Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 163, komentářů celkem: 429704, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 535 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

gregorios777
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116600476
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Tajemství království nebeského.
Vloženo Sobota, 07. listopad 2009 @ 20:03:27 CET Vložil: Stepan

Zamyšlení poslal leonet

Do 12 kapitoly Matouše Ježíš hovořil o království nebeském a najednou začal hovořit o tajemství království nebeského. „Tajemství“ vždy bylo něco, co bylo lidem skryto, dokud se Bůh nerozhodl toto tajemství zjevit. Když se ho učedníci dotázali, proč najednou k zástupům hovoří v podobenstvích, tak jím odvětil, protože vám bylo dáno znát tajemství království nebeského a jim ne.

Co se stalo tak závažného, že najednou hovoří k zástupům v podobenstvích?  Posílá učedníky do Izraelských měst. Ještě nevíme, jak dopadli, a Pán mluví o Janovi. A ve 20 verši 11 kap. začíná kárat Izraelská města, ve kterých činil nejvíce divů, že pokání nečinili. Proto nastala změna ve vyučování Ježíše.
Ve svých podobenstvích se dvakrát zmínil o skonání věku. Mat. 13, 39.40. A nepřítel, který jej (plevel) rozsívá, jest ďábel, žeň pak jest skonání věku (aion), a ženci jsou andělé. Proto jako bývá plevel vybrán a ohněm spálen, tak bude při skonání tohoto věku (aion). Předtím řekl „a pole jest tento svět (kosmos)“. Ve vysvětlení podobenství „žeň je skonání věku (aion)“. Ve verši 49 říká: „Tak bude při skonání věku (aion), vyjdou andělé, a oddělí zlé z prostředku spravedlivých.“
Tím, jak ukazoval na skončení věku, nás upozornil na vyplňování „tajemství království nebeského“, které bude probíhat od zavržení krále a po jeho druhý příchod ve slávě, kdy nastolí své království. Matouš nám v tomto oddíle, naše 13 kap. ukazuje, že mezi prvním příchodem Krista v ponížení a druhým ve slávě, bude vloženo období vyplňování tajemství království nebeského. Souběžně s tím bude probíhat budování Církve, jejíž vytvoření ohlásil v Mat. 16,18. „A já pravím tobě, že ty jsi Petr (petros, mužský rod), a na té skále (petra, ženský rod) zbuduji svou církev.“ V Efezkým 3 kap. je církev nazvána tajemství, o kterém SZ nic nevěděl, stejně jako nic nevěděl o tajemství království nebeského. Vyplňování obou tajemství tak je vloženo mezi první a druhý příchod Kristův.
Podívejme se na první verše 13 kapitoly: Toho dne vyšel Ježíš z domu a sedl si u moře. I shromáždily se k němu velké zástupy. Proto vstoupil na loď a posadil se. Celý ten zástup stal na břehu. A pověděl jim mnoho v podobenstvích.  
A teď na první verše 5 kapitoly: Když spatřil zástupy, vystoupil na horu. A když se posadil, přišli k němu jeho učedníci. Otevřel ústa a učil je:...
Vidíte ty rozdíly? V 5 kapitole je mezi lidmi, obklopen učedníky. V 13 kapitole už není mezi lidmi, sedí na loďce, oddělen od lidí vodou. Zástup stojí na břehu a od Ježíše je odděluje voda. Už k nim nehovoří přímo, ale jen v podobenstvích. Ještě jednou co se stalo tak závažného, že se od lidí oddělil a hovořil v podobenstvích?
Co stojí mezi Ježíšem a lidmi? Voda. Voda vždy představovala slovo Boží. Proč je mezi Ježíšem a lidmi slovo Boží? V 5 kapitole nebylo mezi nimi nic, nyní vznikla mezi nimi přehrada ze slova Božího. A tak tomu vždy bylo, je a bude.
Tam kde se slovo Boží nepřijme celým srdcem a není pro lidské srdce jedinou potravou, vždy nastane tento jev.
Podívejme se, jak na závěr obou oddílů Mat. 8,1: Když sestoupil z hory, vydaly se za ním velké zástupy. A Mat. 13,36: Potom opustil zástupy a vešel do domu. I přišli k němu jeho učedníci a řekli: Vylož nám to podobenství o plevelu na poli.
Vidíte ty rozdíly? V 8 kapitole šli za ním velké zástupy. Ve 13 kapitole za ním šli jen jeho učedníci, kteří toužili po Jeho výkladu. A aby to nebylo tak jednoduché 13 kapitola 51 a 52 verš: „Rozuměli jste tomu všemu?“ Řekli mu: „Ano.“ On jim řekl: „Proto každý učitel Písma, vyučený pro království Nebes, je podobný člověku hospodáři, který vynáší ze svého pokladu nové a staré.“ I k učedníkům hovoří v podobenstvích.
Nestačí jen jednou, dvakrát, nebo i vícekrát toužit po Božím slově a pak z toho žít, musí se pro vás stát životní nutností jako dýchání.
Co píše Matouš ve 13 kapitole 24 až 30; 36 až 43: Předložil jim jiné podobenství: „Království Nebes je podobné člověku, který zasel dobré semeno na svém poli. Zatímco lidé spali, přišel jeho nepřítel, a nasel mezi pšenici plevel a odešel. Když pak osení vyrostlo a nasadilo na klas, ukázal se i plevel. Přišli otroci toho hospodáře a řekli mu: Pane, cožpak jsi nezasel na svém poli dobré semeno? Odkud se tedy vzal plevel? On jim odpověděl: Nepřítel člověk to udělal. A otroci mu řekli: Chceš tedy, abychom šli a posbírali jej? On však řekl: Ne, protože při sbírání plevele byste mohli vytrhat z kořenů zároveň s ním pšenici. Nechte, ať obojí roste spolu až do žně; a v čas žně řeknu žencům: Nejprve posbírejte plevel a svažte ho do otýpek, abyste jej spálili, ale pšenici shromážděte do mé stodoly.“
Uvedl ještě dvě další podobenství a potom opustil zástupy a vešel do domu. Jeho učedníci ho potom požádali, aby jim vyložil to podobenství o plevelu. 
Rozsévač dobrého semena je Syn člověka a pole je tento svět. Dobré semeno, to jsou synové království, plevel jsou synové toho zlého; nepřítel, který je zasel, je ďábel. Žeň je skonání věku a ženci jsou andělé. Jako se tedy sbírá plevel a spaluje se ohněm, tak bude při skonání tohoto věku. Syn člověka pošle své anděly, ti seberou z jeho království všechna pohoršení a ty, kdo činí nepravost, a hodí je do ohnivé pece; tam bude pláč a skřípění zubů. Tehdy se spravedliví rozzáří jako slunce v království svého Otce. Kdo má uši k slyšení, slyš.“
Tady nezbývá než se radovat, že sám Pán Ježíš dal svůj výklad podobenství o plevelu na poli. Tím nám ukázal, že království nebeské není Církev. Jak to víme? Podívejme se, co napsal apoštol Pavel údům Církve, např. 2 K 6,14: „Netvořte nesourodé spřežení tím, že byste byli spřažení pod jedno jho s nevěřícími. Neboť jaký je díl spravedlnosti s nepravostí? Či jaké je společenství světla s tmou?“ Vidíte ten rozdíl? Nebo 1K 5,9-13: „Psal jsem vám v listu, abyste se nesměšovali se smilníky. Ne všeobecně se smilníky tohoto světa, nebo s lakomci a dravci, nebo s modláři, sic jinak byste museli z tohoto světa odejít. Nyní pak jsem vám psal, abyste se nesměšovali s takovým, který se nazývá bratrem, ale je smilník či lakomec, nebo modlář, nebo zlolejce, nebo opilec nebo dráč. S takovým ani nejezte. Nebo co já mám soudit lidi, kteří jsou vně? Zdali nesoudíte ty, kteří jsou uvnitř? Vždyť ty, kteří jsou vně, soudí Bůh. Odkliďte tedy zlého sami ze sebe.“
Apoštol Pavel nepřipouští sdružování s lidmi nevěřícími, s bezbožníky, ale i s takovým, kdo se nazývá „bratr“ a žil by však jako bezbožník. Pavel viděl jediné řešení, oddělení a morální izolace takového člověka.
V podobenství o plevelu na poli Ježíš připodobňuje království nebeské ke svému poli, kde je pohromadě pšenice i plevel, synové království a synové toho zlého. Shrnu to ještě jednou. Syn člověka rozsévá dobré semeno na svém poli, toto „dobré semeno“ není „slovo“ jako v prvním podobenství, ale „synové království“, tedy ti, kteří přijali „slovo o království“ (Mt. 13,19). Ti jsou roztroušení na „jeho poli“, na světě. A protože lidé spali, nepřítel nasel plevel mezi pšenici. Tady je třeba číst pozorně, pán neřekl, že nepřítel nasel plevel „na poli“, ale „mezi pšenici“. Tam, kde byli shromážděni „synové království“, nasel satan „syny toho zlého“. Protože jejích vnější projevy jsou podobné „synům království“, je nebezpečí, že ti, kteří soudí jen podle vnějších projevů, je zaměňují za syny království. Až na konci věku, při „žni“ seberou andělé plevel, který byl rozset mezi pšenici, kde jsou shromážděni synové království. Nejde tady o celý svět, jako celek, a to proto, že nikde v písmu nejsou všichni nevěřící lidé nazváni „syny toho zlého“. Tato zákeřná činnost satanova se děje mezi syny království, ve sféře Boží autority, ne v celém světě, pouze mezi „syny království“ uplatňuje svůj geniální podvod.
Takto popsané situaci může odpovídat jen stav v tzv. křesťanstvu. Nemůže jít o „Církev, která je jeho tělo“ (Ef 1,22-23), které je tvořeno JEN z údů, jež jsou v organickém spojení víry s Kristem, svou Hlavou. Pouze v „křesťanstvu“ může být mezi „syny království“ rozset plevel, z vnějšku tak podobný pšenici. Jak se projevuje tento „plevel“? Především si dávají jméno, tvoří církevní organizace, ustanovují tradice, které jsou v rozporu s Písmem, a vymýšlejí nová učení, jež odporují Písmu. Další nadřazují lidský rozum nad Božím Slovem, odstraňují vše nadpřirozené a co je nad jejich chápaní. Právě tento plevel svou podobností s pšenicí, představuje nábožné lidi, neobrácené, kteří neznají Boha. A proto ani nemohou následovat Boží vůli, ale pouze své sobecké zájmy, svůj prospěch a svou slávu.
Kdyby jsme neměli tato podobenství v Matouši a jejich výklad od samotného Pána Ježíše, a kdyby nepsal o nepřirozeném a mohutném růstu zrnka hořčice v obrovský strom, takže i „ptáci nebeští“ (vždy symbol zla v Písmech) si v něm můžou budovat hnízda, tak bychom museli propadnout depresi a zoufalství.  Protože máme toto slovo a bereme jej vážně, víme, že Pán tento stav předvídal a trpí jej v „království nebeském“, NIKOLI VŠAK V CÍRKVI!
Pravděpodobně pro „syny zlého“ není odpuštění. Tito lidé přišli pod vliv Světla světa a Božího Ducha, měli jakýsi stupeň světla poznání a byli svědky vlivu Ducha Božího a svévolně vše zavrhli. O takových lidech Pán řekl: „Vy jste z otce ďábla a žádosti svého otce chcete činit. On byl vrah od počátku a v pravdě nestál, neboť pravdy v něm není. Když mluví lež, ze svého vlastního mluví. Neboť je lhář a otec lži.“ (J 8,44)
Závěrečné shrnutí: Církev, která je Jeho tělo, není království nebeské. Církev je však ve sféře Boží autority, která je zatím uplatňována s osobou Královskou v nebesích. Církev naplňuje autoritu Krále ve sféře jí svěřené i na zemi, ale pro ty „vně“ neviditelně. I přes tuto Boží nadvládu je satanu dovoleno, aby uplatňoval svou omezenou autoritu a proto může rozsévat své „syny“ mezi „syny království“ až do skončení věku. Všichni bezbožníci budou odstraněni a všichni spravedliví budou uvedeni do království. Teprve potom se Král vrátí ve slávě, aby zřídil království, jak zaslíbil Izraeli.


Podobná témata

Zamyšlení

"Tajemství království nebeského." | Přihlásit/Vytvořit účet | 21 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 07:35:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokud mne paměť neklame tak u loďky bylo psáno cosi o tom že odrazili od břehu aby je zástup netísnil a lidé dobře slyšeli. U podobenství je psáno cosi o proroctví, bylo to jedno ze znamení Mesiáše a o těch kteří měli oči a neviděli a měli uši a neslyšeli. Celá věc má souvislost i se světskou a politickou situací. Spousta lidí se chtěla vymanit z římské nadvlády a toužila po mocném králi který by je vedl do boje a dokázal jim dát zázračně najíst, uzdravit raněné a vzkřísit mrtvé. Počítali s tím i ti kteří toužili po duchovních hodnotách. Mysleli si že dostanou příjemné s užitečným, tak jako si často myslíme my. Kdyby si byl Ježíš nepřál mít církev tak by jí pravděpodobně nebyl zakládal. Biskupy, starší i jáhny kteří se starali o světské záležitosti měla od samého počátku.



Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 13:50:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hezký den přeji,
každá událost má své příčiny a duchovní význam. Jak lidé objevili zákony gravitace? Pozorováním. Newton přemýšlel a pozoroval, až pochopil, že za pádem jablka musí být zákon, a my víme, že zákony jsou duchovní záležitost.
Takže když Pán Ježíš byl při kázání na hoře mezi lidmi a potom se od nich oddělil, při kázání v lodi, muselo to mít duchovní příčinu.
Nastala nějaká změna duchovních principů, protože najednou změnil své chování. Co se změnilo? Nastalo odmítnutí evangelia království ve městech. A Pán Ježíš okamžitě reagoval, položil mezi sebe a zástup vodu. Navenek to vypadalo, že kvůli davu, který se na břehu na něj tísnil.  Proč mu to najednou vadilo? Tady je třeba mít vycvičenou duchovní vnímavost ke skutečnosti. Nic se přece neděje bez příčiny. A už vůbec ne v Jeho případě. A to nemluvím o změně v kázání, najednou hovoří v podobenstvích. A naším úkolem je přemýšlet co nám tím chce Bůh říct.



]


Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 10:44:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Král tu byl a království Boží jistě zřídil.Tajemství království nebeského je v radosti ze spasení ,které nám ON přinesl. Je v Jeho mysli,kterou nám dal,je to láska Kristova a milování se v Duchu sv.a budování se v Boží chrám.

 Boží moc vás skrze víru střeží ke spasení, které bude odhaleno v posledním čase.6  Z toho se radujte, i když snad máte ještě nakrátko projít zármutkem rozmanitých zkoušek, 7  aby se pravost vaší víry, mnohem drahocennější než pomíjející zlato, jež přece též bývá zkoušeno ohněm, prokázala k vaší chvále, slávě a cti v den, kdy se zjeví Ježíš Kristus. 8  Ač jste ho neviděli, milujete ho; ač ho ani nyní nevidíte, přec v něho věříte a jásáte nevýslovnou, vznešenou radostí, 9  a tak docházíte cíle víry, spasení duší. 10  Toto spasení hledali a po něm se ptali proroci, kteří prorokovali o milosti, která je vám připravena; 11  zkoumali, na který čas a na jaké okolnosti ukazuje duch Kristův v nich přítomný, když předem svědčí o utrpeních, jež má Kristus vytrpět, i o veliké slávě, která potom přijde. 12  Bylo jim zjeveno, že tím neslouží sami sobě, nýbrž vám; ti, kdo vám přinesli evangelium v moci Ducha svatého, seslaného z nebes, zvěstovali vám nyní toto spasení, které i andělé touží spatřit.
 /1.Petr 1,5-12/



Lukáš 11,23 Kdo není se mnou, je proti mně; a kdo se mnou neshromažďuje, rozptyluje.



Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 14:06:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přejí vám hezký den,
1P1,1: Petr, apoštol Ježíše Krista, vyvoleným žijícím v rozptýlení jako cizinci v Pontu, Galacii, Kappadikii, asii a Bythynii.
verš 18. Víte, že svého marného způsobu života, zděděného po otcích....
Ne jenom podle mne, ale i na základě mnoha výkladů psal Petr Židům v rozptýlení.
A Lk. 11,23: Zapomněl jste na souvislosti? A to by jste neměl, pak můžou nastat i takové věci: Když nečistý duch vyjde od člověka a hledá odpočinutí, a když nenachází, vrátí se do "svého" domu, odkud vyšel. ....Potom jde a přivede sedm hoších duchů, i stávají se poslední věci člověka horšími než ty první. 


]


Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 16:50:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Také přeji krásný den Leonete, souvislost?

Odpověděl Jan všechněm,řka:
Jáť zajisté křtím vás vodou,ale jdeť silnější nežli já,kterémuž nejsem hoden rozvázati řeménka u obuvi jeho.Tenť vás křtíti bude Duchem svatým a ohněm. Jehožto věječka v ruce jeho,a vyčistí humno své,a schromáždí pšenici do obilnice své,ale plevy páliti bude ohněm neuhasitelným. /Lukáš 3,16-17/

Přemýšlej - vyčistí humno své 
                   - schromáždí pšenici 
                   - do obilnice své
                        Pán Ti žehnej.  v.                


]


Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 18:21:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravím,
nějak nechápu jakou to má souvislost, humno - řecky alona, není totež jako pole - řecky agro. A Jan jednoznačně hovořil k Židům. Kázal evangelium království, jinak dívám-li se na souvislostí, hovořil totéž co Pán, jen v jiném pořadí. V Matouši to je popsáno přesněji, Takovým způsobem začal hovořit až k farizeům a saduceům. Je to dost výmluvné. V podstatě jen předcházel událostí v prorockém vidění.
Takže stále očekávám nějaké konkrétní připomínky, k věci, a ne nic neříkající verše. Co z toho co jsem napsal v článku je podle vás jinak, a když chcete něco ukázat jinak, tak konkrétně a ne v hádankách.
Pán Ježíš ať ti je milostiv


]


Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: rive v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 19:38:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Hezký den

 ....  Přišli otroci toho hospodáře a řekli mu: Pane, cožpak jsi nezasel na svém poli dobré semeno? Odkud se tedy vzal plevel? On jim odpověděl: Nepřítel člověk to udělal. A otroci mu řekli: Chceš tedy, abychom šli a posbírali jej? On však řekl: Ne, protože při sbírání plevele byste mohli vytrhat z kořenů zároveň s ním pšenici.



1) Kdo jsou v tomto podobenství  ti, kteří říkají "Pane dívej" ... "Pane chceš tedy" my to vezmeme do svých rukou a uděláme pořádek tady na Zemi 

2) Komu Pán žně říká Ne! ... to by nedopadlo dobře

3) Kdo jsou ti, co na ta slova nedbají a snaží se ze svých sil vytrhat plevel bez ohledu na škody

rive


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 20:37:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravím,
nevím v této chvíli správnou odpověď, můžu jen odhadovat, tímto jsem se nezabýval, mým cílem zatím bylo to co jsem psal, například když jsem psal svou poslední odpověď vlastikovi, tak mi došlo také něco, co jsem předtím netušil. Vždy to chce pozorně číst, uvažovat a očekávat na Pána.
1) horlivci, kteří ale očekávají na Pána,
2) nejspíše těmto horlivcům z bodu 1.
3) horlivci, kteří buď jsou neposlušní, anebo synové zlého, kteří chtějí tímto dokázat svou "pravost".
Jan Křtitel říká: nejdřív vyčistí své humno=Izraele, uskladní do stodoly pšenici, andělé vyčistí jeho pole=svět, pálení plevele, spravedliví se rozzáří jako slunce...
Takže evang. království začalo v Izraeli a teprve až Izrael příjme toto evangel. (to se ještě nestalo) tak bude pokračovat, a až bude toto evang. království kázáno po celém světě, teprve potom přijde konec tohoto věku. Někde je napsáno až uvidíte, že se fíkovník (strom představující Izrael) zazelená, vězte, že se blíží ten čas. Nezlobte se, ale nic z toho ještě není vidět.
Jestli se tím budu podrobněji zabývat ještě nevím, vždy záleží na milostí Boží,
tož zatím vše, přejí hezký večer a milost Pána Ježíše.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 20:44:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Skvělý komentář Leonete, díky.

Přinesl mi zase kousek světla.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 20:45:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj, dostal si knížku?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 20:45:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Mám na mysli toto:

///Takže evang. království začalo v Izraeli a teprve až Izrael příjme toto evangel. (to se ještě nestalo) tak bude pokračovat, a až bude toto evang. království kázáno po celém světě, teprve potom přijde konec tohoto věku. Někde je napsáno až uvidíte, že se fíkovník (strom představující Izrael) zazelená, vězte, že se blíží ten čas. Nezlobte se, ale nic z toho ještě není vidět.///


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 20:50:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
 "tak bude pokračovat, a až bude toto evang. království kázáno po celém světě,"
 tak to si nejsem jistý, psal jsem, že jsem se tím do takových podrobností nezabýval.
Je možné, že někteří z pohanů jsou synové království a kážou toto evangelium, ale nejspíše předčasně. Fíkovník je zatím totálně suchý.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 21:08:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-)
 
Lukáš 4,43 Řekl jim: „Také ostatním městům musím zvěstovat Boží království, vždyť k tomu jsem byl poslán.“
Lukáš 9,2 Poslal je zvěstovat Boží království a uzdravovat.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 21:38:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Leonete,popřemýšlej zdali Izrael Boží, nejsme my v Pánu Ježíši.

Koloským 3,11 Potom už není Řek a Žid, obřezaný a neobřezaný, barbar, divoch, otrok a svobodný – ale všechno a ve všech Kristus.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Úterý, 10. listopad 2009 @ 09:31:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravím, podívejte se na Gen. 22,17. ...jako hvězdy nebeské a jako písek, který jest na břehu mořském....atd.
Tady je zaslíbení, že Abrahám bude mít dvojí lid, nebeský a pozemský, vy si myslíte, že Kol. 3,11 ruší toto zaslíbení?   Tak to jste špatně pochopil, je tajemství království nebeského a tajemství církve. Jsou to dvě rozdílné věci jako hvězdy a písek na břehu mořském. Je třeba znát celou Bibli. Pán s tebou


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Úterý, 10. listopad 2009 @ 11:12:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj leonete,dvojí lid,dvojí símě?

Koloským 3,1-4  
Protože jste byli vzkříšeni s Kristem, hledejte to, co je nad vámi, kde Kristus sedí na pravici Boží.2  K tomu směřujte, a ne k pozemským věcem. 3  Zemřeli jste a váš život je skryt spolu s Kristem v Bohu. 4  Ale až se ukáže Kristus, váš život, tehdy i vy se s ním ukážete v slávě.                                                                                     Pán Ti žehnej!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Úterý, 10. listopad 2009 @ 14:19:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravím,
ale už naposledy odpovím: Většina mých článků na Granosalis je na jedno téma, viděné z více stran. Jan Křtitel začal kázat evangelium království (slovo o království), když začal Pán Ježíš, tak začal také kázat toto evangelium. Až do 12 kapitoly Matouše, najednou začal hovořit v podobenstvích, ale přesto stále o království nebeském, až v 16 kap. Mat. se zmínil o církvi. Nikde nedává dohromady království nebeské a církev, zkuste najít takový verš v evangeliích. Kdy začal hovořit o svém ukřižování? Evang. Matouše přesně popisuje časový průběh jeho služby když kázal evang. království, naopak Lukáš píše tématicky, bez ohledu na přesný čas některých výroků a událostí. V těchto věcech je třeba mít jasno, jinak se ztratíte. Ještě na začátku Skutků 1,6 se učedníci ptají kdy obnoví království pro Izrael, neodpověděl jim, není to jejích věc. Byla by velmi zajímavá otázka co očekávali Petr, Jakub a Jan po vylití Ducha Svatého o letnicích, vždyť Petr ani nechtěl jít ke Korneliovi, byl to pohan, jeho by to nenapadlo a ani ostatní, Sk. 11,2: Co dělali? Vyčetli to Petrovi. Stále ještě nechápali co je církev, a co bude, bylo to tajemství, které Bůh plně zjevil až Pavlovi. V podstatě první kdo kázal evangeium milosti, byl Pavel. A přesto až do roku 70, než byl zbořen chrám zároveň kázal židům evangelium království. Pokud nemáte v těchto věcech jasno, musíte mít z mnoha míst Slova Božího guláš. Studujte s otevřenou mysli, ne již hotovým názorem a především s modlitbou.
Pán Ježíš vás ochraňuj od zlého  


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Úterý, 10. listopad 2009 @ 14:49:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Také zdravím leonete.
Děkuji za příspěvek,také Tebe ochraňuj Pán od všeho zlého. Nedpověděl jsi mi na otázku dvojí lid - dvojí símě,škoda,chtěl jsem míti jasno :-)                                                              Pán Ti žehnej leonete 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Úterý, 10. listopad 2009 @ 17:20:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Odpověď je v Genesis 12 kap. až do jeho smrti, a to jsem vynechal úmyslně jeho třetí lid. Jen studuj a nechtěj vše mít na talíři předžvykáno, nejsi mimino, nebo snad ano?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Úterý, 10. listopad 2009 @ 15:02:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pavlovo evangelium je plnější a komplexnější než evangelium zachycené v úvodních evangeliích NZ. Bylo především evangeliem Království - zahrnuje však v sobě i evangelium milosti, evangelium pokoje a evangelium slávy Kristovy. A díky zjevením, jichž se apoštolu Pavlovi z Boží milosti dostalo, o tajemství Boha, jímž je Kristus a o tajemství Krista, jímž je Církev, je Pavlovým evangeliem Osoba Pána Ježíše Krista, kázaná jako Království, Milost, Pokoj a Sláva. Tož tak.

willy


]


Re: Re: Tajemství království nebeského. (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Neděle, 30. leden 2011 @ 19:29:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dodatek k článku:

---- I přes tuto Boží nadvládu je satanu dovoleno, aby uplatňoval svou omezenou autoritu a proto může rozsévat své „syny“ mezi „syny království“ až do skončení věku. Všichni bezbožníci budou odstraněni a všichni spravedliví budou uvedeni do království. Teprve potom se Král vrátí ve slávě, aby zřídil království, jak zaslíbil Izraeli.----


Tajemství království nebeského ,není v tom,že bude až "teprve potom",ale v tom ,že je mezi námi...Kdo jsou vně je to stále hádankou, proto  hledíce nevidí,slyšíce nechápou...2000 let na zpět, se k nám království přiblížilo  v Pánu Ježíši Kristu s prvním příchodem ,a tak jako se na skonání věků z jeho království vybírá každé pohoršení ,tak se i sbírá se každý plevel a pálí se ohněm!


Rozsévač, který rozsívá dobré semeno, je Syn člověka
38  a pole je tento svět. Dobré semeno, to jsou synové království (synové Boží), plevel jsou synové toho zlého;
39  nepřítel, který jej nasel, je ďábel. Žeň je skonání věku a ženci jsou andělé.
40  Tak jako se tedy sbírá plevel a pálí ohněm, tak bude i při skonání věku.
41  Syn člověka pošle své anděly, ti vyberou z jeho království každé pohoršení a každého, kdo se dopouští nepravosti,
42  a hodí je do ohnivé pece; tam bude pláč a skřípění zubů.
43  Tehdy spravedliví zazáří jako slunce v království svého Otce. Kdo má uši, slyš!“


]


Stránka vygenerována za: 0.68 sekundy