Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 426 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116473128
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Poslední dnové lidstva. Část 1
Vloženo Pondělí, 24. srpen 2009 @ 16:04:44 CEST Vložil: Stepan

Zamyšlení poslal BohemianAnonymus

Předmluva 

Toto není komentář stejnojmenné eseje skvělého spisovatele Jakuba Arbesa, ale pokus chronologicky seřadit události posledních dnů ve světle Bible. Nejde zde o úplný pohled; snažil jsem se nastínit jen hlavní body světových dějin posledních časů. Protože jde o problémový okruh velice nesnadný a do značné míry ještě záhadný, rád bych upozornil čtenáře na principy, které nutno při  četbě uplatňovat.

Princip neomylnosti Písma sv.
Písmo sv. je normou, je naprosto suverénní a pochybnosti nepřipouštějící – nikoli tento příspěvek, byť se opírá o Písmo svaté.

Princip rozlišování duchů
1J. 4:1 „ Milovaní, nevěřte každému vnuknutí, nýbrž zkoumejte duchy, zda jsou z Boha; neboť mnoho falešných proroků vyšlo do světa.

 


1) Říše Antikristova
 
Satan negativně ovlivňoval lidstvo už od ráje podsouváním špatných myšlenek. A protože myšlenky nejsou vidět a lidé věří jen tomu „co je před očima“ (1Sam. 16:7) je Satanův útok velice zákeřný, protože lidé ani netuší, že jsou jím ovlivňováni. Každá špatná myšlenka předchází špatnému skutku. Jestliže se necháme jeho myšlenkami ovládnout, pak mu patříme, jsme jeho poddanými a součástí Satanovy neviditelné říše, která se skládá ze zlých duchů a lidí, kteří mu slouží. 
 
Od dob Spasitelova působení na této zemi se Satan prezentuje nově jako duch antikristův, jehož úkolem je netoliko svádět lidstvo ke zlému jako kdysi, ale jeho boj dostal nový rozměr: přímo ničit   Kristovo dílo spásy.
 
Blíže viz:

1J. 4:3 „Každé vnuknutí, které nevede k vyznání Ježíše, z Boha není. Naopak, je to duch antikristův, o němž jste slyšeli že přijde, a který již nyní je na světě.“
 
o němž jste slyšeli že přijde“ - na konci věků, kdy vytvoří světovou říši.

který již nyní je na světě“ -  vždy tam, kam náš Pán přišel zachraňovat, Satan v podobě ducha antikristova se vždy snažil a snaží mařit Spasitelovo dílo. Říše antikristova se projevuje činy jeho poddaných a to od té doby, kdy první člověk kladl aktivní odpor Kristovu spasitelskému poslání.
 
K antikristově říši patřila židovská velerada, stejně jako Pilát a ti, kteří volali „Ukřižuj!“ Zde je vidět, že tato říše je univerzální a není v ní rozdílu mezi Židy a pohany.  Antikristovská říše trvá dodnes a směřuje neodvratně ke svému zničení.

Na výsledku Spasitelova pozemského působení závisela i budoucnost nebeských světů; lze snad říci, že budoucnost lidstva i  nebeských světů vložil Otec na bedra svého Syna. 
 
Blíže viz:

 
2) Sjednocování světa a jeho důsledky
 
V současné době se všichni stáváme svědky toho, že se svět sjednocuje jak politicky, tak i nábožensky. Rozpory v náboženské oblasti, dříve nesmiřitelné, se nyní stále častěji dostávají do roviny jakési dohody, která ve své podstatě tvrdí, že je jen jeden Bůh, který je pro všechny náboženství společný, neboť my všichni  jsme jeho děti.

Toto tvrzení, na první pohled logické ovšem ignoruje biblické hledisko, dle něhož se pravý Bůh zjevil pouze v Izraeli a z Izraele učení o Božím Synu a Jeho nekonečné oběti za nás na kříži pak prostřednictvím apoštolů a jejich následovníků expandovalo do celého světa. 
 
Kdyby totiž se Bůh zjevil i mimo izraelský národ, pak by apoštolské misie ztratily smysl. Řečeno jinak: kdyby samy národy mohly najít pravého Boha, pak by misie ztratila smysl. 
 
Blíže viz:

V Evropě jsme svědky snah o sbližování římského katolicismu s islámem. Tyto aktivity otevřel 2. vatikánský koncil zejména dokumentem Věroučné konstituce o církvi „Lumen gentium.“ Vývoj tedy směřuje k bohu univerzálnímu, tzn. že Hospodin, Alláh, Brahma, Višnu, Šiva – je jeden a týž Bůh. Pro podporu tohoto tvrzení se argumentuje všelijak: např. tím, že Alláh v arabštině znamená Bůh. O tom, že je Bůh v Bibli jednoznačně definován a že zvěst o Božím Synu expandovala z Izraele do celého světa, se však mlčí. 
 
Blíže viz:

V politické rovině se v Izraeli běžně hovoří o tzv. Eurábii (svazku Evropa – Arábie) v rovině politické, což má v rovině náboženské odraz v podobě sbližování římského katolicismu (nikoli křesťanství) s islámem. Politické sblížení Evropy s islámským světem, je bez předchozího náboženského sjednocení  nemyslitelné. V tomto procesu hraje ŘKC velmi důležitou úlohu.

Úpadek moci USA 

USA budou právě tak silné, jak silná bude jejich podpora Izraele. Protože se od něj už řadu let odvrací, je možné, že Pán Bůh dopustil události z 11. září. Až USA přestanou Izrael a křesťany podporovat, propadnou se do bezvýznamnosti.

 
Papežova návštěva Izraele
 
Rádio Vaticana uvádí papežův projev z 15. 5. 2009 na závěr jeho pouti projev, z něhož vyjímám:

 
Všichni ať uznávají, že stát Izrael má právo existovat a těšit se z míru a bezpečí v rámci mezinárodně dohodnutých hranic. Ať je stejně tak uznáno, že palestinský lid má právo na svrchovanou a nezávislou vlast, na důstojný život a svobodu pohybu. Najděme způsob, jak toto řešení existence dvou států uskutečnit, aby nezůstalo snem.(konec cit.)
 
Tím se samozřejmě myslí právo na nezávislou vlast palestinského lidu UVNITŘ hranic Izraele.

A že samotný Izrael nemůže se svou zemí svévolně nakládat, nám říká tento text:

3M. 25:23,24 „Země nesmí být prodávána bez práva na zpětnou koupi, neboť ZEMĚ JE MÁ. Vy jste u mne jen hosté a přistěhovalci. Proto po celé zemi, jež bude vaším vlastnictvím zajistíte možnost zemi vyplatit.“

TEDY ZEMĚ JE HOSPODINOVA!!!
 
Nikdo, žádný izraelský politik nemá právo darovat ani píď izraelské území komukoliv. Je strašné, že papež navrhuje politické, tedy nikoli biblické řešení, které je s Písmem svatým v naprostém konfliktu!!!
 
A že papež jako duchovní osoba doporučuje toto protibiblické hledisko je pro mě velkým zklamáním, protože Korán, který je pro muslimy závazný, jako Bible pro nás, Židům právo na jejich zemi neupírá – viz následující texty:
 
5:24/21
„Lide můj! Vstupte do svaté země, kterou vám Bůh zaslíbil, a neobracejte kroky své, abyste se neobrátili v ty, kdož ztrátu utrpí!“ (str. 603; zde mluví k izraelitům Mojžíš).
 
17:16/104
„a řekli jsme dítkám Izraele: Obývejte tuto zem, a až přijde čas slíbený Hodiny poslední, v houfu vás přivedeme.“ (str. 261; zde mluví Bůh).
 
38:19/20
„A jeho království jsme upevnili a moudrost a obratnost v souzení jsme mu dali.“ (str. 211 – zde Bůh mluví o Davidovi).
 
Jsem si jist tím, že výše uvedené texty Bůh nechal zabudovat do Koránu proto, aby muslimové útočící na Izrael byli před Ním bez výmluvy.
 
Pramen: Korán – z arabského originálu Al Qur´án podle různých vydání přeložil, předmluvou a komentářem opatřil Ivan Hrbek. Vydala Academia, nakladatelství Akademie věd ČR jako reprint 1. vydání tohoto překladu (Odeon, Praha 1972), ediční číslo 0962, ISBN 80-200-0246-4.
 
Na tyto texty mohl papež navázat. Jeho cesta do Izraele se stala horou nevyužitých možností.
 
To, že papež v Izraeli netlumočil biblické hledisko je důkazem toho, že Bible pro něj – a potažmo pro celou ŘKC není kvalitou určující a rozhodující – kdo má zastávat biblická hlediska, ne-li církev, která o sobě tvrdí, že je tou pravou církví Kristovou!!!
 
V důsledku tohoto odklonu od Boha směřuje vývoj mílovými kroky ke vzniku světové antikristovské říše, jejíž vznik bude popsán v kap. 6, části 2.
 
 
3) Góg z Magógu: první útok na Izrael
 
První útok na Izrael provede Góg, velkokníže Mešeku a Túbalu se svými spojenci: Peršany, Kúšany, Pútejci, Gómerem, Bét-Togarmou na nejvzdálenějšího severu, jak praví kap. 38 a 39 proroka Ezechiele.
 
Mešech a Gómer mohou být synové Jafetovi, vnuci Noé. Zde se nebudu pouštět do spekulací, které jsou víceméně neprokazatelné, přidržím se jen toho, co je nepopiratelné, jasné. Faktem zůstává, že tohoto útoku mnohých národů (Ez. 38:5,6) se zúčastní Peršané (nyní Irán), a vojska z nejvzdálenějšího  severu (Ez. 38:6, 15)., kde sídlí Góg (v. 15). To ukazuje na mocenský blok Evropy a muslimských států – nikoli sjednocený světový superstát. 
 
Již nyní lze v Evropě pozorovat nárůst muslimských imigrantů, kteří se stále hlasitěji domáhají vytvoření stále lepších podmínek pro jejich náboženství. Protože je muslimů v Evropě stále více, politici je musí vzít v úvahu. A pokud nechtějí ztratit hlasy muslimů, budou muset provádět protiizraelskou politiku. Že křesťané v islámských zemích práva, kterých požívají muslimové v Evropě nemají, je jasné.

Ez. 38:8 „Před mnohými dny jsi byl určen k tomu, abys na sklonku let vtáhl do země, která se zatím zotaví po meči. 
 
Zajímavá je skutečnost, že před útokem Gógova uskupení, bude muset Izrael vybojovat další obrannou válku, ve které utrpí značné ztráty, z nichž se bude několik let zotavovat. TENTO ÚTOK NA IZRAEL JE PŘEDE DVEŘMI!!! Zřejmě toto je naše blízká budoucnost.
 
Existence palestinského státu na izraelském území nutně vyvolá Hospodinův hněv, neboť nikdo nemá dávat to, co je Hospodinovo: izraelskou zemi - viz kap. 2. Z palestinského státu na území Izraele pak budou pršet rakety na Izrael nikoli podomácku vyrobené, nýbrž špičkové rakety, které si tento stát pak může nakoupit kdekoli – stejně jako si může nechat vycvičit kdekoli na světě své vojáky v jejich  odpalování.

Je pozoruhodné, že Gógův útok se uskuteční v době, kdy v Izraeli nebudou existovat opevněná (hrazená) místa (Ez. 38:10). Asi od r. 1918 v Izraeli neexistují městské hradby. Motivací Góga bude kořist (v. 12). K tomu jen toto: 
 
Ez. 38:12 „Poberu kořist a uloupím lup.“

Uloupím lup“ – zřejmě znamená, že se Góg bude cítit Izraelem okraden a půjde si pro to, o čem se domnívá, že mu po právu patří. To ukazuje na extrémní nenávist k Izraeli.
 
Gógova vojska bude zničena přírodními katastrofami (Ez. 38:19-22) na izraelských horách (Ez. 39:4,5), pohřbeni budou v údolí Nájezdníků, neboli Údolí Gógova hlučícího davu (Ez. 39:11-15)., které leží na východní straně Mrtvého moře.  Izrael je bude pohřbívat celých 7 měsíců (Ez. 39:12-15).

Ez. 38:20 „Hory se zbortí, skalní srázy se zřítí a každá hradba se skácí na zem.“

Zřejmě zde dojde ke zřícení Skalního dómu a tím bude umožněno pozdější znovupostavení jeruzalémského chrámu „třetího chrámu“ ve kterém bude obnovena izraelská bohoslužba, kterou po 3,5 roce antikrist zastaví (Dn. 9:27). 
 
Dále dojde k úplnému přesídlení Židů z národů do jejich země, tedy tak, že mezi národy už nezůstane nikdo z nich. Jen budoucí antikrist zůstane uprostřed národů, neboť jeho předurčení Božího protivníka ho z Izraele vyděluje.
 
Ez. 39:27,28 „Ukážu na nich svou svatost a před očima mnohých pronárodů tím, že je přivedu zpět z národů a shromáždím ze zemí jejich nepřátel. I poznají, že já jsem Hospodin, jejich Bůh, který je přesídlil mezi pronárody. Já je shromáždím do jejich země a neponechám tam už nikoho z nich.“
 
Po této válce bude svět následkem sjednocování náboženského i politického směřovat ke vzniku světové antikristovské říše, jejíž kořeny jsem popsal již v kap. 1 a 2. Totální příchod Židů z národů do Izraele nám budiž znamením, že antikristovská říše je již přede dveřmi.


4) První vzkříšení (Zj. 20:4) a vytržení Církve
 
Tento okamžik nastane zřejmě v okamžiku, kdy bude spasen plný počet pohanů – tedy dílo spásy bude dokončeno. O tomto okamžiku ví jenom Bůh. Tímto vytržením nastane „Den Kristův.“ Vytržení Církve znamená též to, že se věřící k Pánu dostanou přímo, tedy mimo bránu smrti.
 
Ř. 11:25 „Část Izraele propadla zatvrzení, avšak jen do té doby, dokud nevejde plný počet pohanů.“

1Tes. 5:2 „Sami přece dobře víte, že den Páně přijde, jako přichází zloděj v noci.“ 
 
Mt. 24:40 „Tehdy budou dva na poli, jeden bude přijat a druhý zanechán.“

Mt. 24:42 „Bděte tedy, protože nevíte v který den váš Pán přijde.“
 
Lk. 17:34 „Pravím vám: Té noci budou dva na jednom loži, jeden bude přijat, a druhý zanechán.“

Fp. 1:6 „A jsem si jist, že ten, který ve vás začal dobré dílo, dovede je až do dne Ježíše Krista.“
 
1Tes. 4:15-17 „Toto vám říkám podle slova Páně: my živí, kteří se dočkáme příchodu Páně, zesnulé nepředejdeme. Zazní povel, hlas archanděla a zvuk Boží polnice, sám Pán sestoupí z nebe, a ti, kdo zemřeli v Kristu, vstanou nejdříve; potom my živí, kteří se toho dočkáme, budeme spolu s nimi uchváceni v oblacích vzhůru vstříc Pánu. A pak už budeme navždy s Pánem.“
 
Bude pro Církev připravené místo?

J. 14:2 „V domě mého Otce je mnoho příbytků; kdyby tomu tak nebylo, řekl bych vám to. Jdu, abych vám připravil místo.“
 
Zj. 20:5 „Spatřil jsem také ty, kdo byli sťati pro svědectví Ježíšovo a pro Slovo Boží, protože nepoklekli před dravou šelmou ani jejím obrazem a nepřijali její znamení na čelo ani na ruku. Nyní povstali k životu a ujali se vlády s Kristem na tisíc let.

 
Důležité je to, že vytržená Církev nebude snášet hrůzy světové antikristovské říše. Ale i ve velkém soužení budou lidé přicházet lidé k  víře v Ježíše Krista, o kterých hovoří předchozí text. Budou to Boží služebníci, kteří budou označeni znamením na jejich čelech:

Zj. 7:4 „Neškoďte zemi, moři ani stromoví, dokud neoznačíme služebníky našeho Boha na jejich čelech!“
 
Těm patří toto slovo:

Ž. 31:25 „Buďte rozhodní a buďte udatného srdce, všichni, kdo čekáte na Hospodina!“
 
I tito lidé, kteří položí svůj život pro věrnost  Ježíši Kristu a Slovu Božímu budou připojeni k Církvi, která se ujme vlády s Kristem na 1000 let. 

 
5) Odměna věřících
 
1Kor. 1:8 „On vám bude oporou až do konce, abyste v onen den Pána Ježíše Krista nebyli obviněni.

1Kor. 3:11,12 „Nikdo totiž nemůže položit jiný základ než ten, který je už položen, a to je Ježíš Kristus. Zda někdo na tomto základu staví ze zlata, stříbra, drahého kamení, či ze dřeva, trávy, slámy – dílo každého vyjde najevo.“
 
1Kor. 3:13-15 „Dílo každého vyjde najevo. Ukáže je onen den, neboť se zjeví v ohni; a oheň vyzkouší, jaké je dílo každého člověka. Když mu dílo shoří utrpí škodu; sám sice bude zachráněn, ale projde ohněm.“
 
Po vytržení církve Spasitel sám posoudí dílo každého věřícího; jak každý stavěl na Základu, kterým je On sám,  jak byl věrný při správě hřiven, jež od Pána dostal (Mt. 25:14-30; Lk. 19:11-27).  I ten, který stavěl na Základu nekvalitně, bude zachráněn. Ale my všichni jen díky Jeho milosti nebudeme obviněni – viz 1Kor. 1:8, protože věčný život v Kristu Ježíši je darem Jeho milosti (Ř. 6:23).  
 
Je tedy zřejmé, že odměna bude diferencována; úroveň nebeské blaženosti se bude zřejmě odvíjet od úrovně chválení Krista.

Naproti tomu i utrpení zavržených bude diferencováno. Odplatou za hřích je smrt (Ř. 6:23). To znamená, že hřích je absolutní: neexistuje „lehký,“ či  „těžký“ hřích, jak bludně tvrdí ŘKC. Hřích je jen jeden, a má za následek věčné zavržení. Ale úroveň utrpení v tomto zavržení, bude (analogicky) různá.
 
Po vytržení dojde v nebi ke svatbě Beránkově s církví:
 
Zj. 19:7,8 „Radujme se a jásejme a vzdejme mu chválu; přišel den svatby Beránkovy, jeho choť se připravila a byl jí dán zářivě čistý kment, aby se jím oděla. Tím kmentem jsou spravedlivé skutky svatých.“

Vytržená Církev spolu  se všemi vzkříšenými, (1Tes. 4:15-17), se  bude s Pánem nacházet v nebeských světech po celou dobu hrozných Božích soudů, kterou dopadnou na tuto zemi. A po antikristově zničení bude s  těmi, kteří zahynuli během antikristova teroru na zemi a byli vzkříšeni (Zj. 20:5), kralovat spolu s Kristem v pozemském Jeruzalémě 1000 let. 
 
 
Konec první části

 
BohemianAnonymus

 

Podobná témata

Zamyšlení

"Poslední dnové lidstva. Část 1" | Přihlásit/Vytvořit účet | 6 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Poslední dnové lidstva. Část 1 (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Úterý, 25. srpen 2009 @ 04:02:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na konto pápeža: Biblický prístup je prístup pokoja, mieru, a nie vojny a násilia. Je to tam aj tak dosť napäté, a preto je pochopiteľné, že pápež podržal stranu mierovému riešeniu. To už chápe aj svet, aj Amerika, aj zdravé jadro Izraela. Svetová verejnosť pozitívne hodnotila prístup pápeža. Cieľ je veľký, ale niekedy lepšie dosahovať ho po malých krokoch, ako neustále vyhrocovať napätie...




Re: Poslední dnové lidstva. Část 1 (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 25. srpen 2009 @ 22:13:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rád bych odstranil jednu nepřesnost na konci této části:

4 První vzkříšení (Zj. 20:4-6) a vytržení Církve
 
Tento okamžik nastane zřejmě v okamžiku, kdy bude spasen plný počet pohanů – tedy dílo spásy bude dokončeno. O tomto okamžiku ví jenom Bůh. Tímto vytržením nastane „Den Kristův.“ Vytržení Církve znamená též to, že se věřící k Pánu dostanou přímo, tedy mimo bránu smrti.
 
Ř. 11:25 „Část Izraele propadla zatvrzení, avšak jen do té doby, dokud nevejde plný počet pohanů.“

1Tes. 5:2 „Sami přece dobře víte, že den Páně přijde, jako přichází zloděj v noci.“ 
 
Mt. 24:40 „Tehdy budou dva na poli, jeden bude přijat a druhý zanechán.“

Mt. 24:42 „Bděte tedy, protože nevíte v který den váš Pán přijde.“
 
Lk. 17:34 „Pravím vám: Té noci budou dva na jednom loži, jeden bude přijat, a druhý zanechán.“

Fp. 1:6 „A jsem si jist, že ten, který ve vás začal dobré dílo, dovede je až do dne Ježíše Krista.“
 
1Tes. 4:15-17 „Toto vám říkám podle slova Páně: my živí, kteří se dočkáme příchodu Páně, zesnulé nepředejdeme. Zazní povel, hlas archanděla a zvuk Boží polnice, sám Pán sestoupí z nebe, a ti, kdo zemřeli v Kristu, vstanou nejdříve; potom my živí, kteří se toho dočkáme, budeme spolu s nimi uchváceni v oblacích vzhůru vstříc Pánu. A pak už budeme navždy s Pánem.“
 
Texty nás informují o tom, že Pán, který sestoupí s nebe, (není zde míněn Jeho druhý příchod), se s Církví setká v povětří (někde mezi nebem a zemí), vzkřísí nejdříve ty, kdo zemřeli s Kristem až do této chvíle; a živí, budou uchváceni v oblacích vstříc Pánu. Tyto duše se vzkříšenými těly pak budou navždy s Pánem; tj. sestoupí s Ním na zem, kde budou kralovat v pozemském Jeruzalémě, a před zánikem vesmíru budou přeneseni do nebeského Jeruzaléma (zda v těle, nevím), k věčné svatbě s Beránkem, který bude uprostřed nich Zj. 19:7,8; 21:3; 21:9-11. (viz část 4). 
 
Bude pro Církev připravené místo?

J. 14:2 „V domě mého Otce je mnoho příbytků; kdyby tomu tak nebylo, řekl bych vám to. Jdu, abych vám připravil místo.“
 
Zj. 20:5 „Spatřil jsem také ty, kdo byli sťati pro svědectví Ježíšovo a pro Slovo Boží, protože nepoklekli před dravou šelmou ani jejím obrazem a nepřijali její znamení na čelo ani na ruku. Nyní povstali k životu a ujali se vlády s Kristem na tisíc let.

Důležité je to, že vytržená Církev nebude snášet hrůzy světové antikristovské říše. Ale i ve velkém soužení budou lidé přicházet lidé k  víře v Ježíše Krista, o kterých hovoří předchozí text. Budou to Boží služebníci, kteří budou označeni znamením na jejich čelech:
 
Zj. 7:4 „Neškoďte zemi, moři ani stromoví, dokud neoznačíme služebníky našeho Boha na jejich čelech!“

Těm patří toto slovo:
 
Ž. 31:25 „Buďte rozhodní a buďte udatného srdce, všichni, kdo čekáte na Hospodina!“

I tito lidé, kteří položí svůj život pro věrnost  Ježíši Kristu a Slovu Božímu budou připojeni k Církvi, která se ujme vlády s Kristem na 1000 let.  
 
 
5) Odměna věřících
 
1Kor. 1:8 „On vám bude oporou až do konce, abyste v onen den Pána Ježíše Krista nebyli obviněni.

1Kor. 3:11,12 „Nikdo totiž nemůže položit jiný základ než ten, který je už položen, a to je Ježíš Kristus. Zda někdo na tomto základu staví ze zlata, stříbra, drahého kamení, či ze dřeva, trávy, slámy – dílo každého vyjde najevo.“
 
1Kor. 3:13-15 „Dílo každého vyjde najevo. Ukáže je onen den, neboť se zjeví v ohni; a oheň vyzkouší, jaké je dílo každého člověka. Když mu dílo shoří utrpí škodu; sám sice bude zachráněn, ale projde ohněm.“
 
Po vytržení církve Spasitel sám posoudí dílo každého věřícího; jak každý stavěl na Základu, kterým je On sám,  jak byl věrný při správě hřiven, jež od Pána dostal (Mt. 25:14-30; Lk. 19:11-27).  I ten, který stavěl na Základu nekvalitně, bude zachráněn. Ale my všichni jen díky Jeho milosti nebudeme obviněni – viz 1Kor. 1:8, protože věčný život v Kristu Ježíši je darem Jeho milosti (Ř. 6:23).  
 
Je tedy zřejmé, že odměna bude diferencována; úroveň nebeské blaženosti se bude zřejmě odvíjet od úrovně chválení Krista.

Naproti tomu i utrpení zavržených bude diferencováno. Odplatou za hřích je smrt (Ř. 6:23). To znamená, že hřích je absolutní: neexistuje „lehký,“ či  „těžký“ hřích, jak bludně učí ŘKC. Hřích je jen jeden, a má za následek věčné zavržení. Ale úroveň utrpení v tomto zavržení, bude (analogicky) různá.
 
Vytržená Církev spolu  se všemi vzkříšenými, (1Tes. 4:15-17), se  bude s Pánem nacházet v nebeských světech po celou dobu hrozných Božích soudů, kterou dopadnou na tuto zemi. A po antikristově zničení bude s  těmi, kteří zahynuli během antikristova teroru na zemi a byli vzkříšeni (Zj. 20:4), kralovat spolu s Kristem v pozemském Jeruzalémě 1000 let.

Všem se omlouvá BA



Re: Poslední dnové lidstva. Část 1 (Skóre: 1)
Vložil: Nematemne v Středa, 26. srpen 2009 @ 08:53:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
......A že papež jako duchovní osoba doporučuje toto protibiblické hledisko je pro mě velkým zklamáním..........

     To jsem nevěděl, že papež je pro tebe duchovní osoba. A dále. Člověka může zklamat jen ten od koho něco očekáváš. Tys něco očekával od papeže? Spíš se mi zda, že pro katolickou církev a jejích představené neměls dobré slovo. Nebo se mýlím?

......Je pozoruhodné, že Gógův útok se uskuteční v době, kdy v Izraeli nebudou existovat opevněná (hrazená) místa (Ez. 38:10). Asi od r. 1918 v Izraeli neexistují městské hradby........

     Demagogie. Proč jsi opomněl pokračování textu v Ezechieli? Doporučují všem, aby si verš v Ez.38.10 a 11 dobře přečetli. "Nemají hradby, ano, ale ani vrata a závory. A hlavně žiji v klidu a v bezpečí. Je toto obrázek současného Izraele?

......Ez. 38:20 „Hory se zbortí, skalní srázy se zřítí a každá hradba se skácí na zem.“ .......

     Jaké hradby, když jsi před chvíli tvrdil něco o tom, že v Izraeli hradby nejsou? V kraličtině je v obou verších (Ez38.11 a 20) použito slovo zeď. Také se to nehodí, že? Ezechiel  svými slovy chce zdůraznit to, že národ se bude cítit bezpečně. Toto však není obraz současného Izraele.

   K.



Re: Poslední dnové lidstva. Část 1 (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 29. srpen 2009 @ 20:04:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."„o němž jste slyšeli že přijde“ - na konci věků, kdy vytvoří světovou říši."...

To je výmysl, ničím nepodložený. Kristus přijde na konci věků, aby soudil národy, ne aby vytvářel říši.

Které místo Písma tvrdí něco takového? Dále: Kde Písmo mluví o nebeských světech? Proč si vymýšlíš, co v Písmu není?


..." např. tím, že Alláh v arabštině znamená Bůh."...

Což je ovšem neoddiskutovatelná pravda. I arabští křesťané takto Boha nazývají.


..."Tím se samozřejmě myslí právo na nezávislou vlast palestinského lidu UVNITŘ hranic Izraele."...

A na to jsi přišel pěšky, nebo za vozem? Samostatný palestinský stát arabů bude s Izraelem sousedit, ale nebude uvnitř Izraele.


..." Korán, který je pro muslimy závazný, jako Bible pro nás, Židům právo na jejich zemi neupírá"...

Proč se pouštíš do výkladu věcí, kterým nerozumíš? Nejdřív se seznam alespoň trochu s tím, co islám učí a pak se vyjadřuj.

"v Koránu je Alláhův slib, že shromáždí židy, syny opic a vnuky prasat, na jedno místo, aby je muslimové mohli zničit" (uvádí Středisko Simona Wiesenthala, červen 1999). V tomto případě se muslimská fantazie shoduje s dnešními televizními pořady některých arabských zemí, kde jsou židé uráženi stejným způsobem.

O zvířecím původu židů rád kázal v pravidelných pátečních modlitbách (!), vysílaných Hlasem Palestiny, místní muftí Ikram Sabri: "Alláh se pomstí ve jménu svého proroka kolonialistickým osídlencům, kteří jsou potomky prasat a opic. Odpusť nám, ó Muhammade, činy těchto opic, jež chtějí zneuctít Tvoji svatost..!" (Dokument Národní konference Křesťanského výboru na podporu Izraele, leden 1998).





Re: Poslední dnové lidstva. Část 1 (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Neděle, 30. srpen 2009 @ 21:24:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Doplněný článek je možné nalézt zde.  BA




Stránka vygenerována za: 0.25 sekundy