Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 230, komentářů celkem: 429546, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 433 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116466496
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců
Vloženo Sobota, 14. únor 2015 @ 09:36:56 CET Vložil: Tomas

Žhavá témata poslal Frantisek100

Martino
Od tebe nelze očekávat obhajobu Evangelia, když ho neznáš. Satan se tě zmocnil a ty jsi to nerozpoznal. Jinak bys věděl, že Spasitel přišel i pro zločince a vrahy apd. Copak na Golgotě neslíbil lotru své Milosrdenství. Jsi fanatik oddaný ZLU a odměna je pro tebe připravena, pokud se nezměníš, tedy neobrátíš. 

 

Jak krásně se dá obhájit třeba i ukrývání válečných zločinců katolickou církví! Strašně smutné!!!

 



    Zmíněný římský katolík operuje Boží Slovem tak, aby obhájil fašistické masové vrahy. Mimochodem ti zločinci na kříži nebyli masoví vrazi a nedostali milost.   Ti zločinci, které ukrýval Vatikán a kteří se ukrývali v klášterech, si nezasloužili spravedlivý trest? Když řekl Pán Ježíš ta krásná slova jednomu z lotrů, tak to byl ten, který činil pokání. Ovšem trest ukřižování za zločiny se nezměnil.

 

Takže někteří katoličtí pohlaváři si představuji Krista jako toho, co odpouští tresty všem masovým vrahům. Odpuští trest nebo hřích?

 Co by na to řekl statečný lidický farář, kdyby přežil a pak se dozvěděl, jak jeho církev skrývá třeba i ty, co zavraždili plynem jeho lidické děti, které vyučoval katolické víře??!!! Uvažoval by stejně jako Martino a vatikánští pohlaváři ??? Souhlasil by skrýváním těchto zločinců a nepotrestání?

Pán Ježíš miluje hříšníky, ale ne jejich hříchy.

 

Odpouští hřích, pokud člověk činí pokání, ale ne trest.

 

 Ukrýt se před zločiny není hrdinství, ale zbabělost, kterou Vatikán podporoval. Je důvod takové organizaci věřit? A to vůbec nemluvím o tom, zda je vyloučili z církve.

 

Vážený Martino, proč Tvoje organizace nebyla tak milosrdná  a nezachránila kacíře? Proč jste je nechali mučit a upalovat ?  Proč jste tak milosrdní nebyli k Mistru Janu Husovi, který nikoho nezvraždil ? Proč ? Milionkrát proč ? 

 

 

 

To nevíš nebo Tvoje organizace to neví a neřídí se Sloven Božím:

 

Izaiáš 5 

·   20Běda těm, kdo říkají zlu dobro a dobru zlo, kdo vydávají tmu za světlo a světlo za tmu, kdo vydávají hořké za sladké a sladké za hořké!

 

Zda se, že nevíte. A masové vraždy považujete za dobro, které si zaslouží odpuštění a žádný trest.

 

Jak může být zvrácená víra v Boha a zneužité evangelium???

 

 

 

 

 

 

 


"Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců" | Přihlásit/Vytvořit účet | 42 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 16. únor 2015 @ 10:59:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vždycky jsem se těmto nařčením bránil ale teď jsem si uvědomil v tuto chvíli jiný úhel pohledu. Útočištná azylová města byla již ve starozákonní době a byla určena právě pro zločince. Ne pro jejich oběti. V dobách kdy platilo oko za oko a zub za zub. Jako předzvěst Kristova milosrdenství a středověkého práva církevního azylu. Které mimo jiné zneužil český rod Vršovců. Aby mohli zdánlivě legálně zavraždit zbožnou manželku jednoho z nich a biskupa svatého Vojtěcha s celým jeho rodem. Žena a rod byli zavražděni ale svatého Vojtěcha Bůh zachoval při životě. Stejně jako jeho bratra svatého Radima, který je jedním z hlavních patronů Polska a který se stal v Polsku prvním biskupem. Škoda že se tak málo zločinců obracelo na církev, aby jim mohla pomoct. Krásným příkladem je příběh Vatikánského Bedrníka, zpracovaný ve filmu Šarlatový a černý. Který je možno prohlédnout a stáhnout na internetu. Kněze a monsignora který po celou válku chránil tisíce lidí před velitelem a katem města Říma plukovníkem Kapplerem. Esesákem který mu po celou dobu usiloval o život a dal umučit několik jeho přátel. Po válce zachránil jeho ženu a děti před zavražděním, umožnil jim utéct do Švýcarska a plukovníka až do konce života pravidelně navštěvoval jako jediný návštěvník ve vězení. Asi po 14 letech se dal  od něho pokřtít. Je to moc hezký film. I když v něm Svatý otec někdy vypadá tak trochu jako kdyby až příliš váhal. Řekl bych že jeho tvůrci nedocenili fakt že  monsignore Hugh O´Flaherty odpovídal za několik tisíc životů zatímco papež odpovídal za několik miliard.



Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1)
Vložil: JirkaB v Sobota, 14. únor 2015 @ 12:48:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Františku. chápu tvoje rozhorlení a co se snažíš Martinovi ukázat. Nejsem si ovšem jist tvým výrokem, že Bůh odpouští hřích, ale ne trest. Víš, ten výrok není správný, chápu co jsi chtěl říci, ale spojil si mnoho věcí dohromady a zobecnil jsi věci co nejde zobecnit.
Bůh odpouští hřích a odpouští ti i trest. Bůh ovšem neodsoudil zločince na kříž a ani je tam nepověsil, tak proč chceš po Bohu, aby je sundával?
Jak si představuješ odpuštění hříchu masovému vrahu? Že mu řeknu, vítej bratře, hříchy ti byly odpuštěny, pojď tudy je cesta na popraviště? Boj proti zlu v obecné církvi tě dovedl k zvláštním úvahám.
Pokud obecná církev skrývala nacisty před trestem a ukazovala jim, že není třeba činit pokání, tak jsou všichni v pekle. Pokud i masový vrah činí pokání, tak je spasený a očištěný a spravedlivý před Bohem. Za co jej chceš trestat? Písmo hovoří, hle činím vše nové Pokud vrah činil pokání, tak se stal tvým bratrem a přestal být vrahem. Pokud by to bylo v době, kdy by tuto změnu světské soudy nebraly v potaz, tak bych jej skryl i já. Pokud by mu hrozilo jen vězení, tak bych mu doporučil se podřídit i světskému trestu. Stejné štěstí měl i Saul, později Pavel. Také se jej báli a zastal se jej  Barnabáš a řekl hle bratr. U Pavla jsi viděl ovoce pokání. 
Pokud jsi praktikující křesťan, tak ty by jsi řekl, to je málo, ještě musíš být potrestán podle světského práva? Pokud někdo něco ukradl, činí pokání, je mu odpuštěno, tak se snaží nahradit škodu (psal jsi o tom v souvislosti se Zacheem). Pokud jde o vraha, činí pokání, tak se z něj stal nový člověk, spravedlivý, litující všeho co učinil. Co má dál učinit? Nepleť si náhradu škody a trest. Zacheus nebyl potrestán, Zacheus nahradil škodu. Jak může vrah nahradit škodu? Může vzkřísit? Ne. Může ovšem celý život kázat o Kristu o Jeho milosti a snažit se zachránit jiné umírající.
Tím neobhajuji zločince co se skryli a v pohodlí bez pokání dožili život ve vysokém věku. Neboj Františku ti vezmou svoji odplatu, stejně jako ti co je kryli a neučili pokání.
Pán s tebou



Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1)
Vložil: martino v Sobota, 14. únor 2015 @ 14:34:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Franta
Takže někteří katoličtí pohlaváři si představuji Krista jako toho, co odpouští tresty všem masovým vrahům. Odpuští trest nebo hřích?


Martino
Franta lhář neví, podívejme se. Sluha Satana neví co se odpouští....no Satan mu to neprozradí....




Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1)
Vložil: husitka v Sobota, 14. únor 2015 @ 18:22:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Františku,
dovoluji si citát, neznám už autora, ale často si ho připomínám: Kampak bychom došli, kdybychom po každém hafánkovi, který na nás štěká, měli házet kamením. I s pomocí jednoho bratra s GS byla jsem rychle zorientována, že právě m. hraje roli takového hafánka; spousta hluku a urážek, ale žádnou podstatu to nemá. Opravdu žádnou.




Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Sobota, 14. únor 2015 @ 20:38:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Narazil jsi Františku na jednu hlubokou pravdu. Odpuštění neznamená zbavování odpovědnosti viníka. Odpuštění viníkovi je hluboce osobní rozhodnutí odpouštějícího člověka, které je v principu nezávislé na postoji viníka. Dokonce takové odpuštění nesmí člověk udělat tak, aby ze sebe činil pokornou oběť. Pán Ježíš nám řekl

"odpouštějte i vy, aby vám Bůh odpustil též." (Marek 11:25, Lukáš 6:37)

Nic z toho však nehovoří o tom, jak se k viníkovi zachová Nejvyšší Soudce. Je to veskrze vůle odpouštějícího, který se tím připodobňuje milosrdnému Bohu, neboť Bůh žádá

"milosrdenství chci, ne oběť" (Ozeáš 6:6)

Jak je to s viníkem? U něho vidíme, že mu můře být odpuštěno též, a to za jakýkoliv hřích, kde máš ty konkrétně na mysli zločiny. Může Bůh odpustit, ale jen tehdy, činil-li viník pokání. Jaké pokání? Viděl jsem film o jezuitské misii mezi Indiány. Drsný film, ale úžasně dokázal popsat pokání bývalého otrokáře obráceného na víru, který ty Indiány předtím chytal jako otroky pro peníze. Z vlastní vůle se sám podrobil trestu, který si sám vymyslel, až byl na hranici své smrti. Takové pokání Bůh jistě přijme, zvláště když bylo doplněno odpuštěním Indiánů. Ale nikdo z nás nedokáže říci, zda naše pokání Bůh přijme. Ale věříme, že přijme. Rozhodnutí je pouze na Svrchovaném Bohu.

Teď tady, ke zděšení "pravověrných" přidám ještě své pochybnosti o delegaci odpouštění na Kristovy následovníky. Jednak verše mohly být napsány dodatečně v hluboké víře v moc Kristovu, jednak se mohly vztahovat jen na apoštoly. Již první církve poznaly, že apoštolská moc se nedědila ani nikterak nepředávala na další generace. Nikdo však nic nezkazí, když budeme odpouštět i těm, kteří se neprovinili vůči nám osobně. Ale nestavíme se tím do cesty Bohu a nebereme Boží moc neoprávněně? V tom vidím omyly, kterých se dopustily církve, například onen papež Urban, když vyslal křižáky na "osvobození" "svaté země".

Pánbůh ti žehnej.




Stránka vygenerována za: 0.32 sekundy