Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 189, komentářů celkem: 429730, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 548 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116620889
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze''
Vloženo Sobota, 26. listopad 2005 @ 00:01:02 CET Vložil: Bolek

Charismatici poslal jirikrupa

   Před chvílí jsem dokončil jeden  příspěvek k předchozímu článku , který tady byl o mluvení v jazycích.     Následně mne napadlo, že bych konečně mohl dokončit rozepsaný článek o Rickovi  Joinerovi respektive o tom, jak o něm Aleš mluví. Pouštím se tedy do toho, ale měním svůj původní úmysl pojmout tento článek Alešovským stylem x vět a citátů a jen vynesu ze srdce několik myšlenek, které k tomu mám, popřípadě citáty potřebné v jisté míře doplním.

1) Zajišťování nerozsuzovatelnosti Rick jednoznačně říká v několika jasných a srozumitelných prohlášeních na různých místech, že Písmo má nejvyšší autoritu a že proroctví (k čemuž patří i jeho vidění) se musí rozsuzovat, přesto Aleš navozuje dojem, že si Rick "zajišťuje nerozsuzovatelnost" a že má svá vidění nad Bibli. Je to lež o Rickovi ! 2) Prorocké zážitky nebo skutečná setkání Rick v knize Povolání do poslední bitvy uvádí, že si není zcela jist, zda šlo o setkání se skutečnými lidmi, nebo jestli vše byli prorocké zážitky. (O tom jsem napsal článek Rick Joiner a jeho vidění , který je někde tady nebo u mne ). Rick sice je otevřen pro možnost setkání se skutečnými lidmi (čemuž je mu příkladem Mojžíš, který zemřel a "byl pochován" , a pak se zjevil Ježíši) , ale přiklání se k názoru, že šlo o "prorocké zážitky s neskutečnými lidmi a místy" (tuto pozici jednoznačněji a vyhraněněji zastává např. onen můj původní článek ) ,kdežto Aleš jednoznačně mluví o spiritismu, setkávání s mrtvými duchy neboli v jeho slovech věštími duchy. Aleš pomíjí to, že by vskutku mohlo jít pouze o "prorocká vidění s neskutečnými lidmi"...to jsem vůbec v jeho studiích , kde se vyskytovalo něco o Rickovi (četl jsem dvě) nenašel. (nepočítám-li, že to bere za setkání s věštími duchy) 3) Kámen úrazu ..skutečné setkání ? ..( a znovu o viděních ) Dírou tohoto problému a kamenem úrazu je Rickovo prohlášení, že je otevřen (např. na onom základě zemřelého a pochovaného (byť asi jen "Bohem pochovaného" Mojžíše) ) k možnosti setkání se skutečnými lidmi. Já jsem přesvědčen, že Rickova vidění byla vskutku jen vidění, nikoli "reálná" setkání a Rick také říká, že se k tomu kloní více. Kdyby mi žena nebo dcera řekly, že se setkaly "reálně" s apoštolem Pavlem, nepřijal bych to, v tom postoji, který mám teď. Kdyby se stalo, že by ovšem byly někam přeneseny mimo tělo , což je biblické, třeba do ráje, což je také biblické a tam se s někým setkaly..tak to vskutku ještě nevím, co bych si o tom myslel a jak bych to řešil. (myslíte si, že ten člověk, co byl (v těle či mimo tělo..jak o tom mluví Pavel v Korintským) přenesen až do ráje, tam viděl jen Ježíše a popř. anděly?) Můžete k tomu přidat to slovo Ježíše k jednomu z ukřižovaným, "pravím Ti dnes budeš se mnou v ráji"..a pro mne osobně se to pak stává místem, kdy si nejsem v této záležitosti stoprocentně jist k odsouzení čistě na základě principu ..."nedotazujte se mrtvých." Aleš tvrdí (zdá se mi), že v této rovině prostě neexistuje možnost setkání s již zemřelými ..nikdy a nikde. Je to pro něj nepřekonatelný problém a situaci Mojžíše, který zemřel, řeší vysvětlením, že se stejně nakonec v podstatě Mojžíš octl v podobné situaci jako Elijáš, který byl "vzat do nebe" ještě za svého života a v těle. (a možná ještě i jinými výklady) Ve zjevení vidí Jan ty, kteří již zemřeli a slyší je....je to biblické a nejde to okecat...jsou tam prostě ..v tom jeho vidění..jasné osoby, které již zemřely...i když ne konkrétní, ale co na tom..princip je možný. Makedonec také na Pavla mluví a Pavel jej viděl ..a copak máme dovolený jakýkoliv spiritismus? Nemáme komunikovat s žádnými duchy, ani zemřelými, ani nějakými jinými. Copak sdělení Makedonce Pavlovi ve vidění není "duchařina"? Jde o to, že jsou dvě roviny. Jedna rovina jsou sny a vidění, druhá rovina je jakési reálné setkání. Rick tvrdí, že si myslí, že nešlo o reálná setkání, ale dle jeho vidění Písma je tomu otevřen, že by se to mohlo stát. Aleš nepřijímá ani možnost vidění a snů (bez skutečných reálných setkání), k čemuž se Rick přiklání, a rovnou bere Ricka jako toho , který se setkává se skutečnými reálnými "lidmi", což teda už totálně "rozcupovává". Mně je také nepříjemná situace, kdy by lidé začali houfně "mluvit s mrtvými a reálně se s nimi stýkat" . Nevěřím tomu. Proto ani nevěřím, že se Rick reálně setkal s apoštolem Pavlem, ale jsem přesvědčen, že to bylo jen obrazné poselství od Boha. (možná tomu ale nerozumím) Nicméně ať tak či tak, je potřeba tento problém nezkreslovat a nedávat Rickovi do pusy, že se stýká s mrtvými "reálně", když on sám mluví spíše o vidění, snu "prorockém zážitku". 888 To, že je "otevřen možnosti reálného setkání"..tedy že by to mohlo být i takto. ....to je onen kámen úrazu . 888 Je to věc, kterou já řeším tvrzením, že to Bůh tak nedělá prostě. Že neposílá Pavly, aby přišli sem a někomu se zjevily. (jedno % ovšem ve mně trochu hlodá, např. s možností být přenesen mimo tělo do ráje nebo třeba když se Ježíš setkal s "duchy , kteří neuposlechly za dnů Noe" ..nemohl by někdo např. při onom "vytržení" do ráje ..znovu opakuji..to je biblické..se ocnout i klidně na tomto místě ..a tam se s někým setkat. ( neříkám, že to je ráj) Ještě jednou, myslím, že Bůh, dává-li setkání s "osobou", že je to jen vidění, či sen, které je poselstvím, Bohem vymodelovaným obrazem..důkazy jsem uváděl v předchozím mém článku ...nemyslím si, že je to to reálné setkání a Bůh by tyto "osoby" pověřoval, aby se nám zjevovali. To tak není. Jediný příklad se stejně stal jen Ježíši a ještě k tomu zpochybnitelný a jen jednou. (mluvím o Ježíši a Mojžíši na hoře proměnění) ..(a to stejně ještě kdo na 100% ví, jestli to bylo opravdu "reálné setkání"..nikoli Boží vykreslení..jako třeba onen Makedonec, nebo Pavel ve vidění Ananiáše..taky to nebyl skutečný duch Pavla, když jej Ananiáš viděl .byť je zde trošku jiná rovina) Ono 1% určité možnosti i reálného setkání , ve smyslu jak jsem popsal výše se mi biblicky jeví možný a nemohu jej jen tak apriori jednoznačně sakum pikum odsoudit! Prostě říct, že "nikdy to Bůh takto nemohl udělat a nemohlo se to nikdy stát ..a i ten člověk, co byl přenesen do ráje..tam viděl jen Ježíše a anděly..jinak tam bylo liduprázdno. " To prostě nemohu říct..mluvím zatím za sebe a za svůj postoj a poznání. A´t už věříte či vidíte tuto možnost biblicky tak či tak "možnou" či "nemožnou". Je potřeba říct, že Rick netvrdí, že by se takto reálně s nimi setkal, je tomu jen "otevřen"..neboť se mu to zdá přece jen biblicky možné. Naopak se ovšem přiklání spíše k názoru,že to nebyla reálná setkání. A uvádí důvod. .že když jsou reálná setkání, jsou velmi živá..když jsou sny blednou. Toto odůvodnění, ve kterém Rick odůvodňuje postoj, proč že se kloní k názoru, že to jsou spíše sny a vidění, než reálná setkání, Aleš bere, vytrhává z kontextu a uvozuje slovy "potvrzením pravosti jeho zážitků mu je .." a uvadí toto souvětí, které ale vůbec nemluví o pravosti jeho zážitků. 4) Jedno zkreslení Lež či pomýlení..věřím, že pomýlení, protože kdyby to Aleš úmyslně obrátil, musel bych přestat věřit, že jedná upřímně a s touhou po čistotě Božích věcí, jak on jistě ve své sebekritice a ve svém sebehodnocení věří. Toto stojí za zamyšlení. Je zde obrat a přesunutí smyslu..skutečná věta či souvětí Ricka, ale s jiným významem. !!! Tuto záležitost uvedu v plném znění, aby bylo jasné, jak zde Aleš zkreslil Rickovo tvrzení do jiného smyslu: "Jedním z důvodů, proč se přikláním k názoru, že toto byly prorocké zážitky a že jsem nemluvil se skutečnými lidmi, byla doba jejich trvání. Tak např. většina lidí už měla sny, které byly tak reálné, že si chvíli po probuzení mysleli, že to byla skutečnost. ***Nicméně i nejrealistyčtější sny obyčejně začínají blednout a po několika hodinách mohou být zapomenuty"*** " ..dále uvadí, že se skutečně setkal s Pánem a anděly a nebo měl jen vidění Pána a andělů (to je biblicky možné a nemůžeme jej apriori odsoudit) ..a že ví o tom rozdílu..sny vybledly, ale ta setkání jsou živá. A tak i s drtivou většinou těch zážitků popsaných v knize.. . "Kromě několika málo zkušeností zahrnutých v těchto knihách tyto prorocké epizody vybledly stejně jako zjevení a nezůstaly jako skutečná setkání" Aleš Franz ale tvrdí: "Joynerovi je potvrzením pravosti zážitků i to, že po procitnutí nemizí: „…***i nejrealističtější sny obyčejně začínají blednout a po několika hodinách bývají zapomenuty. Se skutečnými zážitky to tak není.***“[44]" A to není pravda. Rickovi toto není vůbec potvrzením pravosti zážitků, nýbrž jedním z důvodů, proč se příklaní k tomu, že se nesetkal se skutečnými "reálnými" lidmi, ale byly to obrazy a především poselství od Boha. (kdyby řešil otázku pravosti zážitků samostatně, přidal by jistě i jiné měřítka pravosti, zde ale jen porovnává se sny a viděními) Že to Aleš posunul a neporozuměl, vidím i z jeho dalšího sdělení hned navazujícího na předchozí jeho citovaný výrok: "Kdyby však tuto poučku Joyner aplikoval na své zjevení obecně, musel by dojít k závěru opačnému, neboť přiznal: „…ačkoli prorocké zážitky, které provázely toto poselství, byly v tu chvíli velmi skutečné, jen o pár hodin později se zdály jako nereálné.“ "
5) Ještě jednou rozsuzování Také Rick neříká, že jeho vidění nemají bý rozsuzována...jak ale Aleš tvrdí či přinejmenším naznačuje "Druhým bravurním obratem, kterým si Joyner zajistil nerozsuzovatelnost, je jeho tvrzení, že církev" ale vysvětluje: "Nikdy nám nebylo řečeno, že si máme podle proroctví vytvořit vyučování - na to máme Písmo. A nikdy nám nebylo řečeno, že proroctví je neomylné.To je důvod, proč máme proroctví rozsuzovat. Písma, jak byla původně napsaná, jsou neomylná. Jsou skalou pravdy a čistým zjevením Boha a jeho cest, ne nichž můžeme postavit své životy s jistotou, že Písmo zůstane stát navěky." atd. 6) Vidění a Rickova "vlastní" vyučování Aleš to vidí tak, že Rick vkládá do ůst duchů zemřelých svá vyučování. Rick to vidí takto: "Proroctví by nemělo být používáno k ustanovení doktrín, k tomu máme Bibli a věřím, že učení Bible je kompletní a nesmí být k němu nic přidáno" a pak říká, že ony "prorocké zážitky mu připomínali (to může být pravda) jeho vlastní vyučování nebo která slýchal, jen je prohlubovaly..znovu nějak osvětlovaly Písmo..což také vidí v Písmu, že někdy "prorocký zážitek" pomohl osvětlit nějaké místo Písma, nikoli ustanovit novou doktrínu" Otevřeně tedy mluví o "svých učeních" a na jiném místě dokonce varuje "byl jsem si vědom, že by se má vlastní učení nebo předsudky mohly snadno vplížit do mých zápisků a přestože jsem se snažil tomu zabránit, uznávám možnost, že se to někde mohlo objevit" 7) Závěr Prostě já nevidím Ricka jako člověka, který "si snaží zajistit nerozsuzovatelnost" , ani jako člověka, který se staví nad Písmo (či svá vidění), ani jako člověka , který běžně komunikuje s mrtvými , nevidím ho holt jako člověka, jehož pokora je zástěrou falešnosti, jak také tvrdí Aleš (v oddílku o falešných prorocích) , ale vnímám jej jako člověka pokorného, uznávajícího autoritu Písma, člověka prorocky obdařeného, ale vybízejícího nás k rozsuzování proroctví . Vnímám jej jako člověka, u kterého je možné, že opravdu měl vidění a sny, ve kterých mu předával Pán nějaké poselství pro nás. Vidím ho jako člověka, jehož modlitby, aby "nás sám Pán vedl při čtení jeho knihy" se naplnily i na mém životě. To otevření se možnosti skutečného setkání s lidmi, kteří již zemřeli, vidím jako myšlenku nebezpečnou, zneužitelnou , ale z jistých důvodů zde uvedených ne absolutně a za všech okolností na 100% heretickou. Myslím si, že to vše byla jen Rickova vidění a sny , ne reálná vidění, ale holt nejsem ve stavu "odsoudit" toto Rickovo sdělení jako totálně z "pekla" (od ďábla). ****Toto si myslím je největší problém.**** Ostatní problémy s učením jsou normální biblické problémy. Rick není neomylný a mohl do knihy vložit své "věci" a nikdo z nás je není povinen přijímat. Rickovi spisy nejsou Bible, ať už by mu je všechny "nadiktoval" sám Ježíš..a třeba by to i byla pravda. Nevěříš učení tam danému...nevěř..ok..nemusíš. Vidíš tam něco špatně..ok..oprav, varuj, konfrontuj..ale tvrdit, že Rick je od ďábla, to je moc vážné slovo. Ještě na závěr jedno Rickovo slovo: "Znovu Vás prosím, abyste měli na mysli, že ačkoli prorocké zážitky, které provázely toto poselství, byly v tu chvíli velmi skutečné, jen o pár hodin později se zdály velmi nereálné. to byl častý problém při jejich zapisování. Snažil jsem se je zapsat co nejvěrněji, ale v žádném případě netvrdím, že jsou to přesná slova, která jsem slyšel, nebo že všechno, co jsem o těchto zážitcích napsal, je zapsáno přesně tak, jak se to objevilo. Přestože jsem ale mohl některé detaily zapomenout nebo ne vše správně formulovat, poselství je pravé, je od Pána a čas je blízko." (Rickovo tvrzení, na které má biblické právo a mi jej máme biblické právo zkoumat a přijmout či odmítnout) Joel Pokoj Vám ****PS: Alešova slova jsou brána především z jeho spisku Spiritismus v charismatickém a letničním hnutí I a Rickova z úvodu ke knize Povolání do poslední bitvy .


"Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze''" | Přihlásit/Vytvořit účet | 13 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Neděle, 27. listopad 2005 @ 22:12:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Já jen, že máš asi na mysli Aleše France...



Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 11:48:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
No jasně..omluva..(pořád ještě lepší Franz než co jsem tam napsal původně ..Aleš Navrátil ...to by byla teprv mýlka, co)...ale jasně...moje chyba ..a omlouvám se i Alešovi Francovi.


]


Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Neděle, 27. listopad 2005 @ 22:14:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Jo a jestli je Rick Joyner spiritista nebo ne, to podle mě není tak podstatné, podstatné je, že jeho výtvory je třeba označit za brak a ne za seriózní křesťanskou literaturu vhodnou pro zdravý duchovní vývoj...



Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 12:34:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Ahoj Michale

V tomto článku jde o několik věcí:

1) Ukázat, že popis Aleše France není konkrétně v tomto případě objektivní, ale je zkreslený, byť používá citace.

2) Lépe dát vyvstat skutečným Rickovým postojům v daných věcech ..čili vyvrátit falešná obvinění, které na něj Aleš učinil ..a také připomenout některé biblické argumenty, které obhajují způsob Rickových vidění.

3) Postavit se proti značení Ricka Joinera jako falešného proroka a spiritistu, načež posléze obránit se i proti tomuto útoku směrem k těm bratrům a církvím, které vidí onu knihu i Ricka jako v zásadě OK. Aleš je totiž nepřímo obviňuje ze sleposti a účasti na spiritismu..a TO JE, ZNOVU ŘÍKÁM, VELMI ZÁVAŽNÉ OBVINĚNÍ.


Jestli učení v knize je pak více či méně biblické, plodné, škodlivé či budující..to už je otázka číslo 2. V tvém pohledu je to brak, otázka je , jestli máš vskutku Boží pohled na tuto věc.

I kdyby učení v oné knize bylo nebiblické, a to teď nehodnotím, nebudeme o někom, kdo říká levá tvrdit, že říká pravá a nebudeme ho pasovat do jednoho pytle se spiritickými médii, které komunikují s duchy zemřelých.

Prostě pro někoho jasně komunikuje z duchy zemřelých..ať už k tomu říká Rick cokoliv.

Nemusíš věřít, co říká Rick nebo tomu rozumět, ale pokud Tě zajímá pravda, měl bys usilovat o to poznat skutečné, ne domnělé smýšlení autora a popřípadě také popřemýšlet a promodlit, zda opravdu ony biblické argumenty tuto možnost ..prorockých zjevení bez skutečných "duchů" ..připouští.

Pak by některá obvinění padla a ztratila na významu. Takle je v tom kus obelhání a lži..a ta nás okrádá.

A pokud Tě prostě Rick nezajímá..nemusí třeba, pak to nech ..toto je článek, který se prostě obrací proti určitým myšlenkám..která tuto "Rickovu zemi " pohaňují a já jsem ten, kdo naopak říká. Není tomu tak. Ona země (Poslední bitva, Povolání do Poslední bitvy ..další věci nevím a moc neznám) je v podstatě "dobrá". Je v tom dost z Boha.

Grano , přesněji Aleš tvrdí ..je to od ďábla, já tvrdím, je to z Boha. To je ostré rozdělení. Někdo z nás "podporuje" vskutku "dábla". Buďto já, nebo Aleš a Grano.

Nebo myslíš, že to takto ostré není? Co když Aleš ničí Boží dílo ? Tak to vidím já (v tomto konkrétním příkladě), pak je dobré jej na to upozornit a i další, kteří by mohli být tímto svedeni, ne?

Neupírám mu možnost "kritizovat", ale varuji ho a ukazuji, kde se "unáhlil".

Pokoj Tobě


]


Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 17:49:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Já neříkám je to od Boha, je to od ďábla...
..já říkám, že je to o člověka pro něhož prodej podobných výtvorů znamená významný podíl jeho příjmů.
Jinými slovy, je to jako každý brak literatura, která předkládá lidem akční zábavu se kterou se mohou identifikovat...bohužel tato zábava je v mnohých směrech zavádějící, obzvlášť pro lidi, kteří mají sklon nekriticky přijímat vše, co se jim líbí a co ůzní hezky".
I když s tebou budu souhlasit, že způsob kritiky, kterou používá Aleš Franc není nejšťastnější, přesto to nic nemění na tom, že v názoru na škodlivost výtvorů R.J. se s ním zcela shodnu...


Ještě malou doušku:
Co se týká té předmluvy k Poslední bitvě, mohu se tě zeptat, zdy sis jí přečetl při své první četbě této knihy? Nebo až když sis začal přpravovat reakci na A.France. Já jen, že většina české populace podle mého návody nečte....


]


Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 21:00:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Divej, když řekneš, že je to z člověka, říkáš to Ty a nevnímám to tak tragicky, byť to také může být mimo. Ale já polemizuji ne s Tvým názorem, ale s názorem Alešovým, který mluví o Rickovi jako o spiritistovi doptávajícím se duchů věštích a tak ho staví na roveň těmto "médiům". A já tvrdím, že to není pravda.

Budeš-li tvrdit, že je to z člověka a není to dobré, možná ani nebudu veden na to reagovat, já nevím. Dyť nikdo Ti neříká, že to musíš číst či se na něj "napojovat".

Ale Aleš píše oznámení, veřejné napomenutí a kritiku .(.to vnímám závažněji než Tvůj osobní názor , že je to z člověka (byť se mi to nelíbí)) a "rozsuzuje", pronáší veřejné rozpoznání Ricka jako spiritistu a falešného proroka.

Spiritismus a doptávání se duchů je tvrdý , velice tvrdý, závažný a znečištující hřích.

Já ale vidím, že se děje to, že dílo Ducha je označováno za dílo ďábla. A to je to vážné!!!

Aleš bere jistotu, že se Rick dotazuje mrtvých.

Pokud ale platí to, že jsou to jen vidění a sny, jak se Rick přiklání a třeba já jsem skoro přesvědčen, pak Aleš něco, co Bůh vymodeloval za nějakým účelen, označuje za dílo nečistých duchů.

Pokud Duch Svatý dal tato vidění Rickovi (a já si myslím, že mohl), a Aleš o nich sakum pikum shora zdola všeobecně řekne, že jsou z ďábla (od věštích duchů je od ďábla), pak je tu problém. A dost velký.

Velký! Velký! Velký! Velký!

Zas jsme u toho, co bylo na počátku ..bázeň, slova, pravda, láska.

Modlím se za Tebe, aby k Tobě Bůh mluvil

Tento text, jako i ostatní slova o Božích věcech, Písma třeba, nebo jiná Boží slova, jsou zavřená, když je neotevře Duch Svatý, ale Duch je schopen tato slova oživit a zatímco jiný v nich uvidí prázdný text, jinému najednou vyvstane, jak jsou tyto věci vážné a o co vlastně jde.


]


Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: Benjamin v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 21:43:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty rozlišuješ tvrdý a měkký hříchy?


]


Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Úterý, 29. listopad 2005 @ 05:00:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Zdá se mi, že je jistá "míra" hříchu. Někdo hřeší víc, někdo míň. O tom mluví jasně např. knihy královské. Když si budeš pročítat tyto knihy a komentáře a hodnocení ke králům, dáš mi za pravdu, myslím.

2 Královská 3:2
 Dopouštěl se toho, co je zlé v Hospodinových očích, i když ne tolik jako jeho otec a matka. Odstranil Baalův posvátný sloup, který udělal jeho otec.


Myslím, že Bůh někdy vidí, že jeden hřeší tolik a jiný ještě více.

To co celkového shrnutí způsobu života a jednání člověka. Někdo může být tvrdší hříšník, v tomto smyslu.

Co se týká konkrétního dopadu na život člověka, také myslím existuje jisté odlišení. Neznamená to, že "menší" hřích není hřích. Všechny hříchy jsou "velké" a slovo malý není na místě.

Ale myslím, že když např. přes to, že jsi slíbil Pánu, že se "nebudeš ohlížet za pannou" ani "za cizí ženou" (v tělesném pohledu) .., když přesto se ti nepodaří vždy uhlídat oči (neřku-li celou hlavu , že bys se otáčel dokonce doslova), zhřešíš jistě, ale kdybys šel do veřejného domu, smilnil, opakovaně následoval cestu smilníků, sledoval pornografii a třeba i "znásilňoval" , pak dopad tohoto hříchu na Tvůj život bude větší.

I Bůh ve svém soudu má určité míry:

"lehčeji bude zemi gomorské a sodomské" atd.

Proč lehčeji, když zhřešili "stejně"? Ne, tam ti další byli ještě tvrdší a zatvrzelejší.

Nejsem si jist, jestli bych to nemohl vysvětlit jednodušeji, asi ano.

Slyšel jsem o tom, že nejsou malé a velké hříchy, ale pamatuji se , že jsem jednoho dne došel k tomu, při čtení Písma, že jisté rozlišení tu je..ale už si nevzpomenu, co mne k tomu v Písmu pohlo.

Tak ti ukazuji i tyto verše, které o tom z částimluví.


Další verš k zamyšlení je např:

Deuteronomium 12:31

 Něco takového nesmíš udělat pro Hospodina, svého Boha, neboť všechno, co ony činily pro své bohy, Hospodin nenávidí jako ohavnost; vždyť ony pro své bohy spalují dokoncesvé syny a dcery.

Kdybys zabil své dítě (máš-li) , respektive spaloval-li bys jej, myslím, že by to byl větší hřích, než když třeba nechtíc zalhal, třeba když něco přeženeš, "neúmyslně"(např. v afektované rychloobhajobě nám to bývá blízké) zkreslíš a různě jinak se třeba prohřešíš slovem, byť usiluješ o čistotu.

Musím přiznat ( i když si myslím, že v této věci jsem si jisté věci "probojoval" ), stalo se mi dokonce nedávno, že jsem neuhlídal svá slova a něco zkreslil. Někde ve škole jsem cosi prohlásil a teprve zpětně mne Pán usvědčil, že jsem si "trochu" přidal. Ale byla to prostě "lež", byť taková "polo" a "skoropravda".

Myslím ale, že to nebyl "hřích k smrti". Tento delší příspěvek (ale na druhou stranu myslím, že už v tom bude jasno, jak tomu rozumím) bych uzavřel veršem, který by možná stačil jediný na celé vysvětlení:


"Vidí-li někdo, že jeho bratr se dopouští hříchu, který není k smrti, ať za něho prosí; a Bůh mu daruje život, jestliže nehřešil k smrti. Jest ovšem hřích, který je k smrti; o takovém neříkám, abyste za něj prosili.
 Každá nepravost je hřích, ale je i hřích, který není k smrti.
/1 Janův 5:16,17/

Tak Pokoj Tobě

Benjamíne


]


ta douška (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 21:01:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Nepřeskakuji úvody


]


Zajisteni nerossuzovatelnosti - Proc by to musela byt lez o Rickovi? (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 13:59:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
jk
1) Zajišťování nerozsuzovatelnosti

Rick jednoznačně říká v několika jasných a srozumitelných prohlášeních na různých místech, že Písmo má nejvyšší autoritu a že proroctví (k čemuž patří i jeho vidění) se musí rozsuzovat,

přesto Aleš navozuje dojem, že si Rick "zajišťuje nerozsuzovatelnost" a že má svá vidění nad Bibli.

Je to lež o Rickovi !

reformovany
Proc by to musela byt lez o Rickovi?
Zajistovat neroszuzovatelnost se da podle me mnohem snadneji jinym zpusobem nez poprenim nejvyssi autority Pisma. Rekl bych, ze autoritu Pisma musel Rick povinne zminit, jinak by byl v US ihned rozcupovan. Je to podobne jako kdyz udajna panenka Maria pri svych zjevenich rika "Nasledujte Jezise." To co se tam zjevuje si to klidne muze dovolit, protoze vi, ze uctivana bude nakonec ona. Podobne i pres onu Rickovu "ulitbicku konzervativcum" budou cerstve obraceni krestane, a obavam se, ze nejen oni, hltat Ricka daleko lacneji nez Bibli. A Rick ma dobre aliby.

zdravi
reformovany




Re: Zajisteni nerossuzovatelnosti - Proc by to musela byt lez o Rickovi? (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 17:50:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Ano, to sedí, reformovaný


]


Re: Zajisteni nerossuzovatelnosti - Proc by to musela byt lez o Rickovi? (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Pondělí, 28. listopad 2005 @ 21:12:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Ahoj

Jde tu o známost Rickova srdce. Nemohu říct, že jej znám, ale vnímám jej jako pokorného. Třeba se pletu. Mám k jeho slovům ale důvěru. Prostě mu věřím. (nemyslím teď to, že bych baštil vše co píše, to nedělám, ale mluvím o jeho sdílení se např. v onom úvodu)

Ty prostě teď popisuješ Ricka jako někoho vypočítavého, kdo takto vlastně obelšťuje a "politizuje", aby nějak "proplul".

Já jej vidím jako někoho, kdo vskutku věci v úvodu napsané má za své a je to jeho pravdivé osobní sdílení.

Ty mi říkáš, že mu nemám věřit a mám věřit tomu, co o něm říkáš Ty (či Aleš). Tedy , že on to tak nemyslel a ve skutečnosti je "fikaný" a myslel to jinak.

Já věřím mu, mám prostě k němu důvěru založenou na pro mne docela podstatných věcech. (ale znovu, mluvím pouze konkrétně o úvodu k Povolání do poslední bitvy).

Proč mám věřit jiným lidem popisujícím jeho motivy. Tys to tak vskutku uviděl před Pánem, nebo máš nějaké potvrzení těchto obvinění?

A pokud jsou to jen Tvé dojmy, tak sniž jejich význam, ať nejsi vinen tím, že "kydáš na svého brara hanu".

Dle mne je Rick modlitebník, který bojuje za spusty lidí na modlitbách,miluje je a slouží jim.

Není to "podvodník" a "falešník".

Kdo má pravdu?


]


Re: Rick Joiner a jeho vidění -Je to opravdu od ďábla II + ''očima Aleše Franze'' (Skóre: 1)
Vložil: Speranza v Čtvrtek, 19. leden 2006 @ 10:11:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, jakýkoli spiritismus je zakázán.
Zkušenost apoštola Pavla, zkušenost Jakuba, Petra a Jana na hoře Tábor, slova Ježíšova určená kajícímu lotrovi, Zjevení Janovo zdá se poukazují na novou skutečnost. Smrtí ve víře v Ježíše jako Mesiáše se v novozákonní době dostáváme do nové situace. Zdá se, že nám takto Bůh sděluje, že tělem Kristovým jsou nejen ti, kdo v Něho věří zde na zemi a přijali křest ve jménu Otce, Syna a Ducha svatého, ale i ti, kdo z tohoto světa odešli v téže víře. Nelze z toho snad usoudit, že to, co není možné mimo Krista,
tedy jakékoli společenství se zemřelými, je překvapivě, ale celkem logicky možné v Kristu?
Křesťanský Bůh je Bohem Živých. Ti, kdo zemřeli, přece v Kristu dále žijí!
Proto se nedivím slovům Ricka, že je"otevřen možnosti reálného setkání".

Speranza



Stránka vygenerována za: 0.57 sekundy