Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 309, komentářů celkem: 429992, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 590 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

cizinec
rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116702300
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 06. srpen 2018 @ 07:59:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Já přece vím, že dva křtu jsou z pohledu učení katolické církve nesmysl. 

  To je dobře, že už to víš. Takže už nebudeš psát nesmysly o dvou křtech? Porozuměl jsi jasným a přímým argumentům?


To však nijak nevylučuje tvůj případ, že když jsi odpadl od katolické církve (už nejsi vázán ve svědomí učením katolické církve), tak ti hereze zatemnily mozek natolik, že jsi začal svůj křest v mládí považovat za "nekřest" - za prázdný obřad. 

  Začneš si tedy místo lží o dvou křtech vymýšlet podle vaší praxe v ŘKC lži jiné, nové, jak to u tebe bývá, když se do tvých lží zamotáš?


Na jedné straně "Chytrá horákyně" tvrdila, že tě tehdy pokřtít ani nemohli, protože "to jméno" neznali.  To bys do svých dvaceti let o sobě určitě neřekl!

  No, nevím, která "chytrá horákyně" to tvrdila? Možná nějaká "chytrá horákyně" ze tvého virtuálního světa, kterou sis vymyslel, abys mohl uhnout od tématu?

  Já psal k tématu diskuze. Ty jsi se tu svěřil, že neznáte Boží jméno a nemůžete ho poznat. A to ti věřím. To je na vás taky vidět, na vašem chování, vašem svědectví. Tak jsem se zeptal, jak se stane, že když neznáte Boží jméno a nemůžete ho poznat, že byste naplnili to, co Ježíš přikázal svým učedníkům, že byste naplnili smysl Matouš 28,19. Jen jsem ti dával jednoduché dotazy, kterým ses vyhýbal. Odpověď jsem nedostal.


  Do svých dvaceti let jsem ani nevěděl, co se v písmu svatém píše: Desatero v písmu jsem si například přečetl až když mi bylo dvacet let, neznal jsem ho, neznal jsem některá jeho přikázání. Stejně tak jsem samozřejmě ve dvaceti nevěděl, že Ježíš přikázal svým učedníkům: "křtěte je ve jméno Otce i Syna i Ducha Svatého". My jsme si omylem mysleli, že je v písmu napsáno: "křtete je vodou", tedy "polévejte je vodou". Dost zvláštní omyl.


  To by ti i mohla dát logika, že když někdo nezná jméno Otce, Syna a Ducha svatého a když to jméno ani nemůže poznat, že v to jméno těžko někoho může ponořit, když ho sám nezná, kdybys tedy uvažoval logicky.


  To se ale vůbec nijak netýkalo svátosti křtu miminka a tvých motanic: Jako miminko mne samozřejmě nejen nepokřtili v to jméno (protože ho neznali a ani nevěděli, co Ježíš přikázal), ale nepokřtili mne ani ve vodě (protože to se v ŘKC nedělá, nekřtí se ve vodě, jako například v pravoslaví). 

  Ale i kdyby mě jako miminko pokřtili ve vodě, jako to dělají pravoslavní, že křtí svoje miminka ve vodě, nebyl by důvod se nechat pokřtít znovu ve chvíli, když bych přijal evangelium


Když jsem ale já prohlásil, že jsi v určitém období života musel řešit platnost tvého miminkovského křtu (a prohlásit ho nakonec za neplatný - tím se logicky teprve otevřela cesta ke křtu na vlastní žádost v jezeře), 
tak by to nebyla ani "Chytrá horákyně", tvrdící jedním dechem, že tvůj první  křest miminka byl platný a ty jsi jeho platnost  nikdy neřešil.

  Stando, "chytrá horákyně" si ve tvém virtuálním světě vymýšlela různé věci, jak ses postupně zamotával do tvých lží, výmyslů, pomluv, které jsi tu psal místo toho, abys reflektoval jednoduchou realitu, kterou jsem ti ze svého života popisoval.

  Tedy znovu, ještě jednou pro tebe, popořadě: 

  Jako miminko mi pan farář udělil svátost křtu. Nebylo to ponoření ve vodě, bylo to normální polití vodou s trojiční formulí (jelikož pan farář také neznal to jméno), natož aby to bylo ponoření do Krista - to už vůbec nebylo.

  Jediný "kristus", do kterého mne ty lidi v realitě ponořili, byla ŘKC. A do té "ženy"-"krista" mne ponořily velmi důkladně, včetně jejího smilstva, model, temnoty, beznaděje a hříchu. A ponořený v tom "kristu" jsem málem navždy skončil v pekle, spojen pevně s tím "kristem", neměl jsem k tomu daleko.

  To se ale nestalo: Zachránil mne Ježíš. On je silnější, než moc té temnoty, moc model, moc zasvěcení démonům. Vysvobodil mne do svobody, z toho hříchu, vrátil mi můj život, který jsem skrze zasvěcení "neposkverněnému početí" málem ztratil. 

  A v té svobodě v Ježíši, z vděčnosti za záchranu mého života, jsem rád a svobodně svůj život Pánu Ježíši vydal. Nevydal jsem mu jen nějaký kus mého života, ale celý můj život. A Ježíš ten můj život přijal.

  Toť vše. 

  Součástí přijetí evangelia je i křest ve vodě: Nechal jsem se tedy pokřtít ve vodě.

  Jednou, ne dvakrát

  Pokřtít ve vodě jsem se nechal proto, že křest ve vodě je jasnou a neoddělitelnou součástí evangelia, jasným svědectvím písma (místa písma k tématu jsem ti uváděl v jiném příspěvku). 

  Křtem jsme spolu s Kristem pohřbeni - náš "starý člověk". Ta oběť "kristta"="ženy" nevěstky, hříchu, temnoty, model a falešných zjevení. Pohřben je proto, že mrtvoly se pohřbívají a tím se ukončuje jejich působení. Mrtvoly není potřeba ani zabíjet a tuhle mrtvolu už rozhodně není potřeba křísit - jen blázen nebo hodně zmatený člověk by chtěl křísit to, co bylo ve křtu spolu s Kristem pohřbeno.


  Všechny ostatní motaniny s platnostmi a neplatnostmi jsou jen ve tvojí hlavě, ve tvém virtuálním světě tvých "chytrých horákyň": Motaniny s platnostmi svátostí jsem jako křesťan neřešil a nebylo to nikdy potřeba - už jen proto, že jsem jako křesťan vůbec žádné svátosti neřešil.

  
Máme tu dvě zcela protichůdné tvrzení od toho jednoho a toho samého člověka: Divíš se tedy, že na jiné lidi působíš někdy schizofrenně?

  A jaká dvě protichůdná tvrzení to vy máte?

  Pokud si přečteš svědectví k tématu výše: CO přesně ti na tom svědectví připadá schizofrenní?


Opět ve tvých slovech spatřuji vynášení soudu o mě a tvé vyvyšování farizeje o tvojí údajné náboženské "dokonalosti".

  Tvé projekce tvých postojů chápu, není na nich nic složitého.

  Pokud jde o mne, tak reaguji na to, co píšeš a věřím ti v tom, co o sobě píšeš.

  Pokud máš hřích, přeji ti, abys to tvé vlastnictví hříchu vyřešil a úspěšně.

  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.30 sekundy