Re: Kolektivismus versus individualismus (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 14. únor 2021 @ 13:00:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ty jsi nic nepochopil. Jaká privatizace bytu? Nucená koupě,
jinak skončím na ulici či v nájemným bytu 4. kategorie mezi sociálními lidmi.
Nucená. A na druhé straně víš, co jsou holandské aukce? To je poctivé a
správné? U nás se lumpové z OF a lidovci
domluvili a privatizovalo se tak, že majetek o hodnotě třeba 30 milionů se koupil
za čtvrtinu ceny. A tak si vzájemně domluvili další aukce. Já jsem dostal
nařízenou cenu a hotovo a byl jsem rád, že jsem na to dal úspory. To mne ponižuje a uráží. Dáváš mne do stejné roviny s těmi
vychytralými a nepoctivými lidmi.A to nebyli komunisté, ale zase ti tvoji
přátele, které tak obdivuješ a chválíš, jinak bych skončil špatně, ale oni
vysloveně šidili stát..To je to, co mne
štvalo. Ta nepoctivost, které Ty pobožný dáváš zelenou. Toto je moje zlo, že
ukazuji na vše křiváctví? To se vám pobožným nelíbí? Vždyť vy jste zničili
Krista a dali mu nálepku podvodníka. Chápu, že takové lidi jako já byste vy
bezcharakterní pobožní nejraději dali do lágru za ostnatý drát .Potřebujte umlčet
pravdu. Já vás pobožných zrůd se nebojím. Vidíte zlo jen z jednoho pohledu a
sami jej podporujte.
Lidem, kteří milují
zlo a chtějí ho žít, pomoci nedokážu - je to vaše věc, pokud vám to vyhovujte,
žijte si to.
Jak jsi Ty pobožný falešný??!! Když napíšu, co považuji za
zlo, tak to zlo není? Jaké máte vy pobožní hodnoty? A hlavně toho Františka zařaďme
mezi ty nepoctivce a co milují zlo. A že vy podporujete všechnu špínu a zlo vám
nevadí? A to nebylo jediné zlo, co jsem po roce 89 musel vnímat a také
s ním bojovat. Zabrat zařízení, určené dětem a z něho udělat hotel či
něco, za co budou obyvatele města těm lupům
z ODS a lidovců tleskat. Docela mne potěšilo, když jeden pán od
lidovců, který zažil PTP, zastavil traktor a šek se mi za lidovce omluvit. Aspoň jeden dobrý křesťan.
A ty jen zneužíváš mé
situace, vyčítáš, jak jsem se měl snad líp než jiní, že jsem si musel koupit
byt a vydělal jsem na tom atd. Amortizovaný
byt v malém městě před 30 léty. Z Tebe
stále mluví jen závist, pýcha a po žádném Kristu ani památky. Ale takových křesťanů znám hodně. Nejsi sám, což je smutné!!
|
| NadřazenýRe: Kolektivismus versus individualismus (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 17. únor 2021 @ 07:45:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, vím, co to jsou holandské aukce a vím, že se majetek prodával za nižší cenu. V jednom městě se například nájemníci dohodli a koupili si byty za čtvrtinu ceny, než byla reálná - kolem 400 tis za byty v hodnotě 1.5 mil. V Praze byla naprostá většina koupě bytů taková, kdy si nájemníci po dohodě kupovali byty za zlomeček reálné ceny.
Tomu se říká privatizace.
Ale o tom už jsme si psali - pomatuješ ještě, jaká tehdy byla situace? Lidé bydleli v bytech, které byly neudržované, léty vybydlené. Buď v ukradeném, vybudovaném ještě za 1. republiky a vybydleném šíleně, kdy se domy rozpadaly, nebo v panelácích, které byly po dvaceti letech vybydlené tak zhruba podobně, jako ty cihlové po šedesáti (Umakartové jádro dlouho parádu nedělá).
A lidé v těch bytech platili mizivé nájemné, skoro nic, takže ani na opravy nebylo, ani na údržbu nebylo a nájemníci byty dál vybydlovali a domy se dále rozpadaly, stoupačky praskaly, umakartová jádra hnila....
Nevím, zda jsi byl na začátku devadesátek v Praze - zhruba třetina až půlka města byla obestavěná lešením. To nebylo proto, že by byl takový boom a stavební ruch, ale proto, že jak se domy rozpadaly, bylo potřeba ochránit chodce, aby jim ty domy nepadaly na hlavu.
Jak bys to řešil?
Jedno řešení bylo nechat to tak, nechat lidi v tom žijící svému osudu - to ale žádný dobrý správce neudělá.
Druhé řešení bylo zase někomu něco sebrat a z ukradeného dál dotovat životy lidí v nájmu. To řešení fungovalo dlouho i po revoluci v 89, ale lidem, kteří to platili, postupně docházela trpělivost.
Další řešení bylo prodat byty za reálnou cenu - tu ale češi a slováci (či moraváci) neměli, byli po zločinném režimu chudí jak ta kostelní myš. Málokdo by byl vůbec schopen platit za byt reálnou cenu.
Pak bylo řešení prodat ty byty na volném trhu - kromě vodáren, plynáren a další infrastruktury by i byty vlastnili Němci, Holanďani. Určitě by si je koupili rádi, ale naštěstí k tomuhle řešení nedošlo.
Tak se rozhodlo, že se majetek prodá lidem za to, co mají, co jsou ochotni dát, i když to není hodnota toho majetku - to byly holandské aukce, domluvené prodeje bytů, nemovitostí, podniků, obchodů.... Lidé si přišli k majetku, který byl větší, než kolik měli naspořeno.
Nebylo to spravedlivé, jako celý ten hřích zločinců a jeho následky, ale bylo to podle mne nejlepší řešení.
Já nepoctivosti nedávám zelenou - jen mi nevadí, že si lidé rozebrali byty, továrny, obchody za zlomek hodnoty, nezávidím jim to, přeji jim to a vím, že lepší řešení nebylo. Privatizace tak, jak proběhla, bylo nejlepší ze špatných řešení po šíleném zločinném režimu, který pokroutil celou společnost, vztahy.
Jak bys tu situaci řešil ty? Vyřešil bys jí lépe?
Když napíšu, co považuji za zlo, tak to zlo není? Jaké máte vy pobožní hodnoty?
Když lžeš, útočíš, pomlouváš, přehazuješ tvoje zlo na druhé, jednáš zbytečně, mimo téma, nic tím nevyřešíš, jen ukazuješ, co je v tobě, čím žiješ.
Toník
|
]
Re: Kolektivismus versus individualismus (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 18. únor 2021 @ 09:28:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jaké moje zlo přehazuji na druhé? Copak jsem šidil stát a obohacoval se ?
|
]
Re: Kolektivismus versus individualismus (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 20. únor 2021 @ 06:56:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jaké moje zlo přehazuji na druhé? Copak jsem šidil stát a obohacoval se ?
Ahoj Františku.
Píšeš o lumpech z OF a lidovů, o podvodech a chválení takových lidí a že to jsou přátelé a píšeš to ve druhé osobě - ale to není z mého života, to je z tvého. Nemám žádné přátele, co kradli a dělali podvody. Mám jedny přátele, co si zprivatizovali byt za zlomek jeho ceny a těm to přeji.
Nedávám tě do stejné roviny, v jaké jsou podvodníci - rozlišuji, jak si kdo privatizoval. Jen ti píšu, že pokud nadáváš na privatizaci, měl bys měřit stejným metrem jak sobě, tak druhým - jestli byla privatizace za nižší cenu než reálnou špatná, pak by ses měl omluvit, že ses na privatizaci podílel. Jestli byla dobrá, pak je dobře, že jsi měl kupónovku a že máš byt.
Byla tedy privatizace dobrá, nebo špatná?
Píšeš píšeš, že tě štvala nepoctivost a přehazuješ na mně, že jí dávám zelenou - ale já nepoctivosti nedávám zelenou. Opět zlo, které přehazuješ na druhé.
Píšeš o křiváctví, opět ve druhé osobně - co konkrétně je u mne křiváctví - já si neprivatizoval, abych za to kritizoval druhé. Já nechválím socialismus, abych nadával na kamunistmus. Nemám dva metry na lidi. Opět píšeš ve druhé osobě, ale tvoje zlo.
Píšeš "vy jste zničili Krista a dali mu nálepku podvodníka.", ale to je opět tvoje zlo - s mým životem nemá nic společného. Já žádného krista neničil, ani k tomu nemám důvod. Ani jsem z žádného krista nedělal podvodníka. Naopak ty tu útočíš na Pána Ježíše, posmíváš se křesťanů, vymýšlíš ježiše-kapitalisty a kdejaké zlo, co děláš. Ale nehlásíš se k němu sám za sebe, opět to tvoje zlo přehazuješ na druhé lidi.
Píšeš "vy bezcharakterní pobožní byste měl dali do lágru", ale františku - my nejsme ti, co zločinným komunistům podepsali spolupráci na výchově mladé generace v jejich duchu. Ani nejsme ti, kdo by chválili zločince a zlo a spolupracovali na něm. Naopak - moje rodina byla na nucených pracech v lágru za ostnatým drátem, v kriminále, ... A až do smrti z toho měli trauma. Ano, báli se, nebyli hrdinové, ale rozhodně to nebyli bezcharakterní lidé, jako ty. Bezcharakternost je tedy opět tvoje zlo - neřekneš "je mi líto, že jsem podepsal spolupráci komunistům, promiň, mrzí mne", ale ještě tvé zlo přehazuješ na druhé, a to na lidi, kteří byli oběti zločinců.
To je nejen tvoje zlo, ale taky veliká drzost.
Píšeš "potřebujete umlčet pravdu", když ti popíšu něco z reality a zeptám se tě - opět tvoje zlo, co přehazuješ na druhé - já pravdu nepotřebuji umlčet a nikdy v životě jsem pravdu umlčet nepotřeboval. Pokud jsem třeba spolupracoval se zločinci - když jsem byl členem pionýra, SSM, SČSP, když jsem věřil zločincům a přijal jejich nenávistnou ideologii - jasně to napíšu a klidně se omluvím. Vím, že to byla chyba, že ani já jsem nebyl hrdina, že i já jsem se nechal zblbnout tou zločinnou lůzou, která šířila lež a zlo. A jsem vděčný za lidi, kteří se nedali umlčet, tak jako my a díky kterým (také i) máme dnes svobodu.
Píšeš "vidíte zlo z jednoho pohledu a sami je podporujete". Ale já nevidím zlo z jednoho pohledu a rozhodne nepodporuji žádné zlo - opět tedy něco, co píšeš ve druhé osobě, přehazuješ na druhé.
Píšeš "jak jsi ty pobožný falešný" - v čem jsem falešný? Opět píšeš ve druhé osobě. Jsem v něčem falešný? Od začátku ti tu píšu věci jasně, přímo, narovinu, neuhýbám, nekličkuju, přes tvoje nadávky, urážky... Ty jsi falešný, jednou píšeš jakoby pobožná články se vznosnými myšlenkami, a hned chvíli na to, začneš nadávat, urážet, útočit na křesťany - co je u tebe pravé, ty pobožné články, nebo ty útoky na křesťany? Nebo obojí?
Píšeš "vy podporujete všechnu špínu" - ale já nepodporuju žádnou špínu. Nepodporuju zločince, ani lež, ani pobožnost, ... Opět zlo, které přehazuješ na druhé - ne moje, natožpak naše.
Já nezneužívám tvé situace a nevyčítám ti, že ses měl lépe, než někdo jiný - opět tedy něco, co je u tebe a přehazuješ to na druhé.
Nevyčítám ti, že jsi musel koupit byt - opět tedy něco z tvého života, co přehazuješ na druhé.
Píšeš "z tebe stále mluví závist, pýcha, po žádném kristu ani památky" - ale ze mne nemluví závist, Františku, ani pýcha a Pána Ježíše znám a žiju pro něj. Opět tedy zlo, co přehazuješ na druhé, nesouvisí nijak s mým životem, ale s tvým. Nemám tvoje hodnoty, nežiji je a nikdy je žít nechci ani jsem je žít nechtěl.
A to neděláš jen mně - děláš to i dalším lidem, že se na ně snažíš přehodit zlo, které žiješ ty, které máš ty v sobě, které sis za život nastřádal, držíš si ho. Ale to není zlo těch lidí, na které to zlo házíš - je tvoje, je to tvůj život.
A to není jediné zlo, co si v sobě nosíš - to jsem okomentoval jen jeden tvůj příspěvek... Bylo jich tu mnoho dalších, kde jsi na druhé házel kde co z tvého života....
Řešení takové situace není to zlo přehodit na druhé - to, co si v sobě nosíš, to nikdo z lidí neunese ani to s tebou nést nebude chtít.
To řešení je dát všechno to zlo Bohu, který jediný dokáže něco udělat s takovým baťohem zlého nasbíraným za desítky let života.
Toník
|
]
|
|