 |
Právě je 199 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: Magdalena07
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 113033622 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
poslal Danny42 Ano ,velmi často frekventované téma ,a to samozřejmě i mezi křesťany. Velmi staré a mnohokrát probírané téma ,ale přesto to opět připomínám, z důvodu určitého průzkumu ,u zdejších účastníků. Aktivních není sice mnoho lidí ,spíše velmi málo ,ale je možné ,že se náhodně ( co je ovšem náhoda,že ? )připojí i noví účastníci. Tedy jednoduše ,v rámci průzkumu. Může se vyjádřit každý zdejší účastník ,který má zájem . Ať napíše svůj osobní pohled ( i samozřejmě u křesťanů, může být biblicky podložený ,to je jasné ) na to ,jak sám ( sama) bere událost, ohledně výskytu člověka ,na planetě Zemi. Pro zjednodušení, nabízím na počátek tyto možnosti ( podotýkám ,že je to velmi zjednodušeno ,protože každý oddíl lze rozebrat a rozdělit i na více částí ,ale pro tento účel stačí to zjednodušení ) : 1 - kreace ,stvoření člověka Bohem Stvořitelem ,v 1 biblickém dnu 2 - vytvoření člověka Bohem Stvořitelem ,za použití tzv teistickè evoluce ,3 - člověk se vyvinul tak ,jak učí klasická Darwinova teorie ,tedy předchůdci člověka ,atd atd , bez působení vyšší moci - Boha . Ano je to velmi zjednodušeno ( není rozebráno vše od kreacionistů ,ani evolučních vědců ,atd ) . Můžete psát své osobní pohledy ,i s tím jak v tomto rozumíte Bibli. Hlavně samozřejmě 1 kniha Mojžíšova.
|
poslal Nepřihlášený Cizinec nedávno v jednom komentáři napsal věc, nad kterou zůstává rozum stát:
"V bibli je jeden Kristus - Pán Ježíš Kristus.
Marek, Matouš, Lukáš, Pavel, Petr a další v bibli měli toho Krista,
stejně jako my. A popisují s ním všichni podobné zkušenosti. Ježíš nebyl
ani třídní, ani sektářský, ani nevěřil na bohy či na bibli."
Ano, Cizinec opravdu napsal, že biblický Ježíš z Nazaretu nevěřil ani na bohy a ani na bibli. Ježíš, který mnohokráte citoval Písmo své Otce a kladl důraz na pravdivost Staré Smlouvy - tak tento Ježíš dle Cizince nevěřil na bibli.
Opravdu existují věřící, kteří se domnívají, že Bůh nevěří sám sobě - nevěří knize, která je jeho vlastním dílem ?!?
|
poslal Nepřihlášený
Píše:
„ačkoliv bych ti mohl v Kristu směle nařídit, pro lásku raději
prosím.“No
ty vado. Se mi zdá, že ten chlap neví, kdo je, co dělá, co to
způsobí, a příliš si o sobě myslí.
|
poslal luteran Ezechiel 34 byl citován v jedné z diskuzí ve vztahu k Mesiáši a Jeho charakteru a roli.
Tato kapitola má čtyři části:
(1) Ve verších 1-10 je Hospodinova stížnost na nevěrné pastýře Izraele: "Běda pastýřům Izraele, kteří pasou sami sebe. Což pastýři nemají pást ovce?" atd.
(2) Ve verších 11-22 pronáší Hospodin, že On sám zasáhne a stane se pastýřem svých ovcí a bude o ně pečovat: "Hle, já sám vyhledám své ovce a budu o ně pečovat. ... Já vykonám soud mezi ovcí a ovcí." atd.
(3) Ve verších 23-24 mluví Hospodin o ustanovení svého služebníka "Davida", který bude pastýřem Božích ovcí. "Ustanovím nad nimi jednoho pastýře, který je bude pást, Davida, svého služebníka. Ten je bude pást a ten bude jejich pastýřem."
(4) V závěrečných verších 25-31 popisuje Hospodin, jaký přínos a prospěch a požehnání pro ovce to bude mít. "Uzavřu s nimi smlouvu pokoje a odstraním ze země dravou zvěř..." atd.
|
poslal rudinec https://www.dropbox.com/sh/ww19du18aek2ccu/AACpGtPWG77u7bP-VnUMBH2Ja?dl=0&fbclid=IwAR1dpVY5KP2lkd0nyQt09MqsWZ9Uh7b0hXZK-XDeSlf01juWSF7qxPr-YtM
|
poslal Dzehenuti - Lukáš 12 49 - 50
- 49„Oheň jsem přišel uvrhnout na zemi; a jak
chci, aby se již vznítil! 50Křtem mám být pokřtěn, a jak jsem svírán, dokud
se nedokoná!
- O jaký křest se jedná...přeci Ježíše už pokřtil Jan Křtitel.
- Dle mého jde o nedobrý překlad a správně by mělo být :
- 49Oheň jsem přišel hodit do země a jak chci,
aby již byl zapálený! 50Ale mám být ponořený ponořením a jak jsem spolu držený - až pokud to nebude
splněno!
- Ježíš mluvil o svém ponoření do Otce. Nemluvil tedy o konkrétním křtu ale o ponoření se do Otce, které přišlo po smrti na kříži.
|
poslal Studentbible Tak, křesťanů je tady celkem dost. I ten, den co den obětující si tak říká a já mu to nemám za zlé. Třeba ti, co věří v jedinou, dostatečnou, dokonalou oběť Božího Syna na Golgotě, nedošli k poznání co se stalo v globálu a o čem je ta tajemná kniha Zjevení. Lituji a modlím se se za ty, kterým je kniha Odhalení Ježíše Krista zahalená. Ježíš odkrývá Sebe a kdo tam hledá něco jiného, je mimo. Že je dnešní Řím, potažmo Vatikán, mimo spásy, nepotřebuji hledat ve Zjevení. Jan psal křesťanům prvního století. A že tam dnes vidíme ŘKC, alespoň vidíme kam to ta jediná pravá dotáhla...a proč nevěřící odmítají 'křesťanství' v krajině Jana Husa a Komenského.
|
poslal Nepřihlášený Každý raz musí predstúpiť pred Boha na súde. Bude tvoje a moje meno v knihe života? Spása a pravda – neoddeliteľné veci.
|
poslal Nepřihlášený Všetci potrebujeme znovuzrodenie, aby sme neboli krestania len na papieri. Jan 3:5-7 Ježiš mu odpovedal: Ameň, ameň ti hovorím, že ak sa niekto nenarodí z vody a z Ducha, nemôže vojsť do kráľovstva Božieho. Čo sa narodilo z tela, je telo, a čo sa narodilo z Ducha, je Duch. Nediv sa, že som ti povedal: Musíte sa narodiť znova
Ako prebieha znovuzrodenie, viac tu:
|
poslal Nepřihlášený Moře je biblický výraz pro národy. Vzhledem k prudkosti propadu ekonomiky kvůli pandemii, a vzhledem k tomu co se ve Zjevení Jan 18 píše, to vypadá na to, že apokalyptický balvan vržený andělem do moře, je současná pandemie.
LD
|
poslal oko Já jsem Hospodin a jiného není.
Formuji světlo a tvořím tmu, činím pokoj a tvořím zlé; já, Hospodin, činím toto všechno.(Iz 45,6-7)
|
poslal vatatu Tyto komentáře zde svědčí o zrůdnosti náboženství, ve kterém lidi odsuzují druhé lidi, nebo jim vyhrožují Božími tresty, když se nepodřídí jejich pojetí víry, přitom Ježíš zemřel za naše hříchy, on, úplně nevinný, a nepředstavitelně trpěl. Jak mohou lidé říkat, že milují Ježíše za to, co pro ně udělal, přitom vyjadřovat nenávist k druhým, kteří jim narušují jejich myšlení náboženství. Myslím si,že jedině tak, že to, co udělal Ježíš je pro ně méně cenné, než jejich vlastní myšlenkové pochody nad Biblí. Hlavním tématem Bible je však utrpení, ukřižování, smrt a vzkříšení Ježíše Nazaretského. Celé Pavlovo náboženství může jít k šípku Pavel chtěl být raději zatracený, kdyby to bylo možné, aby tak zachránil alespoň některé z židovských bratří. Tímto svým pominutím smyslů jasně ukázal, že i on měl slabé chvilky, protože tímto jasně řekl, že Ježíšova oběť nestačí. Kdyby Pavel chodil s Ježíšem při Jeho kázáních, nebo četl evangelia, která byla sepsána asi až po jeho smrti, tak by věděl, že si nemusí hrát na spasitele vedle Ježíše, ale věděl by, že stačí Ježíše poprosit v Jeho Jménu o to, ať ty bratry Ježíš zachrání, a Ježíš by to udělal, tak jak to slíbil, což je zapsáno v Jan 14,13-14 a Jan 15,1-7. Pavel nebyl zdaleka tak dokonalý ve svých skutcích a řečech, jak si mnozí myslí, a tak mají zastíněné evangelium o spasení. Už to, že si Pavel, Boží evangelium o spasení lidí přivlastnil, a nazval ho "svým" evangeliem, je známka toho, že sám nebyl stoprocentní v myšlení a ve slovu. A proto se náboženství pozná podle toho, že je založené na výrocích lidí a ne na víře v Ježíše, který za nás zemřel, abychom my mohli žít v Božím odpočinutí, bez naších skutků, skrze skutky Boží, které pro nás Bůh předem připravil, abychom v nich žili. I Pavel změnil své myšlení, ale protože ,,zapomínaje na to, co je zamnou, hledíce v před", zapomněl na ty NE-SMYSLY, které sám napsal. Také napsal, že ,,skrze zákon zemřel jsem zákonu". Kolik těch napsaných slov Pavlem pochází z tohoto umírání zákonu skrze zákon? Proto potřebujeme slova Ježíše, který pod zákonem nikdy nebyl, ale vždycky mluvil jen to, co slyšel mluvit svého Otce, to proto, abychom nebyli svedeni Pavlovými omyly. Pavel také napsal ,,Žiji ne již já, ale žije ve mně Kristus..." Když člověk pozná pravdu z Ježíšových slov, že jenom Ježíš může člověka vysvobodit z otroctví hříchu, a také pozná jak, viz. Jan 14,13-14, tak teprve potom rozliší, kdy Pavel ve svých listech ještě bojoval s hříchem, což je možné jenom tenkrát, pokud nebyl svobodný od hříchu, proč by bojoval, kdyby již svobodný byl, a jasně pozná, kdy již Pavel byl svobodný. Pokud však člověk čtoucí Pavlovy listy nerozlišuje tuto Pavlovu proměnu jeho mysli, potom je sám buďto pod zákonem, kdy se snaží nehřešit vlastním úsilím, a nebo již pochopil, že i kdyby se rozkrájel, tak to pro Boha nebude dost dobré, a tak uvalí své skutky na Hospodina, úplně mu je odevzdá, a bude spoléhat ve všem na Něho, a nebude se vůbec spoléhat na svou rozumnost, která je tak čitelná z mnohých zde komentářů. Toto vše však není k zoufání, ani ke zlobě, protože jde o Boží výchovu, viz. Gal. 3,20-25. Existuje spolehlivý "barometr", podle kterého každý pozná jak na tom je. Pokud se člověku při čtení tohoto komentáře "zbouří žluč", pak je stoprocentně v Boží výchově, protože zatím nepřestal být dítětem hněvu, viz. Efeským 2,1-3 nbk r. 200: ,,I vy jste byli mrtví ve svých vinách a hříších, jimž jste se kdysi věnovali podle způsobu tohoto světa, pod vlivem onoho ducha, který mocně ovládá ovzduší a který nyní působí v neposlušných lidech. My všichni jsme kdysi spolu s nimi podléhali svým tělesným žádostem. Plnili jsme přání těla a mysli, a tak jsme svou přirozeností byli dětmi hněvu stejně jako ostatní." Jiří Vašut
|
poslal vatatu Mnozí lidé dnes nepotřebují Boha, protože mají Bibli a svůj rozum, což dohromady je také bůh. Až tento bůh v člověku zemře, tak teprve potom se v tomto člověku může narodit Ježíš skrze živé mocné Boží slovo, které dosahuje až k rozdělení ducha a duše, kostí a morku. Bible je inspirovaná Duchem Božím a jenom Duch Boží jí správně vykládá. Jak se to může člověku přihodit, že mu začne Duch Boží správně Bibli vykládat? Je to tenkrát, když se člověk zřekne sám sebe pro Ježíše, pro jeho myšlení, pro jeho cítění, a pro jeho rozhodování. Amen. Jiří Vašut
|
poslal vatatu Bible obsahuje i pár "NESMYSLŮ", to v pravém slova smyslu "NESMYSL". Židům 10,26-27 ,,Jestliže totiž poté, co jsme poznali pravdu, vědomě pokračujeme v hříchu, nezbývá nám už žádná oběť za hříchy, ale jen hrozné očekávání Božího soudu, kdy zuřící oheň pohltí jeho odpůrce." (nbk) ,,Jestliže svévolně hřešíme i potom, když jsme už poznali pravdu, nemůžeme počítat s žádnou obětí za hříchy,ale jen s hrozným soudem a ‚žárem ohně, který stráví Boží odpůrce‘."(ek.) ,,Neboť jestliže dobrovolně hřešíme poté, co jsme přijali jasné poznání pravdy, nezůstává již více oběť za hříchy, nýbrž jakési hrozné očekávání soudu a žár ohně, který bude stravovat odpůrce."(čsp) Pravda je Ježíš a ten kdo v něho věří, ten již nehřeší, protože uvěřil v jednorozeného syna Božího, který snímá hříchy světa. Kdyby chtěl člověk "DOBROVOLNĚ" hřešit, tak by to mohl učinit pouze jediným způsobem, to tak, že by "DOBROVOLNĚ" přestal věřit v Ježíše. Je totiž jenom jediný spravedlivý Boží skutek, který může člověk udělat, je to VĚŘIT V JEŽÍŠE. Všechny ostatní skutky jsou pak zahrnuty v této SPRAVEDLNOSTI BOŽÍ. Pro člověka totiž nejde o DOBRÉ a ZLÉ skutky, to je smrt, ale jde o VÍRU V JEŽÍŠE, to je život. Těm, kdo v něho věří, se Ježíš postará o všechno, o Boží skutky, o svatost, o radost, a tím o život věčný. Kdo věří v Ježíše již nehřeší,a ani hřešit nemůže, ani dobrovolně, protože SYN BOŽÍ JEJ CHRÁNÍ, A TEN ZLÝ SE HO ANI NEDOTKNE. Každý, kdo tvrdí, že skrze víru v Ježíše je možné dobrovolně hřešit, usiluje o SPRAVEDLNOST ZE SKUTKŮ, a zatím nepoznal SPRAVEDLNOST Z VÍRY..
|
poslal karels Bible je soubor starověkých textů, které křesťanství a zčásti i judaismus považují za posvátné a inspirované Bohem. Proto se nazývá také Písmo svaté (latinsky Scriptura sacra nebo Scriptura sancta) nebo krátce jen Písmo.
|
poslal karels Bible je soubor starověkých textů, které křesťanství a zčásti i judaismus považují za posvátné a inspirované Bohem. Proto se nazývá také Písmo svaté (latinsky Scriptura sacra nebo Scriptura sancta) nebo krátce jen Písmo.
|
poslal Nepřihlášený Chci si pořídit Bibli. Překladů na českém trhu je více. Poraďte mi, který zvolit. Uvažuji o Českém ekumenickém překladu. Je asi nejvíce používaný ve sborech při bohoslužbách a biblických hodinách... Ale zaujal mě i Český studijní překlad. Prý je přesnější než ekumenický. Láká mě. Samozřejmě může být užitečné porovnávat překlady, ale na druhou stranu se trochu obávám, abych neměl zmatek, aby to nebylo v prostředí, kde se cituje "většinový" ekumenický překlad, nepraktické. V menším vydání studijního překladu také chybějí úvody a vysvětlivky v rozsahu, který nabízí tradiční ekumenický překlad. No a pak je tu ještě Bible 21. Co si myslíte o tomto moderním překladu? Velmi samozřejmě respektuji Bibli kralickou, ale přece jen je to složitější čtení. Vím, že dokonalý je pouze "originál". Když ale vezmeme běžně dostupné české překlady, který mi doporučujete? Předem děkuji za vaše názory a postřehy.
|
poslal karels Bible je soubor starověkých textů, které křesťanství považuje za posvátné a inspirované Bohem. Proto se nazývá také Písmo svaté (lat. Scriptura sacra nebo Scriptura sancta) nebo krátce jen Písmo.
|
poslal Nepřihlášený Akú prirodzenosť má človek? Je vinný už pri narodení? Akú prirodzenosť vzal na seba Kristus? Zahŕňa ospravedlnenie aj kontrolu nad životom, posvätenie? Je možná dokonalosť charakteru? Aký dopad majú nesprávne odpovede na ďalšie body adventistického učenia: Duch proroctva, možnosť zachovávať zákon, znamenie šelmy, sobota, zdravotná reforma, hudba, obliekanie, atď. Učenie o predurčení.
"Keď bude jednej generácii celkom jasné, čoho je schopná Božia milosť, potom sa už posledné udalosti tejto Zeme nebudú ďalej naťahovať."
|
|
|