Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 338, komentářů celkem: 430021, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 561 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy
Frantisek100

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116724965
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falešný prorok Ezechiel? Temné stránky Bible II (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 11. únor 2008 @ 15:53:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jistě! Ale takhle to je něco úplně jiného, než že se prorok zmýlil anebo dokonce jde o falešné proroctví.
 
Co máme v Mt 24,1n? Proroctví o zkáze chrámu, na který právě koukali.
Co máme ve verši 3? Otázku, KDY to nastane a JAKÉ znamení doprovodí Kristův příchod.
 = mylně si tedy posluchači tyto dvě - ještě neudálosti - spojili do jedné úvahy.
Co máme od v. 4? ??? Ježíš jim neřekl, že tyto události od sebe dělí celá tisíciletí, ačkoli by to asi měl vědět. ON přece začal o zkáze chrámu! Uvedl je tedy v omyl... (???)

Co máme v Iz 7,11? ...vyžádej si znamení...
   ale Achaz řekl - nebudu žádat.
Co tedy máme ve v. 14?   "Proto vám dá znamení sám Pán" a je tam jaké, a vztahuje se to jasně k dítěti, které porodí Achazovi dívka, již si právě vyhlédl, a dále co se stane než to dítě doroste. 
A náhle - po staletích - je to vztaženo na Krista!!

Co tedy opravdu máme u Ez 26?
   ve v. 3: Jsem proti tobě Tyre, přivedu na tebe mnohé národy.
   ve v. 7: od severu přivádím na Tyr Nebukadnesara...
- je pravda, že by se to v první řadě mělo číst tak, že až do v.14. je to všechno o Nabucovi. ALE - tak se to nestalo. Skrze Nabuca se stal jen začátek, dokončili to jiní, především Alexander.
- není to tedy tak, že Nabuco je jen první z těch "mnohých", o kterých se mluví ve v. 3? Nebo je to tak, že teprve v průběhu Nabuccova obléhání se Bůh smiloval nad Tyrem a soud poněkud odložil o několik generací?
Obojí je možné ale v každém případě to nejde na vrub proroka, protože jeho proroctví Bůh promptně potvrdil tím, že Nabucco brzy zdvihl tu vojnu a Tyros již nikdy nezískal iniciativu takovou, aby se z prorokovaného údělu vyvlékl. A to maličko, co se ještě docela z toho nenaplnilo, se jistě naplní.

Podstata sporu je ale v tom, že proroctví to není falešné a po prorokovi nejsme oprávněni chtít deskripci budoucnosti, nýbrž světlo do budoucnosti. Rozdíl pak spočívá ve smyslu pro faktor času.

Závěr: prorokování skutečně může vypadat a TAKÉ VYPADÁ tak, že povstane prorok a ohlásí na vánoce zemětřesení, které zpustoší město, spolu s popisem naprosté zkázy a neobydlených rozvalin zarostlých křovím, přičemž skutečně přijde ohlašované ničivé zemětřesení, ale většina lidí ho přežije a znovu postaví své spadlé domy. Jen hlupák potom usoudí, že prorok si třepil hubu a něco si přidal. Moudrý usoudí, že to ještě nebylo vše!  V jediné větě může být řečeno "zemětřesení" i následky a sám prorok si myslí, že jedno, ale budoucnost ukáže, že byly tři a dělilo je tisíc let a ten výsledný obraz, který prorok viděl, byl až po tom třetím.

Olin 


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.21 sekundy