|
Právě je 560 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: Mikim rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116814549 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 02. květen 2021 @ 10:32:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Pokání ovšem není jenom tento dílčí úkon před samotným vyznáním hříchů zpovědníkovi.
To je sice hezké, že se kaješ před zpovědí, ale dle řk učení je to kněz který ti PRAVOMOCNĚ ukládá pokání PO zpovědi, PO odpuštění hříchů. Kněz je ten, který ti odpustil a NÁSLEDNĚ po odpuštění pokání uložil. Před zpovědí se kaješ jako laik, po zpovědi se kaješ v poslušnosti v tom co ti bylo řk autoritou přikázané! Kněz ti po rozhřešení ZPŮSOB pokání ukládá. Ne jak chceš ty, ale jak ti přikáže! Mezi tvým pokáním před zpovědí, kdy se kaješ jako hříšník, a pokáním PO zpovědi kdy ti bylo odpuštěné je proto VELKÝ rozdíl. Zpovědník ti neodpustil kvůli tvému pokání před zpovědí, odpustil ti jako zástupce Krista! Nyní tě poučuji dle řk učení. A tak by tě měl poučit každý praktikující katolík. |
| Nadřazený |
|
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 02. květen 2021 @ 12:43:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Jestli ti dobře rozumím, Stando: To, že mi Bůh odpustil a já jeho odpuštění přijal, to je pro tebe "hloupost"?
Opět ale neodpovídáš na otázky k věcem, které píšeš ty a dáváš nové a nové otázky. Je nějaký problém pro tebe odpovědět na otázky k tomu, co píšeš?
Psal jsi tu tučně:
"Odpustit hříchy člověku, který nečiní pokání by totiž nemělo vůbec žádný smysl; takový člověk by zítra hřešil dál a nic by se v jeho životě nezměnilo."
a ptáš se:
A co je na tomto tak hloupého nebo cynického?
Tak ti píšu:
Nepoznáš ani, co je hloupého a cynického na tom, když někdo z lásky odpustí a druhá strana hřeší dál a nic se v jejím životě nezmění?
Hloupé a cynické je to, když někdo odpustí a druhá strana, které je odpuštěno dále hřeší a nic se v jeho životě nezmění.
Hloupé a cynické je to, když si někdo myslí, že v takovém případě odpuštění nemá žádný smysl.
A ještě jsem ti ke tvým postojům psal další článek, když jsi propagoval sobectví ve stylu " Já žiji v přesvědčení, že tento boj je pořád bojem o náš věčný život, o naši věčnou spásu. Za nic jiného nestojí bojovat".
Další podobní své cynické a zlé usuzování ve stylu "Je zde dost lidí kteří tvrdí, že jsou již spaseni a už svou spásu nemusí nic dělat. Z toho lze usoudit, že ani nemají potřebu u sebe něco napravovat. Taky proč, že ?"
To bys poznal, co je na tomto uvažování cynického, zlého a hloupého?
Další zase popisovala ten cynismus a bezcitnost takto:
"Mi by se ve tvé víře líbilo. Odpověděla bych na Boží nabídku, vložila bych svůj život do Božích rukou a skrze Ježíše Krista mám jisté spasení, nezávisle na mých hříších. Mi to připadá ďábelské. Už na mě nikdo nemá, jistotu spasení mám, tak co. S jistotou se dobře žije nebo ne? S jistotou se musí i dobře hřešit nebo ne? To mi i Hospodin musí odpustit, když už mám tu jistotu, že jsem spasen. To už si nemůže dovolit nic jiného. Já mám jistotu a Hospodina v hrsti. Je přece dobré mít jistotu v životě nebo ne?"
To bys poznal, co je na tomto uvažování cynického, zlého a hloupého? |
| NadřazenýRe: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 02. květen 2021 @ 13:23:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ptám se znovu:
Jak jsi na to vůbec přišel, že konkrétně zrovna tobě (údajně podle tebe) Bůh hříchy odpustil i bez toho, že bys ty nejdříve učinil pokání ze hříchů a nechal se očistit službou církve hříchy odpouštět (J 20,21-23)? Kdo ti to oznámil, že ti Bůh hříchy odpustil? Jen tak, z ničeho nic? |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 03. květen 2021 @ 01:18:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No teda?A jak ty jsi přišel na to, že mu Bůh odpustil hříchy údajně? Kdo ti to oznámil? Jen tak z ničehož nic?
Kdo ti oznamuje nesmysly které zde o diskutujících tvrdíš? Kdo ti to oznámil? Jen tak z ničehož nic?
Kdo ti oznamuje co je a co není křesťanské? Kdo ti to oznámil? Jen tak z ničehož nic?
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 03. květen 2021 @ 07:58:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nevměšuj se do debaty. Jsi otravný!
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 03. květen 2021 @ 10:43:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vyjadřuj se slušně a nebuď drzý!! Jsi ve veřejné diskusi! Na tvé komentáře může proto odpovídat kdo chce. Raději se nauč slušně a bez veletočů odpovídat na otázky, které zde invokuješ tvým většinou nepodloženým tvrzením. Takže co? Jak jsi přišel na to, že mu prý bylo odpuštěné ÚDAJNĚ? Odkud to máš? A hezky slušně. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 03. květen 2021 @ 11:47:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak, přesně tak, údajně podle Cizince. Oko to napsal správně. Údajně podle údaje či údajů, které zde napsal Cizinec. A těmito údaji jsou jen Cizincova vlastní tvrzení, beze svědků. To může být tedy toliko jeho přesvědčení z toho křesťanského učení, které pobral a které zastává. Takže ano, údajně podle Cizince. To je totiž jediný údaj a jediné svědectví, které se jako svědectví k rozsouzení nepočítá. A že to třeba tvrdí i jiní, že jim tak stejně bylo odpuštěno? Opět, jde jen o jejch vlastní tvrzení o nich, beze svědků.
Odkud to asi Oko tak může mít? No třeba odtud, že kde není svědka, není žalobce a soudce. :) Takže, naprosto správně to napsal Oko - údajně podle tebe, tedy podle Cizince.
Máte snad, nimrode, problém s pochopením tak významově jasných slov? :)))) A buďte slušný, nimrode. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 04. květen 2021 @ 11:40:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Slušný jsem. A vy zde nešpiňte Krista a nevychvalujte satana! To není ani slušné, ani uctivé, a je to hřích. Starejte se raději o ten svůj judaismus, to aby vás náboženská turistika nezavedla zase někam jinam. Ju? |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 04. květen 2021 @ 12:09:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Poctivé je psát pravdu, a tu o JK píšu z toho, co se o něm píše v křesťanských písmech. Neslušné je lhát a mluvit slušné lži o někom, kdo poctvý nebyl. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 04. květen 2021 @ 12:58:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co jiného taky čekat od antik.rista. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 04. květen 2021 @ 16:53:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co čekat od blba nimroda asi tak? :))) |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 04. květen 2021 @ 17:35:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Chovej se slušně! |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 04. květen 2021 @ 18:07:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsi fakt pako, nimrode. Chybí ta upřímnost Cizince, se kterou by tě se tvým charakterem okamžitě odpálkoval, když by se mu tak vtíral. Ale von si přihřeje polívčičku proti Oku na tobě, když se mu hodíš do krámu proti Oku. A ty, nimrode, máš charakter hodně neupřímný, zlý, a podvratný. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 04. květen 2021 @ 21:09:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Po tvé marně snaze přihazování smolnatých polen do ohně abys vyprovokoval svár, následovala tvoje vulgarita, ke které nyní přidáváš ještě nenávistné výlevy. Tak co tam máš ještě Voto? Šup, šup, ať je to z tebe venku. A zapamatuj si, to o co se nyní pokoušíš na mne neplatí. :-))))
A vyjadřuj se slušně a nekomol nicky, to abys za to komolení nemusel adminům bonzovat sám sebe. :-))))) Aneb Vota a jeho GS bonzomotta?
:-))))))) Fúú. Zase mne bolí bránice. :-)))))) |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 03. květen 2021 @ 18:55:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Stando, ptáš se znovu a znovu, i když ty sám na otázky ke tvým postojům neodpovídáš.
Jak jsi na to vůbec přišel, že konkrétně zrovna tobě (údajně podle tebe) Bůh hříchy odpustil i bez toho, že bys ty nejdříve učinil pokání ze hříchů a nechal se očistit službou církve hříchy odpouštět (J 20,21-23)?
Na to jsem přišel tak, že jsem si to od tebe přečetl. Jsi zatím jediný, kdo tu takové postoje píše, takže to budou asi tvoje postoje.
Tvoje postoje poznávám z toho, že si čtu tvoje příspěvky.
Kdo ti to oznámil, že ti Bůh hříchy odpustil?
Že mi Bůh hříchu odpustil, to mi řekli křesťané. Ale těm jsem to nevěřil. Pak jsem si to přečetl u Izaijáše, četl jsem slova Ježíše a svědectví o jeho jednání a pak hlavně slova apoštola Pavla. Izaijáši jsem pak uvěřil, Ježíši a Pavlovi také.
Ale to není podstatné, Stando, kdo mi to řekl a kde jsem to četl. V mém životě je důležitější, že jsem to prakticky zakusil ve svém životě, že Bůh přišel a nedržel si moje hříchy proti mně.
Co ty, odpovíš na otázky k tomu, co píšeš a co tu psali lidé s podobným smýšlením, jako ty?
Psal jsi tu tučně:
"Odpustit hříchy člověku, který nečiní pokání by totiž nemělo vůbec žádný smysl; takový člověk by zítra hřešil dál a nic by se v jeho životě nezměnilo."
a ptáš se:
A co je na tomto tak hloupého nebo cynického?
Tak ti píšu:
Nepoznáš ani, co je hloupého a cynického na tom, když někdo z lásky odpustí a druhá strana hřeší dál a nic se v jejím životě nezmění?
Hloupé a cynické je to, když někdo odpustí a druhá strana, které je odpuštěno dále hřeší a nic se v jeho životě nezmění.
Hloupé a cynické je to, když si někdo myslí, že v takovém případě odpuštění nemá žádný smysl.
A ještě jsem ti ke tvým postojům psal další článek, když jsi propagoval sobectví ve stylu " Já žiji v přesvědčení, že tento boj je pořád bojem o náš věčný život, o naši věčnou spásu. Za nic jiného nestojí bojovat".
Další podobní své cynické a zlé usuzování ve stylu "Je zde dost lidí kteří tvrdí, že jsou již spaseni a už svou spásu nemusí nic dělat. Z toho lze usoudit, že ani nemají potřebu u sebe něco napravovat. Taky proč, že ?"
To bys poznal, co je na tomto uvažování cynického, zlého a hloupého?
Další zase popisovala ten cynismus a bezcitnost takto:
"Mi by se ve tvé víře líbilo. Odpověděla bych na Boží nabídku, vložila bych svůj život do Božích rukou a skrze Ježíše Krista mám jisté spasení, nezávisle na mých hříších. Mi to připadá ďábelské. Už na mě nikdo nemá, jistotu spasení mám, tak co. S jistotou se dobře žije nebo ne? S jistotou se musí i dobře hřešit nebo ne? To mi i Hospodin musí odpustit, když už mám tu jistotu, že jsem spasen. To už si nemůže dovolit nic jiného. Já mám jistotu a Hospodina v hrsti. Je přece dobré mít jistotu v životě nebo ne?"
To bys poznal, co je na tomto uvažování cynického, zlého a hloupého?
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 04. květen 2021 @ 10:07:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nenapadlo tě, že toto není žádný argument, ale tvoje zcela subjektivní "přesvědčení" - nedokazatelné ničím - ani Izaiášem, ani Pavlem...ani kýmkoli jiným. Tvrzení postavené zcela "na vodě".
Na odpuštění hříchů Kristus ustanovil pro křesťany službu církve hříchy odpouštět (J 20,21-23). V ní uslyšíš zjevně a hlasitě od zpovědníka: "Tvé hříchy jsou odpuštěny, jdi v pokoji."...
Hloupé by to bylo proto, že u toho hříšníka by se takovýmto "odpuštěním" nic nezměnilo.
Je zásadní rozdíl mezi tím, když odpouští hřích hříšníkovi Bůh pro jeho pokání a smaže ho, jako by nikdy nebyl.
A když odpouští člověk jinému člověku, který mu hříchem ublížil - tehdy tento člověk odpouští hřích především kvůli sobě (zbavuje se tím dopadu zátěže zla z cizího hříchu a cvičí se ve skutcích lásky - cynického na tomto není opravdu nic - to ty jsi přišel s "cynickým") - zatímco tento hřích onoho zatvrzelého hříšníka před Bohem stále trvá neodpuštěn. I když mu poškození lidé jeho zlo už odpustili.
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 04. květen 2021 @ 11:37:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nenapadlo tě, že toto není žádný argument, ale tvoje zcela subjektivní "přesvědčení" - nedokazatelné ničím - ani Izaiášem, ani Pavlem...ani kýmkoli jiným.
𝓣𝓿𝓸𝓳𝓮 nápady mne Stando 𝓷𝓮𝓷𝓪𝓹𝓪𝓭𝓵𝔂.
Ty sis myslel, že toto je nějaký argument?
Pokud ano, tak ses jednoduše spletl.
Na odpuštění hříchů Kristus ustanovil pro křesťany službu církve hříchy odpouštět (J 20,21-23). V ní uslyšíš zjevně a hlasitě od zpovědníka: "Tvé hříchy jsou odpuštěny, jdi v pokoji."...
A ten člověk, poté, co to uslyší, vyleze s tím "odpuštěním" ze zpovědnice a dále je hříšníkem a není jediného hříchu, který by se ho netýkal.
A když odpouští člověk jinému člověku, který mu hříchem ublížil - tehdy tento člověk odpouští hřích především kvůli sobě
Pak je takový člověk především sobec. Takové postoje nejsou cynické, jako tvoje jiné nápady, ale jsou sobecké. Ale stejně tak jsou hloupé.
Hloupé by to bylo proto, že u toho hříšníka by se takovýmto "odpuštěním" nic nezměnilo.
Konečně něco k tématu.
Ano, Stando - to je přesně hloupé a cynické.
Pokud má někdo takové "odpuštění", které na jeho životě nic nezmění a on dále hřeší, je takové "odpuštění" hloupé a cynické. A člověk, který zastává a píše takové postoje a takové "odpuštění" má hloupé a cynické postoje. A pokud v takových postojích žije mnoho let, stává se tím.
V tom se liší Boží milost v Ježíši Kristu od tvých nápadů - Boží milost byla právě daná k odpuštění, k pokání, ke změně života. Proto také lidé, kteří tu milost přijali, mění svoje životní postoje, smiřují se s Bohem, odpouští.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 05. květen 2021 @ 12:16:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." ... a dále je hříšníkem ..."...
Nikdo z nás nedokáže žít tak, aby vůbec nikdy nezhřešil - je třeba se svojí hříšností bojovat a nepodléhat hříšným sklonům. Být kajícníkem, kajícím hříšníkem ...
..."a není jediného hříchu, který by se ho netýkal."...
Toto bylo myšleno v tehdejším kontextu tak, že každý z nás je schopen i toho nejhoršího skutku - nikoli snad hned, ale když nechá hřích dozrát, když ho včas neřeší a bagatelizuje. Lidské myšlení se hříchy deformuje, v dříve odporném časem nachází zalíbení - míra únosného a ještě přijatelného se posouvá ...
Mezi mnou, tebou, či nějakým homosexuálem není vůbec žádného rozdílu - jsme lidé s úplně stejnými předpoklady. Jen se liší náš způsob uvažování, obliba ve hříchu, lišíme se právě v tom, co je pro jednoho lákavé a pro druhého odporné....
Pokud totiž člověk nijak neřeší své lehké všední hříchy, zvrácené myšlení si posune hranice únosného a zvrácené myšlení se nakonec projeví i skutkem.
Každá nepravost je hřích - a hřích, když dospěje, plodí smrt.
A tento princip se týká každého z nás.
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 07. květen 2021 @ 07:12:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nikdo z nás nedokáže žít tak, aby vůbec nikdy nezhřešil - je třeba se svojí hříšností bojovat a nepodléhat hříšným sklonům. Být kajícníkem, kajícím hříšníkem ...
Nevím, k čemu je to třeba, Stando.
Je třeba přestat být hříšníkem a na nějakou dobu, než Bůh člověka ze hříchu uzdraví, se i se hříšníky přestat stýkat.
Toto bylo myšleno v tehdejším kontextu tak, že každý z nás je schopen i toho nejhoršího skutku - nikoli snad hned, ale když nechá hřích dozrát, když ho včas neřeší a bagatelizuje. Lidské myšlení se hříchy deformuje, v dříve odporném časem nachází zalíbení - míra únosného a ještě přijatelného se posouvá ...
Mezi mnou, tebou, či nějakým homosexuálem není vůbec žádného rozdílu - jsme lidé s úplně stejnými předpoklady.
Stando, jestli mezi tebou a třeba úchyly není žádného rozdílu, to je možné. Třeba v diskuzi vás napadají stejné či podobné věci, stejně hulvátsky v diskuzi pomlouváte lidi, máte podobná náboženství a charakterově podobné bohy. Jen ten jeden bůh se schovává za postelí a šmíruje, druhý bůh má zase "odpuštění", co je jako hoblovka nebo motorovka. Ty bohové jako by vypadli z jednoho výrobního pásu.
Pokud totiž člověk nijak neřeší své lehké všední hříchy, zvrácené myšlení si posune hranice únosného a zvrácené myšlení se nakonec projeví i skutkem.
A to je na tobě vidět, Stando.
Před lety jsi diskutoval v diskuzi k tématu, odpovídal jsi na otázky, psal jsi i slušně. Po mnoha letech tvého lhaní a pomlouvání lidí v diskuzích už od tématu uhýbáš, diskuze ronvou začínáš osobními útoky, pomlouváním, úplně mimo téma. A když jsi na tvé pomluvy upozorněn, ještě přitvrdíš.
Tak ti přeju, abys tvoje hříchy jednou řešil.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 07. květen 2021 @ 09:52:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Neznám na světě člověka, který by dokázal zcela nehřešit.
Hřešili dokonce i tak svatí lidé, jako byli starozákonní proroci, soudci i pomazaní králové!
Jediným, kdo nezhřešil, byl Pán Ježíš (protože jeho božská přirozenost byla v příkrém rozporu s hříchem), a pak jeho Matka Maria, která byla Bohem naplněna zcela mimořádnou milostí (vzbuzením nepřátelství se satanem - Gn 3,15), takže už v ní nezbylo žádného místa pro hřích.
..." Stando, jestli mezi tebou a třeba úchyly není žádného rozdílu, to je možné."...
Jsme všichni stejnými lidmi, se stejnou důstojností, se stejnými předpoklady. U každého z nás funguje hřích stejně devastujícím způsobem, pokřivuje a mění způsob myšlení, uvažování, posunuje hranice mezi únosným a nepřijatelným. Každý z nás se lišíme stupněm vyspělosti ve svatosti či stupněm úpadku ve hříchu.
Takto jsem to myslel.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 07. květen 2021 @ 11:31:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neznám na světě člověka, který by dokázal zcela nehřešit.
A to je ta past katolicismu Oko. Katolicismus ti nahraje do hlavy, že jsi buď permanentní hříšník, anebo svatý. A tak potom uvažuješ. Hříchem popsvěcující milost ztrácíš, a dobře vykonanou modloslužbou nabýváš. Ve zpovědi se na čas očistíš, hříchy i jejich důsledky se ti ovšem zakrátko vrátí, a tak tak stále dokola a spása je v tomto systému marnosti přesunutá na a za hranice smrti. A přitom je to zcela jinak Oko. U nás křesťanů je to tak, že žijeme v boží milosti neustále, a hříchem boží milost neztrácíme, a tam kde se rozhojní hřích, rozhojní se i boží milost. Život v katolicismu je hřešit- nehřešit. Hříchem ztrácet- nehřešením nabývat. Prioritní je v katolicismu snaha nehřešit, a ZÁSLUŽNĚ konat všechno možné pro získání boží milosti. V křesťanství není prioritní hřešit nehřešit. Prioritní je snaha o život v boží vůli a boží milosti, která účinně hříchu zamezuje a pokud je pro slabost lidskou hřích spáchaný, umožňuje tento způsob rychlou nápravu. V křesťanství si nemusíš boží odpuštění zasluhovat a Bůh Tě neopouští když hřích kvůli své slabosti spácháš hřích.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 07. květen 2021 @ 07:18:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Hloupé by to bylo proto, že u toho hříšníka by se takovýmto "odpuštěním" nic nezměnilo.
Ano, Stando - to je přesně hloupé a cynické.
Pokud má někdo takové "odpuštění", které na jeho životě nic nezmění a on dále hřeší, je takové "odpuštění" hloupé a cynické.
A člověk, který zastává a píše takové postoje a takové "odpuštění" má hloupé a cynické postoje.
A pokud v takových postojích žije mnoho let, stává se tím.
V tom se liší Boží milost v Ježíši Kristu od tvých nápadů - Boží milost byla právě daná k odpuštění, k pokání, ke změně života.
Proto také lidé, kteří tu milost přijali, mění svoje životní postoje, smiřují se s Bohem, odpouští.
Odpuštění, pokání, změna života je nedílně spjata s přijetím odpuštění v Ježíši Kristu. Nemůže být jedno bez druhého.
Podle toho se také snadno pozná kdo přijal Pána Ježíše a kdo ne - ten, kdo pokání nečiní, stále hřeší, nezná Boží spravedlnost a milost, ten ještě potřebuje přijmout Pána Ježíše a jeho milost.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 07. květen 2021 @ 09:40:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tu jde ale právě o pořadí, jak se tyto věci dějí.
Nejdříve je na začátku uvědomění si své viny (Díky hlasu Ducha svatého v lidském srdci a díky lidskému svědomí - pak následuje vnitřní obrácení - odvrácení se od špatností, vnitřní rozhodnutí žít svůj život správně a s Bohem - dále následuje vyznání hříchů Bohu i církvi a až pak přichází odpuštění hříchů Bohem.
Nikdy není odpuštění hříchů Bohem už na začátku tohoto řetězce.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 07. květen 2021 @ 10:34:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko:Nikdy není odpuštění hříchů Bohem už na začátku tohoto řetězce.
Vždy je boží odpuštění na začátku a boží odpuštění začíná projevem boží milosti, která hříchem zatemnělému rozumu ukáže hřích a hříšníka tak jak ho vidí Bůh. Pochop konečně, že odpuštění je procesem působící boží milosti. To, že se Bůh nad hříšníkem chce smilovat, je počátkem božího odpuštění. A teprve až od toho se vše odvíjí. Rozum hříšníka osvícený boží milostí může boží odpuštění přijmout a tím se rozjede proces obrácení, pokání, nápravy. Anebo může rozum hříšníka osvícený boží milostí boží milost odmítnout, a to v tom případě znamená zatvrzení srdce v takové míře, že další boží milosti je hříšník zneschopněný přijmout, a to za trest, že nabízenou boží milost odmítnul. Je totiž velký rozdíl v tom, odmítat boží milost třeba kvůli výchově v klamné ideologii, a odmítnou boží milost která hříšníkovi ukázala jeho hřích ve světle boží pravdy. Každému hříšníkovi dá Bůh jednou za život šanci vidět vlastní hřích ve světle boží pravdy. Přijetí či odmítnutí je pak buď vysvobozením a znovuzrozením, nebo soudem, ale zatím ne neodvratnou cestou do zatracení. Seslání Ducha svatého Kristem je hlavně a proto, aby se hříšníkovi v pravdě Ducha ukázalo to, jak vidí ho Bůh, a proto, že hříšníka Bůh informuje o své odpouštějící milosti. Žel jsou tací, kteří sebe sami v pravdě Ducha uvidí, a boží milost odmítnou. Nemilovali pravdu zjevenou Bohem, a Bůh jim za to zatvrdil srdce, (vypnul duchovní detektor). Takových je mezi lidmi hodně. Kvůli zatvrzení nikdy nepřiznají, že jim Bůh ukázal jak je vidí On, a že Ho odmítli. Nemohou to přiznat, a jdou rozpoznat podle ovoce, podle nenávisti vůči všemu co přichází od Boha. Kristus nám křesťanům předpověděl pronásledování a nenávist tohoto světa vůči nám. Zdrojem tohoto pronásledování jsou mocnosti zla, a lidští vykonavatele jsou ponejvíce z řad lidí se zatvrzelým srdcem, kteří odmítli nabízenou boží milost. Každý si jednou může zvolit rozumem osvíceným boží pravdou, zda boží odpouštějící milost přijme a znovuzrodí se, či odmítne a zatvrdí se vůči všemu co je od Boha. A co ty Oko? Už ti někdy Bůh ukázal tebe samého ve světle pravdy Ducha a souběžně s tím Ti nabízel odpouštějící boží milost zaplacenou za tebe Kristem? Už se Ti to přihodilo? |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 08. květen 2021 @ 08:30:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nejdříve je na začátku uvědomění si své viny (Díky hlasu Ducha svatého v lidském srdci a díky lidskému svědomí - pak následuje vnitřní obrácení - odvrácení se od špatností, vnitřní rozhodnutí žít svůj život správně a s Bohem - dále následuje vyznání hříchů Bohu i církvi a až pak přichází odpuštění hříchů Bohem.
Stando a to mne zajímá.
Ty jsi tedy měl někdy v životě nějaké "vnitřní obrácení - odvrácení se od špatností, vnitřní rozhodnutí žít svůj život správně a s Bohem"?
Pokud ano, kdy a jak se to ve tvém životě stalo?
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 09. květen 2021 @ 11:09:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Mnohokrát, dokonce se dá říci pořád.
Neustále se křesťan potřebuje ve svém vztahu obnovovat, očišťovat, zdokonalovat, korigovat. Utvrzovat. Při každé modlitbě, při každé bohoslužbě. Abychom mohli opravdově milovat, musíme lásku čerpat z lásky Boží. Zvláště z eucharistie - ze živého Krista. Bez neustálé vnitřní obnovy není žádný skutečný život křesťana.
Třeba neustále ve víře a vztazích růst - kdo růst přestane - automaticky upadá do všednosti tohoto světa.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 09. květen 2021 @ 12:31:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Mnohokrát, dokonce se dá říci pořád.
Tak "mnohokrát" nebo "pořád"?
Pokud "pořád" - tedy od narození až doteď?
Pokud "mnohokrát" tak kdy prvně?
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 09. květen 2021 @ 13:20:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Nedokážu posoudit. Sám jsem nikdy v temnotě ani depresi nebyl. Obráceny kajícník světla, jemuž lež mysl hnětla, noha sklouzla z nebe, padá dolů z ráje, rána, kráter, děsná džuzna. Zarytý hluboko v zemi, pí na druhou násobeno třemi. Vzpomenul na motyku tam doma, zašel si pro ni, vykopal se zas a znova.
Temnotu neznal, a odvrátil se od ní. Obrácený kajícník světla, jemuž lež mysl hnětla, noha sklouzla z nebe..
Vzpomenul na motyku tam doma, zašel si pro ni, vykopal se zas a znova..
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 09. květen 2021 @ 13:42:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když ty jsi se, Toníku, učil milovat svoji ženu, vyznával jsi jí lásku mnohokrát, či pořád?
A už toho bylo snad u tebe do dneška dost - už jsi s tím přestal?
Nejinak je tomu ve vztahu s Bohem. Obracet se k Němu v pokání je činem naší lásky.
Je docela obtížné určit u člověka přesně začátek jeho vnitřního obrácení (je to jak snažit se popsat klíčení semínka) - ale konec to nemá nikdy.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 09. květen 2021 @ 20:47:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je docela obtížné určit u člověka přesně začátek jeho vnitřního obrácení (je to jak snažit se popsat klíčení semínka) - ale konec to nemá nikdy.
Není to vůbec obtížné. Skutečné obrácení má svůj začátek i konec. To ti potvrdí každý obrácený. Tvůj popis obrácení lze charakterizovat jako nesčetně mnoho marných a stejných pokusů o obrácení, a to pak nemá konec. Takové stále stejné a marné pokusy dělají alchymisti, a doufají že až budou příznivé konstelace, tak jim to po milion páté konečně vyjde.
Nejinak je tomu ve vztahu s Bohem. Obracet se k Němu v pokání je činem naší lásky. Obracet se na Boha je projev víry a lásky. V pokání se k Bohu obracíme spíše v naději. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 10. květen 2021 @ 08:33:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Když ty jsi se, Toníku, učil milovat svoji ženu, vyznával jsi jí lásku mnohokrát, či pořád?
Ani to, ani to, Stando.
Když jsem se učil milovat svoji ženu, ještě jsem žádnou ženu neměl. Jen jsem věřil, že jednou nějaká žena bude. A moje víra nebyla marná, byla to nadějných věcí podstata a důvod neviditelných ;-)
Je docela obtížné určit u člověka přesně začátek jeho vnitřního obrácení (je to jak snažit se popsat klíčení semínka) - ale konec to nemá nikdy.
Tak, něco k tématu.
Takže jestli ti dobře rozumím, ty ani pořádně ani nevíš, dokdy jsi žil s neodpuštěnými hříchy a kdy jsi měl prvně hříchy odpuštěné?
Nevíš to tedy ani přibližně, zhruba, jestli to bylo třeba ve čtyřiceti, padesáti?
Ve třiceti jsi byl ještě povrchní, neznalý, takže to jsi to "vnitřní obrácení" ještě neměl?
Toník
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 10. květen 2021 @ 17:31:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Já vím, je hrozná, ta formulace. A napsal jsem to tak já. Tak trochu vysvětlím.
My to tak opravdu měli - měli jsme společenství, ve kterém bylo nějakých pětatřicet mladých lidí, většinou svobodných. A vedle ve farnosti to bylo podobné, nějakých dvacet mladých. Velká část vyučování se nesla jako povolání pro život - buď jako příprava na manželství, nebo jako příprava na kněžství. Oboje má v ŘKC velkou hodnotu. A skutečně nás učili, co je zamilovanost, co je láska, co znamená milovat, jaký je mezi tím rozdíl a co je naopak chtíč.
Zkráceně "učili nás milovat" v manželství. Byť to zni možná hrozně. A učili nás to dobře.
Cizinec |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 12. květen 2021 @ 01:50:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mno, tak to se netýkalo "učení milovat v manželství", ale byl to sexuální diktát s celibátními prvky potlačování přirozených projevů lidské sexuality. Pojem "chtíč" byl automatický považovaný za sexuální hřích. A do tohoto pojmu se napasovalo všechno. Přirozený rozmnožovací pud, přirozená sexuální touha, a taky nepřirozená hříšná sexuální touha. A tento zmatek do toho vnášeli hlavně celibátníci. Ano, učili nás co je zamilovanost, láska, co znamená milovat, ale nepoužitelně, tedy příliš idealisticky až platonicky. Neučili nás jaký je rozdíl mezi přirozeným chtíčem a hříšným chtíčem. Pozůstatkem tohoto zmatku je, že dodnes je pojem "chtíč" všeobecně považovaný za hřích a vinu. Chtíč jako neodbytná tělesná touha nemusí být vždy hříchem. V případě chtíče je třeba se naučit rozlišovat co tělesný chtíč duchovně podněcuje, zda smilstvo, nebo dynamická sexuální touha od Boha, která muže a ženu spojuje v jedno tělo. Všiml si už toho někdo? Stali se jedním tělem! Proč asi? Přece pro vzájemnou tělesnou přitažlivost došlo ke spojení. A všechno ostatní co k tomu patří po tělesném spojení následovalo.
Na to jestli křesťan umí rozlišit přirozený chtíč od chtíče smilného existuje jednoduchý test. Pokud se křesťan s čistým svědomím dokáže modlit i při sexu, tak umí správně rozpoznat duchovní zdroj který k tělesnému chtíči podněcuje, a právě pro tuto rozlišovací schopnost má před Bohem svědomí čisté i v intimitě. Sex je od Boha dar. Anebo taky prokletí. Záleží na tom, zda si Boha dokážeme pustit i do oblasti naší sexuality. A tomuto nás celibátníci neučili. Pro ně byl manželský sex něco jako nutné zlo, viz: plodné a neplodné dny, zákaz kondomů a podobné blbosti.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. květen 2021 @ 06:22:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Mno, tak to se netýkalo "učení milovat v manželství", ale byl to sexuální diktát s celibátními prvky potlačování přirozených projevů lidské sexuality.
Taky trochu, Myslivče. Ale ne tak moc. Někteří kněží v podzemní církvi byli ženatí, měli reálnou představu o životě, ale hlavně i ti neženatí normálně pracovali mezi lidma, ne jako kněz ve farnosti, který je zavřený, izolovaný od reality života.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 09. květen 2021 @ 12:38:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Věrně zde popisuješ katolický způsob víry a obrácení. Znám toto důvěrně. Neustálé obrácení se a polepšující předsevzetí, pád do hříchu ze kterého ses před pár dny vyzpovídal, ztráta milosti posvěcující, sliby o polepšení se, heroicky vykonávané "dobré skutky, mlácení hlavou o zem před modlou při modloslužbě, nabuzení modloslužebnými pocity, obrácení návrat, a zase odpadává ní od podivného boha který odchází po každém zhřešení, za svůj návrat požaduje tvoji záslužnost. Opravdu se ti za ta léta nezdá, že to neustálé obracení se je hloupost? Je to jako bys Bohu stále uvěřoval a odvěřoval. Jeden den se převrátíš, druhý den navrátíš. V božím slově se o tom píše, jako návrat k vývratkům. |
]
|
|
| NadřazenýRe: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 04. květen 2021 @ 09:49:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvoje hloupost spočívá v přesvědčení, že ti Bůh odpustil hříchy i bez toho, že by jsi ty z nich učinil pokání.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 04. květen 2021 @ 10:43:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvoje hloupost spočívá v přesvědčení, že ti Bůh odpouští hříchy pro tvé pokání.
Zapamatuj si. Boží odpuštění je kvůli oběti Krista. Pokání je průvodním jevem odpuštění. Ale pokání není při každém božím odpuštění nutné. Záleží na formě hříchu, možnostech a způsobu nápravy.
A co zpovědníkem uložené pokání po odpuštění ve zpovědí? Co? K tomu se stále nevyjadřuješ? Stále ne? Nepříjemná toť věc pro tebe.. :-)))))) Nebo snad ignoruješ slova zpovědníka?
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 04. květen 2021 @ 16:42:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Takže jestli tě dobře chápu, tak moje hloupost spočívá v tom co děláš ty.
To dává smysl. V tom je určitě hloupost.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 05. květen 2021 @ 12:03:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
..." Takže jestli tě dobře chápu, tak moje hloupost spočívá v tom co děláš ty."...
Tak to určitě chápeš mylně.
Já totiž nikdy a nikde neříkal, že by mi Bůh snad odpustil hříchy dříve, než jsem z nich učinil pokání.
Já říkám pořád to samé: "Bez pokání není žádného odpuštění hříchů!"
|
]
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 07. květen 2021 @ 09:34:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Čí hloupost spočívá v přesvědčení, že ti Bůh
odpustil hříchy i bez toho, že by jsi ty z nich učinil pokání, když to
přesvědčení není tvoje hloupost?"...
No přece tato hloupost vyšla přímo od tebe!
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 07. květen 2021 @ 10:10:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No přece tato hloupost vyšla přímo od tebe!
To určitě ne, Stando. To sis mne asi popletl s tebou. Nemám žádné takové tvoje přesvědčení, ani jsem ho v životě nikdy nepotřeboval, ani o taková tvoje přesvědčení nestojím.
A u tebe by bylo lepší, kdybys diskutoval k tématu, sám za sebe, nepřevracel a nevnucoval mi stále tvoje postoje a nápady, jako by byly moje.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 07. květen 2021 @ 10:57:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ten výrok je nesporně tvůj - ale zřejmě si pořád neuvědomuješ, co jím vlastně doopravdy říkáš.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 07. květen 2021 @ 11:45:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Baví se dva kamarádi staříci.
Byl jsem včera u lékaře. Mám nějakou nemoc. Jakou máš nemoc? Táže se starostlivě kamarád. Hmm. No, jak se ta nemoc jmenuje? Jak? Hmm. Něco od květiny. Hmm. No, znáš to, takové to známé voňavé kvítko. Píchneš se o to. Má to trny. Tak safra jak se to kvítko jmenuje, vzpomeň si kamaráde. Kamarád usilovně přemýšlí, a najednou se mu v očích zableskne. Růže! Růže přece. No ano růže, zajásá stařík. Růženo pojď sem volá stařík na svou ženu do kuchyně. Prosím tě, jak se jmenuje ten Němec, který mi pořád schovává všechny věci? No Alzheimer přece..
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 08. květen 2021 @ 08:45:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ten výrok je nesporně tvůj - ale zřejmě si pořád neuvědomuješ, co jím vlastně doopravdy říkáš.
Stando, chápu, že ten výrok je nesporně tvůj - i to, že si pořád neuvědomuješ, co jím vlastně doopravdy říkáš.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 09. květen 2021 @ 11:03:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Stando, chápu, že ten výrok je nesporně tvůj ...."... ??????
Co tímto převracením vlastně sleduješ?
(Zj 2,21) Dal jsem jí čas k pokání, ale ona se nechce odvrátit od svého smilstva.....
(Tedy opravdu žádné, že Bůh jim snad nejdříve odpustil hřích smilstva a na základě odpuštění oni pak učinili pokání - to je podstatou jen tvojí hereze).
(Lk 24,47) ... a na základě jeho jména má být všem národům vyhlášeno pokání k odpuštění hříchů, počínajíc od Jeruzaléma. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 09. květen 2021 @ 12:39:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Co tímto převracením vlastně sleduješ?
Nevím, Stando, co tím převracením sleduješ. To bys musel napsat ty, proč dokola píšeš nějaké výroky a snažíš se je přehodit na druhé lidi. Ale tuším to - stejně jako tuším, proč František hází na druhé svoje kapitalisty a kulaky, Martino svoje cizoložství a konkubíny, Nepřihlášený svoje bobky a nedostatek vzdělání, Noname svoje souzení lidí a LD svoji nomu morálky....
(Zj 2,21) Dal jsem jí čas k pokání, ale ona se nechce odvrátit od svého smilstva..... (Tedy opravdu žádné, že Bůh jim snad nejdříve odpustil hřích smilstva a na základě odpuštění oni pak učinili pokání).
Tak, Stando - to není příběh mého života, to jsi porozuměl správně.
Tak, Stando - já myslím, že kdybys jen trochu chtěl, přečetl by sis, co jsem já o mém životě psal a nepřevracel bys.
(Lk 24,47) ... a na základě jeho jména má být všem národům vyhlášeno pokání k odpuštění hříchů, počínajíc od Jeruzaléma.
A ještě [obohu.cz]: " Jemu všichni proroci vydávají svědectví, že skrze jeho jméno přijme odpuštění hříchů každý, kdo v něho věří."
Tak Stando. Takže bys mohl porozumět, že tvé nápady na odpuštění bez pokání v mém životě jsou nesmysl?
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 09. květen 2021 @ 13:35:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toníku,
i kdyby jsi se stavěl na hlavu, bez učinění pokání k žádnému odpuštění hříchů nedojde. Ani když si to vsugeruješ.
Pokání tě dovede k Božímu odpuštění tvých hříchů - to ano.
Nikoli však naopak - jak to zde popisuješ ty.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 09. květen 2021 @ 21:01:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))))) |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 10. květen 2021 @ 08:38:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | i kdyby jsi se stavěl na hlavu, bez učinění pokání k žádnému odpuštění hříchů nedojde. Ani když si to vsugeruješ.
Stando, cynismus, bezbožnost a nelásku tvého života, už známe, nemusíš opakovat, co žiješ. I kdyby ses stavěl na hlavu, pořád budeš psát jen tobě, o tvém životě a životě lidí s podobně tvrdým a bezcitným srdcem.
Pokání tě dovede k Božímu odpuštění tvých hříchů - to ano.
Mně určitě ne. Ani to není potřeba, Stando.
K Božímu odpuštění mých hříchů mne už dovedli Izaijáš, Jeremijáš, Ježíš, Pavel, Petr a Jan.
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 10. květen 2021 @ 19:37:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bez učiněného pokání není ovšem žádného odpuštění hříchů Bohem.
Jenom zde šíříš svoje lživé hereze, kterých jsi plný.
Toto je skutečné křesťanství:
(Sk 3,19) Učiňte tedy pokání a obraťte se, aby byly vymazány vaše hříchy,.... |
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 11. květen 2021 @ 06:33:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jenom zde šíříš svoje lživé hereze, kterých jsi plný.
A to píšeš sám za sebe, jako svědectví tvého života, viď. Jen jak stále převracíš, píšeš ve druhé osobě.
Toto je skutečné křesťanství:
(Sk 3,19) Učiňte tedy pokání a obraťte se, aby byly vymazány vaše hříchy,....
Tak, Stando.
A ještě také:
Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha Svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem, kteří jsou daleko a které si povolá Pán, náš Bůh.
A také: Ježíše, Bůh jako vůdce a zachránce vyvýšil na svou pravici, aby dal Izraeli pokání a odpuštění hříchů. A nejen Izraeli - i nám pohanům. Jemu všichni proroci vydávají svědectví, že skrze jeho jméno přijme odpuštění hříchů každý, kdo v něho věří.
Proto jsem také v něho uvěřil, Stando, přijal odpuštění, které je v něm, proto jsem také činil pokání ze hříchů (ne z těch, které jsem udělal - na tom už jsem nemohl nic změnit, ale ze stavu, ve kterém jsem se nacházel, to jsem změnit mohl, na to mi Bůh dal moc a vedl mne k tomu), proto jsem se také dal pokřtít.
Co ty, Stando?
Toník
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 11. květen 2021 @ 08:14:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Učiňte tedy pokání a obraťte se, aby byly vymazány vaše hříchy,....
Tak, Stando."...
Jednou hned tak - vzápětí zase naopak! Jako ta korouhvička ve větru!
..."proto jsem také činil pokání ze hříchů (ne z těch,
které jsem udělal - na tom už jsem nemohl nic změnit, ale ze stavu, ve
kterém jsem se nacházel, to jsem změnit mohl, na to mi Bůh dal moc a
vedl mne k tomu)"...
Co jsou toto zase za bláboly?
Ze kterých hříchů jsi tedy činil pokání, když ne ze hříchů, které jsi udělal? Snad jsi tedy činil pokání ze hříchů, které jsi neudělal?
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 12. květen 2021 @ 07:28:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jednou hned tak - vzápětí zase naopak! Jako ta korouhvička ve větru!
???
Copak máš zase ty jednou tak a podruhé naopak?
Ze kterých hříchů jsi tedy činil pokání, když ne ze hříchů, které jsi udělal? Snad jsi tedy činil pokání ze hříchů, které jsi neudělal?
To jsem ti mnohokrát psal, Stando.
Činil jsem pokání třeba ze vztahu k Bohu. My jsme si vyrobili boha, co byl permanentně naštvaný, furt se na lidi zlobil. Teda nejen, že jsme si ho vyrobili, poslouchali jsme různá zjevení o bozích, kde vystupovali nejčastěji ženy a ty říkaly "bububu, můj syn se na vás zlobí a jestli.... tak vás terminuje". K tomu pokání mne dovedl Izaijáš, v jeho radostné a hodně dobré zprávě [obohu.cz].
Činil jsem a činím například pokání z toho, že jsem byl modlář. Sloužili jsme modlám, jezdili jsme na posvátná návrší, kreslil jsem modly, nosil jsem modly u sebe v kapse, na prstě, na krku, dávali jsme si ochranná dřeva za dveře ... a dělali spoustu takových věcí. To jsem změnil. Nejsem modlář, nespoléhám na ochranu kusu plechu v kapse či trojúhelníčku za čelním sklem auta. Věřím Bohu, už třicet let. Od začátku nového života dodnes tedy žiju v téhle věci změnu, kterou Bůh v mém životě udělal.
Činil jsem pokání z toho, že jsem zloděj, že jsem smýšlel jako zloděj. Že jsem veřejný, společný či společenský majetek považoval za něco, z čeho je možné brát. To jsem změnil - nebo Bůh to změnil, svou výchovou. Těžko říci.
Činil jsem pokání z temnoty, útlaku a beznaděje, které jsme považovali za "dar" našeho boha, co jsme mu sloužili. Říkalo se tomu "temná noc" a pro nás to bylo takové zvláštní obdarování, mystika, kterou dostali jen ti výjimeční. To Bůh změnil. Ukázal mi, co je temnota, co světlo a ukázal mi, co znamená, že Bůh je světlo a není v něm žádná tma. A to byla pro mne důležitá změna života, ta skoro největší.
Činil jsem pokání ze služby Chudobě, to bylo další božstvo v našem životě. Žili jsme v ideologii, která chudobu považovala za něco "vyššího", "čistšího", chudobu různě propagovala a nutila lidem. A ten hloupý postoj jsem přijal do svého života a sloužil mu mnoho let. Stejně tak jsme považovali majetek za něco hříšného, problematického. To jsem změnil - nepovažuji Chudobu a rozdělení podle majetku či třídní rozdělení za pozitivní hodnotu, naopak za jednoznačně negativní. Stejně tak službu Chudobě považuji za stejné modlářství, jako službu majetku.
Ale nevím, zda ti to má smysl psát - psal jsem ti to už několikrát. Přečetl sis to tentokrát?
Toník
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 13. květen 2021 @ 00:28:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Marnost a zabejčenost. |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. květen 2021 @ 06:35:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Četl jsi Stando příspěvek, na který odpovídáš? Pokud ano, proč se ptáš, Stando?
Samozřejmě, že jsem činil pokání, abych už nebyl zloděj, modlář, abych už nezabíjel, nebyl v temnotě, nesloužil chudobě. A nejsem modlář, už třicet let, nejsem zloděj, nezabíjím, neslužím chudobě, už mnoho let. Tedy aby byly vymazané mé hříchy.
Pokání jsem činil až poté, co jsem se stal křesťanem - před tím jsem ani nevěděl, že služba chudobě a temnotě je hřích, nerozpoznával, že krádež na poli či zabití ptáka na zahradě je hřích.
Hříchy, které jsem udělal, celý ten seznam provinění, nám Bůh odpustil v Pánu Ježíši - a Bohu jsem v téhle věci uvěřil někdy v krátce před tím, než jsem se stal křesťanem.
???
Co sis zase vymyslel za opak, co nelze?
CO je to zase za češtin, Stando?
Mně mělo vést pokání k odpuštění hříchů Bohem?
To určitě ne. Mně nevedlo pokání k odpuštění hříchů Bohem.
To nevím.
Jak tě zase 𝓷𝓪𝓹𝓪𝓭𝓵 takový nesmysl?
Jak bys asi chtěl jinak vymazat hříchy člověka, než tak, že člověk změní smýšlení (v srdci, v nitru, nejen v hlavě) a změní svoje chování?
Toník |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 13. květen 2021 @ 08:42:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
O čem to konkrétně mluvíš?
Rád bych znal tvoji interpretaci, jak a kdy jsi se stal křesťanem. A jakým způsobem. Ve křtu v jezeře to nebylo.
Apoštol Petr to říká jinak: „ Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě
jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha
Svatého.
Pokud si dobře pamatuji, tak jsi to říkal naopak: Tebe až Boží odpuštění dovedlo k pokání ....
Měl by sis už konečně mezi tímto vybrat - nelze tvrdit obojí a nebýt za hlupáka.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 13. květen 2021 @ 09:04:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, a co pokání uložené zpovědníkem PO odpuštění?
A bacha, pokání PO odpuštění ti pravomocně ukládá posloupník! |
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. květen 2021 @ 18:42:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | O čem to konkrétně mluvíš?
O tom, co jsem ti psal v příspěvku - v tom příspěvku, jak jsi neodpověděl, zda jsi ho četl.
Četl jsi ten příspěvek?
Pokud ano, proč se ptáš, o čem to mluvím?
Pokud ne, proč si nepřečteš to, na co se ptáš?
Rád bych znal tvoji interpretaci, jak a kdy jsi se stal křesťanem. A jakým způsobem. Ve křtu v jezeře to nebylo.
To nemohu sloužit, Stando, nemám žádnou takovou interpretaci.
Mohl bych ti napsat svědectví kdy a jak jsem se stal křesťanem, kdybys měl zájem.
Toník
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 14. květen 2021 @ 10:13:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nemáš svoji interpretaci? A tvé svědectví je co?
Máš svoji interpretaci o tom, jak jsi se prý narodil znovu - a nebylo to ve křtu!
Já ji samozřejmě už znám z dřívějška (pokud tedy pro tebe stále platí) - a proto vím, že nijak nesouhlasí s tím, co učí Kristus a apoštolové - že tedy hříšník nejprve učiní pokání a Bůh pak očistí jeho srdce.
Proto na tato místa v Písmu se stále odvolávám. Pro tebe evidentně zbytečně - máš zde "slepou skvrnu".
|
]
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. květen 2021 @ 12:01:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Nemám svou interpretaci. Mé svědectví je svědectví."...
Tvoje svědectví je nutně ze své podstaty subjektivní. Je to tvoje interpretace událostí - jak jsi je vnímal tehdy ty.
V tomto mám zcela jasno.
Bůh tě učinil křesťanem ve křtu, když tě brzy po narození přinesli rodiče do katolického kostela a nechali pokřtít.
Od té doby patříš Kristu.
Co s tím ovšem v životě všechno ještě uděláš - to je tvoje odpovědnost za tvůj život.
|
]
Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 15. květen 2021 @ 12:19:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: |
]
|
|
|
|