Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vojtěch.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 226, komentářů celkem: 429673, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 267 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116533858
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Když se Poláci a Polky milují, použijí PPR, proto nemají děti
Vloženo Středa, 28. březen 2007 @ 16:25:40 CEST Vložil: bolek

ULTRAS poslal Seraphim

Když se Poláci a Polky milují, použijí PPR, proto nemají děti.


Polsko je téměř jedinou zemí světa, kde neobvykle vysoké procento obyvatel používá
metodu PPR (přirozené plánování rodiny) od 60.let 20.století. Viz Paul Marx: Confessions of a Prolife Missionary, r.1988. Pravděpodobně se sexuální návyky Poláků od r.1993, kdy došlo k trestnosti umělého potratu ještě zlepšily. Vždyť pokládají za svou morální autoritu Jana Pavla II., který brojil proti potratu a potratové antikoncepci. Vždyť 90.5% Poláků samo sebe při sčítání lidu r.2000 označilo za římské katolíky. Proto si logicky myslím, že Poláci obvykle nepoužívají antikoncepci potratovou hormonální, potratovou nitroděložní, ani nepotratový gumový kondom. Nezapomínejme, že Poláci se od nás Čechů, Moraváků i Slezanů dost liší. Oni jako národ (nejen jako jednotlivci v ČR) berou církev vážně.

Když jsem se 17.4.2004 zúčastnil besedy s křesťanským poslancem JUDr. Ing.Karasem z KDU-ČSL, tak on odpovídal, že podle výzkumů ministerstva vnitra nebyl v České republice zaznamenán ani 1 případ interupce polských občanek. Že v Polsku od pádu komunismu, kdy se tam umělý potrat stal trestným činem, klesá i počet nechtěných spontánních potratů, je méně deliktů týrání dětí a méně dětí je odkládáno do sirotčince. (K spontánním potratům dochází obvykle po předchozím umělém potratu – tělo ženy bylo totiž trvale poškozeno.)



Metoda PPR byla povolena papeži Piem XII., Pavlem VI. a Janem Pavlem II. - Polákem. Metoda PPR je s rozvojem poznávání funkcí lidského těla stále propracovanější a od 90.let 20.století je skoro 100% antikoncepční (a zcela nepotratová - jako kondom), pokud ji daný pár přesně používá. Proto dnes mají katoličtí, víru praktikující Poláci, tak malý počet dětí. Nevěřím novinářským pisálkům, že mluví pravdu, když tvrdí, jak vysoký počet tajných umělých potratů v Polsku existuje. Nevěřím, že v zemi, kde lékaři, který provede vraždu dítěte umělým potratem, hrozí ztráta lékařského diplomu a až dvouleté vězení, by mohl někdo z novinářů statisticky zjistit přibližný počet nelegálních potratů. Novináři si v tomto případě zcela vymýšlí.

Mnou zmiňovaní papežové si tehdy v 50. a 60. letech 20. století lidsky omylně mysleli, že Evropa je přelidněná a netušili, že v 21.století zde nastane obrovská demografická a důchodová krize, způsobená nedostatkem mladé populace. Tito papežové se zaměřili na to, aby zabránili pouze přímému vraždění miminek před porodem (a navíc zakázali kondom - prezervativ). Nevlastnili prorocký dar předvídat budoucnost a ekonomicky si nepropočítali budoucí demografickou krizi z nedostatku budoucích mladých pracocovních sil. (Stejně, ba ještě více už od 30. let 20. století selhali vedoucí představitelé všech ostatních církví. Kdo neselhal, byli pouze nevýznamní jednotlivci.) Např. v roce 1948 pracovalo v České republice na jednoho penzistu 9,5 pracujících lidí, koncem r.2005 už jen dva. Pius XII. a Pavel VI. přecenili názory tehdy hlavního směru demografických vědců. Jan Pavel II. jen opakoval jejich mylné názory. Podle katolické víry jsou papežové většinou omylnými lidmi s omezeným lidským rozumem i s omezenými lidskými emocemi. Nedisponují Boží vševědoucností. Katolíci učí, že v této omylnosti papežů existuje pouze 1 jediná výjimka a to v případě, když papež v souladu se zjeveným Slovem Božím, čili v souladu s tzv. pokladem víry (depositeum fidei), slavnostně odděluje blud od pravdy s definitivní platností - to se pozná podle citované věty: „Kdo by učil jinak, ať je vyloučen z Katolické církve“. Jen tehdy je každý papež údajně neomylným.

Informoval Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


Podobná témata

ULTRAS

"Když se Poláci a Polky milují, použijí PPR, proto nemají děti" | Přihlásit/Vytvořit účet | 14 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Když se Poláci a Polky milují, použijí PPR, proto nemají děti (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 28. březen 2007 @ 17:49:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Velmi zajímavý a poučný článek o tom jak se Poláci "milují" můžete nalézt např.   z d e .



Re: Když se Poláci a Polky milují, použijí PPR, proto nemají děti (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 28. březen 2007 @ 18:52:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Katolický duchovní otec Rydzyk je statečný chlap. Žádné párátko, se kterým si mohou novináři a jimi oklamaná prezidentova manželka dělat, co chtějí. Kdyby byl takto statečným Adam v Ráji, tak by nás na Zemi neokupoval padlý anděl Satan. 



Rozhovory polského duchovního otce Rydzyka zde: (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 28. březen 2007 @ 19:06:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Rozhovory polského duchovního otce Rydzyka zde:

http://www.radiomaryja.pl/query.php?__s=Tadeusz+Rydzyk&__a=1



Ředitel 4 brněnských nemocnic se mnou hovoří o potratové praxi: (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 28. březen 2007 @ 20:26:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Polsko 
podle materiálu "Abortion Legislation In Europe" vydaného v únoru 2004 IPPF EN

Zákon: 1993, 1997 (Zákon o plánování rodiny, ochraně embrya a podmínkách pro potrat)

Důvody legálního potratu: do 12. týdne v případě znásilnění nebo jiného sexuálně-kriminálního činu (soudce musí čin potvrdit); ve 2. trimestru v případě ohrožení života matky a vážných malformací plodu

Podmínky: Lékařům, kteří vykonají potrat nelegálně, hrozí dva roky vězení.

Poplatek: Legální potraty jsou hrazeny ze zdravotního pojištění

Poznámky: Zákon je v praxi restriktivnější.

Jak je v praxi restriktivnější, to vysvětlilo dnes v 19.05-10 zpravodajství ČT1:
"Polští lékaři mají právo i legální umělý potrat odmítnout vykonat, když se odvolají na své svědomí. Z tohoto důvodu naprostá většina polských lékařů nedělá ani ty legální umělé potraty."

Česká republika
Dopňuji:
Naprosto odlišná je praxe v České republice. Zde dávám k dispozici vyjádření ředitele komplexu 4 brněnských nemocnic MUDr. Buriána z 19.10.2005, které mi poskytl po 13.00.
(s gramatickými a mluvnickými chybami, přesně tak jak je na zvukovém záznamu)


Kněz (Libor Halík): Já se Vás zeptám. Dám Vám pár otázek.

B (Burián ředitel 4 nemocnic): Ano, prosím.

Kněz: Vy jste říkal, že máte vlastně podobné nebo stejné názory jako já na otázku toho umělého potratu. Tak já se ptám, co Vám brání, jakožto řediteli nemocnice, který má na starosti vlastně i Obilní trh, abyste vlastně zakázal ty umělé potraty na tom pracovišti.

B: No. Zakázat je nemohu, protože jsem jako jiní státní úředníci vázán právním řádem českého státu a český stát ve své legislativě umožňuje, aby a připouští, že prostě přerušení těhotenství je zákonný lékařský zákrok, který je za určitých podmínek možné do určitého stáří toho plodu prostě v českých veřejných státních nemocnicích provádět. Čili pokud bych chtěl takovýto zákaz učinit, tak bych musel prostě požádat, aby došlo ke změně legislativy, o kterou se někteří poslanci v parlamentu snaží a poněvadž, jak oba dva víme, nebo všichni tři víme, tato legislativní záležitost přijata v Česku, v České republice, nebyla, tak ve veřejné státní nemocnici řiditel není oprávněn a nemá kompetence, aby nařídil, že prostě se nebudou provádět potraty, nebo že se nebudou pitvat čerstvě narozené děti. To chtěli po mně dneska ty rodiče, abych jako řiditel řekl, že nebude jejich pětidenní dítě prostě pitváno. Já to nemohu učinit, protože ze zákona je nařízeno, že děti, které jsou narozeny, kde došlo k úmrtí v souvislosti s porodem, musí být pitvány.

Kněz: Hm.

B: Čili, jo, čili, já.

Kněz: Hm. Zas věc technická. Jestli jste teda už zkusil požádat zákonodárce o změnu té legislativy jakožto iniciativa zespodu, vlastně z ředitelství nemocnice?

B: To máte pravdu. To jsem neučinil.

Kněz: A jestli byste to teda nechtěl zkusit?

B: Ano. Mohu to zkusit. Oslovím pana poslance Karase. Podpořím jeho iniciativu. Aby prostě tady tahleta záležitost byla postavena mimo zákon.
Kněz: Ono je možná vhodné oslovit třeba i jiné poslance, protože o poslanci Karasovi je známé, že vlastně on je proti potratům, ale třeba i nějaké poslance, kteří podporují potrat, protože si myslí, že je to správné, protože ho lékaři podporují nebo jistá skupina lékařů. Kdyby třeba se setkali s názorem ředitele nemocnice, který je proti potratům.

B: Důstojný pane, já se domnívám, že naprostá většina lékařů prostě potraty nepodporuje. Mohl by je podporovat ten, kdo by z toho měl nějaký prospěch. Já vím z osobního letitého kontaktu s gynekology, že záležitosti, na kterých dřív si mnozí stavěli velmi výnosnou živnost, že ta doba je svým způsobem pryč v důsledku některých jiných záležitostí a opatření, které se staly běžnými v našem životě a že záležitost prostě provedení teda toho přerušení je záležitostí ze které žádnej lékař nemá radost a má z toho velmi stísněné pocity, pokud to provádí. To je moje osobní.

Kněz: Já se zeptám na takovou technickou věc. Tam myslím pracovala nějaká lékařka Neuwirthová na tom Obilním trhu.

B: Mně to nic neříká.

Kněz: Možná, že ne. Ještě před rokem. A ona nechtěla provést potrat z důvodů svědomí, a tak byla vlastně odstraněna, musela odejít na jiné pracoviště. Takže jako, vidím, že někteří.

B: Důstojný pane, já bych byl opatrný v těchto soudech. Paní doktorka pokud, tak toho. Já ji neznám. Ale pokud by někdo někoho nutil k provedení interupce a bylo by to v rozporu s jeho svědomím, tak já vím, že pan docent Jelínek, který má na starosti porodnici zastává názor, že do toho nelze nikoho nutit. A pokud by se paní doktorce z toho titulu stalo, že by ji tedy někdo z porodnice propustil, silně bych o tom pochyboval. A pokud by tahleta záležitost jaksi se byla stala a paní doktorka by využila svého práva a obrátila se na mě jako na řiditele, tak by ji nikdo z této nemocnice nepropustil. To Vám prostě garantuji na své čestné slovo. Nevím jestli tam nebyly ale i nějaké jiné záležitosti. Nemohu se k té záležitosti vyjádřit. Pokud byste dovolil, já bych tu záležitost si celou zjistil, o co šlo, proč došlo k tomudle. Pokud paní doktorka tady někde pracuje, já jsem ochotný se s ní zkontaktovat.

Kněz: Ona pracuje u Milosrdných bratří v současný době.

B: Tak pokud je tam, tak se jí mohu samozřejmě. Tak se s ní zkontaktuji a zeptám se, co bylo důvodem toho, proč s ní byl ukončen pracovní poměr. Poněvadž ukončení pracovního poměru v českém státním zdravotnictví, je záležitost právně nejednoduchá. Protože zákoník práce prostě říká za jakých podmínek lze ukončit pracovní poměr. A určitě tam není opora, že by si někdo dovolil, že s váma ukončíme pracovní poměr, protože jste odmítnula provést prostě přerušení těhotenství. To si myslím, že toto je vyloučeno. Myslím, že to je skoro vyloučené. Ale nechci předjímat. Já se s paní doktorkou spojím. Já si tu záležitost samozřejmě prošetřím a pokud by se ukázalo, že tam taková forma nějakého otevřeného nebo skrytého nátlaku nebo nějaké takové záležitosti byla, tak samozřejmě, že proti tomu, kdo tady tímhle způsobem postupoval, tak v rámci platné legislativy samozřejmě vystoupím. 

Kněz: Hm. Ono to možná souvisí s tím, že tam vlastně přednostou kliniky je profesor Ventruba, který sám v jistých případech provádí i umělá přerušení těhotenství. Takže možná, že i ten jeho vliv třeba převážil, že jo.

B: Důstojný pane, já nedokážu říct, jestli přednosta provádí sám někdy prostě interupce.

Kněz: To vím od pacientů.

B: Myslím si, že to je záležitost, která je z hlediska technického, podle složitosti toho zákroku, záležitostí prostě okrajovou, z hlediska vlastně celé té problematiky a pan profesor se jako jaksi věnuje svým zájmem řešením právě těch naprosto složitejch a komplikovanejch záležitostí. Interupce vždycky prováděly nejenom v českejch, ale i v evropskejch nebo americkejch nemocnicích prostě víceméně začínající kolegové. A pak se jim věnovali, pokud byli už vyzrálí, pak se jim věnovali v rámci nějakejch pokoutních praxí, ňákejch potratovejch klinik a podobnejch záležitostí a rejžovali na tom peníze, řeknu to úplně teda tak jako natvrdo. A myslím si, že v tédleté pozici pan profesor Ventruba není. Ale nemohu samozřejmě, nemohu vyloučit, že prostě tadyten zákrok může provést.

Kněz: Hm. Já se zeptám ještě na jinou věc. Jestli tedy není technicky možné, což je jiná technická záležitost, třeba přesunout, jak to kdysi, vlastně před rokem, pan profesor Ventruba napsal na tu cedulku na tu nemocnici. Tam bylo napsaný, že od prvního května 2004 na tomto pracovišti umělé přerušení těhotenství neprovádíme. Byla to vlasně lživá informace, která tam visela 3 měsíce na té, na zdi.

B: Jo.

Kněz: Vlastně u vchodu. Takže, když už teda ten přednosta kliniky vlastně takovouto mylnou informaci tam jako dal, na veřejnost, není teda možné technicky opravdu uskutečnit to, co on tam tehdy napsal?

B: Uskutečnit jak?

Kněz: No, že by to tam skutečně na tom konkrétním pracovišti nebylo, protože vy jste vlastně pracoviště rozšířené na více místech. Tam jde o to, že to je pracoviště, kde je porodnice a asi je takové, já nevím, morálně nevhodné, aby na místě, kde se rodí děti, se zároveň i potrácely. Jó, že vlastně třeba v Americe nebo jinde to je řešený tím způsobem, že v normálních nemocnicích se potraty neprovádí. Vlastně potraty jsou pouze v potratových pracovištích a tam můžou ti protestující svobodně protestovat a nikoho neruší. Ruší pouze ty, co jdou na potrat a ty, co ten potrat provádí.

B: Ale důstojný pane, Vy jste člověk, který je znalý a který ví, že prostě jsou v tomto světě záležitosti, které jsou formálně verbálně deklarovány, ale ta skutečnost je jiná. Já si dovolím tvrdit, že prostě pokud je něco v českém právním řádu, co se týče medicínských záležitostí povoleno a je v souladu se zákonem, tak neexistuje takové pracoviště, který by prostě v tom rozsahu a v těchhletěch záležitostech prostě takto nepostupovalo. Je otázka toho, jak se medicínsky pojmenuje tentýž samotný prostě výkon a zákrok. Je to otázka i toho svědomí, o kterém tady zkrátka dobře mluvíme.

Kněz: Uhm.

B: Že je možné, že někdo prostě nazve určitou záležitost, že jde o přerušení těhotenství a řekne, že jde tedy o potrat a někdo řekne, že prostě: „Vážená paní, je tam záležitost taková a vonaká a jeví se mně tam to a vono a provede něco tak a onak a možná, že ta pacientka je ráda, že slovo potrat neslyší. Ale ten cíl nebo ta záležitost je provedena zcela shodně.
Kněz: Hm.

B: V tomhletom směru, si myslím, jak v amerických tak v evropských nemocnicích je hodně, hodně pokrytectví. A je to tak jako se nevykazují sebevraždy a prostě dělají se s tím manipulace, tak je i podobná záležitost tady v tédleté oblasti. Je to o určité morálce, vo tom vztahu té společnosti k té či oné, o stavech v té nemocnici. Ale já jsem malej pán, abych tady ty záležitosti mohl nějakým způsobem si dovolit nějak. Já tu sílu nemám.




INFORMACE O PPR (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 28. březen 2007 @ 20:29:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
http://prolife.cz/antikoncepce/?id=565



L.Halík (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 29. březen 2007 @ 06:54:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Když se Poláci a Polky milují, použijí PPR, proto nemají děti--

Řekl bych naivní představa,která neodpovídí realitě- Vatikán uznáva pouze metodu plodných-neplodných dní,ta je praxi nikoli stoprocentní jak se snažíte namluvit,ale na 100 párů během 1 roku u ní dochází k 20 těhotenstvím.   



Ďábelským hříchem je potrat, lidským hříchem je zabránit početí. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 29. březen 2007 @ 17:15:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Nulo, kdyby na 100 párů během 1 roku u PPR (přirozeného plánování rodičovství - metoda plodných a neplodných dní) docházelo k 20 těhotenstvím, tak by katolické Polsko oplývalo tak vysokou porodností jako muslimské země, což neoplývá. Bohu žel, metoda je přece jen velmi antikoncepční, i když Bohu díky není potratová.

Pravoslavné autority ze svaté hory Athos rozlišují v této oblasti mezi ďábelským hříchem, což je umělý potrat a potratová antikoncepce (hormonální a nitroděložní) - vraždění dětí; a hříchem lidským - zabráněním počít další dítě (formou přerušované soulože, kondomu, PPR).

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Když se Poláci a Polky milují, použijí PPR, proto nemají děti (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Pátek, 30. březen 2007 @ 16:24:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vážený bratře Seraphime,

zcela souhlasím s Tvými aktivitami proti potratům, protože jsem přesvědčen o tom, že jednáš správně-přísně v biblickém duchu. Stydím se za to, že jsem Tě při nich dosud osobně nepodpořil.  Pokud jde ale o papeže, musím konstatovat, že papež byl na I. vatikánském koncilu uznán neomylným "ex cathedra Petri", tj. když mluví ze stolce papežova oficiálně-tedy s autoritou "ve věci víry a mravů". Tím na sebe papež potáhl jednu z Božích vlastností, tj. neomylnost. Osobně tento čin pokládám za rouhání, které zajisté nezůstane bez Boží odplaty. 

I na I. vatikánském koncilu (r. 1870, za despotického papeže Pia IX.) byla většina shromážděných biskupů proti. Dogma bylo schváleno až 18. 7. 1870, tedy v poslední den sněmu. Papež používal nátlak i hrozby-ovšem navenek trval na tom, že si přeje koncil ponechat "kompletně svobodným". Pro neomylnost tehdy bylo 535 z 1084 shromážděných oprávněných voličů-tedy méně než 50 %. A přesto tehdy psaly vatikánské noviny v  tom duchu, že zvolení bylo jednomyslné!!!

Nicméně schválené dogma je oficiálně platné, i když s omezením "ve věcech víry a mravů". Na jeho základě pak byla uzákoněna výrokem "ex cathedra" další dogmata, např. Nanebevzetí Panny Marie papežem Piem XII. (Eugeniem Pacellim) v r. 1950, které nemá opory v Písmu sv. Jsem přesvědčen o tom, že dogma o papežské neomylnosti odstartovalo razantní odklon od Bible, který se s časem zvětšuje- a tedy z něj již není úniku. Z tohoto pohledu se zdá, že následkem mnohých nebiblických úchylek se nad ŘKC již vznáší hněv Boží.

Srdečně zdraví

BohemianAnonymus



Stránka vygenerována za: 0.25 sekundy