Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 268, komentářů celkem: 429603, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 446 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116507671
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slávek, Toník a Standa jdou z vězení:-) (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. červen 2014 @ 17:48:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Nechápu, proč máš takový problém uznat svoji chybu.

  Slávku, uznávám svoji chybu, pokud tě to uspokojí.

  Je by mne zajímalo, v čem jsem tu chybu udělal a co jsem pochopil špatně. Ty jsi zřejmě pochopil, že já jsem pochopil něco špatně. Pokud jsi to pochopil, byl bych rád za to, abys mi napsal, co jsem pochopil špatně (tedy v čem je stav člověka po očistci vzhledem k trestům a lpění jiný či zda odpustky neodpouští časné tresty a plnomocné odpustky všechny časné tresty či v čem jiném).

  Pokud mi to napsat nechceš, tvoje věc. Spokojím se tedy s tím, že se na mé straně někde stala chyba, jen jsem se zatím o tebe nedověděl kde a co jsem chápal špatně. 

  Což mi při tvém přístupu k věci až tak moc nevadí.



Já tedy mluvím o spáse jen z milosti, ty a Oko (a tele a mnozí další) pak o spáse z milosti. V mém pohledu jde pouze o akt ze strany Boha, ve vašem o akt Boha, na který musí člověk ve své svobodě správně reagovat. 

  Tvůj pohled chápu, ale je pro mne totálně absurdní a nesmyslný. Asi jako:

  Zdědím miliardu a budu říkat: Jsem bohatý proto, že jsem přijal dědictví. Moje bohatství bylo podmíněno mým rozhodnutím.

  Dostanu milost prezidenta a budu mít pohled: Jsem na svobodě proto, že jsem přijal milost. Prezidentova milost byla podmíněna mým rozhodnutím.

  Pochopil jsem tvůj pohled dobře? 

  Chápu, že tak nějak podobně uvažuješ, ale pro mne je tvé uvažování nesmyslné.


  Můj pohled je: Jsem bohatý, protože mi Ježíš odkázal jmění. Jsem ven z vězení, protože jsem dostal Boží milost. Nejsem otrokem, protože jsem byl vykoupen Ježíšem. Všechny tyto věci ne tehdy, když jsem se rozhodl já, ale poté, co se rozhodl Bůh.

  Nejsem tedy bohatý svým rozhodnutím, ani venku z vězení, ani svobodný svým rozhodnutím. Pokud si to takto převracíš, tak si to klidně dělej, jsem na to zvyklý už od Standy, nepřekvapuje mne, že to děláš také.


Jsou tu tedy 3 kategorie odsouzených/obžalovaných: 1) milost nedostal, 2) milost dostal a odmítl, 3) milost dostal a přijal. Já v Písmu vidím jen 2 kategorie 1) Otec člověka nedal Synu a 2) Otec člověka dal Syny - člověk do toho vůbec nemá co mluvit. 

  Nebo je to ještě jinak: Všichni dostali milost. 

1) milost dostal, ale nedověděl se o tom včas (za života tady na zemi).
2) milost dostal, dověděl se o tom, respektuje Boží rozhodnutí na soudu (změna stavu "smrt" -> "život")
3) milost dostal, dověděl se o tom, ale dál žije ve vzpouře a svém sporu s Bohem a jde na soud (nic se nemění)


Podle KC jde na soud každý (Oko psal, že soudem prošla Marie, Petr a všichni svatí). Je to soud, kde se rozhoduje mezi nebem, očistcem a peklem.

  Podle mne jde na soud také každý. 

  Jen někteří prošli soudem spolu s Kristem a jiní tam přijdou proti Kristu.

  Toník



| Nadřazený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slávek, Toník a Standa jdou z vězení:-) (Skóre: 1)
Vložil: tele v Pondělí, 09. červen 2014 @ 12:28:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Ahoj ssns, Slávku,
když to tele zmiňuješ a píšeš v co věří :o), pak se rád tebe zeptám na to, v co to tele věří.
Tele podle tebe mluví o spáse nejen z milosti? To že tele napsalo, že se hlásí ke 4.skupině - počáteční Boží rozhodnutí + počáteční telecí rozhodnutí + každodenní telecí rozhodování + konečné Boží rozhodnutí, tobě vyznělo, jako že tele má ve svém rozhodnutí a následných dalších rozhodováních podíl na telecí spáse z Boží milosti? Jakože si tele myslí, že bude spaseno pro svou prvotní či následné volby? Tak proto je to tele teletem! Vždyť si myslí, že je lepší než ti, kteří se tak nerozhodli! Tele jedno....


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.38 sekundy