Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 582 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116493310
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: K uprchlíkům ve světle Nového zákona.
Vloženo Pátek, 20. listopad 2015 @ 18:55:42 CET Vložil: Tomas

Akce poslal oko

Jak se správně orientovat v dnešním světě?


Matouš 12:33: „Šlechtěte strom, a jeho ovoce bude dobré. Nechte strom zplanět, a jeho ovoce bude zlé. Strom se přece pozná po ovoci.

Jak poznat, zda je strom, jehož plody jíme, dobrý? Přirozeně podle plodů.  Potíže s ohodnocením plodů, a tím i stromů, mají dnes ateisté i křesťané.  Ateisté, zejména extrémní sekulární humanisté, zašli již do takových extrémů, že nejsou schopni jasně říci, že naše ovoce, ovoce křesťanské Evropy,  je zkrátka lepší , než  ovoce islámského světa, neb tito lidé Krista a Boha odhodili. Mnoho zásad v evropských liberálních demokraciích, které by svým uplatněním a charakterem, mohly nalézat oporu v Novém zákoně a přikázáních Ježíše Krista, pak nemají v chápání těchto lidí pevný základ a tudíž mylně považují všechny kultury a hodnoty za „rovnocenné“, bez ohledu jaké ovoce pro život a celou společnost vlastně nesou.  A proč by sekulární, multikulturní nadšenci vlastně měli hodnotit strom po ovoci, když jim takovou metodu radí Ježíš Kristus, ve kterého ale nevěří?  Pak tedy vzniká zmatenost a pod pláštíkem domnělé „rovnosti kultur“ dochází k omylům a nedozírným škodám, stejně jako neschopnost rozeznat příčinu špatného ovoce, to jest, že chyba je ve stromu, tedy v kultuře a myšlení, která takové špatné produkty/ovoce produkuje.   Potíž mají ale také i mnozí křesťané, kteří vidí ve svobodné a demokratické společnosti nepřítele, zatímco islámská jednolitost, neochvějná víra, je pro ně to, co ve svobodné společnosti postrádají a tudíž jim takové pojetí horlivé víry imponuje.  Opět tak nejsou schopni poznat dobré a špatné ovoce stromu a tudíž ani strom, a ve svém nepřátelství ke svobodné a otevřené společnosti jsou schopni se spojit i s *****m, kterým islám je, neb popírá Ježíše jako Božího Syna. Viz  1. Janův 2:22.    

Avšak velmi krátce se pokusím zhodnotit ovoce a domnívám se, že by to nemělo být nic těžkého ani pro ateisty.  Ovoce světa, ve kterém vládne demokracie, svoboda slova, úcta k lidským právům, k důstojnosti člověka,  rovnosti lidí (zejména žen),  nezávislý soudní systém, liberálně tržní ekonomika a spousty dalších atributů,  je lepší pro život, než ovoce světa, ve které se nesmí mluvit, malovat obrázky náboženských mocipánů, kde ženy jsou podřadné bytosti a kde se vykonávají středověké, brutální a nelidské  tresty za zločiny, chápané dle čehosi, co je nazýváno „právem“ !
Kdo chce v takovém temném světě žít, ať se do takového světa odstěhuje.  Kdo si však váží svobody a lidských práv nejen pro sebe, ale i pro ostatní, by určitě neměl mít problém s hodnocením kulturního stromu, který rodí toto dobré ovoce pro jeho život, bez ohledu na to, že ani život v demokracii a svobodné společnosti není zcela prost problémů a těžkostí.     Odmítám se nyní hádat s ateisty, zda tento strom je produktem osvícenství nebo křesťanství, to je v tento okamžik zcela lhostejné. Omezme se jen na skutečnost, že tento strom zde zkrátka je!
 A přes všechny chyby, nese lepší ovoce, než strom islámské kultury. Nestyďme se to nahlas a otevřeně říkat!   


2.  Janův 1:10:  „Pokud k vám někdo přichází s jiným než tímto učením, nepřijímejte ho do domu ani ho nevítejte.
O jakém učení to apoštol Jan mluví?  Přirozeně o tom učení, které nám je předáno prostřednictvím Nového zákona.  Krista jsme však v naší společnosti opustili, takže plaveme a nevíme jaké učení vlastně upřednostnit. A zda je vůbec nějaké učení správné, neboť multikulturní nadšenci již nejsou schopni rozlišit mezi dobrým a špatným učením. Nevědí, na čem záleží a na čem nikoliv. Ve všem udělali rovnítko a tak všechno ztratilo hodnotu.  Nuže, jaké učení nám přinášejí muslimové? Určitě ne Ježíšovo učení a učení o tom, že právě Ježíš Kristus je Spasitelem lidí. Přinášejí přesně opačné učení, přinášejí učení, které je v rozporu s křesťanským zákonem.  Místo toho přinášejí brutální tresty, šíření víry mečem a snahu napravit svět lidskými prostředky, Boží království již není potřeba a tudíž není potřeba ani Bůh, neboť muslimští bojovníci ho prostřednictvím svých bomb a sebevražedných atentátů zajistí na zemi sami.  To je však zpupnost, neboť z Nového zákona víme, že dokonalé pořádky zavede, až sám Pán pánů a Král králů, neb očekáváme jeho druhý příchod a nové nebe a novou zemi, ve kterých bude přebývat spravedlnost, viz 2. Petrův 3: 13.
Muslimové však nepřinášejí ani učení, které se v evropských demokraciích lidé snaží aplikovat již dnes, a která nejsou v rozporu s Novým zákonem, viz výše.  To je demokracie, svoboda, lidská práva, rovnost všech lidí a tak dále.  Podle apoštola Jana, ten kdo toto učení nepřinášel, neměl být vítán a přijímán do domovů. Jak by asi jednali apoštolové, kdyby do nově zakládaných křesťanských sborů měl být přijímán někdo, kdo učí pravý opak toho, než na čem první církve byly založeny? Na křesťanské společenství je potřeba křesťanů a na demokratické společenství je potřeba demokratů.  Pokud do prvního přijmeme odpůrce křesťanství, křesťanské společenství přestane existovat. Pokud do druhého přijmeme odpůrce demokracie, demokratická společnost přestane existovat rovněž.  
 1 .Timoteovi  5:8: „Kdo se nestará o své blízké, a zvláště o vlastní rodinu, zapřel víru a je horší než nevěřící.“
 Tento text se mi v souvislosti s uprchlickou krizí vybavuje v posledních dnech nejčastěji.  Jak je vůbec možné, že evropští politici upřednostní cizí občany před vlastními, a ty své vystavují potencionálním bezpečnostním rizikům, když zcela jasně vidí, kam se islámský svět řítí a kde se nalézá?  Nalézá se tam, kde je, právě kvůli islámu, neboť islám je totalitní ideologie.  Viděli jsme postřílené turisty na plážích, viděli jsme vystřílenou redakci francouzského časopisu, a málo chybělo málo a mohl být vystřílen nedávno celý vlak a to nejsou zdaleka všechny hrůzy, za kterými stojí islámská víra.  Nedávno jsem přečetl tento text a výše uvedený verš se mi opět vybavil v plné síle.  Jak můžeme nadbíhat a podkuřovat lidem, kteří se hanebně chovají a přitom ty, kteří, ať již vědomě či nevědomě, jsou křesťanskému ideálu svým životem blíže, cynicky vystavujeme nebezpečí? Málokdo si uvědomuje, že soudržnost společnosti není primárně zajištěna věznicemi, soudy, policií či vojskem, nýbrž mravním a morálním základem, který je v lidech. Lidé většinou považují tyto znaky, určitou předvídatelnost lidského chování, za samozřejmost, ale není tomu tak. Jsou to pravidla a zákony univerzální morálky, která je od Boha.
Kdyby kupříkladu drtivá většina lidí přestala dodržovat elementární pravidla slušného a správného jednání, kdyby většina lidí přestala být ukázněná, například by v obchodech přestali platit za nákup, přestali houfně dodržovat dopravní předpisy a spousty dalších a dalších tisíce drobných jednotlivostí, které pokládáme za samozřejmé, žádné vojsko ani policie to nikdy nedá dohromady.  Lidé v naší společnosti, zatím nepotřebují, aby je ve dne v noci hlídal nějaký policajt. Jednají správně sami od sebe. Proč to dělají?  Poněvadž se to naučili od svých rodičů, ti zase od svých a tak dále.  Je to morálka od Boha, a je nám znovu připomenuta v Novém zákoně, a my se jí běžně řídíme. Nekrademe, nevraždíme, na živobytí si vyděláváme, staráme se o rodinu, platíme daně a tak dále. Tím každý jednotlivec, svou ukázněností, přispívá k určité stabilitě společnosti a také k tomu, že se v ní lépe žije. Není tedy tento druh lidí tím blízkým okruhem, o který bychom měli mít péči a starost především?   Pokud tedy politici, v rámci svého pomateného multikulturalismu, upřednostňují lidi, kteří takovým mravním a morálním kapitálem nedisponují, vydávají své blízké napospas nebezpečí a zločinnosti, čímž se opět zpronevěřují poselství Nového zákona.

Celý text na adrese:http://tomaspeter.blog.idnes.cz/c/476733/k-uprchlikum-ve-svetle-noveho-zakona.html


"K uprchlíkům ve světle Nového zákona." | Přihlásit/Vytvořit účet | 34 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: timg v Čtvrtek, 26. listopad 2015 @ 22:07:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pro jistotu.

K uprchlíkům ve světle proroctví NZ:

Lukáš 21:

  • 25Budou znamení na slunci, měsíci a hvězdách a na zemi úzkost národů, bezradných, kam se podít před řevem valícího se moře
  • 26Lidé budou zmírat strachem a očekáváním toho, co přichází na celý svět. Neboť mocnosti nebeské se zachvějí. 
  • 27A tehdy uzří Syna člověka přicházet v oblaku s mocí a velikou slávou. 
  • 28Když se toto začne dít, napřimte se a zvedněte hlavy, neboť vaše vykoupení je blízko.



Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Neděle, 22. listopad 2015 @ 21:12:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
2.  Janův 1:10:  „Pokud k vám někdo přichází s jiným než tímto učením, nepřijímejte ho do domu ani ho nevítejte.

 A zda je vůbec nějaké učení správné, neboť multikulturní nadšenci již nejsou schopni rozlišit mezi dobrým a špatným učením. Nevědí, na čem záleží a na čem nikoliv. Ve všem udělali rovnítko a tak všechno ztratilo hodnotu. 

Re: MŮJ POHLED NA PASÁŽE ZJEVENÍ, TÝKAJÍCÍ SE CÍRKVE Vložil: oko v Středa, 01. leden 2014 10:46:28 Muslimové, židé i křesťané věří v jednoho a téhož Boha - Boha Abrahámova. Všechna tři jsou tedy Abrahámovská náboženství. Rozdíl mezi námi je jenom ve hloubce poznání tohoto Boha.???   ???   ??? VŠEOBJÍMAJÍCÍ DUCH ASSISIBA
 




Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: lema v Neděle, 22. listopad 2015 @ 11:41:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nejen politici, ale predevsim mnozi nabozensti predstavitele vcetne mnoha papezu a nejedna krestanska strana ma na tom svuj podil. Tedy nic proti smysluplnemu dialogu a vzajemnemu respektu ci nabozenske svobode. 



Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Neděle, 22. listopad 2015 @ 15:25:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pustil jsi se do muslimů. nejspíš pod vlivem  terorismu od lidí, pocházejících z muslimských zemí. Pláčeš však na špatném hrobě. Zjištění expertů prokázala, že teroristé jsou nábožensky velmi vlažní, o Koránu vědí málo nebo vůbec nic (viz například nedávné svědectví matky jednoho z teroristů, jak se oddával alkoholu a drogám, což je v příkrém rozporu s islámem). Za příčinu terorismu se podle těchto analýz uvádí zfanatizování extrémními imámy, tedy napuštění nenávistnou ideologií, která si důvod k nenávisti vždy najde, a to i v textech Koránu.

Je to však to samé, jako dokázali křesťané a jak nacházeli ospravedlnění pro války a zotročování v textech Bible. Dokonce Augustin vytáhl z Ježíšova podobenství vzor pro vraždění donatistů.

Islám není na vině. Můžeš se sice vytahovat přednostmi sekulárních společností a přitom nevidět, že sekularita vede a vedla k odklonu od Boha až k fanatickým ideologiím, zaštiťující lidskou perverzitu lidskými právy (např. genderismus, LGBT, narkománie, konzumerismus). Na to by jsi neměl zapomínat. Život bez Boha nemůže být nikdy naším vzorem.

Dokonce lze dnešní krizi sekulárního světa docela dobře považovat za Boží trest.



Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 21. listopad 2015 @ 07:40:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Lidé v naší společnosti, zatím nepotřebují, aby je ve dne v noci hlídal nějaký policajt. Jednají správně sami od sebe. Proč to dělají?  Poněvadž se to naučili od svých rodičů, ti zase od svých a tak dále.  Je to morálka od Boha, a je nám znovu připomenuta v Novém zákoně, a my se jí běžně řídíme. Nekrademe, nevraždíme, na živobytí si vyděláváme, staráme se o rodinu, platíme daně a tak dále.

  Stando, a souhlasíš s tím článkem? Už rozumíš těmto základům svobody společnosti, které pochází z křesťanství, když sem takové věci kopíruješ? Když jsem ti tyto věci vysvětloval před pár lety v článku "svoboda nebo bezbožnost" a dalších, statečně jsi oponoval a propagoval stále dokola tvou "svobodu" hřešit, porušovat smlouvy a dané slovo a vůbec všchny možné způsoby jak přijít o spasení. Už neplatí, že kdybys něměl "svobodu" hřešit, neměl bys svobodu vůbec? Pokud to stále platí, proč tuto "svobodu" upíráš jiným lidem, když jí máš ty sám?

  Muslimové jen využívají svou "svobodu" hřešit, stejně, jako jí využívají národní socialisté, katolíci a mnozí další. Obětí muslimské nadvlády jsou statisíce, ale stále je to jen malý zlomek obětí komunismu a socializmu různě po světě, vycházejících z "křesťanských" kořenů ve stylu "dělat lidem po lidsku 'dobro' i když ho nechtějí". A přesto máme u nás ve společnosti hodně přes deset procent lidí, kteří sympatizují s komunisty a několik procent těch, co sympatizují s národními socialisty. Obě ty skupiny nesnáší hodnoty západní společnosti, svobodu, právní stát a spravedlnost a rády by ho zrušily. A to nepočítám dalších několik desítek procent lidí, kteří sympatizují s umírněnějšími formami těchto směrů.

  Takže teď se v západní společnosti zvětší další skupina lidí, kteří budou nesnášet ten systém svobody, práva a demokracie a budou chtít zavést svou "svobodu" hřešit, bezpráví a vládu ideologie. A kupodivu: Lidé, kteří západní společnost nesnáší, nenávidí a nejradši by jí zrušili za její svobodu, se teď bojí, místo aby byli rádi, ... 

  Zajímavý paradox. Najednou jsou z mnohých z nich "lidé s hlubokými křesťanskými kořeny", kteří za sebou mají "křesťanskou kulturu". A to je dobré uvědomění...






  




Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Sobota, 21. listopad 2015 @ 11:04:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stando, ještě nedávno jsi tu hlásal, že muslimové jsou naši bratři a jejich alláh je totožný s Hospodinem. Že by jsi změnil smýšlení? To by byl krok správným směrem.
A nebo je to, u Tebe běžné, chvíli tak a chvíli tak.



Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik v Pátek, 20. listopad 2015 @ 20:48:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mám úplně jednoduchý názor: jak je postaveno mimo zákon, hajlování, hákové kříže, nacismus, fašismus, tak stejně postavit mimo zákon islám, korán a všechny doprovodné věci. To není náboženství, ale ideologie, jejich pravým cílem je ovládnout svět. V Koránu je napsané, že má muslim zabíjet nevěřící. Tzv. umírněný muslim je jen sekularizovaný muslim, čili skoro nevěřící. Pravověrný postupuje v souladu s Koránem, tedy zabíjí nevěřící. 



Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: timg v Pátek, 20. listopad 2015 @ 23:18:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj stando,  ve světle nového zákona to vidím i  takhle:

 Lukáš  21:25    |  Budou znamení na slunci, měsíci a hvězdách a na zemi úzkost národů, bezradných, kam se podít před řevem valícího se moře.

                                                                         Valí se to , valí, i přívalové vlny a  ta úzkost národů..

  • 26Lidé budou zmírat strachem a očekáváním toho, co přichází na celý svět. Neboť mocnosti nebeské se zachvějí. 
  • 27A tehdy uzří Syna člověka přicházet v oblaku s mocí a velikou slávou. 
  • 28Když se toto začne dít, napřimte se a zvedněte hlavy, neboť vaše vykoupení je blízko.“ 



Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: Karels v Sobota, 21. listopad 2015 @ 06:53:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ateistům bych neustále připomínal to, že návrat ke křesťanským hodnotám je návrat k Ježíši Kristu.... (někteří z nich se totiž rádi odvolávají, že přece musím chránit Evropy a její křesťanské hodnoty) Naše historie, historie Evropy je spjata s křesťanstvím.

Tímto vybízím, pište na svým blogách právě v tomto smyslu, chystám se, že napíšu podobný článek... (v připomínce, co jsou křesťanské hodnoty máme jako křesťané šanci - zvěstovat evangelium - já zasadně upřednostňuji ekumenický přístup - tedy bez preferování konkrétní jednotlivé církve)



Re: K uprchlíkům ve světle Nového zákona. (Skóre: 1)
Vložil: Karels v Sobota, 21. listopad 2015 @ 07:15:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jeden z muslimů, konkrétně Hatem Berrezouga
http://berrezouga.blog.idnes.cz/

Upozorňuji na něj, protože se zdá být upřímný, žel nevím, jak pochopit jeho poslední článek, kde se pokouší nalézt řešení problému.
http://berrezouga.blog.idnes.cz/c/484192/ano-je-to-mym-jmenem.html

Byl v době před mnoha lety imám (islámský kazatel) v Olomouci - já s ním před více než deseti lety diskutoval o islámu a křesťanství. (evangelizoval jsem ho, samozřejmě, zvěstoval jsem mu evangelium, ale on je ze své domoviny zvyklý na diskuze s křesťany...
Navržené body podle Hatema, které by z jeho pohledu muslima bylo potřeba revidovat:
  1. Uzavření veškerých islámských organizací, které jsou napojeny na ortodoxní režimy a sami brání muslimům v integraci buď prosazováním nekompatibilních tradic či mentality, anebo prostě kvůli jejich neschopnosti konat své povinnosti, reagovat na dnešní výzvy, absenci nabízet jakákoliv řešení a uzavírání se do sebe jako hnízdo a kolébka pro stagnaci.
  2. Zákaz jakýchkoliv zásahů ortodoxních zemí do evropského kontinentu a zákaz veškerých forem ovlivňování muslimských obyvatel tohoto kontinentu či financování jejich aktivit.
  3.  Vypracování jednotné interpretace Koránu v Evropě odmítající veškeré formy násilí a naprostý zákaz džihadistického myšlení omezeného na válčení a jakéhokoliv prosazování cizí legislativy či její části na tomto kontinentu.
  4. Důraz na občanství a loajalitu vůči evropským zemím a ne na náboženskou příslušnost.
  5. Prosazování silných integračních zákonů.
  6. Odebrání občanství kterémukoliv muslimovi hlásající násilí nebo prosazování jiných hodnot nekompatibilních s evropskou kulturou.
  7. Okamžitá deportace a ne zbytečné a drahé sledování tajnými službami.
Už hned například bod č. 3 je problematický, jak chce prosadit jednotnou interpretaci Koránu, ta neexistovala ani po smrti zakladatele Mohameda. Navíc v čí autoritě? Jaká náboženská autorita by tohle prosadila? Diverzifikace islámských center, tradic v Evropě je opravdu široká, jak prosadit jednotvý výklad. To by muselo být jedině na základě nějakého islámského koncilu, které by ty jednotlivé body prosadila jako dogmata, která jsou nezpochobnitelná. (podobnost s katolickými dogmaty) Problém je, že genius náboženství a jakéhokoliv věroučného systému je právě ve svobodě výkladu. Bod č. 3 je tak podle mne nesmysl.

Bod č. 4 - pokud se integrují, problém tady je, že integraci brání nejnom geta, ale také majoritní společnost, do které muslimové přicházejí, bod č. 4 má smysl, jedině ve chvíli, že se nejdříve zasadí o integraci majoritní evropská společnost.

Bod č. 5 - chyba na naší Evropské straně, už to mělo být dávno vyřešené - tady bych se obrátil o pomoc v předání zkušenosti, jak řeší otázku s imigranty k USA, oni mají přece jenom delší zkušenosti s integrací, i když se jim také nedaří, jak bych chtěli.

Bod č. 6 - problém je, že imámové mohou kázat arabsky a kdo arabsky umí? Já byl na jednom kázání, kde pan Hatem kázal v arabštině, jak potom zhodnotím jeho kázání, když mu já nerozumím. Ale muslimové ano. Zavedl bych jako povinný jazyk v mešitách - český jazyk, případně jakýkoliv jiný, ale s překladem do češtiny.

Bod č. 7 jistě, problém nastane, když to bude muslim z druhé nebo třetí generace. První generace byli Pákistánci, druhá jejich děti, kteří už se ve Francii narodili, další generace už o Pákistánu skoro nic neví... Kam je potom vyhostit?

Takhle bych mohl pokračovat pořád...

Ale jinak jeho stránky doporučuji alespoň k seznámení...



Stránka vygenerována za: 0.38 sekundy