Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Ctirad.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 4, článků celkem: 16084, komentáře < 7 dní: 170, komentářů celkem: 389865, adminů: 60, uživatelů: 5030  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 33 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

JirkaB

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Informace z jednání VV BJB dne 22. listopadu 2021
·Seznam vypuštìných novozákonních veršù v Pøekladu Nového svìta
·Pastoral brothers – kde konèí vtipnost?
·Ekumenická rada církví si zvolila nové pøedsednictvo na pøíští dva roky
·Rozbuška a další mutace covidu-19
·Významný køesťanský genetik je frustrovaný z postoje evangelikálù k oèkování
·Vlivný Jižní baptista Robert Jeffress odmítl náboženské argumenty proti oèkování
·5 pilíøù konzervativního evangelikálního kalvinismu nesluèitelných s láskou
·Skrytì
·Pastoral Brothers

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
106905106
přístupů od 17. 10. 2001

Mladým: Tabáková reklama pro náctileté v časopisu Mobil
Vloženo Čtvrtek, 17. říjen 2002 @ 10:05:00 CEST Vložil: Pisnicka

Sebeobrana poslal jj

 

Tabáková reklama pro náctileté v časopisu Mobil Firmy Philip Morris a Reemtsma opustily technická periodika, nastupuje JTI
Není tomu tak dávno, co čtenáři časopisů o počítačích kriticky přijali (nebo spíše nepřijali) reklamu na cigarety ve svých oblíbených časopisech.

Největší firmy našeho trhu se zdá se poučily, Japan Tobacco ale nyní zkouší zaujmout novým designem krabiček Camel čtenáře časopisu Mobil. Co na to řeknou předpokládám převážně mladí, troufnu si říci náctiletí mobilní fanoušci? Ověřil si JTI věkovou strukturu čtenářské obce tohoto časopisu, než se pro takovou reklamu rozhodl? Patří podle vás reklama na cigarety do časopisů pro mládež?
klikněte pro větší obrázek
Jarek Jesenský

"Tabáková reklama pro náctileté v časopisu Mobil" | Přihlásit/Vytvořit účet | 0 komentáře
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Stránka vygenerována za: 0.12 sekundy