 |
Právě je 169 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 108537122 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
Kontrasty: Odpověď Standovi
|
poslal Nepřihlášený Re: Bezbřehý pohyb lidí jako nový fenomén (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 14. leden 2022 @ 10:50:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu)To je zvláštní, Jirko. Píšeš o věcech lidského druhu, píšeš si s kdekým, jsi rád, když s tebou souhlasí prezident Klaus, ale s tím, kdo všechno stvořil a nakonec člověka jako stvoření Božího druhu, s tím o lidských věcech nemluvíš. Nebo se pletu?
------------------------------------------------ Omluvám se za zpoždění v reakci, náhodně jsem to objevil dnes a tehdy jsem to nečetl.
Nepleteš se. Asi jsi mi chtěl před tím půl rokem napsat, že nemluvím k Jehovovi z Bible. To máš pravdu. Už k němu nemluvím. Nebo jen výjimečně. A spíše jen hypoteticky. No a ty to máš stejně tak k Alláhovi z Koránu. Taky k němu nemluvíš. Nebo se pletu?
|
Vložil: Tomas v Úterý, 28. červen 2022 @ 08:10:50 CEST (51 čtenářů)
komentáře? | Skóre: 0
|
Kontrasty: Křesťané - probuďte se!
|
poslal Nepřihlášený Řešíte na tomto foru oplatky a panenku marii, ale zcela vám uniklo, že např. do USA nejde stále k dnešnímu dni, tj. 26. 6. 2022 cestovat, pokud nejste naočkování jejich šmakuládou fajzr moderna.
Nejen v oblasti sportu, ale i umění nebo studia nebo služebních cest - není výjimka. Chápete to? Povinná vakcinace experimentální vakcínou je modla. Co modla, je to ideologie. i když vědí, že to na omikron funguje málo nebo vůbec. I když vědí, že to může mít doživotní následky.
Tohle přece není věda. To už nemá s vědou ani medicínou nic společného. Je to ideologie a utažení šroubů nad společností, nad lidmi.
A podívejte se, v jakých zemích to je.
Křesťané - pochopte - to skončí zákazem křesťanství. Vaše náboženství se s progresivismem vylučuje. Bude se to stupňovat a jednou dojde na vás řada.
|
poslal Myslivec Při eucharistii cituje mimo jiné farář tato Kristova slova.
Pijte z něho všichni..
Obvykle však kalich vypije sám a nikomu nic nedá. Je to rozšířená katolická praktika ve které se ovečkám podávají pouze hostie a jedí a pijí pouze hodnostáři. Tato praktika se zdůvodňuje technicky, že není možné všem dávat pít, a že když někdo chce a požádá, tak je možné přijímat podobojí.
Zajímavý výraz- podobojí. Tento výraz by neexistoval kdyby ŘKC byla poslušná slovům Krista, a poslední večeří praktikovala tak jak ji praktikoval Kristus a držela se toho co Kristus přikázal. Farář za obětním stolem cituje přímá slova Krista- pijte z něho všichni. A posléze nikomu napít nedá a pije sám. Je to tradice, zvyk, ale když se nad tím zamyslíme, je to velká neposlušnost! Farář cituje slova Krista, vyhlašuje, že to činíme na Jeho památku, a pak se slovy Krista neřídí. Tento vzdor a neposlušnost slovům Krista je v eucharistii implementován již po staletí.
|
Kontrasty: Nesolidní homosexuál Hlubuček
|
poslal Nepřihlášený Myslíte, že toto je solidní chování člověka, který by měl být křesťan, člen STAN, přitom kradl, nechával si vtírat kokain do análního otvoru a měl na gay seznamce profil.
Je to solidní? Je to křesťanské? Je to heterosexuální?
"Neznámá
tvář: Hlubuček působil na gay seznamce pod přezdívkou. Požadoval
specifickou praktiku dnes21:05 "
https://www.prahain.cz/politika/neznama-tvar-hlubucek-pusobil-na-gay-seznamce-pod-prezdivkou-pozadoval-specifickou-praktiku-6638.html?fbclid=IwAR0QSx6E_taCTi7bkF0Bt_9o-3fQz2rUYqI5bsCM2ct3tnpL0fwMoYo2e_o
|
Kontrasty: A vyznali křesťané hřích o ukradené zemi?
|
poslal Frantisek100 Docela mne vytáčí arogantnost našich lidovců a topkařů. Když
přebírali v parlamentu místnosti po komunistech, které se k jejich radosti
tam nedostali, museli je prý vysvětit. Asi se báli komunistických duchů. Ale
jak směšné! Kdo byl větší zloděj v dějinách? Komunisté nebo křesťané?
Kdo ukradl půdu domorodým obyvatelům v zemích, kam vročila
evropská křesťanská civilizace.?
Je zajímavé a ukazuje
to na povahu křesťanské duše, že nikoho v zemi za velkou louží, kam
utíkali někteří křesťané před náboženským pronásledováním i bídou, nenapadlo,
že používají půdu a území, které patří domorodému obyvatelstvu, z části
vyvražděného těmi pobožnými Evropany.
Jak křesťané neradi slyší pravdu? Jak dokážou
sebevědomě kázat a mluvit a nutit lidi, aby činili pokání a vyznali hříchy.
A vyznali křesťané tento hřích o
ukradené zemi?
Klid a ticho po pěšině. To údajné
evangelium, které přinášeli mezi domorodce, přineslo profit vrahům a zlodějům.
Je toto jednání podle Krista v souladu s Ním? Pokud křesťané mlčí a mlží, vymlouvají
se, nevyznávají hříchy .. pak bohužel dokazují, že jsou jen podvodníci a Krista
mají jen pro maskování. A to je asi drtivá většina.
|
Kontrasty: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco.
|
poslal Frantisek100 Tak jsem si nedávno pustil na yotube záznam pobožnosti jedné
církve. Chtěl jsem se trochu potěšit něčím duchovním. Před kázáním pak následovala
chvilka pro děti. Asi deset dětí spíše ve věku mateřské školy či první třídy se posadilo do první řády obrovské kazatelny. Přistoupil k nim starý pán a začal dětem
vykládat poučný příběh. Nazval ho o zlém
dědkovi.
„Viďte děti, slovo dědek je ošklivé, ale to platí jen na zlé
dědky. A jeden takový zlý dědek byl kdysi prezidentem a sebral nám
kravičky a nechal jen jednu. On kradl.
Nepracoval a kradl… „
Aha, už jsem pochopil, kam starý pán míří. Žádná pobožnost,
ale politická agitace a vymývání mozků. A dál vyprávěl a vyprávěl a zakončil
upozorněním.
„Milé děti ještě existuje jeden zlý dědek a žije na východě
a vede válku…“
Malé děti a místo, aby jim vyprávěl třeba o Pánu Ježíši či něco výchovného,
tak jim do mozku cpe politiku. Nikomu
z přítomných věřících to nevadilo. Kázání pro dospělé, které po písni
následovalo, mne už vůbec nezajímalo. Ucítil jsem odpor k náboženství i
k církvi. Je tohle od Krista a
Ducha Božího anebo od amerického vedení, kde církev má své ústředí?
Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na
něco. Výchova k nenávisti!!!
|
Kontrasty: Bylo tohle jednání podle křesťanského Desatera??!!!
|
poslal Frantisek100 Věřící tak rádi kritizují dobu totality.Padesátá léta byla
určitě zlá, ale bylo někde ve světš líp. V USA existovala tehdy strašná segregace
černošského obyvatelova, O tom jsem se přesvědčil v knize o M.L Kingovi,
který byl roce 1968 zavražděn bělošským rasistou.
A co se dělo v USA a v Kanadě? Už to, že tuto oblast
ukradli věřící křesťané je veliký hřích. Komunistům věřící vytýkají, že kradli,
ale co tito křesťané ?!!!. Zaberou si půdu, která jim nepatří, a původní obyvatelstvo
se snaží vyvraždit a převychovat.
Podle vzoru Krista? Jednají jako Kristus?
Nedávno jsem byl šokován informacemi, o kterých se úmyslně
nevědělo
Úřady
vzaly rodinám původních obyvatel děti a poslaly do
rezidenčních škol. Některé děti nepřežily. Americká vláda poprvé vyšetřuje,
kolik v institucích určených pro děti původních obyvatel zemřelo lidí.
Potvrzených obětí je už přes 500 a sčítání nekončí.
Na
americkém území bylo 408 rezidenčních škol pro děti indiánů, tedy
amerických původních obyvatel. Internáty byly otevřené přes 150 let
a staly se dějištěm hrůzného násilí.
|
Vložil: Tomas v Středa, 18. květen 2022 @ 08:07:28 CEST (172 čtenářů)
Více... | 3943 bytů | komentáře? | Skóre: 0
|
Kontrasty: Vzpomínka na květen 1945
|
poslal Frantisek100 Když vidím, jak
vzpomínáme na konec druhé světové války, vybaví se mi vzpomínky naší babičky a také těch, co mi vzpomínky vyprávěli při
návštěvách v domově. A vzpomínali na konec války s radostí. Nesetkal jsem se s tím, že by něco
vyčítali vojákům Rudé armády
Jedna babička v domově vzpomínala.
Její rodiče, když
viděli před domem u nich na venkově skupinu sovětských vojáků, pozvali je domů
na oběd. Maminka uvařila šest litrů bramborové polévky a vojáci s chutí jedli a děkovali. „Chcete ještě přidat ? “ a oni se ohlíželi
na ostatní, aby zbylo i na děti. „Ale je toho dost. Jen jezte!“. Ještě dvakrát je rodiče takhle pohostili. Když
odjížděli a loučili se, sundal důstojník
holínky a dal je mamince. Já ty holínky
nosila ještě pak čtyři roky. A my holky jsme se vůbec nebály. Zdobily jsme jim koně
březovými větvičkami, sedaly si k nim na koně a oni nás vozili. Ani mne nenapadlo, že by se nám
šestnáctiletým holkám mohlo něco stát. Babičce se lesknou oči při vzpomínce na
mládí. Už je to přes sedmdesát let a vzpomínka je živá.
Naše babička měla
také hezké vzpomínky.
Bydlela ve větším městě v rodinném domku. Ona a její
setra, svobodné ženy kolem 28 roků a
maminka vdova.. Najednou u nich ráno zazvonili vojáci a žádali o ubytování pro
velitele. Jednalo se o dva důstojníky a jejich mladého pobočníka. Seběhlo se to
tak rychle, že děvčata si nestačila z obývacího pokoje, kam je ubytovali,
uklidit svoje hodinky. Vojáci byli ubytovaní asi pět dní. Jejich mladý pobočník byl asi stejného věku
jako tehdy babička. Babička uměla dobře rusky, protože pře válkou tři roky
pracovala v Užhorodě, neboť v Čechách byla těžké sehnat práci. Dobře
si spolu rozuměli a mladý Rus jí učil
básničky a povídali si. Sedávali na lavičce na konci zahrady a Maša, jak
babičce říkal, se mu asi moc líbila.
Ostatně bývala velice hezká a vypadala mladší. Po pěti dnech nastal čas
loučení. Babičce ho bylo líto. Ostatně v té době už měla
vážnou známost a její snoubenec pracoval v odboji. To přece nemohla zamilovanému chlapci sdělit. Nerad
se loučil. „Mašo, až válka skončí, přijedu za tebou“ říkal v slzách a
daroval ji na památku svoji tužku.
Válka skončila. Tužka zůstala u babičky na památku až do její
smrti, když zemřela ve věku skoro 101 let.
Dnes ji máme schovanou a při pohledu
na ni, vidíme naši babičku jak ještě po tolika letech si pamatovala onu ruskou
básničku a vzpomínala na milého chlapce.
Válka je krutá. Kdo ví, jak skončil život tohoto vojáka.
Když vojáci odjeli,
vstoupily obě sestry a maminka do pokoje. Bylo uklizeno a na stolku ležely
dvoje náramkové dámské hodinky tak, je tam před pěti dny nechaly.
|
Kontrasty: Je drzé čelo opravdu lepší, než poplužní dvůr?
|
poslal oko Dá se vůbec zcela prokazatelná lež jednou provždy vyvrátit argumentem - když sám lhář na ní pořád trvá dál?
|
Kontrasty: Papež František má moje sympatie
|
poslal Nepřihlášený Překvapil mne papež František. Je vidět, že není Evropan a
tak na konflikt pohlíží bez emocí nenávisti jako lidé v Evropě na obou
stranách konfliktu. Správně rozpoznal, že za současnou válkou, která je teprve
na počátku, může i NATO s USA. Ostatně s Amíky nemají Jihoameričané dobré zkušenosti. NATO se nechovalo dobře již dávno před útokem na Ukrajinu.
Několik let posílalo zbraně na Ukrajinu a školilo obsluhu zbraní. Proč neřešilo
dohodu mezi těmito zeměmi. Přikládalo
jen polínka do ohně, který vzplane. Papež napřed telefonoval Zelenskému. Proč napřed jemu? Dobře tušil, že nyní záleží
na tom, jak se Ukrajina rozhodne. Přistoupí na požadavek Ruska, aby nevstoupila
do NATA a aby odstranila nacismus, přestane útočit na samozvané republiky, které
nechtějí žít v Ukrajině?
Ukrajina však zvolila boj, protože cítila podporu Západu a
USA a byla dobře vyzbrojena. Papež František se obává, že Putin nehodlá konflikt ukončit, alespoň teď ne.
Ale přemýšlí také nad původem konfliktu. A jako možnost uvádí, že „štěkání NATO
u bran Ruska“ vedlo vládce Kremlu ke špatnému rozhodnutí. Míní také, že
nedokáže říct, zda byl tento hněv vyprovokován, ale možná mu bylo napomoženo.
Papež vždy
odmítal závody ve zbrojení, což komplikuje jeho postoj k dodávkám zbraní
na Ukrajinu. „Nevím, jak odpovědět, jsem příliš daleko na otázku, zda je
správné dodávat (zbraně) Ukrajincům,“ řekl. Odhadl, že se v této válce
testují nové zbraně, protože tomu tak bylo v každé válce. Diskutovalo se také o
návštěvě Ukrajiny, ale papež trvá na tom, že se nejdřív musí setkat
v Moskvě s Putinem, na Ukrajinu zatím poslal dva polské kardinály. Vyloučil,
že by mu setkání s Putinem mohl zařídit patriarcha Kirill.
Obává se, že by svět mohl konflikt po konfliktu dospět až k další světové
válce, zmínil například Sýrii, Jemen, Irák a konflikty v Africe. A
podotkl, že na Ukrajině to byl „někdo jiný“, kdo konflikt vyvolal.
A kdo to byl? To všichni víme a
nebylo to Rusko.
Škoda, že názor papeže nesdílí naši pobožní katolíci a další pobožní, kteří podporují jen válku a
násilí a nechtějí poznat pravdu. Mají svoji
pravdu. Nechápu Poláky, že tak věří ukrajinským nacistům. Zapomněli na 150
tisíc zavražděných polských mužů, žen i
dětí, na krutost Ukrajinců za druhé světové války?
A tak papež František má moje sympatie na rozdíl od těch, co mají někdy plno
ústa Ježíše , se jeho slovy se neřídí.
|
Kontrasty: 5. Kniha Putinova
|
poslal Melissokomos Kapitola 9, verše 1-6
9:1 Slyš, Izraeli, dnes přejdeš Jordán, aby sis podrobil pronárody větší a zdatnější, než jsi ty, města veliká a opevněná až k nebi,
9:2 veliký a vysoký lid, Anákovce, o kterých víš. Slyšel jsi o nich úsloví: "Kdo se postaví proti Anákovcům?"
9:3 Dnes poznáš, že Hospodin, tvůj Bůh, který jde před tebou, je jako sžírající oheň. On je vyhladí a on je před tebou pokoří, takže si je podrobíš a rychle je vyhubíš, jak ti Hospodin
9:4 Neříkej si však v srdci, až je Hospodin, tvůj Bůh, před tebou vypudí: "Pro mou spravedlnost mě Hospodin přivedl, abych obsadil tuto zemi." Vždyť tyto pronárody vyhání před tebou pro jejich zvůli.
9:5 Přicházíš obsadit jejich zemi ne pro svou spravedlnost a přímost svého srdce. Hospodin, tvůj Bůh, vyhání před tebou tyto pronárody pro jejich zvůli a proto, aby splnil, co přísahal Hospodin tvým otcům, Abrahamovi, Izákovi a Jákobovi.
9:6 Věz tedy, že ne pro tvou spravedlnost ti Hospodin, tvůj Bůh, dává tuto dobrou zemi, abys ji obsadil, neboť jsi lid tvrdé šíje.
|
Kontrasty: Proč být pacifistou a proč odmítnout násilí?
|
poslal Melissokomos Kristovo učení je rozhodně pacifistické. Osvícený člověk totiž ví, že klín se nemá vyrážet klínem. Násilí se nedá přemoci násilím. Dá se ale přemoci nenásilným odporem jak ukázal v minulém století Mahátma a to stál proti největší koloniální říši všech dob s prakticky neomezenými prostředky represe. Však také mnoho Indů bylo na pokojných demonstracích postříleno, třeba v Amritsaru?
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Masakr_v_Amritsaru
Je to divné. Mahátma Krista pochopil a proti brutální agresi šel bosky křížem kráčem napříč Indií téméř nahý. V nenásilném odporu nakonec okupanty přemohl, aby ho zavraždil fanatik z vlastní krve a krátce po smrti další fanatici jeho mírový projekt soužití muslimů a hinduistů zcela pošlapali a rozvrátili.
Je to divné. Mahátma Krista pochopil a křesťané ve své drtivé většině NE. To jen občas nějaký poblouzněný kacíř jako třeba Dirk Willems.
Svět není nikdy připraven na velikány ducha. Svět nevěří, že násilí se dá neutralizovat nenásilím, že měkké VŽDY nakonec přemůže tvrdé, jak praví Lao'C.
Jak malou víru mají "křesťané, když nevěří, že nacismus bylo lze přemoci nenásilným odporem, bojkotem. Jistě, mnozí by zaplatili životem. Ale válka snad životy ušetřila (50 miliónů mrtvých)???
Jak malou víru mají obzvláště křesťané, když nevěří v sílu a moc toho svého evangelia, o kterém žvaní, jen když to není příliš nebezpečné jej aplikovat?
Nenásilný odpor není pasivita, neznamená to být hlupákem. Nenásilný odpor vyžaduje zodpovědnost, trpělivost, odhodlání, osobnostní integritu. Neznamená to pomodlit se a čekat na deus ex machina. Vyžaduje naopak promyšlenou akci, důvtip.
Rusko-ukrajinský konflikt je mnohostranný a externě přiživovaný. Přílis mnoho křivd, příliš mnoho lží. A lidé se stávají zajatci narativu, fanoušky, fanatiky.
|
Kontrasty: Jsem gay a podporuji Ukrajinu
|
poslal Nepřihlášený Ahoj, jsem gay a podporuji Ukrajinu, protože v Rusku vládne homofobní fašismus!!!!!! Musíme osvobodit Rusko od homofobů nebo Rusko zničit úplně!!!! Naše práva nesmí být pošlapána!!!!!!!
"Pětasedmdesátiletý Kirill již dříve vystoupil s prohlášeními, v nichž obhajoval vojenskou invazi Moskvy na Ukrajinu. Válku, kterou Kreml označuje jako „speciální vojenskou operaci“, patriarcha podle agentury Reuters vnímá jako hráz proti západní liberální kultuře, kterou považuje za úpadkovou zejména kvůli všeobecnému akceptování homosexuality. Jeho podpora vojenské intervence, při níž zahynuly tisíce vojáků a ukrajinských civilistů, rozhněvala některé představitele pravoslavné církve v Rusku i v zahraničních církvích napojených na moskevský patriarchát."
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/patriarcha-kirill-pravoslavna-cirkev-ukrajina-duchovni-soud.A220411_061044_zahranicni_akp
|
Kontrasty: Legenda o Antikristu
|
poslal dzehenuti autor : Vladimir Solovjov – Wikipedie (wikipedia.org)
Děj se odehrává na začátku 21. století. V Berlíně právě zasedá velké ústavodárné shromáždění Evropské unie. Elity unie se rozhodnou centralizovat moc a prostřednictvím uměle vyvolané krize vytvořit federální stát s prezidentským systémem. A k tomu se brzy připojí i Spojené státy a další země a evropský prezident se tak stane i šéfem Světové vlády. Tento mírotvůrce, který tvrdě potře jakékoli narušení světového míru, je *****m...
no nepřipomíná vám to něco ? Máte tip na prezidenta ? ...já ano
|
Kontrasty: Pokusy vnutit cizí za vlastní jsou nehoráznost!
|
poslal Nepřihlášený Vložil: Nemohouci1 v Úterý, 05. duben 2022 @ 16:44:38 CEST
Jsem jako Bukovskij, vidím zlo v EU i Rusku, ale víc na mě má vliv EU, protože jsem v EU a ne v Rusku... logika :))) Islamizuje mě EU a její migrační politika, ne Rusko, byť to nedělá proti islámu doma taky nic. Ale nejsem v Rusku, ale v EU.. -----------------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den, od toho se odpíchnu. Všiml jsem si, že někteří pisatelé chtějí vnutit cizí zkušenost nad vlastní. A setkávám se s tím celý život. Popřít vlastní zkušenost a řídit se cizí. Věřím tomu, že Ukrajinec, kterému poškodili nebo zničili barák při průjezdu cizího vojska, upřímně nenávidí ty, co mu to způsobili. Naprosto tomu rozumím. Mě nemusí nikdo vyučovat empatii. Já mám empatii vrozenou. Ale já nežiju tam, žiju tady. A tady jsem musel kvůli inkluzi dvakrát z určité školy přejít na jinou. Mně Evropská unie a její nápady reálně poškozují život. Ne hypoteticky, akademicky, ale reálně. Páč když opouštíš pracoviště, je to stres. Stres je hledat školu, kde inkluze není. Už je toho jako šafránu. A inkluze škodí těm žákům. Celé třídě. Už jsem to tu vysvětloval. Nebo nemůžu sehnat lékařský teploměr rtuťový. Ten je přesný. Ty náhradní jsou nepřesné a k ničemu. Přesně měří akorát rtuťový. Ten EU zakázala. A tak bych mohl pokračovat položku po položce.
V 80. letech jsem cítil hněv na SSSR. Když jsem špatně četl azbuku. Mně se azbuka strašně pletla a trápili mě s ní. Takže jsem cítil odpor ke všemu ruskému. Dále jsme museli chodit na 1. máje a VŘSR do průvodů a na ruské filmy. Bylo to odporné, jak to vnucovali. Moji rodiče byli zváni do školy - gymnázium, že jsem problémový. Dostal jsem důtku ředitele školy za neomluvené hodiny (nebyl jsem v kině na ruský film). Ale pak přišel v r. 89 převrat a všechno špatné skončilo. Ruští vojáci odešli, na VŠ jsem už neměl žádné potíže, 90. léta byla svobodná. Jenže v r. 2004 jsme vstoupili do EU a problémy opět začaly. Začalo to v práci, kdy jsme najednou museli dělat různé administrativní úkony. Na všechno najednou musel být papír. A všechno prý kvůli EU. Spousta věcí se začala zakazovat.
Znovu říkám, chápu, že jinde to mají jinak. Na Ukrajině nějak. U nás nějak. Chápu, že třebas nějaký Indián v Amazonii trpí, když mu odlesňují prales, jeho domov, těžaři dřeva je vyhánějí. Na této planetě je 8 miliard lidí a každý má nějaké trápení.
Ale já nemůžu nadřadit cizí trápení nad své trápení a cizí zkušenost nad svoji zkušenost! To stejné s náboženstvím a vírou v Boha nebo obecně esoteriku. Kolik lidí mě přesvědčovalo, že mluvili s duchy. Nebo s Ježíšem. Nebo že byli nemocní, modlili se a nemoc ustoupila. Nebo zažili něco mimořádného. Ok. Ok. Ok. ale pořád jsme u stejného problému. Pořád po mně někdo chce, abych nadřadil cizí - jeho zkušenost - nad moji vlastní. A to nejde. Já jsem neměl žádný esoterický vjem, žádnou nadpřirozenou zkušenost, proto nevěřím. Nemůžu nadřadit něčí vyprávění nad svoji zkušenost. To stejné platí jako pro náboženství, tak pro politiku. Pro jakoukoli oblast života. Dejme tomu vztahy, sex. Někdo mě přesvědčuje, že nejlepší je manželství a kupa dětí. Ok. Ok. Ale pro něho. ne pro mě. Někdo jiný mě zase přesvědčuje, že nejlepší je zcela nezávazný život, pouze jednorázovky. Ok. Ale pro něj. Ne pro mě.
Dále bych mohl vzít hudbu, jídlo, cokoli. Opravdu cokoli a na tom ukázat, jak je nesmyslné chtít, aby se nadřadila cizí zkušenost nad vlastní. Nechápu, proč to ti lidi dělají...
Je to přesně tak, jak píše Nemohoucí1. On žije v EU, tak řeší primárně EU. Taky odmítá nadřazovat cizí zkušenost nad svoji vlastní. Tak je to správně. Žijeme jen jednou a nedostaneme další život. Musíme se postarat o sebe a svůj stát, svoji obec, svoji rodinu, sami sebe.
|
Kontrasty: Vědci našli Svatý grál fyziky - 2. díl
|
poslal Nepřihlášený Dobrý den, chci pokračovat v článku o svatém grálu fyziky a navázat na účastníka, který článek poslal. Ježíš Kristus je vlastně symbol, symbol pro pozitivní energii černých děr a duchovních energií, ze kterých se posléze rodí i hmota protože vesmír byl ze začátku jen čistá energie bez hmoty, která se po smrti člověka přemístí skrze 5. až 8. dimenzi a častoprostor a červí díry do černých děr a pomocí těch černoděrných vlasů až k vesmíru, kde jde přítomný Bůh a vše řídí. Taková pozitivní tvůrčí energie, božská energie, nás pak převádí do nebeského vesmíru nebo pekelného vesmíru nebo do tzv. "očistce".
Článek napsal PDE - Pozitivní Duchovní Energie
|
Vložil: Tomas v Úterý, 29. březen 2022 @ 11:18:23 CEST (221 čtenářů)
komentáře? | Skóre: 0
|
Kontrasty: Proč tak málo je v médiích o míru a více o válce?
|
poslal Frantisek100 1Nesuďte, abyste
nebyli souzeni.
· 2Neboť jakým
soudem soudíte, takovým budete souzeni, a jakou měrou měříte, takovou Bůh naměří
vám.
· 3Jak to, že
vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ?
· 4Anebo jak to,
že říkáš svému bratru: ‚Dovol, ať ti vyjmu třísku z oka‘ – a hle, trám ve tvém
vlastním oku!
· 5Pokrytče,
nejprve vyjmi ze svého oka trám, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout
třísku z oka svého bratra.
Užitečné verše, kterými hovoří Pán Ježíš ke svým
posluchačům. Dají se aplikovat na dobu,
v níž žijeme? Ano, ale pouze na malé shromáždění věřících. Právě na ně Pán Ježíš
myslel. Věřící se od ostatních mají lišit právě tím, jak se vzájemně k sobě
chovají. Nevím, jak to praktický funguje v dnešních církvích. Lidé klidně někoho odsoudí, aniž by znali motivaci toho, jehož jednání je terčem jejich
kritiky. V každém případě rady Pana Ježíše jsou velice dobré a nutí člověka k
pokoře a k tomu, aby se ve společenství svých bratrů a sester ovládal a nezpůsoboval
rozpory. Ovšem ani věřící se jimi neřídí vždy.
Ale jak jsme na tom
dnes doopravdy?
V jakém světě to žijeme? Na tehdejší Ježíšovy posluchače
nepůsobila média jako na nás. Média mají
za úkol ovládat naše vědomí a doslova ho
znásilňovat tak, abychom věřili jen jedné straně a podle ní soudili.
Dnes je rozšířené jednání, kdy odsuzujeme jen druhou stranu,
na kterou se zaměřila média. Nehledá se pravda a pravé příčiny. Zlo roste a
sílí a pravé příčiny zla se zamlžují.
Jakou výhodu měli lidé v době Pána Ježíše ? Svědomí bylo
svobodnější. Dnes na naše svědomí i souzení působí síly, které úmyslně brání
pravdě. Kdo ty síly ovládá? Proč tak málo je v mediích o mírů a více o válce ?
|
Kontrasty: Siderické kyvadlo silnější než Ježíš?
|
poslal Nepřihlášený Dobrý den, když jsem viděl video s Petrem Cibulkou, který vidí všude ruské agenty a předpověděl i Ukrajinu, tak si říkám, není jeho kyvadlo silnější než moc Ježíše? A on je vyznavač spíše teosofie a ariosofie a Rudolfa Steinera než že by byl katolík nebo tak.
"Už před šesti lety předpověděl, co bude s Ukrajinou. Co prognózuje dál?"
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady-stastne-pondeli-jindricha-sidla-uz-pred-sesti-lety-predpovedel-co-bude-s-ukrajinou-co-prognozuje-dal-192973
|
Kontrasty: Byl Ježíš Kristus římský agent?
|
poslal Nepřihlášený Jelikož se zde odehrává debata, kdo je ruský nebo emerický agent, tak do toho tak trochu přispěji svou polívčičkou. Ne každému se ale bude líbit.
Včera dávali Ben Hura na čt2. Židé v Judey nedobře snášeli římskou nadvládu, chtěli svobodu, ale Ježíš hlásal co je císařovo, dej císaři. Co je boží, dej Bohu. To je hodně prořímský přístup. Také hlásal nastav druhou tvář. To se mohlo Římanům hodit v Judey. Začalo jim to vadit až když to začali přebírat sami Římani, protože tahle idea je oslabila. Ale mezi Židy by něco takového chtěli, aby se šířili. Mezi porobenými národy a kmeny. Taková idea nenásilí a pokoření je ideální pro provincie a kolonie. Ovšem Židům se to většinově nelíbilo, byli to nacionalisté, tak ho chtěli ukřižovat a bouřili se. Tak jim Římané ustoupili a dali ho ukřižovat. Ale ta idea už byla a rostla. I když pak se začla šířit i mimo Judeu a to už se Římanům nelíbilo, hlavně když to vyznávali sami Římané. Protože potřebovali armádu a ne slabochy. Tak proti ní začali zasahovat aktivněji.
Ježíše tedy mohl platit Řím, jestli Ježíš opravdu existoval. Aby hlásal něco, co se hodilo tehdejším Římanům. Ty kouzla okolo, to už si třeba přidali lidé a pohádkáři.
Zatím a někdy :)))))
|
Kontrasty: Nemožné bylo potvrzeno! Důkaz existuje! MARIA BYLA PANNA!
|
poslal Nepřihlášený Nevěřící již nemohou tvrdit, že k oplození panny nemůže dojít bez přispění muže. Ježíšův svatý duch ošálil jedno Mariino vejce a oplodnil je z druhého!
|
|
|