Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 19. srpen 2022 @ 16:21:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Gregu - a sami apoštolové po letech chození s Ježíšem pochybovali. A pár dnů před tím byli ze strachu zavření za dveřmi. Tedy ani tři roky s Ježíšem neznamenalo vysvobození a dospělost. V tom čase/době nebylo to, že nebyli zavření, vyšli, nebáli se, nepochybovali a nesli ovoce. K tomu potřebovali něco jiného, než tři roky času.
Dítě nebo miminko nevyroste do dospělého za pár týdnů - to určitě trvá. Souhlas.
Na druhou stranu je dítě pod ochranou rodičů od narození (a ještě před narozením) a rodiče je vysvobozují z trápení. Alespoň ty normální rodiče. Tím spíše, že je dítě dítě.
A dítě v nich má jistotu. Je pevně ukotvené. To je norma rodiny.
Zkusím se zeptat jinak - když by byl modlář, závislý na modlách, táhlo by ho to na posvátná návrší, na kterých jsou mocné modly, podporoval by se s ostatními modláři, nosil by různé amulety z plechu po kapsách, na krku by taky měl amulet a na prstu znamení, v knihách by měl posvátné obrazy jako záložky a na kazetách by si pouštěl obsah, který by ho i nadále udržoval v jeho stavu ...
Jak dlouho by sis asi tak představoval, že by mělo normálně trvat vysvobození takového člověka?
Toník |
| NadřazenýRe: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 19. srpen 2022 @ 17:45:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku píšeš:
|
]
Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 19. srpen 2022 @ 20:31:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No a trvalo nějak dlouho, než přišla ta dospělost? Kolik to bylo dní?
Když to potřebovali oni, potřebujeme to my také - naše situace se neliší. Není třeba čekat na ovoce tři roky. Není to nutné.
Toník |
]
Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 19. srpen 2022 @ 22:30:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toníku,
vždyť víš, že chodili 3,5 roku s Ježíšem. Na ovoce není třeba čekat, to se u tělesného věřícího z milosti Boží někdy i vyskytne. Já mluvím o TRVALÉM OVOCI. O TRVALÉM ZŮSTÁVANÍ VĚČNÉHO ŽIVOTA v duši věřícího. O TRVALÉM BYDLIŠTI Pána v náš.
Tělesný věřící podle Jana, jestliže žije ve svárech a hádkách a v nenávisti vůči oponujícím bratrům v sobě NEMÁ TRVALE ZŮSTÁVAJÍCÍ VĚČNÝ ŽIVOT (1Jan 3,15). |
]
Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 22. srpen 2022 @ 06:26:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Gregu, jestli někdo zůstává ve svárech a hádkách a nenávisti vůči oponujícím bratrům, tak v sobě nemá věčný život, a to ani netrvale, ani trvale. Kdyby v sobě měl věčný život, kdyby zůstával v Bohu, Bůh by ho od takových věcí chránil a vychovával by ho.
Když píšu o vysvobození, píšu určitě o trvalém vysvobození. _Ne_ o tom, že se člověk musí vyhýbat alkoholu, aby se neopil, obchodům, aby něco neukradl, ženám, aby se nedíval kam nemá, rodičům, aby se neprojevil neuctivě, bohat7m, aby nez8vid2l....
Mluvím o tom, že je člověk svobodný.
A to se děje od naprostého začátku křesťanského života, od křesťanského miminka, od nového narození.
Jestli se to v životě člověka neděje, jestli je "tělesný věřící", jestli v tom člověku nezůstává život, potřebuje ten člověk najít Boha, najít pokoj s Bohem, potřebuje se ten člověk znovu narodit.
Toník |
]
Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 22. srpen 2022 @ 11:35:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku píšeš:
///jestli někdo zůstává ve svárech a hádkách a nenávisti vůči oponujícím bratrům, tak v sobě nemá věčný život, a to ani netrvale, ani trvale. Kdyby v sobě měl věčný život, kdyby zůstával v Bohu, Bůh by ho od takových věcí chránil a vychovával by ho.///
To přece vůbec neodpovídá Písmu. Tělesný věřící, jako Korinťané se hádali a nenáviděli, a přesto byli Boží děti. Měli v sobě věčný život, ale protože nenávist je vlastně vražda, tak jako vražedníci v sobě neměli TRVALE ZŮSTAVAJÍCÍ věčný život (1Jan 3,15). A píše se tam o bratrech, takže to také odpovídá nenávisti mezi nimi. Oni mají věčný život ve svém duchu skrze znovuzrození, ale nemají ho trvale ve své duši, která ještě nebyla obnovena. Tak na co ty výmysly Toníku.
///Když píšu o vysvobození, píšu určitě o trvalém vysvobození. _Ne_ o tom, že se člověk musí vyhýbat alkoholu, aby se neopil, obchodům, aby něco neukradl, ženám, aby se nedíval kam nemá, rodičům, aby se neprojevil neuctivě, bohat7m, aby nez8vid2l....
///Mluvím o tom, že je člověk svobodný. A to se děje od naprostého začátku křesťanského života, od křesťanského miminka, od nového narození. Jestli se to v životě člověka neděje, jestli je "tělesný věřící", jestli v tom člověku nezůstává život, potřebuje ten člověk najít Boha, najít pokoj s Bohem, potřebuje se ten člověk znovu narodit.///
Toto také neodpovídá Písmu. Od začátku se to sice děje a my tomu musíme věřit, ale subjektivně je to pravda pouze POZIČNĚ. Tělesný věřící je každý nový věřící. Každý je nejdříve nemluvně požívající mateřské mléko. A v dospělosti se živí hutným pokrmem.
Nevím vůbec, kam na tohle vůbec chodíš. Tohle snad neučí ani Hnutí víry. Alespoň, to, co já znám. Třeba Wolfhard Margies normálně učí o duchovním vývoji od malých a starších dětí, po mládence a otce v Kristu.
Nebo jestli apostaze NAR pokročila už tak dalece, že již učí takovéto nesmysly...
Na potvrzení ani neudáváš žádný biblický verš, který by byl v syntetickém souhlasu s ostatními Písmy na toto téma (a nikoliv izolovaně vytržený z kontextu).
|
]
Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 22. srpen 2022 @ 17:27:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Gregu, nevim, na co ty výmysly. Ani nevím co tě učí hnutí víry ani co tě učí NAR. Ale vím, že když lidi takhle začnou přehazovat na druhé svoje postoje, že je diskuze u konce.
Toto také neodpovídá Písmu. Od začátku se to sice děje a my tomu musíme věřit, ale subjektivně je to pravda pouze POZIČNĚ. Tělesný věřící je každý nový věřící. Každý je nejdříve nemluvně požívající mateřské mléko. A v dospělosti se živí hutným pokrmem.
A takovéhle nesmysly tě učí hnutí víry, nebo ta tvoje NAR?
Gregu, vím, co učí apoštol Jan:
Podle toho víme, že jsme jej poznali, jestliže zachováváme jeho přikázání.
Kdo říká: ‚ Znám ho,‘ a jeho přikázání nezachovává, je lhář a pravda v něm není. Kdo však zachovává jeho slovo, v tom se skutečně Boží láska stala dokonalou. Podle toho poznáváme, že jsme v něm. Kdo říká, že v něm zůstává, musí sám také žít tak, jak žil on.
Milovaní, nepíšu vám nové přikázání, ale staré, které jste měli od počátku. To staré přikázání je slovo, které jste už dávno slyšeli. A opět vám píšu přikázání nové, a to je pravdivé v něm i ve vás, že tma pomíjí a to pravé světlo již svítí. Kdo říká, že je ve světle, a přitom nenávidí svého bratra, je dosud ve tmě.
Kdo svého bratra miluje, zůstává v tom světle a není v něm žádné pohoršení. Kdo však svého bratra nenávidí, je ve tmě, ve tmě chodí a neví, kam jde; neboť tma oslepila jeho oči.
Kdo by vyznal, že Ježíš je Syn Boží, v tom zůstává Bůh a on v Bohu. A my jsme uvěřili a poznali lásku, kterou Bůh má k nám. Bůh je láska, a kdo zůstává v lásce, zůstává v Bohu a Bůh v něm. V tom dosáhla láska při nás cíle, že máme naprostou důvěru pro den soudu, neboť jaký je on, takoví jsme i my v tomto světě. V lásce není strach, ale dokonalá láska strach zahání; vždyť strach působí muka, a kdo se bojí, nedošel dokonalosti v lásce. My milujeme, neboť on první miloval nás. Řekne-li někdo: ‚Miluji Boha,‘ a přitom nenávidí svého bratra, je lhář.
Vždyť kdo nemiluje svého bratra, kterého viděl, nemůže milovat Boha, kterého neviděl. A toto přikázání máme od něho, aby ten, kdo miluje Boha, miloval také svého bratra.
A Jan to učí dobře, pravdivě. A to se týká i Korintských.
V čem se vlastně liší tvoje postoje od Oka, který tu obhajuje svou situaci hřešení a závislostí na hříchu, Adama?
Jen v tom, že on obhajuje 70 let takového stavu a ty jen 50? Nebo je ve vašich postojích nějaký podstatný rozdíl?
Toník |
]
Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 22. srpen 2022 @ 18:12:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, Toníku, také myslím, že je diskuze u konce....... |
]
Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 19. srpen 2022 @ 18:02:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toník píše:
///Zkusím se zeptat jinak - když by byl modlář, závislý na modlách, táhlo by ho to na posvátná návrší, na kterých jsou mocné modly, podporoval by se s ostatními modláři, nosil by různé amulety z plechu po kapsách, na krku by taky měl amulet a na prstu znamení, v knihách by měl posvátné obrazy jako záložky a na kazetách by si pouštěl obsah, který by ho i nadále udržoval v jeho stavu ...
Jak dlouho by sis asi tak představoval, že by mělo normálně trvat vysvobození takového člověka?///
Tady by k žádnému vysvobození nedošlo. On nechce být vysvobozen.
|
]
Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 19. srpen 2022 @ 20:32:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Tady by k žádnému vysvobození nedošlo. On nechce být vysvobozen.
Přesně, Gregu.
A tak je to i s jinými hříchy - neúctou k rodičům, násilím, smilstvem, cizoložstvím, závistí, beznadějí, temnotou, lží, touhami po pozlátkách světa....
Toník |
]
|
|