Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 260, komentářů celkem: 429595, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 431 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

oko
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116503774
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: s ženskejma podle eleazara a aviafa
Vloženo Úterý, 26. červen 2007 @ 18:51:02 CEST Vložil: bolek

Z našich církví poslal eleazar

dávám sem svuj komentář k Aviafovu přístupu k ženský problematice, aby nezapadnul v dějinách; upozorňuju všecky srandisty, že se nejedná vo fór, a tudíž že bych chtěl následovně postupovat v praxi:


1-Dát ženskejm plný politický práva
To neni ze strategickýho hlediska dobrej nápad. Všude na Zemi se nácházej v určitym procentu lidi, který považujou ženskou za rovnou v právech mluvícímu papoušku, a vočích těchto lidí by Církev hrozně klesla, když by se dovolilo dosadit ženský i do nejvyšších funkcí. Viz Jeremjášův list 29

Já sem proto, aby ženskejm byla uzavřena funkce biskupa a co se týče fce starší, tak nevim jesli by v případě ženskejch nebylo lepší jim to ponechat jen jako čestnou funkci (=na zacpání huby).

Taky bych byl proti tomu, aby byly ženský v reprezentativních funkcích, kde by byli moc na očích, konkrétně bych je nenechal pronášet proslovy na svátečních shromážděních a podobnejch akcích, kde je vyžadováná trochu vyšší štábní.

Je otázkou, jesli je vhodný, aby ženský sloužily jako přední osoby Církve, anebo aby byl "náčelníkem" radši úplně blbej chlap, sloužící jako prodloužená ruky schopný sestry-tahounky.

Osobně by mi nevadilo bejt ve vleku ženský, kdyby nato měla, případně se vod ní nehcat sekýrovat, ale respektovat jí jako svu oficiální autoritu by mi vadilo v případě, že by vostatní chlapi na mě koukali zpatra.


2-Povolit exogamii
To by se dalo v konkrétních, vopakuju konkrétních případech dát. Ale
-smíšený sňatky většinou nevedou k ničemu dobrýmu , ale sou i vyjímky
-hrozí akutní nebezpečí, že nevěřící muž bude mít negativní vliv na duchovní život sestry, takže by bylo výhodnější, aby se snoubenci eště před svatbou sžili, aby byla +-jistota, že bude respektován stávající náboženskej status manželky
-jestliže manžel nebude v kontaktu s křesťanskou komunitou sestry, tak je krajně obtížný předejít tomu, aby manželka nebyla trápená
-veme-li si taková sestra nevěřícího muže, tak bude trávit mnoho času ve společnosti nevěřícího, kterej by jinak trávila ve společnosti například svejch kamarádek, tudíž je potřeba zajistit, aby se nevěřící neplat´ mezi ní a její kámošky
-osobně považuju svobodný intelektuálky za jednu z páteřních skupin Církve. Když je taková holčina přetvořena v manželku (v horšim případě maminu), tak je to pro Církev citelná ztráta lidskýho potenciálu, tudíž neni v zájmu Církve přijít vo společnost perspektivní sestry jen proto, aby se zvýšila kvalita života ňákýho nevěřícího. A to vo změnách v jejím kariérnim životě ani nemluvim
-ALE KDYŽ UŽ K TOMU DOJDE, TAK BYCH TO NIJAK NEŘEŠIL, VLASTNĚ, CO JE KOMU DO TOHO, KDO S KYM SDÍLÍ DOMÁCTNOST

3-Diskriminace a perzekuce ženskejch
Tady si nejsem jistej, kdo za to muže. Mizogini tady budou furt, ale až to jednou někdo přežene, ta je potřeba, aby si to ženský nenechaly líbit a vozvaly se, bude-li se někdo chtít do nich navážet.

Pak je důležitý se zmínit, jak přistupujou chlapi k tomu, že si někdo votírá hubu vo jejich blízký ženskýho pohlaví. To je příležitost pro chlapy, aby dokázaly případná mizoginy vodkázat do patřičnejch mezí.

Já nevim, čim to, že spousta chlapů nechá urážet svoje sestry, manželky, milenky, kamarádky....místo, toho, aby se jich zastaly. Já v takovym případě mam problém se na sebe podivat do zrdcadla.
Možná je to v tom, že takovýmu"chlapovi"=bačkoře nedává jeho vokolí dostatečně najevo svoje pohrdání. Pakliže by se s takovym tvorem, co se neumí za "svý ženský" postavit, nechtěli skutečný chlapi vhospodě bavit a vodsedávali si vod jeho stolu, případně ho při folbale dávaly do zálohy a do vobrany, tak by se možná mnoha natvrdlejm chlapům (i mě) v hlavě rozsvítilo dřív, než bude pozdě.

4-Zneužívání Božího Slova k šikaně ženskejch
Souhlas, akorát věřim spíš Gríšovu pramenu, že Junias byl chlap.

Co se týče ženskejch-kantorek, tak kdybysme se chtěli vohlížet nato, co St. Pavel zakazuje (což neni naše povinnost, protože je to Pavlův soukromej počin, nikoliv příkaz zeshora, tim, je např. že ve shromáždění musej žekský držet hubu), tak bysme vodsoudili:
1-českej systém školství ke kolapsu
2-spoustu sester i nevěřících ženskejch na smrt hladem

Navíc, s dojetim vzpomínám na některý svoje kantorky i zkušený sestry, co muj duchovní život moc a moc vobohatili

אלעזר


Podobná témata

Z našich církví

"s ženskejma podle eleazara a aviafa" | Přihlásit/Vytvořit účet | 32 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: s ženskejma podle eleazara a aviafa (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Středa, 27. červen 2007 @ 02:15:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
To jako vazne myslis vazne? Ja tomu furt nemuzu verit.

Jen par poznamek.

Všude na Zemi se nácházej v určitym procentu lidi, který považujou ženskou za rovnou v právech mluvícímu papoušku, a vočích těchto lidí by Církev hrozně klesla, když by se dovolilo dosadit ženský i do nejvyšších funkcí.

Taky se na svete nachazi procento lidi, ktery povazujou cernochy za takovy lepsi opice a v ocich techto lidi by Cirkev dost klesla, kdyby se povolilo cernochum zastavat cirkevni urady. Povazoval bys za spravne brat ohledy na rasisty? Ja ne. A u misogynu nevidim duvod delat vyjimku.

jesli by v případě ženskejch nebylo lepší jim to ponechat jen jako čestnou funkci (=na zacpání huby)

"Zacpani huby"? Muzes mi prosim te nekde v tomhle spojeni najit tu lasku k bliznimu, kteroup nas chtel Jezis? Staci naznacit.

Osobně by mi nevadilo bejt ve vleku ženský, kdyby nato měla, případně se vod ní nehcat sekýrovat, ale respektovat jí jako svu oficiální autoritu by mi vadilo v případě, že by vostatní chlapi na mě koukali zpatra.

Tento zvyrazneny zaver ve mne uz ani tak nevyvolava snahu odpovedet argumentem, jako spis obycejnou litost. No jo, "co by tomu rekli kluci na pisku?"

osobně považuju svobodný intelektuálky za jednu z páteřních skupin Církve. Když je taková holčina přetvořena v manželku (v horšim případě maminu), tak je to pro Církev citelná ztráta lidskýho potenciálu, tudíž neni v zájmu Církve přijít vo společnost perspektivní sestry jen proto, aby se zvýšila kvalita života ňákýho nevěřícího.

Z tyhle logiky mi trochu beha mraz po zadech: jako ze by ulicni cirkevni vybor rozhodoval, zda se ta ktera sestra smi provdat s ohledem na zajmy kolektivu? Hele, z kteryho ty jses stoleti? Uz jsi slysel o tom, ze zena neni vec jako treba lednicka nebo vysavac, ale samostatne se rozhodujici clovek s vlastni predstavou o tom, jak, odkdy a s kym stravit svuj zivot?

akorát věřim spíš Gríšovu pramenu, že Junias byl chlap

"Grisa" nema zadny relevantni pramen. Helleruv vyklad stoji na zdrojich, ktere jsou pozdejsiho data a ktere jsou jiz ovlivneny predstavou o tom, zda apostolem muze ci nemuze byt zena.

tim, je např. že ve shromáždění musej žekský držet hubu

Naopak, to byla domnenka korintskych, kterou Pavel v 1K 14:35 nn. vyvracel.

Moje zaverecna rada zni: prestan bej chlapak a zacni bejt muz.

Aviaf



Re: s ženskejma podle eleazara a aviafa (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Čtvrtek, 28. červen 2007 @ 15:05:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jo apromiň Ele, že ti to tu s Afíkem tapetujem jinym vzorem. A promiň Serdo, že ti fušuju do řemesla, ale nějak se čék živit musí.



Stránka vygenerována za: 0.33 sekundy