Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Klaudie.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 229, komentářů celkem: 430083, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 553 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
oko
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116856328
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: ROZDÍL MEZI KATOLICKOU A BIBLICKOU MARIÍ (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 29. srpen 2019 @ 07:48:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Jej, Voto. Koukám, že ten hulvát a pomlouvač už má zase svou nevymáchanou klávesnici plnou Cizince. 

  Psal jsem zde v diskuzi, že je lepší, když jsou věci zjevné, než když jsou skryté. Zvláště pro lidi, kteří skryté věci nevidí. Když se ukáží navenek věci skryté, nebývá to nedorozumění, omyl a podobně.

  Teď k tématu.

Když ne, rozvedou se, a sňatkem s katoličkou uzavře katolík "svátostné" manželství, čím tím sňatkem dochází ke zrušení předešlého manželství s nekatoličkou. No a to je právě ten případ cizoložství, kdy se katolík rozvádí s nekatoličkou z toho důvodu, že si chce vzít katoličku. Přesně ten případ: "kdo (by) propouští svou manželku a vezme si jinou, cizoloží".

  Přesně. Už jsem tu psal, že v ŘKC jsme prakticky na dané téma nikdy nenarazili. V realitě se lidi nerozvádí proto, že se dá někdo na náboženství. A v ŘKC nás jasně vyučovali že prioritou je i v takovém případě zachování manželství. 

  Na druhou stranu, pokud ŘKC takové manželství zruší a oddá dotyčné s následujícím patnerem (což přesně odpovídá slovům Ježíše o cizoložství), tak by mne právě zajímaly postoje ŘK k takovému jednání, jak si to srovnají.

  Toník




| Nadřazený

Re: ROZDÍL MEZI KATOLICKOU A BIBLICKOU MARIÍ (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Čtvrtek, 29. srpen 2019 @ 08:10:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Katolictví a svátostná či nesvátostná manželství, jsou produkty pozdějších staletí, lidskými nápady. Ježíš, ani zbytek NZ nic takového nerozlišuje a hovoří jasně.

Když už se tak intelektuálně povyšujete, mohl byste mi laskavě vyložit toto?:

Lk 16:18  Každý, kdo propouští svou manželku a vezme si jinou, cizoloží; kdo se ožení s tou, kterou muž pustil, cizoloží.

Já si to nechal přeložit i vyložit rodilým Řekem (navíc v Matoušově věrzi se sporným přídavkem), znalého i NZ řečtiny a jasně mi potvrdil, že to znamená to, co v češtinš. Další sňatek aniž by to bylo cizoložství není podle slov Ježíš možný. A všechno jsem tu psával. (neřešme teď, že co u lidí je nemožné, u Boha možné je všechno, třeba i odpustit trvale cizoložný vztah).

Napíšu Vám alternativní větu, třeba jí v češtinš porozumíte lépe:

"Každý kluk, který opouští své rodiče a vezme si holku, stává se manželem. Každá, která se za kluka opouštějící rodiče provdá, stane se manželkou."

Dává Vám to takto větší smysl, co takové a podobně věty v českém jazyce znamenají? Měl byste s Cizincem taky potřebu kličkovat, vysvětlovat a překrucovat, když by to adělení bylo takto neutrální a společenský obecně přijatelné?




| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.40 sekundy