Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 237, komentářů celkem: 429553, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 427 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy
Dzehenuti

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116476837
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Jako Ezechiel (září 2003). Svědectví Libora Halíka (6)
Vloženo Úterý, 13. březen 2007 @ 14:30:44 CET Vložil: stepan

ULTRAS poslal Seraphim


Jako Ezechiel
(září 2003). Svědectví Libora Halíka (6)


Když moji spolupracovníci viděli, v jak zuboženém fyzickém stavu se nacházím, zdvojnásobili své úsilí. Od 1.září do 10.října mě zastupovali na Obilním trhu. Zastupovali mě navzdory názorům Františka S. (bývalého člena Parlamentem ČR volené „Rady pro rozhlasové a televizní vysílání“), že mě Pán Bůh potrestal nemocí za to, že jsem zpíval Žalmy nahlas. Já jsem doma neustále obtelefonovával lidi, aby s nimi před nemocnicí vytvořili dvojici. K již zmiňovaným spolupracovníkům - manželům Š., Petru C., Františku S., Robertu Š., katolickému knězi Františku P., patřil také Radomír Malý. Připojili se k nim 2 další katoličtí kněží, 2 katolické řeholní sestry, které sem poslala matka představená, 1 odvážný muž bez nohy na invalidním vozíku i jeho manželka a také Honza S.



Dne 2.9.2003 jsem se doma modlil: „Bože, prosím, pomoz mým spolupracovníkům na Obilním trhu. Ať neprší u nemocničního vchodu. Ať se tam mohou modlit a rozdávat letáčky. Chraň je i před obtěžováním (městské) policie a zlých lidí. Hlavně ať to psychicky zvládnou.“ Naznačil jsem Bohu, jestli chce, ať na mne přijde psychická bolest, když se jim u nemocnice uleví. Pak jsem dodal: „Ale dělej si Bože se mnou, co chceš.“ Poté jsem se odpoledne špatně ohnul a projela mnou velká fyzická bolest. Začalo mi být hůř než včera. Říkám: „Bože, Ty víš, zda má bolest je výkupná – trochu jako v biblické knize Ezechiel 3.a 4.kapitole ta zástupná dočasná invalidita - ležení kněze a proroka Ezechiele za nekající Boží lid po dobu 390+40 dní.“

Od 3.9.2003 nejsem schopen pohybu, ani plazení, avšak Svatý Duch mne 3.9. oslovil skrze Žalm 102 takto: „Hospodin zbuduje Sijón (Církev) ze sutin. Hospodin to udělá v České republice. Haleluja.“ Odpovědí na mou podobnost k Ezechieli bylo číslo 39 dní. Téhož dne u nemocnice natočila Česká televize Petra C. a katolického kněze Jiřího C. Chtěli po Petrovi, aby jim zpíval Žalmy. On byl ale nachlazen, neschopen slova. Tak jim řekl, že to nejde. Prosil jsem Boha Otce, jestli je Jeho vůle, abych 39 dní ležel, ať neležím v nemocnici (– tj. mezi lidmi z kasty lékařů, kterou jsem si znepřátelil modlitbou před nemocnicí), ale ať ležím doma a mohu na WC. Bůh mě vyslyšel. Řeholní sestra Radima mi o pár týdnů později k mé dočasné Ezechielovské invaliditě řekla: „Ano, Bůh bere naši oběť vážně.“

Přestože jsem vyhrál u Krajského soudu proti tajemníkovi MČ Brno-střed, tak přestupková komise Brno-střed mi beze studu zaslala složenku, abych zaplatil pokutu 1 000Kč. Nezaplatil jsem. V katolickém dvouměsíčníku Immaculata vyšla pozitivní zpráva o naší práci na Obilním trhu.

Dne 10.9.2003 domlouvám budoucí pochod proti umělým potratům od kostela svaté Rodiny. První pravidelný brněnský pochod se bude konat za měsíc. K této akci mě vybídl Petr C., který mylně věřil, že se pochodu zúčastní stočlenná komunita Emmanuel. Jako motto dostávám Žalm 50. Uvedu z něj např. verš 3.: „Přichází Bůh náš a nehodlá mlčet.“ Když jsem budoucí akci oznámil Ludvíku K., zakladateli brněnské komunity Emmanuel, zvolal nadšeně: „Ať se práší za kočárem!“ Avšak vůdce komunity (tj. jiný člověk) odmítl, aby se členové zúčastnili pochodu. Odůvodnil to tím, že komunita má jiné charizma. Bylo přislíbeno, že pozvánka na pochod bude v katolickém týdeníku Světlo. Hnutí Pro život ČR pošle doporučeným dopisem z Prahy oznámení o pochodu na městskou část Brno-střed. Mluví ke mně zaslíbení z Žalmu 23: „Hospodine, prostíráš mi stůl před zraky protivníků“ a z Žalmu 57: „Bůh potupí toho, kdo po mně šlape“. Prosím celou církev vítěznou a archanděla Michaela o pomoc v boji. Pláču. Hned ten den bylo vidět, že pomoc skutečně přišla. Michaela Š. mi sdělila, že správce objektu nemocnice „Goliáš“ Kopecký dnes vypadal strašně nasopeně, ale současně jako před nervovým zhroucením. Poprvé nikoho z protipotratových aktivistů neurážel. Jen mlčel. Ani vrátný – ostraha si nedovolil je napomínat, ač hrozně seřval pacienta, který si chtěl vzít do nemocnice jízdní kolo.

Zlí si říkají přesně podle Žalmu 12: „Náš jazyk převahu nám zaručuje“. Dalšího dne správce nemocnice Kopecký tvrdil P.Františku P., že nám policie vykázala místo v parku. P.František P. odpověděl: „Vy lžete. Kdyby to byla pravda, tak byste si tu žlutou čáru namalovali u parku.“ Přátelé proto „Goliáše“ neposlechli a do parku neodešli. Toho dne mluvčí třináctiletých studentek vyhrkla, že ony jsou pro potrat. P.František P. jim proto dal k přemýšlení pár řečnických otázek.

Jiný den mne oslovuje Ž 22: „Od Tebe (Bože) vzejde mi chvála ve velikém shromáždění.“ Jde asi o pochod. Petr C. a František S. se nabídli, že rozvezou autem pozvánky na pochod všem brněnským katolickým farářům a jistým protestantským duchovním. Něco roznesou i řeholní sestry z kostela svaté Rodiny.

Dne 24.9.2003 jsem dostal od Lady CD s protipotratovou písní: „Maminko, mámo“. V katolickém týdeníku Světlo se objevila pozvánka na náš pochod. Má manželka dala na podatelnu MČ Brno-střed můj odpor, odmítnutí platit pokutu.

Děkuji Bohu, že u nemocnice opět nepršelo. Tak se mohly rozdávat protipotratové letáčky. Bůh vyslýchá modlitby i za počasí.

František Bubeník, velmi odvážný spolupracovník na invalidním vozíku, který za svou křesťanskou víru strávil několik let v komunistickém kriminále, přejel žlutou čáru a zaparkoval blízko dveří nemocnice. Kopeckému se nepodařilo po dobu dvou a půl hodiny ho odsud vyhnat.

Od prvního dne protipotratových aktivit 13.6.2003 do 24.9.2003 zde v čase naší přítomnosti nepršelo. Jen jednou jsem tam měl deštník, který jsem po chvíli odložil. Podobně tomu bylo až do 13.7.2005. Zmokl jsem tam zhruba jen sedmkrát za dva roky. Je to pro mě a zvláště pro zaměstnance nemocnice viditelným Božím znamením.

Karel Š. dovezl 100 kusů velkých a 300 kusů malých pozvánek na pochod.

Až 29.9.2003 jsem dostal vítězné rozhodnutí Krajského soudu ČR písemně. Od přestupkové komise MČ Brno-střed jsem stejného dne dostal vyrozumění, že byl akceptován můj odpor k pokutě, ale že se musím dostavit ke komisi na další projednávání 21.10.2003.

Pan K. z kanceláře tajemníka MČ Brno-střed mi odpověděl, že úřad nezakázal náš pochod. (Po uzdravení jsem si vyjádření úřadu vyzvedl i písemně.)


Podobná témata

ULTRAS

"Jako Ezechiel (září 2003). Svědectví Libora Halíka (6)" | Přihlásit/Vytvořit účet | 17 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Vinou nelegálně a neodborně provedeného potratu zemře každých šest minut jedna žena! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 13. březen 2007 @ 15:34:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Svědectví:

Jaké ovoce přináší fanatismus, nesvoboda a zákaz provádět potraty?
  





Chytne se noha nebo ruka a zaživa trhají části těla dítěte, Stando (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 13. březen 2007 @ 18:10:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
METODY UMĚLÝCH POTRATŮ V ČESKÉ REPUBLICE
Miniinterrupce 
Miniinterrupce (vakuumaspirace a kyretáž) se provádí do 8. týdne těhotenství. Původně se prováděla pouze vakuumaspirace, ale protože nenarozené dítě v děloze zákrok někdy přežilo a hlavně v děloze zůstávaly zbytky dítěte, provádí se následně ještě kyretáž. Přes roztažené děložní hrdlo se do dělohy vsune plastická trubička s ostrým hrotem. Je připojena na silnou vývěvu, podobnou vysavači, ale s 29krát silnějším účinkem. Vývěva roztrhá dítě na kousky a vysaje jej do nádoby. Poté se do dělohy vsune kyreta (ocelový nůž zakulaceného tvaru), aby se vyškrábla placenta a zbytky dítěte.

Kyretáž nebo vakuumexhausce
Do 12. týdne těhotenství se potrat provádí tzv. evakuací děložní dutiny kyretou po roztažení děložního hrdla nebo vakuumexhauscí – tzv. odsátí děložního obsahu.

Roztažení a vyprázdnění
V době, kdy se potrat provádí tzv. evakuací děložní dutiny kyretou a tzv. potratovými kleštěmi - do 16. týdne těhotenství - je nenarozené dítě již moc velké na to, aby prošlo děložním hrdlem. Do dělohy se vsunou kleště, chytne se noha nebo jiná část těla a kroutivými pohyby trhají části těla dítěte. Páteř musí být přelomena a lebka rozdrcena, aby mohly být z dělohy odstraněny. To, že lékař zákrok provedl správně, pozná podle škrábavého zvuku stěny děložní.

Redukce po léčbě neplodnosti
Tato metoda se používá kolem 16. týdne při redukci počtu nenarozených dětí v děloze zejména po umělém oplodnění. Přes břicho matky je za pomocí ultrazvuku do plodového vaku zavedena dlouhá jehla a do srdcí vybraných dětí je vstříknut silný koncentrovaný solný roztok (chlorid draselný). Dojde k zástavě srdce a dítě umírá (vysoké nebezpečí spontánního potratu zbylých nenarozených dětí).

Prostaglandiny
Po 12. týdnu, zejména ale po 16. týdnu se podávají prostaglandiny nebo jiné léky vyvolávající velmi silné děložní stahy, které vypuzují vyvíjející se nenarozené dítě. Kontrakce jsou mnohem silnější než normální přirozené porodní stahy, takže dítě je jimi zabito - v některých případech dojde i k utržení hlavy. Při této metodě se někdy používá i chlorid draselný, který je nenarozenému dítěti vstříknut do srdce.

Císařský řez
Hysterotomie se používá v pokročilém stádiu těhotenství až do porodu. Děloha je chirurgicky otevřena v oblasti břišní stěny podobně jako u porodu císařským řezem. Pupeční šňůra je přeříznuta, když je nenarozené dítě ještě v děloze, čímž se přeruší zásobování kyslíkem a dítě se udusí. Někdy je dítě vyjmuto ještě živé a v tom případě je ponecháno bez pomoci, dokud nenastane smrt nedostatkem péče.

Potrat částečným porodem
metoda byla povolena v USA; 5.11.2003 prezident Bush podepsal zákaz této metody

Tato metoda zabíjí děti staré 20. týdnů (4 1/2 měsíce těhotenství) a více. Po třech dnech příprav potratář pomocí ultrazvuku zjistí polohu nohou a chodidel dítěte. Pomocí velkých kleští uchopí jednu nohu, silně zatáhne, aby přiměl dítě k tomu, aby se obrátilo nohama dolů. Dále táhne nohu děťátka skrze porodní cesty. Poté je dítě porozeno koncem pánevním za pomoci potratářových rukou - druhá noha, a pak tělo, ramena a ruce. Hlavička dítěte "obvykle" zůstane v děloze. Následuje poslední krok, "lebeční dekomprese plodu". Zavřenýma tupýma nůžkama potratář udělá díru do zátylku a vysaje mozkovou tkáň, což způsobí smrt dítěte. Až do tohoto okamžiku dítě žilo a vše vnímalo. Lebka klesne a mrtvé dítě je vyjmuto.


DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
Podle platného zákona č. 66/1986 Sb. může žena požádat o provedení potratu bez omezení do 12. týdne těhotenství. Do 24. týdne těhotenství je možné provést potrat z genetických důvodů. Je-li ohrožen život matky nebo je prokázáno těžké poškození nenarozeného dítěte nebo nenarozené dítě je neschopno života, je povoleno potrat provést během celých devíti měsíců těhotenství.

Za potrat se mj. považuje porozené dítě, které projevuje alespoň jednu ze známek života a má porodní hmotnost nižší než 500g, ale nepřežije 24 hodin po porodu.

http://prolife.cz/potrat/?id=17 



ARGUMENTY PRO POTRATY (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Úterý, 13. březen 2007 @ 19:45:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
To je moje tělo, já rozhodnu co s ním budu dělat.

Jakmile žena otěhotní, její tělo se stane dvěma odlišnými. Z asi poloviny je dítě dokonce opačného pohlaví a má mnoho dalších biologicky významně jiných charakteristik od své matky. Základní princip naší společnosti je zachovávat spravedlnost a zajistit pořádek. Téměř každý zákon nějak zahrnuje kontrolu, jak používat naše tělo. Nejsme zákonem svobodni kupříkladu násilně udeřit druhého člověka jinak než v nezbytné sebeobraně, řídit auto lehkomyslně, nebo krást. Tato zákonná omezení, jak zacházet s naším vlastním tělem jsou pro dobro a ochranu. Pro dobro celé společnosti nejsme dokonce svobodní užívat určité návikové látky, nebo spáchat sebevraždu. Pokoušet se ospravedlnit odstranění nevinného nenarozeného dítěte tím, že je to část těla matky není v souladu s logikou vzato biologicky, tak ani se zákonem, který jinak má chránit a normálně chrání nevinné životy.

Každé dítě by mělo být chtěné dítě.

Každý je nějak „nechtěný“ někým jiným, ale to nikomu nestačí k ospravedlnění vraždy. Ve světě není nedostatek lidí, kteří by si rádi děti adoptovali, než aby je viděli uměle potracené. Kdyby naše vláda vynaložila alespoň stejné množství peněz na podporu adopce, jako vynaložila na podporu potratů a milionových částek na propagaci ke zvýšení počtu populace (dětí), tak bychom v čechách neměli žádné „nechtěné“ děti. Jak by se nám líbilo, kdyby nás někdo mohl legálně odstranit, protože jsme mu nepohodlní. Nenarozené dítě však svá práva na život veřejně obhájit nemůže. Díky Bohu, že jsou lidé, kteří jsou ochotni jejich práva hájit.

To není dítě to je fetus.

Většina lidí se už setkala s představou, že lidské embryo v průběhu svého vývoje v mateřské děloze prochází postupně vývojovými etapami, kdy má žaberní otvory jako ryby, ocas jako opice a pod. Potratové kliniky tuto představu šířily, aby ukonejšily svědomí klientů tím, že se jim říkalo: „Vyndáme vám z těla jenom rybu“.
Tato teorie se prezentovala pod sebevědomím názvem “biogenetický zákon” a popularizoval ji německý evolucionista Ernst Haeckel v 60. letech 19. století. Je známá též jako “embryonální rekapitulace”, nebot’ údajně “ontogeneze rekapituluje fylogenezi”, což česky znamená, že individuální vývoj embrya je zkráceným opakováním evoluční historie druhu. Lidské embryo tedy prochází rybím stádiem, pak stádiem obojživelníka, plaza atd.
Během několika měsíců následujících po publikaci Haeckelova díla v r. 1868 prokázal L. Rutimeyer, profesor zoologie a srovnávací anatomie na basilejské univerzitě, že se jedná o podvod. William His senior, profesor anatomie na univerzitě v Lipsku a slavný srovnávací embryolog, Rutimeyerovu kritiku podepřel dalšími argumenty. Oba vědci prokázali, že Haeckel podvodně upravil kresby embryí, aby si byly podobnější. Přestože podvod byl odhalen, jeho reprodukce se objevovaly v učebnicích ještě po mnoho let.
Má “biogenetický zákon” nějaké opodstatnění? V r. 1965 evolucionista George Gaylord Simpson řekl: “Je dnes naprosto jisté, že ontogeneze neopakuje fylogenezi.” profesor Keith Thompson, biolog z Yale, řekl: “Biogenetický zákon je dnes stejně mrtví jako je autor. Z biologických učebnic byl vyhozen v padesátých letech. Jako námět vážných teoretických debat však vymřel už v letech dvacátých.”
Přesto se Haeckelovy zfalšované kresby vyskytly v některých učebnicích ještě po roce 1990 ! Včetně vysokoškolských skript užívaných v úvodních kurzech biologie na univerzitách, kde se tvrdí:
“V mnoha případech můžeme vývojovou historii organismu pozorovat v jeho embryonálním vývoji, kde embryo vykazuje charakteristické znaky svých předků. Například u lidského embrya v jisté počáteční fázi jeho vývoje pozorujeme žaberní otvory jako u ryb.”
Přestože tato teorie byla založena na podvodu demaskovaném mnoha renomovanými vědci, udržuje se houževnatě při životě.
Lidské embryo nikdy nevypadá jako hadí nebo prasečí. Lidské embryo je vždycky lidské, už od okamžiku početí. Nikdy nebylo ničím jiným. Nestává se lidským teprve někdy po osmi týdnech.

Jde-li o znásilnění, pak je to ospravedlnitelné.

Život není spravedlivý. Nežili jsme v ráji od doby, kdy Adam a Eva zvolili cestu vzpoury proti Bohu. Lidé v průběhu historie nosí různá břemena aniž by chtěli. To však nikomu nedává ospravedlnění šířit násilí na jiného nevinného člověka. Bůh nám navíc s takovými břemeny nespravedlnosti zaslíbil pomoc a konečnou spravedlnost v den soudu. (Mat. 5:4 „Blaze těm, kdo pláčou, nebot oni budou potěšeni“ a 5:6 „Blaze těm, kdo hladovějí a žízní po spravedlnosti, nebot oni budou nasyceni.“). Bůh nám sice neslíbil, že jich nás doslova zbaví v tomto pozemském životě, ale zaslíbil, že je učiní únosnými tím, že je ponese s námi, když se k němu obrátíme s upřímným srdcem a plnou důvěrou (Mat. 11:28-29 „Pojdte ke mně všichni, kdo se namáháte a jste obtíženi břemeny, a já vám dám odpočinout). Proč by mělo nevinné nenarozenné dítě trpět za hřích svého otce? Proč by mělo nevinné dítě platit trestem smrti, když samotný pachatel by dostal nesrovnatelně menší trest. Jestliže se tedy zastáváme práva, proč by tedy nenarozené dítě mělo být usmrceno z důvodu, že hříšný člověk způsobil trvalou bolest nevinné ženě? Je to snad lépe ospravedlnitelné, když s tím matka souhlasí nebo si to dokonce přeje? Navíc tím že odstraníme dítě pachatele, nijak nesmaže bolest oběti. Velmi často se už tak soužené ženě jen navrší pocit viny. Dvě nespravedlnosti místo jedné nikdy nepomůžou k dobru. Nabídnout jinou alternativu je mnohem soucitnější pro oběti těchto zločinů.

Pomysleme kolik lidí se jen v České republice ať přímo nebo nepřímo účastní potratů. Kolika lidem hrozí přicházející Boží soud. Kolik lidí tím víc potřebuje slyšet, že Bůh pro ně ve své milosti připravil východisko. Bez uznání svých hříchů těžko poznají svou zoufalou situaci před hrozícím Božím soudem, ale nezapomeňme jim říci, že i přes to mají naději. A toto je ta DOBRÁ ZPRÁVA pro každého:
“Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný.” (Jan 3:16)
Ježíš Kristus přišel na svět, aby na sebe vzal prokletí a trest za naše hříchy. Bůh v těle (Kol. 2:9), Ježíš, žil život bez hříchu (Žid. 4:15) a z lásky k nám vydal sebe na smrt za nás, místo nás (Řím. 5:8; 1 Petr 3:18). Vzal na sebe trest za naše hříchy. Jeho oběť postačuje na to, aby zaplatil za všechny naše hříchy. To potvrdil Bůh tím, že vzkřísil Ježíše z mrtvých a tím tuto zástupnou oběť přijal. Bůh přikazuje všem, aby se odvrátili od svých hříšných cest a důvěřovali v to, co pro nás Kristus vykonal. Nemůžeme udělat nic, abychom před Bohem odstranili svou vinu. Konání dobrých skutků neodstraní náš hřích. Je to pouze milost Boží (Ef. 2:8-9).
Jestliže dnes promluvíš ke Kristu a poprosíš Pána Ježíše aby ti odpustil hříchy, a přijmeš-li Jeho oběť s plnou důvěrou, On ti jistě odpustí, dá jistotu spasení, a nakonec namísto odsouzení k věčnému zatracení, tě přijme do svého věčného království. Potom přijmi Ježíše jako vládce nad tvým životem a požádej ho o dar Ducha Svatého.

Jirka K.
Kdybys chtěl/a vědět víc napiš: kral_jirka@centrum.cz

..............................
Římanům 5:6-10
Když jsme ještě byli bezmocní, v čas, který Bůh určil, zemřel Kristus za bezbožné.
Sotva kdo je hotov podstoupit smrt za spravedlivého člověka, i když za takového by se snad někdo odvážil nasadit život.
Bůh však prokazuje svou lásku k nám tím, že Kristus za nás zemřel, když jsme ještě byli hříšní.
Tím spíše nyní, když jsme byli ospravedlněni prolitím jeho krve, budeme skrze něho zachráněni od Božího hněvu.
Jestliže jsme my, Boží nepřátelé, byli s Bohem smířeni smrtí jeho Syna, tím spíše nás smířené zachrání jeho život.


Římanům 8:1-4
Nyní však není žádného odsouzení pro ty, kteří jsou v Kristu Ježíši,
neboť zákon Ducha, který vede k životu v Kristu Ježíši, osvobodil tě od zákona hříchu a smrti.
Bůh učinil to, co bylo zákonu nemožné pro lidskou slabost: Jako oběť za hřích poslal svého vlastního Syna v těle, jako má hříšný člověk, aby na lidském těle odsoudil hřích,
a aby tak spravedlnost požadovaná zákonem byla naplněna v nás, kteří se neřídíme svou vůlí, nýbrž vůlí Ducha.


Efezským 2:8-9
Milostí tedy jste spaseni skrze víru.
Spasení není z vás, je to Boží dar; není z vašich skutků, takže se nikdo nemůže chlubit.


Římanům 6:23
Mzdou hříchu je smrt, ale darem Boží milosti je život věčný v Kristu Ježíši, našem Pánu.






Miloslav (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 14. březen 2007 @ 07:13:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Jakmile žena otěhotní, její tělo se stane dvěma odlišnými.—
Zavádějící tvrzení -je třeba si uvědomit,že zárodek později plod je na ní absolutně závislý a je s ní spojen

 

--Z asi poloviny je dítě dokonce opačného pohlaví a má mnoho dalších biologicky významně jiných charakteristik od své matky.—
Také zaváděnící tvrzení.  Jedná se o genetické informace a ty má každá spermie i vajíčko,jejich spojení je sice rozhodnuto o budoucím pohlaví ovšem to se vytvoří až později,každý plod se totiž nejdříve vyvíjí jako žena.  --Základní princip naší společnosti je zachovávat spravedlnost a zajistit pořádek. Téměř každý zákon nějak zahrnuje kontrolu, jak používat naše tělo. Nejsme zákonem svobodni kupříkladu násilně udeřit druhého člověka jinak než v nezbytné sebeobraně, řídit auto lehkomyslně, nebo krást.--

U toho je třeba si uvědomit že jde o lidská měřítka která se mění s časem i s místem. 


Tato zákonná omezení, jak zacházet s naším vlastním tělem jsou pro dobro a ochranu. Pro dobro celé společnosti nejsme dokonce svobodní užívat určité návikové látky, nebo spáchat sebevraždu.

Můžetemi ukázat kde je zákonem zakazována sebevražda spáchaná dotyčným bez cizí asistence??

 

--Pokoušet se ospravedlnit odstranění nevinného nenarozeného dítěte tím, že je to část těla matky není v souladu s logikou vzato biologicky, tak ani se zákonem, který jinak má chránit a normálně chrání nevinné životy.—
Dá se to říc jinak –je tady právo ženy a právo nenarozeného plodu a to jde někdy proti sobě a zákon (u nás standartně do 12 týdne)  dává přednost právu ženy.  


--Každé dítě by mělo být chtěné dítě.—
Realita je ovšem jiná.Ono kdedo se snaží změnit svět dle svých přání.

--Každý je nějak „nechtěný“ někým jiným, ale to nikomu nestačí k ospravedlnění vraždy.—
Potrat jako vraždu jste si definoval Vy sám

--Většina lidí se už setkala s představou, že lidské embryo v průběhu svého vývoje v mateřské děloze prochází postupně vývojovými etapami, kdy má žaberní otvory jako ryby, ocas jako opice a pod. Potratové kliniky tuto představu šířily, aby ukonejšily svědomí klientů tím, že se jim říkalo: „Vyndáme vám z těla jenom rybu“.—
Ano to byl podvod .přesto lze u vývoje plodu pozorovat např. blány mezi prsty ,ocásek atd

--Lidské embryo je vždycky lidské, už od okamžiku početí. Nikdy nebylo ničím jiným. Nestává se lidským teprve někdy po osmi týdnech.
Velice vtipné-v okamžiku početí a několik týdnů po něm nelze poznat,že by šlo o člověka.Jinak jak jsem napsal x žen samovolně potratí z nich  dokonce každá pátá tak,že se ani nedozví,že by byla těhotná,dle vašich definic pak vrahem těchto dětí je zřejmě sám Bůh.  



--Nežili jsme v ráji od doby, kdy Adam a Eva zvolili cestu vzpoury proti Bohu.—
Dle SZ  se spíše stali obětí podvodu a pasti- Hospodin jim sdělil nepravdivé informace o stromu poznání, pravdu o něm jim sdělilo až Hospodinovo vychytralé  zvíře-mluvící had,které se jaksi prohánělo po Edenu.Strom byl navíc strořen tak aby byl lákavý napohled s krásnými plody tím zvědavé lidi neschopné rozlišit dobré od zlého ještě více přitahoval.    
zbytek snad nemá cenu komentovat snad toto
--. Bez uznání svých hříchů těžko poznají svou zoufalou situaci před hrozícím Božím soudem,--
Mě by zajímalo kdo všechny ty církevníky umazal těmi hříchy,že se teď musí všelijak pokoutně očišťovat a potřebují Spasitele? Jako nemluvňata či malé děti jim v hlavě jejich hříchy a teorie o Božích soudech přece neharašily.    



Svědectví o ovoci fanatismu a tmářství! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 14. březen 2007 @ 07:43:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Polka po porodu přišla o zrak, žaluje stát
8. února 2006  12:11
Soudce evropského tribunálu pro lidská práva ve Štrasburku čeká nelehký případ. Mají rozhodnout o tom, zda Polsko poškodilo Alicji Tysiacovou tím, že ji tamní nemocnice odmítly provést potrat, a to navzdory lékařským posudkům. Žena po porodu ztratila zrak.
Několik lékařů Alicji v roce 2000 varovalo, že pokud porodí své v pořadí třetí dítě, mohou jí popraskat cévy ve zřítelnicích a způsobit slepotu. Sehnala dokonce lékařský posudek, nikoli už lékaře ochotného provést potrat.

Země má přísný potratový zákon
Pokud by soud ve Štrasburku rozhodl, že stát porušil Alicjino "právo na tělesnou a duševní integritu" zakotvené v evropských konvencích, vznikl by precedens pro všechny budoucí žaloby podobného druhu.

Zároveň by se před soudem ocitl polský potratový zákon, který patří mezi nejpřísnější na světě. Žena má právo požádat o interrupci pouze ve třech případech: pokud je plod poškozen, jestliže byla znásilněna nebo když je ohroženo zdraví matky.

Poslední případ se přitom vztahoval na Alicji, avšak praxe polských nemocnic bývá ještě tvrdší, než vyžaduje zákon.

Dva oční lékaři odmítli Tysiacové, jíž bylo v době těhotenství 34 let, vydat oficiální doporučení k potratu, neboť oslepnutí jako důsledek porodu podle nich nebylo "jisté". Posudek od internisty pak gynekologické oddělení varšavské kliniky prostě nevzalo v potaz.

Tisíce polských žen podstupují nelegální potraty
Tysiacová poté zareagovala na jeden z početných inzerátů, v nichž privátní gynekologové nabízejí "regulaci měsíčního krvácení", a požádala o nelegální potrat. Požadovanou sumu 5000 zlotých (asi 37 tisíc Kč) však nebyla schopna zaplatit.

Pět let po porodu má Alicja, jež byla od dětství silně krátkozraká, 26 dioptrií. Odpovídajícími brýlemi nedisponuje, protože si je ze svého invalidního důchodu ve výši čtyři tisíce korun nemůže pořídit. Oční lékař jí doporučil, aby se naučila slepecké písmo.

Loni bylo v celém Polsku provedeno oficiálně 193 potratů. Počet nezákonných interrupcí bude podstatně vyšší – Sdružení pro rodinné plánování jej odhaduje na 200 tisíc.

Lékař může odmítnout provést potrat i ve sporných případech, když se odvolá na tzv. klauzuli svědomí. Odpůrci zákona považují za úspěch již to, že Evropský soud pro lidská práva ve Štrasburku žalobu vůbec začal projednávat.

"Jestliže Polsko prohraje, prohrává zároveň každá další země," tvrdí Zbigniew Holda z Helsinské nadace. Podobně tvrdé zákony jako Polsko má v Evropě ještě Irsko, které netoleruje ani potraty znásilněných žen, a Malta.




Stránka vygenerována za: 0.27 sekundy