Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 237, komentářů celkem: 429553, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 427 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy
Dzehenuti

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116476598
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Zablokování přístupu do diskuse
Vloženo Pátek, 07. prosinec 2007 @ 22:18:37 CET Vložil: Stepan

Kritika bludů poslal Irena

Milí sourozenci v Kristu,

tak už i mně byl zablokován přístup do diskuse.

Odepřel  mi ho portál signaly.cz.

Najednou během čtení příspěvků po mně chtěli heslo pro vstup do té konkrétní debaty. Nešlo se napojit ani nic zadat. No, nevadí, asi nejsem sama, komu byl přístup odepřen. Netajila jsem, že jsem z evangelikální církve, tak se jim to asi nehodilo do krámu. Jen jsem vyjádřila názor na konkrétní téma a ocitovala pár veršů. Jsou tam názory, jako že jen oni jsou ta pravá církev, postavená na Petrovi, a extra ecclesiam non est salus ( mimo církev není spásy). Nakonec jsem ráda, s takovými oponenty nemá cenu diskutovat.

Můžete se tam nakonec sami podívat:-)

Irena

Podobná témata

Kritika bludů

"Zablokování přístupu do diskuse" | Přihlásit/Vytvořit účet | 41 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Zablokování přístupu do diskuse - římskokatolické pojetí svobody slova :D (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 09:07:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Ahoj Ireno,

Taková je holt římskokatolická představa o svobodě projevu. Máš svobodu chválit papeže a učení ŘKC a naopak jsi svobodná od kritiky učení ŘKC papeže etc. :D

Jednou jsem dal příspěvek na portál sv. Isidora. Musím uznat, že cenzory tam mají bdělé - smazali ho bleskově a ještě mi poslali dost výhrůžný e-mail.


zdraví

reformovaný




Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse - římskokatolické pojetí svobody slova :D (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 09:25:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Problem je, ze toto chcu presne dosiahnut aj na gs a vlastne vsade v mediach. Vzorec je jednoduchy:

Krytika katolicizmu = "neslusnost" = zablokovanie pristupu. 

Myslim ze gs je asi jediny krestansky portal v okoli, kde je este mozna konfrontacia rekatolizacie/ekumenizmu ale neviem preco si myslim ze to je otazka casu kedy sa im to podari aj tu. :-))) Myslim ze sa treba na to pripravit nakolko je dobre uvedomit si, kto vsetko za tym vlastne stoji ... co by bol pre priemerneho krestana urcite šok. 

Na Slovensku su napriklad uz tak daleko, ze na evanjelickom portaly mažú články o ich zakladatelovi dr. Martinovi Lutherovi a oznacuju ich za "neslusne" ...

Portál www.evanjelik.sk maže články o dr. Martinovi Lutherovi !!!!

ÚPN neumožnil odvysielať film, na ktorom hajloval biskup Vojtaššák

Hrozí GRANU SALIS zablokování za rouhání proti Panně Marii?
Ekumenie - jezuitská ”sláva Boží”







]


Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse - římskokatolické pojetí svobody slova :D (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 09:29:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Zdravím Gojime,

Proto je třeba pracovat ještě alespoň za šera, než se úplně setmí. Svědčit dokud to jde a všude kde to jde.

r


]


Re: Zablokování přístupu do diskuse - co to zkusit v diskusích na Christnetu (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 09:25:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Ještě jednou ahoj Ireno,


Jestli máš čas a chuť, mohla bys to zkusit na Christnetu. Tam mají drtivou převahu naši římskokatoličtí přátelé, kteří potřebují slyšet evangelium o ospravedlnění z pouhé Boží milosti skrze pouhou víru v Ježíše Krista. ChN se deklaruje jako emumenický portál, takže by Ti přístup za hlásání evangelia jen tak zablokovat neměli.

Zde je odkaz pro Tebe i další zájemce: http://www.christnet.cz/diskuse/

a zde je link přímo na registraci:

http://www.christnet.cz/diskuse/registr.asp


zdraví

reformovaný



Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse - co to zkusit v diskusích na Christnetu (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 09:46:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj bráško,

na ChN jsem se pokoušela zaregistrovat snad 10x, ale ani jednou se to nepodařilo, nikdy mě systém nevzal. Psala jsem dotaz webmasterovi, ale ani se nozval:-)).

Nakonec jsem to vzdala, protože času fakt moc nemám, i když na některá témata bych si ho ráda vyšetřila:-)). A Isidor - to je kapitola sama pro sebe:-((.

Požehnaný den


Irena


]


Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse - co to zkusit v diskusích na Christnetu (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 11:26:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Ahoj Ireno,

Myslím že je to tím, že tam mají něco trochu zmatečně. Tuším, že mají napsáno, že se máš přihlástit zadaným e-mailem, ale místo toho se musíš přihlásit zvolenným nickem. Pak to funguje.

Také přeji požehnaný víkend

reformovaný


]


Re: Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse - co to zkusit v diskusích na Christn (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 17:58:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Díky, zkusím to tedy takto (někdy):-)

I.


]


Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 10:56:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dostala jsem novou soukromou zpravu, přečtěte si ji:-):

 
Na portálu Grano salis byl včera zveřejněn následující příspěvek:

Milí sourozenci v Kristu,

tak už i mně byl zablokován přístup do diskuse.

Odepřel mi ho portál signaly.cz.

Najednou během čtení příspěvků po mně chtěli heslo pro vstup do té konkrétní debaty. Nešlo se napojit ani nic zadat. No, nevadí, asi nejsem sama, komu byl přístup odepřen. Netajila jsem, že jsem z evangelikální církve, tak se jim to asi nehodilo do krámu. Jen jsem vyjádřila názor na konkrétní téma a ocitovala pár veršů. Jsou tam názory, jako že jen oni jsou ta pravá církev, postavená na Petrovi, a extra ecclesiam non est salus ( mimo církev není spásy). Nakonec jsem ráda, s takovými oponenty nemá cenu diskutovat.

Můžete se tam nakonec sami podívat:-)

Irena

http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=768&mode=&order=0&thold=0.

Je ale s podivem, že např. jiný příspěvek byl adminem GS neuveřejněn a zablokován - vizte 8. komentář pod tímto článkem od návštěvníka "dromedár": http://granosalis.blokuje.cz/6k925-uvod.php

Když jsem chtěl v kometnáři pod článkem uživatelky Ireny na GS reagovat, jaká je "Skrytá tvář Grana Salis", dopadlo to následovně:
http://granosalis.blokuje.cz/628020-quo-vadis-grano-salis.php

Velkohubost správců GS o svobodě je tak v naprostém protikladu k jejich skutečnému manipulativnímu chování.

gsb blogger, granosalis.bloguje.cz

  ______

Dodatek - registrace na ChN, 8.12. 2007 11:33:58


Uživatelka Irena ještě v komentáři pod svým článkem uvádí:

Ahoj bráško,

na ChN jsem se pokoušela zaregistrovat snad 10x, ale ani jednou se to nepodařilo, nikdy mě systém nevzal. Psala jsem dotaz webmasterovi, ale ani se nozval:-)).

Nakonec jsem to vzdala, protože času fakt moc nemám, i když na některá témata bych si ho ráda vyšetřila:-)). A Isidor - to je kapitola sama pro sebe:-((.

Požehnaný den

Irena

Mě se však registrace na ChN dnes spodařila hned na poprvé a bez problému. Její problém bude tedy pravděpodobně spočívat mezi klávesnicí a židlí :-) 


 Tu poslední větu přecházím s úsměvem, na jiné portály jsem se zaregistrovala taky hned:-)

gsb blogger


 




Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 10:58:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
PS. To "gbs blogger" patří před "  tu poslední větu.....", zkopírovala se mi tam reklama, tak při mazání a vkládání jsem to vložila o řádek výš. Snad to bude srozumitelné:-)


]


Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 11:34:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No konecne sa uz na nieco zmohli. :-)))  Myslim ale, ze ten blog  http://granosalis.blokuje.cz/6155-uvod.php je uz slusny az dobry napad a je to zaroven predpolie s ich strany pre otvorene právne reštrikcie voci majitelom portalu.

Jezuitov a tych ktory pre nich pracuju je v pravnych sferach a statnej sprave hojne ...

Majitelov projektu by som v tejto faze poprosil, aby vydali a distribulovali pamatne  
dvd s celym obsahom portalu, od roku 1997, kde je mnozstvo kvalitnych diskusii, clankov, podnetov a podobne. 

By som si ho (a verim ze len nielen ja) velmi rad ponechal na pamiatku po pripadnom policajnom zablokovani jeho obsahu ...

p.s.

Bodaj by som sa mylil....

:-))))






]


Re: Re: To jsou fakt nečestně zavádějícím způsobem nazvané stánky. Vítr z Říma. (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 15:35:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

To jsou fakt nečestně zavádějícím způsobem nazvané stánky. Od toho kdo je provozuje to teda fakt sedí když něco vyčítá skutečnému Granu Salis.

Btw., to se smí takhle mystifikovat názvem stránek? Každopádně není těžké poznat, že tenhle vítr fouká z Říma.

r


]


Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Jirka v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 15:47:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak jsem se zkusil na christnet přihlásit a taky mi nejde nalogovat ačkoliv jsem jim na ten link v mailu kliknul. Asi někde soudruzi z Říma udělali chybu ...



Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 16:52:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Prepac, ale v Rime su "nepmylni". Okrem toho este "jedini pravi" a "nepremozitelni" Tam problem podla mna nebude ...


]


Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 17:58:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

:-))


]


Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: likvid v Pondělí, 10. prosinec 2007 @ 16:00:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Problém je u Tebe . Ví se, že se modlíš růženec pozpátku. Tak bacha.


]


Re: Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: likvid v Pondělí, 10. prosinec 2007 @ 16:05:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To bylo pochopitelně na Gojima


]


Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Marobud v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 15:58:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá Ireno, Z pohledu logování na Christnet to bude asi opravdu technický problém a se servery signaly.cz nemám zkušenosti. Ovšem z tvých zdejších vystoupnení vím, že tvůj názor může působit jedovatě. Co se týč názorů na ChN, myslím že 90% katolíků si to nemyslí. Při stejných názorech budu tady považován za katolíka a na Christnetu za protestanta. co s tím?



Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 18:05:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Milý Marobude,

z čeho soudíš, že jsem jedovatá? To, že uznávám biblickou pravdu, je jedovatost? Pokud máš na mysli moje disputace svého času se Serafimem, pak ano, mohlo to tak vypadat, ale s ním to jinak nešlo. Za všechno hned proklínal a hrozil peklem. Možná si i ty vzpomeneš na jeho "lekce" proklínání, kdy prezentoval, jak proklínal Ježíš, Pavel a kdovíkdo ještě, a že je to tedy biblické:-). Nevěřila jsem vlastním očím a mlčet jsem tedy rozhodně nemohla.

Ptáš se, co s tím? Nejlepší je, když člověk vždy stojí za tím, čemu věří, a je ideální, když věří pouze Bibli. To je můj názor.

Irena



]


Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 11:22:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
covece zenska dyt von vubec nerek ze ses jedovata ale ze nektere tve komentare mohou na ostatni pusobit jedovate.


]


Re: Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Pondělí, 10. prosinec 2007 @ 09:25:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Yes, I understand:-) Ale čí komentáře můžou působit jedovatě? Toho, kdo jedovatě přemýšlí, a tedy je jedovatý:-)



]


Re: Re: Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 10. prosinec 2007 @ 10:45:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
tak to ses hodne naivni ;)



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Pondělí, 10. prosinec 2007 @ 15:50:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

ano, velmi:-)))


]


Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 18:03:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ireno,
chápu, že Tě to mrzí, že nejsi vítána na ňákym potrálu, zvlášť, neni-li proto seriózní důvod. Já si v podobnejch případech řikám, že ku čas je natolik drahej, abych ho trávil s někym, kdo wo mě nestojí, a že by bylo mrhánim mládí, abych ho vyplerjtvával na věcech, co nejsou k ničemu.
Díval sem se na christnet.cz - přišlo mi to tam nezajímavý a na signalech sem Tě nenašel.
eleazar



Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 18:11:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Eleazare,

mě to tedy spíš překvapilo než mrzelo, jen jsem nechápala tu rychlost:-) Máš pravdu, že je to mrhání času. Na ChN jsou občas zajímavá témata, bylo by zajímavé se dostat do diskuse:-). Dobré názory tam má Damián Kocour, kolikrát jim to pěkně natírá:-). Jinak témata jako B16, četba breviáře ap. jsou i pro mě out:-)

Irena

P.S. Vystupovala jsem pod jiným nickem:-)


]


Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: ares v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 18:17:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No to sou zmatky... to sou zmatky...

Nejprve mluvíš o SIGNÁLECH.CZ, říkáš ať se sami přesvědčíme a odkážeš na GRANOSALIS.BLOGUJE.CZ, což myslím si nemá se SIGNALY.CZ nic společného. Nakonec skončíme u CHRISTNETU.CZ, poplácáme se po zádech, jak je GRANOSALIS a jeho uživatelé skělé a společně pomluvíme Řím..

To je prosím Evangelium



Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 18:31:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zmatky? Neřekla bych. Na signaly.cz upozorňuju, ano, ale to, co dál uvádím jako osobní zprávu, mi poslal gbs. Měla jsem to zvýraznit, uznávám, je to dost nepřehledné. Bude-li zájem, uveřejním to znovu. Ten gbs můj článek zavěsil na Christnet se svým vyjádřením a založil tam diskusi. Tedy tohle to má společného.

Irena

PS. Máš pravdu, na signálech ani christnetu o Evangelium nejde:-)


]


Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Marobud v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 20:00:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na signálech ani christnetu o Evangelium nejde..

A tady? Útoky, útoky, útoky... Nevím co je KAM, nevím kdo je Petr Vlček, Olin Kadlec, ale to co se tu o nich píše.


]


Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: ares v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 23:09:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj. Dík za odpověď.

Nechci se hádat. Káždý máme svůj názor, ke kterému jsme se dostali různými cestami... Co si však musíme stále uvědomovat je, že všichni jsme hříšní... Nejen druhý... ale i já. Nejen Ty, ale i já. Stejně tak je to i s pravdou... Nikdo z lidí jí nevlastní a přesto se s ní všichni oháníme a myslíme si, že to jsme to zrovna my kdo jí jsme nejblíže...

Jenom pár poznámek ke Christnetu a k Signálům: Vím že převážně na christnetu se objevuje dost lidí, kteří jsou takzvaní katoličtí fundamentalisté... Tyto lidi nemám rád a vím, že Vás bratry protestanty můžou tito lidé často dost zraňovat... Zraňují často i nás - ostatní katolíky, které nazývají modernisty. Jsou to také lidé, kteří prostě mají svůj názor, ke kterému se nějak dopracovali (věřím, že to také myslí upřímě) a jsou to také lidé, jako my ostatní, kteří mají být pokorní, protože nikdo pravdu nevlastníme... Já, kterej jsem dřív hodně vyhledával různé diskuse na internetu, jsem na ně postupně zanevřel... Dospěl jsem k názoru, že internetové diskuze jsou strašně nebezpečný, podobně jako alkohol, nebo drogy... Mají jistě hodně dobrých vlastností, ale jsou snadno zneužitelný, vyvolávají závislost a navíc nejsou obrazem reálného světa!! V reálném světě se setkáváme osobně tváří v tvář - jde o skutečný dialog dvou lidských bytostí... Na internetu - v anonymních diskuzích se střetávájí pouze naše myšlenky - to sice může být upřímější, ale skýtá to podle mě taky velká pokušení k hříchu a navíc, jak říkám, není to obrazem reálného světa... My nejsme jen myšlenky - my jsme duše i tělo. Internetové diskuze jsou neosobní... a to je dokonce nekřesťanské, protože křesťanství je právě osobní!! Internetové diskuze sleduji už léta a uvědomuju si to obrovské pokušení, (nejen u ostatních, ale i u sebe), pokušení samolibosti, utvrzování se ve "své pravdě", prosazování a vnucování "svojí pravdy" ostatním. Pokušení posuzovat myšlenky i jednání ostatních na základě povrchních a nedostatečných informací... Tyhle negativní jevy, co popisuju, se dějí při konfrotacích, při hádkách... Ale proč se pořád hádat?? Přestaňme stále hledat jenom to co nás rozděluje!! Vždyť toho není většina... Nejsou to ani nejpodstatnější věci... To nejpodstatnější je, že Všemohoucí Bůh, bez ohledu na nás, slyší a zná každičkého člověka... Věřme mu. Nechtějme změnit ostatní, ale snažme se, abychom sami nebyli hříšní... Hledejme co nás spojuje a k tomu ať nám slouží i internetové diskuze. Ať nám slouží a né ať nás zotročují...

A k těm signálům: Podívej se na ně prosím blíž... Jsou to stránky dělané s dobrým úmyslem a je tam mnoho dobrých lidí... Každá církev tam má svůj prostor... Je tam třeba Tomiiik (Tomáš Řehák) z Apoštolské církve, kterého si hluboce vážím, nebo třeba Jorik z církve Bratrské a mnoho dalších skvělých lídí, kteří opravdu Krista skutečně milují a snaží se ho stále více a více poznávat a milovat. Samozřejmě i tam jsou lidé, kteří tě dokáží zranit, ale podle mě jich tam není tolik... Ti co tam jsou jsou a zraňují ostatní, jsou většinou anonymové, kteří ani nemají svou fotku, tak jako ostatní, ani nezveřejní žádné další údaje o sobě... Signály se mi líbí právě tím, že se snaží, aby to nebyla diskuze anonymních lidí, ale diskuze opravdových známých... A s tím heslem, které po tobě někdo požadoval v diskuzi, to tam tak opravdu je... Diskuzní vlákno má právo založit kdokoli a sám je pak jejím moderátorem a může pak diskuzi klidně zaheslovat a pouštět do ní koho chce... Stejně tak ty máš právo si založit své vlastní diskuzní vlákno... Ještě bych řekl, že větší práva na signálech mají tzv. autorizovaní členové, ti kteří se opravdu ke své identitě veřejně přihlásili.

Ještě k tomu Evangeliu... Chci tě jen opravdu ujistit, že já jako katolík opavdu čestně Boha miluju. (nebo snažím se milovat, vím že mi to často nejde). Nijak neintrikuju, říkám pravdu... Věřím apoštolskému vyznání víry a hlavně věřím Ježíši Kristu a doufám proto, že i ty mě neupřeš označení křesťana... To je to co nás spojuje!!! Ježíš Kristus, a Tomu věříme oba dva. Proto křesťané, i když jiných vyznání, jsme oba dva... A takových je jistě na signálech i granosalis i na christnetu většina... néli všichni, protože všichni věříme a doufáme v Ježíše Krista, nikdo nemáme dokonalé poznání, to budeme mít až v nebi, až se s ním jednou setkáme a budeme patřit na Jeho tvář... Proto všude jde o Evangelium.

Co ty na to? Mír?

S pozdravem Tvůj bratr.


]


Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Sobota, 08. prosinec 2007 @ 23:27:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ares, sice tě neznám, ale to cos napsal se mi líbí, některé myšlenky jsou pro mě přínosné a jiné osobně blízké. Klidně to mohlo být jako příspěvek a nejen komentář (pak bych ti asi dal 5 bodů). Díky za tvůj názor.

 
Pattre


]


Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: ares v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 14:37:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Pattre dík za povzbuzení a hezkou reakci. Teď jsem se zrovna dokoukal na Cesty víry - byl to příběh rodiny křesťanů z Apoštolské církve, kteří jsou zapojeni do projektu pěstounské péče a fakt mě to moc oslovilo. Na oplátku bych vám, kdo máte zájem, chtěl poslat gospelovou písničku, která mě taky moc oslovuje a na které uvidíte, že i my, vaši bratři katolící, chválíme Pána: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=22222595


]


Re: Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 19:18:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Aresi,

jsem také nadšen! Věřím Ti Tvůj upřímný postoj. Škoda jen, že nás protestanty Tvá církev stále proklína skrze Tridentská anathemata, nepovažuje naše církve za církev Kristovu a chce, abych se přivtělili k Vám. Škoda, že Tvůj názor je v rozporu s oficiálním učením Vaší církve.

Bůh Ti žehnej,

Pastýř


]


Re: Re: Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: ares v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 20:51:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pastýři.

Můj názor je tento: Církve, jak ta naše - římskokatolická, tak církve reformační, se tehdy proklely navzájem... Byla to hodně vyostřená doba; a to na obou stranách!! Dnes už od těch události uplynulo přez 6 století a hodně se toho změnilo... Reformace tehdy reagovala hlavně na úpadek v morálce středověké církve (prodej odpustků, bohatství kněží a církevní vrchnosti apd.) Až později se přidali i věroučné rozdíly. Nedávno jsem sem posílal například svědectví o tom, jak Luther, Kalvín i Zwingli až do smrti ctili Pannu Marii (nikdo z vás na ten článek nereagoval ). Pokud je mi známo tak použitá anathemata se týkala těchto věroučných rozdílů a je to forma distancování se od těchto, podle katolické církve, bludů. Katolická církev tím vlastně říká: Například: Kdo tvrdí, že Panna Maria nebyla panna, ten není katolík... Tyto věroučné otázky, o které šlo tenkrát a ke kterým katolická strana vyslovila svá anathemata jsou v katolické církvi pořád stejné, proto pořád platí Tridentský koncil i jeho anathémata, ale jak říkám neznamenají nic jiného, než že kdo má na tyto věroučné otázky jiný názor, ten není katolík...

Katolická církev sama učí, že ti kdo nevěří podle věrouky katolické církve, ale věří v Ježíše Krista, mají právo se nazývat křesťany!! A například Gojm, nebo Reformovaný nám katolíkům i tento titul křesťanů upírá... Tak kdo koho dnes proklíná?? Jsou to jenom jednotlivci... na obou stranách.

Ohledně slova "Církev Kristova". Katolická církev říká, že Kristova církev se nejplněji uskutečňuje právě v katolické církvi, tedy v místních církvích, které jsou v dokonalé jednototě s Římskokatolickou církví (a to jsou i  Řeckokatolické církve, arabské církve a další...). Ještě jednou: Církev říká, že Kristova církev se nejpněji uskutečňuje právě v katolické církvi, ale stejně tak říká že jsou mnohé pravdy a posvěcení i mimo katolické církve... Takže katolická církev opět jen pouze definuje svou vlastní víru, že ona je nejblíže pravdě... Ale je to vlastně jen napno řečené - upřímné vyznání víry, které musí mít každý jednotlivec v jakékoli církvi, nebo náboženské společnosti, na světě... Protože přeci: kdyby kdo nebyl přesvědčen, že je v té správné církvi, přece by v té církvi nezůstával a šel by do té správné... Katolická církev přeci těm ostatním neupírá ani právo nazývat se křesťany a sama je označuje jako církevní společenství...

Tak vidíš, já nejsem v rozporu s učením své církve (alespoň doufám), možná ale učení své církve znám lépe než ty.. A proto říkám: Nemá cenu pořát bojovat o proselitismus, pořád se zabývat vírou druhých... My bychom se měli především zabývat sami sebou - svou vlastní vírou: hodnotit jestli je správná (to taky učí katolická církev). Já jsem řekl, že vás chápu jako křesťany, jaky ty kdo věříte v Ježíše Krista (stejně tak vás chápe i katolická církev). Říkám (spolu se svojí církví), že mezi vámi je mnoho posvěcení a pravd, od kterých si můžeme vzít příklad.

Tvůj Ares


]


Re: Re: Re: Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 21:28:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Aresi,

myslím, že jsi trochu zastřel skutečnost, že dokument, kde řkc neuvádí protestantské církve jako církev Kristovu je ani ne rok starý a citát o nutnosti přivtělit se k řkc je ze současného a tedy i platného katechismu. Jinak, proč tedy Tvá církev neodvolá Tridentská anathemata?

Děkuji za odpověď.

Pastýř


]


Re: Re: Re: Re: Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: ares v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 21:51:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co jsem ti teďka psal? Vždyť jsem psal, že katolická církev má ten názor, že Kristova církev se nejplněji uskutečňuje právě v ní... To si myslela katolická církev vždy a myslím (a psal jsem to), že si to myslí i každá jiná církev... To je normální... Naposledy tuto svou víru katolická církev připoměla asi před půl rokem - to máš pravdu, ale myslela si to vždy...

Jinak o nutnosti přivtělit se, tak aby byla dokonolá jednota... To máš taky pravdu... To je současný postoj kat. církve. Církev tím říká: v současnosti nejsme ochotni nijak měnit naše učení, ekumenismus je o dialogu, pojďme diskutovat a hledat pravdu dál... Církev je přece živá a vyvíjí se...

A o anathematech jsem přece mluvil v předchozí reakci. Prosím přečti si jí ještě jednou. Věřím že jsem to tam napsal dost podrobně.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 22:55:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Aresi,

vidím, že si to budeme muset rozebrat podrobněji.

1) POJEM CÍRKEV KRISTOVA

Ares: "A co jsem ti teďka psal? Vždyť jsem psal, že katolická církev má ten názor, že Kristova církev se nejplněji uskutečňuje právě v ní..."

Pastýř: Aresi, tento dokument podle katolické nauky explicitně protestantům upírá možnost nazývat se církví. Cituji:
"Pátá otázka: Proč texty Koncilu a následujícího učitelského úřadu nepřipisují titul „církev“ křesťanským společenstvím, která vznikla během reformace v 16.století? Odpověď: Protože podle katolické nauky, tato společenství nemají apoštolskou posloupnost ve svátosti svěcení, a proto postrádají bytostně konstitutivní prvek bytí Církve. Zmíněná církevní společenství, která zvláště v důsledku absence služebného kněžství nezachovala pravou a celistvou podstatu eucharistického Tajemství[19], nemohou podle katolické nauky být nazvány „církvemi“ ve vlastním smyslu slova[20]. Celý dokument je zde. [..]Proto se proti tomuto dokumentu ohradil například předseda ERC zde nebo synod CČSH zde.
2) POJEM PŘIVTĚLENÍ
Ares: Jinak o nutnosti přivtělit se, tak aby byla dokonolá jednota...Pastýř: Opět, nejde o "dokonalou jednotu", ale o pojem "církev". Ocituji katechismus:Jediná Kristova církev …“ je ta, kterou „po svém zmrtvýchvstání náš Spasitel odevzdal Petrovi jako pastýři, jemu a ostatním apoštolům ji svěřil, aby ji šířili a řídili … Tato církev, ustavená a uspořádaná na zemi jako společnost, subsistuje (… uskutečňuje se) v katolické církvi a je řízena Petrovým nástupcem a biskupy ve společenství s ním.“ Dekret 2. vatikánského koncilu o ekumenismu objasňuje: „Jedině prostřednictvím katolické církve, která je všeobecným nástrojem spásy, je dosažitelná plnost všech prostředků spásy. Věříme totiž, že jedině apoštolskému sboru, jemuž stojí v čele Petr, svěřil Pán všechno bohatství Nového zákona, aby ustavil jedno Kristovo tělo na zemi, k němuž se potřebují plně přivtělit všichni, kdo už patří nějakým způsobem k Božímu lidu.“ paragraf 816
3) TRIDENTAres: "Pokud je mi známo tak použitá anathemata se týkala těchto věroučných rozdílů a je to forma distancování se od těchto, podle katolické církve, bludů. Katolická církev tím vlastně říká: Například: Kdo tvrdí, že Panna Maria nebyla panna, ten není katolík... Tyto věroučné otázky, o které šlo tenkrát a ke kterým katolická strana vyslovila svá anathemata jsou v katolické církvi pořád stejné, proto pořád platí Tridentský koncil i jeho anathémata, ale jak říkám neznamenají nic jiného, než že kdo má na tyto věroučné otázky jiný názor, ten není katolík..."Pastýř: tato témata se týkala i protestantské víry a proklínala. Anathema sit! I když se dnes různě kouzlí se slovíčky, pak použití imprativu je aktivní kletba. Ocitujme si tedy stěžejní antiprotestantské kletby:
Tridentský koncil; Kánon 9:
Jestliže kdokoliv říká, že hříšník je ospravedlněn pouhou vírou v tom smyslu, že nic dalšího není požadováno ke spolupráci, aby se získala ospravedlňující milost a že není žádným způsobem třeba, aby byl nakloněn aktivitou své vůle; AŤ JE PROKLET.

Tridentský koncil; Kánon 12:
Jestliže kdokoliv říká, že ospravedlňující víra je pouhou důvěrou v Boží milost odpouštějící hříchy pro Kristovu zásluhu, nebo že jsme ospravedlněni pouze vírou. AŤ JE PROKLET.

Tridentský koncil; Kánon 14:
Jestliže kdokoliv říká, že člověk je opravdu zproštěn hříchů a ospravedlněn, protože pevně věří, že jich je zproštěn a je ospravedlněn nebo, že nikdo není opravdu zproštěn hříchů a ospravedlněn nežli ten, který věří, že je ospravedlněn; a že ospravedlnění je provedeno pouhou důvěrou; AŤ JE PROKLET.

Tridentský koncil; Kánon 24: Jestliže kdokoliv říká, že obdržená spravedlnost není chráněna a zvyšována před Bohem skrze dobré skutky, ale říká, že dobré skutky jsou pouze ovocem a znamením, že bylo získáno ospravedlnění, ale nikoliv příčinou jeho zvýšení; AŤ JE PROKLET

Tridentský koncil; Kánon 30:
Jestliže kdokoliv říká, že po té, co byla obdržena ospravedlňující milost je každému kajícímu se hříšníku odpuštěna vina a dluh věčného trestu je vymazán v tom smyslu, že nezůstává žádný dluh časného trestu ani na tomto světě ani potom v Očistci, předtím než se otevře (pro něj) vstup do nebeského království; AŤ JE PROKLET.

Tridentský koncil; Kánon 33:
Jestliže kdokoliv hovoří v tom smyslu, že katolické učení o ospravedlnění přijaté tímto svatým koncilem v tomto výnosu, sláva Boží, nebo zásluhy Pána Ježíše Krista jsou jakýmkoliv způsobem zlehčovány a nikoliv tak, že pravda naší víry a sláva Boží a Ježíše Krista jsou slavně ukázány; AŤ JE PROKLET.

Milý Aresi, až toto Tvá církev odvolá, pak budu věřit, že to myslí upřímně. Ale od Tebe mi bude klidně stačit, když se jen od výše uvedeného dokumentu z roku 2007, který nám upírá nazývat se církví, a od Tridentských anatehemat, která nás pro naši víru proklínají, pouze distancuješ. Bez toho nebudu moci považovat Tvá smířlivá slova za upřímná.

S pozdravem,

Bůh Ti bohatě požehnej,

Pastýř





]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 23:01:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Aresi,

vidím, že si to budeme muset rozebrat podrobněji.


1) POJEM CÍRKEV KRISTOVA

Ares: "A co jsem ti teďka psal? Vždyť jsem psal, že katolická církev má ten názor, že Kristova církev se nejplněji uskutečňuje právě v ní..."

Pastýř: Aresi, tento dokument podle katolické nauky explicitně protestantům upírá možnost nazývat se církví. Cituji:

"Pátá otázka: Proč texty Koncilu a následujícího učitelského úřadu nepřipisují titul „církev“ křesťanským společenstvím, která vznikla během reformace v 16.století? Odpověď: Protože podle katolické nauky, tato společenství nemají apoštolskou posloupnost ve svátosti svěcení, a proto postrádají bytostně konstitutivní prvek bytí Církve. Zmíněná církevní společenství, která zvláště v důsledku absence služebného kněžství nezachovala pravou a celistvou podstatu eucharistického Tajemství[19], nemohou podle katolické nauky být nazvány „církvemi“ ve vlastním smyslu slova[20]." Celý dokument je zde. []

Proto se proti tomuto dokumentu ohradil například předseda ERC zde nebo synod CČSH zde.


2) POJEM PŘIVTĚLENÍ

Ares: Jinak o nutnosti přivtělit se, tak aby byla dokonolá jednota...

Pastýř: Opět, nejde o "dokonalou jednotu", ale o pojem "církev". Ocituji katechismus:

"Jediná Kristova církev
…“ je ta, kterou „po svém zmrtvýchvstání náš Spasitel odevzdal Petrovi jako pastýři, jemu a ostatním apoštolům ji svěřil, aby ji šířili a řídili … Tato církev, ustavená a uspořádaná na zemi jako společnost, subsistuje (… uskutečňuje se) v katolické církvi a je řízena Petrovým nástupcem a biskupy ve společenství s ním.“ Dekret 2. vatikánského koncilu o ekumenismu objasňuje: „Jedině prostřednictvím katolické církve, která je všeobecným nástrojem spásy, je dosažitelná plnost všech prostředků spásy. Věříme totiž, že jedině apoštolskému sboru, jemuž stojí v čele Petr, svěřil Pán všechno bohatství Nového zákona, aby ustavil jedno Kristovo tělo na zemi, k němuž se potřebují plně přivtělit všichni, kdo už patří nějakým způsobem k Božímu lidu.“
paragraf 816


3) TRIDENT

Ares: "Pokud je mi známo tak použitá anathemata se týkala těchto věroučných rozdílů a je to forma distancování se od těchto, podle katolické církve, bludů. Katolická církev tím vlastně říká: Například: Kdo tvrdí, že Panna Maria nebyla panna, ten není katolík... Tyto věroučné otázky, o které šlo tenkrát a ke kterým katolická strana vyslovila svá anathemata jsou v katolické církvi pořád stejné, proto pořád platí Tridentský koncil i jeho anathémata, ale jak říkám neznamenají nic jiného, než že kdo má na tyto věroučné otázky jiný názor, ten není katolík..."


Pastýř: tato témata se týkala i protestantské víry a proklínala: Anathema sit! I když se dnes různě kouzlí se slovíčky, pak použití imprativu je aktivní kletba. Ocitujme si tedy stěžejní antiprotestantské kletby:

Tridentský koncil; Kánon 9:
Jestliže kdokoliv říká, že hříšník je ospravedlněn pouhou vírou v tom smyslu, že nic dalšího není požadováno ke spolupráci, aby se získala ospravedlňující milost a že není žádným způsobem třeba, aby byl nakloněn aktivitou své vůle; AŤ JE PROKLET.

Tridentský koncil; Kánon 12:
Jestliže kdokoliv říká, že ospravedlňující víra je pouhou důvěrou v Boží milost odpouštějící hříchy pro Kristovu zásluhu, nebo že jsme ospravedlněni pouze vírou. AŤ JE PROKLET.

Tridentský koncil; Kánon 14:
Jestliže kdokoliv říká, že člověk je opravdu zproštěn hříchů a ospravedlněn, protože pevně věří, že jich je zproštěn a je ospravedlněn nebo, že nikdo není opravdu zproštěn hříchů a ospravedlněn nežli ten, který věří, že je ospravedlněn; a že ospravedlnění je provedeno pouhou důvěrou; AŤ JE PROKLET.

Tridentský koncil; Kánon 24: Jestliže kdokoliv říká, že obdržená spravedlnost není chráněna a zvyšována před Bohem skrze dobré skutky, ale říká, že dobré skutky jsou pouze ovocem a znamením, že bylo získáno ospravedlnění, ale nikoliv příčinou jeho zvýšení; AŤ JE PROKLET

Tridentský koncil; Kánon 30:
Jestliže kdokoliv říká, že po té, co byla obdržena ospravedlňující milost je každému kajícímu se hříšníku odpuštěna vina a dluh věčného trestu je vymazán v tom smyslu, že nezůstává žádný dluh časného trestu ani na tomto světě ani potom v Očistci, předtím než se otevře (pro něj) vstup do nebeského království; AŤ JE PROKLET.

Tridentský koncil; Kánon 33:
Jestliže kdokoliv hovoří v tom smyslu, že katolické učení o ospravedlnění přijaté tímto svatým koncilem v tomto výnosu, sláva Boží, nebo zásluhy Pána Ježíše Krista jsou jakýmkoliv způsobem zlehčovány a nikoliv tak, že pravda naší víry a sláva Boží a Ježíše Krista jsou slavně ukázány; AŤ JE PROKLET.

Milý Aresi, až toto Tvá církev odvolá, pak budu věřit, že to myslí upřímně. Ale od Tebe mi bude klidně stačit, když se jen od výše uvedeného dokumentu z roku 2007, který nám upírá nazývat se církví, a od Tridentských anatehemat, která nás pro naši víru proklínají, pouze distancuješ. Bez toho nebudu moci považovat Tvá smířlivá slova za upřímná.

S pozdravem,

Bůh Ti bohatě požehnej,

Pastýř


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Pondělí, 10. prosinec 2007 @ 07:00:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Aresi ,
z pastýře si nic nedělej, i když jeho poznámky rozhodně nevidím jako zbytečné a nepodmětné (proto to máš stéreo)). Jenom si myslím, že sám se pastýř připravuje o tu výsadu vidět, jaké bohatství Boží se skrývá v různých společenstvích a ten potenciál, kolik se toho vzájemně můžeme od sebe učit. Vidí jenom ty zákopy, pře a pronásledování z minulosti (jistě jen jednostranně), teologické a denominační ploty i přehrady. Jakkoliv to nikomu nejde pod vousy, neživme v sobě křivdy minulosti, vždyť naše povolání je být učedníky Ježíše Krista a to doslova. Vždyť to je ta kvalita života, kterou nám Kristus otevřel jako dostupnou a ve které můžeme naplňovat jeho záměry v našich životech. Totiž zasáhnout lidi okolo nás evangeliem Kristovým a být sami nositeli smíření i odpuštění. Pokoj Tobě! pattre


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro mě přínosné (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 10. prosinec 2007 @ 08:13:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já si taky myslím, že ares si starosti ani nedělá. Proč taky?
Je to správný katolík a v rozporu s oficiálním katolickým učením (dle výkladu pastýře) dneska žije i papež s celým svatým stolcem.

Problémy by v jeho svědomí asi nastaly teprve v situaci, kdy by se chytil pastýřova příkladu, vyhrabal staré letniční nebo i protestantské věroučné texty a vyžadoval jejich odvolání. To by mu asi přišlo blbý. Ale pastýřovi ne, tomu to blbý nepřijde, to je vyznavač jiného křesťanství: "Prosím vás, bratří, skrze milosrdenství Boží, abyste vydávali papíry své v oběť živou, svatou, Bohu libou, rozumnou službu svou.
   A nepřipodobňujte se světu tomuto, ale proměňtež se obnovením textů svých, tak abyste zkusili, jaká by byla vůle Boží dobrá, libá a dokonalá."

Olin


]


Re: Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 16:25:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Aresi,

dík za upřímnou odpověď . Máš naprostou pravdu, že diskuse na netu člověka brzy vtáhnou. I když máš málo času, nějaký si vždycky vyšetříš, abys aspoň mrknul, jak ta která debata pokračuje, kdo jak odpověl ap. Každý to zná. Sama si to poslední dobou uvědomuju čím dál tím víc.

Už jsem chtěla skončit, zvlášť poté, co se tady řešilo charo a anticharo vyznání. Já sama se počítám taky mezi charismatiky, ale chápu celou problematiku trochu jinak. Navíc jsem nic ošklivého v církvi nezažila, tak jsem se do debat ani nezapojovala, fakt nic nevím o začátcích charo hnutí, o podrazech v církvích, o autoritářství vůdců, a abych pravdu řekla, ani se po tom nepídím....

Nebezpečí vidím v takové závislosti, která tě už odvádí i od Písma, protože zkrátka na to Písmo ti čas nevybyde, a sám pro sebe si to omlouváš tím, že vpodstatě mluvíš o Bohu a některý nevěřící by tím mohl být osloven. Ale to je fakt jenom chiméra, která s realitou nemá nic společného. Jenže potom přijde s něčím ďábel a najednou jsi postavený do tvrdé reality a uvědomíš si, že bez zůstávání v Jeho Slově nemáš šanci s tím zatočit. Tohle ti žádná debata nenahradí, byť byla sebeduchovnější. Najednou stojíš sám jen ty a Bůh a musíš spoléhat jen na Něj. Pokud nestojíš ve víře, neobstojíš. A víra roste z poznání Jeho. Já vím, že to víš, jen mi to tak přichází.

Věřím ti, že miluješ Boha. Mám mezi katolíky velmi dobrou kamarádku, která také žije kvalitní vztah s Pánem, hodně věcí se jí nelíbí v ŘKC, ale zkrátka nemá odvahu odejít ( ohledy na rodiče a příbuzné). Já jsem řešila totéž, jenže pro mě to tehdy před 7 lety byla fakt otázka života a smrti ( mé dcerky - už jsem to tady zmiňovala). Moje mamka taky byla bez sebe z toho, že odcházím z té jediné a nejlepší církve, slyšela jsem klasiku - extra ecclesiam...., nebo to, že poslední je ten pták, který dělá (říkala to jinak:-)) do svého hnízda, že to by moje teta, která byla představenou v klášteře, neměla radost, kdyby žila atd. atd.

Věřím, že i na těch signálech i ChN je dost upřímně věřících, ale bohužel mi připadá, že je to menšina. No, koneckonců, je to jejich portál. Na signálech mě překvapil vulgární slovník jednoho přispěvatele, který má v profilu, že je abbé. Tedy pokud je to pravda, nechtěla bych mít tak sprostého kněze, být katolička. Ale samozřejmě je i možné, že je to vymyšlené od A do Z, i když tam navěsil i fotku( ale i tu si mohl vypůjčit).

Ptáš se na mír? Já jsem ta poslední, která by toužila po válce. To, že někdy vystoupím ostře, neznamená, že jsem útočná a chci hádky, ale dokáže mě vytočit zabedněnost a hloupost ( netvrdím, že mám patent na rozum:-)), tak pak reaguju adekvátně situaci.

Tak snad jsem ti odpověděla:-)

Požehnaný večer.

Irena







]


Re: Re: Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 16:30:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
P.S. Ten pořad o rodině z AC jsem taky viděla a moc se mi líbil. Ať jim Bůh hojně žehná.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Zablokování přístupu do diskuse (Skóre: 1)
Vložil: ares v Neděle, 09. prosinec 2007 @ 19:41:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vidíš to je přesně ono... Ty mi přímo nahráváš :-) Píšeš, že se taky počítáš mezi charismatiky... Ty jsou tady stejně neoblíbení jako katolíci. Píšeš, že na své církvi nevidíš nic špatného... Nic špatného jsi ve své církvi nezažila... Tak vidíš; to jsme na tom úplně stejně... Já taky na své církvi nevidím nic špatného, jsem v ní velmi spokojen a nic špatného jsem v ní nezažil.. :-)

Ono je to všechno totiž strašně individuální... Máš konvertity na obou stranách... Máš spoustu katolíků (jako jsi třeba ty), kteří na základě svýho hledání změnili církev... A máš zase naopak spoustu jiných - upřímě hledajících, kteří na základě svého hledání našli cestu do katolické církve, jako například slavný křesťan, spisovatel a filozof G. K. Chesterton... Je to prostě individuální věc...




]


Stránka vygenerována za: 0.31 sekundy