Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 174, komentářů celkem: 429700, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 699 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116595498
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskretoval
Vloženo Sobota, 03. květen 2008 @ 10:02:56 CEST Vložil: Bolek

ULTRAS poslal Nepřihlášený


PrR: Já mám taky radost, že to Čepický takto udělal. Halík ho dostal tam, kam chtěl - k totální odborné diskreditaci. Od včerejška mají gynekologové z Čepického legraci. Jeho lapsus mu asi jen tak neodpustí, protože Čepický se v odborné gynekologické obci rád pasuje do role velkého rozumbrady. Nu, teď si tak může povídat s Jílkovou.

PrR: Na tomto místě došlo mezi diskutujícími k nedorozumění, které ale Čepický musel velmi dobře chápat. Když Halík mluvil o "složce", která působí abortivně, měl na mysli složku funkční, účinkovou, nikoliv složku chemickou. Chtěl prostě říct, že hormony obsažené v některých formách hormonální antikoncepce působí jednak zablokování ovulace, jednak změny děložní sliznice, aby pokud by k ovulaci přece jen došlo, nedošlo k nidaci, tedy "uhnízdění" již oplodněného vajídčka ve sliznici děložní. Čepický musel tomu velmi dobře rozumět, a tím, že se snažil dělat z Halíka blba, dělal idiota ze sebe samého.

Samozřejmě, že je možné vést polemiku, do jaké míry běžná hormonální antikoncepce působí abortivně (není to příliš jisté). Jenže Čepický zaujal pozici, kdy popíral jakoukoliv abortivní antikoncepci. A to je tváří v tvář používání nitroděložních tělísek a post-koitální antikoncepce typu Postinoru, od gynekologa neuvěřitelný lapsus.


GYNEKOLOG PROKOP REMEŠ DÁLE ŘÍKÁ: jsem gynekolog a Halíkovu laickému vyjádření rozumím velmi dobře. Jako laik mluvil docela přiměřeně. Idiota ze sebe udělal Čepický

http://www.christnet.cz/diskuse/tema.asp?id=4370

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10175540660-mate-slovo/208572230800011-27.03.2008-21:40.html?streamtype=WH (v WMPlayer rychlé-lze nahrávat)

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10175540660-mate-slovo/208572230800011-27.03.2008-21:40.html?streamtype=WL (v WMPlayer pomalé)


Podobná témata

ULTRAS

"Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskretoval" | Přihlásit/Vytvořit účet | 36 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskretoval (Skóre: 1)
Vložil: vnd v Sobota, 03. květen 2008 @ 13:04:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jo, ale tady se přeci věří víc 'odborníkům' než srandovnímu knězi. Inu ideologie nad odbornost - jen když se na to chytne lid obecný. Křesťané už si pak věci náležitě přiohnou, aby byli v souladu s ('moderním') 'vědeckým názorem'.



Re: Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskretoval (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 08. květen 2008 @ 19:28:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Antikoncepce a marketing
Podle statistických údajů dnes jenom hormonální antikoncepci používá přes 900 tisíc žen. To při průměrných finančních nákladech ve výši 150 Kč za měsíc za příslušné balení syntetik či rozpočtu na depotní implantáty a injekce představuje (velmi střízlivý) roční obrat 1.36 miliardy Kč. Není potřeba více dodávat; stačí počítat a racionálně uvažující člověk pochopí, proč jsou někteří zainteresovaní lidé více než ochotni přednášet mládeži a proč se v řadě ordinací či tiskovin lze setkat s reklamními letáky na nejnovější preparáty.

DOMNÍVÁM SE, ŽE ZA TY PRACHY SE FARMACEUTICKÉMU PRŮMYSLU VYPLATÍ I LHÁT O ŠKODLIVOSTI HA.

ŽENY, KTERÉ ONEMOCNĚLI RAKOVINOU DĚLOŽNÍHO ČÍPKU A PRSU BY SE MĚLI SOUDIT JAKO TI, KTEŘÍ VYHRÁLI SPORY S TABÁKOVÝM PRŮMYSLEM

 
http://www.prolife.cz/antikoncepce/


HORMONÁLNÍ ANTIKONCEPCE ZPŮSOBUJE RAKOVINU

Nejnovější výzkumy ukazují,že riziko vývoje rakoviny děložního čípku u žen používajících antikoncepční tablety je vyšší o 50%. Ze své pětadvacetilété zkušenosti a z konzultací s kolegy gynekology říká Dr. Danuta Hebda-Listová, že záněty děložního čípku jsou u těchto žen nevyhnutelné, objevují se dříve nebo později a je to jen otázka času. Užívání hormonálních tablet zvyšuje i riziko rakoviny prsu. Už dnes existují vědecké výzkumy, které vykazují, že když žena začala užívat antikoncepční prášky před 20. rokem života a-což je nejdůležitější-před prvním donošeným těhotenstvím, doba kdy je brala, byla delší (několik let), pak se riziko rakoviny prsu může zvětšit 2-3 krát, popřípadě pětkrát. Podobně je tomu s rakovinou jater, tady je riziko onemocnění 4-4,5krát větší. Je známo, že když farmaceutická firma zavádí na trh nový lék, musí na příbalovém letáku uvést informace o jeho kontraindikaci a vedlejších účincích. Stává se, že informace pro pacienta je velmi zestručněná verze určená lékařům. Tak tomu bylo např. v případě prostředku pod názvem Lovestonik B. V kontaindikaci bylo uvedeno "pouze" trombolické symptomy, kardiovaskulární nemoci (infarkt), mozková mrtvice, nádorové onemocnění rodidel nebo jiný hormonálně související nádor, benigní či maligní nádor v játrech. "Můj" tj. lékařský seznam kontraindikace byl mnohem delší. Věřte, že pokud chceme ničit plodnost, která znamená zdraví, ničíme zdraví v širším slova smyslu.



Zdroj: Milujte se 2/2007 http:/www.milujte.se
 



]


Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskretoval (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Sobota, 03. květen 2008 @ 15:04:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Gynekolog a psychiatr Remeš říká Čepický popíral ...

PSYCHIATR A GYNEKOLOG REMEŠ DÁLE PÍŠE: Musím říct, že mě Libor Halík také velmi příjemně překvapil. Působil uvolněně a nenuceně, rozhodně daleko lépe než jeho zlostí vibrující protidiskutéři. Zajímavá byla ovšem paní Jílková, která podle mého soudu v anamnéze nějaké interupce má, protiinterupční postoj v ní vyvolával nekontrolovatelné agresivná reakce a vůbec se jí nedařilo zachovávat ani jakous takous novinářskou či moderátorskou objektivitu. Zejména vůči panu Mackovi byla překvapivě a až směšně agresivní a válcující. A konečně dr. Čepický se sice snažil o konsenzus, že interupce jsou "morálně problematické", ale pokud je nepovažuje za zabití, nebylo vůbec jasné, proč je za morálně problematické považuje. Debata mu nakonec evidentně přerostla přes hlavu, když explicite popíral anti-nidační mechanismus některých antikoncepčních metod. To jsem jen zíral.

Obecně vzato jak pan místopředseda Macek, tak Libor Halík působili mnohem lépe a kultivovaněji než jejich protivníci. Opravdu trapně působila ale pouze paní Jílková. Z toho jsem jen protáčel oči.


http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=263592

M.P:NICMÉNĚ TEN MACEK A TA JEHO STRANA TO BUDOU PĚKNÍ VEJKUKOVÉ A KARASOVY PODLE MĚ PO MORÁLNÍ STRÁNCE NESAHAJÍ ANI  PO KONNÍKY I KDYBY SI SVOJÍ MAMINCE STOUPLY NA RAMENA. MĚLI BY ZAČÍT MÍT STRACH, ŽE PŘIJDOU O VOLIČE JÁ OSOBNĚ TUTO STRANU BEZ KARASE NEVOLÍM.


Zase je tu nějaký nový Karas
Otevřením tématu potratů jsem si v KDU-ČSL zavařil, říká David Macek

Je jediným mladíkem ve vedení KDU-ČSL.
Chválí antikoncepci, kritizuje církev, přátelí se s homosexuály, nechce zakazovat potraty. A když se lidovecký místopředseda David Macek zasní, plánuje, jak si za deset let jeho strana na politickém žebříčku vymění místo s ODS.

* Jak se vám líbí vaše nové stranické barvy, modrá a žlutá?

Sjezd strany byl pokusem vyzkoušet tuto kombinaci, jak moc by nám slušela. Já se přiznám, že si na to zatím nemohu zvyknout.

* Co ty barvy symbolizují? Má třeba ta žlutá něco společného s vlajkou Vatikánu?

Ne, to opravdu ne. (Směje se) Výběr barev byl pragmatický. My jsme jediná strana, která nemá jasně definovanou barvu. Jednou jsme spojováni s černou, jindy s fialovou, bílou nebo s trikolorou. To je marketingově nevýhodné. A když jsme hledali řešení, zjistili jsme, že jednou z volných barev je žlutá.

* Souvisí nová image se slovy prvního místopředsedy Romana Línka na interním jednání, že by straně prospělo „odčerno*****lnění“?

Máte dobré zvědy. Je pravda, že kdybychom se chtěli provazovat s církvemi, byl by to polibek smrti. Na druhé straně máme v názvu slovo „křesťanská“, tak se přirozeně musíme inspirovat křesťanstvím. Můžeme to dělat agresivním fundamentalistickým způsobem, jako když jsme v minulosti bez diskuse předložili zákon, který chtěl zakázat potraty. Opačný extrém je stydlivě předstírat, jako by to „křesťanská“ v názvu nebylo: nesnažme se něco změnit, mohli bychom si naběhnout.

* Právě vy jste dnes v KDU-ČSL s potraty nejvíce spojován. Není za tím pragmatický kalkul? Téma jste otevřel před sjezdem, kdy členstvo kritizovalo vedení, že uhýbá z principů. Navíc jste usiloval o dobré místo na kandidátce do Evropského parlamentu.

Už u Jiřího Karase se ukázalo, že potraty nejsou téma, které by ve straně přinášelo body. Naopak jsem počítal s tím, že začnu-li o tom mluvit, pak nejméně několik měsíců půjdou moje preference ve straně prudce dolů. A to se potvrdilo. Pro KDU-ČSL jsou potraty trauma. Když to někdo otevře, strana se vyděsí - zase je tady nějaký nový Karas a chce něco zakazovat.

* Ale průzkumy říkají, že potraty odmítá celá čtvrtina české veřejnosti. Tato síla lidovce politicky neláká? Vy místo toho nadbíháte liberálům, ale ti vás stejně nikdy volit nebudou.

My jsme také ten názor, který sdílí 25 procent lidí, zkoušeli prosadit. Ale ukázalo se, že je to v parlamentu i ve veřejném mínění neprůchodné. Dosáhli jsme jen toho, že veřejnost, která potraty považuje za moderní výdobytek, se ještě víc zatvrdila.

* Takže teď radši do nového zákona navrhujete, aby o potratu věděl i otec a nezletilým ho schvalovali rodiče. Nejde tu ale o princip? Nečeká se od lidovců, že spíše řeknou ministru Julínkovi - zákon o vraždění dětí si dělejte s komunisty a socialisty, s tím my nechceme mít nic společného?

Já jako křesťan na potraty jasný názor mám. Ale jako politik hledám za daných podmínek a pravidel hry cestu, jak změnit klima ve společnosti směrem k ochraně nenarozených dětí. V jejich zájmu dnes není přicházet s radikálním názorem, ale vést kultivovanou debatu na toto téma.

* Ujasněme si alespoň pojmy - je pro vás potrat vražda?

Raději používám termín násilné ukončení života nebo ještě tak zabití. Vražda je přece jenom zabití úmyslné. A já jsem přesvědčen, že drtivá většina matek, které jdou na potrat, neví, co činí. Kdyby se podívaly na obrázek, jak dvanáctitýdenní dítě vypadá, nikdy by to neudělaly.

* Vyzval jste osobním dopisem prezidenta, aby se postavil do čela boje proti potratům. Zklamalo vás, že vůbec neodpověděl?

Každý má právo rozhodnout se, na který dopis odpoví nebo neodpoví. Samozřejmě se tím ale otevírá prostor pro spekulace, do jaké míry myslel vážně svůj projev před prezidentskou volbou, v němž se postavil za konzervativní hodnoty. Mně to už tehdy připadalo jako nedůstojný pokus, jak přesvědčit lidovecké volitele, aby ho podpořili.

* Myslíte, že by hlasovali jinak, kdyby bulvár o něco dříve zveřejnil informace o prezidentově nevěře?

Tak u pana prezidenta nejde o nějaký nový typ jednání, ale já to raději nechám bez komentáře. Některým našim volitelům věřím, že jsou Václavem Klausem natolik fascinováni, že mu hlas dali z vnitřního přesvědčení. Jiným jsem neporozuměl.

* Na druhou stranu i vaše politička Barbora Javorová oznámila poměr s brněnským primátorem Romanem Onderkou z ČSSD a odchází od rodiny. Je to pro vás a KDU-ČSL velký problém?

U nás je řada lidí, jejichž vztahy se dostaly do krize a jsou rozvedení. Tento případ je spíš citlivý v tom, že ona sdílí domácnost s čelným představitelem konkurenční strany. Ale kdo z nás jsi bez viny, hoď po ní kamenem.

* KDU-ČSL se tedy otevírá? Mohl by v ní dnes udělat kariéru člověk, který by se veřejně přiznal k homosexualitě?

Proč ne? Myslím, že by to nebyl problém.

* Teď ale nejste upřímný. Znáte někoho takového ve straně?

Jsem upřímný, opravdu doufám, že by to žádnou roli nehrálo. Já jsem také místopředsedou strany, i když mezi mými blízkými přáteli jsou lidé s touto orientací. Přesto uznávám, že dnes mezi poslanci a senátory asi opravdu nikdo takový není.

* Vy dokonce propagujete i antikoncepci. Neuznáváte tedy encykliku Humanae Vitae, podle níž je to těžký hřích?

Pro mě jsou v životě a víře podstatné jiné věci než potraty, prezervativy, registrované partnerství, celibát nebo pedofilní aféry kněží. A nejsem oprávněn vysvětlovat za církev, proč je její postoj k antikoncepci tak rezervovaný. Souzním s jejím učením, ale nedá se říci, že bych byl ve všem stoprocentním křesťanem a dosahoval naprostých morálních kvalit. Zrovna antikoncepce je oblast, kde s tím nějak zápasím.

* Když je čtvrtina lidí proti potratům, proč dostává KDU-ČSL ve volbách jen něco málo přes pět procent?

Evidentně ne celé skupině těch, kteří mají na potraty stejný názor jako my, jsme v jiných ohledech sympatičtí. Chápu to, ani já nejsem s tváří KDU-ČSL úplně spokojený. Musíme těm lidem nabídnout ještě něco dalšího.

* Dřímá ještě v KDU-ČSL starý sen Josefa Luxe o silné české CDU?

Když se podíváte do Rakouska a Německa, jsou tam na pravici dominantní křesťanští demokraté. A strany typu ODS, které jsou extrémním způsobem proti EU, jsou tam zhruba v pozici, v jaké je u nás KDU-ČSL. Já si dovedu ve svém snění představit souhru několika faktorů včetně charismatických osobností, které by mohly v následujících deseti patnácti letech přispět k tomu, že by se pozice KDU-ČSL a ODS v naší společnosti vyměnily.

* A nebylo by nutným faktorem i to, že byste nejprve museli totálně přepsat český dějepis minimálně od husitství?

Nepodceňuji roli historických traumat, která se jen těžko a pomalu daří uzdravovat, ať jde o osobu Husa, pověst jezuitů a podobně. Těsně po roce 1989 tu ale byla historická šance, kdy se zacelovala ta mnohasetletá rána, která rozděluje českou a katolickou identitu. Bohužel církev se tehdy začala víc starat o majetek a trestuhodně ten obrovský kredit prohospodařila. I tak se ale ukázalo, že vztah českého národa ke katolictví není nijak fatální.

* Když mluvíte o české CDU v čele s charismatickým vůdcem, dovedete si v této roli představit Jiřího Čunka?

Skoro se divím, že po tom všem, co jsme o Čunkovi mohli číst, si od něj ještě někdo vezme kůrku chleba. Kdybych ho neznal osobně, opravdu bych si říkal, že je to nedůvěryhodný člověk. Nemám žádný zaručený recept, díky němuž bychom z něho udělali ze dne na den nejdůvěryhodnějšího politika. V těch oblastech, kde potřebuje podepřít, ho zkrátka musíme podpírat a vyvažovat některá jeho slabší místa.

* A neměl sjezd spíše pragmaticky říci: Předsedo, máme tě rádi, ale veřejnost tě vnímá jako karikaturu, proto musíš jít?

Tvář předsedy je nejdůležitější před parlamentními volbami. A před nimi budeme mít ještě jeden sjezd napřesrok na jaře. To je dost dlouhá doba na to, aby Jiří Čunek zkusil na svém mediálním obrazu zapracovat. Uvidíme, zda se mu to podaří.

* Byl by vůbec v KDU-ČSL někdo, kdo by mohl Čunka nahradit, aniž by z toho byla další blamáž?

Máme taková jména. Ale nebudu jmenovat. S tím, jak se chováme v personální oblasti, je ovšem skutečně třeba něco dělat. Když se podíváte do našeho poslaneckého klubu, tak náš nejmladší poslanec je už dvanáct let v parlamentu. To není v žádné jiné straně. Moc by nám prospělo, kdyby primárky před volbami do sněmovny byly otevřenější soutěží než dosud. Mezi lidovci totiž tradičně panuje taková úcta k autoritám a lidem, kteří už v parlamentu jsou, že to jiným lidem dveře úplně zavírá.

* Neukazuje personální stav KDU-ČSL nejlépe fakt, že na sjezdu šéf jedné z největších krajských organizací Pavol Lukša zcela vážně navrhl za předsedu lidovců Jana Švejnara, liberála a ateistu, který s KDU-ČSL nikdy neměl nic společného?

I když říká, že to myslel vážně, já to považuji za vtip. To už bychom se také mohli přejmenovat na Stranu pravdy a lásky. Ne, opravdu nejsme v situaci, že bychom potřebovali za předsedu nějakého parašutistu. Což ale nic nemění na tom, že kdyby měl pan Švejnar vstoupit do některé ze stran, pak podle mě by měl ke KDU-ČSL nejblíže.

* Proč jste přinutili svoji poslankyni Michaelu Šojdrovou, aby stáhla návrh na zrušení poplatků za pobyt novorozenců v nemocnici? Vždyť s ním celá KDU-ČSL souhlasí.

Její návrh byl málo ambiciózní. Reálně hrozilo, že sociálně málo citlivá koaliční strana ODS přistoupí na její návrh, vyšle signál, že ustoupila lidovcům, a to bude všechno. Jsem přesvědčen, že vyjednáme lepší podmínky pro mnohem širší skupinu obyvatel. A jednat budeme velmi tvrdě.

* Sjezd KDU-ČSL už odmítl privatizaci zdravotních pojišťoven. Přitom vládní prohlášení ji implicitně zakotvuje, když říká, že u zdravotních pojišťoven bude stejná kontrola státu jako u fondů penzijního připojištění. A ty jsou přece soukromé.

Po zkušenosti z devadesátých let nechceme teď mluvit o privatizaci zdravotnictví bez jasného právního rámce. Dáváme přednost tomu, aby se stát v této oblasti nezbavoval svých možností zasáhnout. Měli bychom se poučit z privatizace a tunelování, tady je namístě maximální ostražitost.

* A nevadí vám pověst nesolidního partnera, který mění slovo a nechce platit společný účet? Vám přece ODS také ustoupila v církevních restitucích nebo v daňové reformě.

Posbírat všechny nálepky, které už naše strana dostala na čelo, byla by jich plná bedna. Když má vláda problémy a my ji podržíme, dostaneme nálepku těch, kteří chtějí být ve vládě za každou cenu. Ve chvíli, kdy bychom reformu nepodpořili a vláda padla, dostaneme nálepku nesolidních partnerů, kteří otevírají dveře Paroubkovi s Filipem. Ať uděláme cokoli, dostaneme hanlivou nálepku. Z toho pro nás vyplývá určitá svoboda a schopnost tyto nálepky ignorovat.

* I váš ministr Miroslav Kalousek však řekl, že ve zdravotnických otázkách by si lidovci měli ujasnit, jestli jsou křesťanští demokraté západního střihu, anebo socialisté, kteří chodí v neděli do kostela.

Já myslím, že Miroslav Kalousek by si měl sám ujasnit, jaký je rozdíl mezi socialisty a křesťany. Tento jeho výrok považuji za nešťastný a velmi urážlivý.

***

David Macek (31)

Vystudoval sociologii a sociální politiku na Masarykově univerzitě v Brně a teologii manželství a rodiny na Papežské lateránské univerzitě ve Vatikánu. Členem KDU-ČSL je od roku 1997, byl místopředsedou Mladých křesťanských demokratů a asistentem senátora Milana Šimonovského. Kandidoval do Evropského parlamentu, je členem zastupitelstva Jihomoravského kraje a od prosince 2006 místopředsedou KDU-ČSL. V současné době pracuje jako poradce na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR, které řídí jeho stranický šéf Jiří Čunek. Je osm let ženatý, s manželkou Michaelou má devítiměsíční dceru Annu.
Miroslav Korecký, Lucie Husárová

 




Pane Pletánku! Vašim mystifikacím a zdiskreditovaným názorům se musím jen smát! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pondělí, 05. květen 2008 @ 15:12:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Z archivu ChristNet cz:

Porušování pravidel
, 10.9.2006 22:25

Prokop Remeš, prokop.remes@plbohnice.cz

Musím říct, že mě na současných Diskusích ChN štve jedna věc - zahlcování nových a nových diskusních témat žvásty libora Halíka, jak nám je zde grafomansky kopíruje Míla Pletánek z Grano salis.

Nechápu důvod toho, že místo odkazů na jinou www-adresu zde Míla přetiskuje nekonečné ptákoviny jednoho ulétlého agresora (které pravděpodobně díky Mílově grafomanii stejně nikdo nečte). Jarda Karban mu dneska odpoledne ukázal, že tím pravděpodobně porušuje diskusní pravidla ChN (což je logické, protože Míla nediskutuje, ale funguje jako pouhá tupá "kopírka"), ale s Mílou to ani nehne.

Byl bych rád, kdyby se k tomu vedení ChN nějak vyjádřilo. Nebo mám jeho mlčení chápat jako souhlas k tomu, abych i já zde začal přetiskovat eseje, novely a romány? K tomu sice stačí inteligence na úrovni Ctrl+C, ale rozvrátit Diskuse ChN by šlo tímto způsobem velmi efektivně.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pokud chcete operovat názory MUDr. Mgr. P. Remeše na osobu MUDr. PhDr. Pavla Čepického, CSc., měl by jste si uvědomit na jaké odborné úrovni stojí a jakou má prestiž. Rozdíl mezi nimi je opravdu moc velký. Asi takový jako mezi slovy běžný a excelentní. Bohudík ve prospěch MUDr. PHDr. Pavla Čepického, CSc.


Osobní stránka MUDr. PhDr. P. Čepického, CSc.  -  z d e





]


Re: Pane Pletánku! Vašim mystifikacím a zdiskreditovaným názorům se musím jen smát! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 05. květen 2008 @ 18:10:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Jarda Karban mu dneska odpoledne ukázal, že tím pravděpodobně porušuje diskusní pravidla ChN


STANDO PORUŠIL JSI PRAVIDLA. TY TY TY!


]


Re: Re: Pane Pletánku! Vašim mystifikacím a zdiskreditovaným názorům se musím jen smá (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 07. květen 2008 @ 14:27:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Stsndo, až nyní jsem si všiml, že ta vaše nakopírovaná tapeta je stará dva roky tím, že jste to sem vložil bez odkazu což já jsem neudělal jste sám porušil pravidla Christ Netu a měl by jste si tudíš vyjmout trám ze svého oka. Apropos to ,že jste to sem dal bez odkazu,vytržené z kontextu a navíc nesouvisející s tím co jsem sem dal já o něčem svědčí.



]


Re: Pane Pletánku! Vašim mystifikacím a zdiskreditovaným názorům se musím jen smát. (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 07. květen 2008 @ 17:17:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To proto, že tapetujete a děláte stejné úlety jako před těmi dvěma roky. Velmi dobře Vám (i Halíkovi) to tehdy P. Remeš napsal - Míla přetiskuje nekonečné ptákoviny jednoho ulétlého agresora (které pravděpodobně díky Mílově grafomanii stejně nikdo nečte). Jarda Karban mu dneska odpoledne ukázal, že tím pravděpodobně porušuje diskusní pravidla ChN (což je logické, protože Míla nediskutuje, ale funguje jako pouhá tupá "kopírka"), ale s Mílou to ani nehne.
Jak je vidět nevzal jste si z toho vůbec zádné poučení. S ignoranty a s lidmi s hroší kůží, to opravdu nemůže hnout. Viďte.  



]


Re: Re: Stando, kdo se směje naposlet ten se směje nejvíce. (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 07. květen 2008 @ 21:05:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
A nevadí vám Stando spíše to, že vy, který jste se tady mnohokrát pasoval na samozvaného psychiatra a dával Halíkovi chorobnou diagnozu, tak, že ho psychiatr Remeš posoudil jinak než vy?

Všiml jste si, že diskutuji? :-) 


]


Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskretoval (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (velitel@nato.cz) v Sobota, 03. květen 2008 @ 16:41:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Teda, to jsem neviděl, díky za odkaz.

  Zvlášť když vidím informovanost jedné té "ženy", říkám si, že je dobře, že to lidovci stále víří.

  A některé perly:

"Plod se stává dítětem až po porodu" - nevím, co je to za člověka, ten "doktor", ale má docela zajímavé teorie. Představuju si to asi tak, že při porodu vypadne z maminky shluk buněk, po porodu se nad ten shluk buňěk postaví zdravotní sestra a vzdělaný doktor, řeknou: "Čáry-máry-fuk!" a uoalá - a je tu dítě! Taky už chápu, proč se doktoři a sestry tak brání tomu, aby byly porody mimo porodnice!

A ta Jílková, to je kapitola sama o sobě, krásná ukázka české novinářské profesionální zaujatosti...



Re: Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskretoval (Skóre: 1)
Vložil: nula v Neděle, 04. květen 2008 @ 07:14:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Čáry-máry-fuk!" a uoalá - a je tu dítě!--

někdo zas má neoplodněné vajíčko do kterého zrovna pronikne spermie a  čáry-máry-fuk je tu dítě vlastně stejné jako to po porodu:-))


]


Re: Re: Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskreto (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 04. květen 2008 @ 12:41:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Perfektní postřeh!

Tak to také skutečně bývá ve většině případů, pokud nějaký nezodpovědný "doktor" neprovede interupci a nezničí tím život.


]


Re: Re: Re: Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ disk (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 05. květen 2008 @ 12:54:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Tak to také skutečně bývá ve většině případů--

 v něčí fantazii:-)

--pokud nějaký nezodpovědný "doktor" neprovede interupci a nezničí tím život--

nebo to neudělá nějaký nezodpovědný bůh (tak asi ve 40 % potratů) aniž by o tom žena vůbec věděla


]


Re: Re: Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskreto (Skóre: 1)
Vložil: vnd v Neděle, 04. květen 2008 @ 15:33:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co se děje?
Při oplodnění: vzniká něco zcela nového
Při porodu: změní se vnější prostředí a začne se dodávat kyslík (a ostatní) do krve jinou cestou

Ale jak už jsem několikrát se vyjadřoval, že definici člověka nepovažuji za těžiště svého přístupu k interupcím.


]


Re: Re: Re: Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ disk (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 05. květen 2008 @ 12:56:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Při oplodnění: vzniká něco zcela nového--

ano,jenže ne hned-ten vývoj je postupný podobně jako se z těsta hned nastane čerstvá bábovka 
 
 
--Při porodu: změní se vnější prostředí a začne se dodávat kyslík (a ostatní) do krve jinou cestou--
 
a oddělení od těla matky do této doby se dítě bez biologické matky neobejde


]


Nepřihlášenému a následně odpovídajícímu panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pondělí, 05. květen 2008 @ 10:19:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Písmo svaté usvědčuje Libora Halíka ze lži! 
OTÁZKA:

Kde je prosim v Bybli napsano ze duse vstupuje jiz do plodu a ne do cerstve narozneho ditete? ... a proc si delat starosti s nabozenskymi poverami, kdyz spousta lidi co se rozhledne po svete najde pod dogmaty jen valky, nenavist a utrpeni jenz si ruzna nabozenstvi navzajem a lidem jim podlehlim cini? Elmar David Michaela Marksová-Tominová: Libor Halík: V Bibli je příběh o početí Ježíše Krista. ON se stal člověkem už od početí - otěhotnění jeho maminky Marie.

Lukáš:

1,28 Přistoupil k ní a řekl: "Buď zdráva, milostí zahrnutá, Pán s tebou."

1,29 Ona se nad těmi slovy velmi zarazila a uvažovala, co ten pozdrav znamená.

1,30 Anděl jí řekl: "Neboj se, Maria, vždyť jsi nalezla milost u Boha.

1,31 Hle, počneš a porodíš syna a dáš mu jméno Ježíš.

1,32 Ten bude veliký a bude nazván synem Nejvyššího a Pán Bůh mu dá trůn jeho otce Davida.

1,33 Na věky bude kralovat nad rodem Jákobovým a jeho království nebude konce."

......................................................................................................................................................................................


Nikde v Písmu svatém není napsáno, že Pán Ježíš se stal člověkem už od početí.
Ten kdo toto tvrdí je lhář.




Re: Nepřihlášenému a následně odpovídajícímu panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 05. květen 2008 @ 18:04:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
STANDA:Nikde v Písmu svatém není napsáno, že Pán Ježíš se stal člověkem už od početí. Ten kdo toto tvrdí je lhář. 
 
M.P:Nevidím do Libora zda lhal či se jenom nepřesně vyjádřil a též nevím zda ví o tom jak o něm zase "pěkně" píšeš. Nicméně je to téma na diskusi, která mě zajímá a možná by stálo za to ji přenést na seznam článků. 

A ČÍM SE PODLE TEBE STANDO STAL JEŽÍŠ OD POČETÍ? PODLE MĚ ČLOVĚKEM NEBOŤ ČÍM JINÝM  NEŽ PŘESNĚJI BOHOČLOVĚKEM MOHL BÝT OD POČETÍ.  NEBO SI MYSLÍŠ, ŽE JE LIDSKÁ BYTOST VE STAVU EMBRIA NĚČÍM JINÝM NĚŽ ČLOVĚKEM - LIDSKOU BÝTOSTÍ? NEMĚL SNAD JEŽÍŠ JIŽ OD POČETÍ TU SAMOU VÝBAVU JAKOU MAJÍ LIDÉ TUDÍŠ ČLOVĚČÍ A TÍM JE ČLOVĚKEM OD POČETÍ? PŘESNĚJI JE BOHOČLOVĚKEM.

TO, ŽE MÁ LIDSKÁ BYTOST DUŠI OD POČETÍ A TÍM, ŽE JI MĚL I JEŽÍŠ DLE MÉHO NÁZORU VYCHÁZÍ Z LOGIKY VĚCI. NIKDE V PÍSMU SVATÉM NENÍ NAPSÁNO, ŽE DUŠE NENÍ V LIDSKÉ BYTOSTI UŽ OD POČETÍ. CHCE SNAD NĚKDO TVRDIT A POCHYBOVAT (I KDYŽ NA TO MÁ PRÁVO A JE TO LIDSKÉ), ŽE BŮH JEŽÍŠ BYL OD POČETÍ DO PORODU BEZ DUŠE? JE-LI BŮH DOKONALÝ TAK BY MU V TOMTO PŘÍPADĚ  PODLE MĚ DO DOKONALOSTI NĚCO TROCHU CHYBĚLO. MYSLÍM, ŽE NEMLUVNĚ JE V LŮNĚ MATKY A NEMLUVNĚTEM JE I PLOD V LŮNĚ MATKY A KDYŽ PŘIJDE NA SVĚT OTEVŘE SVÝM KŘIKEM ÚSTA A TÍM PŘESTÁVÁ BÝT NEMLUVNĚTEM A STÁVÁ SE KOJENCEM, BATOLETEM...


NEBRAŇME BOHU PŘIPRAVIT SI CHVÁLU A OTEVÍRAT LŮNA ŽEN
Matouš 21
16 a řekli mu: "Slyšíš, co to říkají?" Ježíš jim odpověděl: "Ovšem! Nikdy jste nečetli: `Z úst nemluvňátek a kojenců připravil sis chválu´?"



Nebraňme Bohu v tom co je Boží.
Žalm 9
3 Ústy nemluvňat a kojenců jsi vybudoval mocný val proti svým protivníkům a zastavil nepřítele planoucího pomstou.

 
Izajáš 66
9 "Což já, který otvírám život, nemám umožnit narození? praví Hospodin. Když dávám plodnost, mám zavírat lůno? praví tvůj Bůh."
Chce opravdu chválit Boha? Tak nezahazujme hřivnu plodnosti pokud ji máme jako dar od Boha a dovolme Bohu, aby si připravil z této hřivny dlouhotrvající chválu a to jak je psáno skrze ústa nemluvňátek a kojenců.
Biblické citáty: Bůh je ten kdo otevírá a zavírá lůna žen
Žalm 22
10 Ty jsi mě vyvedl z života matky, chovals mě v bezpečí u jejích prsou.
11 Na tebe jsem odkázán už z lůna, z života mé matky ty jsi můj Bůh.
Žalm 127
3 Hle, synové jsou dědictví od Hospodina, mzdou od něho plod lůna
Jeremiáš 1
5 "Dříve než jsem tě vytvořil v životě matky, znal jsem tě, dříve než jsi vyšel z lůna, posvětil jsem tě, dal jsem tě pronárodům za proroka."
Jeremiáš 20
17 Že mě neusmrtil hned v matčině lůně, aby mně má matka byla hrobem, aby její lůno bylo věčně těhotné!
18 Proč jsem vyšel z matčina lůna? Abych viděl trápení a strasti, aby v hanbě skončily mé dny?
Ozeáš 9
14 Dej jim, Hospodine! Co jim dáš? Neplodné lůno a vyschlé prsy jim dej!
Genesis 29
30 I vešel Jákob také k Ráchel a miloval ji více než Leu, a sloužil u něho ještě dalších sedm let.
31 Když Hospodin viděl, že Lea není milována, otevřel její lůno. Ráchel však zůstala neplodná.
32 Lea otěhotněla, porodila syna a pojmenovala ho Rúben (to je Hleďte-syn); řekla totiž: "Hospodin viděl mé pokoření; nyní mě už bude můj muž milovat."
Genesis 30
22 I rozpomenul se Bůh na Ráchel, vyslyšel ji a otevřel její lůno.
23 Otěhotněla, porodila syna a řekla: "Bůh odňal mé pohanění."
1 Samuelova 1
5 Chaně pak dával dvojnásobný díl, protože Chanu miloval; Hospodin však uzavřel její lůno.
6 Její protivnice ji ustavičně urážela, že Hospodin uzavřel její lůno, jen aby jí dráždila.
Izajáš 66
9 "Což já, který otvírám život, nemám umožnit narození? praví Hospodin. Když dávám plodnost, mám zavírat lůno? praví tvůj Bůh."
10 Ty jsi mě vyvedl z života matky, chovals mě v bezpečí u jejích prsou.
11 Na tebe jsem odkázán už z lůna, z života mé matky ty jsi můj Bůh.
Žalm 127
3 Hle, synové jsou dědictví od Hospodina, mzdou od něho plod lůna
Jeremiáš 1
5 "Dříve než jsem tě vytvořil v životě matky, znal jsem tě, dříve než jsi vyšel z lůna, posvětil jsem tě, dal jsem tě pronárodům za proroka."
Jeremiáš 20
17 Že mě neusmrtil hned v matčině lůně, aby mně má matka byla hrobem, aby její lůno bylo věčně těhotné!
18 Proč jsem vyšel z matčina lůna? Abych viděl trápení a strasti, aby v hanbě skončily mé dny?
Ozeáš 9
14 Dej jim, Hospodine! Co jim dáš? Neplodné lůno a vyschlé prsy jim dej!
Genesis 29
30 I vešel Jákob také k Ráchel a miloval ji více než Leu, a sloužil u něho ještě dalších sedm let.
31 Když Hospodin viděl, že Lea není milována, otevřel její lůno. Ráchel však zůstala neplodná.
32 Lea otěhotněla, porodila syna a pojmenovala ho Rúben (to je Hleďte-syn); řekla totiž: "Hospodin viděl mé pokoření; nyní mě už bude můj muž milovat."
Genesis 30
22 I rozpomenul se Bůh na Ráchel, vyslyšel ji a otevřel její lůno.
23 Otěhotněla, porodila syna a řekla: "Bůh odňal mé pohanění."
1 Samuelova 1
5 Chaně pak dával dvojnásobný díl, protože Chanu miloval; Hospodin však uzavřel její lůno.
6 Její protivnice ji ustavičně urážela, že Hospodin uzavřel její lůno, jen aby jí dráždila.
Izajáš 66
9 "Což já, který otvírám život, nemám umožnit narození? praví Hospodin. Když dávám plodnost, mám zavírat lůno? praví tvůj Bůh."


]


Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 06. květen 2008 @ 09:43:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
STANDA: Nikde v Písmu svatém není napsáno, že Pán Ježíš se stal člověkem už od početí. Ten kdo toto tvrdí je lhář. 
 
.........................................................................................................................................................................................


M.P:Nevidím do Libora zda lhal či se jenom nepřesně vyjádřil a též nevím zda ví o tom jak o něm zase "pěkně" píšeš. Nicméně je to téma na diskusi, která mě zajímá a možná by stálo za to ji přenést na seznam článků. 

A ČÍM SE PODLE TEBE STANDO STAL JEŽÍŠ OD POČETÍ? PODLE MĚ ČLOVĚKEM NEBOŤ ČÍM JINÝM  NEŽ PŘESNĚJI BOHOČLOVĚKEM MOHL BÝT OD POČETÍ.  NEBO SI MYSLÍŠ, ŽE JE LIDSKÁ BYTOST VE STAVU EMBRIA NĚČÍM JINÝM NĚŽ ČLOVĚKEM - LIDSKOU BÝTOSTÍ? NEMĚL SNAD JEŽÍŠ JIŽ OD POČETÍ TU SAMOU VÝBAVU JAKOU MAJÍ LIDÉ TUDÍŠ ČLOVĚČÍ A TÍM JE ČLOVĚKEM OD POČETÍ? PŘESNĚJI JE BOHOČLOVĚKEM.

TO, ŽE MÁ LIDSKÁ BYTOST DUŠI OD POČETÍ A TÍM, ŽE JI MĚL I JEŽÍŠ DLE MÉHO NÁZORU VYCHÁZÍ Z LOGIKY VĚCI. NIKDE V PÍSMU SVATÉM NENÍ NAPSÁNO, ŽE DUŠE NENÍ V LIDSKÉ BYTOSTI UŽ OD POČETÍ. CHCE SNAD NĚKDO TVRDIT A POCHYBOVAT (I KDYŽ NA TO MÁ PRÁVO A JE TO LIDSKÉ), ŽE BŮH JEŽÍŠ BYL OD POČETÍ DO PORODU BEZ DUŠE? JE-LI BŮH DOKONALÝ TAK BY MU V TOMTO PŘÍPADĚ  PODLE MĚ DO DOKONALOSTI NĚCO TROCHU CHYBĚLO.
.........................................................................................................................................................................................


Standa:

Z veršů, které jste mi poslal ani náhodou nevyplývá, že Pán Ježíš se stal člověkem již od početí. Pán Ježíš se stal přesně tím, čím se stává každý z nás od početí. Nepochybně prošel stejným stupněm vývoje až po narození. Jediné čím se lišil bylo, že byl vyvolený a nebyl nositelem dědičného hříchu. Tvrzení, že lidský zárodek nebo embryo je člověk, je zmanipulovanou lží. Tato lež nemá oporu v Písmu svatém a je součástí, mimo jiné, římskokatolické propagandy. 
Pokud chcete tvrdit, že v Písmu svatém není napsáno, že duše není v lidské bytosti už od početí, měl by jste také vědět, co to ta duše vlastně je a jak charakterizuje duši Písmo svaté. Duše v žádném případě není to, co tvrdí učení římskokatolické církve. Duše je součástí člověka a tvoří s ním jeden celek. Podívejte se jak je to doopravdy. Podle Písma svatého a ne podle zmanipulovaného a zdiskreditovaného učení.
 


Biblické významy pojmů duše a duch.
 
Pokud chceme správně pochopit podstatu člověka, je zpráva o stvoření nesmírně důležitá. Písmo se svým důrazem na nedělitelnou jednotu člověka na něj pohlíží jako na celek. Jaký vztah má potom duše a duch k lidské přirozenosti?


1. Biblický význam pojmu duše. Jak jsme se již zmínili, je „duše ve Starém zákoně překladem hebrejského výrazu nefeš. Potom, co dech života vstoupil do fyzického těla, vytvořeného z prvků země, je v textu Gn 2,7 člověk označen jako živý tvor. Podobně začíná existovat nová duše, když se narodí dítě, kdy se „duše stává novou jednotkou života, jedinečně odlišnou a oddělenou od ostatních podobných jednotek. Hebrejský termín nefeš je pravděpodobně zdůrazněním této individuality každé živé bytosti, která z ní vytváří jedinečnou bytost. Pokud se použije v tomto smyslu, pak nefeš není část osoby; to je osoba, proto se na mnoha místech toto slovo překládá jako `osoba' (viz Gn 14,21; Nu 5,6; Dt 10,22; srov. Žalm 3,3) nebo „sám (Lv 11,43; 1 Kr 19,4, kral.; Iz 46,2, kral.; atd.). Na druhé straně výrazy jako `má duše', `tvá duše', `jeho duše' atd. jsou obecně řečeno idiomy pro osobní zájmena `já', `my', `ty', `on' atd. (viz Gn 12,13; Lv 11,43.44; 19,8; Joz 23,14; Ž 3,3; Jr 37, 9; atd - srov. s kral..). Ve více než 100 případech ze 755 ve Starém zákoně anglický překlad krále Jakuba (KJV) překládá nefeš jako `život' (Gn 9,4.5; 1 S 19,5; Jb 2,4.6; Ž 31,13; atd.).

Nefeš se často vztahuje na touhy, záliby, vášeň nebo chuť (Dt 23,25; Př 23,2; Kaz 6,7). Používá se v souvislosti s láskou (Gn 34,3; Pís 1,7 atd.) a někdy představuje i rozhodnutí člověka, v Dt 23,24 se překládá jako „libost a podobně i v Ž 105,22 (kral.) a Jr 34,16. Ve Nu 31,19 je nefeš `zabita' a v Soudců 16,30 (míněno „já ) umírá. Ve Nu 5,2 (`mrtvý') a v kap. 9,6 (`mrtvý člověk') se vztahuje na mrtvolu (viz také Lv 19,28; Nu 9,7.10). „Řecké slovo psyché se v Novém zákoně vyskytuje v podobném smyslu jako nefeš ve Starém zákoně. Používá se pro život zvířat i lidí (Zj 16,3). V KJV se čtyřicetkrát jednoduše překládá jako `život' nebo `životy' (viz Mt 2,20; 6,25; 16,25 atd.) Na některých místech má význam `lidé' (Sk 7,14; 27,37; Ř 13,1; 1 Pt 3,20 atd.), jinde je rovnocenná osobnímu zájmenu (viz Mt 12,18; 2 K 12,15 atd.). Někdy se vztahuje na city (Mk 14,34; L 2,35; Ef 6,6) nebo na mysl (Sk 14,2, kral.; Fil 1,27).

Psyché není nesmrtelná, ale podléhá smrti (Zj 16,3) a může být zničena (Mt 10,28). V Bibli se někdy nefeš a psyché vztahují na celou osobu a jindy na určitou oblast člověka, jako jsou záliby, city, chutě, pocity. Avšak takové použití vůbec nenaznačuje, že by byl člověk učiněn ze dvou oddělených a odlišných částí. Tělo a duše existují společně; tvoří dohromady nedělitelnou jednotu. Duše nemá žádné vědomí existence mimo tělo. Neexistuje žádný biblický text, který by naznačoval, že duše přežívá bez těla jako vědomé bytí.

2. Biblický význam pojmu duch. Zatímco hebrejské slovo nefeš, které se překládá jako duše označuje individualitu nebo osobnost, starozákonní hebrejské slovo ruach, překládané jako duch, se vztahuje na jiskru života, plnou energie, která je pro život jednotlivce nezbytná. Představuje Boží sílu nebo princip života, který lidem dává život.
„Ruach se ve Starém zákoně vyskytuje 377x a nejčastěji se překládá jako `duch', `vítr' nebo `dech' (Gn 8,1 atd.). Používá se také k označení obnovení života (Sd 15,19), odvahy (Joz 2,11), nálady nebo hněvu (Sd 8,3; Iz 54,6), mravního charakteru (Ez 11,19) a sídla citů (1 S 1,15)

Ve významu dech je ruach lidí totožný s ruachem zvířat (Kaz 3, 19). Ruach člověka opouští tělo při smrti (Ž 146,4) a vrací se k Bohu (Kaz 12,7; srov. Jb 34,14). Ruach se často vztahuje na Ducha Božího, jako v Iz 63,10. Ve Starém zákoně ve vztahu k člověku ruach nikdy neoznačuje inteligentní bytí schopné vědomé existence mimo hmotné tělo.
Novozákonním ekvivalentem hebrejského slova ruach je pneuma - duch - od pneo, což znamená `vát' nebo `dýchat'. Stejně jako výraz ruach, ani slovo pneuma neoznačuje nějaké vědomé bytí člověka schopné existovat mimo lidské tělo. Používání tohoto termínu v Novém zákoně ve vztahu k člověku vůbec nenaznačuje takové pojetí. V textech jako Ř 8,15; 1 K 4,21, kral.; 2 Tm 1,7; 1 J 4,6 pneuma označuje `náladu', `postoj' nebo `citové rozpoložení'. Toto slovo se také používá pro označení různých projevů lidské povahy jako v Ga 6, 1; Ř 12,11 atd. Stejně jako ruach, tak i pneuma člověk při smrti odevzdává Pánu (L 23,46; Sk 7,59). Ruach i pneuma se vztahuje na Ducha Božího (1 K 2,11.14; Ef 4,30; Žid 2,4; 1 Pt 1,12; 2 Pt 1,21 atd.).

 
3. Jednota těla, duše a ducha. Jaký je vztah mezi tělem, duší a duchem? Jak ovlivňuje tento vztah jednotu člověka?


a) Podvojné spojení. Ačkoli Bible na člověka pohlíží jako na celek, nestanovuje přesně vztah mezi tělem, duší a duchem. Někdy se v textu zaměňují termíny duše a duch. Povšimněme si paralelismu v Mariině projevu radosti po zvěstování: „Duše má velebí Pána a můj duch jásá v Bohu, mém spasiteli! (L 1,46.47)


Na jednom místě charakterizuje Ježíš člověka jako tělo a duši (Mt 10,28), Pavel pak na jiném místě mluví o člověku jako o těle a duchu (1 K 7,34). V prvním případě se duše vztahuje na vyšší schopnost člověka, pravděpodobně na mysl, prostřednictvím které je člověk ve styku s Bohem. V druhém případě se na tuto vyšší schopnost vztahuje výraz duch. V obou případech tělo zahrnuje fyzickou, ale také citovou stránku člověka.

 
b) Trojité spojení. Existuje jedna výjimka ze všeobecné charakteristiky člověka jako bytosti, ve které se spojují dvě části. Pavel, který hovořil o podvojné jednotě těla a ducha, také mluvil o trojí jednotě člověka. Říká: „Sám Bůh pokoje nechť vás cele posvětí a zachová vašeho ducha, duši i tělo bez úrazu a poskvrny do příchodu našeho Pána Ježíše Krista. (1 Te 5,23) Toto místo vyjadřuje Pavlovu touhu, aby z procesu posvěcení nebyla vynechána žádná z těchto lidských stránek.

V tomto případě můžeme rozumět duchu jako „vyššímu principu inteligence a myšlení, který byl člověku dán a prostřednictvím kterého může Bůh promlouvat svým Duchem (viz Ř 8,16). Obnovením mysli skrze působení Ducha svatého se člověk stává podobný Kristu (viz Ř 12,1.2).

'Duši' ... na rozdíl od 'ducha', si můžeme představit jako tu část lidské přirozenosti, která se projevuje v instinktech, citech a touhách. I tato část přirozenosti člověka může být posvěcena. Když se pod působením Ducha svatého mysl shoduje s Boží myslí a posvěcený rozum ovládne nižší přirozenost, pak se podněty, které by jinak odporovaly Bohu, podřizují jeho vůli.

Tělo, které ovládá nízká nebo naopak ušlechtilá povaha, se svou fyzickou stavbou skládá - z masa, krve a kostí.

Není náhoda, že Pavel zařadil nejprve ducha, potom duši a nakonec tělo. Je-li duch posvěcen, je i mysl pod Boží kontrolou. Posvěcená mysl bude mít zase posvěcující vliv na duši, totiž na touhy, city a emoce. Člověk, ve kterém se uskutečňuje toto posvěcení, nebude zneužívat své tělo a docílí tak pevného tělesného zdraví. Tak se tělo stává posvěceným nástrojem, kterým může křesťan sloužit svému Pánu a Spasiteli. Pavlova výzva k posvěcení zřetelně vychází z principu jednoty lidské přirozenosti a ukazuje, že účinná příprava na Kristův druhý příchod vyžaduje přípravu celé bytosti - ducha, duše i těla.


c) Nedělitelné a vzájemné spojení. Je zřejmé, že každý člověk je nerozdělitelně spojen. Tělo, duše a duch jsou úzce propojeny a ukazují na silný vzájemný vztah mezi duchovními, duševními a tělesnými schopnostmi člověka. Nedostatky v jedné oblasti ovlivňují další dvě. Nemocný, nečistý, nebo zmatený duch bude mít také zhoubný vliv na citové a fyzické zdraví člověka. Platí ale také, že slabý, nemocný nebo trpící organismus naruší i citové a duchovní zdraví. Vzájemný vliv, jaký na sebe tyto prvky mají, ukazuje, že Bůh dal každému jednotlivci odpovědnost je udržovat v co nejlepším stavu. Takový postoj je nejdůležitější částí v procesu obnovy k obrazu Stvořitele. [1]

 
Několik příkladů, kdy řecké slovo yuch, - psyché je přeloženo jinak než duše, ze ktrých je zřejmé, že se nehovoří o oddělitelné části člověka, ale o celého člověka:
 
BNT Sk 3:23 e;stai de. pa/sa yuch. h[tij eva.n mh. avkou,sh| tou/ profh,tou evkei,nou evxoleqreuqh,setai evk tou/ laou/Å
CEP Sk 3:23 A 'každý, kdo toho proroka neuposlechne, bude vyhlazen z mého lidu.'

 
BNT Sk 2:43 evgi,neto de. pa,sh| yuch/| fo,boj( polla, te te,rata kai. shmei/a dia. tw/n avposto,lwn evgi,netoÅ
CEP Sk 2:43 Všech se zmocnila bázeň, neboť skrze apoštoly se stalo mnoho zázraků a znamení.

 
BNT Sk 27:22 kai. ta. nu/n parainw/ u`ma/j euvqumei/n avpobolh. ga.r yuch/j ouvdemi,a e;stai evx u`mw/n plh.n tou/ ploi,ouÅ
CEP Sk 27:22 Ale teď vás vyzývám, abyste neztráceli naději, neboť nikdo z vás nepřijde o život, jenom loď vezme za své.

 
BNT Sk 27:37 h;meqa de. ai` pa/sai yucai. evn tw/| ploi,w| diako,siai e`bdomh,konta e[xÅ
CEP Sk 27:37 Bylo nás na lodi celkem dvě stě sedmdesát šest.

(zde není slovo yuch. [mn. č. yucai] ani výslovně přeloženo; doslovněji by znělo: Na lodi nás pak bylo celkem dvě stě sedmdesát šest duší.)

 
BNT Ř 13:1 Pa/sa yuch. evxousi,aij u`perecou,saij u`potasse,sqwÅ ouv ga.r e;stin evxousi,a eiv mh. u`po. qeou/( ai` de. ou=sai u`po. qeou/ tetagme,nai eivsi,nÅ
CEP Ř 13:1 Každý ať se podřizuje vládní moci, neboť není moci, leč od Boha. Ty, které jsou, jsou zřízeny od Boha.
 
BNT Ř 16:4 oi[tinej u`pe.r th/j yuch/j mou to.n e`autw/n tra,chlon u`pe,qhkan( oi-j ouvk evgw. mo,noj euvcaristw/ avlla. kai. pa/sai ai` evkklhsi,ai tw/n evqnw/n(
CEP Ř 16:4 kteří pro mne nasadili život; jsem jim zavázán vděčností nejen já sám, ale i všechny církve z pohanských národů.


celý zdroj:    z d e




 
    


]


Re: Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Úterý, 06. květen 2008 @ 13:59:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
JÁ JSEM OD POČETÍ LIDSKOU BYTOSTÍ - ČLOVĚKEM.

A CO VY?



]


Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 06. květen 2008 @ 14:51:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak to jste tedy trasforman. Kde jste se naučil techniky urychlené trasformace? Přiznám se, že já takové zázraky neumím. Můj vývoj od početí vypadal asi   t a k t o  . 
Pro upřesnění, doplnění přestav a názorů k lidské bytosti od početí, Vám vřele doporučuji přečíst si pár vět od doc. MUDr. Jaroslava Zvěřiny CSc.:
" Chápat lidské embryo v prvních dnech jeho existence jako lidskou bytost prostě nelze. Ostatně sama příroda se k oplodněným vajíčkům nechová nijak milosrdně. Většina z nich zaniká ještě před uhnízděním zárodku v děloze. Dokonce i potom až každý desátý zárodek končí přirozeným potratem, který navíc často ani není jako takový registrován. Z té genocidy lidských zárodků, kterou provádí sama příroda (či boží prozřetelnost?) se musí křesťanským fundamentalistům přímo točit hlava."




]


Re: Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Úterý, 06. květen 2008 @ 15:42:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Křesťan Standa skrze ateistu Zvěřinu:Pro upřesnění, doplnění přestav a názorů k lidské bytosti od početí, Vám vřele doporučuji přečíst si pár vět od doc. MUDr. Jaroslava Zvěřiny CSc.:
" Chápat lidské embryo v prvních dnech jeho existence jako lidskou bytost prostě nelze. Ostatně sama příroda se k oplodněným vajíčkům nechová nijak milosrdně. Většina z nich zaniká ještě před uhnízděním zárodku v děloze. Dokonce i potom až každý desátý zárodek končí přirozeným potratem, který navíc často ani není jako takový registrován. Z té genocidy lidských zárodků, kterou provádí sama příroda (či boží prozřetelnost?) se musí křesťanským fundamentalistům přímo točit hlava."



Miloslav: Stando vy jste panteista vaším Bohem je příroda?
Izajáš 66
9 "Což já, který otvírám život, nemám umožnit narození? praví Hospodin. Když dávám plodnost, mám zavírat lůno? praví tvůj Bůh."



ODBORNÉ STANOVISKO K POČÁTKU ŽIVOTA NOVÉHO LIDSKÉHO JEDINCE
I.

http://www.prolife.cz/vyvoj/?id=13


Lidská bytost začíná svou existenci oplozením vajíčka,...

Doc. MUDr. Petr Hach, CSc., PAV
přednosta Ústavu histologie a embryologie a děkan 1. LF UK v Praze Doc. MUDr. Jitka Kočová, CSc.
vedoucí Ústavu histologie a embryologie LF UK v Plzni
Prof. MUDr. Josef Marek, DrSc.
předseda Asociace kolegií katolických lékařů a přednosta III. interní kliniky 1. LF UK v Praze Doc. RNDr. Josef Reischig, CSc.
vedoucí Biologického ústavu LF UK v Plzni



]


Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 06. květen 2008 @ 16:34:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Miloslav:

JÁ JSEM OD POČETÍ LIDSKOU BYTOSTÍ - ČLOVĚKEM

Standa:

MUDr. Jaroslav Zvěřina CSc dává jasnou odpověď. Chápat lidské embryo v prvních dnech jeho existence jako lidskou bytost prostě nelze. Dokonce i potom až každý desátý zárodek končí přirozeným potratem, který navíc často ani není jako takový registrován. Tento fakt nelze popřít a z této reality se opravdu musí všem křesťanským fundamentalistům přímo točit hlava.
Tuto skutečnost Vám potvrdí každý odboborník.
Je třeba si uvědomit, že lidská bytost začíná svou existenci oplozením vajíčka. A konečná fáze lidské bytosti -člověka je dána jeho narozením - opuštěním těla matky. Taková je pravda. Opakuji již po několikáté. Nikde v Písmu svatém není napsáno, že člověkem se stáváme již od početí. Toto tvrzení je lživé a nemá oporu v Písmu svatém.  Pokud ovšem věříte mystifikacím a dokážete se ihned po oplodnění transformovat do podoby člověka, potom musím uznat že jste frajer a number 1.    

P.S.: Dříve než mi odpovíte doporučuji Vám, aby jste se seznámil s těmito skutečnostmi. Dokládají jak je učení římskokatolické církve a.s., na rozdíl o Božího slova, nestálé, zdiskreditované a zprofanované.

 
A tak Řehoř VI. (1045-46) prohlásil: "Není vrahem ten, kdo způsobí potrat dříve, nežli se dostane duše do těla." Řehoř XIII. (1572-85) řekl, že není vraždou zabít embryo před 40 dnem, jelikož "není ještě lidské." Jeho nástupce, Sixtus V., který přepsal Bibli, se svým předchůdcem nesouhlasil. Jeho bula z r. 1588 udělala všechny potraty důvodem pro exkomunikaci. Jeho následovník, Řehoř XIV., tento výno s obrátil zpět o 180 stupňů. V roce 1621 vydal Vatikán další pastorální nařízení, které povolovalo potraty do 40 dnů. Dokonce ještě v osmnáctém století, Sv.Alphonsus de Liguori, největší morální teolog církve, popíral že by duše existovala již od početí a povolil určitou volnost, obzvláště když byl ohrožený život matky. Konečně v roce 1869, Pius IX prohlásil že každé zničení embrya je vražda a podléhá trestu exkomunikace - názor, který zůstal až podnes.

 


]


Re: Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Úterý, 06. květen 2008 @ 19:04:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Standa: Je třeba si uvědomit, že lidská bytost začíná svou existenci oplozením vajíčka. A konečná fáze lidské bytosti - člověka je dána jeho narozením - opuštěním těla matky.

Míla: Konečná fáze  lidské bytosti - člověka není dána narozením, ale jeho smrtí. Ano lidská bytost začíná svoji existenci početím.

Standa:Nikde v Písmu svatém není napsáno, že člověkem se stáváme již od početí. Toto tvrzení je lživé a nemá oporu v Písmu svatém.  Pokud ovšem věříte mystifikacím a dokážete se ihned po oplodnění transformovat do podoby člověka, potom musím uznat že jste frajer a number 1.    

Míla: Lukáš 1, 41 říká: ...požehnaný plod tvého těla.
To bylo řečeno v blízké době kdy Maria počala. Takže věřím, že Bůh požehnal lidskou bytost - člověka a jeho jiné stádium  od početí. Podívámeli se na fotografie z tvého odkazu tak u nich chybí další fotografie až do přirozené smrti kdy se postupně mění lidská bytost, ze stavu embria až ve starce. Opakuji embrio je pouze jiné stádium lidské bytosti - člověka.

Standa: Dříve než mi odpovíte doporučuji Vám, aby jste se seznámil s těmito skutečnostmi. Dokládají jak je učení římskokatolické církve a.s., na rozdíl o Božího slova, nestálé, zdiskreditované a zprofanované.

 
A tak Řehoř VI. (1045-46) prohlásil: "Není vrahem ten, kdo způsobí potrat dříve, nežli se dostane duše do těla." Řehoř XIII. (1572-85) řekl, že není vraždou zabít embryo před 40 dnem, jelikož "není ještě lidské."

Míla: Mohl by jste uvést váš zdroj o kterém si budete jistý, že nebyl napsaný nějakým lhářem s profesorským titulem na zakázku? Z historie známe Masarikovu zakázku u Jiráska, který napsal "Temno" a když za ním historici chodili s výčitkami, tak Jirásek odpovídal, že nepsal historii, ale román. Další takový příklad jsou Reformovaného příběhy o nalezených dětských tělíčkách potratů řádových sester z nějakého kláštera. O který klášter však šlo jsme se nikdy nedozvěděli.


Pokud Stando věříte těm čtyřiceti dnům měl byste bojovat za nenarozený lidský život a snížení  povolení potratů na žádost z 12 týdnů na 6 týdnů od početí.

Lidská bytost začíná svou existenci oplozením vajíčka, kdy vzniká neopakovatelná kombinace genů, která obsahuje všechny informace potřebné, ale i plně dostačující, pro fyzickou existenci, vývoj a všechny funkční vlastnosti nového jedince. Prof. MUDr.Josef Marek, DrSc., Doc. MUDr.Petr Hach, CSC., DOc. MUDr. Jitka Kočová, CSc., DOc. RNDr. Josef Reischig, CSc.



]


Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 07. květen 2008 @ 10:22:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Míla: Lukáš 1, 41 říká: ...požehnaný plod tvého těla.

To bylo řečeno v blízké době kdy Maria počala. Takže věřím, že Bůh požehnal lidskou bytost - člověka a jeho jiné stádium  od početí. Podívámeli se na fotografie z tvého odkazu tak u nich chybí další fotografie až do přirozené smrti kdy se postupně mění lidská bytost, ze stavu embria až ve starce. Opakuji embrio je pouze jiné stádium lidské bytosti - člověka.

Standa:

Pane Pletánku nemystifikujte mě. Verš z Lukáše 1, 41 neříká ... požehnaný plod tvého těla! Ale z Lukáše 1, 42  I zvolala hlasem velikým a řekla: Požehnaná ty mezi ženami, a požehnaný plod života tvého (Kralický překlad). Je pravda, že Pán Bůh požehnal člověka k plození a množení - viz.  Genesis  1,27  Bůh stvořil člověka, aby byl jeho obrazem, stvořil ho, aby byl obrazem Božím, jako muže a ženu je stvořil.  1,28  A Bůh jim požehnal a řekl jim: "Ploďte a množte se a naplňte zemi. Podmaňte ji a panujte nad mořskými rybami, nad nebeským ptactvem, nade vším živým, co se na zemi hýbe."
Ale ne každou lidskou bytost - člověka od početí. V případě Pána Ježíše ano, viz. Lukáš 1, 42. To je nad slunce jasné. Z těchto skutečností vyvozuji, že si vytváříte vlastní, virtuální fantazie, kterým bezmezně věříte.  Měl by jste věřit Písmu svatému (Božímu slovu) a ne rozporuplným, lživým fabulacím.

Míla:

Míla: Mohl by jste uvést váš zdroj o kterém si budete jistý, že nebyl napsaný nějakým lhářem s profesorským titulem na zakázku? Z historie známe Masarikovu zakázku u Jiráska, který napsal "Temno" a když za ním historici chodili s výčitkami, tak Jirásek odpovídal, že nepsal historii, ale román. Další takový příklad jsou Reformovaného příběhy o nalezených dětských tělíčkách potratů řádových sester z nějakého kláštera. O který klášter však šlo jsme se nikdy nedozvěděli.


Standa:

Ano mohl. Knihy o historii římskokatolické církve, Poslední Papež, atd., atd. Stačí když navštívíte nějakou univerzitní knihovnu, nebo si tato fakta ověříte dotazem např.   z d e . Pokud mám hodnotit dílo A. Jiráska temno, tak Vás mohu ubezpečit, že se jedná o vynikající dílo, které je uznávané a vyučuje se na všech stupních základních, středních a vysokých škol. Mohu Vás také ubezpečit, že období temna (rekatolizace) bylo mnohem horší, než jak ji popisuje A. Jirásek ve svém díle. Můžete se o tom přesvědčit např. ve STUDII O REKATOLIZACI V HISTORII  -   z d e .
V souvislosti s Reformovaným a jeho informací k nalezeným dětským tělíčkám v klášteře, Vám sděluji, že se jednalo o klášter v Las Palmas na jednom z Kanárských ostrovů.

P.S.: Měl by jste se lépe připravit tak, aby Vaše názory vycházely z Písma svatého a ne z pochybných fatazií a fabulací! Vaše tranformace do podoby člověka po oplodnění o tom vydává svědectví.  










]


Re: Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 07. květen 2008 @ 22:21:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
 Psal jsem více méně z paměti nicméně i když jsem nepřesně uvedl místo požehnaný plod života tvého  ...požehnaný plod tvého těla, tak to nebyl úmysl a nic co nemění na smyslu. 

Pokud jste Stando proti potratům a věříte těm čtyřiceti dnům měl by jste bojovat za nenarozený lidský život a snížení  povolení potratů na žádost z 12 týdnů na 6 týdnů od početí.
 
Bůh je Láska má nás rád a proto je každý člověk požehnaný od početí. Nenarozené děti nejsou v žádném smrtelném hříchu, nemluvím teď o hříchu dědičném. To. že později požehnáním člověk pohrdne je již jiná kapitola. 
Doufám Stando, že nyní po mě nebudete chtít z Písma, abych uved kde je, že nás má Bůh rád. 

Chtěl jsem po vás zdroj vaší informace, že do plodu vstupuje Duše 40 dní po porodu na místo toho ste mě odpákoval ať si to sám zjistím. Odkud jste čerpal váš zdroj?

 A tak Řehoř VI. (1045-46) prohlásil: "Není vrahem ten, kdo způsobí potrat dříve, nežli se dostane duše do těla." Řehoř XIII. (1572-85) řekl, že není vraždou zabít embryo před 40 dnem, jelikož "není ještě lidské."

Co se týká Jiráska, kterého převzali komunisté a tupě kopírují lidé s hroší kůží i dnes, tak opakuji vlastními ne zcela přesnými  slovy jak jsem si zapamatoval, že sám Jirásek říkál když za ním historikové chodili co to napsal za nesmysli on odpovídal, že "Temno" je román a ne historické dílo. Byla to politická objednávka.

Např.
http://www.dialog.stred.org/2005/duben/studie/ Román Aloise Jiráska, jehož název byl postupně přejat pro pojmenování historického období, vycházel v letech 1912 - 1914 v časopise Zlatá Praha, knižně pak vyšel v roce 1915. Knižní vydání bylo svázáno s pětistým výročím upálení Mistra Jana Husa a tady někde vznikají problémy s jeho interpretací. Temno nebylo vlastně nikdy vnímáno jako především historický román, ale bylo minimálně od svého knižního vydání považováno za politickou záležitost.


V souvislosti s Reformovaným a jeho informací k nalezeným dětským tělíčkám v klášteře, Vám sděluji, že se jednalo o klášter v Las Palmas na jednom z Kanárských ostrovů.

M.P: měl to být nějaký klášter ve Španělsku a zase chybí zdroj a o který klášter se jedná. 

Ohledně reakatolizace doporučuji Řád 1/2008 Protestantskou netoleranci vůči katolíkům od vám známého Radomíra Malého, kterého svými odkazy nálepkujete za fašistu...



STANDA:P.S.: Měl by jste se lépe připravit tak, aby Vaše názory vycházely z Písma svatého a ne z pochybných fatazií a fabulací! Vaše tranformace do podoby člověka po oplodnění o tom vydává svědectví.  


M.P: MĚL BY JSTE STANDO VÍCE VĚŘIT BIBLI A NE ZVĚŘINOVI JEHOŽ CITUJETE A KTERÝ ŘÍKÁ:" Chápat lidské embryo v prvních dnech jeho existence jako lidskou bytost prostě nelze. Ostatně sama příroda se k oplodněným vajíčkům nechová nijak milosrdně.

Miloslav: Stando vy jste panteista vaším Bohem je příroda? VAŠE ODPOVĚĎ BUDIŠ ANO, NEBO NE.
 
Izajáš 66
9 "Což já, který otvírám život, nemám umožnit narození? praví Hospodin. Když dávám plodnost, mám zavírat lůno? praví tvůj Bůh."

M.P: STANDO KOMU OTEVÍRÁ BŮH ŽIVOT PODLE VÁS JINÉMU NEŽ ČLOVĚKU SNAD KLOKANOVI? NEBO VĚŘÍTE VÍCE ATEISTOVI ZVĚŘINOVI, ŽE NELZE CHÁPAT LIDSKÉ EMRIO JAKO LIDSKOU BYTOST.

NICMÉNĚ PŮVODNÍ OTÁZKA OVŠEM BYLA:
Kde je prosim v Bibli napsáno že duše vstupuje již do plodu a ne do čerstvě narozného ditete?


M.P: proč by to tam hned mělo být napsané. Kdyby mělo být v Bibli vše na co si kde kdo vzpomene, tak by byl Biblí zaplněn celý svět. V Bibli to sice přímo napsané není, ale vychází to z logiky věci. V Bibli je příběh jak Panna Maria navštívila Alžbětu, která byla v šestém měsíci těhotenství a  když ji Maria pozdravila Alžběty dítě (budoucí Jan)  se radostí pohnul poté co uslyšel její hlas. Alžběta by asi nebyla naplněna Duchem Svatým kdyby Bohočlověk Ježíš nebyl člověkem od početí a neměl Duši protože je to Duše, která projevuje emoce.

ČTĚTE: LUKÁŠ 1, 39 - 45 SETKÁNÍ MARIE A ALŽBĚTY



]


Re: Re: Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Čtvrtek, 08. květen 2008 @ 22:13:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pane Pletánku,

vždyť je to pořád dokola, že Vás to stále baví kopírovat sem JEDNY A TYTÉŽ odkazy. Jak o červené punčošce:-)) A nesnažte se mi podsunout, že jsem pro potraty a prosodomská, jak bývalo Vaším "dobrým" zvykem....

Irena


]


Re: Re: Re: panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 08. květen 2008 @ 09:02:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Standa:A konečná fáze lidské bytosti - člověka je dána jeho narozením - opuštěním těla matky. Taková je pravda.


Míla: Konečná fáze může být také určena i předčasným porodem - OPUŠTĚNÍM TĚLA MATKY. Dnes jsou schopni lékaři zachránit dítě i ve 25 týdnu těhotenství. Až bude lékařská věda na takové úrovni aby zachránila vyjmutím z matčina těla i dítě z mimoděložního těhotenství, nebo počatě embrio, tak to podle váší teorie Stando bude konečně člověk?

Stando, konečná fáze  lidské bytosti - člověka není dána narozením, ale jeho smrtí. Ano lidská bytost - člověk začíná svoji existenci početím. TAKOVÁ JE PRAVDA.


 Člověk začíná stárnout okamžikem početí a léty si na to zvyká. Prof. PhDr. Tomáš Halík ThD. Zdroj: Berounský Katolický Zpravodaj 5/2008


]


Re: Re: Re: NEODPOVĚDĚL JSTE PANE STANDO (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Úterý, 06. květen 2008 @ 19:14:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
 NEODPOVĚDĚL JSTE PANE STANDO.



Křesťan Standa skrze ateistu Zvěřinu:Pro upřesnění, doplnění přestav a názorů k lidské bytosti od početí, Vám vřele doporučuji přečíst si pár vět od doc. MUDr. Jaroslava Zvěřiny CSc.:
" Chápat lidské embryo v prvních dnech jeho existence jako lidskou bytost prostě nelze. Ostatně sama příroda se k oplodněným vajíčkům nechová nijak milosrdně. Většina z nich zaniká ještě před uhnízděním zárodku v děloze. Dokonce i potom až každý desátý zárodek končí přirozeným potratem, který navíc často ani není jako takový registrován. Z té genocidy lidských zárodků, kterou provádí sama příroda (či boží prozřetelnost?) se musí křesťanským fundamentalistům přímo točit hlava."



Miloslav: Stando vy jste panteista vaším Bohem je příroda?
Izajáš 66
9 "Což já, který otvírám život, nemám umožnit narození? praví Hospodin. Když dávám plodnost, mám zavírat lůno? praví tvůj Bůh."


]


Re: Nelžete pane Pletánku! Odpověděl jsem Vám několikrát. Stačí se podívat výš. (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 07. květen 2008 @ 08:53:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdo chce vidět, tak vidí. Kdo chce slyšet, tak slyší. Pokud ovšem nechcete vidět a slyšet, tak nemá cenu s Vámi ani diskutovat. Standa.


]


Re: Re: Nelžete pane Pletánku! Odpověděl jsem Vám několikrát. Stačí se podívat výš. (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 07. květen 2008 @ 14:16:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Věřítě Stando více  Zvěřinovi než Bibli?

Původní otázka byla:

Kde je prosim v Bibli napsáno že duše vstupuje již do plodu a ne do čerstvě narozného ditete?


M.P: proč by to tam hned mělo být napsané. Kdyby mělo být v Bibli vše na co si kde kdo vzpomene, tak by byl Biblí zaplněn celý svět. V Bibli to sice přímo napsané není, ale vychází to z logiky věci. V Bibli je příběh jak Panna Maria navštívila Alžbětu, která byla v šestém měsíci těhotenství a  když ji Maria pozdravila Alžběty dítě (budoucí Jan)  se radostí pohnul poté co uslyšel její hlas. Alžběta by asi nebyla naplněna Duchem Svatým kdyby Bohočlověk Ježíš nebyl člověkem od početí a neměl Duši protože je to Duše, která projevuje emoce.

ČTĚTE: LUKÁŠ 1, 39 - 45 SETKÁNÍ MARIE A ALŽBĚTY




]


Re: Re: Re: Nelžete pane Pletánku! Odpověděl jsem Vám několikrát. Stačí se podívat vý (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 07. květen 2008 @ 14:20:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Stando, vaše odpověď nechť je ANO, nebo NE!



]


Re: Re: panu Standovi (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 08. květen 2008 @ 08:41:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Člověk začíná stárnout okamžikem početí a léty si na to zvyká. Prof. PhDr. Tomáš Halík ThD. Zdroj: Berounský Katolický Zpravodaj 5/2008

Domnívám se, že se v tomto oba Halíci shodnou spíše než s vámi Stando, který věříte ateistovi Zvěřinovi a nejspíše by  jste Liborovi Halíkovi a Tomáši Halíkovi  napsal to samé co mě: Tak to jste tedy trasforman. Kde jste se naučil techniky urychlené trasformace? Přiznám se, že já takové zázraky neumím. Můj vývoj od početí vypadal asi   t a k t o  . 







]


Re: Stando Vy jste slepý. Poslechněme si píseň: (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 05. květen 2008 @ 18:05:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
http://www.youtube.com/watch?v=zcK3gFAsTvU&NR=1


]


Pane Halíku! Nelžete, nepište nesmysly a raději si poslechněte si tuto píseň. (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 06. květen 2008 @ 10:15:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
http://www.youtube.com/watch?v=3ta8Ik2Mbn4&feature=related



]


Re: Nepřihlášenému a následně odpovídajícímu panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 05. květen 2008 @ 20:46:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Vložil: Standa v Pondělí, 05. květen 2008 @ 10:19:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) Písmo svaté usvědčuje Libora Halíka ze lži! 
OTÁZKA:

Kde je prosim v Bibli napsáno že duše vstupuje již do plodu a ne do čerstvě narozného ditete?


M.P: proč by to tam hned mělo být napsané. Kdyby mělo být v Bibli vše na co si kde kdo vzpomene, tak by byl Biblí zaplněn celý svět. V Bibli to sice přímo napsané není, ale vychází to z logiky věci. V Bibli je příběh jak Panna Maria navštívila Alžbětu, která byla v šestém měsíci těhotenství a  když ji Maria pozdravila Alžběty dítě (budoucí Jan)  se radostí pohnul poté co uslyšel její hlas. Alžběta by asi nebyla naplněna Duchem Svatým kdyby Bohočlověk Ježíš nebyl člověkem od početí a neměl Duši protože je to Duše, která projevuje emoce.

ČTĚTE: LUKÁŠ 1, 39 - 45 SETKÁNÍ MARIE A ALŽBĚTY


]


Re: Re: Nepřihlášenému a následně odpovídajícímu panu Pletánkovi! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 05. květen 2008 @ 20:57:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
DŮLEŽÍTÁ JSOU  I SLOVA:  V těch dnech se Maria vydala na cestu...

Vydala se na cestu v těch dnech co  do Marie vstoupil Duch Svatý. Proto ji Alžběta říká, že je požehnaná nade všechny ženy a že je požehnaný její plod.



]


Re: Gynekologové mají z Čepického legraci odborně se v ´MÁTE SLOVO´ diskretoval (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 08. květen 2008 @ 09:07:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Standa:A konečná fáze lidské bytosti - člověka je dána jeho narozením - opuštěním těla matky. Taková je pravda.


Míla: Konečná fáze může být také určena i předčasným porodem - OPUŠTĚNÍM TĚLA MATKY. Dnes jsou schopni lékaři zachránit dítě i dříve než 25 týdnu těhotenství. Až bude lékařská věda na takové úrovni aby zachránila vyjmutím z matčina těla i dítě z mimoděložního těhotenství, nebo počatě embrio, tak to podle váší teorie Stando bude konečně člověk?

Stando, konečná fáze  lidské bytosti - člověka není dána narozením, ale jeho smrtí. Ano lidská bytost - člověk začíná svoji existenci početím. TAKOVÁ JE PRAVDA.


 Člověk začíná stárnout okamžikem početí a léty si na to zvyká. Prof. PhDr. Tomáš Halík ThD. Zdroj: Berounský Katolický Zpravodaj 5/2008



Stránka vygenerována za: 0.42 sekundy