Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Ctirad.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 4, článků celkem: 16084, komentáře < 7 dní: 170, komentářů celkem: 389865, adminů: 60, uživatelů: 5030  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 29 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

Willy
JirkaB

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Informace z jednání VV BJB dne 22. listopadu 2021
·Seznam vypuštìných novozákonních veršù v Pøekladu Nového svìta
·Pastoral brothers – kde konèí vtipnost?
·Ekumenická rada církví si zvolila nové pøedsednictvo na pøíští dva roky
·Rozbuška a další mutace covidu-19
·Významný køesťanský genetik je frustrovaný z postoje evangelikálù k oèkování
·Vlivný Jižní baptista Robert Jeffress odmítl náboženské argumenty proti oèkování
·5 pilíøù konzervativního evangelikálního kalvinismu nesluèitelných s láskou
·Skrytì
·Pastoral Brothers

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
106905062
přístupů od 17. 10. 2001

Mladým: Kterak tabákové firmy lákají na nikotin mladé lidi
Vloženo Středa, 09. říjen 2002 @ 09:42:23 CEST Vložil: Stepan

Sebeobrana poslal Martin Škapík

  Kterak tabákové firmy lákají na nikotin mladé lidi příspěvek nám poslal Martin Škapík, známý novinář, analytik a bojovník proti nadnárodním tabákovým koncernům.   Ukázky z žalované propagační brožury World travel collection                   

      
Zde je nekomentovaná ukázka, či tedy lehce komentovaná, (Vydrže to prosím, nahrává se zhruba 40 vteřin) z propagačního letáku WORLD TRAVEL COLLECTION, nemůžeme jí přetisknout celou, abychom se nedostali do rozporu s autorským zákonem, komentář  necháváme na Vás. Nutno dodat, že celá brožurka je vytištěna v prvotřídní kvalitě, pro náhled, ale bylo nutno ji "zlehčit" tak, aby se relativně rychle načetla.

Doporučujeme zajištění originálu. ms
Zde potom naleznete soudněznalecký posudek na zadání, kdo je cílovou skupinou této reklamní kampaně. Úvodní stránka brožurky: A jak, že se to vlastně s Morrisem hraje? Za třicet vykouřených krabiček: Za šedesát vykouřených krabiček: No a foťák už se musí opravdu vyhulit, 70 vykouřených krabiček: No a když si pořádně zakouříš, vydej se do světa, ale nezapomeň přibalit cigára od Filipa Morrise: Hlavně neříkej kamarádům, že to je foťákem za cigára, že jsi tak OK: Hodinky, no problem, vykuř 40 krabiček a máš je: Snad všem je jasné, že oslovuji osumnáctileté a komu ne? Čti člověče vlivný: Některé věci ovšem, jak nám vzkazuje Filip Morris je lepší nevidět..... Pokud teda nevykouříš šest kartónu LM cigaret, pak asi uvidíš jako ostříž! Závěr: Každý sám, ten můj je nepovzbudivý, ale věřím skutečně vládě, i politikům i novinářům, že už se pod ten svícen podívají, protože jinak nám za pár let budou vládnout cigaretoví bossové, už nikoliv zprostředkovaně, ale přímo. Martin Škapík - vydavatel jinak humoristického serveru a analytik Posudek soudní znalkyně na zadání, koho vlastně a jakým způsobem tato promotion akce oslovuje naleznete ZDE (klikněte pro vstup do posudku)
Pokud jste se pobavili, pošlete odkaz na HTTP://viditelne.prase.cz dál. Děkujeme.


"Kterak tabákové firmy lákají na nikotin mladé lidi" | Přihlásit/Vytvořit účet | 0 komentáře
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Stránka vygenerována za: 0.15 sekundy