Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 474 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116491734
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Izrael bude brzy opět zářit Boží slávou
Vloženo Neděle, 25. březen 2007 @ 12:33:01 CEST Vložil: bolek

Historie poslal Seraphim

Izrael bude brzy opět zářit Boží slávou

Příchod Antikrista a po něm Krista se po r.1948 přibližil

Lukáš 21,24
Padnou ostřím meče, budou jako zajatci odvedeni mezi všecky národy, po Jeruzalému budou šlapat pohané, dokud se jejich čas neskončí. (ekumenicky)

21,24 I padati budou ostrostí meče, a zjímaní vedeni budou mezi všecky národy, a Jeruzalém tlačen bude od pohanů, dokudž se nenaplní časové pohanů. (kralicky)

Vysvětluji:

To odvedení Izraelitů mezi všechny národy nastalo r.70 našeho letopočtu, čili po Kristu.


Římanům 11.kapitola (ekumenicky):

11,25 Abyste nespoléhali na svou vlastní moudrost, chtěl bych, bratři, abyste věděli o tomto tajemství: Část Izraele propadla zatvrzení, avšak jen do té doby, pokud nevejde plný počet pohanů.


11,26 Pak bude spasen všechen Izrael, jak je psáno:' Přijde ze Sióna vysvoboditel, odvrátí od Jákoba bezbožnost;
11,27 to bude má smlouva s nimi, až sejmu jejich hříchy.'

Vysvětluji:

Čas pohanů, tj. pohanských národů, které nejsou fyzickými potomky Abrahama, se nachýlil ke konci po r.1948, kdy vznikl po téměř 2000 letech stát Izrael.

Národy původně pohanské, které uvěřily víru ve vzkříšeného Krista, tímto Kristem právě po roce 1948 pohrdly a stále více pohrdají a volí si za vzor svého života Bohem vypálenou Sodomu.

Fotky ze starověké Sodomy zde. My jsme asi poslední generace křesťanských zbytků z pohanských národů.

























Matouš 10,34
Nemyslete si, že jsem přišel na zem uvést pokoj; nepřišel jsem uvést pokoj, ale meč.
Matouš 26,47
ještě ani nedomluvil a přišel Jidáš, jeden z Dvanácti. Velekněží a starší s ním poslali zástup, ozbrojený meči a holemi.

Vysvětluji:

To znamená, že se vždy v dějinách lidstva a církve najdou vedoucí křesťané, kteří podobně jako Jidáš Krista, zradí své vedoucí spolubratry. V poslední době, je těchto Jidášů ve vedení křesťanských církví v tradičně křesťanských zemích více, než zdrávo. Poměr 11:1, čili 11 poctivců na 1 nepoctivce (zrádce) se obrátil na 1:11, čili 1 poctivec (upřímný) na 11 nepoctivců ochotných se zaprodat.

Vysvětlil: Mgr. Libor Serafím Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve, který tři a půl roku denně duchovně zápasí na ulici před nemocnicí, často velmi osaměle, proti vraždám miminek před porodem.


Podobná témata

Historie

"Izrael bude brzy opět zářit Boží slávou" | Přihlásit/Vytvořit účet | 21 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

biblický pohled (Skóre: 1)
Vložil: nula v Neděle, 25. březen 2007 @ 12:54:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pane Halíku něco jste asi zaspal:-) již od Izaiášových dob se v Jeruzalému dle Bible neměli prohánět pohané (neobřezanci)

Probuď se, probuď, oděj se silou, Sijóne, oděj se svými skvostnými rouchy, Jeruzaléme, město svaté, neboť už nikdy do tebe nevstoupí neobřezanec nečistý.

Izaiáš 52,1 (EKUM)




Re: Izrael bude brzy opět zářit Boží slávou (Skóre: 1)
Vložil: joker v Neděle, 25. březen 2007 @ 18:38:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
On přijde "jako zloděj v nocei", tedy v okamžiku, kdy to nikdo nečeká. Leda že by jízdní řád sestavovali sami lidé (což se děje třeba u Jehovistů).

K tomu VAšemu "novému" podpisu: Už se zache vychloubáte zásluhami?
Kdykoliv jsem byl u porodnice, vy jste tam nebyl... To je ale zvláštní...

Jeremijáš 13,15
Slyšte a naslouchejte, nebuďte domýšliví, tak promluvil Hospodin.

Matouš 6,5
A když se modlíte, nebuďte jako pokrytci: ti se s oblibou modlí v synagógách a na nárožích, aby byli lidem na očích; amen, pravím vám, už mají svou odměnu.

Efezským 5,17
Proto nebuďte nerozumní, ale hleďte pochopit, co je vůle Páně.



Karels (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 26. březen 2007 @ 08:08:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Nulo, ale my máme obřezané srdce - počítám, že se do té kategorie, kterou píšeš s přehledem vejdeme...--

No to nepíšu ani tak já jako autor této části Izajáše a dále on tím jasně myslel fyzickou obřízku typickou pro Židy,takže výkládat si to nějak jinak jen proto aby se nepřiznalo,že se to nevyplnilo mi příjde jaksi účelové a scestné .Jeho přání se zkrátka nesplnilo- Jeruzalém dlouho ovládali Arabové i dnes jsou tam arabské čtvtě,tedy čtvrtě plné neobřezanců.

K tématu obřízky jsem našel zajímavou pasáž v Tomášově evangeliu s tradovanými Ježíšovimi slovy

Jeho učedníci mu řekli: Je obřízka k užitku nebo ne? On odpověděl: Kdyby byla k užitku, plodili by je jejich otcové z jejich matek obřezané. Ale pravá obřízka na duchu má velký prospěch.

Tomáš 53

No starožidovskému božstvu by se to asi moc nelíbilo a pěkně by toho kacíře hnal:-)  



L.Halík (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 27. březen 2007 @ 12:08:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Zato Vy, Nulo, věříte, že 100% neomylný jste Vy sám, Váš vševědoucí mozek, že?--

Už poněkud směšné pane Halíku co se mi snažíte posunout- to není o víře,ale o poznání, že nejsem neomylný,nikdy jsem se za neomylného nevydával


--Takto namyšlený já nejsem.--
 
spíše jste naivní-necháte se už oklamat knihou

--Já za 100% neomylný pokládám pouze Starý a Nový zákon, čili zjevené Slovo Boží, ne svůj mozek.--

Vždyť o tom jsem psal,jsou to lidé kteří propadli v bezmezné slepé víře v určitou knihu a ještě si ji pyšně vyhlasily za Boží slov ve vašem případě je to Bible muslim má zas Korán atd. V podstatě jde o knižní modloslužebnictví 





Avief (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 27. březen 2007 @ 12:23:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
on tím jasně myslel fyzickou obřízku typickou pro Židy

--
I ty rozumbrado, ty Izajasovi zrovna vidis do hlavy, vid?—
Nevidím,ale z textu zvláště originálního je to patrné co je myšleno slovem „neobřezanec“
--Pokud se to proroctvi obraci do budoucnosti—
Neobrací,tak je zbytečné to dále rozvíjet
 --tak nevim, proc bychom se meli automaticky domnivat, ze tim myslel dobu hned od 1.1. 700 BC, ci kdy.—
Stačí si to přečíst
--Mozna, ze ty si to zrovna naschvalnickovsky vykladas po svym proto, abyses moh posmivat –
 Doporučuji si to přečíst a prázdně neuvažovat a nepodsouvat spoludiskutujícímu kde co
--Predstava obnoveneho, nebeskeho Jeruzalema se v prorocich objevuje nekolikrat, odkudz ji prejal i autor Zjeveni.—
Lidé mají tisíce nejrůznější představ a přitom pravdy se to ani nedoktne.Autor Zjevení si např. představoval,že na zem budou padat hvězdy,tehdy lidé nevěděli,že hvězdy jsou mnohem větší než naše planeta
 --A obrizka srdce je navic pojem, kterej se u proroku vyskytuje celkem normalne, treba u Jeremiase.


To jsem nikde nepopřel


--No, a Tomas to zvoral, proto taky neni v kanonu.—
Ale prd, spíše některé věci pozdějším církevníkům-novodobým farizeům nevoněli  
      --Nihil sub sole novi.—
Skutečně nic nového -farizejství  používá různé masky  





Aviaf (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 28. březen 2007 @ 12:56:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Jestli o tom pozemskem nebo o tom budoucim nebeskem.—
Ano fantazie je pěkná věc.… Vidím že je zbytečné toto dále rozebírat,ty tam budoucnost vidíš ,já ne
obecně ještě asi tak,že staří židé v posmrtný život nevěřily až později se objevuje představa vzkříšení na konci věků v různých verzích
--Ach jo, ty jsi demagog doslovnosti.—
Tam šlo o celkový význam kdy bylo to slovo použito nikoli jen nějaká přesná doslovnost  
 --Predpokladam, ze taky obvinis Izajase z toho, ze se domnival, ze Jeruzalem je ve skutecnosti zenska z masa a kosti (dcera jeruzalemska), ne—
To je jiný případ –jde pouze obrázné až básnické  pojmenování ,autor Zjevení jasně mluví o hvězdách které jsou umístěny na nebi a budou padat jako fíky ze stromu (zřejmě si představoval,že jsou nějak na nebeské báni připevněny)
--Tomasovo evangelium patri k tomu gnosticizujicimu proudu—
Historicky překonané hodnocení.Nepopírám,že TE má i gnostické prvky-termoninologii  ovšem ty jsou i v Janově evangeliu např. termín Slovo (Logos) je typický gnostický termín stejně tak v originálních epištolách ap. Pavla přesto je církevníci neoznačí za gnostická díla. Navíc dle názoru některých historiků je TE vůbec nejstarší dochované evangelium a skutečně u některých logionů lze poznat jejich původnější charakter (stylově jasnější,duchovně hlubší atd) než je jejich analogie v NZ.   
 --ktery se casto vyznacoval jednak parazitismem na jinych vetsich strukturach, jednak elitarstvim (tech co, "vedi vic"), coz je oboji zcela v protikladu k Jezisovu evangeliu—
Tak předně Ježíšovo evangelium žádné neexistuje-Ježíš žádné evangelium nenapsal ani neschvaloval, stejně tak s velkou pravděpodobostí žádné dochované evangelium nenapsal nikdo z přímých svědků jeho života ,jde až o plody pozdějších generací. V případě 4 evangelií,které byly po desítkách či spíše stovkách let po Ježíšovi vybrány do NZ kánonu jde o dataci vzniku 65-100 n.l.
Celkem j komická jsou zvláště tato slova
 „ jednak elitarstvim (tech co, "vedi vic"), coz je oboji zcela v protikladu k Jezisovu evangeliu (evidentně máš na mysli NZ evangelia)
když se v NZ "zcela v tom protikladu"  dočtu např.
u Marka
Řekl jim: "Vám je dáno znát tajemství Božího království; ale těm, kdo jsou vně, je to všecko hádankou,
aby, 'hleděli a hleděli, ale neviděli, poslouchali a poslouchali, ale nechápali, aby se snad neobrátili a nebylo jim odpuštěno.'"
Matouše:
Učedníci k němu přistoupili a řekli: "Proč k nim mluvíš v podobenstvích?"
On jim odpověděl: "Protože vám je dáno znáti tajemství království nebeského, jim však není dáno.
Kdo má, tomu bude dáno a bude mít ještě víc; ale kdo nemá, tomu bude odňato i to, co má.
Proto k nim mluvím v podobenstvích, že hledíce nevidí a slyšíce neslyší ani nechápou.
Těsná je brána a úzká cesta, která vede k životu, a málokdo ji nalézá.
Lukáše:
Jeho učedníci se ho ptali, co to podobenství má znamenat.
On řekl: "Vám je dáno znáti tajemství Božího království, ostatním však jen v podobenstvích, aby hledíce neviděli a slyšíce nechápali.
Běda vám zákoníkům! Vzali jste klíč poznání (tj. gnóze), sami jste nevešli, a těm, kteří chtějí vejít, jste v tom zabránili."



By mě pak zajímalo,které pasáže TE jsou více elitnější??




Stránka vygenerována za: 0.24 sekundy