|
Právě je 545 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116889714 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boží slovo je ostřejší, n (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 25. prosinec 2011 @ 10:56:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Mučednictví je součástí bolestí tohoto světa, které jak vidíš Bůh klidně na své věrné dopouští. A přestože je to opravdu bolí, má k tomu dobré důvody. To není selanka vaší "církve".
Nevím, proč k tématu pleteš co sem nepatří. Ano, Ježíš řekl učedníkům, že ve světě budou mít mnoho trápení, že budou pro víru pronásledováni a mnozí pro víru v Ježíše zemřou. Tam, kde měla ŘKC politickou moc - což bylo na západě Evropy a dalších místech světa mnoho století - ke krutému pronáslednování křesťanů docházelo. Viz například výhnání žáků Konstantina a metoděje: Nahé je tahali na koních trním, prodávali do otroctví, vraždili, kompletní literaturu i památky zničili. Zachránili se jen někteří.
Teď zpět k tématu: Římskokatolický pohled na boha jako toho, který na své milé sesílá démony a nemoci, aby je potrápil a vychoval ke svým potřebám třeba rakovinou či depresemi, a když nemoci přijdou, tak je "dopouští", nic nedělá. Proto je třeba se uchýlit pod něčí ochranu před tímto bohem a jeho úděsným rámě.
A proti tomu pohled písma: na Boha jako toho, kdo z nebe sestoupil přímo mezi lidi, mezi ty nejubožejší, hladal ztracené, zachraňoval vězněné, propustil spoutané hříchem na svobodu, vyhlásil léto milosti. Mezi těmi nejubožešími žil a všude kudy chodil uzdravoval v moci Ducha svatého každou nemoc a každou chorobu. Nakonec ho nábožensští fanatici svých tradic odsoudili k smrti a poslali na kříž.
Bolesti, jež nesl, však byly naše, naše utrpení vzal na sebe! My jsme se ale domnívali, že je od Boha trestán, bit a pokořen. On však byl proboden naším proviněním, našimi vinami trýzněn byl; pro naše blaho snášel potrestání – byli jsme uzdraveni jeho ranami!
Jak jsi jednou moc hezky napsal: Hereze se pozná tak, že na nějakém místě písma to "zaskřípe". A ŘKC pohled na tuhle věc a na boha skřípe tak, že to neslyší jen člověk odmala ohlušovaný náboženstvím Královny.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boží slovo je ostřejš (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 26. prosinec 2011 @ 19:36:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Mučednictví je součástí bolestí tohoto světa, které jak vidíš Bůh klidně na své věrné dopouští. A přestože je to opravdu bolí, má k tomu dobré důvody. To není selanka vaší "církve".
Nevím, proč k tématu pleteš co sem nepatří. "...
Jak to, že nepatří? Je utrpení pro víru jiné, než utrpení nemoci?
Jedno sesílá jeden bůh a druhé druhý bůh?
Tak který bůh sesílá které?
Proč neodpovíš a jen se zaštiťuješ vytrhnutými výroky Písma?
|
]
Je utrpení pro víru jiné, než utrpení nemoci? - Re: Boží slovo je ost (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 27. prosinec 2011 @ 09:54:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Je utrpení pro víru jiné, než utrpení nemoci?
Utrpení pro víru v Ježíše Krista je jiné, než utrpení pro hřích či vlastní blbost.
Pokud se například někdo přežírá a opíjí, dostane cirhózu jater, cukrovku a rakovinu tlustého střeva, proleží léta na lůžku a po nemocnicích a ostatní okolo se o něj musí starat, je to jiné utrpení než pokud člověk uvěří v Ježíše Krista a jeho slovo, nábožensští fanatici ho odsoudí na smrt, vyvedou za město, postaví na hranici, upálí a jeho popel rozptýlí do Rýna.
Pokud nějaká zvrácená úchylná sekta to první označí jako "utrpení pro víru" a dá rovnítko mezi prvním a druhým, dělá těm, kterým systematicky likviduje život a zkresluje pohled na boha, velmi medvědí službu.
Milovaní, nedivte se té výhni zkoušek mezi vámi, která vám nastává, jako by se vám dálo něco divného, ale když máte podíl na Kristových utrpeních, radujte se, abyste se stejně radovali a jásali i při zjevení jeho slávy. Jste–li tupeni pro jméno Kristovo, jste blahoslavení, neboť na vás spočívá Duch slávy a moci, Duch Boží. Ať nikdo z vás netrpí jako vrah nebo zloděj nebo zločinec nebo jako pletichář. Jestliže však trpí jako křesťan, ať se nestydí, ale slaví Boha v tomto jménu.
Jsi schopen pochopit tak jednoduchou věc? Dává ti ten výrok písma smysl, nebo je pro tebe vytržený?
Jedno sesílá jeden bůh a druhé druhý bůh? Jedno sesílá jeden bůh a druhé druhý bůh? Tak který bůh sesílá které?
Obě utrpení jistě sesílá stejný bůh, bůh tohoto věku, který lidem oslepuje myšlení, aby jim nevzešlo světlo evangelia slávy Krista.
|
]
Je utrpení pro víru jiné, než utrpení nemoci? - Re: Boží slovo je ost (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 27. prosinec 2011 @ 17:32:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Utrpení pro víru v Ježíše Krista je jiné, než utrpení pro hřích či vlastní blbost."...
A co když utrpení není následkem vlastního hříchu, ani blbosti? Jako třeba u biblického Joba?
Jak tohle skřípání zahlušíš?
Co utrpení apoštola Pavla od satanova anděla? Následek hříchu, či blbosti?
|
]
Je utrpení pro víru jiné, než utrpení nemoci? - Re: Boží slovo je ost (Skóre: 1) Vložil: Lu v Úterý, 27. prosinec 2011 @ 19:45:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Následek hříchu, či blbosti?
Obojího.
|
]
Je utrpení pro víru jiné, než utrpení nemoci? - Re: Boží slovo je ost (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 28. prosinec 2011 @ 06:08:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lu. Tímto ale tvrdíš, že apoštol Pavel byl jen hříšný blb!
Já si to tedy nemyslím.
|
]
Je utrpení pro víru jiné, než utrpení nemoci? - Re: Boží slovo je ost (Skóre: 1) Vložil: Lu v Čtvrtek, 29. prosinec 2011 @ 08:25:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale ne. Třeba trpěl pro hřích někoho jiného /syn krade a trpí jeho matka/ a slovo blbost jsi užil první ty. Já bych tu "blbost" více konkretizoval, třeba slabost, opovážlovost, trofalost... Pavel trpí (vnitřně) tím, že jeho izraelský lid ve většině nepřijal Krista, a přemítá o tom, že by se vzdal své spásy ve prospěch svého lidu /spekuluje/. Pán ho však uzdravuje, i když si Pavel zkouší nárokovat něco na základě svých nadpřirozených vidění, Pán mu říká: "Dostals moji MILOST, to ti stačí." Pokud člověk rozumí, co znamená slovo Milost, pak i chápe, že Pavel byl Pánem vlastně uzdraven /z duševního blouznění/. |
]
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boží slovo je ostřejší, n (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 25. prosinec 2011 @ 11:06:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Převráceně? Ježíš přece (jak čteš) ve vaší církvi jenom uzdravuje a vychovává svým slovem.
Tak kde by se ve vaší církvi vzaly bolesti a nemoci, rakovina a deprese?
Kterýpak bůh je dopustil? Proč je Ježíš neuzdraví?
Ty rád věci jen naznačuješ, nedomyslíš do důsledků. Nejdeš na hlubinu.
No, opravdu nemohu domyslet co vše máš v hlavě, proto se tě také ptám, když ti nerozumím. Ty zase moc rád domýšlíš věci, které v psaném textu nejsou: A to jak do mých příspěvků, tak do písma svatého. Škoda, že se někdy nezamyslíš nad sebou a neptáš se druhých, byla by s tebou jednodušší diskuze ;-)
To, že z písma svatého víme, že Ježíš kudy chodil tak uzdravoval a vysvobozoval všechny a každou nemoc a každou svázanost, že nesl naše nemoci a prokletí až na kříž, mění i ten zvrácený pohled, který na nás naložila ŘKC.
Když vidíme nemocného, nemusíme řešit základní otázky: Chce bůh aby ten nemocný byl dál nemocný? Je to k jeho "dobru"? Vychovává ho tím bůh k něčemu? Co když se budeme snažit o jeho uzdravení, nepůjdeme tak proti boží vůli?
Můžeme v klidu vědět, že Boží vůlí je uzdravení, vysvobození, záchrana. nemusíme se modlit. Můžeme se v jistotě a ve víře modlit za tuhle věc přímo k Bohu. Můžeme v klidu pracovat na uzdravení nemocného, aniž bychom řešili, co je "dobře" a co "špatně".
Protože to, co je dobře a co špatně pro nás řeší písmo svaté. Víme, že co dělal Ježíš, činil dobře.
Píšu tedy o tomhle základním pohledu.
Přesto, že se takto modlíme a víme, že Bůh uzdravuje, tak všichni a vždy nejsou uzdraveni. To je naše ostuda a je to dobrá připomínka. Na to si rozhodně nebudu hledat výmluvu. Protože znám písmo.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boží slovo je ostřejš (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 25. prosinec 2011 @ 11:09:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Můžeme v klidu vědět, že Boží vůlí je uzdravení,
vysvobození, záchrana. Nemusíme se modlit: "Bože, jestli cheš, tak ho uzdrav". Můžeme se v jistotě a ve víře
modlit za tuhle věc přímo k Bohu. Můžeme v klidu pracovat na uzdravení
nemocného, aniž bychom řešili, co je "dobře" a co "špatně".
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boží slovo je ost (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 26. prosinec 2011 @ 19:39:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Můžeme v klidu vědět, že Boží vůlí je uzdravení"...
Tak kterýpak bůh dopustil tu nemoc, když bez Boží vůle nikomu ani vlas nespadne? To ten "katolický"?
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boží slov (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 27. prosinec 2011 @ 17:27:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano správně, římskokatolický Bůh.
Ten také vložil do apoštola Pavla satanova anděla, aby ho bodal a pálil (2 Kor 12,7) - a toto utrpení bylo to kupodivu pro jeho dobro!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boží (Skóre: 1) Vložil: Lu v Sobota, 31. prosinec 2011 @ 10:10:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | aby ho bodal a pálil
políčkoval |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boží (Skóre: 1) Vložil: Willy v Sobota, 31. prosinec 2011 @ 21:11:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano správně, římskokatolický Bůh. Pokud je římsko-katolickým Bohem Satan, pak je to skutečně správně.:-(
Bůh je Duch a jako takový komunikuje s člověkem skrze Ducha a v duchu. Duch Boží může vést a vede Boží syny, ale nikoli tak, že by jim cokoli dával do těla! Bůh toliko dovolil Satanu poslat do Pavlova těla svého posla, poněvadž satanovi je dovoleno jako tomu starému hadovi žrát prach = tělo. Apoštol Pavel napsal, že mu byl dán do těla proto, aby ho políčkoval (KMS)/srážel (ČEP)/zašijkoval (BK), aby se nepovyšoval. Můžeme se dohadovat, co to pro Pavla znamenalo fyzicky, ale to není důležité. Zde jde především o to, jaký byl praktický dopad a výsledek působení satanova posla v Pavlově těle - Pavel se nepovyšoval! Kdyby se začal povyšovat, asi by okamžitě začal působit tak, že by toho Pavel ihned nechal. Tož tak. |
]
|
|
|
|