Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 189, komentářů celkem: 429730, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 548 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116620136
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Vyznání hříchů
Vloženo Pátek, 17. duben 2015 @ 00:15:47 CEST Vložil: Tomas

Kázání poslal gregorios777

Dnes se pozastavím nad tímto tématem, se kterým budou mít náboženští lidé asi opět problém...

»9  Jestliže pak budeme vyznávati hříchy své, věrnýť jest Bůh a spravedlivý, aby nám odpustil hříchy, a očistil nás od všeliké nepravosti.« [1Jan 1,9]

Zde musíme vzít v úvahu ZÁKLAD KRISTOVA DÍLA. A sice, že Kristus na kříži svojí smrtí odtranil navěky všechny naše hříchy. Minulé, současné i budoucí. Jedna Oběť - jedno kompletní odpuštění. Právě proto máme můžeme směle přistoupit v plné jistotě víry do svatyně svatých (kde už jsme nanebevstoupením) skrze KREV Ježíšovu. Kdybychom už nebyli navěky očištěni, nemohli bychom vůbec vstupovat do svatyně svatých. A tam nemůže vejít nic nečistého, takže žádný náš hřích se tam nikdy nemůže dostat. To je základ. Myslet si něco takového, by bylo domnívat se, že Bůh může mít společenství s hříchem.

Když však zhřešíme, Duch svatý a naše svědomí nás obviní a potřebujeme jeho osvobození. Základní chybou je, že se ve svém hříchu "rýpeme" a myslíme si, že když setrváme v přemýšlení o něm, že je to znak duc*****sti, či pokory. Opak je pravdou. Zabýváme-li se svým hříchem poté, co jsme se ho dopustili, nejsme ve víře, ale myslíme na nečistou věc a proto se nemůžeme líbit Bohu. Máme tendenci zabývat se sami sebou, místo abychom dali místo Božímu pohledu na nás skrze Kristův kříž. Jsme zaujati vlastními myšlenkami o sobě, místo toho, abychom se zabývali tím, co o nás zjevuje Bůh. Dokud nás zaměstnává hřích je naše společenství s Bohem přerušeno, protože to může být pouze ve světle a ve světle není žádný hřích. 

Správný postup je ihned, v následující se*****ě po spáchání hříchu, ho VYZNAT a vrátit se v jistotě víry zpět k našemu základu, který nám vydobyla Kristova krev. Tedy ke stavu absolutního odpuštění, očištění, kdy jsem před Bohem čistí, bez poskvrny nebo vrásky. Kdy jsme tak svatí, jako Kristus sám, protože až do této čistoty, ryzosti a svatosti nás očistil Kristův kříž. Udělal to absolutně. Nezbyla ani ta nejmenší skvrnka a nic, za co bychom mohli být obviněni. Jestliže jsem celí čistí, zbývá jen umýt si nohy:

»10  Řekl jemu Ježíš: Kdož jest umyt, nepotřebuje, než aby nohy umyl; nebo čist jest všecken. I vy čistí jste, ale ne všickni.« [Jan 13,10]

Když říkám VYZNAT hřích, neznamená to PROSIT o odpuštění. To by byla nevěra, prosit za něco, co už se dávno stalo. Bylo by to znevážení Kristovy vzácné krve. Písmo je přesné a hovoří o vyznání a nikoliv o prošení.
Prosíme o věci, které nemáme, ne o věci, které již máme. Čili vyznat a hned v následující okamžik vírou přijmout odpuštění a očištění, protože Bůh je věrný a spravedlivý, aby nám odpustil hřích a očistil nás od každé nepravosti. Hned následující okamžik tedy můžeme setrvávat na absolutním díle Krista na kříži.


"Vyznání hříchů" | Přihlásit/Vytvořit účet | 51 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Neděle, 19. duben 2015 @ 10:11:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co je to za divnou víru? Vyznáme hřích a o odpuštění prosit nemusíme ? Na základě, že Kristus zemřel za všechny naše hříchy minulé, přítomné i budoucí ?

A automaticky po vyznání hříchu je nám odpuštěno?

 

A co takhle napravit škody, které vznikly v důsledku hříchu? Vrátíme život tomu, koho jsme třeba zavraždili?

 

Tak tahle víra pomáhá všem zločincům zbavit se viny a nevede k proměně člověka. Páchejme  s klidem hříchy dál a stačí je vyznat a Pán nám vždy odpustí.

 

Tohle mohl vymyslet jen ten, kdo chce zneuctít a zneužít Pána Ježíše!!!!!

 

Nedovedu si představit, že někdo třeba zavraždí mé dítě a pak vyzná svoje jednání Bohu a je mu automaticky odpuštěno. A příště to může klidně opakovat. Přece Ježíš zemřel i za hříchy budoucí.

 

A pokání je zbytečnost?

 

Proto mohli váleční zločinci po válce žít s klidným svědomím. Stačilo vyznání a pak haleluja. Jsme očištěni. Už se tím trápit nebudeme.

 

Ano, Pán Bůh odpustí, ale pak musí být veliká proměna takového člověka. A také záleží i na tom, aby mu odpustili ti, kterým ublížil. Jinak je to nesmysl!!!!!

 

Gregu, byl jsi vůbec při této úvaze pod vlivem Ducha Božího nebo jiného ducha??

 

 



]



Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 20:26:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tento článek mi připomíná situaci v Uzbekistánu, kde nám radili, abychom za večera nevycházeli ven. Neboť muslimové nás třeba pro košili zabijí. Protože se však následně v mešitě pomodlí, vyjdou čistí jak beránci a nelpí na nich žádná vina.

Nejhorší na tomto přístupu je, že takto si lze sám před sebou odpustit jakýkoliv hnusný čin a ještě k tomu se dovolávat Boha a biblických textů. Hrůza.

Zdalipak jsi gregoriosi777 slyšel něco o pokání? Jistě jsi viděl film "Misie" o jezuitských misionářích a to zfilmované pokání nejspíš považuješ za katolickou úchylku.



Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 21:07:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Unshaken píše:

Zdalipak jsi gregoriosi777 slyšel něco o pokání? Jistě jsi viděl film "Misie" o jezuitských misionářích a to zfilmované pokání nejspíš považuješ za katolickou úchylku.

Jasně, už se běžím zbičovat důtkami a noc strávím za trest v kobce...


]


Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 21:08:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Další nábožný....


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 21:12:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Budeš na tom lépe, když se zřekneš soudu, i kdyby jsi se měl bičovat zalezený v kobce.

Matouš 7:2 Neboť jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni, a jakou měrou měříte, takovou Bůh naměří vám.



]


Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 22:07:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Matouš 7:2 Neboť jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni, a jakou měrou měříte, takovou Bůh naměří vám.

No kdyby to nebyl spravedlivý soud, tak bych měl problém. A ten bych pocítil už v okamžiku, kdy bych ten nespravedlivý soud vyslovil.

Ale díky Bohu, nábožné řeči poznám na sto honů...



]


Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Sobota, 18. duben 2015 @ 16:51:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já být tebou tak si dám pozor, abych se svým stoprocentním poznáním nábožných řečí nezakopl a nespadl do nenáboženské jámy.


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Sobota, 18. duben 2015 @ 07:01:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co je to za divnou víru? Vyznáme hřích a o odpuštění prosit nemusíme ? Na základě, že Kristus zemřel za všechny naše hříchy minulé, přítomné i budoucí ?

A automaticky po vyznání hříchu je nám odpuštěno?

 

A co takhle napravit škody, které vznikly v důsledku hříchu? Vrátíme život tomu, koho jsme třeba zavraždili?

 

Tak tahle víra pomáhá všem zločincům zbavit se viny a nevede k proměně člověka. Páchejme  s klidem hříchy dál a stačí je vyznat a Pán nám vždy odpustí.

 

Tohle mohl vymyslet jen ten, kdo chce zneuctít a zneužít Pána Ježíše!!!!!

 

Nedovedu si představit, že někdo třeba zavraždí mé dítě a pak vyzná svoje jednání Bohu a je mu automaticky odpuštěno. A příště to může klidně opakovat. Přece Ježíš zemřel i za hříchy budoucí.

 

A pokání je zbytečnost?

 

Proto mohli váleční zločinci po válce žít s klidným svědomím. Stačilo vyznání a pak haleluja. Jsme očištěni. Už se tím trápit nebudeme.

 

Ano, Pán Bůh odpustí, ale pak musí být veliká proměna takového člověka. A také záleží i na tom, aby mu odpustili ti, kterým ublížil. Jinak je to nesmysl!!!!!

 

Gregu, byl jsi vůbec při této úvaze pod vlivem Ducha Božího nebo jiného ducha??

 

 



]


Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Sobota, 18. duben 2015 @ 05:36:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
unshaken, k přiznání svých hříchu použiješ když ne  Boha, jakou modlu?



]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Sobota, 18. duben 2015 @ 16:49:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepotřebuji modlu, neboť nehřeším. To ti sklaplo, co?


]


Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. duben 2015 @ 12:32:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko:
Stačí když sám sebe vnitřně "přesvědčím", že mé hříchy byly už dávno dopředu Kristem odpuštěny? 

Člověk se jen málokdy setká s tak otřesnou herezí!
------------------------------------------------------------------------------
Myslivec:

Kristus na kříži spasil celé lidstvo, a to do minulosti zpět a to budoucnosti v před. Kristus zaplatil za KAŽDÉHO z nás. Proto jsme VŠICHNI vykoupení. Kristus zaplatil a OTEVŘEL BRÁNU BOŽÍ MILOSTI a na čas uzavřel bránu Boží spravedlnosti!


A od doby spásy Krista stačí tak málo. Kristovo všudypřítomné odpuštění NEODMÍTAT! Neodmítání se od přijetí diametrálně liší. 

Přivedou zločince před Krále králů. Zločinec nezná slitování, ani odpuštění, ale tak jako všichni zločinci se bojí trestu, a chce se mu vyhnout za použití veškerých svých zločineckých schopností. Král králů je slitovný a dává zločinci poslední šanci, a uděluje mu nijak nezaslouženou milost. A zločinec udělá svůj poslední zločin v životě- urazí Krále králů. 
Postaví se bohorovně před krále a udělenou milost od Krále králů- PŘÍJME!! Chápete všichni??
Zločinec ve svém příjetí milosti dovoluje Králi králů aby se nad ním slitoval!!!

Královská milost se nepřijímá, uděluje se Králem a proto se neodmítá, je to hotová věc nezávislá na našem přijetí a byla nám udělená dávno před naším narozením!! Boží milost je udělená z pozice Krále králů a hříšník nemá žádnou VŮBEC ŽÁDNOU samospasitelnou šanci! Kdo z hříšníků by byl spasený, kdyby boží milost byla závislá na našem přijetí?? Hřích v nás nás zneschopňuje od Boha přijímat skoro všechno. Proto jsme smrtelní, proto je náš čas omezený. Proto musí mrtví při vzkříšení uposlechnou Kristův rozkaz. Mrtví nemohou nic přijmout, mohou neodmítnout. A tak málo stačí. Moudře to Bůh zařídil a zjevil maličkým. Spása, odpuštění hříchů a věčný život se neodmítá.


A jak by to mělo být?

Když zločinec udělenou a NIJAK NEZASLOUŽENOU milost neodmítne, a pokorně zůstane ležet nadále jako prach u nohou Krále králů, je to pak právě boží milost, která zločince z prachu pozvedne, postaví na nohy, promění a očistí pro zásluhy Krista, který za zločince zaplatil vlastní krví. Kristus je vykupitelem nás všech! Jediný a pravý vykupitel Ježíš Kristus, který nám jako náš jediný Učitel dává tyto pravdy poznávat v Duchu svatém.








Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 09:23:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Hříchy je třeba vyznat nejen Bohu, ale hlavně konkrétnímu bližnímu, kterému jsme ublížili.


Například: 

Cizoložství: 
Manžel (i jeho partnerka z cizoložství) se omluví přímo manželce, že zhřešil, a slíbí, že už to nikdy neudělá. Možná dostane facky, manželka s ním třeba měsíc nebude mluvit atd,  jako pokání od manželky dostane třeba i jiné " účinné tresty" (ale rozhodně budou účinnější než odříkání dvou Otčenášů po anonymním vyznání před knězem).

Nebo: Knez poprvé si začne něco s ministrantem. Omluví se pak nejen Bohu, ale i tomu chlapci, jeho rodičům a přede všemi lidmi a rodiči veřejně na mši. Pokání bude opět účinnější než tajné vyznání ve zpovědnici a tutlání před potencionálními oběťmi. (Pokud mu farnost neodpustí, musí to přijmout jako pokání a trest za své hříchy.)

Do třetice: Veřejný zloděj nebude mít za pokání jen tři Zdrávasy, ale omluví se okradeným, vrátí nakradané a veřejně se omluví potencionálním poškozeným. Jako pokání musí přijmout to, že mu lidé zřejmě nebudou dočasně věřit, nebudou nechávat kabelky na lavici třeba při odchodu ke svatému přijímání, přijde možná o svou práci apod. Přesto si myslím, že jde o účinnou nápravu. 





Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 17. duben 2015 @ 10:29:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Někteří z našich nepřátel nám občas předhazují že svátost smíření s Bohem a pokání které nám ukládají naši zpovědníci je záležitost laciná. Věřím že je to naopak ta nejdražší věc na světě, zaplacená Kristovou krví na kříži. Právě tak lacino (z Vaší strany) a právě tak draho (ze strany Krista) nabízí Bůh a církev odpuštění každému. Nabídka platí pro každého.


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 10:43:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutnick píše:

Někteří z našich nepřátel nám občas předhazují že svátost smíření s Bohem a pokání které nám ukládají naši zpovědníci je záležitost laciná. Věřím že je to naopak ta nejdražší věc na světě, zaplacená Kristovou krví na kříži. Právě tak lacino (z Vaší strany) a právě tak draho (ze strany Krista) nabízí Bůh a církev odpuštění každému. Nabídka platí pro každého.

Máte kněze podle řádu Aronova, a ti jsou potřeba tam, kde je potřeba neustálé obětování. 

Avšak náš Nejvyšší Velekněz je Kristus, jemu vyznáváme hříchy a Bohu. Náš Nejvyšší Velekněz za nás obětoval JEDNU Oběť a víc není potřeba, protože všechny naše hříchy - všechny, touto Obětí byly odpuštěny. Viz. list Židům. Tedy vám...

My žádného prostředníka kromě Krista nemáme.


]


Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 17. duben 2015 @ 09:58:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Věřím že právě to mytí nohou (které náš Pán svěřil lidem) je symbolickým předobrazem svaté zpovědi. Mimo jiné, Bible mívá obvykle ve svých sděleních víc rovin a významů současně. Konkrétních i obecných.
Jsme sice čistí Kristovou obětí ale ještě si musíme nechat umýt nohy.



Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 10:51:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Věřím že právě to mytí nohou (které náš Pán svěřil lidem) je symbolickým předobrazem svaté zpovědi.


Ne, je vyznáním hříchů Pánu. Žádná svatá zpověď neexsituje...


]


Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 12:44:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jsme sice čistí Kristovou obětí ale ještě si musíme nechat umýt nohy.

Ježíšova krev je dostačující pro očistění od hříchu. Přemýšlel jsi někdy nad tím že v evangeliu je hodně zdůrazňována pokora!!!
Co myslíš jak velká pokora je to když neomezený vladce vesmíru stvořitel člověka se skloní a omývá špinavé smradlavé nohy hříšného člověka???
Větší pokoru ve vesmíru nenajdeš.


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 13:00:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ježíšova krev je dostačující pro očistění od hříchu. Přemýšlel jsi někdy nad tím že v evangeliu je hodně zdůrazňována pokora!!!


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 14:45:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hirali píše:

Přemýšlel jsi někdy nad tím že v evangeliu je hodně zdůrazňována pokora!!!

Víš, jak je hnusná pokora vycházející z člověka a ne z Krista? 


]


Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. duben 2015 @ 12:32:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko:
Stačí když sám sebe vnitřně "přesvědčím", že mé hříchy byly už dávno dopředu Kristem odpuštěny? 

Člověk se jen málokdy setká s tak otřesnou herezí!
------------------------------------------------------------------------------
Myslivec:

Kristus na kříži spasil celé lidstvo, a to do minulosti zpět a to budoucnosti v před. Kristus zaplatil za KAŽDÉHO z nás. Proto jsme VŠICHNI vykoupení. Kristus zaplatil a OTEVŘEL BRÁNU BOŽÍ MILOSTI a na čas uzavřel bránu Boží spravedlnosti!


A od doby spásy Krista stačí tak málo. Kristovo všudypřítomné odpuštění NEODMÍTAT! Neodmítání se od přijetí diametrálně liší. 

Přivedou zločince před Krále králů. Zločinec nezná slitování, ani odpuštění, ale tak jako všichni zločinci se bojí trestu, a chce se mu vyhnout za použití veškerých svých zločineckých schopností. Král králů je slitovný a dává zločinci poslední šanci, a uděluje mu nijak nezaslouženou milost. A zločinec udělá svůj poslední zločin v životě- urazí Krále králů. 
Postaví se bohorovně před krále a udělenou milost od Krále králů- PŘÍJME!! Chápete všichni??
Zločinec ve svém příjetí milosti dovoluje Králi králů aby se nad ním slitoval!!!

Královská milost se nepřijímá, uděluje se Králem a proto se neodmítá, je to hotová věc nezávislá na našem přijetí a byla nám udělená dávno před naším narozením!! Boží milost je udělená z pozice Krále králů a hříšník nemá žádnou VŮBEC ŽÁDNOU samospasitelnou šanci! Kdo z hříšníků by byl spasený, kdyby boží milost byla závislá na našem přijetí?? Hřích v nás nás zneschopňuje od Boha přijímat skoro všechno. Proto jsme smrtelní, proto je náš čas omezený. Proto musí mrtví při vzkříšení uposlechnou Kristův rozkaz. Mrtví nemohou nic přijmout, mohou neodmítnout. A tak málo stačí. Moudře to Bůh zařídil a zjevil maličkým. Spása, odpuštění hříchů a věčný život se neodmítá.


A jak by to mělo být?

Když zločinec udělenou a NIJAK NEZASLOUŽENOU milost neodmítne, a pokorně zůstane ležet nadále jako prach u nohou Krále králů, je to pak právě boží milost, která zločince z prachu pozvedne, postaví na nohy, promění a očistí pro zásluhy Krista, který za zločince zaplatil vlastní krví. Kristus je vykupitelem nás všech! Jediný a pravý vykupitel Ježíš Kristus, který nám jako náš jediný Učitel dává tyto pravdy poznávat v Duchu svatém.








Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:05:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nebudeš nadšenej!
Toto je typický příklad vypínání se lidského ega a snížení autority Boží na uroven člověka!
Jsou dva druhy vyznávání hříchu první je vidět u jidáše který litoval svých hříhu ale víme že v nebi nebude.Druhý typ je na příkladu Daniele který se tři týdny postil oblékl si pytlovinu a na hlavu si sypal popel, dělal to na kolenou!Daniel se pokořoval před Bohem a daval najevo svou nehodnost před Svatým Bohem. Pokořoval svoje lidské ego!jidáš nic takového nedělal.Tvé vyznání hříchu je vyznání jidášovo a upřímně ten popel na hlavě a pytlovina by ti prospěla abys nevyvyšoval lidské ego a nesnižoval Boha!



Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:51:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hirali píše:

Daniel se pokořoval před Bohem a daval najevo svou nehodnost před Svatým Bohem. Pokořoval svoje lidské ego!jidáš nic takového nedělal.

Daniel žil pod Zákonem, neměl ještě k dispozici Kristovu Oběť. To mění situaci, nemyslíš? 


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 11:17:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Daniel žil pod Zákonem, neměl ještě k dispozici Kristovu Oběť. To mění situaci, nemyslíš.
Jakou situaci???
Bible učí že Buh je spravedlivý!!!
Pokud lidé pod zákonem mají jiné podmínky pro pokání než lidé pod milostí je to spravedlnost???Pokud má být Buh spravedlivý tak Adam, Daniel i ty musíte mít stejné podmínky pokání.
Bible učí že největší odpadnutí od Boha bude před druhým příchodem krista. Jinými slovy nejhříšnější generace bude ta poslední generace.Pokud si čteš Bibli tak zjistíš že každá generace odpadá více a více od Boha. Čím dále jsme od ráje tím je člověk více poznamenán hříchem.Pokud bych vzal přímou uměru hříchu tak Adam byl nejmíň poznamenán hříchem takže by mu stačilo pár minut pytloviny. Daniel měl pytlovinu už 3týdny. My žijeme 2500let po Danielovi takže tu pytlovinu bysme měli mít mnohem déle než Daniel abychom v Božích očích na tom byli stejně jako Daniel který byl poznamenán hříchem méně než naše generace.
Čím více je něco rozbité tím je větší oprava platí to pro hřích! A ty tady hlásaš že poku jsi pod milostí tak to pokání muže být povrchnější než dělal Daniel.
Přečti si zjevení o 144000 kdo jsou tito spasení lidé? Jsou to lidé kteří zažijou druhý příchod Krista a prožijou největší soužení jaké kdy bylo.tito lidé budou umět písen Mojžíšovou a Beránkovou a kromě nich to nikdo nebude ze spasených lidí umět. 144000 budou lidé z poslední nejhříšnější generace lidí. Bible říká že tito lidé budou doprovázet Ježíše kamkoliv pujde. Jinými slovy tito lidé budou Ježíši a Bohu nejblíže ze všech budou nejsvatější a také prožijí nejhlubší pokání ze všech generací právě proto budou Bohu nejblíže a budou umět tu písen.Pokání 144000 bude mnohem hlubší než Danielovo.
Nepochopil jsi co je to být pod milostí!  Kde v Bibli je psáno že milost se vztahuje i k pokání že už nemusí být to jak uvádí Bible u Daniele ale že muže být mnohem menší i když jsme generace mnohem více poznamenáná hříchem.


]


Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 11:30:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hirali píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 12:05:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tedy jsme čistí, bez poskvrny ani vrásky, úplně přesně jako Kristus Ježíš... Jsme Boží spravedlností.
 To znamená svatí.Zajímavý že jsem ještě žádného chodícího křestana s vítěznou korunou a svatozáří ještě nepotkal podobně popisuje Bible svaté.Kolem tvé hlavy to jen svítí????  Pokud né tak asi bude někde problém asi v teologii!!! 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 12:26:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hirali píše:


To znamená svatí.Zajímavý že jsem ještě žádného chodícího křestana s vítěznou korunou a svatozáří ještě nepotkal podobně popisuje Bible svaté.Kolem tvé hlavy to jen svítí????  Pokud né tak asi bude někde problém asi v teologii!!! 

To ano, máš katastrofální neznalost teologie. Doporučuji list Židům:



»9  Kterýž byl podobenstvím na ten přítomný čas, v němžto darové a oběti se obětují, kteréž nemohou dokonalého v svědomí učiniti toho, kdož obětuje,« [Žd 9,9]

»12  Ani skrze krev kozlů a telat, ale skrze svou vlastní krev, všel jednou do svatyně, věčné vykoupení nalezl.« [Žd 9,12]

»14  Čím více krev Kristova, kterýžto skrze Ducha věčného samého sebe obětoval nepoškvrněného Bohu, očistí svědomí vaše od skutků mrtvých k sloužení Bohu živému?« [Žd 9,14]

»26  (Sic jinak byl by musil častokrát trpěti od počátku světa,) ale nyní jednou při skonání věků, na shlazení hřícha skrze obětování sebe samého, zjeven jest.« [Žd 9,26]

»2  Sic jinak zdaliž by již nepřestaly obětovány býti, protože by již neměli žádného svědomí z hříchu ti, jenž obětují, jsouce jednou očištěni?« [Žd 10,2]

»10  V kteréžto vůli posvěceni jsme skrze obětování těla Ježíše Krista jednou.« [Žd 10,10]

»12  Ale tento, jednu obět obětovav za hříchy, vždycky sedí na pravici Boží,« [Žd 10,12]

»14  Nebo jednou obětí dokonalé učinil na věky ty , kteříž posvěceni bývají.« [Žd 10,14]

»17  Za tím řekl: A na hříchy jejich, i na nepravosti jejich nikoli nezpomenu více.
18  Kdežť pak jest odpuštění jich, neníť potřebí více oběti za hřích.
« [Žd 10,17-18]



Říká Ti to něco? není to pravda? Je to snad lež? Dle Tebe? 



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 13:24:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To musíš číst celý toto je zajímavý z listu židum: 34  Vždyť jste měli soucit s vězni a uloupení svého majetku jste přijali s radostí, vědouce, že máte v nebi vlastnictví lepší a trvalé.
Křestan pokud ho vykradou má to přijat s radostí! Co na to dnešní křestané?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 14:38:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 Vždyť jste měli soucit s vězni a uloupení svého majetku jste přijali s radostí, vědouce, že máte v nebi vlastnictví lepší a trvalé.
Křestan pokud ho vykradou má to přijat s radostí! Co na to dnešní křestané?


Kdo má v sobě Krista, je mu jedno, co se stane s jeho majetkem. Má mnohem lepší bohatství, které mu nikdo nemůže vzít...


]


Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:45:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Správný postup je ihned, v následující se*****ě po spáchání hříchu, ho VYZNAT a vrátit se v jistotě víry zpět k našemu základu, který nám vydobyla Kristova krev. Tedy ke stavu absolutního odpuštění, očištění, kdy jsem před Bohem čistí, bez poskvrny nebo vrásky. Kdy jsme tak svatí, jako Kristus sám, protože až do této čistoty, ryzosti a svatosti nás očistil Kristův kříž. Udělal to absolutně. Nezbyla ani ta nejmenší skvrnka a nic, za co bychom mohli být obviněni. Jestliže jsem celí čistí, zbývá jen umýt si nohy:

»10  Řekl jemu Ježíš: Kdož jest umyt, nepotřebuje, než aby nohy umyl; nebo čist jest všecken. I vy čistí jste, ale ne všickni.« [Jan 13,10]

Když říkám VYZNAT hřích, neznamená to PROSIT o odpuštění. To by byla nevěra, prosit za něco, co už se dávno stalo. Bylo by to znevážení Kristovy vzácné krve. Písmo je přesné a hovoří o vyznání a nikoliv o prošení.
Prosíme o věci, které nemáme, ne o věci, které již máme. Čili vyznat a hned v následující okamžik vírou přijmout odpuštění a očištění, protože Bůh je věrný a spravedlivý, aby nám odpustil hřích a očistil nás od každé nepravosti. Hned následující okamžik tedy můžeme setrvávat na absolutním díle Krista na kříži.
"...



Toto je opravdu jedna velká hrůza! V čem to prosím tě Gregu vlastně žiješ?

Kde máš pokání za hříchy, kde máš změnu smýšlení, kde máš obrácení??

Takže když někoho zabiji, okradu - stačí mi to vyznat, konstatovat tuto skutečnost? Netřeba pokání, nápravy křivd, netřeba lítosti nad tím, že jsem spáchal zlo, Boha zarmoutil a lidem ublížil?

Stačí když sám sebe vnitřně "přesvědčím", že mé hříchy byly už dávno dopředu Kristem odpuštěny?

Člověk se jen málokdy setká s tak otřesnou herezí!



A k čemu pak je ještě zapotřebí služby církve hříchy odpouštět v J 20,21-23 - pokud nám všechny hříchy byly už dávno dopředu odpuštěny Kristem?   Kristus neodstranil naše nynější hříchy, ale je schopen to udělat. Třeba právě nyní.  Stačí z nich učinit pokání...


Vyznání hříchů musí hned po jejich uvědomnění následovat postoj pokání, doprovázený lítostí nad spáchaným zlem a změnou smýšlení - úmysl do budoucna změnit své hříšné chování - tedy odvrácení se od hříchu a obrácení se k Bohu.

Ve skutečnosti bez pokání ze hříchů nemůže nastat ani odpuštění hříchů Bohem.



Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:50:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
oprava:

Vyznání hříchů musí hned po jejich uvědomnění předcházet postoj pokání, ....


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 09:00:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:

Vyznání hříchů musí hned po jejich uvědomnění předcházet postoj pokání, ....

A to někdo popírá? 


]


Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:53:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:

Kde máš pokání za hříchy, kde máš změnu smýšlení, kde máš obrácení??

Kde? V uznání před Bohem:"Zhřešil jsem." 

Ty ale asi potřebuješ ještě mrskání důtkami, aby jsi si svůj hřích odtrpěl... Nebo se mýlím? 


]


Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:54:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:


Takže když někoho zabiji, okradu

Tak to s největší pravděpodobností nebudeš křesťan, že? 


]


Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:55:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:

 nápravy křivd,

To jsem někde psal, že to není třeba? 


]


Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:59:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:

pokud nám všechny hříchy byly už dávno dopředu odpuštěny Kristem? 

Víš ty vůbec, co Kristus učinil na kříži? Víš, jaké úžasné věci nám dal za dědictví, jako Božím synům? Četl jsi někdy vůbec list Židům, který by jsi právě ty měl číst od rána do věčera, aby se ti rozsvítilo? 

»9  Kterýž byl podobenstvím na ten přítomný čas, v němžto darové a oběti se obětují, kteréž nemohou dokonalého v svědomí učiniti toho, kdož obětuje,« [Žd 9,9]

»12  Ani skrze krev kozlů a telat, ale skrze svou vlastní krev, všel jednou do svatyně, věčné vykoupení nalezl.« [Žd 9,12]

»14  Čím více krev Kristova, kterýžto skrze Ducha věčného samého sebe obětoval nepoškvrněného Bohu, očistí svědomí vaše od skutků mrtvých k sloužení Bohu živému?« [Žd 9,14]

»26  (Sic jinak byl by musil častokrát trpěti od počátku světa,) ale nyní jednou při skonání věků, na shlazení hřícha skrze obětování sebe samého, zjeven jest.« [Žd 9,26]

»2  Sic jinak zdaliž by již nepřestaly obětovány býti, protože by již neměli žádného svědomí z hříchu ti, jenž obětují, jsouce jednou očištěni?« [Žd 10,2]

»10  V kteréžto vůli posvěceni jsme skrze obětování těla Ježíše Krista jednou.« [Žd 10,10]

»12  Ale tento, jednu obět obětovav za hříchy, vždycky sedí na pravici Boží,« [Žd 10,12]

»14  Nebo jednou obětí dokonalé učinil na věky ty , kteříž posvěceni bývají.« [Žd 10,14]

»17  Za tím řekl: A na hříchy jejich, i na nepravosti jejich nikoli nezpomenu více.
18  Kdežť pak jest odpuštění jich, neníť potřebí více oběti za hřích.
« [Žd 10,17-18]


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 09:01:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
JEŠTĚ K ČLÁNKU:



Hříchem je tedy nejen myšlenkové zdržování se u hříchu po jeho spáchání, což je vlastně pokračování v onom hříchu, ale také vzpomínání na své staré hříchy. Jestliže v myšlenkách vzpomínáme na své staré, odpuštěné hříchy, tak se nacházíme po tu dobu opět v hříchu. A Bůh s námi nemůže mít společenství.

To je důvod, proč apoštol Pavel napsal:

»13  Bratří, jáť nemám za to, že bych již dosáhl.
14  Ale to jedno činím, na ty věci, kteréž jsou za mnou, zapomínaje, k těm pak, kteréž jsou přede mnou, úsilně chvátaje, k cíli běžím, k odplatě svrchovaného povolání Božího v Kristu Ježíši.
« [Fil 3,13-14]

A také:

»8  Dále pak, bratří, kterékoli věci jsou pravé, kterékoli poctivé, kterékoli spravedlivé, kterékoli čisté, kterékoli milé, kterékoli dobropověstné, jest-li která ctnost, a jest-li která chvála, o těch věcech přemyšlujte.
9  Kterýmž jste se i naučili, je i přijali, a slyšeli i viděli na mně. Ty věci čiňte, a Bůh pokoje budeť s vámi.
« [Fil 3,8-9]


]


Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 17. duben 2015 @ 11:15:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Stačí když sám sebe vnitřně "přesvědčím", že mé hříchy byly už dávno dopředu Kristem odpuštěny? 

  Ne, Stando. To určitě nestačí.





Takže když někoho zabiji, okradu - stačí mi to vyznat, konstatovat tuto skutečnost? Netřeba pokání, nápravy křivd, netřeba lítosti nad tím, že jsem spáchal zlo, Boha zarmoutil a lidem ublížil? 

  Tohle uvažování jsem od vás zaslechl mnohokrát a všiml jsem si, že se vám zpráva o odpuštění hříchů a očištění v Ježíši takto podivně převrací.

  Dokázal bys pojmenovat, z čeho jsi usoudil, že není třeba pokání, náprava křivd a že není potřeba lítost?


Člověk se jen málokdy setká s tak otřesnou herezí!

  V tom máš docela pravdu. S nesmysly tohoto typu, co tu píšete o tom že "netřeba pokání, náprava křivd", jsem se setkal až tady na Granosalis. Když si povídáme s lidmi o oběti Pána Ježíše Krista za ně, tak ani nejhorší bezbožníky snad nenapadají tak otřewsné věci, jako vás.

  Je zajímavé, že když slyší o Pánu Ježíši Kristu, o jeho smrti na kříži, tak je nenapadne, že by nebylo potřeba pokání a náprava křivd. Ale vždycky znovu a znovu připomínají ŘKC a její praxi zpovědí, restituce a podobně, kde se zřejmě uvažuje podobně, jako uvažuješ ty a to oni vědí. Ale snadno se jim dá vysvětlit, že to s obětí Pána Ježíše a jeho milostí má pramálo společného, protože ta funguje jinak. 

  Boží milost v Ježíši totiž vede k pokání.

  


]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 17. duben 2015 @ 13:03:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Dokázal bys pojmenovat, z čeho jsi usoudil, že není třeba pokání, náprava křivd a že není potřeba lítost?"...


..."Správný postup je ihned, v následující se*****ě po spáchání hříchu, ho VYZNAT a vrátit se v jistotě víry zpět k našemu základu, který nám vydobyla Kristova krev. Tedy ke stavu absolutního odpuštění, očištění, kdy jsem před Bohem čistí, bez poskvrny nebo vrásky. Kdy jsme tak svatí, jako Kristus sám, protože až do této čistoty, ryzosti a svatosti nás očistil Kristův kříž. Udělal to absolutně. "....



Kde v tomto Gregově citátu mám vyčíst cokoli o  pokání, cokoli o nutnosti nápravy křivd, o potřebě  lítosti nad tím, že jsem spáchal zlo, Boha zarmoutil a lidem ublížil?


Vždyť je to jen rádoby náboženské šílení o jakési autosugesci   "jistoty víry"!  Cožpak hříchu se jde zbavit nějakým uvědomněním si "jistoty víry" , nebo se hříchu dá zbavit pouze učiněným pokáním?


 Opravdu nechápu vaše postupy myšlení, jak vás ten svět Metrixu změnil, zdeformoval, že zůstáváte slepí a hluší ...


]


Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 13:06:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kde v tomto Gregově citátu mám vyčíst cokoli o  pokání, cokoli o nutnosti nápravy křivd, o potřebě  lítosti nad tím, že jsem spáchal zlo, Boha zarmoutil a lidem ublížil? 

A kde je to v Janově citátu v 1Jan 1,9?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 18. duben 2015 @ 08:19:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Evangelium přece není jenom Jan!


Už ve Starém zákoně byl upřesněn význam slova "vyznat hřích"..

Když se muž nebo žena dopustí kteréhokoli hříchu vůči člověku a tak se zpronevěří Hospodinu, takový člověk se provinil.
Vyzná tedy svůj hřích, jehož se dopustil, nahradí škodu v plné výši, přidá ještě pětinu navíc a odevzdá to tomu, vůči komu se provinil.

V Nové smlouvě k tomu dále přistupuje narušení důvěrného vztahu mezi nebeským Otcem a jeho dítětem, které je pro člověka nesmírnou ztrátou; je tedy pochopitelné, že pokud je vztah člověka k Bohu upřímný, nelze tohoto pádu do hříchu nelitovat.



(Zj 2,4-5)
Ale mám proti tobě, že jsi opustil tu svou první lásku.
Proto si vzpomeň, odkud jsi spadl, a čiň pokání a první skutky. Jinak k tobě brzy přijdu a pohnu tvým svícnem z jeho místa, nebudeš-li činit pokání....


(Sk 3,19)
Proto čiňte pokání a obraťte se, aby vaše hříchy byly smazány a přišly časy osvěžení od Pánovy tváře ...


(Sk 17,30)
Bůh ale přehlédl časy této nevědomosti a nyní přikazuje lidem, aby všichni všude činili pokání, ...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 19. duben 2015 @ 09:23:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 je tedy pochopitelné, že pokud je vztah člověka k Bohu upřímný, nelze tohoto pádu do hříchu nelitovat.

To je pochopitelné, ale ta lítost nemusí trvat déle než se*****u, protože je třeba se co nejrychleji do společenství s Bohem vrátit, nemyslíš? Nebo myslíš, že v té lítosti a v zabývání se svým hříchem musíš setrvat půl dne, aby jsi se dostatečně potrestal? 



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 19. duben 2015 @ 10:15:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na lítosti srdce závisí pravdivost pokání.
Lítostí uznávám svou vinu, prožívám zahanbení i zármutek nad hříchy. Z toho roste touha po opětovném plném společenství s Bohem.


Já se tedy vyzpovídám Bohu i církvi a prožívám radost ze znovuobnoveného vztahu v milosti posvěcující a pomáhající.

Máš pravdu v tom, že nemá cenu se víc z hlediska viny takto odpuštěným hříchem zabývat, ale u vědomí své slabosti je dobré se soustředit na opačné dobro v oblasti mého hříchu. 
To znamená, že nezapomenu, že jsem se choval jako sobec, ale cílevědomně se učím nezištnosti, lásce k bližnímu - což je opakem sobectví.



Z tohoto důvodu je dobré mít dokonce   "medvědí paměť" na své hříchy, které mi dokazují moji slabost a zranitelnost v určité oblasti.  Člověk na sobě přece nemůže duchovně pracovat, nemá - li jasnou vizi, čeho chce vlastně dosáhnout.

Takto to platí ve všech oblastech života: mám - li slabší určitou svalovou skupinu, nic mi nepomůže to "nevidět" - dělat, že to není, je zapotřebí cílenými cviky a zátěžemi tyto svaly posílit.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 19. duben 2015 @ 10:28:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na lítosti srdce závisí pravdivost pokání.

A takový nesmysl ti řekl kdo? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 20. duben 2015 @ 08:48:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A na čem jiném podle tebe tedy závisí pravdivost pokání a obrácení - ne - li na tom, že lituješ tebou hříchem způsobeného zla? 

Že řekneš Bohu: "Promiň mi, odpusť mi, je mi to líto, že jsem se choval tak špatně!  Je mi to líto, že jsem tě hříchem zarmoutil!"


Pokud ti to líto není, nic se v tobě nezměnilo. Neobrátil ses, neodvrátil ses od zla a příště budeš hřešit úplně stejně.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 20. duben 2015 @ 09:02:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To neznáš co? Modloslužba ti totiž blokuje duchovní výhled na Ducha pravdy.
Takže, Oko. Abys mohl Boha žádat o odpuštění, musíš napřed v boží pravdě rozpoznat vlastní hřích, tomu se říká pokání. A to je možné pouze v Duchu pravdy. Když rozpoznáš v boží pravdě vlastní hřích, můžeš v boží vůli požádat Boha za odpuštění. A boží vůlí často je, abys požádal za odpuštění toho, komu jsi svým hříchem ublížil. A když ti odpustí on, odpustí ti i Bůh. K odpuštění vždy dává Bůh sílu, a hlavně tomu komu jsme hříchem ublížili. Člověk je příliš slabý na to aby dokázal odpustit. Však boží síla uvolněná při odpuštění osvobozuje obě dvě strany.
 
Vidíš o co se šídíš, když odpuštění bereš jen tak halabala v alibistickém přítmí  zpovědní bedný, a ani se přitom neobtěžuješ tomu komus ublížil alespoň vzkázat. Hele- to že jsem ti vyrazil oko si tak neber, farář už mi to už odpustil za tebe, a vůbec mu to nedělalo problém.


]


Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 13:15:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:

Vždyť je to jen rádoby náboženské šílení o jakési autosugesci   "jistoty víry"!  Cožpak hříchu se jde zbavit nějakým uvědomněním si "jistoty víry" , nebo se hříchu dá zbavit pouze učiněným pokáním?

Jo pokáním se dá zbavit hříchu? Tak tuhle nábožensko-židovskou tezi slyším poprvé v životě. 

"Činte pokání a věřte Evangelium." Tak to znám já. A pokání "metanoia", je změna smýšlení. Ve vyznání hříchu je obsažena ve slovech:"ZHŘEŠIL JSEM".

Jedině pokáním a VÍROU se dá zbavit hříchu. Vírou v co? V Pravdu Slova. A co říká Slovo?: 

»18  Vysvobozeni jsouce pak od hříchu, učiněni jste služebníci spravedlnosti.« [Ř 6,18]

Už se stalo. To je součást Kristova díla. Věříš tomu, že co se zde píše je Pravda? Pokud ne, nikdy z hříchu vysvobozen nebudeš. Pokud ano, jsi vysvobozen z hříchu a brzo i okusíš ovoce své víry v tuto Pravdu. 

Nebo si snad myslíš, že Kristus umřel na kříži, abychom se tady museli dál uboze pachtit se svými notorickými hříchy? 




]


Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Pátek, 17. duben 2015 @ 09:03:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zamysli sa nad modlidbou Otče náš.

Aby nám Boh odpustil musíme najskôr opúšťať svojim bližným ich previnenia proti nám.



Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 09:10:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rudinec píše:

Zamysli sa nad modlidbou Otče náš.

Aby nám Boh odpustil musíme najskôr opúšťať svojim bližným ich previnenia proti nám.

Ou, bratko moj, tak od Tebe jsem náboženskou reakci nečekal.... Uvědom si, že Otče náš, je všeobecná modlitba (kromě toho tam o prosbě není ani slovo), která neobsahuje žádné konkrétní vyznání konkrétního hříchu...



]


Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 17. duben 2015 @ 09:50:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Odpusť nám naše viny znamená konkrétně všechny a jednu každou zvlášť. I ty kterých jsme si ani nevšimli. Jakož i my odpouštíme našim viníkům právě tak. Celník v Chrámu se jenom bil v prsa, neodvažoval se ani pohlédnout k Nebi a vzdychal Bože odpusť mně hříšnému. Aniž by cokoliv jmenoval, konkrétně nebo hromadně. A odešel ospravedlněn.  


]


Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 17. duben 2015 @ 10:53:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 Aniž by cokoliv jmenoval, konkrétně nebo hromadně. A odešel ospravedlněn.  

Ano, protože věřil v Boha a nikoliv v sebe, ve své skutky. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Vyznání hříchů (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. duben 2015 @ 13:12:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hošové, modlitba Páně je mnohem hlubší než si myslíte.

1) Je to modlitba a zároveň i boží slovo!

2) Je to od Krista návod jak se modlit v Duchu svatém beze slov a jak prosit v boží vůli. 

A za co prosíme ve vůli Boha, to se stane..


]


Stránka vygenerována za: 0.36 sekundy