|
Právě je 554 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano Willy
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116874031 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 21. duben 2021 @ 14:34:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Mockrát jsem tu přece už psal, že nedokážeme zcela nehřešit a že proto je nutný postoj pokání ze hříchů si osvojit jako trvalý životní postoj. Okamžitě, když si hřích uvědomím, tak z něj činím pokání.
Taky by jsi si ze svých římskokatolických let mohl pamatovat alespoň toto základní minimum a nemlžit tu zcela lichými argumenty!
No, já si z ŘKC let pomatuji, že se "pokání" činilo po zpovědi. To ty ses tu rozčiloval, že pokání se nesmí činit po odpuštění hříchlů a že když jsem činil pokání potom, co jsem přijal od Boha odpuštění, že je to špatně.
Máš dvojí metr. Když děláš pokání po odpuštění ty, tak je to dobře, ale u jiného je to špatně.
Zcela , Toníku, převracíš zase věci naruby!
CO já převracím na ruby?
Původní nápad to byl přece tvůj - to ty jsi tvrdil, že nikdo nemůže učinit pokání, pokud mu Bůh nedá "nové srdce".
Zase převracíš.
Ne, Stando. To určitě nebyl můj nápad, to sis zase popletl. Byla to moje zkušenost a také svědectví mnoha lidí a psal jsem ti, že je to moje zkušenost a že téma znám ze svědectví více lidí.
Tímto tvým tvrzením vylučuješ apriori ze spásy všechny lidi bez "nového srdce" - upíráš jim tímto svým tvrzením schopnost učinit pokání ze svých hříchů a obrátit se k Bohu.
A to už zase píšeš sám za sebe, svědectví z tvého života, o tvých zatemněních rozumu a popletení herezemi.
A tyhle tvoje lži ohledně vylučování ze spásy, to už jsme probírali - Stando, pokud jsou hříšníci schopni učinit pokání, můžeš to tu předvést. Třeba se omluvit za tvé lži o vylučování z díla spásy, které jsi tu psal Rosmanovi, Milce a mně.
Co tvoje pokání, Stando? Objeví se tu tvé pokání hříšníka ze zlých pomluv, které jsi předvedl?
Já se tady snažím vždycky věcně a slušně diskutovat k tématu - když tě ale (naprosto věcně a názorně) upozorním na nějaký tvůj zjevný omyl ve víře, tak místo poděkování všechno překroutíš a začneš mě nazývat "lhářem". Jen stále nové a další urážky od tebe!
Jojo, Stando - tak ještě jednou ukázka tvé "slušné a věcné diskuze k tématu":
- Chorobný Kokoška
- Jako ta korouhvička ve větru!
- pověstná "slepá skvrna"
- hereze hereze ujeté víry přímo typická
- hodně rozplynuté, rozostřené vzpomínky
- neustálá proticírkevní propaganda
- pokroucený výsledek vymytí tvého mozku
- čekaní na křest až děti dostanou rozum
- tvoje "údajné" odpuštění hříchů Bohem
- kdo není schopen uvěřit, je vyloučen z díla spásy
- úplná absence základů křesťanství
- průměty z tvojí "virtuální reality"
- jenom virtuální "přijal jsem odpuštění" - neskutečné, nepravdivé
- přiznat se ke Kristu v náboženském opojení stejně postižených blouznivců, kteří ti pro toto fandí
- automatické vylučení ze společenství lidí schopných osobní víry v Boha
- praktické reálné zkušenosti s tím, jak ho unesli mimozemšťané
- co na tom, že je to pitomost, co na tom, že je to nepravda!
- Jsou i takoví postižení s intelektem na úrovni zvířátka! A vyuč třeba králíka víře v Boha!
- vylučovat ze spásy všechny lidi, kteří uvěřit schopni nejsou a nikdy nebudou
- protikřesťanské bláboly, nikoli nějaké křesťanské hodnoty
- nenásledovat Ježíše Krista, ale popřát sluchu líbivému náboženství příjemně lechtajícího sluch
a pak pár svědectví, která jsi tu sám za sebe napsal z tvého života: - lpíš doslova na blbinách a veliké věci ti pak unikají
- neuznáváš zjevně žádný argument, jakkoli přesvědčivý
- ukázková "křeč" mysli, která se zaštiťuje frázemi - to abys nemusel myslet logicky - rozumem
- ty o své víře nepřemýšlíš! Tvůj život víry je jedna veliká pobožná fráze - tragická karikatura víry
- tvoje zkušenost je však subjektivní záležitostí - vnímání reality bylo už tehdy pokřiveno falešným učením.
- První část je věta hlavní (souřadicí), druhá část je věta vedlejší (podřadící - doplňuje ve významu větu hlavní). (Možná jsi tehdy chyběl ve škole).
- mluvíš o tom, co neznáš
- píšete o čemsi, co ve skutečnosti neznáte
- tvoje tvrzení jsou v příkrém rozporu s učením Krista a apoštolů
- toto už opravdu nemá s křesťanstvím absolutně nic společného
- zcela ti unikl smysl článku
- zastáváš věroučné omyly
- ve svém životě věříš spoustě omylů a chybných pohledů na způsob, jakým by měl křesťan žít
- všechno odbýváš naučenými frázemi
- dáváš slovům jinou náplň, než měly původně.
- svým tvrzením, že člověk je spasen jedině tím, že uvěří - vylučuješ z díla spasení všechny lidi, co vlastního uvěření nejsou schopni
- jsi přesvědčen o pravosti toho, v co věříě a pochopitelně tě pak irituje, když ti někdo bourá tvoje vidění světa
- tvoje víra se zde projevuje stále dokola opakovanými frázemi
- zůstáváš pořád jen na povrchu - nezacházíš do hloubky
- sám jsi obětí jisté demagogie a v jejím duchu pak působíš
- ve vašem virtuálním světě se spasení dosahuje jenom skrze víru
- pořád nedokážeš rozlišovat mezi odpuštěním hříchů hříšníkovi Bohem a mezi odpuštění hříchů konkrétnímu hříšníkovi člověkem
- dost ubohý "argument", který nezamaskuje tvoji neschopnost hovořit konkrétně o probíraném tématu.
- převracíč, ohýbáš slova podle své zvrácenosti - ale nebude ti to nic platné!
- vy vylučujete tvrzením, že skrze osobní uvěření se dosahuje spasení v Kristu
- opět podsouváš slovům jiný význam, než ve skutečnosti mají
- popisuješ tu svůj jakýsi vymyšlený virtuální svět, svět životních omylů, ve kterém žiješ
- ve skutečnosti jsi cele ponořen do bludných učení o Bohu, do záměny obsahu slov, kterým přisuzuješ smysl, který nemají a nikdy neměly
- co vy žijete, není totiž život víry skutečných křesťanů v církvi, ale život v omylech, život ve svázanosti náboženských klišé, ve svázanosti formálních heretických formulací - ve svázanostech snůšky věroučných omylů
- jsi podobně komický, jako když svědci jehovovi v televizi
- logicky vylučujete ze spásy všechny, kteří takové víry schopni nejsou
- zoufale zatloukáš, když je to čistá pravda
- spíše budeš věřit mimozemským únosům
- což některým z vás evidentně nedochází a tak si v argumentační nouzi pomáhají berličkou
- nejsi schopen intelektuálně postřehnout podstatu tohoto problému a soudíš zbrkle
- zbytečně na mě zase pliveš jedovatou slinu
- uniká ti zjevně vyslání Duchem svatým ke konkrétnímu úkolu hlásat evangelium - pověření Duchem skrze vkládání rukou
- ty osobně nemáš žádnou moc od Ducha svatého stoupnout si na roh ulice a hlásat všem lidem evangelium o Kristu
- to podstatné jsi zase zamlžil
- ze zoufalství se tu chováš...
- podle toho ta vaše víra také vypadá! Bez špetky rozumu!
- tato skutečnost tě usvědčuje, že jsi jen notorický lhář - že kážeš cosi jiného, a cosi jiného ve skutečnosti děláš
- ty ale ve věcech víry už nedokážeš používat vlastní úsudek - jen kopíruješ už stokrát zveřejněné fráze
- sektář, jako sektář - chováte se úplně stejně!
- To jsou všechno nepravdivé bludy! Jsi pomatený sektou!
- chlubíš se svým předkem - ale zapomněl jsi dodat, že ho stejně považuješ jen za heretika - katolíka
- protipól sebe - dokonalého "duchovního" - jen aby ti život ten tvůj držák na svatozář ještě nesrazil!
- vždyť ty už mimo těch svých zaběhnutých naučených frází o "víře" (co tu kopíruješ pořád dokola) už snad ani nedovedeš vyplodit kloudnou vlastní myšlenku podloženou rozumem!
- Moc dobře víš, že toto je tvoje naprosto zmatená konstrukce. která plete všechno dohromady. Jsi docela trapný!
- O logice mi tu, prosím, ani nepiš! S tou jsi ty sám velice na štíru.
- Ve své náboženské pýše si odmítáš připustit, že Ježíš učí, že bez pokání není žádného odpuštění hříchů
- ty říkáš, že jsi vlastně první, komu Bůh odpustil hříchy i bez tvého pokání a že ty jsi učinil pokání až následně - po odpuštění hříchů. - Samé nesmysly!
- Ty sis docela evidentně ve své víře navykl myslet v určitých zaužívaných frázích a už vůbec neuvažovat o smyslu oněch slov!
- Ty Bohu nevěříš. Překrucuješ jeho slova.
- Ve skutečnosti Bohu vůbec nevěříš. Jen to tu pořád hlasitě deklaruješ, jak že věříš Bohu, ale skutek utek!
- Jsi zcela nepříčetný, neschopen dialogu. Jako ta korouhvička ve větru, tvrdíš, že jednou je věc jasně bílá - a když se to už nehodí, je to prý moje blbost a věc je prý černá: Tak to se jdi vycpat!
- tvůj bůžek, co rázem prý mávl kouzelným proutkem a učinil z tebe bez tvého přičinění a námahy lepšího člověka , co dneska už není hříšníkem .
- Tvrdíš věci jinak, než je v Písmu.
- Tvoje lidské líbivé učení je hodně odlišné od toho, co říká Bůh ve svém slově
- Ty máš problém v nelogičnosti svých tvrzení o sobě
- Ty nemáš naprosto žádnou moc hříchy jiných odpouštět či zadržet . Všechno toto se tedy odehrává jenom ve tvé hlavě, ve tvém virtuálním světě.
- Bohužel, nejsi schopen rozumě diskutovat.
Toník
|
| NadřazenýRe: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 21. duben 2021 @ 19:01:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tak to si toho pamatuješ opravdu velice málo a velice špatně.
Celý tento úkon služby církve hříchy odpouštět (J 20,21-23) se v ŘKC nazývá "svátost pokání".
Svátost pokání má pak pět hlavních částí:
1.) Zpytování svědomí (už zde kajícník činí pokání a prosí Ducha svatého, aby mu pomohl uvědomit si dobře svoje hříchy).
2.) Lítost nad hříchy (spojená se žalmem 51. či jinými prosbami).
3.) Předsevzetí změnit svůj život a přiblížit se Bohu - tedy zásadní rozhodnutí pro obrácení a odvrácení od špatných způsobů života. (I toto je nedílnou součástí pokání!).
4.) Zpověď - vyznání hříchů Bohu i zástupci církve.
5.) Dostiučinění - i toto je pořád součástí stejného pokání - vytrvalost v novém nasměrování v životě směrem k životu věčnému....
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 22. duben 2021 @ 07:47:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Celý tento úkon služby církve hříchy odpouštět (J 20,21-23) se v ŘKC nazývá "svátost pokání".......A SMÍŘENÍ!!
Svátost pokání má pak pět hlavních částí:
1.) Zpytování svědomí (už zde kajícník činí pokání a prosí Ducha svatého, aby mu pomohl uvědomit si dobře svoje hříchy). Zpytování svědomí je PŘÍPRAVOU na přijetí svátosti POKÁNÍ A SMÍŘENÍ!!
2.) Lítost nad hříchy. (PŘÍPRAVA NA PŘIJETÍ SVÁTOSTI)
3.) Předsevzetí změnit svůj život a přiblížit se Bohu - tedy zásadní rozhodnutí pro obrácení a odvrácení od špatných způsobů života. (I toto je nedílnou součástí pokání! PŘEDSEVZETÍ JE PŘIPRAVA NA PŘIJETÍ SVÁTOSTI POKÁNÍ A SMÍŘENÍ!.
4.) Zpověď - vyznání hříchů Bohu i zástupci církve. A ROZHŘEŠENÍ, ODPUŠTĚNÍ HŘÍCHŮ, USMÍŘENÍ S BOHEM? To nejdůležitější ti nějak vypadlo!
5.) Dostiučinění - i toto je pořád součástí stejného pokání - DOSTIUČINĚNÍ JE DLE UČENÍ ŘK POKÁNÍ!!
Oko, v okamžiku udělení rozhřešení PŘIJÍMÁŠ svátost SMÍŘENÍ A POKÁNÍ. Od toho okamžiku se kaješ!
Zpovědník AŽ PŘI UDĚLOVÁNÍ SVÁTOSTI, TEDY PŘI ROZHŘEŠENÍ ZPOVĚDNÍK UKLÁDÁ POKÁNÍ, a zpověď tak přechází do dostiučinění.
Takže udělením svátosti je ti napřed odpuštěné, a až pak se kaješ. Napřed odpuštění, poté pokání.
Pokání, které zpovědník uloží, musí brát v úvahu osobní situaci kajícníka a mít na zřeteli jeho duchovní dobro. Má, pokud možno, odpovídat závažnosti a povaze spáchaných hříchů. Může jím být modlitba, almužna, skutky milosrdenství, služba bližnímu, dobrovolná zřeknutí se něčeho, sebezápory a především trpělivé přijetí kříže, který musíme nést. Takové skutky pokání nám pomáhají připodobnit se Kristu, který sám podal smír za naše hříchy jednou provždy. Umožňují nám stát se spoludědici vzkříšeného Krista, poněvadž „trpíme s ním“ (Řím 8,17). „Toto zadostiučinění, které konáme za své hříchy, není natolik naše, aby neexistovalo skrze Ježíše Krista: my totiž, kteří sami od sebe nemůžeme nic, můžeme všechno s pomocí toho, který nám dává sílu. A proto člověk nemá nic, čím by se mohl chlubit; ale všechnu svou chloubu má klást do Krista, v němž … přinášíme zadostiučinění tím, že konáme skutky ‘hodné obrácení’, které čerpají svou hodnotu z něho, jsou přednášeny Otci skrze něho a díky jemu je Otec přijímá.“
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 22. duben 2021 @ 08:37:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak to si toho pamatuješ opravdu velice málo a velice špatně.
A to píšeš jen sám za sebe, z tvého života, jako svědectví tvého stavu, viď, Stando.
Celý tento úkon služby církve hříchy odpouštět (J 20,21-23) se v ŘKC nazývá "svátost pokání".
Tak to vysvětluje tvou situaci, Stando.
Zpověď se už docela dlouho nazývá "svátost smíření" a nazývala se tak už před nějakými třiceti lety.
Proto asi píšeš o tom, že si pomatuješ opravdu velice málo a velice špatně?
Svátost pokání má pak pět hlavních částí:
Pokání, které zpovědník uloží, musí brát v úvahu osobní situaci kajícníka a mít na zřeteli jeho duchovní dobro. Má, pokud možno, odpovídat závažnosti a povaze spáchaných hříchů. Může jím být modlitba, almužna, skutky milosrdenství, služba bližnímu, dobrovolná zřeknutí se něčeho, sebezápory a především trpělivé přijetí kříže, který musíme nést. Takové skutky pokání nám pomáhají připodobnit se Kristu, který sám podal smír za naše hříchy jednou provždy.
"Pokání", které zpovědník uloží k vykonání, se tedy v ŘKC vykonává časově po "odpuštění".
Když tu tedy bojuješ proti tomu, že pokání se nemůže dělat po odpuštění, bojuješ statečně, ale jen a jen proti pravidlům vaší sekty. Křesťanství a křesťanů se tvé statečné boje sama se sebou netýkají.
Toník
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 22. duben 2021 @ 10:41:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pokud mám toto nazývat bojem, tak jenom bojem s tvojí hloupostí a nevzdělaností ve víře. A s tvými mylnými předsudky.
Zkus si tedy nejdříve definovat, co vlastně všechno je pro tebe pokání - zda ve skutečnosti nemáš v hlavě nějakou odlišnou významovou náplň tohoto slova.
..."Zpověď se už docela dlouho nazývá "svátost smíření" a nazývala se tak už před nějakými třiceti lety. "...
Svátost smíření = svátost pokání.
Obojí je správně. A obojí se tak nazývalo i před třiceti léty - nazývalo se tak stejně i před staletími.
Zkus si schválně zadat do našeho katechismu heslo "svátost pokání".
Např.: §1422 „Ti, kdo přistupují ke svátosti pokání, dostávají od Božího
milosrdenství odpuštění urážek, kterých se proti Bohu dopustili, a
zároveň se smiřují s církví, kterou zranili svými hříchy a která svou
láskou, příkladem a modlitbami pracuje na jejich obrácení.“
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 23. duben 2021 @ 07:05:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, to vím celou dobu, že bojuješ jen s tvojí hloupostí a nevzdělaností ve víře. A s tvými mylnými předsudky. Vedeš statečný boj, ale většinou jen sám se sebou.
Zkus si tedy nejdříve definovat, co vlastně všechno je pro tebe pokání - zda ve skutečnosti nemáš v hlavě nějakou odlišnou významovou náplň tohoto slova.
Aktuálně se ale ptám na to tvoje pokání - ty sis vymyslel, že dělat pokání po odpuštění je časově špatně a statečně ses tomu vzpouzel.
Tak se tě ptám, jestli je špatně také když:
1. děláš uložené "pokání" po "odpuštění" ve zpovědi, jestli to máš taky "časově převráceně", jak jsi psal, proti tomu, jak sis to "správně" vymyslel
2. děláš "pokání" poté co vám Bůh "odpustil všechny tvoje hříchy ve svátosti křtu", jestli to máš taky "časově převráceně", jak jsi psal, proti tomu, jak sis to "správně" vymyslel
A jen cíl, Stando: Jednoduchými dotazy tě chci dovést k tomu, že je docela normální činit pokání poté, co člověk od Boha přijme odpuštění. V křesťanství je to úplně běžná věc, dělají to tak všichni křesťané.
Svátost smíření = svátost pokání.
Obojí je správně.
Tak sis přeci jen vzpomněl, Stando.
Už si tedy nepamatuješ jen opravdu velice málo a velice špatně?
A obojí se tak nazývalo i před třiceti léty - nazývalo se tak stejně i před staletími.
Ne, Stando. To se mýlíš.
"Svátost smíření" se to začalo nazývat až v minulém století. Ještě pan Tomášek nazývá tu svátost v katechismu "svátost pokání".
Před více staletími se to "svátost smíření" nenazývalo, ani před jedním staletím se to "svátost smíření" nenazývalo.
Toník |
]
|
|
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 21. duben 2021 @ 14:44:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ |
Jak v případě tématu článku - tedy evangelisty Filipa a evangelistů v církvi.
A ty bys o to měl zájem?
To je přeci jednoduché: Že člověk přijme tu Spásu. Jako o letnicích, jako v Korneliově domě ...
Psal jsem ti to mockrát.
Můžeš to tedy napravit a napsat něco k tématu. Třeba proč lidé v Korneliově domě činili pokání až když přijali evangelium. Proč lidé o letnicích nečinili pokání před letnicemi. ...
Stando, tak zbytečně nelži, v klidu se omluv za tvoje pomluvy ve stylu "hříchů nelituješ" či "vylučuješ ze spásy" a nebudu tě nazývat lhářem.
Pokud napíšeš zjevnou lež (jako s tím tvým bohem, který může za to, že lidi nečiní pokání), já tě na tvou lež upozorním a ty místo omluvy ještě přitvrdíš a přidáš další lež, v klidu tě budu nazývat lhářem.
Protože přesně to je lež - když úmyslně napíšeš nepravdivou informaci a po upozornění ještě přitvrdíš a tvoje lži rozšíříš. Stejně se chová Franta se svými komunisty a kulaky, stejně se chová martino se svým cizoložstvím a konkubínami, stejně se chová akuzativ se svým překrucováním písma a stejně se chovají další trollové zde v diskuzi.
Toník |
| NadřazenýRe: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 21. duben 2021 @ 18:48:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."v klidu se omluv za tvoje pomluvy ve stylu "hříchů nelituješ" či "vylučuješ ze spásy" a nebudu tě nazývat lhářem."...
Přestaň ty některé lidi vylučovat ze spásy tvrzením, že oni nemohou učinit pokání (protože jim prý Bůh nedal "nové srdce").
Je to od tebe hloupost, na které umíněně a vytrvale lpíš - nijak a ničím neobhajitelná hloupost. Nic víc!
Ohledně toho, že "hříchů nelituješ" - k tomuto jsem s vyjadřoval opakovaně už mnohokrát. Byla to moje reakce na tvoje mylné představy, že k odpuštění hříchů je lítost zcela nadbytečná. To je také jeden ze tvých omylů.
Takže ve tvém mylném vidění světa je lítost nad hříchy zcela zbytečnou a nadbytečnou záležitostí - však zcela v rozporu se tímto svým tvrzením i ty onu "zbytečnou záležitost" děláš a svých hříchů tedy prý také lituješ. I když to není třeba.
Proč tedy takto nelogicky a pomotaně děláš takto nepotřebnou věc, jako je litovat vlastních hříchů?
To, že mi to tu neustále dokola předhazuješ, jen ukazuje tvoji neschopnost argumentovat ke zrovna probírané věci (o "novém srdci").
To se pak vytahují jiné "pseudoargumenty" na jiná témata! Ty ale nikdy nemohou zakrýt tvoji neschopnost vyvrátit mé konkrétní logické argumenty a zároveň i tvoji tvrdohlavost přesto dál lpět na svých omylech.
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 21. duben 2021 @ 22:23:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, v reakci napíšeš příspěvek, který je skoro celý, úplně mimo téma. Píšeš jen a jen sám za sebe, tvoje postoje, svědectví tvého života.
Vím, při jaké příležitosti jsi psal tvou lež "Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ"
Je škoda, že vylučuješ lidi ze spásy tvými tvrzeními, neměl bys to dělat, vylučovat lidi ze spásy, Stando. Je od tebe hloupost, Stando, že vytrvale lpíš na vylučování ze spásy - ale zase to svědčí o tom, co jsi zač.
Je škoda, že si myslíš, že lítost je zbytečná, Stando, že je lítost ve tvém vidění světa zbytečnou a nadbytečnou záležitostí. I to o tobě vypovídá, o tom, do jakého stavu ses dostal.
Tvou neschopnost argumentovat ke zrovna probírané věci chápu - je logické ve tvé situaci, že jsi zcela minul téma a vytahuješ pseudoargumenty na zcela jiné téma.
Toník |
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 21. duben 2021 @ 23:42:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko a slušně? Bože dej aby to jednou nastalo. Jak v tomto duševním zmatku může vůbec žít. Musí to být pro něj hrozné. Je mi ho líto. Máš pravdu, že poslední dobou gradují jeho lživo-pomluvné exhibice. Překvapuje mne jak začíná invertovat prakticky všechno co jeho oponent řekne. Záchytné body smysluplnosti, se u něj zcela vytratili. Není již na co navazovat. Něco se s ním děje. Modlíte se za něj?
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 22. duben 2021 @ 10:14:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ať si každý čtenář sám posoudí vlastním rozumem, kdo z nás dvou zde kličkuje a vnáší sem jiná témata!
..."Je škoda, že si myslíš, že lítost je zbytečná,
Stando, že je lítost ve tvém vidění světa zbytečnou a nadbytečnou
záležitostí. I to o tobě vypovídá, o tom, do jakého stavu ses dostal."...
Chováš se nyní jako typický převraceč smyslu - a to bez kouska studu.
Já si nic takového nemyslím a nikdy jsem si ani nemyslel. Naopak jsem napsal, že lítost nad hříchy je tou nejdůležitější částí pokání - že bez lítosti není Boží odpuštění hříchů hříšníkovi vůbec možné.
A ty to takto podle převrátíš a svoje názory najednou vydáváš za mé!
Proč se takto zbaběle chováš?
Takže jsi od té doby už změnil názor na potřebu lítosti nad hříchy?
Nebo se vyjadřuješ příležitostně jednou tak, podruhé naopak - jak se ti zrovna hodí? Chytrá horákyně?
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 22. duben 2021 @ 16:38:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stará historie Oko. Stále si pleteš lítost s pokáním. Znovu ti opakuji, že lítost není důležitým atributem odpuštění. Hříšník celý život lituje svých hříchů, ale přitom vesele hřeší dál co hrdlo a jiné tělesné oudy ráčí. Zloděj lituje, že toho neukradl víc. Podvodník lituje, že byl odhalený. Lítost je uvědomění si nějaké škody, kterou nelze či těžko odstranit. V lítosti však není síla se hříchu zbavit, a lítost nerozlišuje dobro od zla. Proto litují i vrazi, ale pak vraždí dál.
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 23. duben 2021 @ 07:45:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ať si každý čtenář sám posoudí vlastním rozumem, kdo z nás dvou zde kličkuje a vnáší sem jiná témata!
Stando, myslím, že čtenáři mají většinou docela jiné starosti, než ty.
Chováš se nyní jako typický převraceč smyslu - a to bez kouska studu. A ty to takto podle převrátíš a svoje názory najednou vydáváš za mé! Proč se takto zbaběle chováš?
A to píšeš jen sám za sebe, jako svědectví z tvého života, viď, Stando.
𝓣𝔂 si vymyslíš nějakou blbost ( v tomto případě ve tvých příspěvcích "vylučování lidí ze spásy" či "lítost nad hříchy je zcela zbytečnou a nadbytečnou záležitostí"...) a tuhle 𝓽𝓿𝓸𝓾 hloupost začneš přehazovat na druhé lidi okolo sebe a máš ještě tu drzost psát o převracení?
A o tom, je diskuze k pokání.
Můžeš prakticky předvést, jestli hříšníci dokážou udělat pokání.
Tak, Stando. A to jsem napsal dobře.
A když už to cituješ, přečetl sis, co jsem psal?
Určitě není lítost na hříchem potřebná k odpuštění. Ty tu třeba lžeš, píšeš jednu lež za druhou, tu "hříchů nelituješ", jindy zas "vylučuješ lidi ze spasení".
Zatím jsem nezažil, že bys litoval byť jen jediné lži a pomluvy, které tu o lidech stále dokola píšeš.
Tvůj postoj ale není žádná těžkost pro lidi, které pomlouváš - klidně ti odpustí i bez tvé lítosti. Kdybys až do smrti nelitoval, stejně ti lidi v klidu odpustí a neponesou si s sebou tvoje hříchy. Alespoň křesťané ti odpustí. Protože mají s odpuštěním praktickou zkušenost.
Takže jsi od té doby už změnil názor na potřebu lítosti nad hříchy? Nebo se vyjadřuješ příležitostně jednou tak, podruhé naopak - jak se ti zrovna hodí? Chytrá horákyně?
Ne, nezměnil jsem názor.
Stále si myslím, že lítost není potřebná k odpuštění a že odpouštět je možné bez lítosti. A že je normální odpouštět bez lítosti.
Stále si myslím, že lítost je potřebná, proto taky je na světě.
Mám tedy v obou případech opačné postoje než ty, když ty považuješ lítost za "lítost nad hříchy zcela zbytečnou a nadbytečnou záležitostí" a "nepotřebnou věc", jak jsi psal ty ve tvém příspěvku.
A ještě máš tu drzost převracet a tvoje nápady přehazovat na druhé lidi!
Toník
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 23. duben 2021 @ 10:04:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jednáš jako naprogramovaný robot - a to pořád dokola: Já zde hovořím o odpuštění hříchů hříšníkovi Bohem na základě jím učiněného pokání - ty to převrátíš na úplně jiné téma - na odpuštění hříchů jiným lidem, kteří nám ublížili. V tomto případě ovšem on hříchy hříšníkovi odpuštěny Bohem nejsou a dál trvají - pokud z nich hříšník sám neučiní pokání - člověk, který odpouští jinému křivdu jenom tímto odpuštěním zbavuje sám sebe dopadu ze zla cizího hříchu.
Dále jsi řekl: "Stále si myslím, že lítost je potřebná, proto taky je na světě. "
Není - li lítost potřebná pro učinění pokání k odpuštění hříchů Bohem (nikoli tedy k odpuštění křivd od jiných lidí - což je docela "jiná kapitola") - (není - li lítost nutným a nezbytným doprovodným jevem upřímného pokání), k čemu je podle tebe lítost ještě nějak jinak potřebná konkrétně?
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 23. duben 2021 @ 10:45:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: |
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 24. duben 2021 @ 09:22:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jednáš jako naprogramovaný robot - a to pořád dokola
A to píšeš jen a jen sám za sebe, jako svědectví tvého života, viď, Stando. Jen jak převracíš, píšeš ve druhé osobě.
Já zde hovořím o odpuštění hříchů hříšníkovi Bohem na základě jím učiněného pokání - ty to převrátíš na úplně jiné téma - na odpuštění hříchů jiným lidem, kteří nám ublížili.
??? Já převracím?
O tvých vymyšlených bozích se nebavím - ty jsou jen tvoje. Občas se tě na ně zeptám, zatím jsi mi neodpověděl na dost otázek, jsou stále v diskuzi.
Není - li lítost potřebná pro učinění pokání k odpuštění hříchů Bohem (nikoli tedy k odpuštění křivd od jiných lidí - což je docela "jiná kapitola") - (není - li lítost nutným a nezbytným doprovodným jevem upřímného pokání), k čemu je podle tebe lítost ještě nějak jinak potřebná konkrétně?
Lítost je bolest duše. Je potřebná jako indikátor toho, že se děje něco, co není v pořádku.
Je to jako když člověka bolí zuby - to je potřebné, aby člověk věděl, že se děje něco, co se dít nemá. Ale bolest zubů člověku zuby nespraví, ani nepomůže zubaři zuby opravit.
Stejné je to s lítostí.
Toník
|
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 24. duben 2021 @ 11:01:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Že je lítost indikátorem opravdovosti pokání - o tom jsem ti psal už před mnoha lety.
Nelze se totiž opravdově kát ze hříchů a nelitovat!
Jsem tedy rád, že alespoň něco se z toho v tobě uchytilo. |
]
Re: V křesťanských církvích je to tak, že evangelisty dává církvi Bůh ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 24. duben 2021 @ 11:44:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Že je lítost indikátorem opravdovosti pokání - o tom jsem ti psal už před mnoha lety.
Ano, tvoje omyly s lítostí jsi mi psal před lety. Možná jsi tvé omyly i tehdy psal tučně a podtrženě. Upozorňuješ tu na tvé omyly stále znovu.
Tvé omyly si pomatuji všechny - tedy ty omyly, co jsem od tebe četl ohledně lítosti.
A ten tvůj omyl s lítostí si pomatuji dobře.
Co myslíš, byla lítost, kterou Jidáš pocítil, indikátorem opravdového pokání?
Já bych řekl, že ne.
A psal jsem ti, že jsem potkal na světě mnoho a mnoho lidí, kteří by mohli rozdávat lítost po valníkách devítitunkách a opravdové pokání přitom nepoznali. A i já jsem byl více let mezi nimi.
Zato je lítost indikátorem toho, že se něco stalo špatně, nebo že je poškozená, nemocná duše člověka.
|
]
|
|
|
|