Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 516 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116490719
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Církev jako holdingová společnost
Vloženo Středa, 04. leden 2012 @ 16:14:48 CET Vložil: Stepan

Charismatici poslal Nepřihlášený

Naše schopnost sloužit druhým lidem nebo vést dobře místní sbor přímo závisí na životaschopnosti organizace (sboru), které reprezentujeme a vedeme. Úspěšné budování sboru nebo organizace, která chce naplnit své poslání, vyžaduje čas na vytvoření struktur podpory a získání vztahů s lidmi, kteří mají zájem podpořit naše úsilí a být nám partnery. 


Dopad naší služby je často přímo úměrný tomu, jak úspěšně jsme položili pevné základy, které vydrží i v těžších obdobích. Tento network by vám měl umožnit odnést si praktické nástroje a konkrétní kroky, které povedou k systémovému zlepšení vašeho fundraisingu a komunikace s vašimi partnery ve službě. 


Řečníci

Redina Kolaneciedina je senior konzultantkou pro oblast fundraisingu a správcovství ve firmě McConkey Johnston Int., se sídlem v Colchesteru ve Velké Británii.Od roku 1998 vedla Redina různé výzkumné a poradenské projekty zaměřené na vztah mezi církví a křesťanskými organizacemi a vliv socio-demografických faktorů na křesťanské dávání. Vyškolila stovky církevních vedoucích a fundraiserů v křesťanských organizacích ve Velké Británii, Evropě, Austrálii a USA v širokém spektru témat týkajících se fundraisingu a správcovství.

Během posledních pěti let Redina sloužila jako poradce nebo školitel v: Londýnském institutu pro soudobé křesťanství (LICC), Initiatives of Change (UK), Renewal Art Network, Evangelikální alianci UK, CMS Austrálie, Derek Prince Ministries UK, European Christian Mission, Food for the Hungry UK a dalších organizacích.Speciálně se zaměřuje na komunikaci, výzkum a vzdělávání, které umožňuje organizacím i sborům budovat dlouhodobé partnerství se svými přispěvateli a rozvíjet strategie financování, které kombinují osvědčené postupy, špičkové odborné znalosti a biblické principy.Redina žije v Colchesteru (Essex) ve Velké Británii. 

Program 

Čtvrtek 

Křesťanský fundraising 

Je fundraising součástí božího plánu pro vaši službu?·         Co o fundraisingu říká Bible?·         Klíčové principy biblického fundraisingu·         Uvedení principů do praxe Kroky k úspěšnému fundraisingu  ·         Součásti úspěšného fundraisingu·         Fundraisingová etika·         Vytvoření vašeho fundraisingového návrhu pro podporu·         Vybudování Rady·         Práce s dobrovolníky  Základy tvorby fundraisingového plánu ·         Stanovení fundraisingových cílů·         Identifikace vaší cílové skupiny·         Vypracování rozpočtů·         Fundraisingové zdroje a nástroje·         Jak vše spojit dohromady  Direct mail fundraising  - jak využít efektivně tento nástroj ·         Co je „direct mail“ fundraising?·         Vytvořte si svou fundraisingovou kampaň·         Tvorba, členění a práce s vaší databází dárců·         Fundraisingové balíčky·         Co motivuje dárce dávat·         Anatomie fundraisingové výzvy Hledání nových přátel a získávání peněz online ·         Potenciál a možnosti online dárcovství·         Jak využít svůj web efektivně pro online dárcovství·         Využití facebooku a twitteru pro fundraising a efektivní komunikaci o vaší službě·         Vytvoření přesvědčivých dárcovských návrhů·         Případové studie úspěšných online kampaní  

Pátek

Marketing v kontextu sboru a organizace 

Biblický pohled na marketing vaší služby a praktické nápady, jak vám pomoci k růstu vaší služby. ·         Biblické principy a příklady, jak se „prezentovat na trhu“ - efektivně komunikovat evangelium komunitě, kterou se pokoušíte zasáhnout.·         Návrhy, jak může marketing pomoci k růstu vašeho sboru a co činí marketing ve službě výjimečným a odlišným od jiných druhů marketingu.  Umění průzkumu a využívání dat pro správná rozhodnutí ve službě ·         Co potřebujete vědět pro to, aby vaše organizace nebo služba rostla?·         Jak se dostat k informacím, které potřebujete?·         Jak získat a interpretovat údaje, které vám pomohou porozumět, pro co jsou členové vašeho sboru nadšení nebo jaké jsou potřeby komunity, kterou může vaše služby efektivně zasáhnout.·         Jak využívat získaná data jako zdroj pro tvorbu vaší budoucí vize i budoucích rozhodnutí ve službě. Rozvoj strategie v efektivní službě ·         Co je to strategický marketing a jak může službě prospět?·         Co si o vás lidé myslí? - Nápady, jak identifikovat vaši „jedinečnou marketingovou nabídku“ (jedinečný cíl vaší služby) a jak ji efektivně komunikovat.·         Rámec pro vytvoření marketingového plánu vycházejícího z dynamiky a charakteru vaší služby. Jak pomocí vaší komunikace trefit do černého ·         Komunikační lekce v podobenstvích·         Jak komunikovat jasně a inspirativním způsobem·         Komunikační nástroje a jak je efektivně využívat (např. zpravodaje, mailing, blogy, twitter, atd.) 

Sobota 

Společná reflexe

Podobná témata

Charismatici

"Církev jako holdingová společnost" | Přihlásit/Vytvořit účet | 0 komentáře
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Stránka vygenerována za: 0.16 sekundy