Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 1, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 172, komentářů celkem: 429673, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 267 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116545371
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Kolize (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 20. březen 2022 @ 10:46:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko:
Podle učení církve bude jen jedno vzkříšení - při posledním soudu, kdy vstanou jak dobří, tak i špatní (srv Mt 25,46). O tomto vzkříšení mluví Zj 20.
Dále církev učí (ve shodě s 2 Kor 5,10), že spravedliví hned po zmrtvýchvstání  přejdou do nebe, takže pro nějaké mezidobí na zemi není místo.
A proto ono "první vzkříšení" (Zj 20,5) musíme brát jen v duchovním smyslu , a to jakožto účast v Kristově Zmrtvýchvstání vírou a křtem (J 5,25 - a hlavně Kol 3,1).
Takto jsou spojeni s Kristem všichni spravedliví.

Tak v těchto tvých tvrzení Oko, je spousta logických kolizí, na které ti nyní poukážu. To první kolizí je, že se nejedná o učení církve, ale učení padlé církve.

Podle učení církve bude jen jedno vzkříšení - při posledním soudu, kdy vstanou jak dobří, tak i špatní (srv Mt 25,46).
  • Matouš 25, 46 [biblenet.cz]A půjdou do věčných muk, ale spravedliví do věčného života.“
Tento verš nijak nedokazuje JEDNO vzkříšení. Tento verš oznamuje kam půjdou spravedlivý a nespravedlivý. Neoznamuje nic o tom zda to bude naráz či odděleně.

Pojďme dál k celé kapitole Matouš 25. Kristus na začátku dává podobenství družičkách pošetilých které něco DOPŘEDU udělali, a až POTÉ co ženich přišel a bylo vše již rozhodnuté a nedalo se nic změnit, se Kristus baví o družičkách pošetilých.
Události družiček rozumných a družiček pošetilých se nedějí současně.

Pak je zde známé podobenství o hřivnách. Podobenství ve kterém Kristus pokazuje, že až přijde, oddělí ovce od kozlů. Kritéria dělení spočívají v tomto pozemském čase. Zda člověk měl ve své (lampě) tedy v chrámu těla Ducha svatého, zda rozhojnil to co mu Bůh svěřil, zda sloužil potřebným. Podle těchto tří hlavních kritérií určí Kristus zda se jedná o ovci. 
Jenomže zase není zřejmé zda toto dělení proběhne. současně. Kristus NAPŘED mluví ke spravedlivým, napřed jim určuje aby se, cituji: ‚Pojďte, požehnaní mého Otce, ujměte se království, které je vám připraveno od založení světa.
A teprve až poté se obrací na nespravedlivé, které obviňuje a odsuzuje.
O tom jak velká prodleva mezi tím nastala se Písmo zmiňuje zde:
  • Zjevení Janovo 20, 5 [biblenet.cz]Ostatní mrtví však nepovstanou k životu, dokud se těch tisíc let nedovrší. –
  • Zjevení Janovo 20, 6 [biblenet.cz]To je první vzkříšení. Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení! Nad těmi druhá smrt nemá moci, nýbrž Bůh a Kristus je učiní svými kněžími a budou s ním kralovat po tisíc let.
Sleduješ to Oko? Na prvním vzkříšení má podíl kdo?? Blahoslavený a svatý! Takže nespravedlivý při prvním vzkříšení vzkříšení nebudou. Proto taky je vzkříšení první označované jako první, a ne jako všeobecné u všech. Logicky. Když je něco první, bude něco i druhé.
Tak Oko, a nyní vysvětli toto.
Tys prý spasený a v duchovním smyslu vzkříšený již ve tvém křtu jako mimino. Toto označuješ jako "první vzkříšení". 

Nyní Oko vysvětli proč nejsi blahoslavený a svatý, ale jsi stále hříšník?

Ty jsi Oko Kristův kněz a kraluješ tisíc let spolu s Kristem?

Je zvláštní Oko, že ty nemáš jistotu spásy, že se neustále bavíš o  možnosti tvého pádu i přesto, že po tvém prvním vzkříšení nemá již nad tebou druhá smrt svou moc?

Je tvá "svoboda hřešit" silnější než síla Krista zase silnější a stojí dokonce i nad mocí druhé smrti?





| Nadřazený

Kolize (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 20. březen 2022 @ 11:03:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A další velká kolize Oko, kterou jsem si uvědomil až po odeslání komentáře.
Koukni.



| Nadřazený

Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. březen 2022 @ 05:29:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/

To tedy znamená, že kdo z těchto mrtvých byl zapsán v knize života, ten touto druhou smrtí nezemře, ale bude spasen.

  Stando, do knihy života nejsou zapsáni mrtví.
 
  Do knihy života se zapisují živí.


Vyjdou tedy z hrobů všichni mrtví - nikoli jen ti duchovně mrtví, ale všichni zemřelí - dobří i zlí společně ... a budou rozděleni na "ovce a kozly".

  Ne, Stando. Tak to nebude. 

  Ti, kteří zemřeli v Kristu, vstanou jako první. Přečti si Pavla, píše to správně:

My, žijící, pozůstalí do příchodu Páně, nikterak ty, kteří zesnuli, nepředstihneme, protože Pán sám se svolávajícím povelem, s hlasem archanděla a s Boží troubou sestoupí z nebe a nejprve vstanou mrtví v Kristu; potom budeme my, žijící, pozůstalí, zároveň s nimi uchváceni v oblacích vstříc Pánu do vzduchu a tak vždy budeme s Pánem.


Už toto rozdělení je vlastně logicky oním posledním soudem - je posouzením života každého jednotlivce - zda totiž bude spasen, či zavržen.

  Ne, to opravdu není tím Božím soudem, posledním soudem.


Podle učení církve bude jen jedno vzkříšení - při posledním soudu, kdy vstanou jak dobří, tak i špatní (srv Mt 25,46).

  Tak to bude nějaká mylná "církev". Možná ta, co dovoluje lidem hřešit a schvaluje jim hříchy a posílá je na soud mrtvých?


Dále církev učí (ve shodě s 2 Kor 5,10), že spravedliví hned po zmrtvýchvstání  přejdou do nebe, takže pro nějaké mezidobí na zemi není místo.

  Jak tě napadlo mezidobí na zemi?

  To, že lidé, kteří patří Bohu, budou s Bohem, učí církev od začátku. Psal jsem ti tu několik odkazů do křesťanského učení - ať už na slova Pavla, nebo na slova Pána Ježíše. 

  Pro lidi mrtvé v hříchu zřejmě nějaké mezidobí mezi smrtí a vzkříšením k soudu bude. I pro lidi, kteří jsou mrtví v hříchu, ale dožijí se soudu v těle.

  Toník





| Nadřazený

Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. březen 2022 @ 07:19:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/



  Přesně tak, Stando - proto taky píšu o Pánu Ježíši, o milosti v něm, o naší záchraně, o odpuštění, o smíření, o práci, o tvořivosti, o Božím požehnání, o vztazích, o starosti o nejbližší, o pomoci těm vzdálenějším, o uzdravení, vysvobození, ... 

  A vím, že všichni nežijí, to, co my. Nedívají se na svět okolo sebe tak, jako my.

  Proto se taky ostatních okolo ptám, co žijí. A ptám se i hodně podrobně. 

  Tedy jen těch, co odpovídají a něco píší k tématu. Tebe se taky ptám, co to žiješ - i když někdy se musím zeptat třeba pětkrát, než odpovíš, nakonec přeci jen většinou odpovíš, takže se dozvím, co to žiješ.


  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 2.16 sekundy