|
Zaznamenali jsme 120829918 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
poslal laco Infiltrace církví v
praxi
Nasledujúci článok sme obdržali z
emailovej adresy pravda@interweb.net
pisateľ sa podpisal ako " JA zo SPOLOCNOSTI NA OCHRANU
OSOBNOSTI PRED PSYCHICKOU MANIPULACIOU SIEKT A KULTOV" posúďte nakoniec sami ...
/ príspevok zverejňujeme v pôvodnej forme bez úprav /
Můžeme tedy vidět, že nenásilná a nenápadná
křížová válka prostřednictvím infiltrace je vyhlášena celému světu. Jezuitský
řád prostřednictvím svých tajných členů nebo tajných agentů pronikl do všech
náboženských a nenáboženských organizací ať politických, vojenských,
hospodářských, ekonomických nebo fundamentalistických, nacionalistických,
teroristických a pod. Z jezuitského řádu vycházejí zvlášť vytypovaní všestranně
vzdělaní a vyškolení agenti. Jsou určeni k infiltraci všech náboženských
denominací a k nasměrování jich do náruče Vatikánu a nebo k jejich rozložení a
zničení. Dr. Rivera byl jedním z nich. Sám ve svých
spisech přiznává, že jen ve Španělsku rozložil a zničil nejméně 19 sborů. Tento
exjezuitský kněz o této činnosti z roku 1950 vypráví po svém podařeném útěku z
řádu roku 1979 toto: “... Nenáviděl jsem protestanty -
věřil jsem, že jsou našimi smrtelnými nepřáteli, a to způsobilo, že ze mne
učinili agenta pro infiltraci k ničení těchto církví. ... Infiltrátor je člověk,
který se vplíží nenápadně mezi ně tak, aby byl nepoznán, čím a kým vlastně
je. Když mi bylo 14 let, začali jsme s kurzem o
protestantismu a jeho kacířství. Na velké tabuli uvedl učitel seznam všech
církví, které bylo nutno tehdy infiltrovat. Učitel mi ukázal, kterou jsem z
těchto skupin dostal za úkol infiltrovat. Byla to skupina pod písmenem C, tedy
Plymontští bratři, Pentakostalisté, Baptisté a Unie evangelíků.
Písmeno A obsahovalo: Episkopální, Církev
Boží, Metodisté, Luteráni. Písmeno B obsahovalo: Adventisté sedmého dne, Církev
Nazarejských křesťanů. Písmeno C mělo: Plymontští bratři, Pentakostalisté,
Baptisté, Unie evangelíků. Písmeno D obsahovalo: Aliance misionářů, Shromáždění
Boží, Mormoni, Svědkové Jehovovi. Písmeno E zahrnovalo: Mohamedáni, Církev
koptická, Řeckokatolíci. Jak ubíhala léta, infiltroval jsem stovky
sborů a organizací. Jezuité počali infiltrovat kolem roku 1550 každé náboženství
a každou denominaci. A toto činí do dnešního dne, ovšem mnohem sofističtějším a
obludnějším způsobem díky ekumenicko-charizmatickému hnutí v některých
fundamentalistických církvích. Kněží, kteří úspěšně infiltrovali Plymonské
bratry nám předali knihy od Darbyho, Skofilda, Kellyho atd, aby studovali
rozdílná učení. ... Kněz nám dokonce ukázal, jak máme lámat chléb v den Páně.
Když učitelé seznali, že bychom to už dovedli, přidělili nám úkol církve
infiltrovat a řekli nám, jak máme předstírat přijetí Krista. ...
Jediným povoleným náboženstvím ve Španělsku
bylo římské katolictví. Místní kněží měli seznamy těch, kteří nebrali účast na
mši a tajná policie je měla nahlášené. Tito policisté je pak sledovali tak
dlouho, dokud nevypátrali jejich tajná podzemní shromáždění.
Byli jsme poučeni, jak si hrát s dětmi
členů těchto církví a jak se jich vyptávat, když s nimi budeme sami. ... Naučili
nás, jak přinést kytici paní, když bychom byli pozváni k obědu, jak máme být
velmi zdvořilí, abychom k nim měli otevřené dveře a když jsme s nimi byli sami,
měli jsme jim lichotit, jak jsou krásné a šaramantní.
Byli jsme poučeni, jak hrát na jejich city,
projevujíc hluboký soucit, když jejich milovaný zemřel. ... Také jsme měli o ně
projevit velký zájem, když se ocitli v těžké krizi.
Nejzajímavější částí naší nauky bylo
roztříštění církve znemožněním pastora, o kterém se vědělo, že říká, že
římskokatolíci nejsou křesťané. Takový se stal naším hlavním terčem. Jen ve
Španělsku jsem mohl takto zničit nejméně 19 sborů.
Na tyto sbory byly pořádány přepadové akce.
Při jedné takové přepadové akci jsem se nechal zatknout a tím se moje jméno
objevilo v novinách, kde jsem figuroval jako kacíř. Od pastora této církve jsem
pak dostal osobní dopis, jímž mne doporučoval jako věrného a důvěryhodného
křesťana. On totiž nevěděl, že jsem to byl já, který je zodpovědný za tuto akci
a za jeho uvěznění. Tehdy mi bylo 17 let. S dopisem tohoto pastora jsem byl přijat v
jednom Baptistickém sboru ve Venezuele. Naše instituce mne vyslala, abych tam
infiltroval. A potom jsem se dostal do většího mezidenominačního teologického
semináře v Kostarice. Mým posláním bylo zničit pastora, sbor i seminář. Měl jsem
získat tolik jmen, jak nejvíce to bylo možné a odeslat je do Vatikánu. Byla to
totiž protestantská škola připravující studenty ke kazatelství. ...
Všechna tato jména jsou nyní zanesena do
počítače pro inkvizici. Oni tam mají zaznamenána všechna jména pastorů, každého
člena církve všech denominací na celém světě, včetně katolíků. V budoucnu to
bude nepochybně proti nim použito, budou-li stát proti této jediné světové
supercírkvi, kterou se Řím snaží vybudovat. Tou supercírkví je míněna ta, kterou
římskokatolická instituce shromáždí ze všech protestantských církví pomocí
ekumenického hnutí pod svou nadvládu. Pronásledovaní věrní, kteří tuto nadvládu
odmítnou, budou od ní odkázáni na smrt. Pak budou tajně mordováni ...
Nyní se vrátíme zpět k tomu, jak jsem ničil
baptistickou církev ve Venezuele. Polovina sboru věřila, že římskokatolická
instituce je církví křesťanskou a já jsem jim na to říkal toto: » Ó
ano, ... mám mnohé příbuzné v katolické církvi, kteří milují Pána a já věřím, že
jsou spaseni jako věřící křesťané. To je křesťanská církev. A ti, kteří nevěří,
způsobují strašné rozdělení a škodu tělu Kristovu. Už mnoho kazatelů na tuto
církev útočilo a víra mnohých byla zničena. A to způsobilo mnoho zmatků a
rozkolů. To musí přestat! My musíme kázat lásku. «
Takto vždycky mluví jezuité. Jsou to jejich
fráze, které se zdají jako pravdivé. ... Dnes bych tomu pastorovi a těm, kteří
vzdorují, chtěl říci: » Pastore,
máš pravdu. Katolická církev není církví křesťanskou. Trpěl jsem v jejich rukou
ve Španělsku. Nenávidí křesťany. «
Můj drahý pastor byl dosud ve vězení ... a
když mne tento babtistický pastor poslal do mezidenominačního semináře, rozšířil
jsem pověst o tom, že měl nějaký vztah s 18ti letou dívkou. Byla sehnána dívka
(katolické děvče). Ta řekla diakonům, kteří byli proti tomu pastorovi, že by se
chtěla z toho vyznat. Pastor však byl nevinný. Manželka se s ním rozvedla,
církev byla rozbita a já jsem přešel na jiné působiště. ...
Jsou tři nejdůležitější způsoby rozbití
sboru: 1) Uvést ve špatnou pověst silnou vůdčí
osobu sboru (kazatele). 2) Izolovat ho, to je pozbavit ho jeho přátel a za 3)
nějakým způsobem ho sprovodit ze světa. 1. způsob: Zničit jeho pověst lží proti
němu. Překroutit něco, co řekl, aby vypadal jako nepřítel země. Uvést jej do
nepříjemností s úřady. Falešně jej obvinit ze vztahu k ženě. Ku příkladu:
Sekretářka, která má s ním milostný poměr. Dále zařídit, aby jej policie
vyšetřovala z obvinění požívání drog, protože se chtěl vyhnout platit poplatky.
Když by pak v takovém případě prokázal svou nevinu, je již pozdě. Sdělovací
prostředky jej stačily představit jako viníka. Jeho pověst byla zhanobena. Když
jej uvedou do špatné pověsti, pak se mu omluví za omyl. Je ovšem již pozdě. Pak
třeba přichází telefonáty s pomluvou jeho manželky a jeho dětí z nemravných
skutků. To je jen několik způsobů, jak takového člověka zneuctít. Od té doby je
totiž považován za člověka nespolehlivého, označovaného jako lhář a zloděj.
2. způsob: Potom začíná kampaň psaníček a
pomluv, ve kterých je takový člověk označen jako nevěrohodný. ... Je to zkrátka
smolař. Ti, kteří se proti němu staví, vznášejí proti němu výhrady jako proti
nepříteli způsobujícímu rozdělení: » Je
proti jednotě! Neprokazuje Boží lásku, ... drží se svých vlastních podivných
učení a pověr. Takto je svými spolupastory odstaven. Šíří se nová lež o nervovém
zhroucení, ... všechno co řekne, je nevěrohodné.
Většina z nich se při tom podrobí a
přistoupí na kompromis. Je to snadnější než bojovat proti takovému peklu. ...
Izolace se používá, aby byl donucen vzdát se kazatelství.
3. způsob: Smrt je poslední
východisko.Jestliže věří, že je povolán od Boha a nechce vstoupit v kompromis
pod tlakem svých kolegů, přátel a rodiny, pak se stane neobvyklá věc: Je
například sražen autem při nějaké nehodě. Může být zasažen autem a dostane se do
nemocnice, ošetřovatelka mu zavře přívod kyslíku nebo dojde k záměně léku,
nastane komplikace a on zemře. ... Nebo umírá následkem otráveného jídla nebo je
živen drogami, jež mu mění psychiku a dostane se do blázince. Také se stává, že
se střetne s nějakým mužem, který jej probodne dýkou nebo hovoří s někým osobně,
kdo jej náhle zastřelí. Jedna smrtelně nebezpečná technika se
zakládá na vyhledávání dvojníka, který vypadá stejně jako oběť. Vybaven doklady
totožnosti, používá jeho jméno, žije špatným životem, falšuje doklady, rujnuje
jeho pověst a ničí jeho čest.
Protestantský seminář, který jsem měl
zničit, byl v Kostarice. Byl to seminář mezidenominační. Byly mi určeny dvě
krásné dívky, které měly se mnou spolupracovat. Byly ze skupiny Katolické akce
mládeže. Předstírali fundamentalisticky založené znovuzrozené křesťanky. Karmen
měla být mou přítelkyní v biblické škole. Marie byla určena k ničení pastorů a
zavádění sexu mezi studenty. Abych dokázal svůj antikatolický postoj,
hádal jsem se za přítomnosti jiných studentů s jezuitskými kněžími, kteří přišli
do tohoto semináře. Tito jezuité věděli kdo jsem. Samořejmě to byla jen
přetvářka. Byl jsem to přece já, kdo poskytoval veškeré informace o této škole
těmto kněžím a oni to dál poskytovali a předávali Svatému officiu ve Vatikáně.
Mezi studenty jsem působil nevoli, protože jsem se i přes nejpřísnější předpisy
o separaci chlapců a dívek vodil s Karmen za ruku.
Napřed začala vznikat ze strany učitelek
podivení, pak pohrdání a nakonec pohoršení. Dvě ženy učitelky, které byly
misionářky a byly svobodné, tím byly těžce pohoršeny. Dále jsem vybral a určil
několik katolických šviháků, kteří předstírali křesťany, aby tyto učitelky
sváděli. Pak jsem navštívil noclehárnu pro dívky a nechal jsem se přistihnout,
když Karmen byla v nočním úboru. Na dotaz učitelky odpověděla, že všechny dívky
dělají totéž s jinými studenty. A pohoršení učitelek neznalo mezí.
Nastoupila diskuze a tento » skandál «
se také dostal do sdělovacích prostředků. Jako novinář byl další jezuitský kněz,
který to celé patřičně a barvitě popsal. Seminář byl otřesen. Byl totiž označen
za místo mravní zkázy. Schválně jsem se také oblékal jako nemehlo,
loudal jsem se a přicházel vždy všude pozdě. Bojoval jsem s učiteli a obviňoval
je, že nemají křesťanskou lásku. Jakmile se proti mně ozvali, ihned jsem se
ohradil slovy: » Nerýpejte
do mě. Proč mě tak pronásledujete? Jednejte jako kněz. «
Při každé příležitosti jsem je přesvědčoval, že v katolické instituci jsou mnozí
dobří křesťané a že katolické školy jsou pro svou disciplinu lepší.
Marie byla velice zaměstnaná. Mnozí ze 17ti
studentů, které svedla, byli ze školy vyloučeni a nyní přišli na řadu pastoři a
kazatelé. Pak bylo možné vidět pastora, jak často Marii ohmatával a hlídal ji,
kam jde. A Marie hrála i citové divadlo. Tak padli tři pastoři: Metodistický,
letniční a jeden pevně stojící kazatel. ... Její misie se zdařila. Všichni tři
pastoři se stali plně ekumenickými. Začali kázat jen o Boží lásce a již vůbec
nemluvili o tom, že římští katolíci směřují do záhuby a odsouzení. Všechno
proběhlo podle našich plánů. A tak dojde k ultimativnímu sjednocení všech církví
s římskokatolickou institucí. Vrcholem všeho bylo, když jsem studentům
namluvil, že třítýdenní hladovka zlepší kondici. Opět se to dostalo do novin a
škola měla náběh na zánik. Katoličtí kněží žádali její uzavření. Prohlašovali,
že je to satanovo doupě. Pak na mne škola vydala zatykač.
Představitel školy se mne pokoušel vyhostit ze země. Ovšem Vatikán pomocí
Španělské vlády prohlásil, že jsem jen zběh z armády a na základě toho jsem byl
přemístěn dřív, než mohli zjistit, že jsem jezuita. Dnes (1979) už je tato
biblická kolej totálně ekumenická a plně spolupracuje s římskokatolickými
kněžími. ... Když jsem zruinoval teologický
seminář a byl vzat zpět do Vatikánu, byl jsem vysvěcen (ordinován) za
jezuitského kněze. Ve špionáži jsem byl tak obratný, že na mne vložili to
největší jho a pověření. ... Když jsem opustil instituci, stal jsem se biskupem
ve starořímské katolické církvi držíc svou bullu mého vysvěcení pod apoštolskou
posloupností římských biskupů. ” (A.
Rivera: Alberto, Part I., vol. 12, Chick publ., California, USA, 1990, str.
14-23)
45.10 Infiltrace protestantů -
ekumenie
Prvním předsedou vatikánského Sekretariátu
pro sjednocení křesťanů byl americký kardinál A. Bea, jezuita, který vynaložil
nemalé úsilí, aby došlo ke sblížení katolické církve s protestantskými a jinými
církvemi. IV. konkres o ekumenických otázkách,
kterého se zúčastnilo na 120 jezuitských špiček ze 30 zemí, se konal v září 1971
v Dublinu. Zprávu nazvanou Církve a
církev katolická přednesl americký jezuita E. Dulles. Vyzval řád, aby svou
aktivitu v otázkách ekumenie zesílil a zdůraznil nezbytnost dialogu s křesťany -
nekatolíky. Náplní ekumenických styků by se měly stát otázky vzdělávání,
teologické úvahy a sociální apoštolát. (America, 1971, sv. 125, č. 6, str. 141;
L´Osservatore Romano, 20. 8. 1971) V rámci ekumenie usilují jezuité o
sjednocení všech křesťanských církví a o odstranění teologických rozporů.
Pochopitelně, že vůdčím vyznáním víry musí být katolické. Bývalý jezuitský kněz
Rivera ve vyprávění pokračuje: “Pro mé zkušenosti ve
vyzvědačství jsem byl určen pro ekumenické síly pod papežem Janem XXIII.
Protestanté již dávno nebyli nazýváni heretiky, nýbrž odloučení bratři.
Komunisté již nebyli našimi nepřáteli. Které organizace jsme v té době úspěšně
infiltrovali? Protestanty všech denominací, ortodoxní vyznání všeho druhu,
mohamedány, brahmíny, budhisty, mormony, okolní církve, různá další východní
náboženství, T.M., svědky JHVH, vědu myšlení, judaisty. A z dalších organizací?
Celosvětovou vládu v OSN, komunisty, zednáře všech lóží, socialisty všech zemí,
ateistických spolků, anarchisty, dělnické unie apod.
Díky maskovaným agentům jsme nepozorovaně
pronikli do křesťanské televize, vydavatelství, nakladatelství, kde nás přijali
jako učitele, pastory a evangelisty. Propagovali jsme hlavně lásku, jednotu,
spojení všech se všemi vzájemně. To je naše oživení.
Naším mistrovským dílem je třetí mocnost a
tou je Charismatické hnutí. To je most do Říma, kterým nás protestanté přijali s
otevřenou náručí, (viz také kniha: Vatikán, Moskva, Washington, 1982).
První protestantské skupiny, které se
přestěhovaly byly adventisté sedmého dne a plné evangelium obchodníků. Teprve
potom následovali babtisté, metodisté, presbyteriáni, luteráni, atd. Všichni
byli infiltrováni včetně mormonů a svědků JHVH.
Pak následovaly všechny školy, semináře,
univerzity a koleje. Do toho byla také přímou akcí jezuitů zatažena mládež z
legie Marie a rytířů Kolumbových. Nyní už tyto všechny společnosti o Římu
veřejně mlčí, neboť neodporují učení, že římskokatolický systém je křesťanskou
církví. Je to skrz naskrz vítězství kompromisu. Téměř všichni protestantští
kazatelé a pastoři se bojí mluvit proti Římu. Jestliže by takto učinili, ti z
našich lidí, kteří jsou zakotveni v církvích, by je napadli a zneškodnili. Právě
toto je to veliké odpadnutí. Toho času jsem byl úplně zdeptán. Moje
naděje byla ta tam. Měl jsem mluvit před ekumenickým shromážděním na setkání
latinskoprotestantských vedoucích a římských katolíků ve Quatemale. Na stadionu
bylo kolem 50 tisíc lidí. A tam jsem se dopustil neodpustitelného hříchu.
Vyjevil jsem před tímto shromážděním, čím je Řím ve skutečnosti. To mi nešlo
odpustit, ani nijak prominout: » Jak
mohu mluvit před vámi o životě, když jsem mrtvý. Systém, jemuž já sloužím,
zapáchá smrtí od zpovědnice po Marii. Od očistce po mši a po kněžstvo, kteřížto
zapírají Kristovo vzkříšení. Jak mohu mluvit o životě, když jsem vám lhal,
infiltroval jsem a ničil vaše církve!? Domníváte se, že ekumenické hnutí znamená
lásku a jednotu. Ve skutečnosti vám přinese smrt. «
... Co musí kazatel učinit, aby se
zbavil infiltrátorů ze své církve a získal římské katolíky pro Krista? Pastor
musí mít odvahu říci z kazatelny to, co stojí v Bibli! Římští katolíci nejsou
křesťané, protože římskokatolická instituce není křesťanskou církví.
” (Alberto Rivera: Alberto, Part I., str.
24-29)
Není na světě náboženská organizace, která
by nebyla prosáklá jezuitskými špicly. Jak jsme mohli z vyprávění Dr. Rivery
vyrozumět, jezuité pronikli do řad protestantských církví tak, že se stali přímo
jejich kazateli, misionáři, činovníky sboru, vedoucími mládeže, horlivými
misionáři, evangelickými věrozvěsty a pod. Nemysleme si, že v Čechách je to jiné a
lepší, než kdekoliv jinde na Západě. Právě nezkušenost a naivita českých,
moravských a slovenských věřících protestantů, stejně tak jako i dalších z
bývalého socialistického bloku je přímo vybízející k tomu, aby Vatikán mohl v
klidu a téměř bez jakékoliv námahy zapouštět své kořeny doslova přímo na
kazatelně protestantských sborů. To se týká nejen polokatolických církví, ale
hlavně takových církví, které si zakládají na tom, jak přesně dodržují Desatero,
protože mají správné znění Božího Zákona - zvláště 4. přikázání, jak jsou znalé
Bible, jak správně křtí, jak se přiblížili k původním apoštolům, jak rozumí
proroctvím a jak jsou proto daleko od ekumenických či dokonce vatikánských
vlivů. Nedávno jsme měli možnost se blíže seznámit
s praktiky některých kazatelů právě v těchto přísně reformačních církvích. Na
jedné straně jsme viděli, jak tito lidé mistrně ovládají terminologii, zvyky,
Bibli a různou doplňující náboženskou literaturu, jak se neustále pyšní, že
ovládají hebrejštinu a řečtinu, jak tyto jazyky neustále ve svých kázáních
používají a rozebírají, aby tím podepřeli svá “křesťanská” tvrzení. Viděli jsme,
jak projevují zájem zvláště o mládež a děti, jak přímo hýří různými
organizačními nápady, jak všude hovoří zvláště o lásce, milosti, jednotě,
radosti a vzájemném porozumění a bratrství s jinými křesťany z jiných církví a
jak chválí toho či onoho katolického duchovního, jak citují jejich myšlenky a
jak tyto jejich filozofie nadřazují nad pravidlo protestantské víry, to je nad
Bibli. Na přímý dotaz, zda je jejich církev členem ekumenického shromáždění a
sdružení ostatních církví pod Světovou radou církví (založenou 1948 v
Amsterodamu), ovšem tito záhadní kazatelé odpovídají, že jejich církev nemá s
ekumenickým shromážděním ostatních církví a s Ekumenickou radou církví a s
Křesťanskou akademií (vedenou jezuitským knězem T. Halíkem) nic společného.
Maximálně, že jsou “pouze
pozorovatelé”, jak to titíž lidé různě alibisticky také popisují ve svých
interních církevních časopisech. Nikdo však neviděl, že jejich organizační
elán má cíl, a sice všechno centralizovat a směrovat k vlastním vrcholným
církevním orgánům, odkud se pak všechny informace o svých “ovcích” již snadno,
nepozorovaně a ve větším množství převedou k jezuitům. V jejich radách a
kázáních nikdo nevnímal dech Vatikánu, v jejich činnosti na mládeži a v
mládežnických akcích nikdo neviděl pařáty jezuitů. A pak jsme měli možnost ty samé lidi vidět,
jak kontaktují katolické a jezuitské preláty nejen na domácí půdě, ale především
v zahraničí a jak se zdržují v jejich přítomnosti a v katolických shromážděních.
Bylo pro nás také velmi poučné podívat se
na komunistickou minulost těchto lidí, většinou funkcionářů těchto přísně
protestantských církví. K našemu překvapení byli dříve ve službách STB po
různými tajnými jmény. Tak jak sloužili dřív STB za komunismu, tak slouží dnes
Vatikánu. A nic nemění na tom to, že někteří z nich jsou dál v církvi zapojeni
do různých fukcí, dokonce i přímo těch nejvyšších. A tak je tomu ve všech
postsocialistických státech. Čím vyšší církevní funkce, tím vyšší zamoření
Vatikánem. Tato přímá úměra nemá téměř žádných vyjímek.
Náš údiv však vzrostl ještě víc, když jsme
se dozvěděli, že tyto církve jsou ke svým projezuitským a provatikánským šéfům
natolik lhostejné a loajální, že ani nepovažují za nutné tyto dřívější
spolupracovníky STB (a tím i Vatikánu) nejen sesadit, ale dokonce ani nechtějí
odsoudit jejich dřívější komunistickou zákulisní činnost a úplně se od těchto
politických machinací distancovat. I ty nejpřísnější protestantské církve vůbec
nepovažují za nutné se od toho očistit, uznat chybu a s dřívější minulostí
tajných komunistů a STB se rozejít. Jejich přístup, při kterém tento křesťansky
čestný čin nepovažují církevní organizace vůbec za důležitý, laika skutečně
ohromuje. Ovšem jejich postoj je pochopitelný, když
uvážíme, že v jejich vedení jsou vatikánští a jezuitští agenti či dokonce přímo
samotní tajní jezuité. Přístup těchto církví k této otázce od pádu komunismu až
po dnešek jen každému pozorovateli zřetelně dokazuje, jak hluboko jsou církve
zasaženy a paralyzovány jedovatým vínem hněvu smilstva nevěstky a vínem hněvu
Božího - řečeno terminologií těchto protestantů. Podíváme-li se také do anglikánské a
presbyteriánské církve tak zjistíme, že všichni kazatelé na vedoucích místech
jsou tajní vatikánští agenti a velicí přátelé katolických prelátů - biskupů,
arcibuskupů, kardinálů a dalších. Jak jsme měli možnost si ověřit, větší část
těchto lidí jsou skuteční jezuité, z nichž někteří se dokonce již ani nenamáhají
svou identitu ukrývat a v katolických a jezuitských časopisech píší o své
“misijní” práci v těchto bývalých protestantských církvích. Díky těmto lidem obě
církve již plně splynuly v rámci ekumenického sdružení s Vatikánem. O pronikání
Vatikánu do řad Anglikánské a presbyteriánské církve vypráví také mnoho
literatury jako například již námi zmiňovaná kniha: Michael de Semlyen: All Roads Lead to Rome?,
1993, Dorchester House Publications. A co čteme dnes? “Křesťanská konference se vyslovila pro
dialog církví. Bohoslužbou ve Svatovítské katedrále a besedou s kardinálem
Miloslavem Vlkem, který je od roku 1993 již dvě funkční období předsedou Rady
evropských biskupských konferencí, skončila včera v Praze mezinárodní
konference. Účastníci z více než 20 evropských zemí, mezi nimiž české hodnostáře
zastupoval plzeňský biskup František Radkovský, vyzvali křesťany k jednotě a
dialogu a zdůraznili priority ekumenické spolupráce křesťanských církví.” (Lidové noviny, 2. února 1998)
Nebo jiný úryvek:
“V
Plzni se už přes dva roky scházejí křesťané z několika církví a sborů ke
společným modlitebním setkáním. Prvotní impuls přišel v březnu 1995, kdy se
konala evangelizace Global Mission s Billim Grahamem. Z Portorika bylo přenášeno
kázání a další duchovní program přes satelit i do několika českých měst, mezi
nimi byla i Plzeň... Členové užšího výboru, zástupci římskokatolické církve,
Křesťanského společenství, Církve bratrské, Evangelické církve metodistické a
Křesťanských sborů se domluvili na pravidelném setkávání jednou za dva měsíce ke
společné modlitbě a osobnímu sdílení. Navíc vyústila bratrská atmosféra při
Global Mission ke vzniku celoplzeňských modlitebních setkání s cílem přímluv za
město a vzájemnému poznání křesťanů z různých církví... Na celoplzeňské setkání
pravidelně přichází zhruba sto padesát křesťanů zejména z církví a sborů
figurujících v úžším výboru. Účastní se však také jednotlivci z řad husitů,
adventistů, evangelíků, pravoslavných a dalších křesťanských církví, v jejichž
denominacích se většinou nesetkali s charismatickým hnutím. Dále se scházejí
činitelé všech plzeňských církví na takzvané velké ekumeně, která slouží k
výměně informací a k domluvě na společných bohoslužbách. Z formálních neosobních
vztahů vyrostla velká ekumena do netušených rozměrů... Různé formy setkávání
katolíků, protestantů a letničních nacházejí velkou podporu u plzeňského biskupa
Františka Radkovského, předsedy ekumenické komise při České biskupské
konferenci, který má bytostný zájem na sblížení církví. Výčet ekumenických
aktivit v Plzni doplňuje setkávání staršovstev sborů a farních rad. »Ve vedení
místních církví se sešli lidé ekumenicky otevření. Nejednota jde proti svědectví
křesťanů ve městech,« shodují se představitelé plzeňských církví.” (Katolický týdeník č.36,
6.9.1998) A tak bychom mohli pokračovat dál i v
případě mormonů, svědků JHVH, scientologů, chaotistů, diskordiánů nebo
svobodných zednářů, maltézských rytířů, bývalých templářských rytířů atd. Stejně
tak jsou infiltrovány všechny biblické společnosti, biblická nakladatelství,
vydavatelství, biblické instituty apod. V USA, jak čteme u Lavreckého, založili
první masovou katolickou organizaci jezuité již roku 1882: “Kardinál Gibbons ... si vysloužil pochvalu u
mnohých amerických prezidentů a miliardářů. ... Gibons založil roku 1882 první
masovou katolickou organizaci v USA - » Kolumbovi
rytíři « ,
která pracovala jako protiváha dělnické organizace » Rytíři
práce « .”
(J. Lavreckij: Vatikán, náboženství, finance
a politika, str. 244)
45.11 Ekumenie - jezuitská “sláva
Boží”
Američtí jezuité vykonali už mnoho “práce”
pro “slávu Boží”. Proto dnes můžeme pozorovat obdivuhodný zvrat v postoji
amerických protestantů. Podívejme se do jednoho z nejznámějších sborů v USA, do
Willow Creek: “Sdružení Willow Creek » Willow Creek Community Church «
zahrnuje téměř 1200 sborů z 19 zemí, které představují více než 70 denominací.
Zakládající sbor, Willow Creek poblíž Chicaga, oslavil 14. 10. 1995 své 20.
výročí za přítomnosti 20 000 lidí. Sbor začínal se 125 lidmi v pronajatém
kinosále. Nyní je umístěn v interdenominačním evangelickém sboru o rozloze 141
arů a za týdenní docházky 15 000 lidí. Bohoslužby jsou ve středu a v
neděli. Článek z 23. ledna
1991 v časopise The Christian Century, napsal
Anthony B. Robinson pod názvem Učíme se
ze sboru Willow Creek:
“Willow Creek se rozkládá na 120
akrech v South Barringtonu ve státě Illinois, v severozápadním předměstí
Chicaga. Jedná se o skupiny přízemních budov, které z dálky vypadají jako řídící
centrum nějakého prosperujícího podniku. Nejsou tam žádné kříže ani náboženské
symboly, které by připomínaly, že se tu nachází nějaká církev.
Obřady, které se dnes konají ve Willow
Creek, se nepodobají ničemu podobnému na americké půdě. Dobře osvětlené a
prostorné hlediště s prosklenným stropem vypadá jako luxusní divadlo s plyšovými
divadelními sedadly a širokými uličkami. Luxusní zařízení láká ty lidi, kteří se
v tradiční církvích cítí nepohodlně. Když lidé zaplňují hlediště na víkendové
» služby
hledajícím « ,
hraje jim k tomu skupina tlumený jazz nebo rock. Bohoslužba začíná roztažením
opony na obrovském jevišti za postupně zvyšujícího se tempa živě odlehčené
hudby. Skupina hraje současný jazz a rok s náboženským textem, který je snímán
na široké obrazovce, zpívá 16 zpěváků a tanečníků. Herci předvádějí dramatické
scénky. Celé shromáždění zpívá jen velmi málo a prostě. Vše má příchuť
profesionálního šou. Na závěr zábavné části propukne bouřlivý aplaus. Lidem je
řečeno, že se jedná o aplaus určený Bohu. Začíná kázání - to je v souladu se zvyky amerických evangelistů.
Avšak není třeba znát nějakou církevní teologii. Kázání jsou omezena na téma:
láska, soucit, milosrdenství, přátelství s každým a další křesťanské ctnosti a
nebo na potřeby přicházejících nekřesťanů .” “Willow Creek deklaruje své
evangelické a protestantské základy, ALE ... Robert Schuller, duchovní vůdce
tohoto sboru, při návštěvě papeže v září 1987 v USA prohlásil: » Přišel
čas, aby protestanté šli k pastýři (papeži) a řekli: ‘Co máme udělat pro to,
abychom přišli domů?’ «
Před nedávnem Schuller vykonal zvláštní cestu do Říma, aby požádal o
papežské požehnání stavebních plánů pro svou Křišťálovou katedrálu (Foundation,
březen - duben, 1990). Schuller se pochvalně zmínil o jezuitech jako o » úžasné
organizaci zbožných mužů «
a nazval je » drahými
bratry v Kristu. «
Bývalý jezuita Malachi Martin o jezuitech říká, že jsou to » papežovi
lidé «
zapojeni do » války
na život a na smrt proti křesťanství a demokracii. «
(Watch!, červenec - září, 1990). Schuller byl v nedávné době spojen i s
prosovětským miliardářem Armandem Hammerem. Přesto všechno ho Crisvell, B.
Graham, Hybels a Wagner vychvalují a propagují. (Calvary Contender,
15.9.1990)
Jeho mottem k hlásání je: “Můžeme používat hudbu, divadlo a moderní
jazyk, abychom předávali Boží slovo dnešní kultuře, ale naše poselství je tak
staré jako sama Bible. ... Schuller
se ve Willow Creek důsledně vyhýbá biblickým termínům, jakým je např.
hřích.” (Gregory A. Pritchard: Doktorská dizertační
práce o sboru Willow Creek, Northwestern University, 836 str., citace ze str.
209)
Poznáváme v R. Schullerovi tajného
jezuitského agenta? Sledujme jeho další snahy o přispění ke tvorbě celosvětového
náboženství tak, jak to diktuje New Age a jezuité: “Robert Schuller je univerzalista. Nevěří, že
Kristus je jedinou cestou do nebe. Hřích definuje jako ztrátu sebeúcty (1/24
Christian News), nebo » nedostatek
víry v sebe sama « .
Tvrdí, že Kristus vytrpěl kříž, aby posvětil svou a naši sebeúctu. Pro své » zvažování
všech možností «
je nazývám » Normanem
Vincentem Pealem západního pobřeží « .
Stojí v čele ekumenických církví spojených v Globální Misii (CUGM). V roce 1987
Schuller řekl, že je čas, aby šli domů do Říma. Před stavbou své Křišťálové
katedrály jel do Říma, aby mu tam papež požehnal. (9/15/90 CC).” (citace z časopisu Calvary Contender, 1.
listopadu 1994) “Willow Creek používá zábavu jako prostředek
a cíl. Pokud jde o zábavu jako cíl, pak je úspěchem, když návštěvník odchází
uspokojen a pobaven. Když se používá zábavy jako prostředku, pak je úspěchem, že
návštěvník dojde v nějaké otázce ke svému obrácení se na křesťanství.” (Gregory A. Pritchard: Doktorská dizertační
práce o sboru Willow Creek, str. 327) Podle dizertační
práce Dr. Pritcharda ekumenický sbor ve Willow Creek praktikuje prodávání
křesťanství podle marketingové strategie, zaměřuje se na adiovizuální
prostředky, prosazuje větší pocitovost, zakrývání důkazů a věrohodnosti, aby
nedošlo ke ztrátě zábavy, snahy ztotožnit se s přicházejícími nekřesťany, stále
větší psychologizování křesťanství a snahy získat křesťany pro svět. (Gregory A. Pritchard: Doktorská dizertační
práce o sboru Willow Creek, str. 806-811) “Cho a Hybels se připojili k
Schullerovi - Korejský pastor David Yonggi Cho a pastor megasboru Willow Creek
Bill Hybels se podílejí na » Kampani
v lednu 1996 za úspěšné církevní vůdcovství « .
Schullerovo sebejisté poselství o » myšlení,
které bere v úvahu všechny možné pravděpodobnosti «
(viz jezuitská Zásada pravděpodobnosti ve 4. svazku kap. 20.8, která slouží
pro omluvu chování jednotlivce), které
rozřeďuje evangelium. Nicméně se svou Křišťálovou katedrálou a televizním
pořadem Hodina moci je nejsledovanějším televizním
kazatelem.” (Calvary Contender, 1.11.1995)
“O Hybelsovi Schuller řekl:
» Jsem
na něj hrdý, ... považuji ho za syna. Pokládám ho za za jednu z největších
událostí, které se v křesťanství naší doby dějí. Bill Hybels dělá nejlepší práci
ze všech lidí, které znám. « ”
Co je to za postavu, o níž Schuller pěje
takové ódy? Roušku tajemství poodhaluje prosincové vydání Calvary Contender:
“M. SCOTT PECK, zastánce hnutí
New Age - Časopis Life píše, že » evangelium
podle Scotta Pecka je směsice psychiatrie a křesťanství pokropené řeckou
mythologií a budhismem « .
(World, 11/18) Peck v roce 1983 oznámil, že se stal křesťanem, ale jeho široce
pojatá definice křesťana nezahrnuje žádné vyznání víry, ale » miliony
hindů, budhistů, muslimů, Židů, ateistů a agnostiků. «
(Christian Conscience, 11/95). V roce 1988 Peck ochotně podporoval knihu
katolického kněze, obhájce mystického New Age, Matthewa Foxe: » Kosmický
Kristus Nového Věku « .
Ve svém rozhlasovém vysílání evangelík David Mains obsáhle a neustále velmi
pochvalně cituje z Peckových spisů. A v tomto vysílání vyzdvihovaná Grand Rapid
College (nyní Cornerstone College) přinesla ve svých novinách článek od Billa
Hybelse, který Pecka cituje a kladně ho hodnotí.” (Calvary Contender,
15.12.1995)
Jak je vidět, Hybels je tedy jeden z velikých agentů New Age
propojených na jezuitský řád. O jeho spolupráci s dalšími jezuity přináší
reportáž článek v časopise What in the
World.
“Robert Schuller, pastor (kazatel) Křišťálové
katedrály, bude 27.-30. ledna uvádět svou 27. kampaň za úspěšné církevní
vůdcovství. Podle reklamy v Christianity Today z 11.9.1995 budou mezi hlavními
řečníky John Wimber z denominace Vineyard Christian Fellowship, Bill Hybels z
Willow Creek Community Church (Jižní Barrignton, Illinois) a David Yonggi Cho z
Yoido Full Gospel Church (Soul, Korea). Konference je sponzorována » Církvemi
sdruženými v Globální misii «
(CUGM). Členové CUGM podepsali prohlášení, že hledají » ducha
jednoty, který je právě tak katolický, protestantský, ortodoxní a evangelický,
jako charismatický « .”
(What in the World!, sv. 20, číslo 8,
1996) “Hybels chce nyní oslovovat lidi přicházející
z necírkevního prostředí a vyprávět jim evangelium běžnými hovorovými výrazy -
jak to Schuller nedělá. V interview Hybels oznámil, co řekl Schullerovi: » Ve
Willow Creek káži o hříchu. Místo slova požívám jen písmeno ‘S’, Bobe « .”
(pozn.: hřích je anglicky “sin”) (Gregory A. Pritchard: Doktorská dizertační
práce o sboru Willow Creek, str. 209) “Supersvětové supersbory - Lidé se dnes
shromažďují do megasborů..., které mají vypadat tak, aby tam mohl přijít
bezbožný, světský člověk a necítil se nijak ohrožen... Není zde agresivně
vykládaná Bible, jen praktická, vtipná poselství zaměřená na to, aby se dotkla
posluchačů právě v tom, co prožívají. O Billu Hybelsovi a dalších církevních
vůdcích se říká, že jsou » ekumenickou
a mládežnickou základnou « .
Polovina návštěvníků je z katolického prostředí, a proto se uprostřed týdne koná
tradiční » svátost
přijímání « .”
(Calvary Contender, 15. října
1992) “Rasové usmíření bylo ústředním tématem šesti
místních akcí Ochránců zaslíbení (Promise Keepers), které se uskutečnily tohoto
léta. V 7/1 CC vyšel článek s názvem » Ochránci
zaslíbení míří na rasismus « .
K mnoha ekumenickým mluvčím při těchto událostech patřili Hill a Tony Evans,
dále Bill Bright, Bill Hybels a prezident Moodyho biblického institutu Joseph
Stowell. Hybels řekl, že mnozí lidé značně přeceňují, jak jsou v očích svatého
Boha dobří. » Ale
zeptejte se sami sebe, «
řekl, » jak
vypadáte ve srovnání s Matkou Terezou a Billy Grahamem. «
Jako mluvčí sem přicházejí charismatici, kteří budou vydávat nový časopis
Ochránců zaslíbení pro muže. Doufají, že do Washingtonu, DC tato akce přitáhne v
roce 1996 asi milión lidí.” (Calvary Contender, 1. září
1994).
“Jeden člověk o Hybelsovi
poznamenal: » Měl
by být politikem. «
To nebyla záporná kritika, ale spíše lichotka na adresu toho, jak obratně Hybels
zachází s ožehavými tématy ... .” (Gregory A. Pritchard:
Doktorská dizertační práce o sboru Willow Creek, str. 472)
“Luis Palau bude po osm týdnů provádět v
Chicagu v roce 1996 své ekumenické evangelické tažení. Bill Hybels říká: » Modlím
se, aby se všechny církve sešly dohromady, aby po celém Chicagu hlásaly
evangelium... «
Do těchto evangelizačních tažení se zapojují i kazatel Moodyho církve Erwin
Lutzer a představenstvo Wheaton College, někdy také katoličtí vůdcové.” (Christianity Today, 8. dubna
1996) “Hybels učí, že každý si zaslouží jít do
pekla, každý! A zaslouží si to za své vlastní skutky! » Je
důležité, aby lidé nejprve pochopili tu špatnou zprávu. Je důležité, aby lidé
pochopili nepříjemné dilema, že my všichni jsme se odtrhli od Krista « .
Hybels učí, že ještě předtím, než někdo může přijmout dobrou zprávu, musí slyšet
tu špatnou.” (Gregory A. Pritchard:
Doktorská dizertační práce o sboru Willow Creek, str. 718)
Vzpomeňme si na Duchovní cvičení Ignáce z Loyoly. Hybelsovo
vyučování jde přesně podle koncepce čtyř týdnů tak, jako to předepsal Ignác
Loyola, který do prvního týdne zahrnul všechny “hrůzy soudu a utrpení”.
Tento jezuita také vede k ideálům New Age: Matce Tereze a B.
Grahamovi, který s nimi velice úzce spolupracuje a který byl ještě nedávno v USA
mužem Říma číslo 1.
“V roce 1990 napsal Hybels knihu
» Čestný
vůči Bohu « .
V ní mimo jiné tvrdí, že existují dvě rozdílná evangelia - jedno pro muže a
druhé pro ženy. ... Jedná se očividně o dvě soběstředná evangelia, která se
úplně vyhýbají otázce hříchu ... . Ale co lze očekávat od člověka, který svou
službu vidí v tom, že hříšníci, kteří necítí potřebu vyznávat své hříchy se mají
cítit příjemně v přítomnosti svatého Boha?
Přesto (nebo možná kvůli tomu) ostatní církve hladoví po růstu v
Hybelsově stylu, a proto se v zástupech hrnou do Willow Creek, aby se tam
vyučily technikám » růstu
církve « .
V současné době navštěvuje shromáždění v sobotu večer a v neděli ráno asi 15 000
lidí, účastníci se » služeb
pro hledající « ,
na kterých se hraje současná hudba, promítají multimediální projekce, hrají
divadelní scénky a poselství je přizpůsobováno lidem, kteří » zkoumají
křesťanství « .
Hybels říká, že jeho tým ani nestačí zvládat narůstající počet žádostí o pomoc v
ostatních církvích. Proto před nedávnem vytvořil Asociaci Willow Creek (WCA),
což je mezinárodní síť podobně smýšlejících církví. Tato organizace bude pořádat
zvláštní konference, kurzy a konzultace. Vytvořil také Fondy Willow Creek (WCR),
publikační středisko spojující novou asociaci se Zondervanským nakladatelským
domem. WCR bude vydávat knihy, audio a video nosiče z produkce zaměstnanců sboru
ve Willow Creek i dalších členů asociace WCA .” (The
BDM Letter, Biblical Discernment Ministries, říjen 1992)
Jezuité v
ekumenických církvích vždy prosazují své oblíbené divadlo velmi intenzivně.
Zvláště vyniká snaha dělat ze všech vážných témat komedii a parodie. (Viz také: Dr.
Litchfield: Drama Ministry, Back to Religion & Politics Digestb; Bolte, Chuck & Paul McCuster: Youth
Ministry: Drama & Comedy. Group Books, Colorado: 1987)
45.12 Jezuitské sekty - vražedný
nástroj
Jezuitská ekumenie však není jenom proto,
aby sjednotila všechny církve a nechala je v rámci ekumenie bujet dál. Jejich
skutečný záměr s těmito církvemi, pokud se nakonec neskloní před papežstvím a
pokud papeže neuznají jako jediného vládce nad církvemi a nad světem, je přímo
hrůzostrašný - přesně podle jezuitské přísahy. V malém nám to ukazují čas od
času tragické události různých, zdánlivě spolu nesouvisejících sekt.
Jak popisuje exjezuitský kněz Rivera,
existuje ještě jeden důvod pro infiltraci protestantů. Popisuje ho takto:
“Když se dá do pohybu poslední ikvizice,
římský chytře vymyšlený plán bude mít ten účel, zamezit kterékoliv skupině únik
do bezpečného úkrytu. Řím a jeho spojenci uzavřeli průduchy za pomoci tajného
jezuity, kterého jsme znal. Jmenoval se Jim Jones. Byl to jezuitský diakon,
vázaný přísahou pro zvláštní účely. Jonestowský masakr byl dobře promyšlenou
vojenskou náboženskou a politickou událostí se šikovně ukrytou pravdou. ... Jim
Jones byl studentem duchovního otce - démonem posedlého kazatele, zabředlého v
okultních vědách. Byl mocným čarodějníkem a dobře cvičeným jezuitou. Pracoval v
ekumenickém a charismatickém hnutí. Kázal a šířil » evangelium
lásky « .
Většina jeho následovníků byli římští katolíci a lidé z římskokatolického
podsvětí. Dále to byli protestanté z různých denominací. V roce 1953 založili
křesťanské společenství Boží církve. V roce 1962 se stal misionářem v Brazílii,
napojený na křesťanské společenství Boží církve, kterou založil. ... Jako
správný jezuita nařídil v r. 1973 svým následovníkům, aby jej oslovovali » otče «
a modlili se k němu. Není nic zvláštního, když se bezvýznamný vůdce malé církve
stane čelným představitelem politického a náboženského života, jako například
... Rosalyn Carterová (reprezentující prezidenta USA), guvernér Jerry Brown
(jezuita), vicestarosta San Franciska, ale i senátoři, poslanci, generální
prokurátoři. Brown byl dokonce delegován hned několika náboženskými vůdci
najednou. ... Všichni tito lidé se podíleli na masakru proto, aby se jim dostalo
pozdější celosvětové ochrany. Jim Jones plánoval a připravoval - pod vedením
Říma - obětovat své stádo protestantských věřících, aby naplnil svou jezuitskou
přísahu. Když bylo po všem, byl celý svět otřesen. Jeanie Mills, dále její
manžel a jejich dcera napsali knihu » Six
Years with God « ,
ve které výše uvedené skutečnosti popsali (The Thimes, publ. So. Assoc. of
D.D.A., str.26, July, 1980). 26. 2. 1980 byli za tuto knihu všichni zavražděni.
Světový tisk a televize přinesly zprávu, že Jim Jones byl blázen,
fundamentalista, který věřil Bibli. Všechny fundamentalistické církve se staly
rázem podezřelými. ... Cílem toho je, aby veřejné mínění nutilo politiky
schválit zákony zakazující shromažďování věřících. Jejich vydáním by mohlo začít
kruté pronásledování protestantů, takže by nenalezli na zemi žádný bezpečný
úkryt.” (A. Rivera: Double Cross, str.
30-32) Tento hrůzný masakr je také popsán v Kronice lidstva na straně 1049.
Sebevražedný skupinový masakr byl spáchán 18. listopadu 1978 ve Guayaně.
Vyšetřování vedlo ke zjištění, že “ctihodný reverend” (jak ho nazývají i
deníky z té doby), Jim Jones měl kontakty s CIA a že masakr byl výsledkem pokusu
s hypnózou lidské mysli všech zúčastněných a s jejich manipulací. Napřed byla
otrávena batolata vstříknutím prudkého jedu injekcí přímo do krku. Pak byly
otráveny všechny přítomné děti, pak ženy tím, že vypily otrávený džus a nakonec
muži. To nelze učinit bez silného vlivu na mysl lidí. Navíc se zjistilo, že kdo
nebyl otráven kyanidem, byl zastřelen zvláštní jednotkou, která byla přítomna a
na všechno dohlížela! Jones sám měl hlavu také prostřelenou. Jed cyankáli mu pro
lidi krátce před tím dodal osobní přítel, několikanásobný vrah, Henry Lee Lucas,
který byl současně ve službách Vatikánu a jezuitského řádu.
Všechny tyto tajné jezuitské sekty mají cíl
zlikvidovat nekatolické občany tak, jak to nařizuje jezuitská přísaha. Všimněme
si dalších podobných případů a zjistíme, že všechny mají stejný průběh a stejný
konec. Tyto malé rádoby “křesťanské” skupiny a sekty nikdy nejsou namířeny proti
katolíkům samotným, neboť “Vatikán je
vládou sám pro sebe. Je to politický stát, jehož členem se stává každý římský
katolík při křtu. Jeho občanství je především římské, pak teprve té země, ve
které se zrodil nebo v ní žije.” (A. Rivera: Double Cross, str. 30)
Pokaždé je v takovýchto případech hromadná,
skupinová vražda (většinou po omámení drogami nebo slabým jedem) nebo sebevražda
(většinou předávkováním drog nebo podáním silných jedů) namířena proti
protestantům a ostatním nekatolíkům. V dubnu 1993 to byl případ tajného jezuity,
Davida Koreshe, který založil sektu Davidiánů (Davidovců) složenou převážně z
přísných protestantů - adventistů sedmého dne. Masakr v texaské pevnosti u města
Waco, která nakonec skončila v pondělí 20. dubna 1993 v plamenech, byl rovněž
zinscenován za pomoci tajných vatikánských sil. Kdo nebyl zastřelen, uhořel.
Jezuitská přísaha byla dokonale naplněna. Církev Adventistů sedmého dne byla v
médiích vláčena a pošpiněna. Jezuita Koresh splnil svůj úkol “skvěle”.
Na tuto přísně protestantskou církev ASD
jsou jezuité vůbec velmi rozzlobeni. Patří k církvím, na které jsou maximálně
zaměřeni. Jejich vrcholná organizace (Generální konference) a jejich nižší
stupně (Divize) stejně tak jako jejich lokální organizace v jednotlivých státech
(Unie a Sdružení) jsou jezuity a jejich agenty doslova zaplaveny. Ti tuto církev
udržují v područí ekumenie a Vatikánu. Oficiálně sice církev tvrdí, že je jenom
pozorovatelem světových ekumenických společenství a shromáždění, ale dnes není
jediného státu, kde by tomu tak bylo. Všude je přímo členem bývalé Křesťanské
mírové konference, v současné době je i členem Křesťanské akademie a Ekumenické
rady církví nebo jejích podorganizací a odnoží. A podobně jako v
případě Davida Koreshe tomu bylo naposledy i v případě sekty Nebeská brána v roce 1997. I zde bylo
využito důvěřivosti lidí, jejich pověrčivosti a fantazie. O život však přišlo
mnoho mladých lidí.
|
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Neděle, 10. prosinec 2006 @ 20:29:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Svést sebevraždy zinscenované adventistou Koreshem na jezuity, je dost laciné (viz závěr úvodního článku). To musel vymyslet ledatak nějaký fanatický adventista, který věří v neposkvrněnost a vyvolenost adventistické denominace. Jako kdyby u adventistů, stejně jako kdekoliv jinde, nemohli existovat žádní Jidášové. Vždyť Jidáš byl i mezi 12 apoštoly, proto je normální, že až do konce světa se budou ve všech denominacích nacházet nějací Jidášové. Církev po Kristu, není lepší než Církev za Krista! Činit za všechno zlo v každé denominaci odpovědné jezuity je laciný trik. Tím vůbec nevylučuji, že v mnišském řádu jezuitů existují a budou existovat i Jidášové. V jezuitské celosvětové spiknutí však nevěřím - těmto kecům nás učili komunisté, skuteční vrazi národů. Tajní policisté a špioni zajisté existují, každý stát si je platí, i Česká republika má BIS a další špionážní útvary.
Článek však dělá z mnichů jezuitů tajné policisty, něco jako agenty KGB - to je blbost.
Nehomosexuální mnišství je možné, neboť Pán Ježíš v evangeliích řekl, že někteří budou panicové pro Boží královstí.
Matouš 19,12 (kralicky):
"Jsouť zajisté panicové, kteříž se tak z života matky zrodili; a jsouť panicové, kteříž učiněni jsou od lidí; a jsouť panicové, kteříž se sami v panictví oddali pro království nebeské. Kdo může pochopiti, pochop."
Ve Zjevení Ježíš ukázal apoštolu Janovi, že bude existovat 144 000 vyvolených paniců:
Zjevení Janovo 14.kapitola (ekumenicky)
1 A viděl jsem, hle, Beránek stál na hoře Sión a s ním sto čtyřicet čtyři tisíce těch, kdo mají na čele napsáno jméno jeho i jméno jeho Otce.
2 A slyšel jsem hlas z nebe jako hukot množství vod a jako zvuk mocného hřmění; a znělo to, jako když hudebníci rozezvučí své nástroje.
3 Zpívali novou píseň před trůnem, před těmi čtyřmi bytostmi a před starci. Nikdo nebyl schopen naučit se té písni, než těch sto čtyřicet čtyři tisíce z obyvatel země, kteří byli vykoupeni.
4 To jsou ti, kdo NEPORUŠILI SVOU ČISTOTU SE ŽENAMI A ZŮSTALI PANICI. Ti následují Beránka, kamkoli jde. Ti jako první z lidstva byli vykoupeni Bohu a Beránkovi.
5 Z JEJICH ÚST NIKDO NEUSLYŠEL LEŽ; JSOU BEZ ÚHONY.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
|
|
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 11:19:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Drahý Serafin.
Naopak, katolicizmus ma mnozstvo dovodov napadat a rozkladat adventistov,
s tym uplne suhlasim. Problem pre nich nieje iba sobota, ale aj mnozstvo inych veci. (Ja niesom adventista)
Tvrdit o Davidovi Koreshovi ze bol adventista je velmi silna kava. Mozno jeho skoly a
vzdelanie bolo skutocne adventisticke ale to je tak asi vsetko.
Napriklad ja tiez netvrdim o Hitlerovi ze bol nejaky katolik, napriek tomu ze dokazatelne
bol. V suvislosti s tym, je dnes dolezite brat krestanske skoly, kolaje, cirkve ako
miesta, kde niesu iba krestania, ale aj ludia akych opisuje Alberto Rivera. Casto krat
su to veduci zamestnanci, ucitelia, profesori, veduci mladezi, ktory mozu byt rozdvojene
osobnosti, clenovia roznych kultov alebo vatikansky spicli. Moj osobny nazor je, ze
David Koresh, Timothy McVeigh a.i., su len experiment ovladania a kontrolovania mysle a
podvedomia v programoch, ako bol napriklad MK-ultra a mnoho dalsich. Brat
to v tej rovine, ze Koresh bol tajny katolik a bodka, iste nieje spravne. Jezuitsky
rad, katolicka cirkev vobec, su len a len odnozou, ktora definitivne patri
pod Trilateralnu komisiu cize Iluminatov a je nimi uplne infiltrovana. Vedel si, ze
na volbu papeza existuje
pravo veta? Co myslis kto ho ma?
Tu som narychlo prelozil jeden clanok, nakolko v slovencine/cestine niesu ziadne kvalitne
clanky o tejto problematike. Za nedokonalu stylistyku a gramaticke chyby sa ospravedlnujem.
Pápež proklamoval pred svetovými vodcami tvrdenie, že ľudia vo svete už uznali absolútnu
vládu Ríma, pretože oni dodržiavajú Nedeľu ktorá bola nariadená pápežom na koncile v
Laodicei. (roku 364) Pôvodných 10 Božích prikázaní daných Mojžišovi ale nariadovalo :
Pamätaj na Sobotný deň, nech Ti je svätý. Šesť dní budeš pracovať, a robiť všetku svoju
prácu, ale siedmi deň je sabat Pána Tvojho Boha, v ten deň nebudeš vykonávať žiadnu
svoju prácu, ty, tvoj syn, ani tvoja dcéra, ani tvoj služobník, ani tvoj dobytok, ani
cudzinec, ktorí je v tvojich bránach, za šesť dní Pán stvoril nebesia a zem, moria, a
všetko okolo nich, a odpočinul v siedmi deň, a preto požehnal Bôh sobotný deň, urobil ho
posvätným.
Siedmi deň, Sabat, je v Mojžišových rukopisoch sobota. Dodržiavanie nedele ako Sabatu,
je verifikáciou, že ľudia uznali pápeža ako predstaveného Bohom.
Dovolím si Ti pripomenúť, že to v tom čomu veríme, nieje ani kúsok rozporu. Veľmi
dôležité je porozumieť, že práve to, čomu oni veria, je to, čo spôsobuje nočné mory.
Ex-U.S.prezident John Adams, raz napísal jeho následovníkovi, Thomasovi Jeffersonovi:
"Nemám rád neustále vmiešavanie sa Jezuitov, ich stále znovu-objavovanie sa uplne všade.
Oni sú ako ľudia zavrhnutý večným zatratením tu na zemi ... presne taká sú spoločnosť ...
Načo Jefferson odpovedal: Chápem a neschvaľujem znovu nastolenie Jezuitov, pretože to
znamená krok späť, je to akoby cesta zo svetla do temnoty.
Jezuiti sú neustále v problémoch tak, ako boli po celú dobu svojej existencie. 28
februára 1982, pápež Ján Pavol II. povedal Jezuitom nech sa zdrzuju blízko politiky a
rešpektuju rímsko-katolícku tradíciu.
U.S. News and World Report oznámili, že Jezuiti sa jasne vmiešavajú do záležitostí
štátov. V článku sa písalo, že : "Jezuiti hrajú vedúcu rolu v revolúcii Sandinistov v
Nikaragui. Niektorí Jezuiti sú jasne prepletení a spojení s Komunistickou stranou. Jeden
kňaz v El Salvador, tvrdil, že jeho rád pracuje pre pokrok Marxizmu a revolúcie, nie pre
Boha ... Jezuiti majú spojenia s krídlom hnutia rebelov v strednej Amerike a Filipínach
a obhajujú zpletenie marxizmu a rímskeho katolicizmu čo sa volá "liberálna teológia."
Keď Spojené štáty hľadali ľudí na strašné zverstvá Haig-Kissingerovej depopulačnej
politiky v Strednej Amerike, boli to Jezuiti ktorí organizovali a tlačili ľudí do
civilnej vojny. Všade kam Jezuiti išli, nasledovala rýchlo revolúcia. Som vždy smutný,
ak som videl alebo počul o komkoľvek kto bol zranený, ale podľa môjho výzkumu, Jezuitský
kňazi zavraždení v Strednej Amerike, boli zabití právom pomsty...
Najsilnejšia tajná organizácia na svete, je skupina Bilderberg, zriadená v roku 1952 a
pomenovaná podľa hotela, v ktorom sa prví krát stretli v roku 1954. Muž ktorí
organizovoval/usporiadával skupinu Bilderberg, Princ Bernhard z Holandska, má právo
veta, pri voľbe akéhokoľvek pápeža vo Vatikáne.
Princ Bernhard má vprávo veta, pretože jeho predkovia, Habsburgovci, sú potomkovia
Rímskeho cisára. Princ Bernhard je lídrom tkzv. čiernej šľachty. On tvrdí o potomstve
Dávidovho domu, a tak isto vážne hovorí o príbuzenských spojitostiach s Ježišom. Princ
Bernhard s pomociu CIA, preniesol skrytú vládu Illuminátov, do podvedomia verejnosti,
ako skupinu Bilderberg, ktorí sú oficiálna aliancia, tvoriaca jadro svetovlády.
Jadro organizácie tvoria tri výbory, s ktorých každý sa skladá s trinástich členov. Čiže,
srdce skupiny Bilderberg pozostáva celkovo s 39 členov Iluminátov. Tri komisie sú zložené
výlučne z členov rôznych na oko odlišných tajomných skupín, ktoré patria pod Iluminátov.
Čiže slobodomurári, Vatikán, a tkzv. čierna šľachta, aristokracia.
Som zvedavi, mili Serafin, kedy uz konecne pochopis, ze skutocnych krestanov rozoznas iba podla ich ovocia. ....
Pozri tiez clanky:
Zednaři ve Vatikánu
Pyramída
na jednodolárovej bankovke a Veľká pečať USA
Katolícke modlárstvo
NOVÉ
DOGMATICKÉ UČENIE RÍMSKO-KATOLÍKOV, PRIJATÉ II. VATIKÁNSKYM KONCILOM
Tajné dějiny jezuitů
TOTALITNÍ SVĚTOVLÁDA
U nas je to v jadre problem sposobeny informacnym vakuom. V nasom regione, teda v Polsku,
Slovensku, Madarsku, a snad aj v Cechach, niesu prelozene velmi kvalitne knihy, rozbory a
publikacie ktore sa tykaju katolicizmu, hlavne sposobu akym prekruca evanjelium, spaja
krestanstvo s okultizmom a politickou mocou.
Infiltracia evanjelikalnych zborov je v nasich koncinach, pre vacsinu z nas uplnym
prekvapenim, az sokom a mnohi, najma ti ktori s katolicizmom sympatizuju si to nechcu
ako fakt ani pripustit. Ovsem tento sposob infiltracie krestanstva je stari najmenej
1200 rokov, a v sucasnosti je aj velmi zastarali, dalo by sa povedat ze sa uz ani
nepouziva. Posledne pripady ktore vysli na svetlo sa tykali maximalne zaciatku
osemdesiatich rokov. System, kedy su vybrani nejaky zvlast oddany jezuiti sposobom,
ako bol dr. Rivera, ma totiz jednu obrovsku nevyhodu. Moze to lahko vyjst na svetlo.
Clovek ktori prichadza do styku s Bozim slovom sa moze spamatat. Potom ma rkc len plne
ruky prace z ututlavanim a vysvetlovanim. Okultny svet dnes pouziva omnoho rafinovanejsie
metody. ( rozdvojenie osobnosti, senzibilita, rozne formy hypnozy, disociacia,
programovanie podvedomia a mnozstvo inych svinstiev)
Velmi odporucam knihu od
Fritz Springmeier &
Cisco Wheeler: The Illuminati Formula Used to Create an Undetectable Total Mind
Controlled Slave ...ktoru povazujem za najlepsiu publikaciu venovanu
problematike.
Pozri tiez:
www.mindcontrolforums.com
Na zaver si dovolim citovat jeden prorocky vyrok Davida Wilkersona z roku 1973:
Přijde den, kdy jistí duchovní, kteří nebyli v blízkém spojení a obecenství s Ježíšem,
budou velmi blízko Satanu. Ten se bude zjevovat jako posel světla, jen aby svedl i
vyvolené. Jeho andělé se budou zjevovat a budou v církvi šířit učení, že Satana není
nutno brát vážně. Celé proroctvo: www.tscpulpitseries.org/czech/ts73visi.html
|
|
|
čím se živí myšice křovinná? (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 16:12:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jak již víme, myšice lesní se živí převážně semeny stromů. Myšice křovinná ovšem v lese obvykle nežije. Nabízí se tedy otázka, čím se živí. Kupodivu opět semeny stromů, i když jí dá více práce je nalézt. Proto nepohrdne ani menšími bezobratlými živočichy. Miluje například hlemýždě, jejichž ulity obratně nahlodává. Na zimu si dělá zásoby semen. V dřívějších dobách se myšice v zimě stahovaly k lidským obydlím, kde plundrovaly sýpky. |
]
Re: čím se živí myšice křovinná? (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Úterý, 12. prosinec 2006 @ 10:03:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nebojte. |
]
|
|
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 16:17:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Milý Gojime!
S větami typu: „Přijde den, kdy jistí duchovní, kteří nebyli v blízkém spojení a obecenství s Ježíšem, budou velmi blízko Satanu. Ten se bude zjevovat jako posel světla, jen aby svedl i vyvolené. Jeho andělé se budou zjevovat a budou v církvi šířit učení, že Satana není nutno brát vážně.“, plně souhlasím. Tato odporná realita existuje.
Rozdíl mezi mnou a Tebou je pouze v tom, když časově určujeme, kdy k tomu došlo. Ty si myslíš, že už zhruba od 4. století, já myslím od 17. století. Řadu jezuitských starobylých misionářů dokonce pokládám za skutečně svaté křesťany. To Ty asi ne. Já si myslím, že toto vnitřní odpadlictví mnoha duchovních od vzkříšeného Krista nastoupilo s přijímáním liberální teologie v jednotlivých denominacích. Katolická církev je nejpočetnější, a proto je tam ta liberální antikřesťanská zhouba nejvíce patrná. Katolická řehole jezuitů byla a dosud je nejpočetnější mnišská křesťanská komunita, a proto s přijetím liberalismu je tam ta zhouba nejvíc vidět. Jezuity podle mého přesvědčení přeprogramoval – odkřesťanštil pomocí evoluce jezuita Teilhard de Chardin (zesnul zhruba 1955). Jsem přesvědčen, že úpadek víry jde ruku v ruce s úpadkem praktické lásky k bližnímu. Zjednodušeně řečeno: Víra je teorie, láska je praxe. S úpadkem víry v moderním katolicismu od 17. století dodnes je spojeno zednářství, do kterého se mnozí angažovali navdory dříve skutečným, po II.Vatikánském koncilu 1965 jen víceméně pouze formálním, zákazům od papežů. Většina (99%) katolických biskupů za Rakouska-Uherska po celé 19. století byli zednáři. Pouze biskup v Linci a českobudějovický Jirsík k zednářům nepatřili. To, že dřívější papežové zednářství odmítali, považuji za správné.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
|
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 17:40:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Drahý Serafin.
Nieje to celkom tak. Vobec neupieram obetavost, nezistnost a uprimne pohnutky mnohych
katolikov, potazme Jezuitov. Čo rkc ale odjakživa bolo vytýkané, a je zaroven primárnym
dovodom a logickym vyustenim do súcasneho stavu, je odklon od povodneho biblickeho
ucenia. To je vstupnou branou pre okultizmus, konkretne pre rkc to znamena infiltracia
slobodomurarstvom, Iluminatmi. Toto sa netyka iba rkc ale aj vsetkych cirkvi ktore sa v
historii od povodneho biblickeho ucenia odklonili, alebo priamo vznikli na nebiblickych
zakladoch. To nieje iba rkc ale aj svedkovia jehovovi, mormoni, branhamisti, a mnohi ini.
Tak isto cirkvi, ktore biblicke zaklady maju, ale nepraktikuju ich.
Myslim si, ze to co opisuje dr. Rivera je este slabim odvarom oproti realite.
Verim ze nam viacero veci neprezradil, hoci o nich vie. Fritz Springmeyer opisuje
napojenie Iluminatov na rozne jezuitske detske domovy, v ktorych sa praktizuje satanska
bestialita v podobe zneuzivania malych deti, babatiek, programovania mysle, rozdvojovania
osobnosti, disociacie za ucelom vytvarania myslou kontrolovanych senzibilov v sluzbe
okultneho sveta, skupovanie deti od rodicov ktori maju problem s drogami, pedofiliou,
alebo jednoducho pre peniaze a mnohe dalsie svistva.
Vsetko v knihe: Fritz Springmeier &
Cisco Wheeler: The Illuminati Formula Used to Create an Undetectable Total Mind
Controlled Slave
k téme:
Ilumináti
|
]
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 17:59:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Milý Gojime!
Já vím, že existují Ilumináti a další zednáři. Avšak ti existují až od doby osvícenství, od toho 17. a 18. století. Tehdy začala doba velkého odpadnutí celých křesťanských národů od vzkříšeného Krista.
I když se na čase počátků úpadku Církve pravděpodobně neshodneme, tak se shodujeme v tom, že dnes v tom úpadku žijeme a že je třeba mu čelit osobní statečností, která pramení z živé víry a lásky k našemu Pánu Ježíši Kristu.
Libor |
]
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 19:47:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zdravím Serafin.
Ja neviem, ale velmi mi pripomínas jedneho katolickeho aktivistu menom Piers Compton.
Piers Compton, je bývalí redaktor katolíckych novín "The Universe," ktorí sa snažil nájsť opodstatnenosť tvrdení okolo infiltrácie rímsko-katolíckej cirkvi Iluminátmi. Autor je tkzv. "tradičný katolík", a ešte stále katolicizmus praktizuje. Kniha ktorú o problematike napísal, je myslená ako protest proti rímsko - katolíckej církvi, ktorá opustila tradičné vyučovanie o kresťanských doktrínach. Compton lamentuje:
Ľudia, verejnosť cíti, že naša civilizácia je v smrteľnom nebezbečenstve. To je jej súčasné vnímanie okolného sveta. Civilizácia upadá, pokiaľ je rozum otočený dole hlavou, ak podlosť, nízke chovanie, hnus a skorumpovanosť sa javia ako sociálny a kultúrny prejav ... keď zlo pod rôznymi maskami zaberá miesto dobru. My, z našej generácie ... sme sa stali poslušný, povoľný, neuvedomujúci si ani zranenia obetí takých útokov. Z toho dôvodu, visí nad nami márnosť, bezvýchodisko a cítime, že človek stratil vieru v seba samého a svoju existenciu. Nikdy pred tým, človek nezostal bez kompasu a vedenia ... odtrhnutý od relity ...bez viery. (str.1-3)
Compton potom zostavil zoznam niektorých nedostatkov Katolíckej cirkvi v súčasnosti.
Úpadok viery v absolútne platnú Pravdu (str.2-3)
Jej ochota ku kompromisom zo zlom v tomto svete, skôr než vytrvanie v línii proti nemu. (str.3)
Kázanie Humanizmu v mene kresťanskej dobročinnosti, charity. (str.3)
Zmena z neochvejného nepriateľa komunizmu na účasť na kompromisnom dialógu s ním, teda vlastne spoluúčasť na úpadku spoločnosti.
Vzdanie sa vyznania, presvedčenia, v Jediného Pravdivého Boha v nebi, pre falošné presvedčenie, vieru, v množstvo bohov na Nebi aj zemi. (str.3)
Compton potom kladie viacero kritických otázok:
Čo spôsobilo tieto zmeny v rímsko-katolíckej cirkvi?
Po uvedomení si, uznaní, že množstvo ľudí prirodzene zavrhlo "konšpiračné teórie", autor tvrdí: vidíme ... dopad dávnych, zámerných schém a tlakov na zničenie katolíckej cirkvi z vnútra. Je mnoho dôkazov každého druhu, o existencii niečoho takého ako je konšpirácia, tak ako je bežné akceptovať fakty v histórii... Ukryté intrigy, schovávanie sa ... pochádzajúce s mozgov a myslí vzdelaných ľudí ako aj s myslí širokej verejnosti, sú pozadím, zázemím hybnej sily svetovej histórie. (str. 4)
Drahý Serafin, toto reci a prejavy cloveka, ktori je sice vnutri hlboko zraneny ale ktori nechce ani za svet pochopit absolutnu pravdu.
A totiz: je uplne jedno s ktoreho storocia Iluminati pochadzaju. Okultizmus tu totiz destrukcne posobil vzdy a bude tomu urcite az do konca sveta.
Zazil si ale niekedy, Serafin, ze cloveka zakotveneho hlboko v Bohu sa to ani nedotkne??? Je totiz jasne, ze ziadna okultna sila v akejkolvek intenzite sa nemoze dotknut nicoho, kde ma Boh vladu.
:-))))
Otazka pre Teba: Ma Boh spoluucast v Marianstve? V Ikonach? Tradicii? Babylonskej transubstanciacii? Protibiblickom celibate? Modlitbam k zomrelim? atd, atd, atd, .....
:-)))))))))))
|
]
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 20:04:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Bratře Gojime, ptáš se: "Zazil si ale niekedy, Serafin, ze cloveka zakotveneho hlboko v Bohu sa to ani nedotkne??? Je totiz jasne, ze ziadna okultna sila v akejkolvek intenzite sa nemoze dotknut nicoho, kde ma Boh vladu."
Odpovídám:
Několikrát jsem zažil, že mne neviditelná bytost něco jakoby škrtila, ale vnitřně jsem volal ke Kristu a On nedovolil, aby mi bylo ublíženo.
Seraphim Libor
|
]
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 20:31:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Chvala Bohu za to !!!! Sa tomu ani necudujem, najma pri otvorenej a uplne neopodstatnenej nenavisti viacerych ku Tvojej osobe ...
To ale nepovazujem za 100 % vitazstvo. Myslim ze vitazstvo je, ak ona "neviditelna bytost" neprekroci ani hranice Tvojho bytu, vratane deti, rodiny, ale poprosil by som Ta aby sme toto verejne nerozoberali. Aspon ja na toto uz reagovat nebudem.
Zostanme pri tom, ze si volal ku Kristovi. To je uplne spravne a je to zaroven jedine mozne vychodisko.
V kontexte toho, si mi ale neodpovedal na otazku:
Ma Kristus spoluucast v Marianstve? V Ikonach? Tradicii? Babylonskej transubstanciacii? Protibiblickom celibate? Modlitbam k zomrelim? atd, atd, atd, .....
V tychto a podobnych chvilach, si clovek ani len nespomenie na nejakeho zomreleho svateho, vsak??? Napriklad ja vobec nie, nakolko zavislost na Nom, a respektovanie Pisma, je dnes jedine mozne vychodisko ...
:_))))
|
]
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 22:37:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Víš Gojime, já Ti to řeknu takto. V minulosti, před mnoha lety jsem několikrát prožil to něco jakoby škrcení neviditelnou (ďábelskou) bytostí. Bylo to ještě dřív, než jsem se před více jak 3 lety postavil v Brně před nemocnici proti umělým potratům. Od té doby, co čelím otevřené nenávisti mnoha viditelných lidí na ulici a poslední rok i na internetu, tak ty útoky neviditelnou bytostí na mne dobrý Pán Bůh téměř vůbec nedopouští. Asi proto, abych to všechno byl schopen unést.
Seraphim Libor
|
]
Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: cristiano v Úterý, 31. březen 2009 @ 22:51:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://prokrestany.cz | To s tím škrcením jsem znal taky... než jsem pochopil proč se to děje a se cele odevzdal Pánu.... má někdo ještě další podobné zkušenosti? (jestli můžete, raději pišmež do vzkazníku) Cristiano
|
]
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: filadendron v Pátek, 26. leden 2007 @ 16:23:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | drahý brat...de Chardin bol vylúčený z jezuitskej rehole a nikoho tam nepreprogramoval....nemal na to čas....a tvrdenie že biskupi rimkat cirkvi boli slobodomurári je velmi smiešne |
]
|
|
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: filadendron v Pátek, 26. leden 2007 @ 16:19:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | K Jezuitom chodím na sv.omšu takmer denne u nás v Piešťanoch,poznam ich názory a môžem zodpovedne povedať že článok obvinujúci túto reholu je iba velmi.....velmi....smiešny
|
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pátek, 26. leden 2007 @ 16:23:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... a mas ten dojem, ze sa v nom pise o jezuitoch s Piestan ???
:-))) |
]
|
|
Re: jezuiti (Skóre: 1) Vložil: skalaa v Čtvrtek, 17. květen 2007 @ 12:19:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Jezuiti V 31. článku stanov Tovarišstva Ježišovho sa hovorí: „ Pokrok vyžaduje od všetkých predovšetkým dokonalú poslušnosť, aby v nadriadenom, nech je ním ktokoľvek, videli zástupcu nášho Pána Krista a boli mu vrúcnou úctou a láskou oddaní.“
V slávnom liste adresovanom členom rádu napísal jeho zakladateľ Ignác: „ Hľaďte na toho, ktorého máte v človekovi poslúchať, totiž (501) na Krista, najvyššiu múdrosť, nekonečnú dobrotu a lásku, na Pána, o ktorom viete, že sa nemôže mýliť, ani vás klamať.“
Práve preto, že jezuita vidí vo svojom predstavenom stále Boha, preňho teda poslušnosť znamená akýsi druh „ mystického zjednotenia“ s Božou vôľou. Preto reč jezuitov o poslušnosti pripomína terminológiu mystiky: „ Kto chce dosiahnuť stav skutočnej poslušnosti, musí sa zrieknuť vlastnej vôle a prijať vôľu Božiu, ktorú mu jeho nadriadený prikazuje.“
Ignác pozorne rozlišoval rôzne stupne poslušnosti: najnižším stupňom bola vonkajšia „ poslušnosť činov“, ktorá spočíva v tom, že podriadený vykoná prikázaný skutok. Túto poslušnosť označoval Ignác za „ veľmi nedokonalú“. Druhý stupeň spočíval v tom, že podriadený pokladá aj vôľu nadriadeného za svoju; „ tento stupeň už poskytuje radosť z poslušnosti“. Kto sa však chce úplne obetovať službe Bohu, musí „ okrem vôle zapojiť aj rozum“. Musí dospieť k tomu, „ že nielenže chce to isté, ale takisto myslí ako nadriadený, že teda svoj úsudok podriadi úsudku svojho predstaveného, nakoľko je vôľa vôbec schopná rozum podriadiť“. Ignác teda nechcel nič menej ako obetovanie vlastného rozumu, „ neobmedzenú poslušnosť až k obetovaniu vlastného presvedčenia“.
Jezuitu teda nesmie ani len napadnúť nejaká pochybnosť o tom, či nadriadený má alebo nemá pravdu, a vôbec už nehovoriac o nejakom vonkajšom odpore. Má byť vopred presvedčený o tom, že rozkaz, ktorý dostane, „ má slúžiť na väčšiu slávu Božiu“ a má ho vykonať radostne, s vnútorným nadšením.
Bezpodmienečnosť jezuitskej poslušnosti musela však čoskoro viesť k otázke: Ako sa zachovať vtedy, keď predstavený prikáže vykonať niečo hriešne; treba aj vtedy splniť jeho príkazy?... Podobne ako stanovy všetkých ostatných rádov, aj stanovy Tovarišstva Ježišovho vymedzujú podriadeným právo „ skromne predkladať námietky“, ak hrozí nebezpečenstvo hriechu. To výslovne dovoľoval už Ignác a v podobnom zmysle nariadil neskorší rádový generál Aquaviva, že predstavený musí podriadenému vždy poskytnúť príležitosť, aby mohol predniesť svoje námietky, „ aby sa všetko dialo v miernom otcovskom duchu“.
Tieto pokyny však nemohli uspokojiť nepriateľov rádu, ktorí tvrdili, že práve úplným potlačením vlastného úsudku sa pre jezuitu už vopred končí každá možnosť rozkaz posúdiť a zvážiť. Ignác totiž varoval pred každým uvažovaním a pochybovaním o tom, či rozkaz je účelný a správny. Napokon formula „ ad quos potest cum caritate se obedientia extendere“ a niektoré ďalšie výhrady sú jediným (502) obmedzením príkazu „ slepej poslušnosti“. Podľa výslovných stanov rádu má mať podriadený na zreteli, že vôľa a úsudok nadriadeného sú normami pre jeho vôľu a úsudok. Dokonalá poslušnosť je slepá a „ v tejto slepote“ je „ jej múdrosť a dokonalosť“.
Ignác napísal: „ Nech nás ostatné rády prekonávajú pôstmi, nočným bdením alebo striedmou stravou a odievaním; naši bratia musia vynikať pravou a dokonalou poslušnosťou, dobrovoľným zrieknutím sa vlastného úsudku.“
Slávnym sa stal výrok Ignáca z Loyoly, ktorý sa v rovnakej podobe nachádza v exercíciách a z ktorého je odvodené označenie pre „ úplnú poslušnosť“ jezuitov: „ Nesmiem chcieť patriť sebe, ale svojmu Stvoriteľovi a jeho zástupcovi. Musím sa dať viesť, spracovávať ako kus vosku, musím sa správať ako mŕtvy bez vôle a názoru, ako malý krucifix, ktorý sa dá bez ťažkostí preniesť z jedného miesta na druhé, ako palica v rukách starca, ktorý ma postaví, kam chce a kde ma môže najlepšie potrebovať. Musím byť stále poruke, aby ma mohol voľne použiť, ako sám uzná za vhodné.“
K bezpodmienečnej poslušnosti nabádal svojich rádových bratov (františkánov) aj František z Assisi. Od neho pochádza veta, že mních sa musí pokladať za „ mŕtvolu, ktorá prostredníctvom Božieho Ducha prijíma dušu a život, keď poslušne prijíma Božiu vôľu“. (René Fülöp – Miller, Macht und Geheimnis der Jesuiten, 1947)
O pôvode, zásadách a cieľoch Tovarišstva Ježišovho pojednáva autor v práve spomenutom diele.
Ďalšie pramene: A. Boehmer, Die Jesuiten, 1921; H. Becher, Die Jesuiten, 1951; E. Gotheim, Ignatius von Loyola und die Gegenreformation, Halle 1895; L. v. Ranke, Die Geschichte der Päpste, Kolín 1956; P. v. Hoensbroech, der Jesuitenorden, 1926-1928; F. Wiegand, Die Jesuiten, 1926; B. Duhr, Geschichte der Jesuiten in den Ländern deutcher Zunge, 1907-1928; M. Meschler, Die Gesellschaft Jesu, ihre Satzungen und ihre Erfolge, 1911; John Gerard, Concerning Jesuits, Londýn 1902; L. E. Dupin, A Compendious History of the Church, Londýn 1713; T. Campbell, The Jesuits (1534-1921), New York 1922; E. Schoell, Der jesuitische Gehorsam, Halle 1891; Th. Weber, Der Gehorsam in der Gesellschaft Jesu, Breslau 1872; J. G. Dreydorff, Die Moral der Jesuiten, 1893; F. W. F. Nippold, Der Jesuitenorden von seiner Wiederherstellung bis auf die Gegenwart. (503)
|
|
|
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: MM v Pondělí, 23. březen 2009 @ 09:17:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Další výplod nějakého chorého mozku. Může někdo brát vážně tvrzení "Jak ubíhala léta, infiltroval jsem stovky sborů a organizací." Stovky.... i kdyby jen 200. Léta ubíhala.... I kdyby dejme tomu za 20 let... 10 sborů za rok, na infiltaci a zničení jednoho měsíc a kousek? Kam se hrabe James Bond křížený s Chuckem Norisem... A co takhle infiltrace všech církví ateisty? ;)))) |
Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Čtvrtek, 26. březen 2009 @ 16:23:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mozne to urcite je. Naivita, hlupost, nerespektovanie Bozieho Slova ako jedinej zaruky Pravdy je pre to velmi dobrou startovacou ciarou. Vysledok mozme vidiet vsade okolo nas, ako napriklad tu.
Inac nikde som si nevsimol, ze by Rivera hovoril o tom ze to robil sam. :-)) To by bola iste tragicka chyba, tak sa to fakt nerobi :-)))
Pozri: Rebecca Brown o rozvracení křestanských církví
|
]
Re: Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: MM v Sobota, 28. březen 2009 @ 09:14:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Odvoláváš se na Boží slovo a vadí ti, že lidé z různých církví podepsali dokument o spolupráci a vzájemném respektu, když Ježíš nás vybízí k jednotě? Sám tím ukazuješ že jsi vedený jen odporem ke katolické církvi.
K tomu Riverovi mi nezbývá než říct: Mysli trochu. |
]
Re: Re: Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Neděle, 29. březen 2009 @ 09:27:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | MM: a vadí ti, že lidé z různých církví podepsali dokument o spolupráci a vzájemném respektu
To je loz. Charta ecumenica nie je vobec o "respekte a spolupraci" napriek tomu ze je medialna snaha, aby tak bola vnimana. Okolo charty ecumenica je dodnes mnoho zahad a otaznikov, nejasnosti, akoby ju jej signatari pripravovali radsej niekde v skryte, uzadi a tme, bez dostatocnej transparentnosti.
Charta ecumenica je jasnym dokazom infiltracie krestanstva rimskym katolicizmom, s dlhodobym cielom priviest krestanstvo do idei "Noveho Veku", podobne ako napriklad zavery II.Vatikanskeho koncilu.
JE UPLNE VYLUCENE aby znovuzrodeny biblicky krestan, ktoreho duchovni otcovia by sa radsej nechali umucit na hranici, nez aby prijali prekrutenu a zvratenu mariansku modlosluzbu podpisal dokument v ktorom sa zavazuje "ist smerom k eucharistickemu spolocenstvu", zakladnemu to pilieru rimskeho katolicizmu. Navyse v okultnej symbolike je eucharistia opakované obetovanie Jezisa Krista, spolocenstvo s papezom, mariou a vsetkymi svatymi ...
Chartu podpisali vysoki predstavitelia evanjelikalnych cirkvi, ktori maju vysoke teologicke vzdelanie a teda je UPLNE VYLUCENE aby o tomto nevedeli. Z toho potom vypliva jasna otazka: Ako je to mozne?
Hadam mi nechces povedat, ze za tym nestoji cielavedoma a riadena infiltracia evanjelikalneho krestanstva s cielom "navratu do Rima"? A co ine to potom ako je??? :-) A hadam nam tu nechces tvrdit, ze fenomen krypto-katolicizmu neexistuje a ti ludia ktori tam vystupuju z pozicii evanjelikalnych krestanov podpisujuc zavazky vyjst smerom ku katolickej eucharistii, ktora je cisto katolicka a okultna zalezitost, nie su nic ine len nastrcene bábky bez vlastnej rozhodovacej pravomoci ...
k teme:
|
]
|
|
Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Elo v Pondělí, 30. březen 2009 @ 05:05:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Škoda strácať čas na neustálymi fóbnymi predstavami Gojíma a ľudí jeho typu, ktorí namiesto presadzovania pozitivnych myšlienok kresťanstva stále majú nutkavú potrebu bojovať proti vybájenému nepriateľovi - jezuitom, KC a pod. Choré mozgy... Je toľko oveľa dôležitejších vecí a problémov... Diabol sa len teší, ako namiesto "Pozrite, ako sa majú tí kresťania radi..." všetci môžu hovoriť: "Pozrite sako sa medzi sebou žerú!..." Ďakejm pekne, Gojím a spol. za takúto publicitu kresťanstva pred svetom. Hanbite sa...
|
Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Úterý, 31. březen 2009 @ 07:32:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prave ze naopak. Ludom ktori naozaj hladaju Pravdu a naozaj hladaju Boha sa ulavi, ked zistia ze krestanstvo nema vobec nic spolocne s niecim tak zvratenym a ohavnym ako je rimsky katolicizmus.
|
]
Re: Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: ladenka (ladenka@seznam.cz) v Úterý, 31. březen 2009 @ 12:31:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.ladenkakozinova.albaniaweb.alb | Škoda, že si neuvědomuješ, že urážíš milony řadových katolíků, kteří žijí v poctivém vztahu s Bohem. Samozřejmě, že i oni hledají Pravdu, Pána Boha a duchovní hodnoty.
Mě se třeba nelíbí některé prázdné rituály, jako cákat na sebe svěcenou vodu, křižovat se a podobně. Neznamená to ale, že si Katolíků hluboce nevážím. Právě naopak ! Považuji je za své sourozence v Kristu a plavím se s nimi na jedné lodi do Nebeského království. Gojime, tobě nějak uniká, že před Bohem rozhoduje stav srdce. Každý, kdo vyznal ústy Ježíše jako Pána a v uvěřil, že jej Bůh vzkřísil z mrtvých je můj sourozenec a já jsem s ním ve smlouvě, protože máme společného Otce. A pokud je někdo katolík, evangelík nebo jiný -ík je mi šuma fík.
Komu tím sloužíš, když kydáš špínu na své bratry a sestry ? Pánu Ježíši rozhodně ne. Tak se chlape zamysli.
Petr
|
]
Re: Re: Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Úterý, 31. březen 2009 @ 15:02:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | no, niekam sa urcite s katolikmi plavis ... to je jasne ... nechcel by som byt ale na tvojom mieste, ked vas v tom "kralovstve" raz privita realna kralovna nebies ... Potom urcite nebudu k tebe tak ustretovy ...
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Úterý, 31. březen 2009 @ 18:23:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | petr: Radši mi Robine řekni co máš proti řadovým katolíkům ?
Petr, vsak sam velmi dobre vies, ze infiltracia a cieleny rozklad krestanskych spolocenstiev sa netyka radovych katolikov.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: ladenka (ladenka@seznam.cz) v Úterý, 31. březen 2009 @ 19:07:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.ladenkakozinova.albaniaweb.alb | Zase jsi mě dostal ! Ještě, že mám pro Tebe slabost a fandím Ti. Nicméně oceňuji Tvou geniální odpověď na můj dotaz. Jsem spokojený, lépe jsi odpovědět nemohl. Díky a drž se chlape.
Petr |
]
Re: Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Elo v Úterý, 31. březen 2009 @ 17:53:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gojím, máš brvno v oku, zbytočne sa namáhaš vybrať nám triesku. My ju naozaj máme, ale ty cez to tvoje brvno vidíš fóbne... Teba by sa naozaj uľavilo, ak by si sa odvážil na ten krok. Ale tebe to brvno zrejme vyhovuje. Je to zrejme ako s podobnými uným úchylkami vo svete psychiky: sú ľudia, ktorí sa radi sami ničia /masochisti/, iní zasa radi ničia druhých/sadisti/. To môže byť aj v duchovnej rovine. Mne sa zdá, že u teba sa spája aj jedno, aj druhé... preto prosím ťa, niečo s tým rob. Už sa blíži Veľká noc...
|
]
Re: Re: Re: Re: Infiltrace církví v praxi (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Úterý, 31. březen 2009 @ 18:27:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | elo: Je to zrejme ako s podobnými uným úchylkami vo svete psychiky ...
Z nizsie uvedenym clankom nesuhlasim na 100%, ale v prevaznej vacsine zase o Tvojom psychickom probleme hovori celkom uprimne ...
Pozri: Hloupost jako nová ctnost |
]
|
|
|
|