Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 188, komentářů celkem: 429729, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 564 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
oko
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116619160
přístupů od 17. 10. 2001

Intimity: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím?
Vloženo Pondělí, 01. prosinec 2008 @ 22:38:01 CET Vložil: Olda

Zamyšlení poslal Standa

Tvrzení, že každý potrat = vražda a embryo = člověk je podle mě středověkou fantasmagorií!
K tomuto závěru mě definitivně utvrdil případ, který se stal v Saudské Arábii.

Více najdete v článku  V Saudské Arábii se narodila těhotná holčička .


"Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 43 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pondělí, 01. prosinec 2008 @ 23:24:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Každý umělý potrat, provedený lidskýma rukama na bezbranné (budoucí) lidské bytosti v lůně matky je odsouzeníhodný čin, který je možno kvalifikovat jako nájemnou (tj. za peníze provedenou) vědomou chladnokrevnou podlou vraždu.

Embryo není člověk v běžném smyslu toho slova, ale rozhodně je to, v případě existence potřebných podmínek pro jeho zdárný vývoj, potenciálně budoucí lidská bytost, která se stane člověkem se vším všudy, když její vývoj proběhne úspěšně, tzn. že se v pořádku narodí a bude o ní dále postaráno.

Kdyby tvoje matka smýšlela jako ty a rozhodla se tvůj život ve stádiu embrya či plodu ukončit, nemohl bys napsat tenhle ohavný komentář. Přemýšlej o tom.

Tož tak.

willy



Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 06:59:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy
beze zbytku s tebou souhlasím.


]


Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 07:16:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Každý umělý potrat, provedený lidskýma rukama na bezbranné (budoucí) lidské bytosti v lůně matky je odsouzeníhodný čin, který je možno kvalifikovat jako nájemnou (tj. za peníze provedenou) vědomou chladnokrevnou podlou vraždu.--

A když k potratu nedojde bez lidských rukou,tak se pak zřejmě jedná o Boží chladnokrevnou vraždu 

--Embryo není člověk v běžném smyslu toho slova, ale rozhodně je to, v případě existence potřebných podmínek pro jeho zdárný vývoj, potenciálně budoucí lidská bytost, která se stane člověkem se vším všudy--

ano,podobně jako vejce,které jsi měl k večeři se mohlo stát slepicí či kohoutem za příznivých podmínek   




]


Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:26:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nula, ak máš na mysli spontánny potrat, možno povedať, že Boh - ako často v mnohých icnýhc analogických situáciách - dopúšťa pôsosbiť nejaké nepriaznivé okolnosti, ktoré spôsobia odumretie vznikajúceho plodu. Ale nazvať ho slovom "chladnokrvná Božia vražda sa mi zdá prilisilné. Nezdá sa ti to?... Pritom - ak ide o to - jediný Boh má právo odňať život, pretože On je Darcom života, a On môže - a nevinným deťom zrejme tak aj učiní - vrátiť život večený... On nemôže byť preto nikdy nazvaný vrahom. To je v lepšom prípade nepochopenie...


]


Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 11:43:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Nula, ak máš na mysli spontánny potrat, možno povedať, že Boh - ako často v mnohých icnýhc analogických situáciách - dopúšťa pôsosbiť nejaké nepriaznivé okolnosti, ktoré spôsobia odumretie vznikajúceho plodu.--

To vyjde nastejno,také mohu dopustit zmáčnutí spuště a zbraň vystřelí a někoho zastřelí 

 
--Ale nazvať ho slovom "chladnokrvná Božia vražda sa mi zdá prilisilné. Nezdá sa ti to?...--

když někde nazve potrat vraždou tak ne 
 
-- a nevinným deťom zrejme tak aj učiní - vrátiť život večený...--

A kdepak ho ztratili? Vždyť ani malé dítě nemá já ,které by něco takového prožívalo natož tak embryo   

--On nemôže byť preto nikdy nazvaný vrahom.--
 
Matka a otec dají vlastně život  a také jsou označení za vrahy když potomka  po narození zabijí


]


Re: Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 14:20:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
My nemôžeme predsa Boha obviňovať za všetko zlo, ktoré je vo svete. Ono je vlastne buď následok dedičného hriechu človeka aalebo osobných hriechov ľudí, prípadne nám neznámych prírodných  či iných okolností. Boh, keď dopustil hriech, rešpektujúc slobodu rozumných bytostí, dopustil spravidla aj následky hriechu, a to  môžu byť aj tietospomeuté javy. To nie je preto jeho vina, ale následok hriechov priamo, či nepriamo...
.
Vražda je úmyselné zabitie človeka, pre ktorého je to protiprávne, lebo nikto mu nedal na to právo. Predsa právo je len od Boha... Od koho? Veď On je Pán života. No, On ako zdroj práva a života, Zákonodarca, nepodlieha predsa svojmu zákonu, je nad ním. Preto ho nemôžeš nazvať vrahom. On má právo dať, má právo vziať život. I ak On berie jeden život /pozemský/ , dáva druhý život /večný/. A to je podstatný rozdiel. Matka a otec nedávajú život, oni lôen spolupracujú s Bohom pri vzniku života. všetky schopnosti matky otca sú predsa od Boha, plus Boh dáva nesmrteľnú dušu, čo je to najpodstatnejšie...
.
Malé dieťa, i embryo má všetko "in potencia"...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagor (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 03. prosinec 2008 @ 06:47:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
 
--My nemôžeme predsa Boha obviňovať za všetko zlo, ktoré je vo svete.--
biblického klidně ano,sám tam přece říká že tvoří vše dobré i zlé  
.
--Vražda je úmyselné zabitie človeka, pre ktorého je to protiprávne, lebo nikto mu nedal na to právo.--
Právo je  věc  lidských definic. Ve válce se běžně zabíjejí lidé a také se to neoznačuje jako vražda  
-- Predsa právo je len od Boha... Od koho? Veď On je Pán života.--
Proč ne třeba Ona či Ono?
--On ako zdroj práva a života, Zákonodarca nepodlieha predsa svojmu zákonu, je nad ním.--
lidské představy-právo,zákonodárství jsou jen lidské pojmy
-- Preto ho nemôžeš nazvať vrahom. On má právo dať, má právo vziať život.--
viz. výše .Právo je lidská věc
 --I ak On berie jeden život /pozemský/ , dáva druhý život /večný/.--
lidské fantazii se meze nekladou
 .
--Malé dieťa, i embryo má všetko "in potencia"...--
a přesto pecka není strom



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasm (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Středa, 03. prosinec 2008 @ 14:02:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Biblická reč, je jedno, jej interpretácia vec druhá. Biblický autor často pripisuje Bohu to, čo v skutočnosti má druhotnú príčinu. To treba od prípadu k prípadu chápať. Ale celkove naozaj platí, že nie Boh je príčina zla vo svete, ale zlo vzniklo ako následok hriechu sloboddných bytosti /anjelov, ľudí/.
.
Človeku bol jasne povedal "Nezabiješ". Aj vojna, najmä zo strany nespravdlivo útočiaceho je aj vraždenie o.i. Spravodlivo sa však brániť dovoleným spôsobom je prirodzené ľudské právo.
.
Inak ako ľudskými pojmami sa ľudia nevedia dorozumievať...
.
POkiaľ veríme, že ľudsksá duša je nesmrteľná, tak smrťou človek iba prechádza do inej roviny existencie, a toto je zákon od Boha, takže ty fantazíruješ...
.
Embryo, ktoré vzniklo v tele matky má všetky náležitosti, dokonca je aj nositeľom duše, princípu života, a neeomylne sa prirodzene vyvie /ak nenastane násile alebo choroba, porucha a pod./ v úplného človeka so všetkým. Čomukoľvek inému človek má právo z rozumných dôvodov prerušiť život v zárodku, ak by už o to šlo, ale ohľadom človeka aj v tom najranejšom štádiu platí "Nezabiješ!"...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fan (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 04. prosinec 2008 @ 07:09:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--ale zlo vzniklo ako následok hriechu sloboddných bytosti /anjelov, ľudí/.--
tvrzení,které nemá v Bibli žádnou oporu   
.
--Človeku bol jasne povedal "Nezabiješ".--
To bylo řečeno jen Hebrejcům,vyvedencům z egypské země údajně na hoře,kterou dodnes nikdo dle popisu Bible nenašel .Toto přikázání platilo ve smyslu "nezabiješ Hebrejce" příslušníci jiných národů se zabíjet mohli a v Bibli se tak na mnoha místech činí  např. genocidní vraždění Izraelců v Numeri 35   

--POkiaľ veríme, že ľudsksá duša je nesmrteľná, tak smrťou človek iba prechádza do inej roviny existencie, a toto je zákon od Boha, takže ty fantazíruješ...--
Máš tam,že nečemu věříš težko pak psát u jiných o fantaziích 

.
--Embryo, ktoré vzniklo v tele matky má všetky náležitosti, dokonca je aj nositeľom duše, princípu života--
A to vyzkoumal kdo a jak ?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasm (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Středa, 03. prosinec 2008 @ 14:03:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Biblická reč, je jedno, jej interpretácia vec druhá. Biblický autor často pripisuje Bohu to, čo v skutočnosti má druhotnú príčinu. To treba od prípadu k prípadu chápať. Ale celkove naozaj platí, že nie Boh je príčina zla vo svete, ale zlo vzniklo ako následok hriechu sloboddných bytosti /anjelov, ľudí/.
.
Človeku bol jasne povedal "Nezabiješ". Aj vojna, najmä zo strany nespravdlivo útočiaceho je aj vraždenie o.i. Spravodlivo sa však brániť dovoleným spôsobom je prirodzené ľudské právo.
.
Inak ako ľudskými pojmami sa ľudia nevedia dorozumievať...
.
POkiaľ veríme, že ľudsksá duša je nesmrteľná, tak smrťou človek iba prechádza do inej roviny existencie, a toto je zákon od Boha, takže ty fantazíruješ...
.
Embryo, ktoré vzniklo v tele matky má všetky náležitosti, dokonca je aj nositeľom duše, princípu života, a neeomylne sa prirodzene vyvie /ak nenastane násile alebo choroba, porucha a pod./ v úplného človeka so všetkým. Čomukoľvek inému človek má právo z rozumných dôvodov prerušiť život v zárodku, ak by už o to šlo, ale ohľadom človeka aj v tom najranejšom štádiu platí "Nezabiješ!"...


]


Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: dalibor_drobny v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:40:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A když k potratu nedojde bez lidských rukou,tak se pak zřejmě jedná o Boží chladnokrevnou vraždu 

Odpověď je snadná: nemoci, defekty, smrt atd. jsou důsledkem dědičného hříchu, pro který se stvoření spolu s člověkem do velké míry odklonilo od Boha a Bůh tak nemá ve stvoření pro pád prvních lidí takový dosah své působnosti (což je projevem Božího respektu vůči rozhodnutí prvních lidí). Kristus to však přišel zastavit a změnit a po vzkříšení již k takovým a podobným defektům ve stvoření nebude docházet.


]


Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 11:48:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Odpověď je snadná: nemoci, defekty, smrt atd. jsou důsledkem dědičného hříchu, pro který se stvoření spolu s člověkem do velké míry odklonilo od Boha--

náboženská teorie ,nemoci,defekty jsou přirozená součást života nejen u lidí ale i u zvířat,kteřé s teorií dědičného hříchu už tím tuplem nemají nic společného   

--a Bůh tak nemá ve stvoření pro pád prvních lidí takový dosah své působnosti (což je projevem Božího respektu vůči rozhodnutí prvních lidí)--
 
to jsou mi věci...tak všudypřítomný a všemocný Bůh je nějak omezen?-to ti sdělil osobně nebo sis to vymyslel?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: dalibor_drobny v Středa, 03. prosinec 2008 @ 08:04:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
náboženská teorie ,nemoci,defekty jsou přirozená součást života nejen u lidí ale i u zvířat,kteřé s teorií dědičného hříchu už tím tuplem nemají nic společného

Bible tvrdí něco jiného:

Celé tvorstvo toužebně vyhlíží a čeká, kdy se zjeví sláva Božích synů. Neboť tvorstvo bylo vydáno marnosti - ne vlastní vinou, nýbrž tím, kdo je marnosti vydal. Trvá však naděje, že i samo tvorstvo bude vysvobozeno z otroctví zániku a uvedeno do svobody a slávy dětí Božích. Víme přece, že veškeré tvorstvo až podnes společně sténá a pracuje k porodu. (Římanům 8,19-22)

to jsou mi věci...tak všudypřítomný a všemocný Bůh je nějak omezen?-to ti sdělil osobně nebo sis to vymyslel?

Člověk se vydal panství zlého a Bůh to respektuje. Nabízí ale dobrovolně volitelnou možnost spásy. Bůh totiž respektuje svobodu člověka.



]


Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:35:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Standa, vidíš, oháňaš sa Bibliou, ale aj ohľadom potratu si nebiblický. Potrat sa nerovná vždy vražda, ale len vtedy, ak je to úmyselné preručenie začínajúceho života, čiže nie nezavinené, a spontánne a pod. Ale embryo človeka, to je čo? Vari chceš povedať - s prepáčením - že bude raz z toho divá sviňa? Veď iné ako človek z toho nikdy nebude!!! A kde je tá hranica podľa teba? Kto to určí?...Veda? Ktorá? Veda hovorí jasne, len jej interpréti to politizujú účelovo...

Keby to aj bolo neisté /pripusťme na chvíľu len teoreticky.../, ak ide o takú vážnu neistotu ako to, či je tam človek alebo nie, vtedy je prirodzené a logické nesiahať na život!!!

Prirovnanie: Predstav si, že si na poľovačke: Chceš strieľať, ale máš akési podozreniem či to nie je tvoj priateľ, alebo nejaký človek. Budeš vari streľať?...



Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: dalibor_drobny v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:36:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dobrý den,
tak už chápu, proč máte tak tvrdé srdce vůči mnohým zde, soudě dle Vašich příspěvků. Zatvrdil jste se v něm proti životu a vyvolil jste si následovat skutky toho, který "přichází, jen aby kradl, zabíjel a ničil" (J 10,10), namísto Kristova smýšlení, který "přišel, aby měly život a měly ho v hojnosti" (J 10,10). Kéž je Vám Bůh svrchovaně milostivý a naplní Vás pochopením, "abyste nepohrdal ani jedním z těchto maličkých" (Mt 18,10), "neboť takovým patří království Boží" (Mk 10,14). Vždyť "je vůle vašeho nebeského Otce, aby nezahynul ani jediný z těchto maličkých" (Mt 18,14), neboť Bůh "není Bohem mrtvých, nýbrž Bohem živých" (Mk 12,27).
U tohoto konkrétního případu je navíc otázkou, zda absorbovaný plod je vůbec živý. Z toho rádoby senzačního článku to nelze vyčíst. Obyčejně totiž plod absorbovaný druhýn plodem umírá.



Křesťanský postoj k umělému přerušení těhotenství (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:38:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
KŘEŤANSKÝ POSTOJ K UMĚLÉMU PŘERUŠENÍ TĚHOTENSTVÍ

Naše právo a odpovědnost za rozhodování

Bůh dává lidem svobodu volby, dokonce i tehdy, když to vede k zneužívání a tragickým důsledkům. Jeho neochota nutit člověka k poslušnosti si vyžádala oběť jeho Syna. Bůh požaduje, abychom jeho dary používali v souladu s jeho vůlí a nakonec bude také soudit jejich zneužívání (5 Moj 30,19.20; 1 Moj 3; 1 Petr 2,24; Řím 3,5.6; 6,1.2; Gal 5,13).
Bůh každého z nás osobně vyzývá, abychom se rozhodovali morálně, studovali Písmo a hledali biblické zásady a na jejich základě se pak rozhodovali (Jan 5,39; Sk 17,11; 1 Petr 2,9; Řím 7,13-25).
Nejlépe je přijímat rozhodnutí o lidském životě od jeho počátku až do konce v prostředí zdravých rodinných vztahů s podporou společenství spoluvěřících (2 Moj 20,12; Ef 5,6).
Člověk by se měl vždy při rozhodování předně ptát po Boží vůli (Řím 12,2; Ef 6,6; Luk 22,42).


Interrupce je jedním z tragických dilemat lidské hříšnosti. Církev by měla nabídnout laskavou podporu těm, kdo musí řešit problém interrupce. Lidé, kteří přijali evangelium, nemohou zastávat odsuzující postoje. Od křesťanů se vyžaduje, aby se stali milujícím a pečujícím společenstvím víry, které pomáhá lidem v kritických situacích, kdy se musí rozhodovat mezi několika možnostmi.


Církev neplní úlohu svědomí jedince, má však nabízet morální poučení. Církev nepřipouští interrupci z důvodů plánování rodičovství, výběru pohlaví dítěte nebo osobního pohodlí. Některé ženy však mohou být postaveny před mimořádné okolnosti, které vytvářejí závažné zdravotní nebo morální dilema, jako je například ohrožení života těhotné ženy, závažné ohrožení zdraví nebo jasně diagnostikovaná malformace plodu, nebo těhotenství, které je následkem znásilnění nebo pohlavního zneužití. Konečné rozhodnutí o přerušení těhotenství musí učinit těhotná žena po náležitém rozboru situace. Při rozhodování by jí měly pomáhat: přesné informace, znalost biblických zásad a vedení Duchem svatým. Navíc, nejvhodnějším prostředím pro taková rozhodnutí je prostředí zdravých rodinných vztahů.


Křesťané uznávají, že jsou předně a hlavně odpovědni Bohu. Usilují o vyváženost mezi svou osobní svobodou a odpovědností vůči společenství věřících a společnosti v širším slova smyslu a jejím zákonům. Rozhodují se spíše na základě Písma a podle Božích zákonů než podle měřítek lidské společnosti. Proto musí odmítnout jako omezování osobní svobody každý pokus nutit ženu, aby zůstala těhotná nebo aby těhotenství přerušila.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Příklady nekřesťanského, náboženského fundamentalismu a fanatismu k umělému přerušení těhotenství:



Polští aktivisté brání čtrnáctileté znásilněné dívce v potratu  -   z d e


Polští lékaři provedli školačce potrat, biskupové jsou pobouřeni  -  z d e


Protipotratový terorismus  -  z d e



Polka dostane odškodnění, protože jí lékaři nedovolili potrat   -   z d e








Re: Křesťanský postoj k umělému přerušení těhotenství (Skóre: 1)
Vložil: dalibor_drobny v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:44:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proto musí odmítnout jako omezování osobní svobody každý pokus nutit ženu, aby zůstala těhotná nebo aby těhotenství přerušila.

Až Vás bud chtít nějaký vrahoun zabít a Vy budete chtít ochránit, jen Vám asi suše sdělím, že je to osobní svoboda vraha, zda Vás chce zabít nebo ne a že ho nebudu proto omezovat. :-)


]


Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 09:04:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Považuji za správné zde podotknout, že zde zastávám argumenty katolíků a souhlasím s nimi.



Re: Aleši - Pastýři, má ty svatá prostoto! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 10:24:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když papež hrozí exkomunikací všem, kteří podporují zákony o umožnění potratů  (Za podporu potratů exkomunikace, varuje papež),  znamená to, že jsi po létech odloučení našel cestu zpět, k jediné, pravé a svaté Kristově církvi? Když tak souhlasíš s argumenty katolíků, tak zcela nepochybně budeš i souhlasit s katolickým učením, které hlásá: „Umělý potrat je v každém případě mravně nedovolený, jakož i asistování při něm a jeho doporučování. Mravně nedovolený je i tzv.eugenický potrat. Není dovoleno provést potrat, i když je ohrožen život matky.





]


Re: Re: Aleši - Pastýři, má ty svatá prostoto! (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 10:40:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Standa, porozmýšľaj: môže byť sloboda rozhodovania matky ohľšadom  života jej  dieťaťa nadradená právu na život tohto dieťaťa? Mala preedsa slobodu predtým nespolupracovať pri počatí života dieťaťa. Akonáhle sa však dieťa počalo, jej dieťa je úplne nový človek, ktorý môže mať odlišnú krvnúskupinu ako jeho matka. A nad životom iného, hoci vlastného  dieťaťa predsa nemôže byť právo iného človeka vziať mu život. Ved to dieťa je neviinéé v celej tejto veci, a navyše je bezbranné. A Biblia jasne hovorí "Nezabiješ". Ostatné okolnosti ako problémy matky /čo na to rodičia, zdravotný stav, schopnosť vychovať , vyživiť/ a podobne možno síce skúmať, riešiť, zdravie liečiť, ale nikdy to nemlôže priamy útok na život dieťaťa. Matka vždy môže dieťa porodiť, a odovzdať niekomu, ak sa inak nedá. Môže sa liečiť a odstraňovať choroba, ktorá by mohla ohroziť život matky, či aj dieťaťa... Ale nemlže byť priamym cieľom v záujme zachovania "pohody" matky zabitie dieťaťa... Aj v liste Diognetovi , pochádzajúciom v prvých storočiach sa píše, že  kresťania nesiahajú na život nenarodených /v porovananí s inými.../. Teda ja Písmo, aj ranná tradícia Cirkvi je jednotná  tejto veci. Ostatné je prispôsobenie sa svetu, ktorý v mene "slobody", "pokroku", "humanity", "súcitu" a pod. /vždy sa nájde nejaký dôvod.../ chce v podstate hovieť "svojmu telu"...


]


Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 15:30:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Měl by sis uvědomit, že nežijeme ve středověku a doba 1260 let, kdy nám bylo ze strany Tvé církve diktováno, nařizováno a vnucováno je již zaplať Pán Bůh za námi. 
Dnes máme možnost svobodně číst a poznávat pod vedením Ducha svatého Boží slovo - Písmo svaté. Tuto záležitost vidíme v cela jiném světle než jak nám ji předkládáš. Stačí, když si přečteš pár vět a zymyslíš se. Pokud Ti bude dáno, tak nás pochopíš. Pokud ne, tak zůstaneš stále tam kde jsi. 
Víme, že lidský zárodek má podobu lidského zárodku a člověk má podobu člověka. Pro rozumné a zdravě myslící lidi z toho logicky a prokazatelně vyplývá, že se jedná o jasnou a uzavřenou záležitost. 

Zajímavá odpověď z ChristNetu.cz:

RE: Potrat: zabití vyvíjejícího se člověka, 10.11.2008 09:23


Leo Salvet, salvetl@seznam.cz

Vážená paní Sabrino,

když přivezou do automobliky plech na výrobu auta, je to auto? In potentia ano, in actu ne. Když jíte jablko a vypadne Vám z něj jádro, je to jabloň? In potentia ano, in actu ne. Když tchoř sní slepičí vejce, snědl kuře? In potentia ano, in actu ne. A to platí pro všechny živočichy včetně člověka. Promiňte, ale co je extrémistického na výroku, že, že plech není auto, semeno není strom, vejce nebo zárodek není živočich ina actu, ale pouze in potentia?



Článek uvedený na ChristNetu.cz - Je interrupce kompatibilní s křesťanstvím?  -   z d e









   



]


Re: Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Středa, 03. prosinec 2008 @ 13:45:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Dnes máme možnost svobodně číst a poznávat pod vedením Ducha svatého Boží slovo - Písmo svaté.ююю"
- Vidím, že ty ho čítaš naozaj "sloboden", ako sa ti len zachce. Ani prikázanie "Nezabiješ" nevidiš, ak nechceš... Hlavné, že "už nie sme v stredoveku", ale "v zcela jiném světle"...
.
S tým plechom a autom je to prirovnanie totálne pritahnuté za vlasy... Plech je predsa len jedna, dokonca nepodstatná súčiastka, ktoré navyše nemá schopnosť vyvinúť sa... Ľudské embryo, ktoré nie je odhodené na ulici, ale vzniklo a prirodzene sa vyvíja v tele matky a neoemylne sa vyvinie v úplného človeka so všetkým, pretože obsahuje všetko, dokonca je aj nositeľom toho najpodstatnejšieho - duši, ako princípu života. Pre teba však, ako adventistu, samozrejme, nesmrteľná ľudská duchovná duša neexistuje. Hlavné je však aj tu, že sa odvolávaš na Bibliu. kde Ježiš jasne hovorí, že "dušu zabiť nemôžu..." a "ešte dnes budeš so mnou v raji", a Pavol hovorí "bolo by mi lepšie rozpadnúť sa a byť s kristom, ale pre vás bude lepšie, ak zostanem...", čiže v Biblii je jasne ohlasovaná nesmrteľnosť duše človeka...
.
Takže, Stando, naozaj je to uzavretá záležitosť, pre toho, kto to chce pochopiť. Ako vidím ty však nechceš, lebo si nalelet ako mnohí, na "lep" tohto sveta a diabla, ktorá sa neštíti ničoho, ani zabíjania nevinných nenarodených detí...


]


Re: Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Středa, 03. prosinec 2008 @ 13:48:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Dnes máme možnost svobodně číst a poznávat pod vedením Ducha svatého Boží slovo - Písmo svaté..."
- Vidím, že ty ho čítaš naozaj "sloboden", ako sa ti len zachce. Ani prikázanie "Nezabiješ" nevidiš, ak nechceš... Hlavné, že "už nie sme v stredoveku", ale "v zcela jiném světle"...
.
S tým plechom a autom je to prirovnanie totálne pritahnuté za vlasy... Plech je predsa len jedna, dokonca nepodstatná súčiastka, ktoré navyše nemá schopnosť vyvinúť sa... Ľudské embryo, ktoré nie je odhodené na ulici, ale vzniklo a prirodzene sa vyvíja v tele matky a neomylne sa vyvinie v úplného človeka so všetkým, pretože obsahuje všetko, dokonca je aj nositeľom toho najpodstatnejšieho - duši, ako princípu života. Pre teba však, ako adventistu, samozrejme, nesmrteľná ľudská duchovná duša neexistuje. Hlavné je však aj tu, že sa odvolávaš na Bibliu, kde Ježiš jasne hovorí, že "dušu zabiť nemôžu..." a "ešte dnes budeš so mnou v raji", a Pavol hovorí "bolo by mi lepšie rozpadnúť sa a byť s kristom, ale pre vás bude lepšie, ak zostanem...", čiže v Biblii je jasne ohlasovaná nesmrteľnosť duše človeka...
.
Takže, Stando, naozaj je to uzavretá záležitosť, pre toho, kto to chce pochopiť. Ako vidím ty však nechceš, lebo si nalelet ako mnohí, na "lep" tohto sveta a diabla, ktorá sa neštíti ničoho, ani zabíjania nevinných nenarodených detí...


]


Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 03. prosinec 2008 @ 16:31:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Elo:

Pre teba však, ako adventistu, samozrejme, nesmrteľná ľudská duchovná duša neexistuje. Čiže v Biblii je jasne ohlasovaná nesmrteľnosť duše človeka...

Standa:

Pokud se chceš podívat na to jak to je doopravdy, tak se v klidu posaď a začti se do vynikajícího článku  Biblická antropologie - (duch, duše, tělo nebo nesmrtelná duše v těle?) .


Elo:

Takže, Stando, naozaj je to uzavretá záležitosť, pre toho, kto to chce pochopiť. Ako vidím ty však nechceš, lebo si nalelet ako mnohí, na "lep" tohto sveta a diabla, ktorá sa neštíti ničoho, ani zabíjania nevinných nenarodených detí...


Standa:

Ano, pro mě je to uzavřená věc. Já nechávám rozhodnutí k interrupci na svobodné vůli každého rodiče. Jakýkoliv druh nucení pro udržení manželství, života či usmrcení lidského zárodku považuji za velmi špatnou vlastnost. Osobně dávám přednost nenásilnému a poklidnému stylu komunikace s použitím předchozí modlidby. Elo, líbilo by se Ti, kdybych Tě stále nutil do manželství, určoval Ti pravidla sexu a tvdil, že je třeba mít hodně dětí? Viz. - Mít poze 3 děti je hřích .
Pán Bůh nám dal svobodnou vůli a každý, kdo přijal do srdce Pána Ježíše nepotřebuje pravidla, která si zde vytvořili hříšní lidé z tohoto světa k tomu, aby jim bezvýhradně sloužili, přikyvovali a dělali jen to co jim řeknou.




]


Re: Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Čtvrtek, 04. prosinec 2008 @ 07:00:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"nechávám rozhodnutí k interrupci na svobodné vůli každého rodiče..."
- Tu nejde o to. Nikto nemôže prakticky nikoho donútiť, pretože napokon si urobia ľudia ako chcú. Ale tu ide o princípy, či je správne slobodne rozhodnúť o živote nevinného, bezbranného človiečika, a o to, či má matka mna to právo. kto jej dal toto právo? Stano, pozri sa do očí pravde, a nekľučkuj...
.
"
Pán Bůh nám dal svobodnou vůli a každý, kdo přijal do srdce Pána Ježíše nepotřebuje pravidla..."
- Stando, naozaj?... Pozri sa naokolo na tých, čo tvrdia to isté, čo robia...
.
"Kto ma miluje, zachováva moje prikázania" "Nie  každý, kto mi hovorí Pane, Pane, vojde..."


]


Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pátek, 05. prosinec 2008 @ 09:02:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Standa:
"nechávám rozhodnutí k interrupci na svobodné vůli každého rodiče..."


Elo:
Tu nejde o to. Nikto nemôže prakticky nikoho donútiť, pretože napokon si urobia ľudia ako chcú. Ale tu ide o princípy, či je správne slobodne rozhodnúť o živote nevinného, bezbranného človiečika, a o to, či má matka mna to právo. kto jej dal toto právo? Stano, pozri sa do očí pravde, a nekľučkuj...


Standa:

Je vidět, že Tvé myšlení a názory jsou silně poznamenané učením Antikrista. Žena jako budoucí matka má prvořadé a výhradní právo rozhodovat o životě svého nenarozeného dítěte.  Právo svobodného rozhodování o životě lidského zárodku (embrya, nenarozeného dítěte) jí náleží proto, protože ona ho v sobě nosí a ona ho i za určitý čas i porodí. A žádný papeženec a Antikrist  nemá právo jí vnucovat a nařizovat své středověké chiméry a fantasmagorie.  

Standa:

"Pán Bůh nám dal svobodnou vůli a každý, kdo přijal do srdce Pána Ježíše nepotřebuje pravidla..."


Elo:

Stando, naozaj?... Pozri sa naokolo na tých, čo tvrdia to isté, čo robia...


Standa:

Naozaj. Ti co ho přijali opravdově žádná pravidla nepotřebují.  

Tady je zdůvodnění:

Galatským 2
, 20  nežiji už já, ale žije ve mně Kristus. A život, který zde nyní žiji, žiji ve víře v Syna Božího, který si mne zamiloval a vydal sebe samého za mne.

1. Jan 3, 6  Kdo v Synu zůstává, nehřeší; kdo hřeší, ten ho neviděl ani nepoznal.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P.S. pro Elo : Proto také i ti co ho opravdově nepoznali hřeší, dostávají světské, lidské odpustky a ještě chodí pravidelně ke zpovědím. Lidské, světské tradice a učení Říma  jsou od toho, aby se dodržovaly a nikdy nezpochybňovaly. Přesně podle hesla: „Věrni zůstaneme až do hrobu“.




]


Re: Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pátek, 05. prosinec 2008 @ 10:49:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stando,

píšeš: Žena jako budoucí matka má prvořadé a výhradní právo rozhodovat o životě svého nenarozeného dítěte.  Právo svobodného rozhodování o životě lidského zárodku (embrya, nenarozeného dítěte) jí náleží proto, protože ona ho v sobě nosí a ona ho i za určitý čas i porodí. TO JE SATANSKÁ LEŽ!

Žena není ta, která by dala svému dítěti život, proto nemůže mít právo mu je zase vzít. Její právo nemůže být založeno ani na tom, že ho v sobě nosí a za určitý čas porodí. Život každému dítěti dává Bůh a každé dítě je zplozeno nějakým otcem, který má do toho také co mluvit a kterého si úplně odstavil.

Znovu připomínám - mohl by si napsat tento hnusný komentář, kdyby tvá matka smýšlela jako ty a rozhodla se ve tvém případě "využít svého přáva"? Vypadá to, že jsi o tom nepřemýšlel!

Tož tak.

willy


]


Re: Willymu (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pátek, 05. prosinec 2008 @ 14:09:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy:
píšeš: Žena jako budoucí matka má prvořadé a výhradní právo rozhodovat o životě svého nenarozeného dítěte.  Právo svobodného rozhodování o životě lidského zárodku (embrya, nenarozeného dítěte) jí náleží proto, protože ona ho v sobě nosí a ona ho i za určitý čas i porodí. TO JE SATANSKÁ LEŽ!

Žena není ta, která by dala svému dítěti život, proto nemůže mít právo mu je zase vzít. Její právo nemůže být založeno ani na tom, že ho v sobě nosí a za určitý čas porodí. Život každému dítěti dává Bůh a každé dítě je zplozeno nějakým otcem, který má do toho také co mluvit a kterého si úplně odstavil.

Znovu připomínám - mohl by si napsat tento hnusný komentář, kdyby tvá matka smýšlela jako ty a rozhodla se ve tvém případě "využít svého přáva"? Vypadá to, že jsi o tom nepřemýšlel!

Tož tak.

Standa: 

Tvé tvrzení, že žena není ta, která by dala svému dítěti život, proto nemůže mít právo mu je zase vzít je založeno pouze na Tvé mylné spekulaci. Pán Bůh stvořil nebe, zemi i člověka. Člověku (muži a ženě) požehnal a vybídl ho k plození. 1 Mojžíšova 1, 27  Bůh stvořil člověka, aby byl jeho obrazem, stvořil ho, aby byl obrazem Božím, jako muže a ženu je stvořil. 28  A Bůh jim požehnal a řekl jim: „Ploďte a množte se a naplňte zemi. Podmaňte ji a panujte nad mořskými rybami, nad nebeským ptactvem, nade vším živým, co se na zemi hýbe.“
Z toho jasně vyplývá, že záležitost sexu, plození a počtu dětí je jen na svobodné vůli člověka.
Člověk dostal ve všem svobodu. Pokud je jeho svobodná vůle založena v souladu s Boží pravdou a vůlí, vše je naprosto v pořádku.  Tvrdit, že žena nemá právo rozhodovat o životě lidského zárodku (embrya, nenarozeného dítěte) a že její právo nemůže být založeno ani na tom, že ho v sobě nosí a za určitý čas porodí, je popřením svobodné volby, kterou nám dal Bůh.
Nezlob se, ale musím Ti sdělit, že Tvých názorech na právo žen (matek) vidím ducha středověkého tmářství a temna.  Pokud se chceš podívat, jak má vypadat správný, křesťanský názor a postoj k záležitosti umělého přerušení těhotenství tak si přečti v klidu  tento dokument 


Zvlášť zajímavé jsou tyto body:

5. Křesťané uznávají, že jsou předně a hlavně odpovědni Bohu. Usilují o vyváženost mezi svou osobní svobodou a odpovědností vůči společenství věřících a společnosti v širším slova smyslu a jejím zákonům. Rozhodují se spíše na základě Písma a podle Božích zákonů než podle měřítek lidské společnosti. Proto musí odmítnout jako omezování osobní svobody každý pokus nutit ženu, aby zůstala těhotná nebo aby těhotenství přerušila.

Zásady křesťanského pohledu na život


4. I když si lidského života ceníme, není naším nejvyšším zájmem a cílem. Sebeobětování v oddanosti Bohu a jeho zásadám se může zásadám důležitějším než samotný život. (Zj 12,11; 1 Kor 13).

5. Bůh vyzývá k ochraně lidského života a bere lidstvo k odpovědnosti za jeho ničení (2 Moj 20,13; Zj 21,8; 2 Moj 23,7; 5 Moj 24,16; Př 6,16.17; Jer 7,3-34; Mich 6,7; 1 Moj 9,5.6).


6. Bůh se zvláště zaměřuje na ochranu slabých, bezbranných a utiskovaných (Ž 82,3.4; Jak 1,27; Mich 6,8; Sk 20,35; Př 24,11.12; Luk 1,52-54).

9. Bůh dává lidem svobodu volby, dokonce i tehdy, když to vede k zneužívání a tragickým důsledkům. Jeho neochota nutit člověka k poslušnosti si vyžádala oběť jeho Syna. Bůh požaduje, abychom jeho dary používali v souladu s jeho vůlí a nakonec bude také soudit jejich zneužívání (5 Moj 30,19.20; 1 Moj 3; 1 Petr 2,24; Řím 3,5.6; 6,1.2; Gal 5,13).


Tož tak.  

Standa



 





]


Re: Re: Willymu (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pátek, 05. prosinec 2008 @ 21:56:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stando,

mít svobodu nebo lépe řečeno, myslet si, že si můžu dělat, co chci, neznamená mít právo dělat si, co chci. Bůh dává lidem svobodu od hříchu, nikoliv ke hříchu. Bůh dává lidem dary, ale ne svobodu k jejich zneužívání. Budeš se ještě divit, k čemu všemu Bůh lidi přinutí svým soudem proti jejich vůli. Myslíš, že se někomu např. bude chtít do ohnivého jezera?

I Pán Ježíš přinutil své učedníky, aby se přeplavili na druhou stranu jezera. Tož tak.

Postrádám výsledek tvého popřemýšlení nad tím, co by bylo, kdyby se tvá matka rozhodla ukončit tvůj život před tím, než ses narodil. Tím by tě přece "přinutila" zemřít. Ale ty bys jí to zřejmě schválil! Nebo ne?! Ach jo.

willy



]


Re: Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Pátek, 05. prosinec 2008 @ 11:30:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdyz to tak procitam, nemohu vam Stando nepripomenout, ze i kdyz mate pravdu v tom, ze nemuzeme nikoho nutit a ze je to veci zeny nebo toho paru, ktery zpusobil vznik zivota v tele zeny, ze jest-lize je ta zena znovuzrozena uprimna krestanka, tak prece nemuze vubec ani pomyslet na ukonceni toho noveho zivota. A vy, jako krestan, podle ceho urcujete sva rozhodnuti a nazory? Pismo rika: "Hla, moj sluzobnik, ktoreho som vyvolil, moj milovany, v ktorom sa zalubilo mojej dusi, polozim svojho Ducha na neho, a bude zvestovat narodom sud; nebude sa vadit ani nebude kricat, ani nikto nepocuje na ulici jeho hlasu; nalomenej trstiny nedolomi a tlejuceho knotu nevyhasi, ..." Mat.12:18-20. Natoz pak aby zahubil zacinajici zivot! Polozte si tedy Stando otazku, koho nasledujete a kde vidite pravdu.


]


Re: Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Pátek, 05. prosinec 2008 @ 13:34:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stando, tak vidíš, Willy i Libby ťa usvedčili presne tak ako ja. Kto má aspoň trocha ľudského citu a trocha zmyslu pre Boha a Jeho Slov, naozaj nemôže tak rozmýšľať akoby matka bola "bohyňou" nad životom svojho dieťaťa. Nechápem, ajž si zrazu liberálny... Veď aj iné prikázania obmedzujú človeka, aj zákon o sobote, aj o sexe, aj o čomkoľvek. Človek má chuť robiť si po svojom, ale to je podstata hriechu: nerobiť podľa Boha, ale podľa seba, neprijať Božie pravidlá, ale urobiť si svoje...
.
Vidíš Standa, prijal si do srdca Pána Ježiša, ale nemáš vo všetkom Jeho zmýšľanie. Ja taktiež. My sme všetci hriešni ľudia a Adamov hriech, aj keď nám bol pri krste odpustený, jeho následky - žiadostivoť, ktorá vedie k hriechu, na nás stále vplýva, a preto musíme sa živoť Božím slovom a prijímať duchovnú posilu vo sviatostiach, aby sme odolávali pokušeniam tela, sveta a diabla. A pokiaľ žijeme, až do konca musíme zvádzať s pokušeniami boj. Veď o tomto je život. Nepovedal aj Pavol, že "premáham svoje telo... aby azda kým iným hlásam, nebol som sám zavrhnutý"? A bol apoštol, a "žil v ňom Kristus..." Takže zostúp dolu na zem... Nevidím žiaden podstatný rozdiel v tomto medzi ľuďmi, nech sú z akejkoľvek cirkvi. Výnimky, ktorých my nazývame svätými, nie sú vyýnimkami vtom zmysle, že by boli celkom dokonalí a vnútorne slobodný od pokušenia k hriechu, ale svútýými sa stali tým, že verne až do konca bojovali s pokušeniami. Naša svätosť je vždy len relatívna, len Pán je absolútne svätý... A dokonca aj Jeho pokúšal diabol...
.


]


Re: Re: Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pátek, 05. prosinec 2008 @ 14:23:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Elo! Čítaj moju odpoveď hore a  chytro rozmýšlaj. A s ženami, ktorým chceš silno porúčať, si naozaj nezačínaj!


]


Re: Re: Re: Re: Elo! Tvé názory se s pravým křesťanstvím velmi rozcházejí! (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Sobota, 06. prosinec 2008 @ 07:45:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Standa, si stopercentný demagňog /bez urážky/ a dokonca nepoučiteľný ani jasnou skutočnosťou a schopný ospravedlniť sa Písmom, hoci ho jasne prekrúcaš... Tvoje názory a argumentácia sa ničím v podstate nelíšia od predstaviteľov hnutia Pro chois /pre výber/, ktorý "kanonizovali ženu za absolútnu vládkyn)nu nad životom sa smrťou svojho nenarodeného dieťaťa /namiesto Boha/. A ty im ešte s jasotom a presvedčivo pritakávaš... /Apage satanas - povedal Ježiš.../


]


Re: Re: Aleši - Pastýři, má ty svatá prostoto! (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 10:43:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Adolf Hitler zavedl jízdu na silnici v pravém pruhu. Měl proto své argumenty. Já argumenty o jízdě v pravém pruhu také sdílím. Znamená to tedy, že bych byl fašista?



]


Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 10:37:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ještě bych ale dodal, že pokud by byl stav buď a nebo resp. život matky nebo plodu, pak bych volil život matky. V článku se mluví o "těhotenství" nemluvněte, což je samozřejmě nesmysl. Jde snad o uhnízdění zárodku v lidském plodu. Zde je jediná varianta: zachránit hostitelské dítě nebo ho nechat zemřít a není to tedy buď a nebo. Stoupenci potratů by si mohli vybrat jiný, než takto průhledný příklad.


]


Re: Pastýřovi - Alešovi (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 14:49:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pastýř:

Ještě bych ale dodal, že pokud by byl stav buď a nebo resp. život matky nebo plodu, pak bych volil život matky.


Standa:

Správá a rozumná odpověď.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pastýř:

V článku se mluví o "těhotenství" nemluvněte, což je samozřejmě nesmysl. Jde snad o uhnízdění zárodku v lidském plodu.


Standa:

Opět trefa do černého!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pastýř:

Zde je jediná varianta: zachránit hostitelské dítě nebo ho nechat zemřít a není to tedy buď a nebo. Stoupenci potratů by si mohli vybrat jiný, než takto průhledný příklad.


Standa:

Obávám se, že jediným správným řešením pro tyto případy je provedení odborného, lékařského zákroku. Tj. odstranění lidského zárodku. Ovšem tato varianta se dostává do konfliktu s učením islámských a katolických fundamentalistů, kteří ji považují za vraždu a hřích. Otázkou také zůstává, zda je správné se řídit středověkými dogmaty a považovat lidský zárodek za člověka. Víme, že lidský zárodek má podobu lidského zárodku a člověk má podobu člověka. Pro rozumné a zdravě myslící lidi z toho logicky a prokazatelně vyplývá, že se jedná o jasnou a uzavřenou záležitost. Na tuto otázku nedávno na ChristNetu velmi dobře odpověděl Leo Salvet. Posuď sám.

RE: Potrat: zabití vyvíjejícího se člověka
, 10.11.2008 09:23


Leo Salvet, salvetl@seznam.cz

Vážená paní Sabrino,

když přivezou do automobliky plech na výrobu auta, je to auto? In potentia ano, in actu ne. Když jíte jablko a vypadne Vám z něj jádro, je to jabloň? In potentia ano, in actu ne. Když tchoř sní slepičí vejce, snědl kuře? In potentia ano, in actu ne. A to platí pro všechny živočichy včetně člověka. Promiňte, ale co je extrémistického na výroku, že, že plech není auto, semeno není strom, vejce nebo zárodek není živočich ina actu, ale pouze in potentia?



Článek na ChristNetu - Je interrupce kompatibilní s křesťanstvím?  -   z d e









]


Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: neum v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 11:10:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Národe holubí,

Oznamuji vám tímto, že Colin se nadále nemůže zůčastňovat těchto diskusí, neb mu jsou anonymně a svévolně zadržovány diskusní příspěvky, podobně jako na jaře Olinovi.
 
Jistě víte, že není sám. To podivné bratrstvo, které ovládá tento portál, a je reprezentováno jistým Tomášem, jednoduše podvádí, když na hlavní stránce tvrdí, že zde můžeme svobodně diskutovat na křesťanská témata. Ve skutečnosti touto diskusí ze tmy manipulují, jakmile se jim zdá, že by se mohla ztratit jimi zvolený směr, zabraňují lidem, aby spolu mluvili. Vidíme to tu stále znovu a znovu - Sciurus vulgaris je blokována od té doby, co je méně vulgaris a aspoň trochu sapiens. A je to tu zas a znova. A nemá to žádný racionální důvod vyjma ovlivňování veřejného mínění. Samozřejmě tomu nelze zabránit, ale je třeba aby tato internetová lumpárna se dostatečně proflákla. Tím se taky snažím omluvit, že se takto vlamuji do diskuse, a až na další se loučím slovy

Servít je vůl!         a         Granosalis je zmanipulovaný!



Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: dalibor_drobny v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 11:28:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Chci se zeptat provozovatelů: je to pravda nebo je to pomluva? d.


]


Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Nematemne v Sobota, 06. prosinec 2008 @ 07:28:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
   Též by mne to zajímalo. Myslím si, že by se provozovatele k tomuto měli postavit čelem a pokud to je pravda oznámit důvod blokace. Jinak to s*****í tím, že nic proti němu nemají.


]


Re: Re: Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: rive v Neděle, 07. prosinec 2008 @ 07:30:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Neum uvádí – parafrázuji: „Jakmile se jim zdá, že by  mohla (diskuze) ztratit jimi zvolený směr, tak je zajímavé sledovat, co se děje.   

Neřeším, kdo by mohli být ti „oni,“ co to manipulují …. ale každopádně jde o podvodné – umělé diskuze, teda zkreslené, tak aby se ubíraly „určitým vytýčeným směrem“.  Také chápu, že proto již tady nikdo nechodí (křesťané), nediskutuje, je to tu jen umělé  - a dlouho již dlouho jednobarevné  …. jeden směr.

(podobné to bylo na servru Křesťanovi cz. před rozpadem ….  ten směr …. ta metoda)

Podvod je v tom, že  „Ten“ směr bere – stále zpochybňuje(a to různými způsoby) Pravdu o Kristu, o Písmu svatém, zpochybňuje různé křesťanské hodnoty, pořád dokola to stejné zpochybňování – to nemá nic společného s křesťanstvím, vysmívá se z něho.

Je zajímavé sledovat (protože se celkem opakují), jak se snaží budit dojem křesťanství.

Ale dost už bylo o „podvodu“ (metodě) …. já  jen o zcela viditelných věcech …. tedy těch duchovních …. které jsou duchem rozpoznatelné

rive

 



]


Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: vnd v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 20:26:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toto je dost absurdní článek (ten tady na grano). Ten zárodek pravděpodobně nemá šanci přežít a nejedná se o běžné těhotenství - ba dokonce tu snad ani nejde o těhotenství - nevšiml jsem si, že by bylo lokalizováno kde se dvojče v těle nachází. Prostě to má jen bulvární nadpis.

Opět je tu snaha vybojovat možnost beze všeho zabít jiného člověka, jen proto, že to komusi jinému stojí v jeho plánech. A způsob tohoto boje? Cimrmanovský úkrok stranou - přenést popisná slova na naprosto jinou situaci, dokázat, že v této situaci je absurdní trvat na ochraně pro plod, přilepit zjištění k popisným slovům, přenést zpět do původního kontextu a takto vyvodit, že by ochrana obecně být neměla. Jen žonglování se slovy. A výsledek? Mrtvé děti a živí, co si v podvědomí pěstují, že lze naplňovat své představy o životě na úkor života jiného.



Re: Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 03. prosinec 2008 @ 07:16:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Perfektní zhodnocení, se kterým se ztotožňuju.


]


Protipotratove katolicke akcie nie su nic ine iba novodobym honom na carodejnice ... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Středa, 03. prosinec 2008 @ 08:42:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Protipotratove katolicke akcie nie su nic ine iba novodobym honom na carodejnice. To je taky duch tejto stredovekej organizacie. Je spravne carovat? Urcite nie ale je spravne za to upalovat? Tiez nie ...

Je potrat spravny? Urcite nie. Ale je spravne za to zeny prenasledovat z pozicie moci? Tak isto nie.

Myslim si ze obraz cloveka ktory stoji pred nemocnicou s plagatom v ruke a vzyva kralovnu nebies je DEHONESTACIOU KRESTANSTVA  a ironickym satanskym vysmechom vsetkym ktory uverili ze katolicizmus je krestanstvo. O to viac ak to robi organizacia ktora napriek Pismu zakazuje statisicom fararov a mniskam manzelsky zvazok a tym padom aj splodenie potomstva
 
Pokial budete argumentovat nizkou porodnostou a zanikom bielej rasy, zial to je dan ktoru platime za to ze sme boli oklamani  konzumnym sposobom zivota a tkzv. "uzivanim si" :-) a ze sme uverili hnusnej lzi o tom ako su deti prekazkou nasej kariere ...

Mozu za to ale oklamane tehotne zeny alebo za to moze vlazne nefunkcne a infiltrovane krestanstvo ktore stratilo Boziu moc a vymenilo Boha za lojaalitu s Novym Svetovym poriadkom? (New age, katolicizmus, liberalizmus, svetovlada atd .. ) 

Prenasledoval Boh tehotne zeny alebo sa dovolaval zmeny vnutra cloveka?




Římsko Katolicka Církev
     Rebbeca Brown & Daniel Yoder : Prečo potrebujem Spasiteľa ?


]


Stránka vygenerována za: 0.38 sekundy