Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 331, komentářů celkem: 430014, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 587 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116720669
přístupů od 17. 10. 2001

Partnerství: Co Buh spojil, clovek nerozdeluj
Vloženo Neděle, 08. říjen 2023 @ 00:59:44 CEST Vložil: Tomas

Kritika bludů poslal demagog

Sbirka prispevku z facebooku na tema  homosexuality a homosxualnich manzelstvi.

Co Buh spojil, clovek nerozlucuj

==========================
Manzelstvi neni urceno k plozeni deti. To je nesmysl. I kralici plodi potomky a manzelstvi k tomu nepotrebuji. Zplodeti ditete se dokonce muze odehrat jako ovoce nezodpovednosti ci nasili. Ne. Ucelem manzelstvi je, aby clovek "nebyl sam." Sam na partnerske urovni agape. Tam, kde Buh dva lidi spojuje laskou agape, jejiz ovoce je popsano napr v 1Kor13k do jednoho tela, tam vznika manzelstvi, ktere je stabilnim pristavem pro vychovu deti, pro zplozeni jejich charakteru, osobnosti, navyku, hodnot. A nezalezi na biologii, ale na agape. Pri cemz je jeste treba rici, ze jedno telo neni pojem sexualni, ale vztahovy. Do jednoho tela spojuje Buh dva lidi laskou agape, aby spolecne jako jedno telo sli zivotem, spolecne celili svetu, spolecne se divali do budoucnosti. Jedno telo je tam, kde bolest jednoho udu boli cele telo, kde radost jednoho udu raduje cele telo. Kde uspech jedne casti je uspechem celku, a nezdar jedne casti neni otazkou pouze te jedne casti, ale tu jednu cast podrzi i zbytek tela. Toto je manzelstvi, ktere Buh vytvari v srdcich dvou lidi. Obrad, jako jakykoliv jiny, je verejnym vyznanim dvou dospelych osob o tom, co se jiz deje v jejich srdcich. Pokud se to v jejich srdcich nedeje, pak manzelstvi nevznika. Eros odchazi, agape zustava. Eros je balzam pro dny dobre, ale rozdrasava rany v dobach zlych. Agape spojuje lidu v dobach dobrych i zlych. Laska agape tvori vzajemne zavazky, ktere druha strana z te same lasky agape prijima za sve. Tam, kde se nerespektuji vzajembe zavazky, tam se rozdeluje to, co Buh spojil. A co Buh spojil, clovek nerizlucuj. Ani cl9vek uvnitr agape, ani spolecenstvi ci cirkev vne. Aby cirke platne prohlasila vztah dvou lidi za manzekstvinema se pidit po ovoci eros, ale po ovoci agape. Do eros nema strkat nos. Ma se vsak zajimat, jestli par spojuje laska agape, jestli se spolecne raduji v case dobryh, jestli se spolecne podporuji v case zlych, jestli se jeden o druheho stara v case nemoci. Ma se zajimat, jestli ma dvojice nastavene procesy ke zvladani krizi a hadek, jestli se vtajemne vidi takovi, jaci skutecne jsou, nebo jestli maji nasazene ruzove bryle eros a take, jestli vidi, jak se jehich partner, ktereho si chystaji vzit, chova k vlastni rodine, pratelum, sousedum a bliznim. Dulezity je obsah agape vztahu dvou lidi. Ne jejich forma toho soravneho obradu, toho spravneho erosu tech spravnych pohlavi. 

Jak Kristus aplikoval Stary zakon?
==========================
My, , křesťané, nejsme pod Zákonem, ale naším Zákonem je Kristus, který nepřišel Zákon zrušit, ale naplnit. Proto naši otázkou by neměla být věta: "Co se píše v knize Leviticus", ale "Jak v Kristu aplikovat to, co se píše v knize Leviticus." To není jedna a ta samé otázka. Chce např Kristus po nás, abychom nenechávali čarodějnice na živu, nebo chce po nás jiné jednání? Věřím to, že chce po nás jiné jednání. Dovolte mi zobecnit. Věřím, že učení Krista zjevené v Evangeliích nás vede k tomu, abychoma)nepátrali po vnějších rysech přikázání Levitiku, ale ptát se po jejich vnitřním obsahu. Proč to, proč ono. Je li čistý obsah, je čistý i obal.b) Kristus nám ukazuje, že existuje i vnitřní duchovní svět, který je stejně reálný, jak ten viditelnýc) nemáme soudit celé skupiny podle vnějšího zdání vnějších znaků, ale přistupovat ke každému člověku individuálně, ptát se po jeho duchovní cestě a jeho duchovních zápasech. Kdyz Jezis v Kazani na hore mluvil o starozakonnich prikazani, vzdy pridal psychologicko-duchovni rozner. Kdo se hneva na sveho bratra, uz zcizolozil ve svem srdci. V diskuzi s farizei prohlasil, ze kdyz je obsah custy je cista i forma a toto tvrzeni doprovodil silnymi slovy. Kdyz hovoril o cistych a necistych pokrmech, opet prevedl pozornost na vnitrni svet, na psychologicko-duchovni rovinu. Jedna se o jasny rastr, ve kterem mame o sz prikazech obecne rozvazovat. Nemame soudit podle vnejsiho zdani, ale mane se vnirit do hlubin vnitrniho sveta cloveka, na jeho psychologicko - duchovni rovinu. Vetsinou se nejedna o teologicke otazky, ale o otazky pastoracne - socialni. Konzultace s vedeckymi poznatky, s vedami typu psychologie, osychiatrie ci dokonce sexuologie, nam v oastiraci mohou pomoci a v soucasnosti jiz pomahaji. Jen k te sexuologii mame trichu az fobicky odpor. Pri tom nejruznejsi sexualni afery z poslednich let s mesicu jasne naznacuji, ze v otazce sexuologie jsne naprosto mimo a mame se cemu ucit. 

Proti cemu se obraci Zakon?
======================
Nas Buh je Bohem, ktery nesoudi podle vnejsiho zdani. Ake cte v lidskych srdcich. Cte lidske pocity. Bolest, kterou pisobime druhym, Bohu pusobime. Buh place s placucimi, ale taktez se raduje s radujicimi. Kdyz druheho potesime, kdyz druhemu poslouzime, kdyz druhemu udelame radost, udelame radist i Bohu. Vztah s Bohem, ktereho nevidime, je vztahem s lidmi, ktere vidime kazdy den kolem sebe. Zakon se neobraci proti vrozenym dispozicim a indispozicum, neobraci se proti vrozene homosexualite ani proti jednani z ni vyplivajici Zakon se obraci proti tomu, kdyz nekdo spi s muzem a predstavuje si, ze spi s zenou. Kdy pouziva muze jako nahrazku za zenu. Predstavte si, muzove nejhetero z nejheteroexualnejsich, sve pocity, ktere byste citil, kdyby na vas sahal homosexualni muz jako byste byl zenou. Nebo i zena, ktera by, kdyz spi s Vami, nespala vlastne s Vami, ale ve svych predstavach se sousedkou, ktera ji vzrusuje a pritahuje se kterou by chtela zit, ake nezije, bo socialni a duchovni tlak spolecnosti ji tlaci do heteromonzelstvi. Kdyz sex produkuje pocity ohavnosti, odpornosti, nesvobody, utrpeni, bolesti false a pretvarky. Kdyz v sexu clivek neni cely on, cely pravdivy on, sam sebou, ale musi se premahat a pomahat si predstavami ci nahrazkami. Presne proti takovymto pocitum se Zakon obraci, ne proti vnejsimu zdani, vnejsimu obalu.Vrozenost neni hrich osobni viny. A Celibat neni terapie ani hradbou pred pokusenim. Neni dobre, aby byl clovek sam. 

Vrozenost neni telesnost
====================
Obracenim se clovek stava novym stvirenim, novym clovekem. Jeho srdce se ocistuje, zapisuje se do nej Zakon, dostava Ducha svateho. Ale neskysel jsem, ze by obracenim mentalne postizeni ziskavali rozum, neslysel jsem, ze by hromadne slepym byl navracovan zrak, hluchym sluch, ze by se cernosi stali belochy ci belosi cernochy, ze by levaci zacali psat pravou rukou, ze by vozickari hrimadne stavali ze svych vozicku.. Taktez promenovani v Kristu neni o tom, aby se cernoch postupn ě promenoval v belocha ci beloch v cernocha, aby fyzicky slepy postupne zacal videt, parapletik aby postupne vstal z voziku, levak zacal psat pravou rukou, mentalne zaostaly stal inteligecním geniem a vrozeny homosexual aby se pomalu a postupně stal heterosexualem. Ne. Neni hrich ani cloveka, ani jeho rodicu, ze se narodil takovy nebo makovy. Neni li hrich cliveka, ze se narodil slepy, neni ani jeho hrichem ze se chova jako slepy. Neni vinou mentalne zaostaleho, ze se chiva jako mentalne zaostali. Amen bratri. Buh uzdravuje. Ale neni automatem na zazraky. Skutecnost, ze zazrak neprichazi, neni apriorem dukaz hrichu ci nedovery. Teologie Jobovych pratel by nam mela byt vystrahou. Proti vrozenosti se Zakon neobraci. Neni to hrich cliveka, ze se narodil s indispozicemi. Komu je mnoho svereno, od toho se mnoho ocekava, komu je svereno mene, od toho se ocekava mene. Bozi soud je individualni. Slepec nebude souzen za to, ze nedokaze to, co vidouci, ze nezije jako vidouci, ake jako skepy, hluchy, ze nedokaze to, co skysici, ale ze zije, jakoby neslysel, vozickar za to, ze nezije jak chodici, ale jako vozickar, levak za to, ze nepise pravou rukou, vrozeny homosexual, ze nezije heterosexualne, ale homosexualne. Vrozenost neni telesnost, vrozene touhy nejsou zvracene touhy, ale touhy tomu jedinci prirozene, vrozenist neni nepririzenost. V Novem jeruzaleme promenenem tele jiz nebude slepota, hluchota, telesna postizeni, ale ani sexualita, ani ta homosexualni, ale ani ta heterosexualni.  Proti chovani vyplivajici z vrozenosti ze Zakon neobraci. Zakon se obraci proti zpusobene bolesti. Proti zodpovednosti za utrpeni. Proti nesvobode a neuprimnosti, fakesnosti, byt by to byla neuprimnist a falesnost vuci sobe samemu. Zakon se obraci proti pretvarce. Co jste ucinili jednomu byt z tech nejmensich, Bohu jste ucinili. Buh nesoudi podle vnejsiho zdani, ale cte v lidskych srdcich. Je li obsah cisty, je cista i forma. 

=========
Diskuze o manzelstvi a pripodobnovani se svetu. Varovani o pripodobnovani se svetu zni pokatde pri diskuzich o homomanzelstvi. Ve dkutecnosti se vsak cirkev po cela staleti ba tisicileti svym pojetim manzelstvim pripodobnovala svetu a sllouzila potrebam mocnych feudalu ci bohatych statkari. Institut manzekstvi deklasovala nekam k obchodu s bilym masem, vetu "Co Buh spojil" zfirmalozovala na obrad a manzelstvi na papir s glejtem opravnujici plodici sex. Zcela prikryla socialni ba az nasilny natlak, kterym byvaly zeny nuceny skceptovat snatky s muzem, se kterym je nepojil naprosto zadny vztah, natoz nejake spojeni s Bohem. Zcela se rezignoval na obsah, u paru se nezkoumalo ovoce lasky agape, bo se nepredpokladalo, ze by nejake bylo. Obradu se casto ucastnili deti, ktere o vsech dusledvich nemohly mit ani paru. A dnes se o tomto zformalozovanem zinstituzovanem vztahu hovori jako o "tradicnim manzekstvi." Je pak s podivem, ze o tuto prazdnou skorapku neni zajem? Ze kazde druhe manzelstvi se rozpada? Diskuze nad homomanzelstvim musi byt soucasti sirsi krestansje diskuze nad obsahem pojmu manzelstvi. Prehaneni vnejsich znaku manzekstvi (to spravne pohlavi, ten spravny obrad) nesmi uz vice zastinovat obsah manzelstvi: vztah dvou lidi spojeni Bohem = Laskou Agape. Kde je obsah cisty, je cista i forma. 

=============
To, co ohrozuje tradicni manzelstvi, nejsou homoparni svazky, ale zamena lasky za zamilovanost a propagace vztahu bez vzajemnych zavazku, jak je soucasny trend napr v romantickych filmech, zamena sebelasky s laskou partberskou. K tomuto vsak prispivaj i cirkve svym prustupem k homosnatkum. Misto, aby se cirkve zamysleli nad obsahem manzelstvi, nad vnitrnim zivotem manzelstvi, upira pozornost na jeji vnejsi znaky, kupr na ten spravny obrad a to spravne pohlavi. To vsak neni soucasny trend, tak to mela krestansja cirkev vzdy, kdy zamenovala "Ci Buh spojil" za vnejsi obrad bez vhledu do vnitrniho vzajemneho sveta snoubencu. Kupr slechticke domluvene sbatky, kdy se treba i mlade predpubertalni divky bez mrknuti oka "prodavali" za starsi pany, nebo detske snatky dvou nezletilych, kteri ani poradne nechapali, o cem je vlastne rec. V propagaci vnejsich znaku bez ohledu na vnitrni postoj snoubencu cirkve pokracuji i dnes. Ale Kristus rika: vycistete obsah a i obal bude cisty. Ne naopak.

"Co Buh spojil, clovek nerozdeluj" | Přihlásit/Vytvořit účet | 53 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Co Buh spojil, clovek nerozdeluj (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Neděle, 08. říjen 2023 @ 09:23:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Zakon se neobraci proti vrozenym dispozicim a indispozicum, neobraci se proti vrozene homosexualite ani proti jednani z ni vyplivajici Zakon se obraci proti tomu, kdyz nekdo spi s muzem a predstavuje si, ze spi s zenou. Kdy pouziva muze jako nahrazku za zenu. Predstavte si, muzove nejhetero z nejheteroexualnejsich, sve pocity, ktere byste citil, kdyby na vas sahal homosexualni muz jako byste byl zenou."

A jak to jako zjistíš, kdo to má vrozené a kdo to jen simuluje? Nebo třeba jen experimentuje? A otázkou je, jak to má zjistit? Třeba to musí zkusit, aby zjistil, zda to je pro něj nebo není. Nebo aby si uvědomil ten rozdíl. Jinak kdyby na mě sahal někdo z uživatelů granosalis, tak bych cítil odpor. Ale že by někdo sahal na jiného muže v domnění, že je to žena - to je nesmysl. Vím, že tam máte v Bibli napsáno, že kdo by spal s mužem jako s ženou, toho máte ukamenovat. Ale váš problém je, že tomu, kdo to tam do toho Starého zákona napsal, věříte. Uvěřili jste představě, že ten muž spí s mužem jako s ženou. Že si představuje, že to je žena, či náhražka ženy. To je ale pověra. Mezi chlapy nefunguje bipolární dualismus manžel - manželka. I když jsi s chlapem nespal, tak jsi určitě s chlapem mluvil někdy. Kecal jsi někdy s kolegou? Nebo kamarádem? A měl jsi pocit, že to je žena? Neměl? Byl to pořád chlap? No vidíš. A proč si myslíš, že když se kromě pokecu přejde i na doteky, že se ten druhý promění ženu? To je blbost. Nepromění. Nic se nestane. Ten druhý, i když se ho dotkneš, neztratí nic ze svých mužských vlastností. A to je pro vás překvápko jako hrom. Páč vy jste věřili biblickým pověrám nebo lidovým vypravěčům. 



Re: Co Buh spojil, clovek nerozdeluj (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Neděle, 08. říjen 2023 @ 09:31:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Cituji z článku:

"Celibat neni terapie ani hradbou pred pokusenim. Neni dobre, aby byl clovek sam."

Tady mám bohaté zkušenosti.  V celibátu jsem žil od 15 -25 let a v celibátu žiju od 49 - 51, 5 roků. A vidím velký rozdíl. Teďka mi celibát nepřijde jako problém. Když už jsem si svoje užil a mám roky, tak mně to přijde jako docela v pohodě. Ale když jsem byl mladý, tak to považuji za chybu, škodu, újmu, příkoří. Do jisté míry jsem si za to mohl sám. Takže můj závěr je - záleží na věku. Mladí lidi by asi měli žít v páru. I když ať si to každý udělá, jak mu to vyhovuje. Někomu vyhovuje single život. Na to není předpis, šablona. 



Re: Co Buh spojil, clovek nerozdeluj (Skóre: 1)
Vložil: Akuzativ v Neděle, 08. říjen 2023 @ 09:35:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
  • 1. Korintským 7, 32 [biblenet.cz]Já bych však chtěl, abyste neměli starosti. Svobodný se stará o věci Páně, jak by se líbil Bohu,



Re: Co Buh spojil, clovek nerozdeluj (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Neděle, 08. říjen 2023 @ 09:46:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mě na věřících fascinuje, s jakým zaujetím je přitahuje řešit homosexualitu, ačkoli je tolik vážnějších otázek, které reálně lidé, rodiny zažívají. 

1. Otázka bydlení. Dostupnost bydlení pro mladé páry a rodiny. To vás nezajímá? 
2. Otázka, jak se udržet v kondici, jak ve vztahu nezakrnět, jak si udržet svoje zájmy. Kolik obětovat pro vztah a kolik si nechat pro sebe? To vás nezajímá? 
3. Otázka, jakým způsobem vychovávat děti. Jako podřízené bytosti, vést je k submisivitě, podřízenosti, nebo v nich budovat sebevědomí? Nebo něco mezi? To vás nezajímá? 
4. Když se manželé rozejdou. Už si nerozumí, přestanou se mít rádi. Je lepší zůstat, nebo se rozejít. Co s dětmi? Střídavá péče? To vás nezajímá? 

Místo toho pobožní řeší, že když se dotknout chlapa, on se kouzlem promění v ženu. Sranda no...





Re: Co Buh spojil, clovek nerozdeluj (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 08. říjen 2023 @ 09:57:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Tam, kde Buh dva lidi spojuje laskou agape, jejiz ovoce je popsano napr v 1Kor13k do jednoho tela, tam vznika manzelstvi, ktere je stabilnim pristavem pro vychovu deti, pro zplozeni jejich charakteru, osobnosti, navyku, hodnot. A nezalezi na biologii, ale na agape. "...

To celé je hloupost, zaobalená do líbivých frází o "agapé".

Po tisíciletí se pod pojmem "manželství" v naší kultuře rozuměl vztah mezi dospělým mužem a dospělou ženou, který jediný je ze svého principu komplementární (dvě naprosto odlišné osoby se stejnou důstojností, však s naprosto opačnými vlastnostmi, se svobodně a v lásce doplňují do jednoty, která jako jediná i z pohledu biologie je schopna plodit potomky těchto dvou lidí.

Nakonec - každý se může přesvědčit, jak pojem "manželství" vysvětluje český jazykový slovník.

Dnešní moderní heslo: "Manželství pro všechny" - je heslem naprosto lživým (na úrovni lživých reklam - Josef Gebels by se mohl učit!), 
protože nikdo tím neusiluje o manželství mezi desetiletými dětmi, nikdo tím neusiluje o manželství pro skupinu deseti polyamoristů (kteří v té skupině sexuálně žijí každý s každým) - zatím o to neusiluje, ale možná to bude v budoucnu dalším krokem "salámové metody", jak dále "obohatit" význam slova "manželství".
Nikdo tím neusiluje ani o manželství se sebou samým, ani o manželství mezi člověkem a zvířetem, či o manželství mezi člověkem a věcí. Zatím!

Takže "Manželství pro všechny" ani zdaleka nenaplňuje to, co říká - i když bude prosazeno pro homosexuály, jenom tím rozšíří jistou omezenou skupinu lidí, kteří budou splňovat podmínky pro manželství o další skupinu homosexuálů a lesbiček..

Manželství tedy nebude nikdy "pro všechny"!
Vždycky bude  jenom pro určitou omezenou skupinu lidí.

Manželství mezi svéprávným dospělým mužem a svéprávnou dospělou ženou - jak je dosud chápáno i v našem právním řádu - je otevřenou možností pro úplně každého dospělého muže a dospělou ženu u nás. Nikdo v tomto není nijak diskriminován a může svobodně uzavřít takové manželství.

Pokud o to nestojí, nemusí do takového manželství vstupovat. Máme v tomto úplnou svobodu.

Homosexuální svazky nikdy nebudou skutečným manželstvím, protože u nich schází prvek komplementarity a ve výsledku jsou vždycky jalové. Jak z pohledu biologického (diskriminuje je sama příroda), tak i z pohledu duševního a duchovního.




Re: Co Buh spojil, clovek nerozdeluj (Skóre: 1)
Vložil: martino v Neděle, 08. říjen 2023 @ 14:39:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nechápu a nerozumím proč sem demagog servíruje názory z Facebooku ohledně nějaké úchylky. není den, kdyby se ve společnosti neprobírali úchylky všeho druhu. Bůh obdařil člověka zdravým rozmem, aby vše zkoumal a tato společnost nic nezkoumá, jen navrhuje to co jim v hlavách bobtná jako přání. Manželství pro všechny je vyjádření idiotské a není třeba se tím zabývat stejně jako normou společné záchody nebo tři druhy záchodů pro muže, ženy a binární osoby, tedy lidi trpící blouzněním. Magistrát Prahy již v roce 2022 rozhodl že jím zřizovaná veřejná WC budou nově již společná. Poslankyně za ODS navrhuje společné WC na školách. Ta paní poslankyně asi nikdy neměla menstruaci, pokud touží takto deptat dospívající dívky. Děvčata na školách se budou stydět vyhazovat hygienické potřeby do košů na WC, že to pak kluci budou po škole rozhazovat a tak to budou vyhazovat do WC a následek bude neustálé ucpané záchody. Tato společnost začíná být postižena velkým počtěm psychicky a psychiatricky neléčených lidí demokraticky zvolených, kteří mají v programu škodit celé společnosti a lidstvu vůbec. Idiotská myšlenka manželství pro všechny nebo společné záchody jsou již skutečné úchylky které vedou vyspělou společnost k zániku.



Proč jsem proti (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Neděle, 08. říjen 2023 @ 23:38:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jsem proti "manželství pro všechny" z důvodů: 

1. Tlačí to progresivisti ( inkluze, green deal, genderismus, multi kulti, atd.)
2. Je to ponižující označení pro dva chlapy. Old Shaterhand a Vinnetou nebyli manželé. Mezi dvěma muži není dualismus. Není tam bipolarita manžel - manželka. Pokud dva chlapi budou označovat svůj vztah jako manželství, říkají tím, my jsme jako muž s ženou. A tak to není. Ten vztah mezi dvěma muži gayi není podoben vztahu mezi mužem a ženou. Je mnohmem mnohem a mnohem více podoben vztahu dvou heteráků, co spolu bydlí. Třebas dva heteráci, co spolu bydlí na VŠ koleji, nebo internátu nebo na služební cestě. Nebo třeba dva bratři. Nebo dva kamarádi se stejnými koníčky. Existuje spousta kamarádksých dvojic, hetero. Třeba kamarádi z vojny apod. Bez sexu. V případě dvou gayů je tam akorát ta nadstavba - sex. Ale jinak je jejich vztah mnohem více podoben vztahu dvou chlapů heteráků než manželství. 


Chceš pochopit dva gaye? Nepředstavuj si to na modelu manželství. Není to tak. Nikdo nedělá manželku, ženu. Kdyby můj přítel dělal manželku, tak je mi k smíchu. Je to absurdní, byla by to parodie. Já jsem vždy vyžadoval, že můj partner musí být normální chlap. Nerozpoznatelný. Takový, za kterého se nebudu stydět. Jako bych byl s heterákem. A já taky. V podstatě dva heteráci. Je to to samé. S manželstvím to nemá nic společného. A ten sex je časově marginalita. Týden má 168 hodin, z toho sex tak 2x v týdnu po půl hodince až hodince. To máme 166 hodin, kdy s přítelem komunikujeme úplně stejně jako komunikují dva heteráci.

A proto název manželství pro vztah mezi dvěma chlapy je nesmyslný, vylhaný. Může to být láska, může to být silná láska, jak píše David: "Stýská se mi po tobě, můj milovaný Jónatane, byls ke mně pln něhy, tvá láska ke mně byla podivuhodnější nad lásku žen"2.Samuelova 1:26 , ale není to manželství. 

Manželství je konceptuálně, principiálně dualistické. Bipolární. Manželka - roditelka, matka a otec, manžel, její otrok nebo její pán. 

Já jsem neměl nikdy takový vztah.  Pro mě je manželství na nižším levelu. Je to přetahovačka, kdo s koho. Nekonečné přetahování o to, kdo bude velet. Manželství je pro moji psychiku diskomfortní, stresující. A dát takto odpudivý a degradující název - manželství něčemu tak ušlechtilému, co jsem zažil s několika kluky, bych neudělal. 

Je to parťáctví. Já pán, ty pán. Dva páni. Dva šéfové. Nic ve vesmíru nemůže být více. Nějaké bipolární manželství na to nemá. Muž  s ženou se celý život hledají a nikdy se nenajdou. Ženy jsou z Venuše a muži z Marsu. Muž s ženou pasuje pouze tím zasunováním penisu do vagíny. Jinak se k sobě nehodí. A vědí to už děcka na základce. Kluk chce sedět v jedné lavici s klukem a holka s holkou. Vždycky si lépe pokecají dvě baby. Vidím kolegyně učitelky, jak si dobře rozumějí. Takhle si s chlapem nikdy neporozumí, jak dobře si porozumí mezi sebou. A já jsem to taky zažil asi se třemi kluky, muži gayi. Míru vysokého porozumění. Svj k svému. Vrána k vráně. Rovný rovného hledá. 

Přírodní kmeny to tak mají. Ženy jsou spolu a muži jsou spolu. Pohlavní styk za účelem rozmnožování mají, děti mají, ale netráví spolu dny. Nemají proč. Nejsou zpracovaní žádnou ideologií. 

No a zpátky do současné doby. Když už chtějí nějací lidi mít nějaké právní zajištění vztahu, ať se to nazývá  partnerství, pokud vadí slovo "registrované". Stačí partnerství a ekonomická práva jako dědictví bytu tam přidat. Adopce dětí ne. Z mnoha důvodů, někdy příště můžu vypsat. 



Re: Co Buh spojil, clovek nerozdeluj (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Pondělí, 09. říjen 2023 @ 14:56:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
LGBT komunita neexistuje. Je to výmysl médií. 

Transgender (starší název transsexuál) chce, aby ho lidi oslovovali v ženském rodě. Já to nechci. Transgender nemá rád své tělo nebo jeho některé znaky. Chce užívat ženské hormony. Já nic takového nechci. Naopak jsem chodil do fitka a posiluji mužské znaky. Mentalita bisexuála, gaye je protikladná proti mentalitě transsexuála. Transgender něco chce po společnosti. Já nechci nic. Trans chce, i když měří 190cm a má mužský ohryzek na krku a mužskou kostru, mužské zuby, chrup, aby ho oslovovali v ženském rodě. A chce soutěžit s ženami ve sportu a chodit na dámské WC. Gay, bi nic takového nechce. Naopak gay má rád své mužské tělo možná ještě více než heterák je zcela komfortní se svým tělem. Já jsem soutěžil s heteráky v bowlingu a většinou jsem vítězil. Porážím heteráky v řidičských dovednostech, ježdění v obtížném terénu, couvání s přívěsným vozíkem apod. Vyznám se v mapách, mám orientační smysl, trefují cíle stejně nebo i lépe než heteráci. 

Gay a bi nemá se světem transgender nic společného. Ani mě takoví lidi nepřitahují. Když vidím chlapa s parukou na podpatcích apod. je to něco jako bych viděl klauna. V gay podnicích jsem nikdy nic takového nepotkal a to jsem tam chodil hodně roků.  V televizi nebo ve filmových komediích přitom ukazovali jen ty transky.  A  proto jsem do gay podniku tak dlouho nešel, měl jsem strach, že tam uvidím ty maškary, viz  https://1iq.cz/img/jP5Xx/ve6wC.jpg

Ale nikdo takový tam nebyl. Byli tak kluci jako tito dva. https://1iq.cz/img/jP5Xx/bMAy6.jpg



Stránka vygenerována za: 0.48 sekundy