Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 340, komentářů celkem: 430023, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 546 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

Mikim
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116733713
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 12:14:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku,
já nemám problém ti argumentovat Tomáškovým katechismem, když se na něj odvoláváš tvrzením, že tehdy církev prý učila cosi jinak.

Např.:
"Milost pomáhající pomůže jen tomu, kdo ji ochotně přijímá a s ní věrně spolupůsobí" (str. 50.)


To je ona nutná lidská spolupráce s Bohem na našem společném díle, o které já hovořím pořád dokola a kterou ty pořád odmítáš vidět.


p { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; }a:link { color: rgb(0, 0, 255); } ... "Kdo je ve hříchu těžkém, nemůže bez milosti pomáhající svého hříchu litovat a dosáhnout odpuštění. - Kdo je v milosti posvěcující, nemůže bez milosti pomáhající vykonat dobrý skutek pro nebe zá­služný. Je to podobné jak s okem. I kdyby bylo oko sebe bystřejší, nemůže vidět bez světla. Milost posvěcující je jako oko a milost pomáhající je jako světlo, které oko k vidění potřebuje".... (str. 50).
Odpírat vědomě milosti Boží je hříchem proti Duchu svatému.
Stále nevidíš přítomnost lidské svobody v rozhodování pro Boha či pro hřích?

Tomášek dále vysvětluje:
"Nejsi předurčen ani k dobrému ani ke zlému jednání.
Na tvou vůli ovšem působí různé pohnutky, abys dělal to nebo ono, názory a příklady dobré i zlé, výstrahy i pokušení. Rozhodnout se však můžeš, jak sám chceš. Ke zlému jsi sice nakloněn, ne však nucen. Jednáš podle vlastní vůle a jsi tedy za své činy odpověden
." (str. 97).





Říká - li Tomášek o svobodě člověka zvolit si hřích či zvolit si dobro cokoli jinak než já, ukaž na to.



| Nadřazený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 04. prosinec 2016 @ 20:23:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale kdepak Cizinče. Oko Vám již konkretně odpoveděl. To vy a myslivec v tom vidíte jeho zamotání. Zkusil jste se ho na to zeptat jestli se skutečně zamotal nebo jste si to z myslivcem o něm vymysleli?

Promiňte Cizinče, neznal jste ani tehdější ani dnešní učení řkc neznáte. A není to v žadném případě útok na Vás. V jednom svém dřívějším příspěvku jste třeba zminíl, že se jmenujete Antonín, prý (ten zapomnětlivý) a na to jste uvedl odkaz dnes. Měl jsem za to, že jste za těch 6 let prodělal jakýsi vývoj směrem kupředu a došel k poznání, že Antonín nikdy neznamenalo ten zapomnětlivý, ten co zapomíná ani nic takového. Prostě jste vzal prvek z lidové zbožnosti a považujete ho prvek katolické věrouky :). Promiňte, ale přijde mi hrozně to vtipné, takové jednání od člověka, který prý zná katolíckou věrouku. 

Odkazujete na Tomáškův katechismus a přece jste již víckrát dokazál, že v době vašeho pobytu Vám byl šumák a nevěřil jste podle něho.
Upřímně, je mi Vás líto, kde jste se to ocitl. Nevidíte, když Vám přímo odpoví, místo toho vidíte jen nějaké virtuální zamotání. 


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.80 sekundy