Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 158, komentářů celkem: 429684, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 545 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116570941
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky
Vloženo Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 07:04:05 CET Vložil: Bolek

ULTRAS poslal Seraphim

Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky není správné trestat smrtí pachatele, ale pokutou.


Z Božího pohledu i lidsky objektivně nešlo totiž o úmyslnou vraždu dítěte před porodem. Viz: Exodus
 
Ekumenicky

21,22 Když se muži budou rvát a udeří těhotnou ženu, takže potratí, ale nepřijde o život, musí pachatel zaplatit pokutu, jakou mu uloží muž té ženy; odevzdá ji prostřednictvím rozhodčích.
21,23 Jestliže o život přijde, dáš život, dáš život za život.

Novokralicky

Exo 21:22 Když se budou muži prát a uhodí těhotnou ženu tak, že z ní vyjde plod, ale jí samotné nebude ublíženo, musí pachatel zaplatit pokutu, jakou mu uloží manžel té ženy; zaplatí podle rozhodnutí soudců.
Exo 21:23 Jestliže však dojde k ublížení, musíš dát život za život,

Kralicky

21,22 Když by se svadili muži, a urazili ženu těhotnou, tak že by vyšel z ní plod její, však by se zhouba nestala: pokutován bude, jakž by uložil naň muž té ženy, a dá vedlé [uznání] soudců.
21,23 Pakliť by smrt přišla, tedy dáš život za život

Ale umělý potrat živého dítěte chirurgickými nástroji potratáře se souhlasem matky, která za to profesionálnímu lékaři obvykle zaplatí, je úmyslnou vraždou z pohledu Božího.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


Podobná témata

ULTRAS

"Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky" | Přihlásit/Vytvořit účet | 12 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Ze stejného pohledu Božího (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 07:50:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ze stejného pohledu Božího pak dopuručuji prakikovat sekání rukou žen v těchto případech:

 
Když se muži budou spolu rvát jeden s druhým a přistoupí žena jednoho, aby vyrvala svého muže z rukou toho, který ho bije, a vztáhne ruku a uchopí ho za ohanbí,bez slitování jí utneš ruku.

Deuteronomium 25:11-12



Re: Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky (Skóre: 1)
Vložil: Hyperion v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 08:10:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přečti si to prosím pořádně. Potrat v důsledku zranění ženy je chápán jako újma na majetku muže a ne jako zabití. Neúmyslné zabití ženy je chápáno jako zabití (život za život).





ReRe:Zabít dospělou ženu vyžaduje více násilí,než ji zranit,proto smrtelný trest (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 10:33:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Zabít dospělou ženu vyžaduje více násilí,než ji zranit,proto ten smrtelný trest na pachatele. Těhotné ženy nechtěně potrácejí i při pouhém psychickém nátlaku od svého manžela, který ji přemlouvá, aby šla na umělý potrat zabít toho, dle jeho názoru, spratka. Vím to ze svědectví konkrétní ženy.


]


Re: Re: Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky (Skóre: 1)
Vložil: cumbulak v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 13:20:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale ved presne o tom to je. V uvedenom citate z Biblie sa pise o NEUMYSELNOM zabiti plodu. Potrat je vsak umyselne a cielavedome zabitie. T.j. vrazda.


]


Re: Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 08:33:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Potrat v důsledku zranění ženy je chápán jako újma na majetku muže a ne jako zabití--

Ano, ve SZ je žena chápána jako majetek muže to se promítlo i do tzv. Desatera kdy je jmenována společně s hospodářskými zvířaty.Také tady vidíme,že potracený plod  nemá cenu jiného života,zabitá žena coby cenný mužův majetek ano. 



Re: Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 15:50:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mankote, člověče, vzpamatujte se. Trestat za neúmyslné zabití nenarozeného dítěte smrtí by snad nenapadlo nikoho.
Co když muž uhodí ženu jinak, než když se dva perou? Starozákonní nařízení platí všechna, nebo jen některá?



Re:Re:Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 15:58:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Marku2, co myslíte, kdo má rozhodovat o tom, která starozákonní nařízení dnes platí?


]


Re: Re:Re:Neúmyslné zabití dítěte poraněním těhotné matky (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 17:32:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žijeme v novozákonní době. Miluj svého bližního, v tom je všechno.



]


Re:Re:Re:Re:Čekám na Vaši odpověď Marku, kdo má rozhodovat o platnosti přikázání (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 07. únor 2008 @ 19:26:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Miluj bližního svého platilo i v době starozákonní. Za bližního byli však pokládáni pouze všichni Izraelité, vzkříšený Kristus to v pravý čas rozšířil i na ostatní neizraelské národy, když vyslal apoštoly ke všem národům.
Čekám na Vaši odpověď Marku, kdo má rozhodovat o platnosti konkrétních starozákonních přikázání dnes. Znáte tu odpověď?


]


Re: Re:Re:Re:Re:Čekám na Vaši odpověď Marku, kdo má rozhodovat o platnosti přikázání (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Pátek, 08. únor 2008 @ 16:42:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Také se Vás na něco zeptám: Žili dinosauři a lidé současně?


]


Re: Re: Re:Re:Re:Re:Čekám na Vaši odpověď Marku, kdo má rozhodovat o platnosti přikáz (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pátek, 08. únor 2008 @ 19:02:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Samozřejmě, že lidé a dinosauři žili ve stejné době. Pouze dogmatičtí evolucionisté tvrdí opak navzdory archeologickým důkazům zejména z USA.
Lidé přežili, dinosauři obřích rozměrů, jak je vidět dnes, vymřeli - snad někteří ještě žijí v podmořských hlubinách, neboť výjimečně bývají uloveny mrtvé zbytky tlejících podmořských veleještěrů.
Stále čekám na Vaši odpověď Marku, kdo má rozhodovat o platnosti konkrétních starozákonních přikázání dnes. Znáte tu odpověď?
Mgr. Libor Halík PhD.


]


Re: Re: Re: Re:Re:Re:Re:Čekám na Vaši odpověď Marku, kdo má rozhodovat o platnosti př (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Sobota, 09. únor 2008 @ 15:31:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jestli lidé žili spolu s dinosaury, pak i Nový a Starý zákon byly napsané ve stejné době.
Z toho plyne, že všechny starozákonní příkazy jsou dosud v platnosti.


]


Stránka vygenerována za: 0.16 sekundy