Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 174, komentářů celkem: 429700, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 608 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Willy
rosmano
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116594879
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sexualita v Bibli (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 20. květen 2014 @ 09:37:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Výchovný pohlavek (či jak Písmo hovoří použití výchovného výprasku metlou k nápravě hříšníka - odkazy jsem ti přece uvedl) patří zcela organicky k Boží výchově.
Pokud tuto skutečnost popíráš, vzpíráš se Božímu slovu, nikoli mě. Tomu samému Božímu slovu, na které se jinde docela licoměrně odvoláváš - totiž jen tam, kde se ti to hodí do krámu.


..."Věřím, že jsme zemřeli a byli pohřbeni spolu s Kristem. Moje spása je v Ježíši Kristu, je zadarmo, z milosti."...

Nedokončená věta, která opět zavádí do nebezpečných herezí.
My jsme totiž ve křtu byli nejenom spolu s Kristem pohřbeni, my jsme byli zároveň také spolu s Kristem i vzkříšeni! (Kol 2,8-14) Tím jsme získali výsadu Božího synovství, smíme se nazývat Božími dětmi! Zadarmo, z milosti. Byli jsme pozváni na svatbu, na hostinu Beránkovu!
To je to spasení člověka Bohem - z pouhé dobroty Boha, bez jakékoli naší zásluhy otevření možnosti být vůbec jednou spasen spásou věčnou - po smrti těla. Až do Kristovy výkupné oběti takováto možnost pro lidi vůbec neexistovala! Nebe bylo pro lidi zcela zavřeno.


..."A řekl bych, že je od tebe dost drzost takhle lhát bez toho, abys uvedl co hlásám naopak, než Ježíš."...
Ale já ti to přece už uvedl! Tedy ti to zopakuji. Tučně zvýrazním příslušná místa v Božím slově a pro srovnání i tvé hereze, tvrdící cosi jiného:

1.) Popíráš Boží výchovu metlou (oněch 5 míst z knihy Přísloví).



2.) Boží slovo říká: "A jako je lidem uloženo jednou zemřít a potom bude soud,..." (Žd 9,27)
My všichni se přece musíme ukázat před Kristovou soudnou stolicí, aby každý dostal odplatu za to, co dělal v těle, podle toho, co vykonal, ať už to bylo dobré nebo zlé. (2 Kor 5,10).

Ty tvrdíš: " Projít tím soudem (!!!) bylo alespoň pro mne opravdu těžké a bylo těžké přijmout rozsudek. Hodně jsem se bránil tomu jít na ten soud a rozsudek přijmout, ale nakonec jsem to, díky Bohu, udělal. "

Zcela zjevně tedy tvrdíš úplný opak toho, co říká Písmo. Ty tvrdíš, že už jsi soudem prošel, Písmo říká, že budeme souzeni až po smrti těla.
Neměj nás tedy za úplné blbce, kteří ti spolknou kde co.
Zcela zjevně jsi v tomto případě nepochopil správně význam místa (J 5,24) a přijal za svou herezi, kterou vyplodili tví nadšení souvěrci, která je však v příkrém rozporu s Žd 9,27.



3.) ... tak byl i Kristus jednou obětován, aby vzal na sebe hříchy mnohých, a těm, kdo ho očekávají, se podruhé ukáže bez hříchu, aby je spasil. (Žd 9,28)

Ty říkáš:
Moje spása vůbec není v naději, že vytrvám, už léta ne, právě od té doby, kdy jsem svěřil život Ježíši (ke kterému mě dovedli moji prostředníci spásy, křes´tané jménem Jindra a Zlatka). Moje spása je v oběti Ježíše, v jeho krvi, která je tou krví smlouvy, kterou jsem s Bohem uzavřel.

Opět Boží slovo říká:
Bůh tedy chtěl dědicům zaslíbení ukázat nezvratnost své vůle ještě přesvědčivěji, a tak je potvrdil přísahou,
abychom díky těm dvěma nezvratným věcem (v nichž je nemožné, aby Bůh lhal) měli pevné potěšení my, kdo jsme se utekli k uchopení předkládané naděje.
Tuto naději máme jako kotvu duše, bezpečnou a pevnou ... (Žd 6,17-19).

A to je ukázka, jen zlomek herezí protivících se Božímu slovu, které zde horlivě prosazuješ.



O jistotě, kterou máme v Bohu, se s tebou  nikdo nepřel.
Vytvořil sis fiktivního oponenta a tomu pak dál statečně argumentuješ.

Já tvrdil cosi úplně jiného, že nemáme jistotu sami v sobě, zda v okamžiku smrti budeme stále stát v řadách těch, kteří Krista očekávají. Nic ti nepomůže oběť Ježíše, ani krev smlouvy - pokud v dobrém nevytrváš a nebudeš patřit k těm, kteří Krista očekávají, kteří zůstali bdící. Vždyť přece i oněch pět panen neopatrných bylo pozváno na svatbu, ale nakonec jim to nebylo vůbec nic platné.



| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.65 sekundy