Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokračování o kat (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 10. červenec 2017 @ 07:57:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Proč zase mlžíš? Zádušní mše se konají za konkrétní zemřelé lidi u příležitosti výročí jejich smrti. A zde v Chorvatsku to byla mše za válečného zločince? Za konkrétního zločince. Proč tu mlžíš? Odpověď jako čestný člověk!! Je to správné?? To musíš se stále vytáčet?? To si ho tak chorvatští katolíci tak váží? |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokračování o (Skóre: 1) Vložil: martino v Pondělí, 10. červenec 2017 @ 09:36:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Franto lháři I největší zločinec má právo na obrácení. Nikdo z nás mimo Boha neví, zda se hříšník-zločinec se před smrtí neobrátil a neprosil Boží Milosrdenství za odpuštění. Každá mše svatá může být sloužena za každého živého i zemřelého a Církev toto respektuje. Každý hřích je zločin a každý z nás, pokud nejsme ve stavu milosti posvěcující, jsme jako hříšníci zločinci, včetně tebe. I pro tebe zanechal Spasitel toto poučení. Jsi-li bez hříchu, hoď první kamenem. Neobhajuji zločince jak se zde mylně domníváš, ale nemám právo ani moc bránit komukoliv, aby se obrátil jako zločinec na kříži. Přestaň tady pištět jako magor a neosobuj si právo na spravedlnost, když nemáš v ruce všechna FAKTA. Milosrdenství Boží je bezbřehé a bezedné. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokračová (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 10. červenec 2017 @ 13:27:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže podle vaší víry ten katolický masový vrah si zaslouží
milost, a proto se za něho koná zádušní
mše? Tak pak se vyplatí být zločincem.
Nakonec dopadnu stejně, zda jsem člověk, který se snaží žít podle Krista anebo
ne. Ten zločinec vraždil a měl podílel se na těch nejhorších zločinech. Ta mše
je na jeho památku. Litoval svých zločinů? Litovali svých zločinů ti masoví
vrazi, které Vatikán a katolická sekta
chránila? Co jste z hnusnou sektu, která chrání masové válečné vrahy? Vy dokazujete, že Bůh miluje zločince a masové vrahy víc než jejich
oběti. A také tím dokazujete, že s těmi zločiny souhlasíte, a to je strašné.
Takže je možná u vás i mše za Hitlera. Mistr Jan Hus vám vadil, masový vrazi
nevadí!!! Hnus a jen hnus. A proto o tomhle katolickém hnusu je třeba psát a informovat lidi. To není evangelium. To jen
druh hnusné fašistické vaší politiky.Proto byly fašistické státy katolické. Proto se vaše sekta paktuje s německými
fašisty v Německu.Už to chápu, už jste mi to vysvětlili a moc dobře. Fašista musí bránit fašisty
katolíky.
Lidi, tohle je katolická sekta zakuklená do líbivých frází, ale
tohle je její základ.
Takže čekejme mši i za Hitlera, přece si zaslouží milost..
Fuj! Jděte pryč, Satani!!!
Místo se přiznání k fatálním chybám své sekty a k hříchům
budete vzpomínat a oslavovat vrahy!!!???
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokra (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 10. červenec 2017 @ 21:06:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdo si zaslouží milost, je záležitostí výhradně Boha - nikoho jiného.
Žádného falešného svatouška! Kdo jsi, že si osobuješ soudit jiné lidi? Hleď na sebe, na své hříchy!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 11. červenec 2017 @ 19:04:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Soudit činy lidí nesmíme??? Ta mše měla v názvu , že
je na památku válečného zločince a koná se i v jiných městech Chorvatska. Také se
vymlouvej na památku Pána Ježíše! Jsi sprostý jízlivý a zákeřný katolík, jako je
většina z vás. Místo pravdy, mlžíte a zneužíváte
Boží Slovo. Něco jiného je Boží milost a něco jiného zločiny masového vraha. Nikde
jsme nečetl, že tento zločinec se dal na pokání a omluvil se všem obětem. A kdyby,
odstraní bolest obětí?? Hanba vám , katolíci. Čím dál víc začínám chápat Husa, Luthrera
a další, kteří díky Duchu Božímu poznali, co jste. Umíš odpovědět na prostou otázku, zda mše k uctění památky masového vraha je v pořádku? Proč nebyl vyloučen z Vaší zločinné sekty? Proč? Že by to bylo tím, že v zločinné sektě masové vrahy oslavujeme ? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 11. červenec 2017 @ 21:25:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Soudit činy lidí nesmíme???"...
Ty ale soudíš konkrétního člověka, jsi pobouřen, že se za jeho osobu - (nikoli k jeho poctě!) - sloužila zádušní mše. Podle tebe toho onen člověk nebyl hoden. Tak se nevykrucuj!
..."Ta mše měla v názvu , že
je na památku válečného zločince ..."...
Ti novináři, co vymysleli tento novinový titulek, měli ovšem asi takové vzdělání o katolické víře, jako máš ty. My ve mši totiž oslavujeme jedině Krista - spolu s církví, spolu s anděly a svatými v nebi. O tom je každá katolická mše bez výjimky. Při proměňování kromě darů pokládáme na oltář všechny své obavy, starosti, nemoci i bolesti, všechna svá zranění - a Kristus toto všechno proměňuje a uzdravuje každou bolest, každou nemoc. Právě o tomto je katolická mše.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 11. červenec 2017 @ 22:40:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když se koná mše, vždy je uvedeno za koho. Je tam jméno
člověka. Tady jméno katolického zabijáka a masového vraha. Takže se vzpomíná na
něho, a ne na konkrétní jména zavražděných. To je OK? To je vaše láska? Jak chcete udobřit oběti? Mají odpustit vašemu
zabijákovi? Přece měl být exkomunikován z vaší sekty. Proč tam tedy je? To má
být usmíření? Pak by v tom kostele museli být pozůstalí obětí, a to asi těžko
budou pravoslavní bratři ve vašem kostele, které vraždil. Omluvil se za svého
života za vraždy násilí??? Napravil
vše???
Kdo vzpomene statisíce zavražděných a podřezaných vašimi katolickými bratry, kterým tento katolík velel??
To nesmíme říci, že tento člověk je vrah, zabiják, zrůda…? Navíc nikde není
známo, že se těm statisícům omluvil a činil pokání. Takže vám jsou jeho činy
sympatické? Vám nevadí? Máte mlčet a nesmíte říci, jaký to byl člověk? Proto
jste ukrývali válečné zločince, protože vaši vrazi se nesmí soudit?
Takže mám říci, že jsme povinni mu odpustit a prosit Boha ,
aby mu odpustil. Možná by to šlo, ale to by se tento vrah nesměl stále
připomínat na mších k výročí svého úmrtí. Tady vidět ta zrůdnost vaší víry. Vy
si myslíte, že tím oběti zbavíte zloby, ale vyvoláváte jen novou nespravedlnost.
Místo, odsuzujeme toto jednání a je nám líto obětí, tak se modlíte za jeho
duši? Proč jste se tak nemodlili za Mistra Jana Husa a ty, co jste nechali
upálit a zničit?? Hnusní pokrytci. A zneužíváte k tomu Památku Páně. Hnus.
Jste jen skrytí ustašovci
a nic víc. Nebezpečná sekta. Kdybyste byli u moci, jednali byste
stejně!!! Satanův nástroj, který chce Satan dokázat, že Bůh je nespravedlivý. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokračování o (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 10. červenec 2017 @ 12:41:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Františku, Takže ty sám pro sebe žádáš boží milosrdenství, ale pro zločince žádáš jenom Boží spravedlnost?
Pokud pro jiného (podle tvého názoru zločince) žádáš Boží spravedlnost a nikoli milosrdenství, sám si u Boha uzavíráš cestu milosrdenství pro sebe. I my jsme před Bohem zločinci, i my bez Božího milosrdenství nemáme žádnou šanci na spásu! Není spása ze skutků!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokračová (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 10. červenec 2017 @ 13:27:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže podle vaší víry ten katolický masový vrah si zaslouží
milost, a proto se za něho koná zádušní
mše? Tak pak se vyplatí být zločincem.
Nakonec dopadnu stejně, zda jsem člověk, který se snaží žít podle Krista anebo
ne. Ten zločinec vraždil a měl podílel se na těch nejhorších zločinech. Ta mše
je na jeho památku. Litoval svých zločinů? Litovali svých zločinů ti masoví
vrazi, které Vatikán a katolická sekta
chránila? Co jste z hnusnou sektu, která chrání masové válečné vrahy? Vy dokazujete, že Bůh miluje zločince a masové vrahy víc než jejich
oběti. A také tím dokazujete, že s těmi zločiny souhlasíte, a to je strašné.
Takže je možná u vás i mše za Hitlera. Mistr Jan Hus vám vadil, masový vrazi
nevadí!!! Hnus a jen hnus. A proto o tomhle katolickém hnusu je třeba psát a informovat lidi. To není evangelium. To jen
druh hnusné fašistické vaší politiky.Proto byly fašistické státy katolické. Proto se vaše sekta paktuje s německými
fašisty v Německu.Už to chápu, už jste mi to vysvětlili a moc dobře. Fašista musí bránit fašisty
katolíky.
Lidi, tohle je katolická sekta zakuklená do líbivých frází, ale
tohle je její základ.
Takže čekejme mši i za Hitlera, přece si zaslouží milost..
Fuj! Jděte pryč, Satani!!!
Místo se přiznání k fatálním chybám své sekty a k hříchům
budete vzpomínat a oslavovat vrahy!!!???
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokra (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 10. červenec 2017 @ 21:02:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podle naší víry ten člověk je už dávno po smrti a už dávno prošel soudem před Kristovou soudnou stolicí. Podle naší víry už dávno nad ním Kristus vynesl rozsudek. Tento rozsudek už nikdo z lidí žádnou "zádušní mší" změnit nemůže. Vůbec nerozumíš katolické víře a stavíš se zde do role soudce, do role jakéhosi "spravedlivého", který dští oheň a síru na hříšníky. Opravdu jsi lepší, než onen masový vrah? Víš to naprosto jistě?
Vysvětlíš to i Bohu, obhájíš se takto jednou i před Bohem?
Soudíš! Jsi typický farizej! - 'Bože,
děkuji ti, že nejsem jako ostatní lidé, vydřiduchové,
nespravedliví, cizoložníci, nebo i jako tento
celník ... (Lk 18,11).
Podle naší víry se však ve skutečnosti nekoná mše na památku žádného jiného člověka, než právě jenom Krista, Božího Syna ( "Vezměte, jezte,
toto je mé tělo, které se láme za vás. Toto čiňte na mou
památku." - 1 Kor 11,24).
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P (Skóre: 1) Vložil: tele v Úterý, 11. červenec 2017 @ 17:57:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo, byl to farizeus, co ochránil apoštoly u sanhedrinu a byli to farizejové včele s tímto, kdo tak protestovali proti popravě Jakuva mladšího ...
Ale mám dotaz Stando. Vy už neprosíte za ty v očistci? Někde jsem četl na řk stránkách, že zádušní mše je příležitostí, jak poděkovat zemřelým za to, kým nám byli a za co jsme jim nestihli poděkovat.
Dáváte tedy 'šanci' i masovým vrahům na odpuštění od B-ha od 'věčného zatracení'?
(PS: jsou to jen mé upřímné otázky, nikoliv dráždění, ano. Židé nevěří na naprosté zavržení člověka, ale jeho zlých činů. Nikdo podle nich nebude v 'očistci (pojetí je rozdílné od řkc, jako převzaté názvosloví) déle jako '11 měsíců z roku' na vyjádření, že nikdo nebude na věky zavržen a trestán) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 11. červenec 2017 @ 21:08:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Vždyť nakonec i apoštol Pavel byl farizej!
Já ale citoval jiného farizeje! A toho jsem tedy měl na mysli.
..."Někde jsem četl na řk stránkách, že zádušní mše je
příležitostí, jak poděkovat zemřelým za to, kým nám byli a za co jsme
jim nestihli poděkovat."...
Jistě že zádušní mši je možno vnímat v každém rozměru, který narovnává vztahy s dosud žijícími lidmi, který disponuje člověka k postoji, aby mohl být Bohem uzdraven. V případě, že se zemřelý člověk připravuje na nebe v očistci (i to je druh uzdravování člověka - skrze utrpení), zádušní mše přináší Boží milost a spolu s přímluvami nás žijících pomáhá s tímto uzdravením. Pokud je ovšem člověk po smrti zavržen, žádná zádušní mše na tom už nic nezmění. Přesto taková zádušní mše (my totiž nevíme, zda byl jakýkoli člověk zavržen, či zachráněn) svými účinky uzdravuje jiné lidi (dosud žijící), kteří spáchanými křivdami tohoto zločince zatrpkli a uzavřeli se Božímu milosrdenství. Taková zádušní mše má tedy užitek nikoli pro zavrženého zemřelého člověka, ale pro oběti jeho zločinů.
..."Dáváte tedy 'šanci' i masovým vrahům na odpuštění od B-ha od 'věčného zatracení'?"...
O nikom nemám právo prohlašovat, že byl zavržen. Ani o Hitlerovi, či Stalinovi, ani o tom největším zločinci. Protože toto právo patří výlučně Bohu.
Vždyť i lotr na kříži, když se na poslední chvíli v hodině smrti obrátil, dostal příslib: "Ještě dnes budeš se mnou v ráji"! Žádné "tisíc let očistce" - ale absolutní okamžitá Boží amnestie! A byl to zřejmě vrah a lupič, který spáchal mnohé zločiny!
Je ale ověřenou skutečností, že strom padá zpravidla na tu stranu, na kterou se nakláněl. Tato obrácení v hodině smrti bývají spíš výjimkou, mimořádným působením Boží milosti.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 11. červenec 2017 @ 22:55:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | O nikom
nemám právo prohlašovat, že byl zavržen. Ani o Hitlerovi, či Stalinovi, ani o
tom největším zločinci. Protože toto právo patří výlučně Bohu.
Aha, a proto za ty,
kteří jsou váleční zločinci z vaší sekty,
se modlíte při mši? Proto je připomínáte? To nesmíme prohlásit, že jejich
zločiny jsou zavržení hodné?? To nesmíme lidsky vyjádřit zoufalství nad
nespravedlivou krutostí, kterou podřezali hlavy nevinným dětem, ti Tvoji bratři
ze sekty? Jejich jména si připomínáme, ale na jména obětí se vykašleme. Jistě, kdybyste
je v kostele četli, trvalo by vám to několik dní. Lepší přečíst jméno
zabijáka a modlit se za jeho duši? Vy
hnusní pokrytci!!!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: tele v Úterý, 11. červenec 2017 @ 23:29:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Šalom, Stando.
(Nevím, jak to sneseš nebo jiní, ale:) Necitoval jsi farizee (perušim), ale Ježíše (Ješuu). Onen "farizeus" vůbec necharakterizuje "všechny farizee", stejně jako onen "celník" všecky celníky. Jinak oprava mého - ten farizeus "Gamaliel ha-Zaken, co se zastal apoštolů není totožný s tím Šimonem ben Gamalielovým (straším) z doby, kdy farizeové natolik protestovali proti popravě Jakuba, bratra Ježíšova. Velekněz Anáš II se proto musel odstoupit ze svého úřadu. Také u evangelistů, synoptiků chybí farizejská účast na hrdelním (prapodivném) soudu Ježíše. Ale jen bokem.
Dá se tedy s určitostí vyvrátit to, že v tomto případě se nejednalo o "uctění" památky onoho člověka?
Zádušní mše za zločince, co nečinil pokání jako onen lotr na kříži - lze se smířit s B-žím milosrdenstvím pro takového člověka, než se člověk smíří s milosrdenstvím B-žím v případě bezpráví spáchaného druhými na sobě nebo na druhých? A smí člověk vlastně odpustit tomu, kdo o odpuštění nežádal? (u Židů prý prosí synové za své otce o odpuštění ...)
No, říká se to o masových vrazích asi těžce, ale v celém životě nemuseli být zlí a i původní dobrý úmysl se u lidí nakonec zvrhl k takovým špatnostem. Vítězové bývají oslavování a jejich ty zlé činy bývají "ospravedlňovány" a přehlíženy.
Onen lotr na kříži měl činit pokání a vyznat své špatnosti za zločiny - a přijal svůj trest smrti za spravedlnost. Ta amnestie - byla tedy před či po trestu? (v průběhu). Odpuštění přeci nezakládá (pro) beztrestnost. B-h odpouští vinu, ale rozhodně ne automaticky s tím trest.
Neměla by být ta zádušní mše za takové spíše příležitostí k vyznání viny a prosbou pozůstalých za odpuštění toho, co onen viník spáchal? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: tele v Středa, 12. červenec 2017 @ 00:02:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | sorry, ještě jedna oprava, naprosto zcela bokem téma diskuze, poznámka: Gamaliel ha-Zaken je sice v Berit Chadaša (NZ) uváděn jako farizeus, ale Talmud ho za farizee prý nikde neuvádí ... V NZ je také zmatek např. ohledně Šimona řečeného Malomocný, že prý byl farizeus (poldle Lukáše). Ono přízvisko však ukazuje na přívržence (podporovatele) esejců - komunity Kumránského společenství, které bylo jen desítku km od Betanie. Farizeové (oddělení) se neoddělovali však od lidu jako "vyvolení synové světla" - esejští - a nebyli "zaprodaní" Římu jako sadokovci (saduceové).
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 12. červenec 2017 @ 12:06:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...."Neměla by být ta zádušní mše
za takové spíše příležitostí k vyznání viny a prosbou pozůstalých za
odpuštění toho, co onen viník spáchal?"...
"za takové" - v tomto vyjádření už právě je ten lidský soud.
My všichni jsme do určité míry "takoví", všichni jsme hříšníci, všichni máme máslo na hlavě.
Jeden zabije dítě a je proto vrahem a druhý zabije dítě ještě před narozením - ale o tom se to neví, on tedy není "takový"? Spadá snad do jiné kategorie?
Jistě, naše pokřivené zákony to rozlišují: to první je zločin, ta druhá vražda je však posvěcena zákonem, není trestná.
Při úplně každé mši společenství věřících katolíků vyznává svou hříšnost a zříká se zla. Odevzdáváme v pokání svá provinění Bohu, aby je On proměnil v dobro. Ať je zádušní mše za kohokoliv zemřelého, všichni jsme jen hříšníci. Míru provinění každého člověka posuzuje nikoli člověk, ale Bůh. Nám nepřísluší soudit jiného člověka - tedy kdo si Boží milosrdenství zaslouží a kdo nikoli.
O zádušní mši musí někdo z pozůstalých žijících lidí požádat. Může to být kdokoli: oběť zločinu, příbuzní, přátelé - úplně kdokoli ... Ale jak už jsem vysvětloval, zádušní mše má za cíl smíření, uzdravení zranění a křivd. Pokud je člověk v očistci, pomůže mu to. Pokud je zavržen, pomůže to bohužel jen těm lidem, kterým zemřelý ublížil - jemu samotnému už ne.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 12. červenec 2017 @ 14:05:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zajímavě napsané, ale kdo tedy požádal mši za chorvatského
válečného zločince. Ta mše se asi určitě konala a dokonce se ze stejného důvodu
konají i v jiných kostelech v Chorvatsku. Proč? Kdo má na tom zájem? Ti statisíce
obětí určitě mši nemají. Nebylo by lepší
vůbec se k tomu nevracet žádnou mší. Je to přece bolavé pro pozůstalé. Když
míru provinění může posoudit jen Bůh, tak proč existují soudy a potrestání těch, kteří se chovají zle. Jistě,
že milost je pouze Boží záležitost, ale člověk, kterému zavraždili ženu, děti,
rodiče touží po potrestání, a ne po milosti vrahů. My nejsme tak dokonalí,
abychom mohli volat jako Štěpán: Bože, Odpusť jim. Kdo pomůže ztišit bolest
obětem? Kdo s nimi zapláče, když za masového vraha se koná mše? Copak v tom
nevidíš úplně převrácené hodnoty?? To není schopen žádný vysoký duchovní
katolické církve takové jednání zakázat jako něco, co odporuje lásce k životu.
Máme milovat vrahy a jejich zločiny?Máme
jim odpouštět a projevem tohoto odpouštění je zachránění před trestem?? Vy
chcete na lidech něco, co není možné a co v dějinách církve jste sami
nedodržovali? Modlíte se konáte mše i za
komunisty, když za fašisty klidně a bez výčitek a schopnosti empatie do obětí?
Je mi z vás špatně. Tudy cesta k odstranění neklidu a nespravedlnosti nevede. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: tele v Pátek, 14. červenec 2017 @ 11:36:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | //"za takové" - v tomto vyjádření už právě je ten lidský soud. //
Proč myslíš, že je v tom "lidský soud"? Proč ne jen konstatování toho, že "takoví" učinili to, co činili a co je zlé? Jestliže "pouhé" smilstvo života syna s ženou svého mohlo "prokvasit celé těsto", a kvas měl být odstraněn, pak co "masové vraždy"? Jak psal také Jakub: Kdo by totiž zachoval celý Zákon, ale v jedné věci klopýtl (pozn.: těžko z kontextu usuzovat na nechtěné a nevědomé přestoupení jednoho z přikázání), stal by se vinným ve všech (pozn.: znevážil by Zákon jako celek a tím i Zákonodárce, že by se rozhodl zachovávat Zákon krom jednoho z přikázání Zákona). Milosrdný soud přeci není o "přimísení kvasu do těsta".
//My všichni jsme do určité míry "takoví", všichni jsme hříšníci, všichni máme máslo na hlavě.//
To jistě, nikdo z nás není bez viny. Kdo neprokázal milosrdenství druhému, bude souzen nemilosrdně. Ale je tedy tou pravou bázní před B-hem, že nebude lidstvo soudit masové vrahy, odsuzovat jejich zlá jednání, protože máme každý "máslo na hlavě"? Anebo to, že i ono přestoupení "nejmenšího z přikázání" bude spravedlivě odsouzeno jako ten kvas, co může prokvasit celé těsto? Jestliže není vrchními představiteli národa nebo "církve" odsouzen zločin "takových", pak jak mohou vést ku pokání ve změně života ty, kdo "jen závidí"? Nevznikají pak právě proto ty pokřivené zákony z pokřivených pohledů zákonodárců pro pokřivená jednání těch, kdo by měli stát rovně před B-hem?
//Při úplně každé mši společenství věřících katolíků vyznává svou hříšnost a zříká se zla. Odevzdáváme v pokání svá provinění Bohu, aby je On proměnil v dobro. Ať je zádušní mše za kohokoliv zemřelého, všichni jsme jen hříšníci. Míru provinění každého člověka posuzuje nikoli člověk, ale Bůh. Nám nepřísluší soudit jiného člověka - tedy kdo si Boží milosrdenství zaslouží a kdo nikoli. ..... Ale jak už jsem vysvětloval, zádušní mše má za cíl smíření, uzdravení zranění a křivd.//
Tomuhle rozumím. Ovšem by mělo být zřetelné, že "církev" odsoudila jednání "takového" a že si je vědoma toho, "že se nejen blízcí a přátelé "takového", ale i církev (jako společenství) sama podílela svou měrou na tom, že "takový" mohl činit a činil to, co by se ve zdravém společenství lidí dít nemělo a mělo by být už v zárodku odstraněno "z těsta", jako "kvas podhoubí".
//Pokud je člověk v očistci, pomůže mu to. Pokud je zavržen, pomůže to bohužel jen těm lidem, kterým zemřelý ublížil - jemu samotnému už ne.//
Jak to pomůže člověku "v očistci"? Není snad ona sama "zádušní mše" očišťováním jména (osoby) toho, za koho se koná? Není tedy přiznáním se kolektivní spoluviny na jeho provinění, že "takový" mohl učinit to, co činil? A proč by to nepomohlo tomu, kdo je zavržen? Znovu zde poukážu na to, co učinili Američané Němcům po druhé světové válce jako "propagandu do německých myslí": zamykali Němce do kin a promítali jim hrůzy z koncentráků, tak jako před tím je zamykali SS a promítali jim svou propagandu. Není k zamyšlení se nad tím, co vlastně "propagujeme do lidských myslí jako výchovu věřících, národa, světa"?
Nejde mi o nějaký spor, ale prostě to ber k zamyšlení. Jde o Františkovu lež, satanův svod nebo o reakci na to, co se příčí jeho mysli kvůli výchově, které se mu dostalo? A je opravdu ta jeho reakce špatná, zlá, neznalá, satanská? Nebo vychází opravdu z nenávisti vůči zlu v každé podobě? A je to špatně?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 11. červenec 2017 @ 19:12:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč bych nemohl před Bohem obhájit svoji bolest, že sekta, která
se vydává za Jeho Tělo, oslavuje masové vrahy na mších? Nerozumím tomu , a proto
mám být zticha? Jako jste chtěli utišit Mistra Jana Husa a jiné, kteří se postavili proti vaší zločinné
organizaci??
Když je mše památkou na Krista, proč je uvedeno, že je k uctění
válečného zločinec? Pak by v kostele měli být pozůstalé obětí a slyšet lítost nad
tím, co se stalo a co se už nesmí stát.
Tady s sprostě uctívá památka masového vraha a nikoliv Krista
a obětí???
Zneužili jste vše Boží, hnusná sekto!!!!! A nejste schopni proti takové jednání se postavit,
proč?
·
Zjevení
Janovo 21, 8Avšak zbabělci, nevěrní, nečistí, vrahové,
cizoložníci, zaklínači, modláři a všichni lháři najdou svůj úděl v jezeře, kde
hoří oheň a síra. To je ta druhá smrt.“
·
Zjevení Janovo 22, 15Venku zůstanou nečistí, zaklínači,
smilníci, vrahové, modláři – každý, kdo si libuje ve lži.
Tak takové katolíky uctívejte dál!!!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Úterý, 11. červenec 2017 @ 19:59:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Venku zůstanou nečistí, zaklínači,
smilníci, vrahové, modláři – každý, kdo si libuje ve lži. "
Františku, napadlo tě někdy, zda si ty sám občas nelibuješ ve lži ? Měl jsi tu dost vysvětlení a ty jsi k nim hluchý a slepý - prosím přečti si ještě jednou vysvětlení, kterých se Ti dostalo a přemýšlej. Také vezmi prosím v úvahu, že některým lidem se kterými jsi to zde neměl snadné a nadávali ti, stejným lidem nyní vyhovuješ, jen díky svému postoji a nadávkám vůči katolické církvi. Prosím zkus přemýšlet i o této možnosti. Pokud se ti podaří naučit se svěřovat svou zlobu Bohu, určitě Ti pomůže - to přeci už znáš. H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 11. červenec 2017 @ 20:34:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Máš pravdu? Ale jak poznám, co je pravda a co lež ?? Přece mše
v uctění památky masového vraha je pravda nebo lež? Rád bych slyšel jasné vyjádření,
že ten článek je lež a že žádné mše k uctění památky válečného zločince se nekonají.
Jasně vyjádření, že zločiny připisované katolickým ustašovcům a některým jejich
kněžím jsou jen vymyšlené. Místo toho mne to připadá, že všichni jen mlží a mlží.
A dokumenty o ustašovcích netočili komouši, pak bych tomu tak moc nevěřil, ale západní
novináři. A vzhledem ke zkušenostem s katolíky
po roce 89 ( i když to nebyli jen katolíci) já prostě nevěřím , nevěřím. Stejně
tak jsem zděšen z toho, že katoličtí duchovní chránili válečné zločince a to s klidným svědomím, že činí tak dobře.
Co je to za svět??? Lež je, když něco úmyslně překroutíme s cílem ublížit, ale to činit nechci.
Mně je líto všech nevinných obětí, kterých se nikdo nezastane, zatímco vrahů ano.
Oko a Martino na mne tak bohužel působí a v tomto světle vnímám celou církev. Pokrytectví
a lež, žádná lítost a pokání, ale spíš litují
zločince. Ani jedno z těch vysvětlení u obou nebylo vysvětlením, ale jen mlžením a zakrýváním pravdy. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Středa, 12. červenec 2017 @ 12:31:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Františku,
děkuji Ti za tuhle reakci, trochu si umím představit jak tohle prožíváš ale přiznávám, že nevím jak Ti pomoci. Můžeme si o tom povídat ale sám víš jak je to nesnadné. Rada svěř to Bohu, no ano ale já sám vím jak je to často nesnadné, jakou to chce trpělivost a výsledek nemusí splnit tvé očekávání a až po dlouhém čase třeba poznáš jak to bylo dobré.
Složit mši sv. na počest kohokoliv, nebo dokonce k uctění památky zločince nelze, můžeš sloužit mši sv. za někoho. Co a jak v těchto případech už Ti vysvětloval docela obšírně Oko, zkus ti to přečíst.
S tím chráněním zločinců, to je otázka, za války někteří lidé spolupracovali s Němci aby mohli tajně potřebným pomáhat, o mnohých dodnes nevíme. Jednak neměli potřebu se tím chlubit, po válce pak byli souzeni za onu spolupráci a toto stigma si nesou do dneška. Jak můžeš potom říkat, že znáš pravdu ? Jak mi zacházíme s informacemi, nevybíráme si jen ty které nám vyhovují, víš nejhorší ze všeho je polopravda, s tou se bojovat nedá a mnozí ji proto milují a mnoho lidí jim pak podléhá . . .
Nevím kdo se zastává vrahů ale dobře se o tom píše a prodává, kolik lidí kdo zabil, to je do dneška a nemusí být válka, stačí vraždy, nehody apod. rozebírat se osobnost viníka, je různě zkoumán, omlouván a ti mrtví, tam postačí jedna dvě věty. Pusť si TV, přečti noviny . . však víš.
|
]
|
|