Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 249, komentářů celkem: 429584, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 455 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
rosmano
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116497856
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Růžové brýle charismatické: ,,, brajnstormink a nebo závist (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 03. duben 2007 @ 13:38:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý bráško,
abys věděl, ke tvé otázce, kudy se ubírám: pozoruji z dálky.
Nejsem natrvalo zažitý nikde, vidím křesťanství v odstupu a vidím, jak se tady mnozí koušou a kopou a je mi to líto.
Nevím vlastně, kdo to jsou charismatici, jen vidím, jak je někteří zesměšňují a přitom charisma je dar, obdarování. Divím se tomu, že někdo směšuje jezuity s charismatiky. Jezuité podle mne nejsou totožní s charismatiky, ale sjednocovat zde chaismatiky s jezuity se mi zdá jako střela mimo branku.
Kdo někomu vadí, na toho se vezme nějaký těžký kalibr.
K těžkým kalibrům patří okultismus, jezuité, šílenství, nebo obžerství, také "nová hnutí“. Mám pocit, že jsem v životě neviděl ani jednoho charismatika (nebo jsem to nepoznal), i když jsem viděl lidi, kteří mluvili jazykem, ba ito, jak soustředění vedlo k odsunutí vnímání okolního světa na nějakou chvíli. Ale toho jsem si nevšímal. Ale charisma považuji za něco, co je tiché, uvnitř, schopné se projevit navenek službou. 
Písemné ječení proti všemu, co připomíná charisma se mi tedy zdá jako reakce na to, co sám nemám a nemohu se s tím stavem smířit. Spojovat ale charismatiky s jezuity, to může být jen výplodem nenávisti.
Jezuiti přece nemluví cizími jazyky, neprorokují, nepřekládají atd.
Tedy účelově vzato : otázka, jak hodit nějaké lejno na někoho (třeba na charismatika), je možné řešit třeba tím, že se mu vytkne to, co ostatní přítomní na granosais neuznávají a mezi to patří jednak katolictví, jednak  v užším výběru jezuité.
Nechcete jít pohodlněji tak daleko jako Salman Rushdie ?, ten si vymyslel, že Mohamedovi sloužili na šíření jeho víry společníci : dvanáct prostitutek.
Příště přidejte, že jste viděli charismatika vejít do nevěstince (nebo třeba jen přejít okolo vrat) a rozviňte debatu (bez něho, ale o něm), jestli tam šel obracet, nebo spíše byl jimi obrácen k rozkošnictví.
Cokoliv se hodí do boje, to se vytáhne,  ale to není znakem ušlechtilosti (ta je v nedohlednu), ani etiky.
Kdybyste chtěli mít k disposici literární popis, jak shodit někoho na veřejnosti, stačí si zalistovat v knize Antonín Zápotocký : Anna proletářka. Tam je popsaný boj proti poslanci Stivínovi, který se té KSČ nelíbil, a boj za jeho vyhnání z politiky obsahoval nelogické, nesouvisející metody : hulákání na ulici (= deminstrace), novinové články (bez postižení podstaty) a zpěv. Vymysleli písničku "Stivín se točí..." (že obrací kabát) a do dvou dnů byl poslanec mezi veřejností "vyřízený", ačkoliv nebylo zřejmé proč.
To je demagogie, štvaní lidu a psychóza davu. Nevím, co komu udělali charismatici, že se na ně nenávistně (jakoby laškovně) útočí. Proč je nenechají žít ? Asi někomu vadí kam to dotáhli. Ježíšovi učedníci také vadili, na příklad Štěpán by hned brzo ukamenován.
Tady se místo toho hází výmysly, lejnem a pomluvami, někdy humorem.
Na první pohled je patrné, že je tu TENDENČNOST, když se používají spojení jako
"utrápený charismatik“ (nelogické posunutí člověka do druhořadé linie),
"růžové brýle charismatické“ (jako nenápadné sdělení, že se mýlí).
Kdybych nebyl obrněný z dějin a ze znalosti špíny lidské, ani by mi nechutnalo. Ale zůstávám klidný i při těch nelogických výpadech a očividných napadeních, protože náš národ musel přežít větší hanby: Bílou Horu, persekuce, úřední jazyk německý až do roku 1919, ústrky všeho českého a reformy různého druhu, až po normalizaci Husákovu.
Ale víte, co je práno. kdo s*****í, smrď ještě.
Mohlo by se ale stát, že odplata by jazyk neminula.
Miro


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.13 sekundy