Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 1, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 172, komentářů celkem: 429673, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 330 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
cizinec

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116540883
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ovoce katolického živ (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Neděle, 19. září 2010 @ 14:35:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
oko,

jak vidím, snažíš se věci posunout někam jinam.

1) Co z tohoto můžeš s čistým svědomím tvrdit o součesném papeži?

Vrátím diskusi pro přehlednost tam kam patří. Počátkem toho vlákna je cizincovo:

"A pak je otázka: Když je daná organizace skutečná církev, tak neobstojí hříšník ve shromáždění spravedlivých. Když je organizace jen lidská sebranka, tak si parchanta klidně zvolí za svého vůdce." K tomu jsem připojil "A ještě mu předají "apoštolskou posloupnost""
K tomu jsi napsal, že by to jistě bylo možné u lidské organizace.
Na to jsem odpověděl: "A protože se to v řkc dělo ( to zvolení si parchanta), vyplývá z toho, že je to lidská organizace."
       V Kristově církvi by se nic takového nemohlo stát. A není to otázka selhání jednotlivců, jejich hříšnosti. Je to otázka 
       systému - ten řkc systém takovéto věci běžně umožňuje - protože to je lidská organizace. Církev Kristova, napojena na
       svou Hlavu, má rozpoznání a páky nastavené tak, že parchanti se do vedení nedostanou. "

Čili odbýt tuto záležitost otázkou, co z toho mohu s čistým svědomím tvrdit o současném papeži je opravdu pouze pokus věc odbýt. Já nehovořím o současném papeži, moc ho neznám. Hovořím o systému, který umožňuje takové excesy jaké zde v historii byly, a který ukazuje na to, že se jedná o lidskou organizaci. Tvůj pokus vypadá, jakoby jste udělali za minulosti tlustou čáru. Jenže vy jste žádnou tlustou čáru za minulosti neudělali, naopak hrdě se k ní hlásíte.

Takže otázka zní:  žádný z vašich papežů a biskupů nikdy v historii nebyl parchant ?"...což by podle tvých vlastních slov bylo možné u lidské organizace?

2)  Ty se opovažuješ rozhodovat, koho Kristus pověří řízením viditelné církve, nástupcem Petrovým? Ty znáš Boží záměry? Cožpak si Kristus nezvolil právě Petra, který ho zapřel?
Komu bylo více odpuštěno, více miluje (L 7,47).

Kristus k řízení církve žádné nástupce Petrovy nepotřebuje. Používá k tomu svého nástupce - Ducha svatého a jeho dary vedení, které uděluje vybraným posvěceným nádobám. Do rozhodování o řízení vašeho spolku mi opravdu nic není.
Boží záměry aspoň rámcově znám. Nepověří vedením místní církve ani společenství církví neznovuzrozené lidi nesoucí ovoce těla a spadající pod Boží hněv. Bůh není sám proti sobě. Příkladem Petra ospravedlňovat papeže-parchanty jako že si je Bůh dosadil je argumentace zcela mimo mísu.

3) Opravdu se nemůže stát, aby opravdový biskup byl špatným člověkem? Nebyl i Jidáš opravdovým apoštolem, kterého si vyvolil právě Kristus?

Ne, v Kristově církvi se to stát nemůže. V lidských organizacích může.
Jidáš opravdovým apoštolem nebyl. Byl Ježíšovým učedníkem. Z učedníků se stali apoštolové až sesláním Ducha svatého a přioblečením moci z výsostí o Letnicích:
Když se s nimi sešel, přikázal jim: „Neopouštějte Jeruzalém, ale očekávejte Otcovo zaslíbení, o kterém jste mě slyšeli mluvit. 5Jan křtil vodou, ale vy budete brzy pokřtěni Duchem svatým....Přijmete ale moc Ducha svatého přicházejícího na vás a budete mými svědky v Jeruzalémě, v celém Judsku, v Samaří a až na konec světa.“
Apoštolové byli posláni, aby svědčili o Kristu, o jeho umučení a vzkříšení. U toho už Jidáš nebyl. Toto apoštolství nikdy neměl.

4) Církev stojí na Kristu, nikoli na papeži a biskupech. To by zde už dávno nebyla.

Zajímavý posun, oko. To je dobře.
Ještě nedávno jsi zde tvrdil, že stojí na lidech - na Petrovi a jeho nástupcích.




| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.16 sekundy