Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 225, komentářů celkem: 429541, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 420 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116463788
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu
Vloženo Úterý, 03. květen 2016 @ 11:54:42 CEST Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal Dzehenuti

Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu

Na začátku bychom si měli položit otázku kdo nebo co je nositelem dědičného hříchu.  Největší  problém veškerých pozemských náboženství je to, že většina nemá ani jasno co je DUCH a co je DUŠE. Přitom z bible je to zcela jasné,  DUŠE bez DUCHA by byla neživá. Duše je tedy nádoba (chrám) pro DUCHA. A jak je psáno v bibli, duch zemřelého se vrací zpět k otci, zatím co duše je jakoby uskladněna/spí a čeká na soud. Genesis 2,7  I učinil Hospodin Bůh člověka z prachu země, a vdechl v chřípě jeho dchnutí života, i byl člověk v duši živou. Kazatel 12,7  A navrátí se prach do země, jakž prvé byl, duch pak navrátí se k Bohu, kterýž jej dal.

Jsem toho názoru, že Adam z Evou dostali DUCHA Božího a  tedy na začátku museli mít DUCHA Svatého. Bohužel dopuštěním se prvotního hříchu o tohoto Svátého Ducha přišli a už nebyli čistí DUCHEM (odklonili se od Svatého ducha). Život věčný  je totiž ve svatém duchu, tudíž Bůh řekl Adamovi a Evě v ráji pravdu, že zemřou. Genesis 3,3 Ale o ovoci stromu, kterýž jest u prostřed ráje, řekl Bůh: Nebudete ho jísti, aniž se ho dotknete, abyste nezemřeli. Tedy Adam s Evou zhřešili a přišli o svatého ducha a tím se odklonili od Boha. Nejdůležitější je ale od koho dostane DUCHA narozené dítě, dle studia bible víme, že dítě nedostává nového DUCHA od Boha ale dostává jak tělo tak i DUCHA od rodičů, tedy od Adama a Evy. Zjednodušeno řečeno Adamův DUCH se přelévá do veškerého lidství , tedy je celé lidstvo zatíženo hříchem. A teď se dostáváme k tomu nejdůležitějšímu. Aby lidstvo mohlo být spaseno, muselo dostat dar Svatého ducha. A proto poslal Otec svého syna a ten se narodil v lidském těle ale ducha dostal od OTCE. Tedy Ježíš se narodil svatý duchem. A po své smrti tak mohl vylít toho Svatého Ducha na zem aby ho ti, kteří v něj věří mohli přijmout. Přijetím svatého ducha dostaneme ducha Božího 24Posbírám vás z pohanů, shromáždím vás ze všech zemí a přivedu vás zpět do vlasti. 25Pokropím vás čistou vodou a budete čistí. Ode vší vaší nečistoty a ode všech vašich hnusných model vás očistím. 26Dám vám nové srdce a do nitra vám vložím nového ducha. Vezmu vám z těla srdce z kamene a dám vám srdce z masa. 27Vložím vám do nitra svého Ducha a způsobím, abyste se řídili mými pravidly, dodržovali mé zákony a jednali podle nich.
 


"Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu" | Přihlásit/Vytvořit účet | 52 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 03. květen 2016 @ 15:51:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tedy Adam s Evou zhřešili a přišli o svatého ducha a tím se odklonili od Boha. Nejdůležitější je ale od koho dostane DUCHA narozené dítě, dle studia bible víme, že dítě nedostává nového DUCHA od Boha ale dostává jak tělo tak i DUCHA od rodičů
Na zkladě jakých Biblických veršu tvrdíš takovou ptákovinu???



Re: Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 03. květen 2016 @ 15:54:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
o par članku níže je rozumně vysvětleno co je to hřích a dědičný hřích a jaký je v tom rozdíl jsou to dvě ruzná evangeliaposlechni si to a přemýšlej selským rozumem.
: http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=2470145&mode=nested&order=0&thold=0



Re: Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Úterý, 03. květen 2016 @ 22:51:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Jedine svate dite které se narodilo tak to byl Krist (a Jan Krtitel) protože ma svateho ducha. My ostatní mame ducha Adamova proto nejsme svati ale zatizeni hrichem.



Re: Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Středa, 04. květen 2016 @ 10:11:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Z bible je naprosto prokazatelne, ze Adam před hříchem měl božího tedy svatého ducha. 



Re: Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Středa, 04. květen 2016 @ 14:44:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Člověk se nerodí s dědičným hříchem   Představa dědičného hříchu byla do křesťanství vnesena Augustinem. Tento nápad jím byl obhajován jako důsledek jeho pohanství. Myšlenka je založena na představě, že člověk se rodí, ba dokonce je počat vinný, a to kvůli Adamovu hříchu, přičemž neexistuje nic, čím by tuto situaci mohl člověk změnit, a nezmění ji ani Bůh. Toto neodůvodněné tvrzení vede mnohé k víře, že Bůh sám soudcovsky předurčí některé lidi k věčnému spasení. Ostatní, které určí, budou trpět věčná muka. Někteří citují verše Davidovy modlitby jako důkaz pro tento postoj. Často se při této příležitosti citují nové biblické překlady. V mnohých z těchto překladů se však projevuje předpojatost překladatele, odrážející jeho vlastní náklonnost přijímat myšlenku dědičného hříchu. V překladu KJV1611 zní jeden takový text takto:  
[KJV+] Psalms 51:5 Behold, I was shapen in iniquity; and in sin did my mother conceive me. [KB1613] Žalmy 51:7 Aj, v nepravosti zplozen jsem, a v hříchu počala mne matka má.   Avšak nový výkladový překlad NIV přetvořil tento text až do podoby dědičného hříchu:   NIV 51.5  Surely I was sinful at birth, sinful from the time my mother conceived me. (http://www.biblestudytools.com/psalms/51.html) (Jistotně jsem hříšníkem již od svého zrození, hříšným od chvíle, kdy mne počala matka má.)  
Další nové české Bible se vyjadřují podobně:   [Bible21] Žalmy 51:7 Vždyť nesu vinu už od narození, hříšný jsem od svého početí.   [JB] Žalmy 51:7 Hleď: narodil jsem se v nepravosti,  má matka mě počala jako hříšníka.   V hebrejštině tento text neříká nic o vině nebo o dědičném hříchu. Následující verše vyhlašují pravdu, že pro Davida bylo možné, aby byl zcela očištěn od hříchu spáchaného s Betsabé:
[KB1613] Žalmy 51:8 Aj, ty libuješ pravdu u vnitřnostech, nadto skryto moudrost zjevil jsi mi. 9 Vyčisť mne yzopem, a očištěn budu, umej mne, a nad sníh bělejší budu.   Tyto texty rozptylují jakékoliv podezření, že by David věřil v dědičný hřích, či jeho logický důsledek, že člověk nemůže přestat hřešit. Pravda Boží však svědčí, že člověk se rodí se zlými sklony a přirozenou náchylností vydat se tou cestou, která se odcizuje Bohu. Neobrácený člověk postrádající moc a milost Boží se pak přirozeně poddá této náchylnosti a odděluje se od Boha.(srov. Luk. 1.15, 2.40, Jer. 1.5, kde může již od nejranějšího věku ochranná přítomnost Boží milosti naopak posilovat v posvěceném růstu).   Bible podtrhuje, že každý člověk je odpovědný za svůj vlastní hřích a nikoli za hřích někoho jiného:   [KB1613] Exodus 32:33 I řekl Hospodin Mojžíšovi: Kdo zhřešil proti mně, toho vymaži z knihy své.  
[KB1613] Ezechiel 18:20 Duše, kteráž hřeší, ta umře. Syn neponese nepravosti otcovy, aniž otec ponese nepravosti synovy; spravedlnost spravedlivého při něm zůstane, též bezbožnost bezbožného na něj připadne.  
Tato inspirovaná slova důrazně popírají falešnou doktrínu o dědičném hříchu. Bůh žádným způsobem nečiní člověka vinným za hřích jeho předků. Kdyby dědičný hřích byl biblický, pak by Bůh neprohlašoval o Janu Křtitelovi:  
[KB1613] Lukáš 1:15 Bude zajisté veliký před oblíčejem Páně, a vína i nápoje opojného nebude píti, a Duchem svatým bude naplněn hned od života matky své.  
Jsme jedině vinni pro svůj vlastní hřích: 
[KB1613] Římanům 3:23 Neboť není rozdílu. Všickniť zajisté zhřešili, a nemají slávy Boží.  
[KJV+] Romans 5:12 Wherefore, as by one man sin entered into the world, and death by sin; and so death passed upon all men, for that all have sinned: (A protož jakož skrze jednoho člověka hřích vstoupil do světa a skrze hřích smrt; a tak smrt zasáhla všechny lidi, že (protože) všichni zhřešili)   V poslední době se v církvích objevují nové teorie, které prohlašují, že hřešíme proto, že jsme hříšní. Je to jistý typ augustiniánské představy o dědičném hříchu. Nedělá rozdíl mezi přirozeností, kterou jsme zdědili, a povahou, kterou si budujeme. Rodíme se  hříšnou přirozeností a jedině v moci Kristově si můžeme vybudovat dokonalou povahu. Jako neobrácení činíme to, co nám přikazují sklony naší hříšné přirozenosti a jsme neschopni odporovat satanovým pokušením. Když se ale obrátíme, Kristus nám dá vítězství a zmocní nás k rozvoji dokonalé povahy.   Budeme-li pošilhávat po názoru, že hřešíme proto, že jsme hříšní, získáme dojem, že Kristus měl jakousi smíšenou přirozenost, která jevila lidské vlastnosti Adamovy, a kterou měl před pádem do hříchu i po něm. Toto nerozhodné a oportunistické stanovisko prozrazuje, že ten, kdo je nabízí, věží, že Kristus zdědil fyzickou padlou přirozenost Adamovu, ale měl zároveň nepadlou přirozenost mravní.   Toto tvrzení, které nemá podklad v Písmu je ze všech nejnebezpečnější. Znovu zdůrazňujeme, že podporovatelé takovýchto stanovisek bezmyšlenkovitě přijímají dualistické teorie řeckého pohanství. Je naprosto nemožné pro lidskou fyzickou přirozenost, aby byla padlá a zároveň aby mravní přirozenost byla nepadlá. Nemůže být žádná smíšená přirozenost. Znovu je třeba zdůraznit, že je třeba činit rozdíl mezi přirozeností a povahou. Kristus vlastnil padlou lidskou přirozenost, ale jeho povaha byla vždy dokonalá. Tím je nám příkladem.
KB1613] 1 Petrův 2:21 Nebo i k tomu povoláni jste, jako i Kristus trpěl za nás, nám pozůstaviv příklad, abyste následovali šlepějí jeho. 22 Kterýž hříchu neučinil, aniž jest lest nalezena v ústech jeho.   (Opsáno z knihy Podvody novém teologie ThDr. Colin Standish a Dr. Russell Standish 1989)



Re: Kdo, nebo co je nositelem dědičného hříchu (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Středa, 04. květen 2016 @ 23:39:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Mám dotaz na ty co tvrdí, že se děti rodí se svatých duchem (duchem novym od boha)
Proc tedy Buh nechal zabijet deti ve starem zakone ? Kdyby zabijel svate...mohl by on sám zůstat svaty ?
:))) Těším se na Vaše reakce :P



Stránka vygenerována za: 0.30 sekundy