|
Právě je 570 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116825546 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 14. září 2012 @ 22:10:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Naopak Gregu,
Křesina je jeden z těch, který těch bludů vytvořil či propagoval (propaguje) dost hojně.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pátek, 14. září 2012 @ 22:34:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Příklad Rosmano,
Je pravda, že br. Křesina pochybil v tom, že učí, že duchovní dary (charismata) a služebnosti v Církvi dnes již v podstatě neexistují.
Tím je pak způsobena duchovní mrtvost takových sborů.
Ale jinak má velmi cenné rozsouzení různých učení. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 14. září 2012 @ 22:47:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ale jinak má velmi cenné rozsouzení různých učení.
To si nemyslím.
Právě naopak vymýšlí ujetá učení, například to o dvou evangeliích (o čtyřech, ale ta dvě vyznívají dost okrajově) - evangeliu Království a evangeliu milosti. A to jak píše ve svých knihách o svých protivnících či oponentech je dost ubohé.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pátek, 14. září 2012 @ 23:03:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano,
ta různá Evangelia rozlišuje Písmo. Že to nevidíš, ještě neznamená, že neexistují. Už dopředu to však naznačuje Tvá teologická východiska i závěry.
Nevidíš-li rozdíl mezi věčnou spásou a Královstvím (1000 let), pak se v podstatě ničím nelišíš od katolíků v pojetí Evangelia.
Položením pouhých několika otázek bych Ti dokázal, že je to tak. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Sobota, 15. září 2012 @ 06:21:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano má pravdu. Tam je to opravdu ujeté. Já jsem byl tím také ovlivněn řadu let. Podle Křesiny se kázání z Hory týká Židů a bude se podle něj žít v 1000 let.království. Církev žije podle evangelia milosti. Je to svým způsobem pravda. protože Ježíš přišel k těm "svým" , k Židům a do pohanských krajin, až na vyjimky, nechodil. Např. to, že " Blaze tichým, neboť oni dostanou zemi za dědictví" se netýká věřících z řad Církve, ale Židů, protože Církev nemá zaslíbení spojená se zemí. To měl jen Izrael a proto to patří jen Izraelitům. Nějak tak se to učilo. Dalo by se s jistou nadsázkou klidně říci, že tak jak Ty hodnotíš pozdvižení na Spiši , že "chudáci věřící Romové" jsou spaseni, ale hustí do nich "falešné učení" , to samé by o tomto mohl mluvit někdo jiný a hodnotit to úplně stejně - chápeš ! V dnešní době postmoderny, která se už vkradla do Církve, se musí ctít učení konkrétního sboru a když Ti nevyhovuje, jít jinam. Samozřejmě, že "evangelikální brzda" je super opatření proti různým ujetostem, které se objevují v širokém charismatickém proudu , ale učení nesmí zbrzdit Boží aktuální moc a její projevy. Když se vrátím k uvedenému verši " Blaze tichým, neboť oni dostanou zemi za dědictví", tak k němu můžu mít např. tento komentář : Věřící jsou "dědici Boží" a " spoludědicové Kristovi" už tady na zemi, od chvíle znovuzrození . To , co Kristus vydobil na kříži, můžeme prožívat aktuálně, protože Církev je v Božím král. ( o kterém je nakonec i Kázání z Hory ) . Božím král. není myšleno jen 1000 leté král. po vtržení Církve a ukončení Velkého soužení, ale jde o nehmotné království, kde vládně Král králů a Pán pánů už teď a které je pokračováním království, které uvedl na zem Ježíš slovy i skutky, cit. " Naplnil se čas a přiblížilo se království Boží. Čiňte pokání a věřte evangeliu" . Tím není myšleno "evangelium král." nebo " evangelium milosti", ale EVANGELIUM BOŽÍ, které se projevuje silou slova a viditelnými znameními Boží moci v každé době, nejen u prvních křesťanů. Toto evangelium Boží obsahuje v sobě " evangelium milosti" i "evangelium království". Křesina vcelku zbytečně rozděluje něco, co patří k sobě v podstatě jen proto, aby mohl odmítnout všecha aktuální znamení Boží moci a Jeho přítomnosti ( třeba v kulturáku v Popradu) a říci, že tohle patří tam, tohle zase nám a tohle tamhle. Prsí se tím, že správně "rozděluje slovo pravdy" , ale podle svého pohledu. Což nakonec dělá kažý komentátor nebo vykladač Písem. Hnutí víry vykládá Písmo zjednodušeně, spíše klade důraz na vyhlašování veršů ( samozřejmě pozitivních) , Emil Adam mluví k věřícím Romům, Ty zas máš svůj pohled na Boží král, ten zas tenhle. Doba termínu "zdravé učení" v podstatě skončila, protože tím se myslí " moje učení". A tenhle postoj , i když je něco opravdu biblicky správného, nikoho neoslní, protože postmoderna je už v Církvi . Je potřeba brát jeden druhého jako svého bratra v Kristu ( pokud je znovuzrozen) a když říká něco s čím nesouhlasím, tak neřeknu, že má " falešné učení" , ale vezmu si z toho jen to, co přijímám , s čím souhlasím. Ale razit "cestu učení" a nálepkovat podle něj třeba Emila Adama, je už za námi. To je můj pohled na stav dnešní Cíkve a budeme se muset s tím naučit žít stejně jako se Církev učila před 50-ti lety přijímat rockovou muziku na křesť.texty, jako se učila přijímat to, že na pódiu jsou bubny, apod. Je potřeba nacházet nová východiska a neodsuzovat druhé, stejné údy Těla Kristova tím, že nemají správné učení. Já taky nesouhlasím s mnohými charismatickými výklady či komentáři, ale beru si od nich to, co mě posouvá dál , tzn. blíž k Bohu. Proto "charismatický evangelikál" . Nechci posuzovat , ale Tys zřejmě spadnul rovnýma nohama do charismatického hnutí devadesátých let, zažil tam nějaké excesy a teď objevuješ krásu evangelikálního učení. Ano, je v tom krása a proto se ho držím. Ale otevřel jsem se Duchu sv. a Jeho projevům, nemám s nimi problém. Nikdy jsem nelitoval, že jsem byl celý dosavadní život v evangelikálním prostředí. Jen lituji toho, že jsem daleko dříve neřekl : "Duchu můj" , stejně jako jsem říkal " Otče můj" a "Pane můj" . A hodně mě mrzí, že evangelikálové ( i díky některým Tvým příspěvkům) jsou doslova vedeni k odporu vůči projevům charismatické zbožnosti . Mělo by platit to kralické " láska zajisté Kristova víže nás" . To, co rozděluje není Duch sv., ale duch světa i když skrytý za pojmem " čisté učení".
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 11:45:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A můžeš mi Krispe ukázat, kdy se kdo modlil v Písmu k Duchu?
Na ostatní odpovím později. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Neděle, 16. září 2012 @ 07:02:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikde |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 13:10:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispe,
samozřejmě že také nesouhlasím s Křesinou v tom, že Kázání na hoře je jen pro Židy a že pro nás neplatí. Naopak, jsou to podmínky, které musíme splnit ve spolupráci s Duchem svatým, abychom do Tisíciletého Království vůbec mohli vstoupit.
A jinak. Co je to "postmoderna"? To je satan, ne? Tak proč bych ji měl ctít?
Nějak ti uniká, že mluvíš asi tak, jako kdyby jsi řekl:"Nesouhlasím s mnohými učeními bludařů Hyménea a Filéta, ale vezmu si z nich to, co mě posouvá dál." Myslíš, že apoštol Pavel takto přemýšlel? Hyméneus a Filétus byli také bratří v Pánu!
Pokud jde o bludy br. Křesiny, tak ty nejsou kardinální. Od něj si lze vzít mnoho dobrého.
Znovu opakuji, můj postoj k letničním a charismatikům není určován, tím, že jsem tam zažil nějaké excesy. Ale tím, že se jedná o nebiblické, bludné učení a praxi. Nehledě na to, že všecko se tam dělá lidským způsobem, bez očekávání na Ducha svatého a jeho vedení. Vše rozhodují "úzké výbory", "ústředí" a pod.
Takže podle Tebe (jak vidím) na učení nezáleží, hlavně, že jsme všichni bratři. Vzhůru k "postmoderně. Musíme se přizpůsobovat duchu doby, být moderní...." Takže ekumenismus jako vyšitý... Jsi úplně připravený na přicházející sjednocenou supercírkev. Fakt.
Slovo Boha zavrhneš ve jménu bratrství a vzájemného porozumění. Dobře o vás mluví br. Křesina... proto jeho knihy nechcete číst, protože mluví do vašeho duchovního svědomí (možná), pokud ještě nějaké zbylo a nemá už vypálený cejch...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Neděle, 16. září 2012 @ 07:40:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vůbec nesouhlasím s tímto výrokem , cit. Naopak, jsou to podmínky, které musíme splnit ve spolupráci s Duchem svatým, abychom do Tisíciletého Království vůbec mohli vstoupit" a přesto si od Tebe beru to, co je pro mě přínosné. Nepočastuji Tě "bludařem" i když nesouhlasím s tímto výrokem. Církev, Nevěsta , bude vtržena do nebe před a/nebo v polovině Velkého soužení. Nastane "soudná nebo-li odměnná stolice Kristova" a pak "Svatba Beránkova". Po ní bude Církev sjednocena se Ženichem a bude vždy tam, kde bude ON, v Jeho slávě. V tisíciletém král. budou žít ti, kdo uvěřili během Velkého soužení. U některých bude tato víra v evangelium Boží znamenat ztrátu života. Spasení je z milosti, zadarmo a nejsou kladeny podmínky, které máme naplňovat, abychom "možná byli spaseni". Tady se zásadně rozcházíme a přesto Tě neoznačím za bludaře! Proč se názorově rozcházíme ? Protože máš jiný komentář k výkladu Zj.Jana a možná k dalším místům Písma. Do jednoho sboru bych s Tebou nechodil, ale nebudu kohokoliv ostouzet a častovat silnými výrazy, jako Ty např. Emila Adama a jeho zbožnost ( o čem je vlastně původní diskuze)
Nechceš mi rozumět v otázce postmoderny. Já netoužím po postmoderně ve sborech, ale to neznamená, že se tam nevkrádá a to v plné parádě. Když se podívám nějakou desítkui let zpět, vidím, že Církev se spíše přizpůsobuje světu se zpožděním nějakých 20 - 30 let. je to tím, že tam chybí více Ducha sv. , který by je uváděl do veškeré pravdy. Za postmodernou ve sborech stojí samozřejmě Nepřítel. Jde o "ducha náboženství" . To je obecné označení pro démonské swíly převlečené za dobro
Nevíme nakolik Pavla obohatili oni bludaři. Určitou dobu spolu žili v kontaktu . Nemůžeš tvrdit, že si od nich nic nevzal. Třeba zrovna jo. Že se rozešli a Pavel je označil za bludaře, tak to se stává po celou dobu existence Církve
Pokud dneska chceš mít "vzláštní práva" ve vztahu k veřejné činnnosti , tak musíš mít podle zákona a vyhlášky určitou organizaci, která funguje ve vztahu ke státní správě. A těmi jsou ty církve podle jména. Teď jde o to, aby ta "organizace" měla jen nejnutnější ústředí a nezasahovala do dění v jednotlivých sborech s autoritou "šéfa". V tomto směru jsou nejlepší Křesťanské sbory ke kterým se ještě pořád hlásím
Vůbec nejsem připravený na "supercírkev" a nejsem přítelem "ekumény". Ona totiž , ta ekuména již tady dávno je v Kristu. ON je Hlavou Těla a my jsme údy. Pokud je člověk znovuzrozen, je tím údem a patří do Těla. Že má jiný vhled do Písem než Ty ještě neznamená , že tam není ( pokud je znovuzrozen). Ale neodsuzuji jinakost druhých. Nenálepkuji jim názory jako exekutor nálepkuje movité věci. Když o někom řekneme, že je "bludař" a já nevím co ještě, tak končí plodná diskuse a nastává rozdělení. Místo abychom si navzájem pomáhali poznávat Boha i třeba z jiného úhlu pohledu, tak se Tělo rozkládá v jeho kloubech a je neakceschoné . A tady vidím odpověď na otázku : Proč do ČR a západní Evropy nepřichází vlna probuzení podobně jako se projevuje v jiných částech světa. " Rozdělená Církev " v zajetí rozumové, teologické víry by takovou vlnu zatím neustála, tak jí na nás Pán Ježíš zatím neposílá a čeká až se vzpamatujeme ze své pýchy
Slovo Boží nezavrhuji, ale ctím výše řečené. Nechej Křesinu Křesinou a vnímej co Ti říkám. "Jestliže nás Kristus osvobodil, právě jsme svobodni" . Zaměřuje se na Krista a Tvou identitu v Něm a nehledej jí u lidí . To Ti přeji |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Neděle, 16. září 2012 @ 21:56:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispe,
a kde je to v Písmu, že musíš mít nějakou "organizaci"? Měla ji prvotní Církev vůči Herodesovi? Má-li ji nějaká, tak tím pouze dokazuje svoji pozemskost a nikoli nebeskost.
Shromáždění je jako rodina nebo skupina kamarádů a ti žádný spolek tvořit nemusí. Nehledě na to, že evangelizace je natolik spontánní, že nikdo nepoběží nejdříve pro povolení k Herodesovi, aby mohl kázat, když na něj na určitém místě a v určitý čas sestoupí Duch svatý.
Můžeš mi prosím povědět ve kterých částech světa je podle Tebe "probuzení?"
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy E (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Pondělí, 17. září 2012 @ 06:43:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tenkrát věřící nežili v Česku, které má nějaké zákony atd. Když nemáš nejnutnější organizaci, pak nedostaneš "zvláštní práva" např. jít vyučovat náboženství do školy nebo nemáš možnost udělat tzv. "církvení sňatek" ve svém sboru. Jde spíš o to, nakolik vážně to jmenovaní představitelé církve ( té jisté organizace) vezmou.Zda si vybudují formální autoritu a/nebo zůstanou na biblické pozici, kdy každý sbor je samostatný. Tady se protíná život ve společnosti ( v politickém smyslu) a život víry
Místa probuzení : Čína. Indie,Irán,Ghana,Brazílie,Guatemala, Rumunsko,Pákistán, Kazachstán, Singapur a Indonézie Západní Evropa se dostává navíc do kleští islámu což považuji za trest za naši malou odvahu k zvěstování Krista a přílišný vliv postmoderny v Církvi Boží. Evropa a Česko potrřebuje probuzení jak sůl, ale to bychom museli nechat Tělo Kristovo v jeho kloubech svázané a ne rozdělené |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostra (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 17. září 2012 @ 09:15:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispe,
k čemu jsou Církvi tato "zvláštní práva"? K ničemu. Nejsou potřeba. Bůh si na ulici najde ty, které chce oslovit. Na to není potřeba organizovat pravidelná vyučování ve školách nebo ve vězeních. Ostatně, když bude Bůh chtít, tak i tam dostane svého služebníka a bez glejtu od Herodese... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z O (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Úterý, 18. září 2012 @ 06:39:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Např. já bych velmi rád oddal církevním sňatkem naše mládežníky. Oni chtějí svatbu v modlitebně a ne na úřadě. Kdyby to "zvláštní právo" KřSb neměli, tak to nejde. Což by je i mě velmi mrzelo, protože spolu šíříme Boží král. a vytváříme jistou "rodinu Boží". Je to hnusný, že musíme něco získávat nejnutnější organizací, ale je to tak. Ve věznicích dělají bratři také svou práci atp. Neříkám, že "zvláštní práva" jsou nějaké terno a že nejde jít na ulici evangelizovat nebo zajít do věznice za někým soukromě. Ale co jim pak řekneš ? Kde mají najít obecentví ? Přijdě mezi nás. Kdo jste. Jsme věřící v Pána Ježíše .....tak jak radí Křesina. To je dnes mimo. Potřebuješ mít jméno , abys mohl fungovat v tomto světě jinak Tě označí za sektu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor (Skóre: 1) Vložil: Willy v Úterý, 18. září 2012 @ 12:35:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Potřebuješ mít jméno, abys mohl fungovat v tomto světě, jinak Tě označí za sektu.
Ano, Krispe, potřebuješ mít a věřit v jedno Jméno, abys mohl pro Boha a Boží Království fungovat v tomto světě, v němž jsme příchozí a cizinci na nepřátelském území. Ale Božím způsobem, nikoli světským. A nezapomeň, že první křesťané bylo označeni také za sektu a apoštol Pavel byl považován za jejího vůdce. A jediného práva, kterého využil, bylo právo římského občana se souhlasem svého Pána, aby o Něm mohl svědčit v Římě. Tož tak. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 15. září 2012 @ 07:47:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ta různá Evangelia rozlišuje Písmo.
Tomu nevěřím. Písmo pouze používá k jednomu Evangeliu různé přívlastky. Já bych ti také položením několika otázek dokázal, že Písmo nerozlišuje různá Evangelia. To jsme už zde ostatně dost široce diskutovali s leonetem.
|
]
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Sobota, 15. září 2012 @ 19:09:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Gregu,
co takhle číst měsíc jenom Bibli ;-) |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 19:16:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milý Pastýři,
kdybych nečetl k Bibli také biblické učitele, kteří vědí, co je pravé Evangelium a znají Pána Ježíše, tak bych dodnes Bibli nerozuměl.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 15. září 2012 @ 20:28:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Škoda Gregu, že sis vybral falešné učitele.
BTW: co je pravé Evangelium - Evangelium milosti nebo Evangelium Království?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 20:48:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano,
tak mi poraď nějaké pravé učitele. Mám na mysli obdarované učitele z řad spolubratrů.... Jsem jedno ucho... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 15. září 2012 @ 21:15:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nevím, kteří jsou tví spolubratří.
Poradil bych ti apoštola Pavla, Petra, Jana, Jakuba.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 21:24:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano,
nechci otřepané fráze, prozraď koho dnes uznáváš ty za učitele a proroky nebo snad i apoštoly.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 15. září 2012 @ 21:31:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dnes se opravdu neučím od nikoho kromě jmenovaných. Nějak necítím mít potřebu ještě jiné učitele.
Jinak jsem přijímal mnoho dobrého od Dereka Prince, Watchmana Nee, Davida Wilkersona, ...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 21:37:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano,
a řadíš W.Nee mezi falešné učitele?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy E (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 15. září 2012 @ 21:44:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já W. Nee nijak neřeším. Takže ho ani nijak neřadím, nemám tuto potřebu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostra (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 21:58:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobře Rosmano,
a znáš nějakého apoštola? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z O (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 15. září 2012 @ 22:06:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne, proč?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 22:09:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano, dobře. Jen jsem se tak ptal... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostra (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 21:58:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslím současného apoštola, samozřejmě... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 20:49:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Abych Rosmano věděl, z jakého úhlu pohledu vidíš ty mé učitele... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 16. září 2012 @ 08:55:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | kdybych nečetl k Bibli také biblické učitele, kteří vědí, co je pravé Evangelium a znají Pána Ježíše, tak bych dodnes Bibli nerozuměl.
Gregu, jestli ti rozumím dobře.
Ty jsi byl léta starším nějaké charizmatické církve/církví, rozhodoval jsi společně v nějakých "úzkých výborech", nerozuměl jsi bibli, až jsi našel správné učitele, kteří ti bibli správně vysvětlili a teď už rozumíš bibli dobře.
Je to tak?
To by pak zhruba odpovídalo realitě, kterou z některých charizmatických církví znám moc dobře.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Neděle, 16. září 2012 @ 22:02:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče,
já jsem nikdy moc nerozhodoval na úzkých výborech, protože mě od začátku Pán vedl ke spontánnímu následování Jeho Ducha. Určitý podíl jsem na tom také měl.
Pak jsem narazil na spisy W.Nee a přesto, že jsem je četl mnoho let, tak až po dlouhém čase se mi otevřely, abych jim porozuměl a tím i Písmu.
Dnes vím, že W.Nee znal Pána Ježíše, tak jak Ho Kristovec znát má a proto ho považuji za učitele, v jehož škole jsem vděčne zasedl, protože vím, že on je dar Od Pána pro Církev. Díky jeho učení, které je učením Kristovým jsem okusil, jak je Pán dobrý...
Neříkám, že rozumím Bibli dobře, ale rozumím již všemu, co Kristovec potřebuje pro zbožný a vítězný život. Samozřejmě, vše jen z Boží Milosti.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rómský pastor z Ostravy Emil Adam (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Sobota, 15. září 2012 @ 19:28:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pastýři,
Skutky apoštolské 8:30: "Filip přiběhl a uslyšel, že čte proroka Izaiáše, i řekl: "Rozumíš tomu, co čteš?" 31 On řekl: "Jak bych mohl, když mi to nikdo nevysvětlí?" A požádal Filipa, aby nastoupil a posadil se k němu.!
|
]
|
|
|
|