| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fatál (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 16. září 2013 @ 08:42:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Smysl je pak ve výsledku už docela změněný = Bůh nám dal do srdce věčnost a není možné od toho nic ubrat. - tvoje konstrukce, nikoli Boží slovo! Opravdu jsi to stále nepochopil?
Ne, Stando. doteď jsem to nepochopil.
Uvědomuješ si, že to, co jsi napsal, není moje konstrukce, ale tvoje?
Těžko můžu chápat nějakou tvojí konstrukci, kterou sis nad citací z kazatele ty vymyslel, dokud tu svoji konstrukci, kterou máš jen ty v hlavě, nenapíšeš. Mohu se sice z tvé statečné opozice domýšlet, co sis v hlavě vykonstruoval a čemu vlastně oponuješ, ale to je tak vše.
Teď když jsi mi tvůj vymyšlený výklad mé citace z kazatele popsal, tak už rozumím, čemu vlastně oponuješ.
Ke tvé konstrukci mohu napsat jen jedno: Prosím, přestaň si písmo vykládat, protože ve tvém stavu dojdeš zákonitě ke špatným výkladům, nesmyslům. Máš li tu svobodnou volbu, možnost, vezmi si to místo písma svatého, zkus si přečíst, co je napsáno a nehledej v něm nesmyslné výklady, které tam nejsou.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: F (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 16. září 2013 @ 20:32:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V komentáři níž ti vysvětluji, že výraz "věčnost" v knize Kazatel má jiný významový obsah, než jak "věčnost" chápou křesťané.
Když chceš citovat písmo, musíš přesně a nepřeházeně. Navíc znát historické souvislosti i výrazové prostředky konkrétního svatopisce. Jinak nevíš, co jsi vlastně stvořil a že věci jsou úplně jinak.
|
]
|
|