedna strana" (a subjektivně omezená) sporu."

   "Pokud se nějaké ty věci stali, pak mají někteří právo si to sice s charismatismem  spojit, to uznávám. Zažili to přece tedy v charismatickém sboru atd. Ale já vyzývám k většímu rozhledu, adresnosti, popřípadě konkrétnosti."
 

  "Fakta:
        Problémy existují
         Existují negativní zkušenosti a osobní zážitky v interakci s "charismatickým hnutím"
  /Ohlédnutí za diskuzí/

    + asi daších aspoň 5 míst, kde opakovaně upozorňuji, že věřím v excesy a zranění a špatné věci v interakci s  "charismatickým hnutím" a že autoři mohli leccos prožít  ...ale polemizuji se závěry toho svědectví.

 Divej, plno lidí s Ježíšem či učedníky, či v Pavlových sborech prožilo spoustu věcí, ale někteří z toho vyvozovali, že Pavel není apoštol a Ježíš není služebník Boží.

 Ale zpět k  Tobě, ubezpečuji Tě, že jsme schopni přijmout, že by a uveřejňovaných svědectvích bylo zrnko pravdy, i dvě zrnka...a třeba i tři, i čtyři..a třeba i více"

Buďto přeskakuješ naše komentáře, nebo je nečteš, nebo nad nimi nepřemýšlíš, nebo nám prostě nevěříš...ale to je Tvůj problém, ne náš.


Pokoj Tobě

Ps:Olin také opakovaně přiznává problémy a dokonce zmiňuje i některé jiné, které nikdo neuvádí

O tom to není. Fareli, Fareli ..na chvilku poslouchej..O TOM TO NENÍ!


]


Re: My věříme, ale ne slepě (Skóre: 1)
Vložil: IC434 v Neděle, 11. listopad 2007 @ 20:50:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Se závěry toho svědectví (jak jsi to nazval) je pochopitelně potřebné polemizovat, je to jen autorův osobní příspěvek do diskuze. Ale autora, tedy mne, více zajímá co uděláte aby ty excesy, zranění a špatné věci v interakci s charismatickým učením nebyly, nebo jich bylo co nejméně.


]


Re: Re: My věříme, ale ne slepě (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Neděle, 11. listopad 2007 @ 23:30:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Tento tvůj závěr beru jako upřímné doznání a nečekal jsem ho. Překvapil mne a jestli ho myslíš vážně, tak musím říct, že takto podané i tvé svědectví může získávat na váze v očích těch, kteří třeba s tím mají něco udělat.

 Kdybys toto napsal (ale bez těch závěrů a fundovaných popisů, čemu věří "charismatici") a poslal to třeba jako svědectví k vedení, které je nad staršovstvi sborů ve kterém jsi a oni Ti pak odpověděli, bylo by to dle mne moudré a pak třeba i poučné  více i pro Tebe i pro lidi..(třeba co by ti na to odpověděli).

 Já ti nezazlývám psát svědectví o čemkoli. POkud máš navíc potřebu před tím varovat. OK, může to být velmi důležitá věc,která může mnoha lidem pomoci.

Může proti Tobě zhřešit starší? Může proti tobě zhřešit staršovstvo? Jistě, že může.  (říkám teď obecně, nic konkrétně neposuzuji)

 Když proti tobě zhřeší starší, můžeš si jít stěžovat, pokud on nepřijme od Tebe, co mu říkáš, a není to bonz. Prostě je to naopak něco, co může (neříkám, že musí a bude, ale může) být nástrojem změny či posunu.

 "stížnost proti starším nepřijímej jen na základě dvou či tří svědků"

Jestli člověka vyhodí neprávem, utlačují, znásilňují a vidí to ještě někdo, tak je možno biblicky podat stížnost, napsat s touhou po nápravě, když selhalo předešlé osobní a jiné.... Může Tě tak Bůh vést. (i když taky to má své zneužití, je to prostě možnost)

Jakmile ale začneš dělat všeznalé závěry a psát, že kdosi tomu a tomu "bezmezně věří"(viz charismatici), pak málo lidí bude mít tu milost se tím zabývat třeba.(protože mají jiné zkušenosti a vědomosti)

Divej, jsou věci, které asi neprojdou i tak, my prostě na demokracii v církvi nevěříme, protože ji v Písmu nevidíme.(hele znovu říkám, nejsem ničí mluvčí jen vycházím ze znalosti názorů některých lidí) Jako že by si na 4 roky volili lidi pastora a pak ho vyměnili, to ne..Je tam prostor pro souhlas bratří, pro volbu bratří v něčem atd. , ale nějaké všeobecné volby alá politický systém, to v Písmu prostě není. Pastor prostě nemůže být "získavač hlasů" . Ale to nechci rozvíjet.Budou tam prostě body, které nepřejdeš..a stejně bys třeba kvůli tomu odešel...ale pak tam může být něco, co se dotkne těch vedoucích.

A oni zaplakají a řeknou, on má pravdu. Toto je špatně.

Možná jsem naivní, ale myslím, že Bůh takto může jednat, když ty jednáš dle jeho slova

Může být ve Tvém svědectví něco, se se ukáže jako hřích lidí vedoucích proti Tobě a ty prostě tím svědeccvím můžeš(ale taky nemusíš, já vím) pohnout vedení k nápravě nebo zjištění, že něco fakt nefunguje, dáš prostě signál.

Píšu teď aniž bych si znovu prošel, jstlis to učinil nebo ne, ale nevybavuji si to. Nicméně Boží slovo tuto možnost naznačuje.


Dnes jsem byl v letniční církvi. Pastor říkal- kdysi mi někdo řekl, že jsem urazil někoho, protož jsem kázal a bylo tam 5 bodů teologicky špatně. Ale nepřišel za mnou, neřekl. Třeba bych mu odpověděl že ne, ale třeba... Jestli myslíte, že kážu něco blbě, řekněte, nevěřte tomu jen kvuli tomu, že o říkám já. Ano, řekneš, že je to fráze..ale já mu věřím. Několikrát jsme s lidmi, které kritizujete.. zachovali se úplně jinak, než to popisuješ.

Třeba bych chtěl vyzvednou Aleše Navrátila, jezdí za mnou i s tím, že ví, že bych chtěl, abychom v Rýmařově, povstane-li tu něco, dá-li Pán, byli KS. Když jsme mívali naši miniskupinku tady, klidně se nechal vest při domácím shromáždění. Chapeš, od prďoli jako jsem já, co má i dost svojich problémů, pokorně. Když jsem s něčím neosuhlasil, pokecali jsme o tom. Dokonce jednou jsme i něco veřejně , a to bylo v AC u buchet prohodili, nesouhlasně. A v poho. Já jsem strašně vděčný, že za mnou jezdí. Plno věcí, jak prý se má chovat, či jak se choval Stašek, jsou prostě "kraviny", Nesmysly, jen je tím pomlouváš. Promiň jsem teď ležérně přímý.

Nic, ať to není zas příliš moc dlouhý, ukončím.



]


Re: Re: Re: My věříme, ale ne slepě (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Úterý, 13. listopad 2007 @ 16:28:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Jako že by si na 4 roky volili lidi pastora a pak ho vyměnili, to ne..Je tam prostor pro souhlas bratří, pro volbu bratří v něčem atd. , ale nějaké všeobecné volby alá politický systém, to v Písmu prostě není. Pastor prostě nemůže být "získavač hlasů" . Ale to nechci rozvíjet.Budou tam prostě body, které nepřejdeš..a stejně bys třeba kvůli tomu odešel...ale pak tam může být něco, co se dotkne těch vedoucích.

Moc tomu nerozumím. Církev je tělo Kristovo, je chrámem Ducha sv., ale někteří jsou prostě vyvolení, aby vládli a ostatní jsou lid?
Tedy přijdu do církve, řeknu "já jsem pastor", protože Bůh si to tak přeje - tedy tvrzení jednoho člověka, oproti (třeba) zbytku sboru. Respektive, přijede někdo (opět jedna osoba) a někoho najmenuje a šup, opět hlas jednoho člověka proti celému sboru.
To jsou jako před Bohem dva typy Jeho dětí? Jeden z těch typů má hlas (respektive rozpoznání Boží vůle) 10x (1000x...) větší než ten druhý typ?
Není "tělo Kristovo" schopno rozpoznat obdarování a podle tohoto rozpoznání si samo "zvolit" pastýře, podle mě ano. A pokud snad zvolí špatně, můžou poděkovat sami sobě, ale je to (imho) lepší než, aby se podřizovali nějakému samozvanci, který se nadkretoval sám pod pláštíkem "teokracie".


]


Re: Re: Re: Re: My věříme, ale ne slepě (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Úterý, 13. listopad 2007 @ 21:38:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
   // tedy přijdu do církve, řeknu "já jsem pastor", protože Bůh si to tak přeje - tedy tvrzení jednoho člověka, oproti (třeba) zbytku sboru.

 - tak takhle to určitě nechodí. Resp. nevím, že by toto někde platilo. Pokud někdo ví o tom, že se to někde stalo, ať řekne. Ale v KS konkrétně to bylo nepřijatelné nejen prakticky, ale i teoreticky.

   // přijede někdo (opět jedna osoba) a někoho najmenuje a šup, opět hlas jednoho člověka proti celému sboru.

 - tak takhle to chodí vněkterých tradičních církvích, především v katolické, a také zejména v metodistické. Ale mezi charismatiky? Nevím kde. Nevím jak v AC, ale ti nejsou přísně vzato charismatická církev. V CB to tak taky nemůže fungovat.

   // Církev je tělo Kristovo, je chrámem Ducha sv., ale někteří jsou prostě vyvolení, aby vládli a ostatní jsou lid?

 - právě charismatické hnutí v církvích rozoralo tradiční meze oddělující klerus od lidu. Reformace v 16.stol, o ketré se to tvrdí, rozhodně ne. A jiná hnutí před tím charismatickým, kterým se to povedlo, to neudělala v církvích, ale mimo ně /Kvakeři/.
Charismatické hnutí to udělalo, ale mělo to i negativní důsledky, jak nyní vidíme.

   //Není "tělo Kristovo" schopno rozpoznat obdarování a podle tohoto rozpoznání si samo "zvolit" pastýře, podle mě ano

 - podle mě taky, ale musíme vzít vážně fakt, že pak do toho vstupuje politika někdy až neúnosně.

   // pokud snad zvolí špatně, můžou poděkovat sami sobě

 - tak tohle zkus vyprávět těm, kdo zde dělají, jako že nikdy za nic nemohou.

Olin










]


Re: Re: Re: Re: Re: My věříme, ale ne slepě (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Středa, 14. listopad 2007 @ 16:59:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Ahoj Oline,
 to co jsem napsal nebyla kritika praxe žádné konkrétní církve, pouze polemika s Jirkou Krupou, respektive obhajoba demokratického zřízení v církvi.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: My věříme, ale ne slepě (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Středa, 14. listopad 2007 @ 17:26:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
V obhajobě demokratického zřízení v církvi jsme tady jako v Rusku:
 
Je tu 0,69% demokratů, a dva jejich šéfičci (zde pastýř v. olin) se nemohou vystát.

Olin


]


Re: My věříme, ale ne slepě (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Úterý, 13. listopad 2007 @ 17:18:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Krupo nevím čím to je, ale jak uvidím tvou argumentaci, či nějakou filipiku proti mimomůzům tak mi nějak naběhne bělmo a nevidim. Já jsem ti takovej jednodušší člověk musíš mít se mnou trpělivost a jít na mě pomalu. Piš jen holé věty pokud možno co nejmíň (cca do dvou vět) a buď jenom tím tučným nebo jen tím slabým písmem abych si nemusel přehazovat brejle. Když se snážím ( vopravdu ) a čtu tvoje příspěvky tak si říkám, že tolik různejch písmen pohromadě jsem snad ještě nikdy neviděl. A teď bych ti chtěl zprostředkovat nějaký vizuální obdivný gesto tak si představ třeba to které udělal Kopající Pták když mu Ten který tančí z vlky půjčil před lovem bizonů dalekohled. Ahoj Farel


]


Otázka speciálně pro Farela (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Neděle, 11. listopad 2007 @ 18:13:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Fareli , věříš, že vše, co říká Skrytá tvář je pravda ?



]


Re: Otázka speciálně pro Farela (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Neděle, 11. listopad 2007 @ 22:12:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
"Co je pravda?" (Pilát Pontský)


]


Re: Re: Otázka speciálně pro Farela (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Neděle, 11. listopad 2007 @ 23:35:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Míšo , neotravuj :):) :) .


........................
(ahoj Míšo, zdravím Tě, pokoj Tobě )


Věříš, že jsou všechny informace a podávaná fakta i závěry pravdivé a "neomylné"? (přeformulované pro Míšu :):))



]


Re: Re: Re: Otázka speciálně pro Farela (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Úterý, 13. listopad 2007 @ 16:16:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Věřím, že jsou pravdivá fakta. I když je jasné, že tato fakta jsou předávána do určité míry subjektivně, což je pochopitelné. Závěry a neomylné, to moc nejde dohromady. Závěry mohou být správné a nesprávné. Nicméně i to je tak trochu otázka pohledu. Podle mě je správnej závěr, že to, čemu se zde říká "charismatismus" je prostředí, ve kterém se velmi dobře daří manipulaci a dalšícm uvedenýcm jevům.
Tento systém to podle mne umožňuje mnohem více než jiné systémy (mám na mysli v tomto čase a místě). Takže, já si celkem myslím totéž, co autoři "Skryté tváře".


]


Re: Otázka speciálně pro Farela (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Úterý, 13. listopad 2007 @ 16:54:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Krupo Skrytá tvář není pravda. Pravda je jak víme Boží Slovo. To co tdy prezentuje Skrytá tvář jsou jen smutná a pak ještě velmi smutná fakta.   Joe


]


Stránka vygenerována za: 0.25 sekundy