Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: rudinec v Pátek, 23. březen 2012 @ 16:47:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Proto mi zbývá jediné řešení, a to smířit se s tím, že Bůh ustanovil lidské autority, a to apoštoly a jejich nástupce v jednotě s nástupcem sv. apoštola Petra pro neomylný výklad Písma svatého, z čehož pro mne vyplývá povinnost se těmto autoritám podřídit.
Ak sú papeži nástupci ap.Petra,tak musíš rešpektovať všetky následovné bláznovstvá,ktoré týto diablovilokaji povymýšľali a ktoré su v zjavnom rozpore so Slovom Božím.
SEZNAM KACÍŘSTVÍ:
Tato následující kacířství jsou odchylkami od skutečného Božího evangelia. Byla osvojena a stále udržována Římsko-katolickou církví v průběhu 1600 let. Ve skutečnosti jsou Římané kacíři minulých věků a ne ti lidé, které zabili, kvůli tomu, že se nepřizpůsobili těmto kacířstvím. Data, která jsou zmíněna níže, jsou v mnohých případech přibližná. Mnohá z těch kacířství byla běžná v dřívějších letech církve, ale až tehdy, když byla oficiálně uznána Církevním Koncilem a prohlášená papežem jako dogma víry, se stala pouty pro katolíky. Při reformaci v 16. století byla tato kacířství popřena, jako nemající nic společného s náboženstvím Ježíše, jak je mu vyučováno v Novém Zákoně.
(1) Ze všech lidmi vymyšlených učení, která jsou v rozporu s Biblí a která praktikuje Římsko-katolická církev, jsou nejstarší modlitby za mrtvé a znaky kříže. Oboje začalo po roce 300 po Kristu. (2) Voskové svíce byly církvi představeny po roce 320 po Kristu. (3) Uctívání andělů a zemřelých svatých začalo po roce 375 po Kristu. (4) Mše jako denní oslava byla osvojena v roce 394 po Kristu. (5) Uctívání Marie, matky Ježíše, a používání termínu Matka Boží, který se vztahuje rovněž na ni mělo původ v Efezské radě v roce 431 po Kristu. (6) Kněží se začali oblékat rozdílně od laiků v roce 500 po Kristu. (7) Nauka o očistci byla ustanovena Gregorym v roce 593 po Kristu. (8) Latina jako jazyk modlitby a uctívání v církvi byla také zavedena papežem Gregorym I. v roce 600 po Kristu. (9) Bible učí, že se modlíme pouze k Bohu (Jan 16:23-26). Jednoduché církevní modlitby nebyly nikdy namířeny k Marii ani k zemřelým svatým. Toto se začalo používat v Římské církvi okolo 600 let po Kristu. (10) Papežství je pohanského původu. Název papeže nebo všestranného biskupa byl poprvé dán biskupovi v Římě zlým císařem Phocasem v roce 610 po Kristu. Ježíš neustanovil Petra do vedení apoštolů a výslovně zakázal takový nápad (L 22:24-26; Ef l:22,33; Ko 1:18; 1 K 3:11). (11) Líbání papežových nohou začalo v roce 709 po Kristu. Líbání nohou císařů bylo pohanským zvykem. Slovo Boží zakazuje takovéto chování. (Sk 10:25,26; Zj 19:10; 22:9). (12) Dočasná moc papežů začala v roce 750 po Kristu. Ježíš výslovně zakázal takovéto věci a On sám odmítl světské kralování (Mt 4:8,9; 20:25,26; Jan 18:36) (13) Uctívání kříže, obrazů a relikvií (ostatky mrtvé osoby) bylo povoleno v roce 788 po Kristu. V Bibli se toto nazývá modlářstvím a několikrát je to odsouzeno (Ex 20.2-6; Dt 27:15; Žalm 115; Ř 2:22; 1 K 8). (14) Svěcená voda smíchaná se špetkou soli a požehnaná knězem byla ustanovena v roce 850 po Kristu. (15) Uctívání svatého Josefa začalo v roce 890 po Kristu. (16) Křest zvonů byl ustaven papežem Janem XIV. v roce 965 po Kristu. (17) Kanonizace zemřelých svatých - poprvé papežem Janem XV., v r. 995 po Kristu. V Bibli je každý věřící a každý následovník Ježiše nazýván svatým. (Ř 1:7; 1 K 1:2) (18) Páteční půsty a Svátek Půstu byly založeny v roce 998 po Kristu, kdy papežové určili, že se budou jíst jen ryby. (19) Mše byla postupně vyvinuta jako oběť a účast na ní byla povinná od 11. století po Kristu. Evangelium nás učí, že Kristova oběť byla nabídnuta jednou provždy a za všechny a nemá se už opakovat, ale jen připomínat při Večeři Páně. (1 K 11; Žd 7:27; 9:26-28; 10:10-14). (20) Kněžský celibát byl nařízen papežem Hildebrandem a Bonifácem VII. v r. 1079 po Kristu. Ježíš, ani žádný z apoštolů nezaložili takový řád. Naopak Sv. Petr byl ženatým mužem (Mt 8:14-15) a Sv. , Pavel říká, že biskupové by měli mít ženu a děti ( 1 Tm 3:2-5,12; Tt 1 ) (21) Růženec nebo modlitební korálky byly představeny mužem, který se jmenoval Petr Hermit a to v roce 1090 po Kristu. Bylo to napodobením praktik hinduistů a mohamedánů. Počítání modliteb je pohanskou praktikou a je Kristem výslovně odsouzena (Mt 6:5-13). (22) Inkvizice kacířů byla založena radou ve Veroně v roce 1184 po Kristu. Ježíš nikdy nevyučoval používání násilí k rozšíření jeho náboženství (Mt 5, 10). (23) Prodej odpustků, který byl běžně viděn jako zakoupení si odpuštění a svolení k páchání hříchů, začal v roce 1190 po Kristu. Křesťanské náboženství, jak je vyučováno v evangeliu, takové provozování odsuzuje. A na protest proti takovémuto provozování vyvstala protestantská reformace v 16. století. (24) Dogma přepodstatnění bylo prohlášeno papežem Innocentem III. v r. 1315 po Kristu. V této nauce kněz předstírá představení každodenního zázraku tím, že přemění oplatek v tělo Kristovo a pak předstírá, v přítomnosti svých lidí na mši, že Jej jí živého. Evangelium odsuzuje takovy nesmysl, vždyť Večeře Páně je jednoduše připomínka oběti Krista. (L 22:19,20; Jan 6:35; 1K 11:26). (25) Vyznávání hříchů kněžím alespoň jednou do roka bylo založeno papežem Innocentem III. na Lateranském Koncilu v r. 1215 po Kristu. Evangelium nám přikazuje vyznávat naše hříchy přímo Bohu (žalm 51; Iz 1:18; L 7:48; 15:21; 1 Jan 1:8,9). (26) Vzývání oplatku (hostie), bylo vymyšleno papežem Honoriusem v roce 1220 po Kristu. Takže Římská církev uctívá boha vytvořeného rukama. To je jasným modlářstvím a je to v naprostém protikladu s duchem evangelia (Jan 4:24). (27) Pro obyčejné lidi ze shromáždění byla Bible zakázána a umístěna do Rejstříku zakázaných knih v r. 1229 Koncilem v Toledu. Ježíš a apoštolé nařizovali, aby Písma byla čtena všemi (J 5:39, 1. Tm 3:15-17). (28) Kápě byla vymyšlena Šimonem Stockem, anglickým mnichem, v r. 1287 po Kristu. Je to kus hnědé látky s obrazem Panny, mělo to obsahovat nadpřirozenou ctnost, aby ochraňovala ty, kteří ji nosí na holém těle, od všeho nebezpečí. Je to fetiše. (29) Římská Církev zakázala pohár obyčejným lidem ze společenství na Koncilu v Konstanci v r. 1414 po Kristu. Evangelium přikazuje všem Křesťanům, aby oslavovali Večeři Páně chlebem a vínem (Mt 26:27, 1 K 11:26-29). . (30) Nauka o očistci byla prohlášena za dogma víry Koncilem ve Florencii v r. 1439 po Kristu. V Bibli není ani jedno slovo, které by učilo o očistci kněží: Krev Ježíše Krista nás očišťuje od hříchů. ( 1 J 1:7-9. 2:1-2, Jan 5:24, Ř 8:10, Zj 1:5, Ef 1:7). (31) Nauka o Sedmi Svátostech byla založena v r. 1439 po Kristu Evangelium říká, že Kristus ustanovil pouze dvě svatosti - Křest a Večeři Páně (Mt 28:19, 26:26-28). (32) Ave Maria nebo přidání části poslední poloviny bylo uděláno v r. 1508 po Kristu. Bylo to dokončeno 50 let poté a nakonec osvědčeno Papežem Sixtem V. na konci 16.st. (33) Koncil v Trentu z r. 1545 po Kristu prohlásil, že tradice je rovnocenou autoritou jako Bible. Tradice znamená lidské vyučování. Farizeové věřili tomu samému a Ježíš je příkře odsoudil, že lidskými tradicemi zrušili přikázání Boží (Mk 7:7-13, Ko 2:8, Zj 22:18). (34) Šest apokryfických knih bylo přidáno k Bibli Koncilem v Trentu v r. 1546 po Kristu. Je to v protikladu s Biblí (Zj 22:18.19). (35) Vyznání víry Papeže Pia IV. bylo vystaveno jako oficiální vyznání víry katolíků v r. 1560 po Kristu. Skutečný křesťan zůstane u Svatých Písem jako u svého vyznání víry. A odtud je jejich vyznání víry o 1 500 let starší než vyznání římských katolíků (Ga 1:8, Zj 22:18-19, 2 Tm 2:15, 3:15-17). (36) Neposkvrněná představa Panny Marie byla prohlášena Papežem Piem IX. v r. 1854 po Kristu. Evangelium prohlašuje, že všichni lidé, s jedinou výjimkou Krista, jsou hříšníky. I Marie sama měla potřebu Spasitele (Ř 3:23, 5:12, Ž 51:5, L 1:30, 46-47). (37) V r. 1870 po Kristu Papež Pius IX. vyhlásil dogma neomylnosti Katolické církve. (38) Papež Pius X. odsoudil v r. 1907, společně s "modernismem", všechny výzkumy moderní vědy, které nepotvrzovaly církev. Pius XI. udělal stejnou věc v souhrnu v r. 1864 po Kristu. (39) V r. 1930 Pius XI odsoudil veřejné školy. (40) V r. 1931 ten stejný Papež Pius XI. znovu upevnil doktrínu o tom, že Marie je "Matkou Boží." Tato doktrína byla poprvé založena Koncilem v Efezu v r. 431 po Kristu. Je to kacířství, které je v protikladu s vlastními slovy Marie (L 1:46-49).
Jaký bude další výmysl Římské Církve? Katolíci říkají, že se jejich církev nikdy nemění, ale zatím nedělá nic jiného, než že si vymýšlí nové doktríny, které jsou proti Bibli a provozuje obřady a ceremonie, které jsou celé převzaty od pohanů. Při nejmenším 95% obřadů a ceremonií Římské Církve jsou pohanského původu.
Kardinál Newman ve své knize "Rozvoj křesťanského náboženství" přiznává, že "Chrámy, kadidla, oleje, lampy, volené oběti, svěcená voda, svátky a období oddání, průvody, požehnání polí, kněžská roucha, ostříhání hlavy (kněží, mnichů a jeptišek), obrazy jsou všechny pohanského původu." Ať některé upřímné srdce najde Písmo na výše zmíněné praktiky a uvidí, že Římanství není biblické. Výše zmíněny chronologický přehled lidských smyšlenek vyvrací prohlášení knězů Římské církve o tom, že jejich náboženství bylo učeno Kristem a a že papežové byli věrnými ochraniteli tohoto náboženství.
Vladimír |
Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 23. březen 2012 @ 19:16:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rudinec!
Když budeš mít příště potřebu se vyblít, zkus použít doma záchod!
S blbem člověk přece jen asi nikdy nedojde konce kraje.
..."Kardinál Newman ve své
knize "Rozvoj křesťanského náboženství" přiznává, že "Chrámy, kadidla,
oleje, lampy, volené oběti, svěcená voda, svátky a období oddání,
průvody, požehnání polí, kněžská roucha, ostříhání hlavy (kněží, mnichů a
jeptišek), obrazy jsou všechny pohanského původu."".
Četl jsi tu Newmanovu knihu? Proč plácáš takové nesmysly? To by musela být i celá bible pohanského původu. Stačí si ji otevřít.
Výraz kadidlo - se v bibli vyskytuje 69x
chrám - se v bibli vyskytuje 106x
olej - se v bibli vyskytuje 119x
lampa - se v bibli vyskytuje 18x
|
]
Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: rudinec v Sobota, 24. březen 2012 @ 16:45:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko vy máte od jezuitov predpísané štyri nučenia ako bojovať proti protestantom
1. Zpochybnění
argumentů o popsaném zlu, které napáchal římskokatolický spolek nebo
alespoň jejich rozmělnění a zlehčení, jsou-li nezpochybnitelné.
2. Přenášení viny za spáchané zlo z římskokatolického spolku na oběť tohoto
zla.
3. Poukázání na to, že jiní konali stejné, ba dokonce ještě větší zlo, ve
srovnání s nímž římskokatolický spolek zase až tolik neprovedl, takže ve
srovnání s jinými z toho vlastně vychází římskokatolický
spolek docela dobře. 4. Závěrem se autor, který píše o zlu páchaném římskokatoilciký
spolkem, řádně očerní jako amorální ignorant, satanista a nevímco ještě.
Ty si vo svojom komentári použil proti mne bod č.4 a bod č.1 A tie tvoje počty čo si predviedol, ty si skutočný génius. Mali by ťa vyhlásiť za svetého.
|
]
Re: Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 25. březen 2012 @ 23:51:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."A tie tvoje počty čo si predviedol, ty si skutočný génius. Mali by ťa vyhlásiť za svetého"...
Můžeš si ověřit správnost mých tvrzení v konkordanci. Ať je z tebe také svatý génius.
Proč nemluvíš k tématu a jen osočuješ?
|
]
Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Středa, 28. březen 2012 @ 08:36:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vyskytují Oko,
to máš pravdu,
ale jsou spojeny se Zákonem a nikoli s Církví. V Církvi se z toho používá pouze olej k pomazání nemocných (Jakub). Nic víc. Ani chrám ani lampy ani oltáře a žádné jiné pomůcky.
Z fyzických věcí je to jen Písmo, chléb a víno, olej, pokrývka hlavy pro ženy, voda křtu. Toť vše. A lampu tam mají pouze za účelem svícení.
A do chrámu chodili apoštolé a věřící v Jeruzalémě proto, že zpočátku byli na tom tak, jako mnozí v křesťantvu dnes - že uznávali spravedlnost z víry a současně i Zákon a proto chodili do chrámu a byli stále pod Zákonem. Teprve apoštol Pavel dostal potřebná zjevení, aby ukázal věřícím ze Židů, že v Kristu zemřeliZákonu a tím je Kristus KONEC Zákona, jako prostředku k ospravedlnění.
|
]
Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: Grace v Pátek, 23. březen 2012 @ 20:17:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Skvělý přehled. Díky, rudinče! |
]
Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: Starkey v Pátek, 23. březen 2012 @ 20:29:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co je na tom skvělého? Tobě jako křesťanovi nevadí, že jsou to lži? |
]
Re: Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Sobota, 24. březen 2012 @ 23:11:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Starkey, myslím že účel GS je jednoduchý za ukazovat si na katolíky jací jsou to pohané, modlo služebníci, lháři. Jak se toho je celkem jedno? Smělé se může použivát to, čemu nevěří, různé lži, polopravdy, urážky, osočování, že o stojí jen o lidské výmysly, atd.
Gojim již tady špínu nehází, proto někteří asi cítí větší potřebu tu špínu na katolíky si chodit.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 25. březen 2012 @ 11:11:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Apoštol jednou napsal:
Nemylte se, Bohu se nikdo nebude vysmívat. Co člověk zaseje, to také sklidí. Kdo zasévá pro své tělo, z těla sklidí zkázu; kdo zasévá pro Ducha, z Ducha sklidí život věčný.
ŘKC teď sklízí to, co staletí sama zasívala, hojnou úrodu. To, co dělala křesťanům a jiným, teď sklízí od protestantů a od světa. Ostatně, lidé ze ŘKC zasívají lži a urážky i nadále (viz Martino, Betma, Jaela a další) takže je to vzájemné.
Jak to napsala betma: Když člověka odmala vyučují nenávisti, xenofobii, rasismu, náboženské nesnášenlivosti, lze se jen těžko tohoto prizmatu zbavit. A římští katolíci a protestanté holt tohle dědictví mají a sklízí jeho ovoce.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 26. březen 2012 @ 21:38:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jistě. Uznávám. Díky za přípomínku. Občas tu o tom i píšu.
Za ten podíl na ŘKC mohu říci jenom: Protestanté (židé, pravoslavní) odpusťte mi můj podíl. Mrzí mne, cokoliv jsem o vás řekl či si myslel aniž bych o vás cokoliv věděl kromě pomluv, které mne učili.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 28. březen 2012 @ 21:05:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."aniž bych o vás cokoliv věděl kromě pomluv, které mne učili"...
A kde jsi byl?
My se v ŘKC modlíme za jednotu všech křesťanů a modlíme se i za židy, aby se obrátili a stali se také křesťany.. Nemáme žádný důvod je nějak pomlouvat.
Tak kdo konkrétně tě učil nějaké pomluvy o protestantech, pravoslavných nebo o židech?
Toníku. křivé svědectví je věcí hodně závažnou.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 28. březen 2012 @ 21:30:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Určitě je to hodně závažné. Však se stačí podívat na pogromy minulosti, které z těch pomluv vycházely.
Ty pomluvy mne učil zřejmě někdo, kdo stejné pomluvy učil lidi s nickem oko, betma, jaela, martino a další.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 01. duben 2012 @ 14:44:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud někdo dělal pogromy, byl špatným křesťanem.
Nic takového katolická církev neučí a nikdy neučila - vždy však učila lásce k bližnímu, dokonce i k nepřátelům.
Takkže přes všechny vytáčky - pořád zůstáváš v rovině křivého svědectví.
Alespoň že nepatříš mezi ty, co o cobě tvrdí, že už nehřeší.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak poznám ortodoxii od herezí? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 01. duben 2012 @ 20:36:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Pokud někdo dělal pogromy, nebyl vůbec křesťanem.
Katolická církev samozřejmě neučí nenávisti, podle toho se také snadno pozná. Proto také ti, co učí nenávisti proti židům, pravoslavným, evangelíkům a dalším skupinám lidí nejsou a nikdy nebyli církev.
|
]
|
|