Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Radomír.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16173, komentáře < 7 dní: 284, komentářů celkem: 395991, adminů: 60, uživatelů: 5073  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 193 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
martino

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
108523675
přístupů od 17. 10. 2001

Intimity: Křesťanství a homosexualita
Vloženo Neděle, 09. listopad 2008 @ 19:17:12 CET Vložil: Olda

Etika poslal karels

Otázka lidské sexuality je natolik obtížná k pochopení, že si možná příliš troufám, pokud se k tomuto chci vyjádřit. Proč se nám například líbí více blondýnky, než brunetky, nebo je to naopak? Různé výzkumy nám říkají, že minoritní část obyvatelstva je sexuálně zatížena na osoby stejného pohlaví. Podle výzkumů je to 4% část obyvatelstva. Jako vyznávající křesťan jsem nicméně nucený promluvit i k této problematice.

Pravděpodobně můžu být pochopen jako zpátečník, ale mé názory mají svůj základ ve Svatých textech Bible. Je psáno: „Bůh stvořil člověka, aby byl jeho obrazem, stvořil ho, aby byl obrazem Božím, jako muže a ženu je stvořil.“ (Bible, Genesis 1:27) Ať už se jako křesťané díváme na stvořitelskou zprávu jakkoliv, zmíněný biblický text bude východiskem k pochopení dané problematiky.

Text, biblický text „Bůh stvořil člověka, aby byl jeho obrazem, stvořil ho, aby byl obrazem Božím, jako muže a ženu je stvořil.“ (Bible, Genesis 1:27) je totiž jasně deklarovaným, sociologickým modelem rodiny. Muž a žena budou jednou provždy základním kamenem lidské rodiny. Z biblického modelu rodiny neexistuje žádná výjimka! Co s těmi, z našich spoluobčanů, kteří jsou sexuálně zatížení na stejné pohlaví?

Jako křesťan mohu usilovat pouze o ovlivnění veřejného mínění. Domnívám se totiž, že církev již nikdy nebude mít ono výsadní postavení, jaké měla v dobách minulých. V okamžiku, kdy probíhal zákon o schvalování registrovaného partnerství, v naší církvi proběhla petice, ke které jsem se rovněž připojil svým podpisem – proti schválení zmíněného zákona. Jestliže uvěří takto orientovaný jedinec, myslím tím se svou sexuální orientací, jaké bude jeho postavení po vstupu do církve? 

V každém případě se bude muset vzdát své svého homosexuálního chování. Je tu jistý rozdíl mezi sexuální orientací, která je naplněná, myslím tím konzumním sexuálním chováním, nebo je nenaplněná, tedy člověk abstinuje, žije v celibátu bez svého homosexuálního partnera. Pokud by uvěřil jedinec, který dříve žil coby ateista promiskuitním způsobem života ve svém sexuálním chování, bezesporu se tento jedinec po své křesťanské konverzi musí rozloučit se svou minulostí, se svým promiskuitním chováním.

Ne jinak tomu bude v případě homosexuálně orientovaného jedince, který by konvertoval ke křesťanství. Pokud si nemůže jinak pomoci a nedokáže navázat normální vztah s protějškem opačného pohlaví, s kterým by založil rodinu, potom je takový křesťan odsouzený žít v doživotním celibátu, bez jakékoliv „konzumace“ sexu s osobami stejného pohlaví! Možná budu prohlášen jako zpátečník, ale výše uvedená argumentace je deklarována Svatými texty Bible, a v tomto nikomu neustoupím ani o krok!

Takže, vidím několik rovin k pochopení tématu o homosexualitě. Jedna rovina je, že homosexuální chování je určitým rysem ve společnosti, a my jako křesťané můžeme a také chceme odsoudit tyto homovztahy, čímž se pokoušíme ovlivnit veřejné mínění. Naše rétorika má svůj základ ve Svatých textech Bible. Případná možnost odmítnutí homosexuality (například už zmiňovaného zákona o registrovaném partnerství) formou petice je rovněž jistou možností, jak lze projevit náš nesouhlas. Další cestou je využít média k osvětlení našeho stanoviska, křesťanského stanoviska, touto cestou se ubírám já osobně.

A konečně poslední rovina k pochopení celé problematiky, pokud takto sexuálně orientovaný jedinec uvěří v Ježíše Krista a vstoupí do křesťanského společenství. Potom je dotyčný člověk na každý pád nucen žít bez fyzického naplnění svých homotužeb v doživotním celibátu, pokud se mu nepodaří navázat normální vztah s protějškem, s kterým by založil rodinu dle biblického vzoru. Aby čtenáři pochopili, ono slovo „normální“ se odvíjí od normy, kterou jsou pro nás křesťany Svaté texty Bible. Morálka, etické hodnoty, všechno to, čím žije dnešní společnost, to vše se může měnit a také mění. Co bylo kupříkladu před 200 roky pohoršením, veřejným pohoršením, nad tím se dneska nikdo ani nepozastaví.

V otázce homosexuality, praktikované „konzumované“ homosexuality zůstanu neoblomným, je to zavrženíhodné chování, které nesmí dostat jakýkoliv prostor v křesťanské církvi Pána Ježíše.

Na závěr uvedu biblický text: „Tráva usychá, květ vadne, ale slovo Boha našeho je stálé navěky.“ (Bible, Izaiáš 40:8)


"Křesťanství a homosexualita" | Přihlásit/Vytvořit účet | 13 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Magdalena07 v Neděle, 09. listopad 2008 @ 21:03:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Úplně souhlasím. Je to tak.
Magdalena




Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 10. listopad 2008 @ 06:32:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Možná budu prohlášen jako zpátečník, ale výše uvedená argumentace je deklarována Svatými texty Bible, a v tomto nikomu neustoupím ani o krok!--
 
Pro mě spíše jako pokrytec protože ony Svaté texty Bible deklarují všelicos,mnohdy i to co dnes už nikdo nedodržuje.takže se dodržuje jen to co se hodí.Příklad podobného pokrytectví v USA viz. článek  



Co tak asi mohu chtít za svou dceru?

Dr. Laura Schlesingerova je rozhlasovou moderatorkou v USA a posluchacum, kteri ji zatelefonuji do jeji show, udeluje rady. Pred nedavnem prohlasila, ze se jako dbala krestanka nemuze za zadnych okolnosti priznive stavet k homosexualite, protoze ta je podle Treti knihy Mojzisovy (Leviticus 18,22) ohavnosti.



Nasledujici text je otevreny dopis jednoho obcana Spojenych statu dr. Schlesingerove, uverejneny na Internetu.



Draha pani doktorko!
Ze srdce Vam dekuji, ze vynakladate tolik obetaveho usili, abyste lidem priblizila Bozi zakony. Leccemus jsem se diky Vasemu vysilani naucil a o toto poznani se snazim podilet s co nejvetsim poctem lidi. Napriklad, když se nekdo pokousi obhajovat sve homosexualni chovani, pripomenu mu proste Treti nihu Mojzisovu (Leviticus 18,22), kde jasne stoji, ze jde o
ohavnost.
A basta fidli.



Jenze od Vas jeste potrebuji poradit ohledne nekolika specialnich zakonu a zpusobu, jak je dodrzovat.
Za prve: Kdyz u oltare obetuji byka jako zapalnou obet, vim, ze je to liba vune pro Hospodina (Leviticus 1,9). Problemem jsou moji sousede. Tvrdi, ze je to neliba vune pro ne. Mam je odrovnat?
Za druhe: Rad bych prodal svou dceru do otroctvi, jak to dovoluje Druha kniha Mojzisova (Exodus 21,7). Jakou primerenou cenu bych dnes podle Vaseho nazoru mel za ni chtit?
Za treti: Vim, ze se nesmim dotknout zadne zeny, je-li ve stavu
menstruacni necistoty (Leviticus 15,19-24). Problem je v tom, jak se to o ni dovedet. Zkousel jsem se ptat, ale vetsina zen reaguje na dotaz podrazdene.
Za ctvrte: Leviticus 24,44 ustanovuje, ze mohu vlastnit otroky, muze i zeny, ziskam-li si je ze sousednich narodu. Jeden pritel ma za to, ze se to vztahuje na Mexicany, ale na Kanadany ne. Proc nesmim vlastnit Kanadany?
Za pate: Mam souseda, ktery o sobotach vzdycky pracuje. Exodus 35,2 jasne stanovi, ze musi zemrit. Znamena to pro me moralni zavazek, abych ho vlastnorucne usmrtil?
Za seste: Jeden muj pritel si mysli, ze i kdyz pojidani vseho, co nemá ploutve a supiny, jako musli a humru (Leviticus 11,10) je prezentovano jako hodne opovrzeni, je to ohavnost mensi nez homosexualita. Mne se to ale tak nejevi. Muzete mi to nejak vic objasnit?
Za sedme: Leviticus 21,20 pravi, ze se nesmim priblizit k hospodinovu oltari, jsou-li me oci stizeny nejakou nemoci. Priznavam, ze nosim bryle na cteni. Musi muj zrak byt dokonaly, anebo se na tohle da pouzit nejaka obezlicka?
Za osme: Vetsina mych muzskych pratel si dava strihat vlasy i pristrihovat vousy, prestoze to Leviticus 19,27 jednoznacne zakazuje. Jakou smrti mají sejit?
Za devate: Podle Leviticu 11,6-8 vim, ze dotknu-li se kuze mrtveho vepre, budu necisty. Smim doufam hrat kopanou micem z veprovice, kdyz si navleknu rukavice?
Za desate: Stryc ma statek. Provinuje se proti Leviticu 19,19, protoze osiva totez pole dvojim druhem semene. Navic nosi jeho zena saty utkane z dvojiho druhu vlaken (bavlna + polyester). On nadto casto zloreci a rouha se. Je opravdu zapotrebi te namahy se svolanim cele vesnice, abychom je ukamenovali (viz Leviticus 24,10-16)? Nestaci, kdyz je formou drobneho rodinneho obradu upalime, jako se to dela s temi, kdo se vyspi s tchyni (Leviticus 20,14)?
Vim, ze jste se vsemi temito vecmi podrobne zabyvala a tak jsem pln duvery, ze nam budete moci byt napomocna. A jeste jednou mockrat dekujeme za to, jak nam pripominate nemenne a vecne Bozi slovo.

S obdivem Vas oddany ucednik a fanousek Jake




Re: Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Pondělí, 10. listopad 2008 @ 07:32:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nula, si vtipný, a v podstate naozaj je pravda, že citovať len Starý zákon môže niekedy viesť k taýmto karikatúram... Snáď by som len doplnil, že pre opravdivých kresťanov "mierou všetkého je Kristus".

Čiže kresťan sa pozerá aj na celú Bibliu i na všetko cez Jeho "optiku", jeho očami, a všetko to, čo v Starom zákone bolo len prípravou na Jeho príchod, čo bolo len "tieňom budúcich skutočností", ako sa o tom vyjadril Pavol, je pre nás bezpredmetné. Všetok starozákonný kultový zákon so všetkými ich nariadeniami, predpismi aa zákonmi... "Nech vás nik nesúdi pre sviatky, novy mesiaca, soboty... to všetko je len tieňom... Skutočnosťou je Kristus."... Teda aj tí otroci a otrokyne, brady a pod. patria do uvedenej oblasti minulosti a predhistórie kredsťanstva... No iste to, čo aj v Starom zákone ešte čaká na splnenie, alebo je súčasťou Božej múdrosti, ktorá je večne platná, pretože je v zhode a v duchu Kristovom, to kľudne platí. To je "nám na poučenie napísané"...


]


Re: Re: Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 10. listopad 2008 @ 10:08:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Čiže kresťan sa pozerá aj na celú Bibliu i na všetko cez Jeho "optiku", jeho očami,--

očima autora Matouše nepomine jediné písmeknko Starého zákona 


--a všetko to, čo v Starom zákone bolo len prípravou na Jeho príchod, čo bolo len "tieňom budúcich skutočností"--

pro mě uměle vytvořená pozdější konstrukce


]


Re: Re: Re: Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Pondělí, 10. listopad 2008 @ 13:44:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"očima autora Matouše nepomine jediné písmeknko Starého zákona"
- Súhlasím. No pokračuje: "kým sa všetko nesplní". T.j. mnohé sa už splnilo. A to je presne ten ceremoniálny zákon s jeho predpismi a to čo bolo súčasťou výchovy a príptravy starozákonného ľudu na príchod Krista. Takisto v Biblii SZ je mnoho vecí, ktoré sú prakticky iba popisom tej temnej, nízkej skutočnosti ľudstva pred príchodom Krista a dobovými názormi ľudí starej doby, ich predstavy o svete, i o Bohu, no nezodpovedajú poznaniu, ktoré nám priniesol Kristus. Vezmi si údaje o posmrtnom živote, koľko je tam skoro až ateistických názorov /"človek je ako lichva, čo hynie"... a pod./ Alebo vezmi si knihu Kazateľ... Taktiež niekoté žalmy /plné preklínania.../. Biblia SZ naozaj pripomína dialog rôznych generácií o Bohu o názoroch ľudí na Boha a na Jeho riadenie a pod.
.
"pro mě uměle vytvořená pozdější konstrukce"
- Áno, ale konštrukcia sv. apoštola Pavla, teda patrí k zjaveniu Božiemu, ak veríme, že ho pri vyslovení inšpiroval Duch Svätý a redaktorov Biblie N.Z., že to tam zaradili...
.
Gal 3,23 - 2ť: No kým prišla viera, boli sme zajatci pod dozorom zákona pre tú vieru, ktorá sa mala zjaviť. A tak bol zákon našim vychovávateľom pre Krista, aby sme boli ospravedlnení z viery. Ale keď prišla viera, už nepodliehame vychovávateľovi"...


]


Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Pondělí, 10. listopad 2008 @ 07:20:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ja sa tiež podpisujem pod článok. Dovolím si len poznamenať, že mnohí podliehajú "súcitu" nad "postihnutými", ktorí vraj, chudáci, nemôžu si sexuálne užívať, kým heterosexuáli si môžu... Táto filozofia je typická konzumentská a poživačnostná filozofia dnešného človeka, ktorý si vie predstaviť všetko možné, len nie zdržanlivosť. A ustupujú tomu aj mnohí profesionáli vedy, ktorý budú donekonečna dávať proti AIDS kondómy, ale nepovedia im o zdržanlivosti, akoby sa báli, že sa tým diskavlifikujú... Zdá sa mi, že my kresťania musíme byť v tomto svete svedectvom, že sa dá žiť podľa Božieho zákona, že zdržanlivosť a vernosť zákonu Božiemu je možná aj mladým slobodným, aj nevydatým a neženatým dospelým z akýchkoľvek dôvodov /zdravotný, nemožnosť nájsť si partnera, zasvätenosť Bohu ako kňaz, rehoľník a pod./, aj vdovcom i vdovám, ktorý už žili sexuálne.
No a do tejto kategórie zapadá aj homosexuálne orientovaný človek, ktorý je takisto, nie viac a nie menej, môže prežívať pokušenie ako ktorýkoľvek heterosexuál v uvedených okolnostich života, keď má pokušenie k nezdržanlivosti a nevernosti svojmu životnému stavu, povolaniu a Božiemu zákonu.
.
Ale život je Majster, a on sám si niekedy hľadá cestu k  pravde. Dokonca som sa dozvedel o webovej stránke, ktorá má v názve antisex. Keď som sa pozrel do obsahu, zistil som, že na svete je už niekoľko rokov hnutie nie proti sexu ako takámu, ale proti jednostrannému kultu sexu. Ľudia, ktorí spozorovali, že sú otrokmi sexu a sexuálnej kultúry si povedali, že nebudú tomu otročiť, a budú prežívať sex naozaj len v prípadoch odôvodnených., a nie ako predmet zábavy. hľadania rozkoše pre rozkoš, aby  si zachovali vnútornú slobodu, a aby sa zbavili - ako to oni nazvali - drogy sexu /slobodní, vdovy a vdovci, tí, ktorí nechcú už mať deti kvôli rozličným dôvodom a pod./. Na stránke sa nachádza svedectvo uť vyše 5 tisíc ľudí o tomto ich štýle života. Iste je tam aj zopár úletov, ako som postrehol, ale sám fakt, že v živote a v prírode púredsa len funguje akýsi "pud sebazáchovy" aj pokiaľ ide o morálnu opblasť, predsa len čosi naznačuje. A dosvedčujú to aj mnohé nové hnutia za morálnu obrodu, podpisové akcie mladých za "čistotu ať do manželstva", ktoré prebehli svetom od USA cež Slovensko a i. Dokonca to začalo u protestantov. A pred pár rokmi som v Bratislave videl na vlastné oči demonštráciu "Za čistý život mladého človeka". Boli tam mnohí cudzinci i našinci, niesli transparenty... Stálo by za to modliť sa, ale aj viesť seba a iných k zmyslu a pochopeniu hodnoty vnútornej slobody aj v oblasti sexuálneho živta a v zdržanlivosti ako jednej jej formy...




Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Pondělí, 10. listopad 2008 @ 07:32:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ja sa tiež podpisujem pod článok. Dovolím si len poznamenať, že mnohí podliehajú "súcitu" nad "postihnutými", ktorí vraj, chudáci, nemôžu si sexuálne užívať, kým heterosexuáli si môžu... Táto filozofia je typická konzumentská a poživačnostná filozofia dnešného človeka, ktorý si vie predstaviť všetko možné, len nie zdržanlivosť. A ustupujú tomu aj mnohí profesionáli vedy, ktorý budú donekonečna dávať proti AIDS kondómy, ale nepovedia im o zdržanlivosti, akoby sa báli, že sa tým diskavlifikujú... Zdá sa mi, že my kresťania musíme byť v tomto svete svedectvom, že sa dá žiť podľa Božieho zákona, že zdržanlivosť a vernosť zákonu Božiemu je možná aj mladým slobodným, aj nevydatým a neženatým dospelým z akýchkoľvek dôvodov /zdravotný, nemožnosť nájsť si partnera, zasvätenosť Bohu ako kňaz, rehoľník a pod./, aj vdovcom i vdovám, ktorý už žili sexuálne.
No a do tejto kategórie zapadá aj homosexuálne orientovaný človek, ktorý je takisto, nie viac a nie menej, môže prežívať pokušenie ako ktorýkoľvek heterosexuál v uvedených okolnostich života, keď má pokušenie k nezdržanlivosti a nevernosti svojmu životnému stavu, povolaniu a Božiemu zákonu.
.
Ale život je Majster, a on sám si niekedy hľadá cestu k  pravde. Dokonca som sa dozvedel o webovej stránke, ktorá má v názve antisex. Keď som sa pozrel do obsahu, zistil som, že na svete je už niekoľko rokov hnutie nie proti sexu ako takámu, ale proti jednostrannému kultu sexu. Ľudia, ktorí spozorovali, že sú otrokmi sexu a sexuálnej kultúry si povedali, že nebudú tomu otročiť, a budú prežívať sex naozaj len v prípadoch odôvodnených., a nie ako predmet zábavy. hľadania rozkoše pre rozkoš, aby  si zachovali vnútornú slobodu, a aby sa zbavili - ako to oni nazvali - drogy sexu /slobodní, vdovy a vdovci, tí, ktorí nechcú už mať deti kvôli rozličným dôvodom a pod./. Na stránke sa nachádza svedectvo uť vyše 5 tisíc ľudí o tomto ich štýle života. Iste je tam aj zopár úletov, ako som postrehol, ale sám fakt, že v živote a v prírode púredsa len funguje akýsi "pud sebazáchovy" aj pokiaľ ide o morálnu opblasť, predsa len čosi naznačuje. A dosvedčujú to aj mnohé nové hnutia za morálnu obrodu, podpisové akcie mladých za "čistotu ať do manželstva", ktoré prebehli svetom od USA cež Slovensko a i. Dokonca to začalo u protestantov. A pred pár rokmi som v Bratislave videl na vlastné oči demonštráciu "Za čistý život mladého človeka". Boli tam mnohí cudzinci i našinci, niesli transparenty... Stálo by za to modliť sa, ale aj viesť seba a iných k zmyslu a pochopeniu hodnoty vnútornej slobody aj v oblasti sexuálneho živta a v zdržanlivosti ako jednej jej formy...




Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Pondělí, 10. listopad 2008 @ 20:22:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mně se na tomto článku nejvíc líbí ta první věta. Ta se Ti fakt povedla a vystihuje celou problematiku víc než jakékoli další povídání. A to vlastně ani není třeba, protože každý křesťan to ví, a kdo není křesťan, chová se podle svého. Je snad jasné, že křesťan nebude obcovat s křesťanem stejného pohlaví. Proč se nepíše třeba o obcování se zvířaty, to Písmo také zavrhuje. Tato témata byla předlouhou dobu tabu a jako tabu by měla i zůstat.



Re: Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 11. listopad 2008 @ 13:58:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Je snad jasné, že křesťan nebude obcovat s křesťanem stejného pohlaví.--

Tak jasné to není,i takové případy se dějí ,sexuální pud je totiž velice silný bez ohledu na objekt zájmu.   

--Proč se nepíše třeba o obcování se zvířaty, to Písmo také zavrhuje. Tato témata byla předlouhou dobu tabu a jako tabu by měla i zůstat.--

Písmo zavrhuje i dnes naprosto běžné věci. Pro pračlověka bylo tabu např. přeročit řeku.Je zřejmé,že existují lidé kteří i dnes obcují se zvířaty,tvářit se že neexistují ničemu nepomůže spíše naopak. 


]


Re: Re: Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Úterý, 11. listopad 2008 @ 17:30:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ovšem, že takové případy se dějí, ale takovému křesťanovi je jasné, že to není to pravé ořechové. Někteří křesťané i kradou, a je jim jasné, že krást nemají. Nejde o to tvářit se, že se to či ono neděje, ale o to, že se o tom nemusí mluvit. Proč se stále píše o tom, že je homosexuální chování křesťana hříchem, a nepíše se o tom, že kradení je hříchem? Prostě o některých věcech se nemluví a není vhodné je probírat jako v nějakém bulvárním časopise. Chápu, že pro křesťana s touto orientací to nemusí být snadné, je to ovšem jeho intimní záležitost, o které se nemusí psát. Nebo čemu by to mohlo pomoci?
A tento článek je velmi dobrý, většinou se na toto téma píší velmi nevkusné ciráty.


]


Re: Re: Re: Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 12. listopad 2008 @ 07:06:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Někteří křesťané i kradou, a je jim jasné, že krást nemají.--

z biblického pohledu -jak kdy,někde jsou v Bibli krádeže doporučovány  

--Proč se stále píše o tom, že je homosexuální chování křesťana hříchem, a nepíše se o tom, že kradení je hříchem?--

protože u krádeže je to jasnější-shodne se na tom většinová populace,tak tyto kazatele neuspokojí kritizovat něco na čem se shodne většina lidí  

-- je to ovšem jeho intimní záležitost, o které se nemusí psát. Nebo čemu by to mohlo pomoci?--

Aby to pak nedopadlo jako v Iránu,kde tamní prezident řekně že tam mezi muslimy žádní homosexuálové nejsou


]


Re: Re: Re: Re: Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Středa, 12. listopad 2008 @ 17:30:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak vidíš, doporučuje-li Bible krádeže, tím spíš by se mělo psát o tom, že krást se nemá.


]


Re: Křesťanství a homosexualita (Skóre: 1)
Vložil: Cernaveverka v Úterý, 11. listopad 2008 @ 12:23:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pánu je tisickáte milejší NEJZVRHLEJŠÍ homosexuál jež hřeší toliko proti Tělu než sprostý odpadlík, lhář, kacíř a rouhač jako Pastýř, Gojim či Cizinec, hřešící proti Duchu svatému. Psáno je že HŘÍCH PROTI TĚLU MŮŽE BÝT ODPUŠTĚN ALE HŘÍCH PROTI DUCHU NEBUDE ODPUŠTĚN V TOMTO VĚKU ANI V BUDOUCÍM.




Stránka vygenerována za: 0.47 sekundy