Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Bohumil.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 12, článků celkem: 16227, komentáře < 7 dní: 505, komentářů celkem: 399419, adminů: 60, uživatelů: 5085  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 73 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
109615071
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica?
Vloženo Úterý, 20. březen 2007 @ 18:02:02 CET Vložil: bolek

Ekumenismus poslal dusan

Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica?


Krytyk a cebe psali, že by mělo být zveřejněno, kdo dokument Charta Oecumenica podepsal.

Na stránkách Ekumenické rady církví tato informace není k nalezení. Ani žádné oficiální stanovisko zdá se není k dispozici.


Přesto se lze alespoň zprostředkovaně dopátrat, kdo z církevních představitelů byl při podpisu přítomen a kdo prokazatelně dokument podepsal. Je to zásluhou Českého rozhlasu a jeho fotografky Jany Šustové, kterým patří hluboký dík a vděčnost za informování české křesťanské veřejnosti o této bezesporu významné události.



Dokument Chrta Oecumenica prokazatelně podepsali tito představitelé: zleva: starokatolický biskup Dušan Hejbal, synodní senior ČCE Joel Ruml a římskokatolický biskup František Radkovský
  Římskokatolický biskup František Radkovský a předseda Rady Církve bratrské Pavel Černý
  Tomáš Butta (CČSH), Josef Hausa (Pravoslavná církev) a Josef Červeňák (ECM)
  Kardinál Miloslav Vlk
  Biskup František Radkovský všechny uvedl do kající modlitby
  ThDr. Pavel Černý, předseda Ekumenické rady církví a Rady Církve bratrské Joel Ruml, synodní senior Českobratrské církve evangelické (dokument podepsal) ThDr. Tomáš Butta, ThD., patriarcha Církve československé husitské Místopředseda ERC Dušan Hejbal představuje dokument Charta Oecumenica   Slavnostního aktu podepsání dokumentu se zúčastnili, ale není prokázáno, zda ho i podepsali, tito představitelé:
  Ladislav Hučko, biskup Řeckokatolické církve
  Dušan Tillinger z Evangelické církve augsburského vyznání
  Mgr. Stanislav Piętak, PhD., biskup Slezské církve evangelické a. v.
  Miloslav Kloubek, člen Rady Církve bratrské
  Vladimír Hejl z Bratrské jednoty baptistů při modlitbě
  MUDr. Aleš Navrátil, zástupce biskupa Apoštolské církve pro vzdělávání
 
Pohledy do sálu:          

Podobná témata

Ekumenismus

"Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 75 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica? (Skóre: 1)
Vložil: Krytyk v Úterý, 20. březen 2007 @ 18:16:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bratr Hejl nemá za Bratrskou jednotu baptistů co podepisovat. Je to řadový kazatel. 

Za BJB by mohl chartu podepsat předseda VV, ale jen v přípdě, že by ho k tomu pověřil Sjezd delegátů sborů.

Sjezd ale chartu ani vůbec neprojednával a tak nikoho nemohl ani pověřit. Jestli br. Hejl chartu přesto podepsal, pak to byla partyzánská akce bez jakéhokoliv významu a závaznosti.



David Wilkerson - the vision 1973 (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Úterý, 20. březen 2007 @ 18:36:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
2. Vidím, jak se vzmáhá světová nadcírkev, jak se rodí světová rada církví.

Vzniká sjednocení liberálních křesťanů s ekumenickými křesťany protestantskými a římsko-katolickou církví, aby se stala nejsilnější politickou mocí na Zemi. A toto spojení vznikne jako společný charitativní program a skončí politickou unií. Tato viditelná společenská nadcírkev (Super Wels Kirche) ponese jméno Pána Ježíše jen zdánlivě. Ve skutečnosti bude antikristovská. Tato mocná světová církev bude stroze zakotvená v sociální aktivitě s duchovními programy a službami milosrdenství.

Její vůdčí osobnosti budou prohlašovat, že chtějí být pomocníky v lidské bídě. Rozhýbou sociální akce, zvýší politickou angažovanost a ve světových programech budou mít stále sílící ohlas.

Tu náhle dojde k podivuhodnému obratu událostí. Právě tehdy, když se bude zdát ekumenické hnutí mrtvým, vytvoří tento obrat v událostech rámec pro tuto unii. Řím bude trvat na svém a bude vyžadovat od ekumenických protestantských vůdců ústupky. Papež bude pokládán za významnějšího, než je politický vůdce. Bude chtít být uznáván za duchovní hlavu. Protestantští vůdci nebudou muset být prošeni, aby přijali papeže za hlavu církve – uznají jeho politickou roli.

V Bibli vidím cosi, co mocně otřásá mou duší: vidím armádu kariéristů, kteří v nadcírkvi zaujmou vlivná místa. Budou to bezbožníci, antikristovci, posedlí myšlenkou, že tato nadcírkev musí mít politickou moc, aby potřela každého, kdo se jí vzepře. A zatímco se v ústředí bude mluvit o zázracích, smíření a lásce, budou jejich zaměstnanci ztěžovat práci každé náboženské organizaci, která se nepodřídí.


3. Vidím, jak se v této „nadcírkvi“ rozšíří homosexualita a lesbická láska. Vidím, jak to bude ospravedlňováno vůdci této „nadcírkve“.

Homosexualita nebude jen přijímána, ale dokonce doporučována. Homosexuálové a lesbičtí duchovní nebudou vybavováni jen autoritou, ale budou navíc označováni za nové voje evangelizačních pionýrů, zavádějících nové formy a pojmy lásky a evangelizace. Vidím skoro v každém větším městě USA a v celém světě církve homosexuálů, které výhradně pečují o své vlastní duchovní touhy s plným chápáním organizovaného náboženství. Jejich nedělní školy a církevní literatura rozšiřovaná mezi dětmi bude předkládat, že homosexualita je normální potřebou. Taktéž budou v církvi zaváděny tance naháčů. Tyto tance v některých těchto sborech budou líčeny jako nová forma bohoslužby. Lidé budou stále více a více uctívat stvoření, než Stvořitele. Bůh přenechá tento druh ctitelů následkům jejich vlastních hříchů. Ačkoli tance naháčů se příliš nerozšíří, budou četnými církevními vůdci uznávány jako normální výraz bohoslužby.


4. Okultní praktiky v nadcírkvi.

Tato světová nadcírkev bude trpět jisté okultní praktiky. Vytvoří studijní komise, jen aby chránila Satana a jeho obraz – nic se neděje, není třeba se ho obávat. V jedné nejváženější a nejzajištěnější církvi v Americe budou spiritistické seance nazývány modlitebními shromážděními. A to se děje už dnes. Duchovní budou stále zvědavější na výroky spiritistů a satanských skupin. Přijde den, kdy jistí duchovní, kteří nebyli v blízkém spojení a obecenství s Ježíšem, budou velmi blízko Satanu. Ten se bude zjevovat jako posel světla, jen aby svedl i vyvolené. Jeho andělé se budou zjevovat a budou v církvi šířit učení, že Satana není nutno brát vážně. Nadcírkev nikdy neuzná oficiální učení, ale hádání z ruky, předpovědi budoucnosti či horoskopy budou široko daleko uznávány a přijímány.

Pokracovanie: David Wilkerson - the vision 1973




Stanislav Piętak, biskup SCEAV chartu nepodepsal (Skóre: 1)
Vložil: Krytyk v Úterý, 20. březen 2007 @ 18:38:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stanislav Piętak, biskup SCEAV chartu nepodepsal. Dokonce k ní měl závažné připomínky:



Vyjádření biskupa Mgr. Stanislava Piętaka, Ph.D. k Chartě Oecumenice

21.02.2007

Vůči návrhu Charty Oecumenicy jsem vznesl zásadní námitky na zasedáních Církevní rady 21.2.2000 a 20.3.2000. Jelikož tyto námitky nebyly brány v úvahu, zápisy z těchto zasedání jsem nepodepsal, což mohu doložit. Charta Oecumenica nebyla schválena na žádném synodu a nebyla její problematice věnována žádná pastorální konference, přestože bývalí představitelé naší církve se hlásí k tomu, že na jejím utváření se podíleli.

Na zasedání Církevní rady 4.12.2006 jsem sdělil, že 22.1.2007 na ekumenických bohoslužbách v Praze mají představitelé církví podepisovat Chartu Oecumenicu, což mi dělá potíže, jelikož mám mimo jiné výhrady vůči závazku „jít vstříc cíli, kterým je eucharistické společenství.“ Členy Církevní rady jsem vyzval, aby si Chartu Oecumenicu našli na internetu a sdělili mi své stanovisko (viz zápis CR 4.12.2006 - 3/b). Do 22.1.2007 jsem žádnou odpověď nedostal. K prostudování a připomínkování Charty Oecumenicy jsem vyzval také faráře na tzv. homiletických setkáních 4.12.2006 a 15.1.2007. Dostalo se mi od několika farářů pouze povzbuzení Chartu Oecumenicu nepodepisovat. Omlouvám se těm, kteří očekávali ode mne ještě zřetelnější postoj před 22.1.2007, avšak k tomu si dovolím poznamenat, že kancelář biskupa jsem převzal 9.1.2007, a to s obsáhlou agendou k vyřízení. Jde mi o jednotu církve, proto očekávám, že ti, kteří šíří lživé informace ústně i internetem, přehodnotí svůj postoj v duchu evangelia.

Obsah Charty Oecumenicy je tak závažný, že o ho nemíním podepsat, aniž by jeho obsah byl představen ve světle symbolických knih naší církve na příštím řádném zasedání synodu. Jak ordinační slib, tak i slib při uvedení do služby biskupa mě zavazuje zachovat věrnost Písmu svatému a symbolickým knihám naší církve.

Otázky nad Chartou Oecumenicou:
1. Zavazuje, či nezavazuje? Charta Oecumenica v úvodu prohlašuje, že „na všech úrovních církevního života má vést k rozvoji ekumenické kultury dialogu a spolupráce a vytvořit závazné měřítko.“ V další větě sice stojí: „Charta však nemá nikterak učitelský nebo církevně-právní závaznost“, ale následně každý z dvanácti článků obsahuje závazné prohlášení, čili dvanáctkrát končí větou: „Zavazujeme se…“. Je tedy závazná, nebo není?

Pán Ježíš říká: „Vaše slovo buď ´ano, ano – ne, ne´; co je nad to, je ze zlého,“
(Mt 5,37).

2. Cílem je eucharistické společenství. Eucharistické společenství je vzpomenuto již v prvním článku a pátý článek končí: „Zavazujeme se… jít vstříc cíli, kterým je eucharistické společenství.“ Co to znamená?

a. Eucharistie je základním pilířem katolické církve. „Eucharistie je zdrojem a vrcholem celého křesťanského života“ (čl. 1324) a „zůstává středem života církve“ (čl. 1343).

b. V Římsko-katolické církvi eucharistie znamená opakované obětování Krista. V Katechismu katolické církve se píše: „V liturgii, hlavně ve svaté eucharistické oběti, se koná dílo našeho vykoupení“ (KKC čl. 1068).

Písmo svaté nás učí, že Ježíš Kristus byl obětován jednou provždy a není ho třeba znovu obětovat. „To je ten velekněz, jakého jsme potřebovali… který nemusí jako dřívější veleknězi denně přinášet oběti napřed za vlastní hříchy a pak teprve za hříchy lidu. Ježíš to učinil jednou provždy, když obětoval sebe sama,“ (Žd 7,26‑27 a dále Žd 9,12.26.28; 10,10.12.14; 1 P 3,18).

Člověk nemůže přinést pro své spasení žádnou oběť. Jediné, co může: přijmout Kristovu oběť vírou a přinášet sebe sama jako oběť vděčnosti za spasení. M. Luther viní Římsko-katolickou církev z trojího zadržování svátosti: Neposkytnutí kalicha laikům; druhé, „méně zatěžující svědomí“ – transsubstanciace; a třetí, „to nejhorší zneužití ze všech“ – učení, že „mše je dobrým dílem a obětí“.

c. Eucharistie v katolickém pojetí znamená společenství s papežem, Marií a všemi svatými. „Papež, pověřený Petrovou službou v církvi, je spojen s každým slavením eucharistie, v níž je jmenován jako znamení a jako služebník jednoty všeobecné církve“ (KKC čl 1369). „S Kristovou obětí se nespojují jen údy, které jsou ještě na zemi, nýbrž i ty, které už pobývají v nebeské slávě. Církev totiž přináší eucharistickou oběť ve společenství s nejsvětější Pannou Marií, kterou výslovně připomíná, stejně jako se všemi svatými a světicemi“ (KKC čl. 1370). „Eucharistická oběť se přináší také za zesnulé věřící, (KKC čl. 1371).

Učení o papežství se nedá podložit Písmem svatým. Porovnej texty o Petrovi a jejich pořadí: Mt 16,15-18 a Mt 16,22-23. Sám apoštol Petr ukazuje jedině na Pána Ježíše: „Přicházejte k němu, kameni živému, jenž od lidí byl zavržen, ale před Bohem je ´vyvolený a vzácný´. I vy buďte živými kameny, z nichž se staví duchovní dům…“ 1P 2,4-6. Slova o klíčích Mt 16,19 je třeba chápat v souvislosti s učením o moci církve Mt 18,28-20.

Taktéž vzývání zesnulých a oběti za ně nelze podložit kánonickými knihami Písma.

d. V eucharistii se jedná o přepodstatnění (transsubstanciace). Katolický kněz proměňuje chléb a víno na tělo a krev Krista a tak přináší oběť Krista Bohu. M. Luther píše ve Šmalkaldských článcích: „Pokud jde o transsubstantiaci, o přepodstatnění, nevšímáme si vůbec vtipnou sofistiku, ve které učí, že chléb a víno opouštějí nebo ztrácejí svou přirozenou podstatu a zachovávají jen podobu a barvu, a ne skutečný chléb. Vždyť se to nejlépe shoduje s Písmem, že chléb je tu a zůstává, jak sám Pavel říká v 1K 10,16 a v 1K 11,28.

e. Eucharistické společenství je jednoznačně přístupné pouze pro katolicky věřící v eucharistii. Evangelík se může za určitých podmínek eucharistie zúčastnit, pokud projeví katolickou víru v eucharistii a získá povolení katolického biskupa. Katolík se nesmí zúčastnit evangelické Večeře Páně za žádných okolností.

3. Charta Oecumenica nejasně uvádí cíl spolupráce s muslimy. „Zavazujeme se… že se budeme spolu s muslimy podílet na společných záležitostech.“ Jaké to jsou společné záležitosti? Ochrana života, lidská práva apod.? V pořádku! Společné uctívání Pána Boha? Není možné! V Chartě Oecumenice se jedná o rozvíjení vztahů s islámem právě v duchovní oblasti: „Chceme zintenzivnit na všech úrovních setkání křesťanů a muslimů, jakož i dialog mezi křesťanstvím a islámem. Zvláště doporučujeme vzájemné rozhovory o víře v jediného Boha a objasnění chápání lidských práv. Zavazujeme se, - že budeme k muslimům přistupovat s úctou; - že se budeme spolu s muslimy podílet na společných záležitostech.“

Úctu zasluhuje každý člověk, avšak to nás neopravňuje k směšování náboženství. „Jméno jiného boha nebudete připomínat; ať je není slyšet z tvých úst,“ (Ex 23,13). „Víme, že Syn Boží přišel a dal nám schopnost rozeznávat, abychom poznali, kdo je pravý Bůh. A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bůh a věčný život. Děti varujte se modlářství,“ (1J 5,20-21).

4. Vážím si jinak věřící, proto jim chci otevřeně a s úctou vydávat svědectví o Kristu a všem lidem bez rozdílu sloužit jako bližním. Hodnověrný partner však při podpisování je ten, který podepisuje to, čemu věří, čím se řídí a chce splnit to, k čemu se zavázal. Diskuse ať nás nerozděluje. Apoštol Pavel nás povzbuzuje, abychom „povzbuzeni v srdci a spojeni láskou hluboce pochopili a plně poznali Boží tajemství, jímž je Kristus“ (Ko 2,2). Jde nám o jednotu a dobro církve.

Římsko-katolická církev nám může být vzorem v zápase o ochranu života, v podpoře zdravé rodiny a v mnoha dalších oblastech. Muslimové nám mohou být vzorem horlivosti v modlitbách, v boji proti pornografii apod., avšak cestu spasení hledejme v Písmu svatém a buďme mu věrni.

Stanislav Piętak, biskup SCEAV




Re: Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica? (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 20. březen 2007 @ 18:50:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Chvala Panu!!!

Zen je velika a delniku malo. Proste tedy Pana Zne, aby se delnici prestaly zrat mezi sebou a spolecne vysli na pole!



Re: Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica? (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Úterý, 20. březen 2007 @ 18:51:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já to nebyl...



Re: Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica? (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Úterý, 20. březen 2007 @ 21:11:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nejúžasnější jsou ty fotky představitelů církví, kde stojí v pozadí vyvýšený pan kardinál. Slušelo by se k tomu dát verš "Jeden je váš mistr, vy všichni pak bratří jste."

P. S. Chartu nepodepsaly jen AC, SCEAV a JB. Baptisté, pokud vím, ano. Ekumenisté mají problém s kongregačními církvemi, a proto touží, aby každá církev měla pevné, nejlépe hierarchické vedení, které by za ní jednalo. Podaří-li se získat špici pyramidy, přidá se i zbytek. Pokud to ale nebude možné, snad se to podaří nastávající generaci, která se učednické pyramidy učí budovat již od útlého duchovního dětství. Prezident KAMu se též učil ve Willow Creek, kde se během týdne vysluhuje klasická eucharistie a kde existuje učednická hierarchie. Multiplikační systémy v podstatě kopírují strukturu katolických řeholí. Když se k tomu přidají Alfa sbory, které jsou též pyramidální, striktně hierarchizované, a až jednou všichni zjistí, jak blízko k sobě mají a jak mají shodné pojetí církve, nebude plné jednotě již nic bránit :-)

Pastýř



Re: Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica? (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 20. březen 2007 @ 21:15:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
A kde jej mohu podepsat? Samo, sam za sebe...



zajímavý :o) (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Středa, 21. březen 2007 @ 00:38:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč na sobě mají ty župany? :oO



Re: Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica? (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Čtvrtek, 22. březen 2007 @ 18:05:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žádná láska

Nemohu už ani spočítat, kolikrát jsem slyšel, že to,co píšu je bez lásky. Jenže v čem je láska? Je u těch, kteří lidem zamlčují jejich zkázu? Když někdo tvrdě spí v hořícím domě, jednáte pak bez lásky, když ho násilím vzbudíte? Nebo má být spíše utěšován a uklidňován? Je to skandál, jak se hřeší v této oblasti.
Jestliže je takovýto druh varování bez lásky, co pak lidé řeknou Bohu, až k nim bude mluvit osobně a řekne, co si myslí o satanské špíně potratů, videa, televize a různých časopisů?

Konejšení, uklidňování, utěšováni a vyprávění zaslíbení, to je oblíbená metoda kazatelů a farářů.
Zrodila se ale průkazně v táboře Iluminátorů a zakrývá vážnost věci. Lidé jsou tím očarováni, aby nerozpoznali skutečnou pravdu, aby jí nevěřili a pociťovali ji, jako by postrádala lásku. Kde dal ale najevo lásku Ježíš? V sladkých slovech nebo na kříži? Dotěrná přívětivost, s níž mnozí faráři a kazatelé přistupují k lidem, nemá ani to nejmenší společné s křesťanskou láskou k bližnímu. Stačí malá konfrontace s pravdou a vlídnost se promění na ledový chlad.

Proč ale tito lidé obviňují kritiku z toho, že je bez lásky? Hledají totiž kompromis a kde ho nemohou nalézt, tam je reakce přiměřeně ledová, vždyť Boží slovo je přece těm, kteří jdou k smrti, smrtonosnou vůní k záhubě a těm, kteří žijí, je životodárnou vůní k životu (2.Kor 2,16).
To ještě nikdy nebylo jinak. Často se říká, že můžeme dělat cokoli, jen když bude středem Ježíš. Boží slovo se tak deformuje natolik, až se hodí tomu, co sami chceme a co se nám líbí. Tak mizí jakýkoli respekt před Bohem a jeho slovem. Zní to pořád dobře a laskavě, ale je to brutální, bezohledné zabíjení duší. V ničem nemůže být méně lásky. Vždyť do nebe tak nepřijdeš, to by totiž bible musela lhát. Tak jsou křesťané sváděni a ti, kteří jsou na správné cestě, jsou z ní odváděni. Udivuje mě, jak málokdo to vidí, ale když oko není čisté, pak je celé tělo ve tmě.
Nejnebezpečnější ze všech hříchů je vědomě se stavět proti lepšímu poznání. V širším smyslu je to hřích proti Duchu Svatému a velká nemoc dnešní doby, snaha utéct před pravdou, které se ale utéct nedá. Ze strachu, že to, co bylo řečeno nebo napsáno by mohla být pravda, nechtějí o tom lidé nejprve nic slyšet, aby si zachovali dobrý vztah k pastorovi, ke kazateli, ke sboru. Nakonec musí postupně pravdu odmítnout, aby si zachovali důvěru vedení sboru. I blízcí přátelé se vám pak musí vyhýbat, aby neztratili důvěru. Skutečně je to atmosféra posledních dnů, kdy kromě vzduchu, spodních vod a deště jsou otrávena i srdce lidí.
Podle tvrzení ekumeny jsou kořeny ekumenického hnutí v Evangelické alianci, CVJM a Křesťanském světovém svazu studentstva. Evangelická aliance byla založena v Londýně v roce 1846 na setkání 921 křesťanů z různých denominací svobodným zednářem Thomasem Chalmersem. Byl členem lóže St. Vigean ve Forfashire ve Skotsku. CVJM (CYMCY) byla také založena z iniciativy svobodných zednářů a úzce s nimi spolupracuje.
U jejího zrodu stál známý svobodný zednář Henry Dunant. John Mott byl členem tajné organizace se svobodnozednářským rituálem a se slibem mlčenlivosti. V roce 1895 založil Křesťanský světový svaz studentstva. Sjednocovací snahy jsou antikristovským plánem Iluminátorů. A že jsou na programu modlitebního týdne Evangelické aliance modlitby za jednotu křesťanů? Jenže je příliš mnoho znamení, že církve jdou k zániku, takže spása každého jednotlivce se tak ocitá v největším nebezpečí. To je mnohem důležitější, než zachovat si prestiž u dnešní zkažené generace.

Pokracovanie:

Helmut Finkenstädt - Iluminati.




Re: Kdo podepsal dokument Charta Oecumenica? (Skóre: 1)
Vložil: ekumenickykrestan (ekumenickykrestan@ekumenickykrestan.sk) v Pondělí, 09. listopad 2009 @ 10:57:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.christiantoday.com/
tak to ma byt chlapci moji, krasne obrazky. Som rad ze som nasiel tento clanok. Ako tam aj pan Cerny pekne medzi tymi katolickymi fararmi sedi a spokojne sa pozera. To maju bratia obrovsku radost. Jednota a laska, bratia moji, tak to ma byt. Nijaky extremizmus, vsetko slusne, decentne, ako z rozpravky. Ja ked budem katolik, tiez chcem byt taky zjednocovatel, este toho vela treba zjednotit, ja mam mnoho skusenosti s protestantami mozem byt napomocny medzi nimi osvetu sirit aby sa to potom takto pekne skoncilo v tej jednote. 



Stránka vygenerována za: 0.67 sekundy