|
Právě je 564 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: magdalena07
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116609542 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Středa, 24. říjen 2012 @ 14:59:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Ty si márnotratný syn? Ja nie a dnešných Laodicejských poznám niekoľko: sú úspešní, bohatí, majú domy aj autá, ústa plné chvály Božej a srdce studené ako ľad. Môj Boh je však verný Boh. Vždy bol a stále je ten istý. A večná vďaka za to, že o tom nerozhodujú moje pocity, ale Jeho charakter. Mňa nikdy nesklamal a vždy mi pomohol. Nemám dôvod od Neho odchádzať. A že tých ťažkých chvíľ už bolo a je.. Nevadí. Prijímam. Bude mi to z Božej milosti na dobré. Lebo aj keby nekvitol fík..
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Středa, 24. říjen 2012 @ 17:38:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mám pocit, že pořád nechápeš, že já nemluvím o Tobě, mluvím všeobecně o učení, které zastává Leonet a ty ho hájíš. To učení je pro určité lidi velmi nebezpečné a popírá určitou část písma. Já vím, že to není teď Tvůj problém. Ale sama jsi říkala, že to čte mnoho jiných lidí o kterých ani nevíme. Nesnažím se Tebe odradit od víry v zaslíbení. Také jim věřím a spoléhám na Boha. Ale chápu spásu trochu jinak než Ty a beru vážně i napomenutí před odpadnutím od víry.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Středa, 24. říjen 2012 @ 19:30:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Písmo pozná len márnotratného syna, ktorý sa vrátil.. Ostatní sú možno kúkoľ, alebo psy a svine, alebo uschnuté ratolesti - lebo v nich neprúdila Božia miazga.. Prečo? Lebo chceli ovocie niesť svojou silou a zabránili tomu, aby prúdila.. Tam, kde vládne telo, Duch nemá pole pôsobnosti - veríš, že Boh predsa nikoho neznásilňuje. Ja však poznám zo svojich skúseností, že život neprúdi vtedy, keď Abrahám plodí Izmaela (koná skutky tela a predbieha Boží čas); ale prúdi vtedy, keď odovzdane vo viere čaká, kým sa nenarodí Izák..
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 18:16:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Amen
|
]
|
|
Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Středa, 24. říjen 2012 @ 19:18:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Byli jsme koupeni za vysokou cenu. Dobrý Pastýř si nenechá svou ovci jen tak pláchnout, popřípadě sežrat vlkovi. Jak by vypadal takový ovčinec, kde si ovce běhají, kam chtějí a pastýř s nimi nemůže nic dělat, protože prý mají svou svobodnou vůli? |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 08:06:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslím si, že ovce a ovčinec je jenom přirovnání. Nevím jak Ty, ale já jsem byl stvořen jako člověk, ne jako ovce. A člověk byl na rozdíl od ovce, stvořen k obrazu Božímu. Doufám, že ani Ty si nemyslíš,že obrazem Božím je ovce. A je to Bůh, kdo mi dal možnost se rozhodnout koho budu poslouchat. Adam poslechl satana, Ježíš poslechl Boha. Narodil jsem se jako potomek Adama a poslouchal satana, protože jsem ani jinou možnost neznal. A pak mi Bůh dal možnost vidět Ježíše a postavil mě před možnost změnit svého pána. Viděl jsem jak hrozný život jsem žil pod vládou satana a viděl jsem jak krásný život můžu žít s Ježíšem a tak jsem se zřekl vlády satana a jako svého Pána jsem přijal Ježíše. Bylo to mé svobodné rozhodnutí. Bůh na mne nevyvíjel žádný nátlak. Máš pravdu v tom, že člověk nemůže být absolutně svobodný, ale stále má možnost volby mezi satanem a Ježíšem. A apoštolové varují, že i člověk, který si vybral Ježíše, může od své volby odpadnout a vrátit se zátky k satanovi. Jestli jsi chytřejší a moudřejší než apoštolé, tak nevím. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 09:04:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslím si, že ovce a ovčinec je jenom přirovnání.
Nevím jak Ty, ale já jsem byl stvořen jako člověk, ne jako ovce. A
člověk byl na rozdíl od ovce, stvořen k obrazu Božímu..
Jenom přirovnání.. Preto nerozumieš!! Přirovnání.. Ty nie si ovca.. Ja som ovca Pána Ježiša. Ty máš svoju slobodu nezávislú na tom, ako Ťa pasie Pastier. Ty máš slobodu vybehnúť z ovčinca a stratiť sa, lebo keď sa tak rozhodneš, tak môžeš.
Dobrý Pastier nedovolí svojim ovečkám nikde vybehnúť a keď sa ktorákoľvek stratí, On nechá 99 a ide hľadať tú jednu stratenú. A keď ju nájde spadnutú kdesi v jame, alebo zakliesnenú kdesi medzi koreňmi stromov, v húšti lesa, On ju zoberie na ruky a vráti ju späť do ovčinca, lebo tak to Dobrý Pastier robí: On miluje svoje ovce. Dal za ne svoj život, vylial svoju svätú krv. A stráži ich verne a s láskou. Taká ovečka sa pasie tam, kde ju On dovedie a vie, ona vie, že lepšiu pastvu nikde inde nenájde, tak neuteká a nehľadá iného pastiera. Láska jej Pastiera je tým najvzácnejším, čo má. A keby predsa zvábená voňavým steblom kdesi mimo ovčinca, On ju zavráti. Lebo On vie, akí sú vlci nebezpeční a že by radi Jeho ovečky. On to vie a preto ich sám chráni. Ďakujem Bohu, že som taká nájdená ovečka.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 09:41:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Twig, nezlob se. ale Ty buď neumíš číst, nebo už jsi zaslepená. Já jsem někde napsal, že hledám jiného pastýře? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 14:18:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ja niekde tvrdím, že Ty hľadáš iného pastiera?! To už fakt nemôžem napísať nič všeobecné bez toho, aby si si to nevztiahol na seba?!? Rozvíjala som to, ako chápem, že Pán Ježiš je môj pastier a my sme Jeho ovce. Lebo si to Ty, kto tvrdí, že bol stvorený ako človek a nie ako ovca a Slovo Božie o tom, že Pán Ježiš je Dobrý Pastier a my sme Jeho ovce máš "jenom" za "přirovnání".
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 14:23:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Čo to podľa Teba znamená, že On je Pastier a my sme Jeho ovce? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 08:13:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Aha už tomu rozumím. Ty všechno co je napsáno v bibli bereš doslova. To se pak nedivím, že jsi v takovém úletu. Jsi zřejmě první ovce na světě, která zná lidskou řeč a umí ovládat počítač. Prosím, moc Tě prosím - prober se! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Pátek, 26. říjen 2012 @ 08:49:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pre Teba je ponižujúce vnímať sám seba ako ovcu Pána Ježiša? Myslíš, že si budeš musieť kúpiť zvonec na krk? ;-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 09:53:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pro mě to není ponižující, protože vím, že nejde o reálný stav, ale přirovnání, ze kterého ti, co ještě neztratili zdravý rozum, mohou pochopit, jaký má být vztah mezi nimi a Pánem. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Pátek, 26. říjen 2012 @ 13:24:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..nejde o reálný stav.. Dobre vedieť.
..ti, co ještě neztratili zdravý rozum.. Tiež dobre vedieť, ako zmýšľa človek, ktorý nerozlíšil, že kniha Chatrč* nie je napísaná z Božieho ducha, ale že za jej autorom je duch new age. Ovocie lásky pochádzajúcej z neho je krásne na vzhľad, ale vnútri je plné červov. A čím viac človek do neho zahryzne, tým viac ich vylieza. Tí, ktorí sa ním nakazili, majú zdravý rozum, lebo len "blázni" sa považujú za ovce Dobrého Pastiera zrejme.
* Keď si mi ju odporučil, prvýkrát som spozornela, lebo táto kniha nemá nič s Duchom Božím. No nerozpitvávala som to. Ovocie toho ducha za ňou sa však už istý čas vyplavuje..
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pátek, 26. říjen 2012 @ 19:59:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsi blázen pro Krista a to bláznivé Boží, je moudřejší než lidé;-) Ne nadarmo je psáno: Kdo nebude jako dítě, nevejde... Manželky přemýšlejí jinak než děti, asi proto si s bratrem Bylinou nerozumíme. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 18:06:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Škoda, že jsi nebyla rádcem apoštolů. To by si to dvakrát rozmysleli i nikdy by takové věcí do svých listů nenapsali co napsali.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 09:13:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je to určitá šablona myšlení, mezi některými zde hodně rozšířená: "Dal jsem už jednou svůj život Kristua tedy už nemohu odpadnout. Kristus to nedovolí, je to součást jeho smlouvy".
Skutečnost, že někteří lidé časem od Krista odpadají, se smete tvrzením, že oni nikdy opravdově nevěřili. Že vlastně ani nikdy nebyli jeho ovce.
Veškeré varování v písmu pro křesťany před nebezpečím odpadnutí se jich tak vlastně přímo netýkají. To je adresováno "těm druhým".
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 14:44:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Aplauz prosím.. :-(
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 10:09:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co jazyk, ovládáš ho? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: twig v Pátek, 26. říjen 2012 @ 13:25:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Aj Ty túžiš po aplauze? :-(
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Pátek, 26. říjen 2012 @ 21:54:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bylo napsáno člověkem:
Otázka: Kedy ovce nie sú v skutočnosti ovce?
Odpoveď: Keď sami rozhodujú, kam pôjdu a ako sa tam dostanú. Ovce sú zvieratá, ktoré žijú v stádach. To znamená, že sa presúvajú v skupinách, a keďže nie sú, jemne povedané, veľmi inteligentné, potrebujú byť vedené. Božie slovo nám hovorí, že my ľudia sme svojou vlastnou prirodzenosťou podobní ovciam. Nie sme duchovne vnímaví, čo je následok pádu človeka; akoby sa hovorovo povedalo, sme „duchovne tupí". Preto sa potrebujeme nechať viesť. Buď budeme vedení Kristom, alebo diablom, ale niekto nás viesť bude.
Toto všetko súvisí s používaním výrazu „prísť ku Kristovi", keďže iba pravé Kristove ovce Ho budú nasledovať. Zvoláva ich pán, ktorý ich vlastní. Lenže ovciam ako takým vôbec neprináleží rozhodovať, kto je ich pánom. Nepotulujú sa po poliach zahĺbené do myšlienok o tom, koho by si mali vybrať za pastiera. Naopak, sú vlastníctvom pastiera. On ich ako pán zvoláva a ony reagujú, keďže sú jeho. Kristus v Jánovi 6:37 vyhlásil: „Všetko, čo mi dáva Otec, príde ku mne." Otec dáva Kristovi ovce. Dielo spasenia sa uskutočňuje v božstve, nie je to práca oviec a ovce ani nijako neprispievajú tomuto dielu. Ovce sú znovuzrodené a potom a iba potom odpovedajú na volanie Krista. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 27. říjen 2012 @ 09:32:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...". Lenže ovciam ako takým vôbec neprináleží rozhodovať, kto je ich pánom. "...
Možná ty jsi taková "tupá ovca". Ale ve všeobecnosti my jsme právě ty ovce, které si svého pastýře zvolí samy. Důstojnost Božího dítěte se neslučuje se stavem nesvobody a nemožnosti si sám zvolit.
Porozjímej nad volbou mezi požehnáním a prokletím v Dt 28.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 15:18:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestli ti to bude vadit, tak mi neodpovídej. Dovolím si vsoupit do diskuse svou připomínkou. Napsal jsi:
A apoštolové varují, že i člověk, který si vybral Ježíše, může od své volby odpadnout a vrátit se zátky k satanovi.
Uvědomuješ si rozdíl, mezi člověkem podle tvé definice a člověkem, který byl vybrán Ježíšem a vložen do Těla Kristova?
člověk, který si vybral Ježíše, může od své volby odpadnout a vrátit se zátky k satanovi. Člověk, který byl vybrán Ježíšem a zplozen Bohem a defakto se stal dítětem Božím a pak to vírou přijal, ví, že jeho rozhodnutí nepocházelo z něho, ale z Ducha Božího v něm. Ví, že není a nebyl svobodný odmítnout Boží znovuzrození a tak defakto ani není svobodný odejít od Boha. Takový Ví, že je spasen, neboť jeho spasení je Boží dílo a není v jeho moci (toho člověka) toto dílo zmařit. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 18:14:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To není pravda leonete.
Všechny výstrahy apoštolů před odpadnutím od Boha, od víry nejsou adresovány nějakým samozvancům jak naznačuješ, kteří si sami vybrali Ježíše (snad bez toho, že by to Ježíš akceptoval či dokonce o tom věděl), ale právě povolaným svatým, majícím účast na nebeském povolání.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 18:51:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná to není pravda pro tebe, ale pro mne ano. Jak jsem již mnohokrát psal Písmo je určeno všem skupinám věřících. I nemluvňatům, dětem, mládencům a otcům, jak psal Pavel, Jan a podle souvislosti i Petr. 2 Petr 3,16...jsou v nich některé těžko srozumitelné věci, které neučení a neupevnění (co znamená slovo neupevnění? Jak mu rozuníš?) lidé překrucují...Takže podle slov apoštolů jsou jejich listy určeny všem skupinám. Pavel například píše; ..my silní jsme povinni snášet slabosti těch, kteří nemají sílu,...Nebo 8 kap. 1 Korintským 7 verš: Ale ne ve všech je to poznání,..a dál 9...aby se vaše svoboda nestála kámenem úrazu pro slabé... Někteří jsou zkrátka zatím přesvědčeni o tom, že to byli oni, kdo přijal Pána Ježíše a myslí si, že zase mohou odmítnout a vzdát se Pána. Aspoň tak to vyplývá ze slov Byliny. Jaci jsou ať si každý zjistí sám, a proto byli apoštolové postavení před takový stav a byli vedení tak, aby psali všem těmto skupinám najednou v jednom listu. Z důvodů, které nemusí být všem zřejmé, nemohli zcela otevřeně psat stylem, jaký lidé zavedli ve školách, učebnice pro každou třídu zvlášť. Nemohli například psát: Teď píšu nemluvňatům a teď například otcům, i když to někteří do určité míry učinili. Většinou jsou jejich listy promíšené bez ohledu na duchovní úroveň čtenářů. A komu je daný oddíl určen se dá zjistit pouze ze souvislostí a o čem hovoří. Zkrátka duchovní chápou rozdíly, protože jím jsou skrze Ducha rozlišovány.
PS. nemusí se ti to líbit, co jsem napsal, ale tak nějak to je. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 19:11:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To jsou jen tvé spekulace, nic víc. Lépe bys udělal, kdybys četl Bibli bez těch spekulativních brýlí.
Jenom opakuji: Všechny výstrahy apoštolů před odpadnutím od Boha, od víry jsou
adresovány právě povolaným svatým, majícím účast na nebeském povolání.
Ať se ti to líbí nebo ne.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 19:25:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Teď spekuluješ ty, neboť ignoruješ zcela jasná slova Boží předána skrze apoštoly. I sám Pán řekl; Matouš 13,24 podobenství o koukoli, to snad znáš? A všechny listy nejsou adresovány svatým a věrným. Ty ovšem ty rozdíly nevnímáš... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 19:52:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No schválně. Které listy nejsou adresovány povolaným svatým, ale koukolu, který nasel protivník?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 20:12:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Někde jsem někdy psal o lisetch? Nebo o některých pasážích? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 20:30:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | O lisetch jsi nepsal, to ani netvrdím. Ale o listech jsi psal. Jen se podívej.
Tak by mě zajímalo, které listy jsou adresovány koukolu a ne povolaným svatým.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 20:41:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nemáš argumenty, tak se chytáš překlepů? Jo, jo. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:3 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 20:49:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No trochu jsi to převrátil leonete.
Argumenty nemáš ty.
Tvrdil jsi: A všechny listy nejsou adresovány svatým a věrným.
Když jsem se na to zeptal: No schválně. Které listy nejsou adresovány povolaným svatým, ale koukolu, který nasel protivník?
Tak jsi sehral to trapné divadélko dotazem: Někde jsem někdy psal o listech?
Ne leonete to jsi nepsal ty o listech, to se někdo podšil pod tvůj nick. Anebo jsi to psal ty, ale nemáš argumenty. To se stává.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 21:02:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To co jsi teď provedl je podraz hodný světského člověka. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 21:05:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Leonete, obávám se, že to co tu předvádíš ty, je hodno zpřevráceného člověka, který zapře svůj nos mezi očima když je třeba.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Roseniu (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 21:16:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Odpověděl jsem ti už dříve, přímo pod tímto a ty předstíráš že ne. Co k tomu dodat... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Ros (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 21:25:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nevím o tom, že bys někde uvedl listy, které nejsou adresovány povolaným svatým, ale koukolu, který nasel protivník.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 21:29:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč tady veřejně ze sebe děláš to, co děláš? Vždyť si to můžou všichni dohledat, jak diskuse šla a co jsem ti už napsal a o čem ty předstíráš, že jsem ti nenapsal? Cítíš se dobře? Nebo už nevnímáš ten chlad ve svém srdci? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 21:35:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To jako myslíš, že list Korintským a list Judův jsou ty listy, které nejsou adresovány svatým a věrným?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 21:48:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč překrucuješ má slova, napsal jsem to přece jinak. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 21:54:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No leonete, s tebou je debata. Lépe si povykládám se svou 4 letou vnučkou
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 22:02:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je možné, že bych si s sní také povykládal lépe. To si fakt neumíš dát dohromady pár textu Písma? Řím. 8,1: není již žádného odsouzení pro ty, co chodí podle Ducha. Lze z toho pochopit, že ti, co chodí podle těla (viz 1 list do Korintu) čeká ještě nějaké odsouzení. Co ten člověk z 1 Kor. 5,1 ten smilník, kterého Pavel odsoudil a vydal spolu s bratry v Korintu k potrestání - satanu k záhubě těla, aby byl jeho duch spasen. To si z toho nic nevydedukuješ? Proto když psal do Korintu, psal i o těch, co "pouze" vyznávají jméno Pána Ježíše. Ale svým životem ho zapírají. Byli součásti sboru v Korintu? Byli, a platilo o nich, že jsou věrní a svatí?
Nevím co si mám myslet o tobě, když nejsi schopen sečíst 1+1. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 22:13:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Leonete, předně férový a rovný chlap, který je schopen sečíst 1+1, by přiznal, že se pomýlil, když tvrdil, že všechny listy nejsou adresovány svatým a věrným. Protože to jednoduše není pravda. Všechny listy jsou adresovány svatým a věrným.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 22:40:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikde jsem nepsal že listy, ale pouze určité pasáže. Už ti to píšu po třetí. Proč neustále překrucuješ má slova? To se mě snažíš vyprovokovat k nějakému hněvu vůči tobě? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 26. říjen 2012 @ 05:55:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Napsal jsi toto:
A všechny listy nejsou adresovány svatým a věrným. Ty ovšem ty rozdíly nevnímáš...
O pasážích ani slovo. Takže kdo překrucuje a lže (už potřetí) je nabíledni.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 26. říjen 2012 @ 14:59:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | a tady bylo co? Někde jsem někdy psal o listech? Nebo o některých pasážích? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 26. říjen 2012 @ 21:36:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No leonete, zamotal ses do toho, že ani sám nevíš, co jsi psal a co píšeš :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: leonet v Sobota, 27. říjen 2012 @ 09:50:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vím co jsem psal a kde mi vypadlo jedno slovo, napsal jsem to, ale tebe to vůbec nezajímalo. Jednal jsi jako poškrábaná gramofonová desky, Opakoval jsi dokola svou otázku. Z takovým se nedá konverzovat... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Sobota, 27. říjen 2012 @ 10:57:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Leonete, rosmano omlouvám se, že se misím do vaši debaty. Mužů se zeptat proč se hádáte jak malí kluci?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 11:06:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Abychom přišli na to, co je a co není pravda :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 11:02:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Leonete, jsi neskutečný manipulátor. Důkazy jsou nad slunce jasnější, ty přesto překrucuješ a lžeš.
A) V diskusi se mnou jsi o žádném slovu, co ti vypadlo, nepsal.
B) Jestli myslíš slovo "pouze", které jsi uvedl v odpovědi Bylinovi, že ti jako vypadlo z tvých otázek:
Někde jsem někdy psal o listech? Nebo o některých pasážích? Že tam tedy mělo být jestli tomu správně rozumím: Někde jsem někdy psal o listech? Nebo pouze o některých pasážích?
tak to slovo stejně nic neřeší. I s tím "vypadnutým" slovem překrucuješ a lžeš.
Skutečnost je totiž taková, že 1) Někdy jsi o listech psal. A sice dne 25.10.2012 v 19:25:53 hod , a to následovně: A všechny listy nejsou adresovány svatým a věrným. Ty ovšem ty rozdíly nevnímáš...
2) O některých pasážích ani "pouze" o některých pasážích jsi nikde nepsal. Ty jsi začal zmíňovat až ve svých otázkách, co jsi to vlastně psal. Poprvé zde: Někde jsem někdy psal o listech? Nebo o některých pasážích? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: leonet v Sobota, 27. říjen 2012 @ 11:29:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A všechny listy nejsou adresovány pouze svatým a věrným. Ty ovšem ty rozdíly nevnímáš...
A to je všechno. Později jsem ti přece několikrát psal o například tom, že v církvích jsou tělesní, smilníci a tak Pavel musel do Korintu psát "spolu se všemi, kteří ..vzývají jeméno PJK." Ale ty si do asi nedovedeš dát dohromady a učinit správný závěr. A za to já nemůžu...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 11:47:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dost ti to trvalo, ale jsem rád, že nakonec přiznáváš, (trochu sice zamlženě), že jsi o listech psal, o čemž jsme se dohadovali a že jsi zbytečně tím popíráním, že by jsi o listech psal, tou tvou otázkou "Někde jsem někdy psal o listech?", ztropil toto divadélko.
Vypadá ta diskuze blbě, ale pro mě aspoň je poučná do budoucna, pro případné další diskuse s tebou - trochu více vidím do způsobu tvého uvažování, argumentací a postojů a lépe vím, co se dá eventuálně očekávat.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 08:22:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Leonete podívej se na svůj komentář z 19.25.53 . Už asi ani nevíš co píšeš. To bude zřejmě tím, že všechno co děláš, dělá v tobě kristus a ty už nežiješ a tak ani nemůžeš vědět co píšeš. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 26. říjen 2012 @ 15:04:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A četl jsi celé to vlákno? A co tady: Někde jsem někdy psal o listech? Nebo o některých pasážích?
Text, který mi tady ukazujete je neúplný, mělo tam být slovo "pouze". Tak jsem to měl v paměti, a když jsem to psal, slovo "pouze" se vytratilo. Později jsem to vysvětlil, ale to jak vidno už nikoho z vás nezajímá.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:3 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 08:00:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, leonete, jestli takovým způsobem píšeš i své články, tak to je třeba dát si obzvlášť pozor na to, co v nich je či mělo správně být. Navíc když později už nic nevysvětluješ.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:3 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 08:14:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Leonete, domníváš se, že tvé vysvětlovací schopnosti či způsoby jako na učitele jsou dostatečné?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 20:21:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 1 Kor. 1,2...spolu se všemi, kteří na kterémkoliv místě vzývají jméno našeho Pána Ježíše Krista... List Judův, 4: neboť se vlodili někteří lidé...
A další si najdi sám. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 20:31:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To potom ale leonete nevíš, co znamená být adresát.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 20:41:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já nevím věcí... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:3 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 20:43:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, je to někdy vidět.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 21:30:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mýlíš se ještě leonete v této věci:
1 Kor. 1,2...spolu se všemi, kteří na kterémkoliv místě vzývají jméno našeho Pána Ježíše Krista...
Proto když psal do Korintu, psal i o těch, co "pouze" vyznávají jméno
Pána Ježíše. Ale svým životem ho zapírají. Byli součásti sboru v
Korintu? Byli, a platilo o nich, že jsou věrní a svatí?
Ta formulace v oslovení v úvodu listu Korintským "spolu se všemi, kteří na kterémkoliv místě vzývají jméno našeho Pána Ježíše Krista" vůbec neznamená, že jsou to lidé, kteří "pouze" vyznávají jméno Pána Ježíše ale svým životem ho zapírají.
Vůbec nechápu, jak jsi k takovému překroucení Písma mohl přijít. Za prvé: mluví se zde o těch, co vzývají jméno Pána Ježíše, ne o těch, co "pouze" vyznávají jméno Pána Ježíše ale svým životem ho zapírají. To sis prostě vymyslel a překroutil.
Za druhé: Z kontextu je jasné, že se vůbec nejedná o nepovolané, nesvaté a nevěrné jak sugeruješ. Viz: Pavel, z vůle Boží povolaný apoštol Krista Ježíše, a bratr Sosthenés církvi
Boží v Korintu, posvěceným v Kristu Ježíši, povolaným svatým, spolu se
všemi, kteří vzývají jméno našeho Pána Ježíše Krista, ať jsou
shromážděni kdekoliv, jinde či u nás: Milost vám a pokoj od Boha Otce našeho a Pána Ježíše Krista. Stále za vás Bohu děkuji pro milost Boží, která vám byla dána v Kristu Ježíši; on vás obohatil ve všem, v každém slovu i v každém poznání. Neboť svědectví o Kristu bylo mezi vámi potvrzeno,
Pavel jen říká, že
1) adresuje list církví v Korintu, i všem jiným (mimo Korint) kteří se spolu shromažďují a vzývají Pána. (dalo by se z toho usoudit, že ten list mají postoupit i těm mimokorintským). A i těm mimokorintským (Pavel je nerozlišuje) přeje milost Boží a stále za ně děkuje pro milost Boží, která jim byla dána v Kristu Ježíši, který je obohatil ve všem, v každém slovu i každém poznání. A to by těžko mohl Pavel tvrdit o nepovolaných a nesvatých, kteří se ho svým životem zapírají.
2) anebo je to pozdrav pro Korintské od Pavla, Sosthena spolu se všemi, kteří na kterémkoliv místě vzývají jméno našeho Pána Ježíše Krista.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Willy v Sobota, 27. říjen 2012 @ 22:22:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | leonete, ty myslíš, že adresáti 1. listu Korintským - ti, kdo vzývají jméno našeho Pána Ježíše Krista, jsou koukol?
Sk 9:13-14 Ananiáš odpověděl: „Pane, slyšel jsem o tomto muži (Saulovi - budoucím Pavlovi) od mnohých lidí, kolik zla učinil tvým svatým v Jeruzalémě. Také zde má od velekněží plnou moc spoutat všechny, kteří vzývají tvé jméno.“
Že by velekněží poslali Saula z Tarsu do Damašku vytrhat koukol?
1Tm 2:22 Utíkej před mladickými žádostmi, usiluj o spravedlnost, víru, lásku, pokoj s těmi, kdo vzývají Pána z čistého srdce.
Že by měl Timoteus usilovat o spravedlnost, víru, lásku a pokoj s koukolem? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Neděle, 28. říjen 2012 @ 13:24:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nečetl jsi všchno a tak činíš mylné závěry. Ne. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:3 (Skóre: 1) Vložil: Willy v Neděle, 28. říjen 2012 @ 13:31:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nečetl jsem zřejmě všechno, proto jsem neučinil žádný závěr, jen jsem se ptal, protože mi to k tobě nesedělo. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal (Skóre: 1) Vložil: leonet v Neděle, 28. říjen 2012 @ 13:38:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vždy když někdo vythne něco ze souvislosti dopadne to stejně. Špatně. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 28. říjen 2012 @ 14:13:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Willy, nezlob se, že ti to musím takto říct - ale teď ti leonet i nám všem tady bezostyšně lže. Takové situační mlžení. Protože tuší, že by z toho těžko vybruslil. Přečti si to vlákno celé a uvidíš.
Celá ta diskuse s ním byla právě o tom, že údajně apoštol nepíše všechny listy pouze povolaným svatým, ale i nepovolaným nesvatým, těm, kteří tvoří v církvi koukol.
Říká: ...ignoruješ zcela jasná slova Boží předána skrze apoštoly. I sám Pán
řekl; Matouš 13,24 podobenství o koukoli, to snad znáš? A všechny listy
nejsou adresovány svatým a věrným. Ty ovšem ty rozdíly nevnímáš...
A jako příklad právě uvádí 1 K 1,2...spolu se všemi, kteří na kterémkoliv místě vzývají jméno našeho Pána Ježíše Krista...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku (Skóre: 1) Vložil: Willy v Neděle, 28. říjen 2012 @ 14:34:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, já jsem právě také nabyl toho dojmu, rosmano,
a nejen z toho jediného tebou míněného komentáře, na který jsem reagoval, že to tak leonet může myslet, ale raději jsem se ho nejprve zeptal, protože kdyby to bylo tak, jak naznačuješ, byl by to docela průšvih. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 25. říjen 2012 @ 18:56:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dodatek: někde jsem napsal něco o samozvancích? To je pouze tvá dedukce. Asi proto, že nerozlišuješ zcela přesně, co píšu. Nedovolil bych si někoho, kdo vyznává Ježíše svým Pánem, nazvat samozvancem.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 12:27:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takhle Leonete, jak Ty to popisuješ si vybírá děti satan. Ten se nikoho na nic neptá. Dovedeš si představit milujícího ženicha, který se své nevěsty ani nezeptá jestli ho chce? Měl první Adam možnost volby - měl. Měl druhý Adam možnost volby - měl. A já, jsem díky jemu a jeho dílu tu možnost měl a mám taky. Opravdový vztah lásky je založen na dobré a společné vůli obou partnerů.Mému znovuzrození předcházelo uvědomění si jaký jsem já hříšný a jaký je Ježíš svatý. Ale teprve až když jsem vyznal Ježíše jako svého Pána jsem prožil znovuzrození a poté křest v Duchu. Bůh se mnou nečinil nic proti mé vůli a i nyní ho poslouchám dobrovolně z vděčnosti a lásky. Ale když vychladne láska, nezbývá než jistotu, kterou ona dává, nahradit jistotou vyčtenou z písma. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 26. říjen 2012 @ 15:07:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Někdo ti zpochybňuje tvé zážitky? Jen ti píšu, že mám jiné a toť vše, a pokud si pamatuji svědectví mnohých tady, tak mají podobné zkušenosti. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 07:49:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč teda Bůh takto nezachrání všechny? Podle jakého klíče vybírá ty, které chce spasit? Tak z tohodle pramení ta tvoje jistota? Nezlob se, ale tímto prozrazuješ o sobě, že sice znáš písmo, ale jeho Tvůrce ani trochu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 26. říjen 2012 @ 15:21:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná víš, že Bůh se zjevuje skrze své Písmo. On je především Bůh a nemusí se nikoho ptát na to, co dělá. Viz tento text Písma: Římanům 9,20-21. Člověče, co vlastně jsi, že odmlouváš Bohu? Řekne snad výtvor svému tvůrci: „Proč jsi mě udělal takto?“ Nemá snad hrnčíř hlínu ve své moci, aby z téže hroudy udělal jednu nádobu ke vznešeným účelům a druhou ke všedním?
Už jsme ti to s ferou psali, ale ty to nějak ignoruješ. A určitě znáš tento známý text z Matouše 16,17: Ježíš mu odpověděl: „Blaze tobě, Šimone Jonášův, protože ti to nezjevilo tělo a krev, ale můj Otec v nebesích.
Nevím jak ty tato místa chápeš, ale výklad je tento: Nikdo neuvěří v Ježíše Krista dokud mu ho Otec v nebi nezjeví v jeho srdci. I další místa Písma toto potvrzují. Víru člověka vždy musí předcházet zjevení Boha Otce. A co Otec zjevuje? Viz 16 verš: Šimon Petr odpověděl: „Ty jsi Mesiáš, Syn Boha živého.“
Můžeš si myslet co chceš, ale toto jsou Biblická fakta. Nikdo neuvěřil v Ježíše dříve, dokud mu Otec nezjevil kdo Ježíš je. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 19:14:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Leonete, v tomhle já s Tebou naprosto souhlasím. Jenže jedna věc je vidět vírou zjeveného Ježíše a druhá věc je ho přijmout jako svého Pána. To za Tebe nikdo neudělá. Dokud jsem to neudělal, mé hříchy ze mě nebyly sejmuty a nedostal jsem Ducha svatého. Mohl by sis odpustit uštěpačné narážky, ale to bys nebyl Leonet, že?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 26. říjen 2012 @ 19:46:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Znáš jeden ze základních biblických principů? Jestli je něco v Bibli napsáno v nějakém pořadí, tak to má svůj zásadní význam. Nelze toto pořadí přehodït a tvrdit, že to je pravda. Jestli Pán říká, že víru musí předcházet zjevení od Otce, tak to nejde naopak. Když máš tak rád přirovnání, tak ti také jedno uvedu.
Když se tví rodiče rozhodli tě zplodit, ptali se tě nejdříve na tvůj nazor? Je to absurdní? Stejně absurdní je tvá argumentace.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Pátek, 26. říjen 2012 @ 20:57:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bylo psáno Leonetem: Jestli Pán říká, že víru musí předcházet zjevení od Otce, tak to nejde naopak. Když máš tak rád přirovnání, tak ti také jedno uvedu.
Když se tví rodiče rozhodli tě zplodit, ptali se tě nejdříve na tvůj nazor? Je to absurdní? Stejně absurdní je tvá argumentace.
Je psáno Efathou:
Amen Leonete. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Pátek, 26. říjen 2012 @ 21:15:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je psáno: 16 [..] Ne vy jste vyvolili mne, ale já jsem vyvolil vás a ustanovil jsem vás, |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 23:18:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Daleko absurdnější je představa, že Bůh stvoří člověka, pak ho nechá rozhodnout se pro hřích, skrze něj jsou pak všichni v hříchu a pak jen některé z hříchu vysvobodí aniž by se jich ptal, bez jejich vědomí a ostatní zlikviduje v ohnivém jezeře. No pokud s takovým bohem chceš žít, já Ti ho neberu, ale můj Bůh je spravedlivý a milující, ten takové věci nedělá.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Sobota, 27. říjen 2012 @ 08:31:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 12 všichni se odchýlili, všichni propadli zvrácenosti, není, kdo by činil dobro, není ani jeden.
2: Timoteus 2, 25 [..] Snad jim dá Bůh, že se obrátí, poznají pravdu |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Sobota, 27. říjen 2012 @ 09:26:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Již několikrát jsem tady čtenáře upozorňoval, že existuje možnost klánět se ne skutečnému Bohu, ale své představě boha.
Iz.55,8-11: „Mé úmysly nejsou úmysly vaše a vaše cesty nejsou cesty moje, je výrok Hospodinův. Jako jsou nebesa vyšší než země, tak převyšují cesty mé cesty vaše a úmysly mé úmysly vaše. Spustí-li se lijavec nebo padá-li sníh z nebe, nevrací se zpátky, nýbrž zavlažuje zemi a činí ji plodnou a úrodnou, takže vydává símě tomu, kdo rozsívá, a chléb tomu, kdo jí. Tak tomu bude s mým slovem, které vychází z mých úst: Nenavrátí se ke mně s prázdnou, nýbrž vykoná, co chci, vykoná zdárně, k čemu jsem je poslal.“
PS. že máš nějaké představy o tom, jak bude pokračovat budoucnost je pěkné, ale odpovídají tvé představy tomu, co bude a jak to bude? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Neděle, 28. říjen 2012 @ 08:23:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestli Ti to nedochází, tak jsi na tom stejně jako ostatní věřící. Také se klaníš podobě Boha která je určena mírou Tvého poznání. Nebo Ty už jsi poznal Boha v celé jeho velikosti?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Neděle, 28. říjen 2012 @ 13:28:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty mě zkoušíš zda znám Písmo? Asi jo, když se tak ptáš. Boha nelze úplně poznat. Jen do té míry, kterou zjeví. Anebo možná nesouhlasíš se suverenním rozhodnutím Boha někomu zjevit více, než jinému?
Že by závist a nesouhlas? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:3 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pondělí, 29. říjen 2012 @ 09:02:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neposuzuj mne podle sebe. Je snad někde napsáno, že znáš Boha více než já? Nebo si to jen domýšlíš? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pondělí, 29. říjen 2012 @ 19:34:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Víš jak se pozná jak kdo zná Boha? Zcela jednoduše. Bůh nabízí milost každému, ale ne každý ji zcela přijímá. V životě každého věřicího přichází okamžik, kdy mu Bůh zjeví jeho stav před Pánem. A takový už potom ví, že nemá Bohu co nabídnout a nezbývá mu nic jiného, než pouze spoléhat na Boží milost v Kristu Ježíši! Každý musí dospět do stejného stupně poznání jako apoštol Pavel v 7 kapitole Římanům. A teprve potm může vstoupit na cestu poslušnosti Ducha. A každý kdo tím prošel bezpečně pozná na vyjadřování věřicího zda už tímto poznáním prošel. Takže ti můžu odpovědět: Ano, je to někde napsáno. Nesmazatelně v srdci člověka, který byl Bohem poznán!
Pochopitelně si nedělám iluze o tom, že pochopíš co jsem ti právě napsal. Určitě to pochopíš jinak a překroutíš. Ovšem ani tím nezklameš, neboť jinak ani nemůžeš, dokud nebudeš poznán Bohem. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 27. říjen 2012 @ 09:34:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bylino.
V základním postoji k Bohu máme k sobě velice blízko.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Neděle, 28. říjen 2012 @ 08:17:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vím o tom. Ale naprosto se rozcházíme v otázce znovuzrození, křtu a svátostí.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 10:26:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takhle, jak Ty to popisuješ si vybírá děti satan. Ten se nikoho na nic neptá. Dovedeš si představit milujícího ženicha, který se své nevěsty ani nezeptá jestli ho chce? Měl první Adam možnost volby - měl. Měl druhý Adam možnost volby - měl. A já, jsem díky jemu a jeho dílu tu možnost měl a mám taky. Opravdový vztah lásky je založen na dobré a společné vůli obou partnerů.Mému znovuzrození předcházelo uvědomění si jaký jsem já hříšný a jaký je Ježíš svatý. Ale teprve až když jsem vyznal Ježíše jako svého Pána jsem prožil znovuzrození a poté křest v Duchu. Bůh se mnou nečinil nic proti mé vůli a i nyní ho poslouchám dobrovolně z vděčnosti a lásky. Ale když vychladne láska, nezbývá než jistotu, kterou ona dává, nahradit jistotou vyčtenou z písma. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 26. říjen 2012 @ 15:23:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nezapoměl jsi na nejméně jednu věc? Ty nejsi nevěsta, ale tou je Církev. Nevychází potom tvá další argumentace z vadné premisy? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pátek, 26. říjen 2012 @ 15:33:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty nejsi nevěsta, ale tou je Církev - ale ne celá, jen vítězní věřící svatí! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 26. říjen 2012 @ 15:48:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobře, o tom se s tebou nebudu přít. Ale fakta jsou jasná. Viz 17 kap. Janova evangelia. 2 verš - ...aby všem těm, které jsi mu dal... 6 verš - ..které jsi mi dal ze světa. Byli tvoji a... 9 verš - ...ale za ty, které jsi mi dal, protže jsou tvoji...
atd. Nikde se tady neříká, že by se Otec nejdříve někoho ptal, ale pouze se konstatuje, že patřili Otci. A dal to nebudu rozvádět. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pátek, 26. říjen 2012 @ 16:38:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... pouze se konstatuje, že patřili Otci. A dal to nebudu rozvádět. Však také není třeba. Toho se má poznámka netýkala.:-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 19:51:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Všichni ti, o kterých Ježíš mluví, předtím patřili satanu. Teprve přijatou milostí se stali Božími dětmi a patří Otci. Pochop, že Bůh nežije v čase a tudíž ví vše co se stalo i co se teprv stane. Takže Bůh ví, kdo jsou jeho děti, i když v čase tohoto světa se pro něj ještě nerozhodli. Neznamená to, že by se stali jeho dětmi proti své vůli. On to jen ví z našeho hladiska času dopředu, kdo přijme jeho nabídku. To je podle mého význam toho, že je předzvěděl.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Pátek, 26. říjen 2012 @ 21:03:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | bylina píše: On to jen ví z našeho hladiska času dopředu, kdo přijme jeho nabídku.
Písmo píše:
20 [..] A Izaiáš má odvahu říci: ‚ Dal jsem se nalézti těm, kteří mě nehledali, dal jsem se poznat těm, kteří se po mně neptali.‘ |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 26. říjen 2012 @ 22:27:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Dal jsem se nalézti těm, kteří mě nehledali, dal jsem se poznat těm, kteří se po mně neptali.‘ A když se o mně mimoděk dozvěděli, přijali mou nabídku.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Sobota, 27. říjen 2012 @ 08:21:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 14 Přirozený člověk nemůže přijmout věci Božího Ducha; jsou mu bláznovstvím a nemůže je chápat, protože se dají posoudit jen Duchem. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:3 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 08:23:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Efatho, že ty jsi kalvinista?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:3 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 08:33:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Efato, jak to vidíš, mohou pohané přijmout Evangelium?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Sobota, 27. říjen 2012 @ 08:38:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 6 Ne že by slovo Boží selhalo. Vždyť ne všichni, kteří jsou z Izraele, jsou Izrael, |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 27. říjen 2012 @ 08:49:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Efato, když už odpovídáš jen biblickými verši, tak odpověz biblickým veršem, jestli pohané mohou přijmout Evangelium. Tak aby to bylo jednoznačné - jestli mohou nebo nemohou.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Roseniu (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Pondělí, 29. říjen 2012 @ 05:47:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 27 [..] A Izaiáš prohlašuje o Izraeli: ‚Kdyby bylo synů Izraele jako písku v moři, jen zbytek bude zachráněn, 28 [..] neboť Hospodin vykoná svůj soud na zemi rychle a úplně.‘ 29 [..] A jak to Izaiáš předpověděl: ‚Kdyby nám Hospodin zástupů nenechal aspoň símě, bylo by to s námi jako se Sodomou, Gomoře bychom byli podobni.‘ 30 [..] Co tedy nakonec řekneme? To, že pohanští národové, kteří neusilovali o spravedlnost, spravedlnosti dosáhli, a to spravedlnosti z víry; 31 [..] Izrael však, který usiloval o spravedlnost podle zákona, k cíli zákona nedospěl. 32 [..] Proč? Protože nevycházel z víry, nýbrž ze skutků. Narazili na kámen úrazu, 33 [..] jak je psáno: ‚Hle, kladu na Siónu kámen úrazu a skálu pohoršení, ale kdo v něho věří, nebude zahanben |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Ros (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Pondělí, 29. říjen 2012 @ 05:51:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 2:11 Proto pamatujte, že vy, kdysi tělem pohané – které takzvaná obřízka na těle, učiněná rukou, nazývá neobřízkou – jste byli v té době bez Krista, odcizení od společnosti Izraele, cizí vzhledem k zaslíbeným smlouvám, nemající naději a bez Boha na světě. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Pátek, 26. říjen 2012 @ 22:07:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je psáno:
27 [..] ale co je světu bláznovstvím, to vyvolil Bůh, aby zahanbil moudré, a co je slabé, vyvolil Bůh, aby zahanbil silné; |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 19:39:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale ta církev vznikla z Těch, co osobně a dobrovolně přijali Ježíšovu nabídku žít s ním a mít ho jako svou Hlavu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 26. říjen 2012 @ 19:40:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přečti si, co jsem napsal willymu a tam máš slovo Boží. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Efatha v Pátek, 26. říjen 2012 @ 22:03:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | bylina píše:
.Mému znovuzrození předcházelo uvědomění si jaký jsem já hříšný a jaký je Ježíš svatý. Ale teprve až když jsem vyznal Ježíše jako svého Pána jsem prožil znovuzrození a poté křest v Duchu.
Písmo píše: 1K 2,14 Přirozený člověk nemůže přijmout věci Božího Ducha; jsou mu bláznovstvím a nemůže je chápat, protože se dají posoudit jen Duchem.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pondělí, 29. říjen 2012 @ 09:05:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bratr Efatha nerozumí slovům bílého muže, Howgh. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C. O. Rosenius ku Gal 4:30 (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 26. říjen 2012 @ 12:20:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takhle, jak Ty to popisuješ si vybírá děti satan. Ten se nikoho na nic neptá. Dovedeš si představit milujícího ženicha, který se své nevěsty ani nezeptá jestli ho chce? Měl první Adam možnost volby - měl. Měl druhý Adam možnost volby - měl. A já, jsem díky jemu a jeho dílu tu možnost měl a mám taky. Opravdový vztah lásky je založen na dobré a společné vůli obou partnerů.Mému znovuzrození předcházelo uvědomění si jaký jsem já hříšný a jaký je Ježíš svatý. Ale teprve až když jsem vyznal Ježíše jako svého Pána jsem prožil znovuzrození a poté křest v Duchu. Bůh se mnou nečinil nic proti mé vůli a i nyní ho poslouchám dobrovolně z vděčnosti a lásky. Ale když vychladne láska, nezbývá než jistotu, kterou ona dává, nahradit jistotou vyčtenou z písma. |
]
|
|
|
|