Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tělo, duše a duch (Skóre: 1) Vložil: Vapel v Pondělí, 21. únor 2011 @ 16:33:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | To nikdo nepopírá!
Ale je otázka, kdy to, co čteme v NZ má nastat a jestli se to již děje, například SJ si myslí, že ano, já si to nemyslím a proto také krom jiného s nimi již přes 8 let nic nemám a chtít ani již nechci.
to oko, nechci ti brát iluze, ale texty ze Zjevení byly ve vytržení a to vytržení se neodehrávalo v reálném čase, ale v blíže neurčené budoucnosti. Tvrdit razantně, že ty texty ukazují, že již svatí jsou s Kristem v nebi je pošetilé a opovážlivé, může to tak být a taky nemusí, to nikdo dnes s jistotou nemůže tvrdit, kdo tak činí jeho víra není pevná!
Pavel v dopise Filipským hovoří o touze, přání, kdo by si nepřál být s Kristem, ale chcete říci, že již nastalo:
1 Tes 4, 15Máme pro vás slovo od Pána: My, kdo se dožijeme Pánova příchodu, nepředejdeme ty, kdo zesnuli. 16Ozve se burcující povel, hlas archanděla a Boží polnice, sám Pán sestoupí z nebe a tehdy jako první vstanou mrtví v Kristu. 17My živí budeme spolu s nimi uchváceni do oblak vstříc Pánu; potom už budeme s Pánem navždycky.
toto se už děje???
Tak nevím nevím oko, ale přání je možná otcem myšlenky, ale realita je přece jen jiná, nemyslíš? :-))
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tělo, duše a duch (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 22. únor 2011 @ 09:54:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdyby měl Pavel jen stín pochybnosti, že se hned po smrti setká s Kristem, tak by přece neřešil dilema, co je lepší. Jen si to pozorně přečti!
Kristus řekl apoštolům: Byla mi dána veškerá moc ...(Mt 28,18). Má snad někdo už veškerou moc a ty přesto ještě pořád neuznáš realitu jeho kralování? A Kristus slibuje: Kdo vítězí, tomu dám usednout na svém trůnu ... (Zj 3). Proč by měl na věčnosti být čas čekání?
Neuvědomuješ si, že věci eschatologické nemůžeš promítat do našeho světa v plynutí reálného času. Smrtí člověk přechází do věčnosti a my nemáme žádnou představu, jakou úlohu hraje čas z pohledu věčnosti. Čas ztrácí na věčnosti význam.
Když člověk zemře, setkává se s Kristem. Tehdy můžeš uslyšet i hlas polnice. Náš osobní soud je zároveň už také zřejmě soudem na konci věků, protože čas zde už není!
Je přece větším nesmyslem zemřít a "spát", čekat na konec světa - v případě zavržení pak být sešrotován jako robot, anihilován.
Zrovna tak by bylo nesmyslem - pokud soud probíhá ihned po smrti, ho znovu dublovat na konci věků. Vždyť by to byla fraška s předem známým výsledkem!
Jestliže Mojžíš a Eliáš jsou u Boha živí a při vědomí, zrovna tak Lazar a Boháčem a Abrahám, proč by to s námi mělo být jinak?
|
]
|
|