Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 18. květen 2010 @ 08:54:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Stále píšeš o nějakých bílých místech, ale neuvedeš je. Není ti to už blbé?
My jsme před lety poznali naši hříšnost a poslechli slova bible, že před Bohem není spravedlivý jediný člověk. Nebylo to naší zásluhou, ale proto, že nám to Bůh ukázal. V téhle hrůze z našeho života jsme se obrátili, setkali se Kristem a vydali mu svůj život ve smlouvě "budeme spolu v dobrém i ve zlém až navěky". Nebylo to naší zásluhou, Otec nás dal Kristu, abychom k němu přišli.
Když jsme vydali Kristu svůj život, byli jsme spaseni. Ne nějakým dočasným spasením, ale věčným spasením. Nebylo to pro naše skutky a zásluhy, ale pro Kristovy skutky a zásluhy. Dostali jsme nového ducha a nové srdce a zažili jsme na vlastní kůži, co znamená, že "kdo je v Kristu, je nové stvoření. Všechno je učiněno nové". Všechnu spravedlnost, co jsem měl, pokládám kvůli Kristu před Bohem za hnůj. A v téhle smlouvě jsme pohřbili svůj starý život, všechny ty nesmysly a nevěru, ve vodě křtu.
Ty jsi touhle smlouvou neprošel. Stále ještě si myslíš, že se před Bohem můžeš blýsknout a ospravedlnit svými skutky. Na všechny strany svítíš tím, že jsi nepochopil ten hnůj a použité vložky. S Kristem máš uzavřenu smlouvu "vydržíme spolu v dobrém dokud budeme mít naději" (o které ani nevím, že by takovou Kristus nabízel...). Na opravdové setkání s Kristem čekáš až na hodinu své smrti.
A všechno, co tu děláš, je to, že se snažíš dokázat nám z písma, že vlastně vůbec nejsme spaseni, že se Ježíši to spasení nepovedlo, že jeho smrt byla docela zbytečná, protože bychom teprve měli makat na tom, abychom "někdy až" byli spaseni. Když ti vysvětlujeme naši situaci a svědčíme ze života, ani se nás nesnažíš pochopit, jen vyřezáváš veršíky z bible a snažíš se nás s nimi umlátit a dokázat, že to, co jsme zažili, jsme vlastně nezažili a že zaslíbení Ježíše Krista jsou jen prázná slova, kterým nejde věřit.
To je tedy v tvé argumentaci špatně. Píšeš o něčem co neznáš a co jsi nezažil. Argumentuješ tedy mimo mísu, protože argumentuješ o sobě, o své situaci, ne o naší situaci. Na tvoji situaci argumentuješ trefně a přesně a pokud píšeš o sobě, píšeš správně a se vším co napíšeš, mohu jen souhlasit.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: Willy v Úterý, 18. květen 2010 @ 11:30:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Amen. Chvála Pánu za Jeho plnou spásu, která je hotová/dokonaná/věčná a nezrušitelná. Díky, Toníku, za jasné popsání rozdílu mezi spásou Boží milostí skrze víru podle Boha a "spásou" skrze/v řkc podle (padlého) člověka.
A to je také důvod, proč nestojím o jakékoliv tvé vysvětlení, oko!
Tož tak.
willy |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: JMK v Úterý, 18. květen 2010 @ 11:59:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud už jsi spasen, proč nespácháš sebevraždu? Hřích už tě spásy nezbaví a copak se netěšíš do nebe, abys tam mohl hledět na našeho nebeského Otce a vzdávat mu chválu? Zní to možná jako hloupá otázka, ale chtěl bych slyšet argument.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 18. květen 2010 @ 14:14:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ta otázka má logiku z tvého pohledu, chápu jí. Zkus si přečíst moje svědectví o této věci.
Když jsem nebyl sposen, tak jsem chtěl spáchat sebevraždu. Diagnóza "manieodepresivní psychóza" má pravděpodobnost úmrtí hodně přes deset procent. Tehde sebevražda měla smysl, protože ten život bez Boha tady na zemi byl nesnesitelný.
Když jsem vydal svůj život Ježíši, tak jsem zjistil, že Ježíš místo toho, aby po mně chtěl zemřít za něj, tak po mne chce, abych pro něj žil. Já už teď nežiju pro sebe, abych si sám říkal co udělám nebo ne a jak se nejlépe zařídím, to nedává žádný smysl. V životě s Ježíšem nedává sebevražda logiku.
Ohledně spravedlnosti, spasení, skutků a milosti tu budu pro Oka psát ještě pár příspěvků, můžeš si je také přečíst.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 18. květen 2010 @ 14:18:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I já chystám článek :-))
Ale nejspíš až další měsíc, nestíhám agrotechnické lhůty.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 18. květen 2010 @ 15:03:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Stále píšeš o nějakých bílých místech, ale neuvedeš je."...
Já je uvádím pořát. Ale ty jsi stižen zatím slepotou, tak je nevidíš. Jestliže argumentuji, dokazuji verši z Písma, nemělo by to pro tebe být mlácením, ale příležitostí k zamyšlení.
Písmo říká, že skrze křest se znovuzrodíme do Krista, stávají se z nás Boží děti. Pořád nechápeš ten rozdíl mezi přijetím spásy v naději a mezi věčnou spásou.
I člověk znovuzrozený ve křtu může žít část svého života ve společenství s Bohem a to docela radostně. Je to určitý stav, který je mozno nazývat "spasení", protože spasení je radostné společenství s Bohem. Spaseni jsme proto, že jsme Boží děti, ale zatím máme společenství s Bohem jen nedokonalé. Nemáme ještě přímé patření na Boha, nemáme ještě podíl na Kristově kralování. Stále jsou naše těla podřízena smrti a hříšná přirozenost má sklon ke zlému. Tento stav "spásy" tedy nemusí být ještě u
každého stavem trvalým. Pokud člověk nevytrvá v dobrém až do konce, o
svou věčnou spásu může stejně přijít. Proto my křesťané říkáme, že v tomto životě jsme
spaseni v naději, že vytrváme v dobrém až do smrti.
Věčná spása totiž může nastat až po naší fyzické smrti, po konečném zúčtování. Po projití Kristovým soudem. Pak už nebudou věci skryté, ale zjevné, jak říkáme - přímé patření na Boha. Až toto je dokonalá věčná spása! Tohoto stavu jsi zatím nedosáhl ani ty, ani nikdo z nás.
Argumentuji tedy obecně, platně pro každého z nás, nikoli jen o sobě.
|
]
Co říká písmo o znovuzrození a Božích dětech - Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 18. květen 2010 @ 16:13:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Oko, místy z písma se tu snažíš dokázat, že oběť Ježíše není dostatečná. Spoléhání na Krista pro tebe hroznou herezí, slovo apoštola Pavla o spasení je pro tebe hrozný omyl a když někdo začne psát moc často o Ježíši, dávaš si na něj pozor. To mám jako tvoje úlety a nevíru křesťanským základům brát jako důkaz nějakých býlých míst? Děláš si ze mne legraci?
Nevím co máš za písmo pokud píšeš, že "písmo říká"
Písmo, které mám já, tvrdí, že jsme byli znovuzrozeni skrze živé a navěky zůstávající slovo Boží. To je u mne pravda, byl jsem znovuzrozen skrze evangelium o Ježíší Kristu napsané v knize proroka Izaijáše v 53 kapitole, když mi tuhle kapitolu Duch svatý obživil tak, že jsem uvěřil v srdci, že to "nás" o kterém se tam píše, jsem taky já.
Písmo, které mám já, tvrdí, že člověk dostává moc stát se Božím dítětem ve chvíli, kdy přijme Ježíše Krista a uvěří v jeho jméno. To se mi stalo, když mi bylo jednadvacet let. Před touhle dobou jsem Krista nepřijal a nebyl jsem Boží dítě, nebyl jsem tedy ani křesťan.
Moje písmo říká, že skrze křest jsme s Kristem pohřbeni do smrti, abychom i my mohli začít chodit v novotě života. Křtem ve vodě jsme tedy pohřbeni do smrti Ježíše Krista, jsme ztotožněni s podobou smrti, proto budeme jistě vzkříšeni. To je ten list Římanům, který by si měl každý Říman velmi pozorně pročíst.
Mnohokrát jsem tu svědčil, že znovuzrození k věčnému životu není nějaké náboženské nadšení, poblouznění či vytržení duše, jak si to ty asi představuješ, ale Boží skutek, kdy Bůh změní charakter člověka. Mnohokrát jsem ti vysvětloval i tu krevní smlouvu, kterou máme uzavřenu s Bohem a že ta smlouva není jen o dobrém, ale že se uzavírá i na špatné chvíle. Spasen je člověk i když přožívá těžké chvíle, i když nevnímá Boží přítomnost hned vedle sebe. Člověk je zachráněn právě ve chvíli, kdy nevytrvá v dobrém - jinak by záchrana byla zbytečná.
A není to to, o čem píšeš ty - to se týká tebe, ne nás. Neargumentuješ obecně. Podle tvých nápadů bude Bůh soudit tebe, ne jiné lidi. Jakákoliv konstrukce, kterou si vyrobíš na sebe, platí na tebe a nemůžeš jí vztahovat na jiné lidi.
Pokud píšeš v těchto věcech o sobě, klidně si je drž. Pokud jsi tak sebejistý, že vytrváš v dobrém, zemřel pro tebe Ježíš
zbytečně. Pokud chceš čekat s konečným zůčtováním až na okamžik, kdy bude umírat tvoje tělo, klidně si čekej. To je fakt tvoje věc, nikdo tě nemůže nutit k něčemu jinému.
|
]
Co říká písmo o znovuzrození a Božích dětech - Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 18. květen 2010 @ 16:42:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oběť Ježíše je naprosto dostatečná pro to, abychom se mohli znovuzrodit, abychom se stali děti Boží.
Ale Ježíš nás nespasí bez nás! Co máme udělat my, to za nás Pán ježíš neudělá!
..."Člověk je zachráněn právě ve chvíli, kdy nevytrvá v dobrém - jinak by záchrana byla zbytečná."...
Proč nás jen ten Pán ježíš pořád mate? (Mt 24,12-13) A protože se rozmnoží nepravost, láska mnohých vychladne.
Kdo však vytrvá až do konce, ten bude spasen.
|
]
Co říká písmo o znovuzrození a Božích dětech - Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 18. květen 2010 @ 17:10:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Proč nás jen ten Pán ježíš pořád mate?
Oko, myslím, že sis konečně po dlouhé době položil správnou otázku. Přeju ti, abys na ní našel odpověď.
|
]
Co říká písmo o znovuzrození a Božích dětech - Re: AŤ JE PROKLET! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 18. květen 2010 @ 18:38:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To byla ironie. Poukazoval jsem na to, že zmateně reaguješ ty - v rozporu s tím, co je v Písmu skutečně.
|
]
|
|